A dawka paliwa to ustawiona?? Bo ostatnio z tym pompiarze mają problem w tych pompach..
Jaka powinna być prawidłowa dawka paliwa ustawiona w VAG silnik 1.9TDI AFN?
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
Może już być inna dawka paliwa ustawiona. Sam widzisz ze mocniejszy troszkę silnik .
Witam. problem ze Starem 266 a mianowicie jest słaby. Na 1,3 biegu jeszcze daje rade ale 4 a już piątka to zgroza. Do tego byle mała górka i zwalnia. Pompa była w naprawie. CZy to możliwe że może jest ustawiona mała dawka paliwa? Ja ustawić dawkę paliwa. może ktoś pomorze????
Skoro palił z samostartu przed zakupem i nie robiono nic takiego to raczej problem nadal jest paliwo/WN , Może za dużo przelewa paliwa?? robiłeś przecież gaźnik to może za duże dawki ustawiłeś, zły stosunek paliwo/powietrze..
Przepływka ok. Zostaje dawka paliwa, ustawienie nastawnika oraz początek otwarcia wtrysku. Dla wszelkiej pewności wtrysk pilotujacy przydało by się podmienić.
Ja uważam że masz zbyt niską dawkę paliwa ustawiona tak samo było w mojej c330
Trzeba ustawić dawkę paliwa, bo jest za wysoka i i jak silnik schodzi z obrotów to fiksuje, oddaj na reklamacje.
odkręcić dwie śruby od dekielka w środkowej dolnej części pompy po tym, poluzować dwie śruby na 8 wielokątną (obracając silnikiem) w pewnym momencie jest wycięcie a za nim taka blaszka z wycięciem, ta blaszkę przesuwamy ku górze o niewielki skok i mamy zwiększoną dawkę. Skręcamy wszystko odpowietrzamy pompę .
Witam! Szukałem informacji na ten temat na forach o simsonach ale tam nie znajde fachowej porady.Wiec zwracam się do Was.Wiem ze ejst tu sporo fachowców.Bardzo bym prosił o wskazówki jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej i jak dobrze ustawić dawkę paliwa i obroty na biegu jałowym. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!
dałem rade wiec nie aktualne, była za mała dawka paliwa ustawiona na pompie i uwalona przepływka, po samym odpieciu zrobił sie przecinak, a sterownik jakis nie kumaty bo nawet po odpieciu nie wywala błedu kontrolka diagnostyczna. z góry dzieki za podpowiedz
witam nr nie mam ale kupisz w serwisie BOSCH jest tam dwieplus oringi całosc u mnie kosztuje ok80zł ale musisz do tego pompę rozebrać a potem ustawić dawkę paliwa
nie wiem na pewno ale ja próbowałem kiedyś vagiem 4.9 i nie mogłem znaleźć kąta wtrysku.Podobno vag com 311-2 w pełnej wersji pokaże te wartości w kanale 00
A jak zapala dobrze? Możliwe ze wtryskiwacze leją lub za duża dawka paliwa jest ustawiona.
Albo korekta softu zrobiona przez domorosłego tunera albo podpięty box lub opornik na wiązce z pompy wtryskowej albo dawka paliwa ustawiona na maxa albo podmieniona oryginalna pompa wtryskowa "dziesiątka" na "jedenastkę" bez korekty softu.
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Wpływ na to spore spalanie może mieć : - zbyt duża dawka paliwa ustawiona na nastawniku pompy wtryskowej, - uszkodzony czujnik temperatury lub dodany do niego rezystor, - ciągle otwarty termostat lub jego brak, - wycieki paliwa z układu zasilania, - założony przez poprzednika chip box.
Do ustawienia masz kat wtrysku. Jak wcisniesz pedał gazu do podłogi przy niskich obrotach bardzo kopci?
Nikt nic nie wie?
