Piątka nie odpali,szóstka bez problemu. Za odpalanie odpowiada kompresja, świece i dawka rozruchowa. Pompa jest po stole, to chyba ma dawkę.
Nie koniecznie pokaże usterkę, trzeba sprawdzić parametry pompy, może być zła dawka, przy uszczelnianiu pompy jest konieczne ustawienie dawki na ciepłym silniku.
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
Teraz już wiadomo, o co Ci chodzi. Możesz mieć źle zapiętą sprężynę. Kod zapięcia powinien być na tabliczce z boku pompy. Potrzebne jest zdjęcie. Jeżeli go nie ma, to tylko regulacja na stole probierczym. Na szybko : zapnij sprężynę po środku w pionie i poziomie.
Witam najpierw diagnostyka,potem pomoc jak wygląda kąt wtrysku i czy się zmienia zależnie od obrotów silnika,i jaka dawka paliwa,
To co teraz pokazujesz to pompa DP210.
Nie tylko bo nie wiadomo jak sama głowica wygląda. Jeżeli jest już przytarta to za wiele nie wskórasz. Więc w tym przypadku radziłbym oddać pompę chociażby na regulacje. Dobry pompiarz najpierw posprawdza co i jak wstawi na stół i będzie widział czy jest za mała dawka czy nie.
Dawka pompy ,blok pomiarowy chyba pierwszy. Ma być od 2 do 9.
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
JAk szarpie na wolnych to moze dawka na pompie za wysoka lub nastawnik do wyczyszczenia
To jest pompa A czy MW? Dawka startowa jest stała dla danej pompy i jest blokowana automatycznie po osiągnięciu 150-200 obrotów przez pompę, jeśli jest problem z rozruchem i wolnymi obrotami na ciepłym silniku to sekcje są zużyte. Dawkę doraźnie można zwiększyć na A pompie.
Turbina świeżo po regeneracji, niby wzmocniona, założone większe koło kompresji. Jeśli chodzi o nieszczelności, to jest tylko kolektor ssący i łącznik z turbiną, raczej wszystko szczelne, nie wiem jak to sprawdzić na 100 %. Zauważyłem jeszcze, że po odpięciu rurki sterującej dawka na pompie, pomimo że doładowanie spada do zera, to pod obciążeniem nic...
Zrób logi na jałowym. Może nie do końca dobrze ustawiony kąt. Pompa po regeneracji czy sam sterownik? Jaka dawka paliwa?
Kąt wtrysku, dawka, rozrusznik, pompa.
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
Przecież po objawach to wybitnie brak grzania świec, plus dawka pompy? Rozrusznika pewnie tez nikt nie ruszył, pewnie ledwo miauczy. Obawiam się, że nie byłeś u żadnego mechanika, sądząc po tym co wypisujesz do tej pory - sam grzebiesz i nawet nie wiesz w czym.
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
Nieprawda , przyciął się mechanizm gaszenie-dawka rozruchowa w pompie i tyle , nie mogłeś zgasić i dziwnie pracował bo był pośrodku, zdaża się nic złego.
witam. Już kiedyś pisałem tu na forum o problemie z odpaleniem kadeta 1,6D. lecz tym razem problem jest znacznie poważniejszy gdyż teraz autko nie chce wcale zapalić. Wszelkie podpowiedzi typu świece zarowe, słaby akumlator odpadają bo swiece założyłem nowe, akumlator i rozrusznik tez jest w b. dobrym stanie. Przyczyna tkwi raczej w układzie zasilania...
Reszta parametrów dawka, kąt.
Może jest jakiś pompiarz który wie jaka dawka ma być
Pewnie dawka na pompie pomieszana. Trzeba będzie pompę wtryskową ustawić. A własnie może źle ustawionu rozrząd?
Akumulator i może dawka na pompie coś z nią
Może masz za małą dawkę paliwa na pompie wtryskowej ustawioną? Ja miałem taką powolną reakcję na gaz w Passacie, gdy była zbyt mała dawka na pompie.
