Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Generalnie kotły z podajnikiem (tzw. retorta) mają wadę. Żar z paleniska może się cofać do kolana podajnika a nawet do zasobnika opału. Ważne jest, aby żar na ruszcie utrzymywał się wysoko nad kolanem podajnika. Ideą konstruktora jest, aby węgiel spalał się na pierścieniu z blachy. Wtedy opał wypychany z podajnika wysypuje się i spala. Sama idea jest...
Grupa 4 pole 3 to kąt wtrysku ale nie początek tylko wartość kątowa trwania. Zależna od wielu rzeczy. To taki odpowiednik czasu wtrysku ale bardziej zależny od kilku czynników. Temperatura paliwa (czym zimniejsze tym kąt większy bo paliwo o większej lepkości) , od obciążenie widomo większe obciążenie dawka większa czyli kąt, synchronizacja wałka (czyli...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
Udalo sie doprowadzić paliwo do wtrysków ba nawet auto zapaliło lecz pojawił się inny problem mianowicie silnik nierówno pracuje i po wciśnięciu gazu w podłogę silnik rozkręca sie do 1500obr i to wszystko. Czy problem jest z kątem wtrysku lub złą dawka i musze to ustawić na pompie przy pomocy vag ?
A dawka paliwa to ustawiona?? Bo ostatnio z tym pompiarze mają problem w tych pompach..
pompę ci sprwadzą i powiedzą że jest ok, ale musisz ustawić ją na aucie tak jak kolega wyżej napisał kąt wtrysku oraz dawka na rozgrzanym silniky
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Witam. Chciałbym zrobić elektryczne sterowanie dawką paliwa w zwykłym silniku Diesla. Miałoby to wyglądać tak, że na linkę od gazu, lub w jakimś innym miejscu, założyłbym potencjometr, a do śruby regulacyjnej na pompie wtryskowej dołożę jakiś silniczek. Na podstawie napięcia z potencjometru układ wykonawczy dawałby odpowiedni impuls do zmniejszenia...
Witam wiem że to głupie pytanie ale jestem początkujący i tej jednej żeczy nie mogę sam rozkminić mianowicie chodzi o to jeżeli robie tuning auta i daje większe wtryski i pompę paliwa mocniejszą to jak to wystroić żeby dawka paliwa była odpowiedna jakoś komputerem czy ręcznie ?
nie wiem na pewno ale ja próbowałem kiedyś vagiem 4.9 i nie mogłem znaleźć kąta wtrysku.Podobno vag com 311-2 w pełnej wersji pokaże te wartości w kanale 00
Skoro palił z samostartu przed zakupem i nie robiono nic takiego to raczej problem nadal jest paliwo/WN , Może za dużo przelewa paliwa?? robiłeś przecież gaźnik to może za duże dawki ustawiłeś, zły stosunek paliwo/powietrze..
Jaka powinna być prawidłowa dawka paliwa ustawiona w VAG silnik 1.9TDI AFN?
Trzeba ustawić dawkę paliwa, bo jest za wysoka i i jak silnik schodzi z obrotów to fiksuje, oddaj na reklamacje.
witam nr nie mam ale kupisz w serwisie BOSCH jest tam dwieplus oringi całosc u mnie kosztuje ok80zł ale musisz do tego pompę rozebrać a potem ustawić dawkę paliwa
odkręcić dwie śruby od dekielka w środkowej dolnej części pompy po tym, poluzować dwie śruby na 8 wielokątną (obracając silnikiem) w pewnym momencie jest wycięcie a za nim taka blaszka z wycięciem, ta blaszkę przesuwamy ku górze o niewielki skok i mamy zwiększoną dawkę. Skręcamy wszystko odpowietrzamy pompę .
Witam! Szukałem informacji na ten temat na forach o simsonach ale tam nie znajde fachowej porady.Wiec zwracam się do Was.Wiem ze ejst tu sporo fachowców.Bardzo bym prosił o wskazówki jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej i jak dobrze ustawić dawkę paliwa i obroty na biegu jałowym. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
Po latach wtryskiwacze nawet potrafią różnie podawać paliwo na niskich dawkach.
Witam. problem ze Starem 266 a mianowicie jest słaby. Na 1,3 biegu jeszcze daje rade ale 4 a już piątka to zgroza. Do tego byle mała górka i zwalnia. Pompa była w naprawie. CZy to możliwe że może jest ustawiona mała dawka paliwa? Ja ustawić dawkę paliwa. może ktoś pomorze????
