jest możliwość zadzwoń do mnie pod numer 696424624to wytłumacz bo można to zrobić na kilka sposobów
Witam. problem ze Starem 266 a mianowicie jest słaby. Na 1,3 biegu jeszcze daje rade ale 4 a już piątka to zgroza. Do tego byle mała górka i zwalnia. Pompa była w naprawie. CZy to możliwe że może jest ustawiona mała dawka paliwa? Ja ustawić dawkę paliwa. może ktoś pomorze????
ta śruba jest na zęwnętrz pompy wtryskowej podobno jak jest za mała dawka to można zatrzeć wtryskiwacze
A dawka paliwa to ustawiona?? Bo ostatnio z tym pompiarze mają problem w tych pompach..
Kąt wtrysku 0-88, dawka paliwa 11-45, na jałowych obrotach.
Mam problem z silnikiem VR6 w Golfie 3. Na zimnym silniku po odpaleniu wydaje mi się że dostaje za dużą dawkę paliwa bo aż się zalewa i trzeba go trzymać na dużych obrotach żeby nie zgasł. Niewiem czy to jest wina sondy czy może przyczyna tkwi gdzieś indziej. Mam VWToola, ale jestem w tym zielony i niewiem jakie wartości powinien wskazywać i czy można...
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić
Dawka jest zależna od temp. sprawdziłeś sprężanie, zawory nie dostały?
Jaka powinna być prawidłowa dawka paliwa ustawiona w VAG silnik 1.9TDI AFN?
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Witam! Czy ktoś z was przerabiał problem z dymieniem na czarno podczas przyśpieszania? Mam w Multivanie T5 silnik 2.5 tdi 174 KM. Odkąd go kupiłem wymieniłem turbinę, zregenerowałem wtryski i założyłem wycięty wcześniej katalizator, a auto przy przyspieszaniu kopci jak by mi na złość chciało zrobić! Mechanik już ręce rozkłada... Moje pytanie brzmi:...
Witam Panowie jaką należy ustawić dawkę paliwa w cordobie 1.9tdi, oznaczanie silnika AHU?
Nie wtyczka jest ściągnięt cały czas tylko zapalam auto po 5 sekundach i tyle no, ale bez przesady że on przy 13 stopniach by potrzebował grzania świec zarowych a dawka startowa paliwa ? Jaką wartość ustawić skoro mam 32768?
Te motory raczej nie chodzą dobrze na przestawionym kącie.Tutaj najprościej będzie ustawić dynamicznie.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
Może już być inna dawka paliwa ustawiona. Sam widzisz ze mocniejszy troszkę silnik .
Przepływka ok. Zostaje dawka paliwa, ustawienie nastawnika oraz początek otwarcia wtrysku. Dla wszelkiej pewności wtrysk pilotujacy przydało by się podmienić.
Witam. Na dniach będę montować w swoim ASV pompę wtryskową 11mm i bym chciał się dowiedzieć jaką mam ustawić dawkę paliwa na nastawniku. Bo na pompie 10mm powinno pokazywać w vagu 3.6 a na pompie 11mm jaka dawka? Wtryski na razie seria. (po chip-tuningu jest audi)
Skoro palił z samostartu przed zakupem i nie robiono nic takiego to raczej problem nadal jest paliwo/WN , Może za dużo przelewa paliwa?? robiłeś przecież gaźnik to może za duże dawki ustawiłeś, zły stosunek paliwo/powietrze..
Mam trochę wiedzy o TDI, Więc prosiłbym o pomoc. Wiem ze coś mam chyba z dawką paliwa i trzeba ja ustawić tylko nie wiem czy to tego wina czy skutek innej usterki ze dawka jest nieprawidłowa.
Udało sie ustawić. Okazalo sie ze wtryski lały i podczas wymiany oringu i tuleji w pompie przestawiala sie dawka paliwa. Pompa niby ustawiona jest na 3.5cm i rozruch na 5 lub 5.5cm. Ale dopiero jak dzwignie od gazu ustawie na połowe to dopiero odpala. Zna moze ktos wartosci na jakie ustawic taką pompe na stole pobierczym?
Moim skromnym zdaniem to w większości głowica odpowiada za prawidłowa prace ciągnika, dawkę paliwa można wzrokowo ustawić tak jak jest na starej głowicy i można ją zwiększyć lub zmniejszyć nie rozbierając pompy. Dawka paliwa zawsze jest taka sama dla wszystkich cylindrów lekko zwiększona dawka nie zaszkodzi (w c-360 dawkę paliwa ustawia się dla każdego...