Według mnie (może się mylę) ale mając vcds żadne czujniki zegarowe itp. nie jest potrzebne , kąta wtrysku nie ruszali bo i jak to mieli zrobić to ustawia się przy montażu pompy i koryguje według vcds i tym vcds trzeba sprawdzić dawkę paliwa jaką ustawili po wymianie nastawnika grupa pomiarowa 001
pierwsze co to przewody powinny być rożnego koloru nie pamiętam jak już jest u mnie. jeżeli przylutujesz odwrotnie zapali się kontrolka grzania świec i nie będzie chciała zgasnąć. Odnośnie ciężkiego palenia albo powietrze w paliwie, ale najprawdopodobniej dawka paliwa ustawiona nie prawidłowo. najlepiej zaholuj ja do magika od pomp z KTS-em. Ustawi...
na mój gust to czujnik położenia wału u Piotraka A założyciela tematu sonda lambda i odma jest taki katalog opel tigra i corsa DTR w języku polski. Odma a właściwie czujnik odpowiada za stosunek mieszanki paliwowej błąd na benzynie przenosi się na komputer gazowy. sonda lambada odczytuje jakość sapania wg danych z odmy i impuls z dawki paliwa ustawionej...
Witam. Jak kolega michalm111 odebrałeś już pompę z regeneracji? Jaki rezultat? Ja sprawdziłem sitko w pompce zasilania,sprawdziłem pompka ok. Kąt wtrysku ustawiony na znak tłok pierwszy od rozrządu w gmp dymi ciężko pali i jak zimny to jakby na wszystkich nie pracuje. Zagrzany pali od strzała na obrotach bez dymu a na wolnych dymi trochę. Opuzniam kąt...
Witam mam pewien problem chodzi o to że nie dawno wymieniłem rozrząd z filtrami itp i od jakieś czasu zaczął mi szarpać samochód na drugim biegu. Jak wcisne dwójkę i lekko dodaje gazu zaczyna szarpać A jak dodam więcej gazu do nic się nie dzieje,ogólnie moc ma znajomi mówią że może być zła dawka paliwa ustawiona lub coś z pompą wody dajcie jak najszybciej...
Zgadza się, jest VP37, niestety nikt nie ma interfejsu to podłączenia. Czym się można połączyć?
Wycięty katalizator, to jest równoważne z wgraniem innego softu do sterownika silnika. Sprawdź, czy masz oryginalne mapy.
witam. "Stary post ale może komuś się przyda pewnie masz tryb awaryjny skrzyni i ruszasz z wyższego biegu, skrzynia do remontu." zanim kolego kpsw8 coś napiszesz to pomyśl i poczytaj o tych samochodach/ w tej skrzyni nie ma żadnego trybu awaryjnego. większość osób posiadający taki samochód może zauważyć że samochód wkręca się dopiero od 1500/2000obrotów....
Witam po sporej przerwie. Udało się przywrócić auto do poprawnego działania. Przyczyna leżała w pompie, coś się podwiesiło, tak mówił naprawiający, i nie dawała ona wystarczającego ciśnienia aby otworzyć wtryski...Nic nie było wymieniane, tylko Pan od pomp dawkę paliwa ustawił na min, potem na max i zaczęło działać...do tego ciutkę opóźnił zapłon i...
Może coś z pompą paliwa albo masz źle ustawioną dawkę paliwa. Najlepiej podpiąć pod komputer i ustawić. Jak nie pomoże szukać dalej. Jeszcze bym sprawdził pompkę czy nie zasyfiona i filtr paliwa, ale tylko tak dla spokojności.
Kąt wtrysku 0-88, dawka paliwa 11-45, na jałowych obrotach.
Może też być uszkodzony nastawnik dawki paliwa lub jest ustawiona zbyt duża dawka- konieczna diagnostyka.
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
Dawka jest zależna od temp. sprawdziłeś sprężanie, zawory nie dostały?