Może już być inna dawka paliwa ustawiona. Sam widzisz ze mocniejszy troszkę silnik .
jest możliwość zadzwoń do mnie pod numer 696424624to wytłumacz bo można to zrobić na kilka sposobów
Przepływka ok. Zostaje dawka paliwa, ustawienie nastawnika oraz początek otwarcia wtrysku. Dla wszelkiej pewności wtrysk pilotujacy przydało by się podmienić.
dałem rade wiec nie aktualne, była za mała dawka paliwa ustawiona na pompie i uwalona przepływka, po samym odpieciu zrobił sie przecinak, a sterownik jakis nie kumaty bo nawet po odpieciu nie wywala błedu kontrolka diagnostyczna. z góry dzieki za podpowiedz
Ja uważam że masz zbyt niską dawkę paliwa ustawiona tak samo było w mojej c330
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
Do ustawienia masz kat wtrysku. Jak wcisniesz pedał gazu do podłogi przy niskich obrotach bardzo kopci?
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Nikt nic nie wie?
A jak zapala dobrze? Możliwe ze wtryskiwacze leją lub za duża dawka paliwa jest ustawiona.
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Wycięty katalizator, to jest równoważne z wgraniem innego softu do sterownika silnika. Sprawdź, czy masz oryginalne mapy.
Zgadza się, jest VP37, niestety nikt nie ma interfejsu to podłączenia. Czym się można połączyć?
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
Kąt wtrysku 0-88, dawka paliwa 11-45, na jałowych obrotach.
Albo korekta softu zrobiona przez domorosłego tunera albo podpięty box lub opornik na wiązce z pompy wtryskowej albo dawka paliwa ustawiona na maxa albo podmieniona oryginalna pompa wtryskowa "dziesiątka" na "jedenastkę" bez korekty softu.
Według mnie (może się mylę) ale mając vcds żadne czujniki zegarowe itp. nie jest potrzebne , kąta wtrysku nie ruszali bo i jak to mieli zrobić to ustawia się przy montażu pompy i koryguje według vcds i tym vcds trzeba sprawdzić dawkę paliwa jaką ustawili po wymianie nastawnika grupa pomiarowa 001
Wpływ na to spore spalanie może mieć : - zbyt duża dawka paliwa ustawiona na nastawniku pompy wtryskowej, - uszkodzony czujnik temperatury lub dodany do niego rezystor, - ciągle otwarty termostat lub jego brak, - wycieki paliwa z układu zasilania, - założony przez poprzednika chip box.
Dawka jest zależna od temp. sprawdziłeś sprężanie, zawory nie dostały?
jesli czasami kopci to na pewno wina nie leży po stronie dawki paliwa
OK na spalinach jest ok bo ecu sobie wyrówna. Jak podłączysz komputer nawet w trybie zgodności OBD2 będzie można podejrzeć jak dużo ECU musiało skorygować dawki względem fabrycznych. Wystarczy że LPG przesunęło korektę w stronę zubożania (gaz jest ustawiony za bogato za duży przelicznik) i na benzynie będzie ubogo i będzie słaby na zimnym póki sonda...
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
pierwsze co to przewody powinny być rożnego koloru nie pamiętam jak już jest u mnie. jeżeli przylutujesz odwrotnie zapali się kontrolka grzania świec i nie będzie chciała zgasnąć. Odnośnie ciężkiego palenia albo powietrze w paliwie, ale najprawdopodobniej dawka paliwa ustawiona nie prawidłowo. najlepiej zaholuj ja do magika od pomp z KTS-em. Ustawi...
Może coś z pompą paliwa albo masz źle ustawioną dawkę paliwa. Najlepiej podpiąć pod komputer i ustawić. Jak nie pomoże szukać dalej. Jeszcze bym sprawdził pompkę czy nie zasyfiona i filtr paliwa, ale tylko tak dla spokojności.
Chodzi mi dokładniej jak założyć ten mechanizm od dodawania gazy na pompie
U mnie przy sofcie na 187KM dawka paliwa jest ustawiona na 3,8-4 przy tzw wolnych obr na biegu jałowym,a ciśnienie doładowania max 2.45bara.Żadna to tajemnica. Zrób sobie lepiej jednak softa.Odżałuj parę 100-wek.
Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę, raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie, programem robisz tylko podgląd, aby ustawić w zakresie.
Musisz zmienić ustawienie kąta wtrysku w gr 000, 2 kolumna w BS ustaw okolice 50-60 jednostek. Jak dawka paliwa na ciepłym silniku gr 001, 2 kolumna.
Może też być uszkodzony nastawnik dawki paliwa lub jest ustawiona zbyt duża dawka- konieczna diagnostyka.
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
dawka paliwo regulator dawka paliwo sterownik dawka paliwo
podłączenie telefonu samochodu skasowanie eeprom avrdude error enable
gdzie montować zawór mieszający gdzie montować zawór mieszający
Suszarka Miele zatrzymała się na programie końcowym Montaż blaszek antywibracyjnych w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM kombi