Pompa jest podobna do tych montowanych w golfach mk2, tu jest wszystko o podkrecaniu i jeszcze wiecej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7... na poczatek polecam przestawienie pina LDA sterujacego dawka paliwa w zaleznosci od cisnienia doładowania, jak podkrecisz dawke bedzie kopcił na niskich obrotach. Sam w golfie podkrecałem na pompie...
A dawka paliwa to ustawiona?? Bo ostatnio z tym pompiarze mają problem w tych pompach..
Przede wszystkim sprawdź jaka jest dawka na pompie, kąt wtrysku i ciśnienie doładowania.
Mimo wszystko pozwolę sobie zapytac jaka dawka?
Wtryski ewentuaqlnie dawka na pompie. Lub przyblokowane hamulce ale to już inna sprawa.
Udało sie ustawić. Okazalo sie ze wtryski lały i podczas wymiany oringu i tuleji w pompie przestawiala sie dawka paliwa. Pompa niby ustawiona jest na 3.5cm i rozruch na 5 lub 5.5cm. Ale dopiero jak dzwignie od gazu ustawie na połowe to dopiero odpala. Zna moze ktos wartosci na jakie ustawic taką pompe na stole pobierczym?
Czy poprawnie jest ustawiona dawka na nastawniku pompy?
Dawka paliwa zależy od ciśnienia paliwa na listwie wystarczy że pompa już słabo podaje albo regulator padł i będą problemy z pracą.
Jesli tam siedzi pompa vp to ona blokuje "krzesanie" dużych mocy. W jej elektronice jest zablokowana możliwość podania dużej dawki. Jest jakas seria pomp z minimalnie większą dawka maksymalna. Elektronikę pompy można raz przeprogramować, o ile nie zrobila tego fabryka. W Polsce nikt tego nie ogarnia. Mocne projekty sa na innych pompach, albo na pompach...
Ma ktoś jakieś pomysły? Pozdrawiam Dawka startowa. Pompa wtryskowa.
Jaka cena za wymiane tranzystora sterujacego dawka?
Pomysł fajny nawet bardzo.. A co do dawki pompy to do każdego innego rodzaju wtrysków byś musiał wymieniać sekcję tłocząca w urządzeniu bo w każdej pompie jest inna dawka na sekcje. To znaczy ze fachowcy co mają uniwersalne do wtrysków też robią błąd.
Dziala juz ok jak pokazalo doswiadczenie nie potrzeba kontroli plomienia w tych modelach zreszta fabrycznie nie ma Cala sprawa opiera sie o proporcje powietrze i dawka paliwa na pompie dozujacej. Zebralem charakterystyke w oparciu o pomiar CO w spalinach i jest juz ok Pozdrawiam Grzegorz
Witam P1564 - sterownik pompy/wtryskiwaczy - dawka wtrysku P0167 - sterownik pompy/wtryskiwaczy (błąd czasowy sygnału) a jednak pompa zacierający się tłok przestawiacza kąta zapraszam do mnie naprawię tel 790 718 520
albo dawka na pompie wtryskowej zła sprawdź parametry pompy, lub czujnik płynu co pokazuje na zimnym, a co na ciepłym
A ustawiony na VAG ,dawka ,kont wtrysku?? Chyba nie musze Ci tłumaczyć że te nastawy robi się na rozgrzanym silniku .
filtry wymienione egr przepustnica itd wszystko wyczyszczone ściągałem cały kolektor, byłem też na innym komputerze sprawdzić błędy i pusto, zostawiłem auto u mechanika rano odpalił i sprawdzał komputerem dane i stwierdził ze wszystko ok obroty pompy dawka wtrysku itd nic złego według niego się nie dzieje a silnik nadal kuleje :/
Witam mam problem z ursusem c360 mianowicie na wolnych obrotach i po dodaniu gazu kopci tak jak by na niebiesko słychać też jak by stuki w silniku jak by wtrysk był źle ustawiony czy jak albo dawka paliwa za duża pompa i wtryski po regeneracji oraz chodzi jak by się zapowietrzal
padła pompa, dawka startowa od 20 rośnie do 50 a paliwa brak. Dzięki za pomoc pozdrawiam!