U mnie przy sofcie na 187KM dawka paliwa jest ustawiona na 3,8-4 przy tzw wolnych obr na biegu jałowym,a ciśnienie doładowania max 2.45bara.Żadna to tajemnica. Zrób sobie lepiej jednak softa.Odżałuj parę 100-wek.
jesli czasami kopci to na pewno wina nie leży po stronie dawki paliwa
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
Skorygowałem mapę N75 o 15% tak jak sugerowałeś, oraz ustawiłem boost limiting map na 2250 (+100 od target boost). W dalszym ciągu ciśnienie jest zbijane do poziomu ~2000mbar. Co ciekawe przy logowaniu na biegu 3 wartości N75 są bardzo zbliżone do zmodyfikowanej mapy, jak zrobiłem logi na 4 biegu to komputer już mocno koryguje mapę i przybliża wartości...
witam ja taki kluczyk dorabiałem z nasadki "7" nawet jak wbijesz na siłę to powinno dać się odkręcić powodzenia Dodano po 4 A co do zaznaczania i odkręcania to po takiej operacji (jeśli odkręcisz cały nastawnik) to i tak dawkę wtr. trzeba ustawić od nowa za pomocą urządzenia diagnostycznego (dawka zmienia się nawet przy dokręcaniu)
Chodzi mi dokładniej jak założyć ten mechanizm od dodawania gazy na pompie
A jak będzie kopcić bo pewnie będzie dostawać więcej paliwa to zmniejszy dawkę na np. 4.2 ?
Panowie jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość Otóż mam taki problem z tym ursusem. Ciągnik jest po kapitalnym remoncie i ciągle kopci na czarno i jest słaby. Wymienione zostały tuleje, tłoki, pierścienie, wał korbowy po szlifie(nowe panewki) pompa oleju nowa, Głowica po regeneracji (całe zawory nowe + szlif) pompa po regeneracji, końcówki wtryskiwacza...
Masz jakieś logi? (at) -Torque limiter moim zdaniem skopany. Za nisko dałeś pełną dawkę paliwa, -TL ustawiłeś na 65mg, a limiter dymienia na 60mg i to tylko przy 2000 obr/min, -górny limit paliwa przez MAP i MAF też jest ustawiony na 60mg, -kąt wyprzedzenia zapłonu nie ruszony Ogólnie średnio.
Słaba reakcja na gaz- zapłon do ustawienia, bo myslę że dawkę paliwa pompiarz dobrą ustawił :D Opisz krok po kroku c robiłeś z tym podnośnikiem bo idzie się pogubic. :|
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
co on właściwie ustawiał? Ustawił dawkę paliwa,
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
jak się ustawia dawkę paliwa:?:
Witam, powodem tego problemu może być żle ustawiony gaźnik (dawka paliwa).
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Wysoko ustawiona dawka paliwa będzie powodować takie objawy.
Ale opisz coś więcej. Może problem nie tkwi w pompie. A dawki paliwa w tej pompie nie ustawi tak łatwo jak w C-360.
Wysokich obrotów sam nie ustawisz. Dawka paliwa zawiera olej do smarowania silnika. Im dawka uboższa w benzynę tym większe obroty i słabsze smarowanie. Resztę dopowiedz sobie sam.
Czujnik sprawny. Dawka paliwa była 1. Ustawił mi na 3,8. I dalej nic jak postoi 1.5h bardzo ciężko pali. Po dołączeniu czujnika temp. Cieczy pali za raz
Dziękuję wszystkim za rady a w szczególności niuniu36,Megawe mieliście rację leciało z tego o ringu niestety pompa została złożona oraz ustawiona na cechy jednak coś na zapłonie jest nie tak odpala po dłuższym kręceniu moje pytanie jest takie mam interfejs z inpa niestety nie wiem gdzie i jak mogę sprawdzić dawkę paliwa oraz ustawić pompę według tych...
Witam, zaprowadziłem auto pod Siedlce, mechanik który kiedyś pracował w serwisie Scani, stwierdził ze to czujnik ciśnienia paliwa, wrzucił oryginał i problem znikł, od razu regulacja zaworów i ustawienie dawek paliwa, jutro odbieram auto i chyba będzie można zamknąć temat :)
A kąt wtrysku dobrze ustawiony, dawka paliwa? Najlepiej zrób logi i wklej.
jest możliwość zadzwoń do mnie pod numer 696424624to wytłumacz bo można to zrobić na kilka sposobów
Problem z uruchomieniem już można powiedzieć że rozwiązany. Była źle ustawiona dawkę paliwa przy starcie. Należy w adaptacjach ustawić co najmniej 128 na 01 kanale u mnie było 112 i dawało za małą dawkę przy starcie. dla pewności jeszcze wymienię czujnik temperatury płynu chłodzącego odpowiedzialny za rozruch w niskich temp. CZENSTA WADA W MODELU 1Z...