128 oznacza że ECU nie był w stanie rozpoznać BIP, więc problem z pompowtryskiwaczami lub okablowaniem, 4 - mała dawka wtryskiwanego paliwa to normalny objaw. Proponuje sprawdzić okablowanie pompek i ewentualne podoginanie konektorkow, przy okazji zweryfikujesz stan wałka rozrządu, który w któryś silnikach Bxx był podobno z plasteliny i wycierał się...
Ja uważam że masz zbyt niską dawkę paliwa ustawiona tak samo było w mojej c330
Trzeba ustawić dawkę paliwa, bo jest za wysoka i i jak silnik schodzi z obrotów to fiksuje, oddaj na reklamacje.
Witam! Szukałem informacji na ten temat na forach o simsonach ale tam nie znajde fachowej porady.Wiec zwracam się do Was.Wiem ze ejst tu sporo fachowców.Bardzo bym prosił o wskazówki jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej i jak dobrze ustawić dawkę paliwa i obroty na biegu jałowym. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!
dałem rade wiec nie aktualne, była za mała dawka paliwa ustawiona na pompie i uwalona przepływka, po samym odpieciu zrobił sie przecinak, a sterownik jakis nie kumaty bo nawet po odpieciu nie wywala błedu kontrolka diagnostyczna. z góry dzieki za podpowiedz
witam nr nie mam ale kupisz w serwisie BOSCH jest tam dwieplus oringi całosc u mnie kosztuje ok80zł ale musisz do tego pompę rozebrać a potem ustawić dawkę paliwa
Zagladamy, tylko z czsem jest krucho. Wracajac do twojego piecyka, jak ci juz odpali to dobrze daje i jest piecyk bardzo goracy? Nie gasnie sam? Spaliny są bez tlumika i mówisz ze dalej dymi, to jeszcze spróbuj odłaczyć zasilanie, czyli ta rurę co idzie z progu / lolektor ssacy/ moze masz niedrozna, albo masz tam próg zabity konserwacja? Jak zapala...
nie wiem na pewno ale ja próbowałem kiedyś vagiem 4.9 i nie mogłem znaleźć kąta wtrysku.Podobno vag com 311-2 w pełnej wersji pokaże te wartości w kanale 00
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Dwa podstawowe parametry to prędkość obrotowa i obciążenie silnika, do tego sterownik dodaje korekty na temperaturę silnika, paliwa itp. Przy czym kąt sterowany jest przez komputer, natomiast dawka paliwa regulowana jest mechanicznie, jest to wypadkowa stopnia wciśnięcia pedału gazu i prędkości obrotowej pompy.
A jak zapala dobrze? Możliwe ze wtryskiwacze leją lub za duża dawka paliwa jest ustawiona.
Albo korekta softu zrobiona przez domorosłego tunera albo podpięty box lub opornik na wiązce z pompy wtryskowej albo dawka paliwa ustawiona na maxa albo podmieniona oryginalna pompa wtryskowa "dziesiątka" na "jedenastkę" bez korekty softu.
mam pytanie, przyznam sie ze jak kupilem samochod to u jednego mechanika ustawialmem dawke paliwa (vag- programowo) a 2 mechanior podczas wymiany sprezyn w pompie wtryskowej czyscil i ustawial dawke paliwa dekielkiem od nastawnika. i teraz moje pytanie teoretycznie dawka paliwa powinna wynosic 4mg/r ale jesli bylo ustawiane programowo i recznie (na...
przyspiesz kąt wtrysku, jaka dawka paliwa ? Dawka 2.2-2.4, kąt BS ok. 30, ale w MB ok. 60. Jutro ustawię prawidłowy. To prawda, że na 216 ustawić ok. 60?
Wpływ na to spore spalanie może mieć : - zbyt duża dawka paliwa ustawiona na nastawniku pompy wtryskowej, - uszkodzony czujnik temperatury lub dodany do niego rezystor, - ciągle otwarty termostat lub jego brak, - wycieki paliwa z układu zasilania, - założony przez poprzednika chip box.
Do ustawienia masz kat wtrysku. Jak wcisniesz pedał gazu do podłogi przy niskich obrotach bardzo kopci?
Nikt nic nie wie?