A jaka jest dawka na pompie? Spróbuj przed ciepłym startem podgrzać świece i zobacz jak auto wtedy zapali.
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Oszukanie czujnika temp nie po to aby świece grzały dłużej a po to aby dawka paliwa była jak dla zimnego motoru-czyli większa. Niestety pompa zalicza padakę- trzeba szykować kaskę. Pozdro -lecę na wódę
Dawka startowa ?. Wtryski pompa ?.
Podejrzewam że z 28 chcesz 35kW osiągnąć . Nie jestem do końca pewny ale wydaje mi się że dawka na pompie i wałek rozrządu i wtryskiwacze . Silniki są takie same gabarytowo A 2812 zawsze był oszczędny niestety uruchomić go w zimę to też trzeba mieć nerwy.
Dawka na pompie, czujnik temperatury, kąt wtrysku, to do sprawdzenia, a po za tym chyba na naciągaczy trafiłaś, bez pojęcia o dieslu, takie usterki czasem usuwa się klientowi na poczekaniu.
Dzisiaj byłem ponownie na diagnostyce komp. i powróciły błędy P1664 Sterownik pompy/wtryskiwaczy - Zakłócenia działania P1564 Sterownik pompy/wtryskiwaczy - Dawka wtrysku
Dawka za małą ok 4 powinno być. Kat też źle masz 42 powinien być 62. Czyli pompa do ustawienia na nowo.
jaki kąt na pompie? dawka troche za duza jak na duze obciążenie, mozesz ja ruszyc na granice 4,2.
Raczej nie programuje się dawki w pompie adblue Dawka zależy od wtrysku są trzy rodzaje wtrysków zależy od pojemności silnika wtryskiwanie trwa 120s i wtrysk dawkuje ilość mocznika
Witam.Posiadam audi a4 1,9tdi 90km z roku 2000. audi nie ma mocy nie zbiera sie spalaie około 9l/100km po miescie spokojnej jazdy,pali bez problemu.Powymieniane na nowe przepływomierz nowy filtry też zawór n75,przewody cisnienia,turbo po regeneracji,katalizator wyciety,waku pompa nowa,dawka w pompie paliwa 5mg.Wszystko wymienione i działa niby jak ma...
oki dzis po pracy sparwdze szczelnosc i stan tych wezy napisze o efektach a tak wogole dawka paliwa na pompie jest ustawiana komputerowo czy mozna to zrobic recznie
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
Ściagnij wtyczkę z czujnika temperatury i spróbuj zapalić go. Jak zapali bez problemu to wina pompy-za mała dawka wstępna.
Może zbyt duża dawka na pompie + niekoniecznie równa liczba litrów w litrach tankowanych na stacji paliw daje taki wynik. Przy pompie powinno by cięgno do rozruchu na zimnym silniku , może ono jest przyczyną?
To jest zapewne wiejski tuning, który oszukuje sterownik tak aby otworzył bardziej nastawnik dawki w pompie, Samochód dymi jak lokomotywa po depnięciu gazu
Witam, Oto karta prób pompy wtryskowej : http://obrazki.elektroda.pl/7979830700_1...
Chciałbym się dopytać. Olej z turbiny dostawał się do silnika z powietrzem i to podniosło obroty silnika. Podniesione obroty - większa dawka paliwa z pompy. Jak się odetnie wąż powietrza z turbo (tym samym olej) to obroty spadną? I dlaczego nie można go było wyłączyć z poziomu stacyjki?
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
A więc tak, przestawiłem rozrząd o jeden ząb, ustawiłem zapłon(w tej pozycji odpala najlepiej) no i jest znacznie lepiej, odpala dobrze czy zimny czy cieply, mocy tez ma wiecej jednak wydaje mi sie że to jeszcze nie jest to, jakby z 10-15 koni mu brakowalo. Dawka na pompie ustawiona 4,0-4,2 więc chyba dobrze, błedów nie ma, więc co jeszcze może powodować...