Spróbuj ustawić dawkę paliwa i kombinować z śrubka od obrotów
Mam trochę wiedzy o TDI, Więc prosiłbym o pomoc. Wiem ze coś mam chyba z dawką paliwa i trzeba ja ustawić tylko nie wiem czy to tego wina czy skutek innej usterki ze dawka jest nieprawidłowa.
pompę ci sprwadzą i powiedzą że jest ok, ale musisz ustawić ją na aucie tak jak kolega wyżej napisał kąt wtrysku oraz dawka na rozgrzanym silniky
Witam Panowie jaką należy ustawić dawkę paliwa w cordobie 1.9tdi, oznaczanie silnika AHU?
a czy bez kata można ustawić dawkę paliwa tak żeby nie była za uboga?
Udało sie ustawić. Okazalo sie ze wtryski lały i podczas wymiany oringu i tuleji w pompie przestawiala sie dawka paliwa. Pompa niby ustawiona jest na 3.5cm i rozruch na 5 lub 5.5cm. Ale dopiero jak dzwignie od gazu ustawie na połowe to dopiero odpala. Zna moze ktos wartosci na jakie ustawic taką pompe na stole pobierczym?
Witam. Przeszukałem wszystko co mogłem na necie ale nic nie znalazłem tzn nie znalazłem rozwiązania. Mój problem polega na tym że skoda octavia 1.9 tdi z 2000r 110 km kopci na biało i nierówno pracuje jak by jeden cylinder nie działał. Podczas jazdy silnik sam dostał obrotów i zapaliła się kontrolka od ładowania a potem zgasł silnik. Po odpaleniu zaczął...
Jeżeli jest wszystko sprawne, po włożeniu świecy do kapturka (fajki) i przyłożeniu do cylindra, kręcąc rozrusznikiem iskra powinna się pokazać. Ale u ciebie przecież iskra jest bo pilarka odpala. To że po odpaleniu nie chce od razu wchodzić na wysokie obroty tylko musi się zagrzać, może to być objaw zalewania, czyli za dużej dawki paliwa. Jak masz ustawione...
Mam założony gaz BRC w samochodzie Mondeo i szukam do niego softu BRC Sequent 24 do oprogramowania bo muszę ustawić dawkę paliwa bo za dużo bierze mi gazu ,oraz ustawić temperaturę. Mam interfejs do BRC 24 ale nie mam do niego programu Proszę o pomoc
Może masz za małą dawkę paliwa na pompie wtryskowej ustawioną? Ja miałem taką powolną reakcję na gaz w Passacie, gdy była zbyt mała dawka na pompie.
Witam zapomniałem dodac ze złacze elastyczne także wymieniłem nawet troszke dłuższy mi wstawili od orginału nastawnik wydaje mi sie ze jest sprawny bo byłem u pompiarza sprawdzał mi wszzystko kont wtrysku, dawka paliwa ustawił mi na 5,20 nie wiem czy taki powinien byc ale wydaje mi sie ze wiecej pali niz palił. ale gdyby nastawnik był walniety to by...
Witam, można ustawić dawkę paliwa na pompie, ale samemu to raczej tego nie wyregulujesz, podjedź do "pompiarza" i po problemie.
Moim skromnym zdaniem to w większości głowica odpowiada za prawidłowa prace ciągnika, dawkę paliwa można wzrokowo ustawić tak jak jest na starej głowicy i można ją zwiększyć lub zmniejszyć nie rozbierając pompy. Dawka paliwa zawsze jest taka sama dla wszystkich cylindrów lekko zwiększona dawka nie zaszkodzi (w c-360 dawkę paliwa ustawia się dla każdego...
Udalo sie doprowadzić paliwo do wtrysków ba nawet auto zapaliło lecz pojawił się inny problem mianowicie silnik nierówno pracuje i po wciśnięciu gazu w podłogę silnik rozkręca sie do 1500obr i to wszystko. Czy problem jest z kątem wtrysku lub złą dawka i musze to ustawić na pompie przy pomocy vag ?