Słuchaj u mnie jest identycznie. Zbyt bogata mieszanka i również mi trochę wywala filtrem powietrza i ciężko jest to ustawić dawka paliwa. Mi ją bardzo dlawilo niby zmieniłem dawkę paliwa i obroty jałowe i jest dużo lepiej lecz jeszcze nie jest całkiem ok. Co do regulacji dawki paliwa to odkręcasz ta śrubę(motylek) w odstojniku gaznika, i przez ta dziurkę...
Według mnie (może się mylę) ale mając vcds żadne czujniki zegarowe itp. nie jest potrzebne , kąta wtrysku nie ruszali bo i jak to mieli zrobić to ustawia się przy montażu pompy i koryguje według vcds i tym vcds trzeba sprawdzić dawkę paliwa jaką ustawili po wymianie nastawnika grupa pomiarowa 001
pierwsze co to przewody powinny być rożnego koloru nie pamiętam jak już jest u mnie. jeżeli przylutujesz odwrotnie zapali się kontrolka grzania świec i nie będzie chciała zgasnąć. Odnośnie ciężkiego palenia albo powietrze w paliwie, ale najprawdopodobniej dawka paliwa ustawiona nie prawidłowo. najlepiej zaholuj ja do magika od pomp z KTS-em. Ustawi...
na mój gust to czujnik położenia wału u Piotraka A założyciela tematu sonda lambda i odma jest taki katalog opel tigra i corsa DTR w języku polski. Odma a właściwie czujnik odpowiada za stosunek mieszanki paliwowej błąd na benzynie przenosi się na komputer gazowy. sonda lambada odczytuje jakość sapania wg danych z odmy i impuls z dawki paliwa ustawionej...
Witam. Jak kolega michalm111 odebrałeś już pompę z regeneracji? Jaki rezultat? Ja sprawdziłem sitko w pompce zasilania,sprawdziłem pompka ok. Kąt wtrysku ustawiony na znak tłok pierwszy od rozrządu w gmp dymi ciężko pali i jak zimny to jakby na wszystkich nie pracuje. Zagrzany pali od strzała na obrotach bez dymu a na wolnych dymi trochę. Opuzniam kąt...
witam. "Stary post ale może komuś się przyda pewnie masz tryb awaryjny skrzyni i ruszasz z wyższego biegu, skrzynia do remontu." zanim kolego kpsw8 coś napiszesz to pomyśl i poczytaj o tych samochodach/ w tej skrzyni nie ma żadnego trybu awaryjnego. większość osób posiadający taki samochód może zauważyć że samochód wkręca się dopiero od 1500/2000obrotów....
Witam mam pewien problem chodzi o to że nie dawno wymieniłem rozrząd z filtrami itp i od jakieś czasu zaczął mi szarpać samochód na drugim biegu. Jak wcisne dwójkę i lekko dodaje gazu zaczyna szarpać A jak dodam więcej gazu do nic się nie dzieje,ogólnie moc ma znajomi mówią że może być zła dawka paliwa ustawiona lub coś z pompą wody dajcie jak najszybciej...
Zgadza się, jest VP37, niestety nikt nie ma interfejsu to podłączenia. Czym się można połączyć?
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
Wróciłem do tematu tego suzuki. Faktycznie niektóre zawory są za ciasne ale tylko o 0,02mm czy to już może wpłynąć na pracę silnika? Wszystkie dysze i iglice zgodne ze specyfikacją, nie wiem tylko jak ustawić iglice. Serwisówka podaje wartość P-0 ale czy jest to maksymalna czy minimalna dawka paliwa?
Witam po sporej przerwie. Udało się przywrócić auto do poprawnego działania. Przyczyna leżała w pompie, coś się podwiesiło, tak mówił naprawiający, i nie dawała ona wystarczającego ciśnienia aby otworzyć wtryski...Nic nie było wymieniane, tylko Pan od pomp dawkę paliwa ustawił na min, potem na max i zaczęło działać...do tego ciutkę opóźnił zapłon i...
Może coś z pompą paliwa albo masz źle ustawioną dawkę paliwa. Najlepiej podpiąć pod komputer i ustawić. Jak nie pomoże szukać dalej. Jeszcze bym sprawdził pompkę czy nie zasyfiona i filtr paliwa, ale tylko tak dla spokojności.
Witam.Mam w/w program,który działa bez zarzutów.Mam problem z parametrami jakie powinny być i czy wszystko w tabelach to co jest nie poprawne można zmieniać.np dawka paliwa w 2 tabeli jest 0,0-3,9% / 0-10.A .