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
być może, ale niekoniecznie bo one dosyć dobrze palą bez świeczek.. rozrząd, dawka zimnego startu, pompa wtryskowa.
Voytek naprawiony jest ok przyczyną był uszkodzony czujnik podgrzewania paliwa przy pompie wtryskowej, przez to była przesterowana pompa i podawała dużą ilość paliwa ,,coś jak na ssaniu,, i nie spalał tego paliwa i tak mocno kopcił , ale został wymieniony czujnik i przesterowana dawka na pompie teraz pomykam i jest ok nawet chmurki nie puści :) Pozdrawiam...
ta śruba jest na zęwnętrz pompy wtryskowej podobno jak jest za mała dawka to można zatrzeć wtryskiwacze
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
Zużyty silnik, pompa? Na ciepłym za mała dawka rozruchowa? Zasymuluj silnikowi, że zimny i sprawdź odpalanie.
A może źle wyregulowane cięgna po montażu pompy do samochodu !!?? Myślę że to żle wyregulowana dawka wolnych obrotów. Jaka to pompa? Bocch czy Lucas?? A sadza sie wydobywa bo masz jej nadmiar (zła dawka_stosunek powietrza do paliwa, no i zadławiony silnik_jazda na zbyt niskich obrotach w stosunku do dużego obciążenia silnika. Zatrudnij "kominiaża"(żart)...
po pierwsze to jaka zmiana ciśnienia powietrza? sprawdź lepiej jaka dawka jest na pompie wtryskowej i czy wtryski OK
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
Niepotrzebnie kreciles pompa. Jest jeszcze za duża dawka. Możesz dalej regulować na słuch albo podpiąć interfejs i wtedy podejrzeć dawkę.
To jest pompa bez turba. Będziesz miał problem z wyregulowaniem dawki. Albo będzie słaby, albo będzie dymił. Tak to jest śruba regulacji dawki. Ty potrzebujesz pompy jak na zdjęciu, ale Bosch nie robił takiej pompy do Forda 1,8 TD. Tylko i wyłącznie Lucas.
Za duża dawka. Nie przepala tego więc skręć dawkę na pompie.
Nie jest tak że otwór w kole ma zawsze wskazywać jedną odległość tłoka przed gmp 30* czyli te 4.5mm? Bez względu na dawkę pompy?
Czasem ktoś nie "kombinował" przy pompie wtryskowej? Źle ustawiony kąt wtrysku lub dawka.
po czym poznajesz, że dawka jest zbyt bogata?
Witam. Na dniach będę montować w swoim ASV pompę wtryskową 11mm i bym chciał się dowiedzieć jaką mam ustawić dawkę paliwa na nastawniku. Bo na pompie 10mm powinno pokazywać w vagu 3.6 a na pompie 11mm jaka dawka? Wtryski na razie seria. (po chip-tuningu jest audi)
A co ma czujnik halla, cała cewka i caly zapłon do tego że po podaniu napiecia na piny + po stacyjce nie jest podawana dawka startowa i pompa nie załącza sie na chwile i gasnie?
Pompa może być podkręcona -zwiększona dawka nominalna paliwa ,żeby podnieść dawkę rozruchową (tak robią gdy głowica pompy jest słaba i nie generuje odpowiedniej dawki paliwa i silnik trudno odpala )
Zastanawiam się czy można by zasadzić do tego silnika pompę z Laguny 2,2TD. Nie. W pompie dawka steruje krzywka przestrzenna, specyficzna dla kazdego silnika (na niej "zapisana" jest "mapa wtrysku" - uzywajac wspolczesnedo slownictwa).
Panowie te pompy zapewne mają tak być ustawione , czyli mała dawka maksymalna. Miało to sami w silniku John deere . Ciągnik pod obciążeniem po prostu spadał z obrotów bez dymu. Oddałem pompę do serwisu by podnieśli dawkę i jest duuuuzo lepiej. Nadal nie dymi ale jest moc. Ponoć miałem dawkę około 5.5 zwiększona na 8 cm sześciennych co kolwiek to znaczy.