Witam. Porad co do mojego problemu szukam wszędzie i ciężko o pomoc. Otóż początkowo miałem problem z odpaleniem auta po nocy czy po 6 godzinach nawet. Po odpaleniu działał. Założyłem przezroczysty wężyk od filtra do pompy (filtr również wymieniony) i paliwo stoi w nim. Przy próbie odpalania po dłuższym postoju kopcił na jasno. Po kręceniu po dobrej...
Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę, raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie, programem robisz tylko podgląd, aby ustawić w zakresie.
Mam problem z silnikiem VR6 w Golfie 3. Na zimnym silniku po odpaleniu wydaje mi się że dostaje za dużą dawkę paliwa bo aż się zalewa i trzeba go trzymać na dużych obrotach żeby nie zgasł. Niewiem czy to jest wina sondy czy może przyczyna tkwi gdzieś indziej. Mam VWToola, ale jestem w tym zielony i niewiem jakie wartości powinien wskazywać i czy można...
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
ma się to jak wół do karety...to tak pół żartem w jakimkolwiek palniku masz precyzyjne regulacje wtrysku paliwa i dawki powietrza, więc spalanie ustawisz optymalnie (zero sadzy itp....) jeżeli więc zbudujesz patelnię,gdzie będziesz mógł precyzyjnie ustawić ilość paliwa i powietrza (niezależnie od tempetatury w komorze czy też fazy rozruch-praca-wygaszanie)...
filtr powietrza masz? Miałem taki sam problem ale ustawiłem zapłon dawkę paliwa i filtr i było ok
jak sie to robi to ja mniej wiecej wiem, ale jeli sie reguluje na nastawniku to wartosc wskazywana na vag jest odwrotnie proporcjonalna do wartosci rzeczywistej (czyli komputer jest jakby oszukany) a mialem jeszcze przeprowadzana regulacje programowa czyli samym vag. i teraz pytanie jak przywrucic to do ustawien pierwotnych?? czy w tej chwili tylko...
Te fasolki ustawia się na stole probierczym. Jeżeli ktoś ro rozkręcił, to na stół lub ustawianie na lampę. Czyli zostaje tylko wizyta samochodem w specjalistycznym warsztacie albo jak specjalista przywiezie narzędzia do warsztatu żeby ustawić wszystko co do setnej, albo ustawienie na słuch? A mam jeszcze pytanie co w tej pompie zmienia kąt wtrysku...
Grupa 4 pole 3 to kąt wtrysku ale nie początek tylko wartość kątowa trwania. Zależna od wielu rzeczy. To taki odpowiednik czasu wtrysku ale bardziej zależny od kilku czynników. Temperatura paliwa (czym zimniejsze tym kąt większy bo paliwo o większej lepkości) , od obciążenie widomo większe obciążenie dawka większa czyli kąt, synchronizacja wałka (czyli...
Sprawdziłbym ustawienie rozrządu, albo w pompie jest źle ustawione ograniczenie dawki paliwa. Mając drugą pompę spróbowałbym zrobić podmianę.
witam.mam net sam model co ty i u mnie po zatankowaniu do pełna na zbiorniku robię ponad 800km i zostaje mi jeszcze ok 1/4 zbiornika wiec jeśli chodzi o twój samochód to najpierw jedź na kompa.może być źle ustawiony na pompie albo jest jakaś pierdoła w pompie która lubi się zapychać. można ją wyczyścić ale trzeba za pomocą kompa ustawić dawkę paliwa.ktoś...
Sruba regulacji składu mieszanki w pozycji skrajnie wkreconej praktycznie zamyka całkowicie kanał biegu jałowego.Wykrecajac srube podajemy wieksza dawke mieszanki paliwowo-powietrznej do kanału "wolnych obrotów".Sa jeszcze kanały przejsciowe aby silnik nie zaduszał sie bo gwałtownym dodaniu gazu.Dlatego tez ilosc mieszanki biegu jałowego ma rowniez...