Może też być uszkodzony nastawnik dawki paliwa lub jest ustawiona zbyt duża dawka- konieczna diagnostyka.
Skorygowałem mapę N75 o 15% tak jak sugerowałeś, oraz ustawiłem boost limiting map na 2250 (+100 od target boost). W dalszym ciągu ciśnienie jest zbijane do poziomu ~2000mbar. Co ciekawe przy logowaniu na biegu 3 wartości N75 są bardzo zbliżone do zmodyfikowanej mapy, jak zrobiłem logi na 4 biegu to komputer już mocno koryguje mapę i przybliża wartości...
Witam VW Passat 1.9TDI jak sprawdzić i ustawić prawidłowo pompę paliwa, czy Polski VAG 4.9 może być przydatny? Na jakie parametry patrzeć? Po podłączeniu wyskoczyła błąd 550. Może pasek ktoś źle założył? Co do odczytu to mam kilka parametrów: Polski VAG4.9 Błąd 550 silnik, blok 4 - Wyprzedzenie wtrysku azkładane i aktualne wynosi 252 77% wypełnienie...
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
U mnie przy sofcie na 187KM dawka paliwa jest ustawiona na 3,8-4 przy tzw wolnych obr na biegu jałowym,a ciśnienie doładowania max 2.45bara.Żadna to tajemnica. Zrób sobie lepiej jednak softa.Odżałuj parę 100-wek.
jesli czasami kopci to na pewno wina nie leży po stronie dawki paliwa
Tak ta instrukcja zdaje się być super jeśli nie ma się czujnika zegarowego a ma się cokolwiek do odczytu kąta Warunkiem jest natomiast brak błędów w pamięci sterownika i prawidłowe wskazania z czujnika temp. silnika, paliwa i przepływki Instrukcja obejmuje także dawkę a nadmierna dawka też powoduje czarne kopcenie Zbyt duża dawka do małej ilości tlenu......
Witam czy mógłbyś mi napisać stasiak64 jak ustawia się dawkę paliwa Dawkę paliwa ustawia się taką skośną śrubą regulacyjną na tylnej pokrywie pompy. Odkręcasz nakrętkę kapturową klucz 22, luzujesz nakrętkę kontrującą klucz 22 i możesz pokręcić całą śrubą.Jest w niej wkręt na śrubokręt-jego nie trzeba ruszać. Dodam że pół obrotu tej śruby to duża zmiana...
Chodzi mi dokładniej jak założyć ten mechanizm od dodawania gazy na pompie
Panowie jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość Otóż mam taki problem z tym ursusem. Ciągnik jest po kapitalnym remoncie i ciągle kopci na czarno i jest słaby. Wymienione zostały tuleje, tłoki, pierścienie, wał korbowy po szlifie(nowe panewki) pompa oleju nowa, Głowica po regeneracji (całe zawory nowe + szlif) pompa po regeneracji, końcówki wtryskiwacza...
Wysokich obrotów sam nie ustawisz. Dawka paliwa zawiera olej do smarowania silnika. Im dawka uboższa w benzynę tym większe obroty i słabsze smarowanie. Resztę dopowiedz sobie sam.
Kąt wtrysku 25+1 stopni przed GMP, ciśnienie wtrysku 18,6-0,8, luz na zaworach 0,25 +/-0,05. Kąt ustawiasz standardowo, z tym że na pompie wtryskowej nie dajesz 'pełnego gazu' a co najwyżej w połowie. Przy pełnym gazie załącza się dawka rozruchowa i opóźnia kąt wtrysku na ok 10-12 stopni, co może być mylące dla kogoś, kto o tym nie wie. Taka różnica...
Masz jakieś logi? (at) -Torque limiter moim zdaniem skopany. Za nisko dałeś pełną dawkę paliwa, -TL ustawiłeś na 65mg, a limiter dymienia na 60mg i to tylko przy 2000 obr/min, -górny limit paliwa przez MAP i MAF też jest ustawiony na 60mg, -kąt wyprzedzenia zapłonu nie ruszony Ogólnie średnio.