Moim zdaniem ustawiona jest za duża dawka jednostkowa na pompie wtryskowej. Trzeba pompę sprawdzić na stole. A nie dymi w jakim zakresie obrotów? Bo przy przeregulowaniu pompy granica dymienia przesuwa się w stronę niższych wartości.
P1564- sterownik pompy - dawka wtrysku mam tylko tyle , reszta tych błedów sa jakies dziwne W takich przypadkach nalezy odczytac błedy w sterowniku pompy i wtedy działać. Na ogół albo ster albo mechanika pompy. Czyli pompa do roboty.
Dobry wieczór. Dziś była diagnostyka. Bład był p1650, p1335, p0105, p1345, p1651, p1630, p0725, p1635. Wiele z nich powstało jak kreciłem z odłączoną pompą. Po kasowaniu nie wracają. Prędkość obrotowa slinika na poziomke 70-80, a obroty pompy 0! Dawka była 50mg/h. Halotron w pompie- podpowiecie. Pozdrawiam udanego wekeend-u.
Może mi ktoś wyjaśnić co daje test przelewowy na pracującym silniku? Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Każdy wtryskiwacz przelewa, nawet najlepszy, ale jeżeli zaczyna przelewać za bardzo (a najczęściej wtedy także pompa ma już przebieg i zmniejszony wydatek maksymalny)...
Do tej chwili została podkręcona dawka paliwa na pompie. Jest lepiej jednak jeszcze nie to co ma być. Ale na dniach będziemy dawać nowe zestawy naprawcze ale już oryginały ewentualnie z Krotoszyna bo podobno zetory miały po 3 pierścienie a nie po 4 jak założyliśmy. I zobaczymy co dalej. Ale jak się zdenerwuję to zrobię wszystko na cacy i dam znać.
Dawka do regulacji
Czy można regulować dawkę paliwa w modelu 232? Odpala fajnie, ale po chwili zaczyna strasznie kopcić, ON bardzo szybko ubywa i z otworu obok wlotu powietrza "sika" ropą. Za dużo paliwa dostaje? Dawka paliwa jest stała i zależy od pompy i obrotów. rozkręć może masz jakąś nieszczelność.
coś złego dzieje się z nastawnikiem pompy,lub zła dawka.
Twierdzisz, że kąt ustawiony. Na jakie wartości na czujniku albo w VAGU? Dodano po 1 Jaka dawka po naprawie pompy?
Masz pompę skończoną,dawka rozruchowa do korekcji,najtańsza opcja "oszust" montowany na przewód czujnika d kupienia na all..
VAG , kluczyk 8 oraz specjalistyczny klucz do pomp wtryskowych lub poswiecic kluczyc nr 7 i go nabijac . Dawka na 5 temperatura silnik 70-90 stopni
Wykręć tą srube od zaworu sterowanego przez turbo -zmienisz charakterystykę sprężyny i bedzie szybciej reagował na ciśnienie z turbiny (większa dawka)
Dawka wtrysku i kąt wtrysku, wiązka elektryczna pompy wtryskowej oraz przepływomierz powietrza grupa 011?
Albo korekta softu zrobiona przez domorosłego tunera albo podpięty box lub opornik na wiązce z pompy wtryskowej albo dawka paliwa ustawiona na maxa albo podmieniona oryginalna pompa wtryskowa "dziesiątka" na "jedenastkę" bez korekty softu.
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
dawka pompy wtryskowej dawka paliwa pompy dawka pompy wtryskowej bosch
przetwornica 200hz delphi interfejs bluetooth sparowanie
internet satelitarny satel powiadamianie radiowe
Odblokowanie rurki wody w ekspresie De’Longhi – tylko syk pary, brak przepływu Renault Clio III – książka napraw po polsku, dostępność, AutoElektro, Haynes, Dialogys