Pompa na 0,95mm. Ustawiasz jak w innych podobnych VW na czujnik zegarowy. Opisu procedury poszukaj. Dawki nie ruszaj jak przed rozrząfem było dobrze.
Przekręcając dajesz dodatkowa dawkę paliwa w celu odpalenia silnika.
Dawka paliwa na pewno jest inna.To wiem-pompkę mogę sobie ustawić.Chodzi mi główie o procedurę odpalania. Dodano po 1 Witam. Kolego, a czy jak do diesla nalejesz benzyny pojedzie?? ;-) Oznaczenia: D lub B - Paliwo (Diesel lub Benzyna ) W lub L - czynnik czyli mokre lub suche - woda (Wasserstandheizung) lub powietrze (Luft) S lub Z - Postojowe (Standheizung)...
Dzięki za podpowiedzi,EGR sprawdzony,kąt wtrysku ustawiony,węże od internista niby sprawdzał i są całe,proponuje mi jeszcze ustawienie dawki paliwa nastawnikiem,co o tym sądzicie,dodam że nastawnik jeszcze nie ruszany od nowości.
Ponownie trzeba ustawić kąt wtrysku i dawkę paliwa.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Witam Pompa sprawdzona, głowiczka była ok tylko ponoć na jeden tłok większa dawkę paliwa dawało więc fachowiec ustawił jak powinno być ale niestety problem nie znikł, może delikatnie się uspokoiło ale teraz ciągnik bardziej dymi co wcześniej miało miejsce tylko na zimnym przez chwilkę. Ma ktoś z was jakieś pomysły?
Witam wszystkich. Pragnę wszystkim podziękować za pisanie w tym temacie. To dzięki wam udało mi się niewielkim kosztem ruszyć d3wz.Przyczyny to:zblokowane łożysko na silniczku dmuchawy , zblokowana pompa paliwa,niesprawny czujnik na podszybiu.Jeszcze rada dla mało doświadczonych w tym temacie , jak nie wiesz gdzie podłączać zasilanie w kostce złączeniowej...
Nie wtyczka jest ściągnięt cały czas tylko zapalam auto po 5 sekundach i tyle no, ale bez przesady że on przy 13 stopniach by potrzebował grzania świec zarowych a dawka startowa paliwa ? Jaką wartość ustawić skoro mam 32768?
diagnoza VAG to podstawa sprawdzić należy ustawienie zapłonu dawka paliwa itp. Zdarza się że mechanicy wymieniają rozrząd na tzw. znaki bez sprawdzenia VAGIEM .
Witam! Pajero 1998rok, 2,8 TDI przebieg 290 tyś. (na zegarach) Problem wygląda następująco: już po odpaleniu na zimnym pajero lekko kopci na czarno, gdy ruszamy jest coraz gorzej. Na ciepłym silniku kopci głównie gdy nawet lekko "depniemy". Nie ma mocy: ciężko go rozbujać do 120 km/h. Był u 3 róznych mechaników, gdyż pompa nie trzymała. Ten ostatni...
ps. Ustawienie 0 w zakresie od 0-300 nie oznacza brak paliwa podawanego na rozruch. Takie ustawienie miałem przed zmianą do którego wróciłem.
Kol.sztomel nie zgadzam się z twoją opinią sam to zpraktykowałem i wiem że pracuje normalnie na wolnych obrotach jedynie moc się zwiększa i spalanie x2. ja też się nie mogę z Tobą zgodzić, kilkanaście lat temu też jeździłem maluchem i nie pisz, że przy lewym powietrzu 2x zwiększa się moc silnika :D, silnik samym powietrzem nie pojedzie a co tu jeszcze...
U mnie brakowało paliwa, za mała dawka.
ustawić dawka paliwo dawka paliwo dawka paliwo regulacja
pioneer mikrofon ustawić bezpiecznik zasilacza komputera otwierać drzwi przycisk
zderzak naprawa zderzak naprawa
Przyczyny wyłączania się podgrzewacza Eurostar Podgrzewacz gazowy Eurostar wyłącza się po 10 minutach - przyczyny i rozwiązania