Czujnik sprawny. Dawka paliwa była 1. Ustawił mi na 3,8. I dalej nic jak postoi 1.5h bardzo ciężko pali. Po dołączeniu czujnika temp. Cieczy pali za raz
Słaba reakcja na gaz- zapłon do ustawienia, bo myslę że dawkę paliwa pompiarz dobrą ustawił :D Opisz krok po kroku c robiłeś z tym podnośnikiem bo idzie się pogubic. :|
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
Ale dlaczego mam ruszać nastawnik??? Zastanawia mnie to, bo moja dawka paliwa jest okej i kąt też jest okej, bo ma 51. Chyba że nastawnik zmienia coś innego w tym przypadku. Ja regulowałem kąt na pompie, luzując koło i obracając kołem kluczem 22, tak by ustawić wartość 51, po czym sprawdziłem sobie jeszcze dawkę paliwa. Wszystko robiłem na rozgrzanym...
co on właściwie ustawiał? Ustawił dawkę paliwa,
Piszesz że jest mocna, czarno dymi i lekko pali. Prawdopodobnie jest to wina układu paliwowego. 1. Możliwa za duża dawka paliwa - to powinieneś już na wyczucie wiedzieć jak dasz jej robotę na cały dzień. 2. Źle ustawiony moment wtrysku paliwa. Z tego co piszesz to jest mocna, a więc masz "przyspieszony" wtrysk paliwa. Też tak miałem w C 362 - taka odmiana...
bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa. Raczej brak zezwolenia na rozruch (nie kręci rozrusznik) i tu trzeba posprawdzać parametry.
jak się ustawia dawkę paliwa:?:
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Tak wygląda wykres po zmianie konta synchronizacji o 0,5 1. Na obrotach 840 bez gazu. 2. Dodałem gazu do około 3000 obrotów. https://obrazki.elektroda.pl/4219650600_... Dodano po 14 Myślę że jak zmienić dawkę paliwa na rozruch to zostało dobrze opisane czy coś to daje nie zauważyłem różnicy może dlatego ze miałem inne usterki. Ważne...
To zalezy czy wysokie czy nieskie. Jeżeli gaśnie Ci na niskich obrotach to prawdopodobnie zalewa ją (za duża dawka paliwa). Więc musisz wkręcać śróbe "L" i "T". Zresztą łatwo to sprawdzić, musisz odpalić piłe, trzymać na gazie, i kręcić sróbami T i L. Tylko to są naprawde bardzo delikatne ruchy. I sam zauważysz, że piła inczej pracuje, jeżeli gożej...
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Witam, powodem tego problemu może być żle ustawiony gaźnik (dawka paliwa).
Wysoko ustawiona dawka paliwa będzie powodować takie objawy.
Ale opisz coś więcej. Może problem nie tkwi w pompie. A dawki paliwa w tej pompie nie ustawi tak łatwo jak w C-360.
Dziękuję wszystkim za rady a w szczególności niuniu36,Megawe mieliście rację leciało z tego o ringu niestety pompa została złożona oraz ustawiona na cechy jednak coś na zapłonie jest nie tak odpala po dłuższym kręceniu moje pytanie jest takie mam interfejs z inpa niestety nie wiem gdzie i jak mogę sprawdzić dawkę paliwa oraz ustawić pompę według tych...
Widzę że każdy zgaduje i dopisuje swoje. Na początek świece tak jak piszą do sprawdzenia. Kolejna sprawa to dawka i bardzo bardzo ważne kąt wtrysku . Wszystko można sprawdzić VAGiem i ustawić jeżeli ma się jakiekolwiek pojęcie. Do zestawu sprawdź czujniki temp silnika i paliwa.
To nie jest konieczne, np. w c-330M nie ma takiego wzbogaczacza dawki paliwa, takie coś jest tylko w pierwszych wersjach c-330. Można to nazwać tak ładnie dawka rozruchowa. :D Przydaję się to do uruchomienia silnika w silne mrozy, ale ja tego nie posiadam i też nie mam problemów, grunt to sprawne świece żarowe i aku w dobrym stanie. Sąsiad ma taki zwiększacz...
Witam, zaprowadziłem auto pod Siedlce, mechanik który kiedyś pracował w serwisie Scani, stwierdził ze to czujnik ciśnienia paliwa, wrzucił oryginał i problem znikł, od razu regulacja zaworów i ustawienie dawek paliwa, jutro odbieram auto i chyba będzie można zamknąć temat :)
A kąt wtrysku dobrze ustawiony, dawka paliwa? Najlepiej zrób logi i wklej.
Może masz za małą dawkę paliwa na pompie wtryskowej ustawioną? Ja miałem taką powolną reakcję na gaz w Passacie, gdy była zbyt mała dawka na pompie.
Problem z uruchomieniem już można powiedzieć że rozwiązany. Była źle ustawiona dawkę paliwa przy starcie. Należy w adaptacjach ustawić co najmniej 128 na 01 kanale u mnie było 112 i dawało za małą dawkę przy starcie. dla pewności jeszcze wymienię czujnik temperatury płynu chłodzącego odpowiedzialny za rozruch w niskich temp. CZENSTA WADA W MODELU 1Z...
Spróbuj ustawić dawkę paliwa i kombinować z śrubka od obrotów
Witam. Po przyjechaniu, mechanik zaraz obsłuchał silnik i stwierdził że prawdopodobnie świece są do wymiany po wykręceniu okazało się że były tam każda inna świeca a powinny być MOTORCRAFT platynowe oczywiście przewody też wymieniono co mnie kosztowło około 300 zł. Następnie podłączył swuj mały przenośny komputer i po dłuższym czasie stwierdził że tylko...
Walczyłem z tym problemem tygodniami. Może mój przypadek nie jest taki sam ale usterka ta sama. Kupiłem używana pompę do mojego 2.2 dti. Zrobiłem klona sterownika ze starej pompy. Spalanie na jałowym 3litry i spadało do 2. Po podpięciu do kompa dawka 20mg na suw. W pompach psg5 czy to psg16 sterownik jest skalibrowany z pompa na stole probierczym. Każde...
a czy bez kata można ustawić dawkę paliwa tak żeby nie była za uboga?
Witam zapomniałem dodac ze złacze elastyczne także wymieniłem nawet troszke dłuższy mi wstawili od orginału nastawnik wydaje mi sie ze jest sprawny bo byłem u pompiarza sprawdzał mi wszzystko kont wtrysku, dawka paliwa ustawił mi na 5,20 nie wiem czy taki powinien byc ale wydaje mi sie ze wiecej pali niz palił. ale gdyby nastawnik był walniety to by...
Sorki że późno odpisuję ale dopiero wróciłem z pracy. Wracając do tematu... ciągle mi nie dawało spokoju takie lekkie stukanie w silniku, myślałem że to może popychacze a gdy zmniejszyłem dawkę paliwa z 3,2 do 4,5 to stukanie ucichło. I teraz wszystko jasne stukała pompa. Pomyślałem sobie że zobaczę jak auto będzie pracowało przy dawce 9 a tu nici...najmniejsza...
Witam. Przeszukałem wszystko co mogłem na necie ale nic nie znalazłem tzn nie znalazłem rozwiązania. Mój problem polega na tym że skoda octavia 1.9 tdi z 2000r 110 km kopci na biało i nierówno pracuje jak by jeden cylinder nie działał. Podczas jazdy silnik sam dostał obrotów i zapaliła się kontrolka od ładowania a potem zgasł silnik. Po odpaleniu zaczął...
Jeżeli jest wszystko sprawne, po włożeniu świecy do kapturka (fajki) i przyłożeniu do cylindra, kręcąc rozrusznikiem iskra powinna się pokazać. Ale u ciebie przecież iskra jest bo pilarka odpala. To że po odpaleniu nie chce od razu wchodzić na wysokie obroty tylko musi się zagrzać, może to być objaw zalewania, czyli za dużej dawki paliwa. Jak masz ustawione...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Mam założony gaz BRC w samochodzie Mondeo i szukam do niego softu BRC Sequent 24 do oprogramowania bo muszę ustawić dawkę paliwa bo za dużo bierze mi gazu ,oraz ustawić temperaturę. Mam interfejs do BRC 24 ale nie mam do niego programu Proszę o pomoc
Wymiana samego wałka to niestety nie zawsze korzyść,powinineś przygotować cały silnikdo tego,nie robiłem tego w CC ale kilka naczelnych zasad,zwiększenie ciśninia sprężania,poprawki dolotu i wydechu,koło zamachowe (to zależne od inwencji) no i najtrudniejsze strojenie,napisałeś że przestawia się o ząbek rozrząd to bardzo dużo ,z reguły robi się regulacje...
Witam, można ustawić dawkę paliwa na pompie, ale samemu to raczej tego nie wyregulujesz, podjedź do "pompiarza" i po problemie.
dawka paliwa dawka paliwo ustawić dawka paliwa scania
czarny ekran kursor uruchomieniu transformator ethernet castrol magnatec
podłączenie kuchenki elektrycznej lodówka wolnostojąca
Wartości luzów zaworowych Honda PCX 125 eSP+ 2023 Jak włączyć podświetlenie w Blaupunkt MP27?