Witam najpierw diagnostyka,potem pomoc jak wygląda kąt wtrysku i czy się zmienia zależnie od obrotów silnika,i jaka dawka paliwa,
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
Po numerze pompy jest to DP200. Tak. Tam jest regulacja ciśnienia wewnętrznego sterującego dawką paliwa. Chcesz to kręć. Ale jeszcze raz powtórzę : to się robi na stole probierczym.
Nie tylko bo nie wiadomo jak sama głowica wygląda. Jeżeli jest już przytarta to za wiele nie wskórasz. Więc w tym przypadku radziłbym oddać pompę chociażby na regulacje. Dobry pompiarz najpierw posprawdza co i jak wstawi na stół i będzie widział czy jest za mała dawka czy nie.
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
Zrób logi na jałowym. Może nie do końca dobrze ustawiony kąt. Pompa po regeneracji czy sam sterownik? Jaka dawka paliwa?
witam. Już kiedyś pisałem tu na forum o problemie z odpaleniem kadeta 1,6D. lecz tym razem problem jest znacznie poważniejszy gdyż teraz autko nie chce wcale zapalić. Wszelkie podpowiedzi typu świece zarowe, słaby akumlator odpadają bo swiece założyłem nowe, akumlator i rozrusznik tez jest w b. dobrym stanie. Przyczyna tkwi raczej w układzie zasilania...
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić
Pompa jest podobna do tych montowanych w golfach mk2, tu jest wszystko o podkrecaniu i jeszcze wiecej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7... na poczatek polecam przestawienie pina LDA sterujacego dawka paliwa w zaleznosci od cisnienia doładowania, jak podkrecisz dawke bedzie kopcił na niskich obrotach. Sam w golfie podkrecałem na pompie...
Dziala juz ok jak pokazalo doswiadczenie nie potrzeba kontroli plomienia w tych modelach zreszta fabrycznie nie ma Cala sprawa opiera sie o proporcje powietrze i dawka paliwa na pompie dozujacej. Zebralem charakterystyke w oparciu o pomiar CO w spalinach i jest juz ok Pozdrawiam Grzegorz
Udało sie ustawić. Okazalo sie ze wtryski lały i podczas wymiany oringu i tuleji w pompie przestawiala sie dawka paliwa. Pompa niby ustawiona jest na 3.5cm i rozruch na 5 lub 5.5cm. Ale dopiero jak dzwignie od gazu ustawie na połowe to dopiero odpala. Zna moze ktos wartosci na jakie ustawic taką pompe na stole pobierczym?
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
Witam mam problem z ursusem c360 mianowicie na wolnych obrotach i po dodaniu gazu kopci tak jak by na niebiesko słychać też jak by stuki w silniku jak by wtrysk był źle ustawiony czy jak albo dawka paliwa za duża pompa i wtryski po regeneracji oraz chodzi jak by się zapowietrzal
Dawka paliwa zależy od ciśnienia paliwa na listwie wystarczy że pompa już słabo podaje albo regulator padł i będą problemy z pracą.
A dawka paliwa to ustawiona?? Bo ostatnio z tym pompiarze mają problem w tych pompach..
oki dzis po pracy sparwdze szczelnosc i stan tych wezy napisze o efektach a tak wogole dawka paliwa na pompie jest ustawiana komputerowo czy mozna to zrobic recznie
Chciałbym się dopytać. Olej z turbiny dostawał się do silnika z powietrzem i to podniosło obroty silnika. Podniesione obroty - większa dawka paliwa z pompy. Jak się odetnie wąż powietrza z turbo (tym samym olej) to obroty spadną? I dlaczego nie można go było wyłączyć z poziomu stacyjki?
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
Oszukanie czujnika temp nie po to aby świece grzały dłużej a po to aby dawka paliwa była jak dla zimnego motoru-czyli większa. Niestety pompa zalicza padakę- trzeba szykować kaskę. Pozdro -lecę na wódę
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
Witam. Rezystancję są ok. tranzystor się przegrzał bo został żle osadzony. Zawór o niższej rezystancji możemy sprawdzać podłączając go do akumulatora poprzez przewody 0,5 - 0,7mm na ułamek sekundy. Powtarzam na ułamek sekundy. Zawór ma cyknąć, jak cyknie to jest dobrze. Pobiera on co najmniej 10 amper, oczywiście pracuje krótkimi impulsami.
Do tej chwili została podkręcona dawka paliwa na pompie. Jest lepiej jednak jeszcze nie to co ma być. Ale na dniach będziemy dawać nowe zestawy naprawcze ale już oryginały ewentualnie z Krotoszyna bo podobno zetory miały po 3 pierścienie a nie po 4 jak założyliśmy. I zobaczymy co dalej. Ale jak się zdenerwuję to zrobię wszystko na cacy i dam znać.
po czym poznajesz, że dawka jest zbyt bogata?
Może jest jakiś pompiarz który wie jaka dawka ma być
Inaczej nie wyregulujesz jak tą śrubka.
Witam, Oto karta prób pompy wtryskowej : http://obrazki.elektroda.pl/7979830700_1...
Całość te dwie dźwignie nazywają się regulacją wolnych obrotów. Ta mniejsza ucina dawkę paliwa. Ta pompa nie ma zaworu kąta wtrysku.
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Czy można regulować dawkę paliwa w modelu 232? Odpala fajnie, ale po chwili zaczyna strasznie kopcić, ON bardzo szybko ubywa i z otworu obok wlotu powietrza "sika" ropą. Za dużo paliwa dostaje? Dawka paliwa jest stała i zależy od pompy i obrotów. rozkręć może masz jakąś nieszczelność.
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
dałem rade wiec nie aktualne, była za mała dawka paliwa ustawiona na pompie i uwalona przepływka, po samym odpieciu zrobił sie przecinak, a sterownik jakis nie kumaty bo nawet po odpieciu nie wywala błedu kontrolka diagnostyczna. z góry dzieki za podpowiedz
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Możesz zakładać, ale musisz się liczyza z tym że będziesz musiał wyregulować dawkę paliwa na pompie. Jeśli pomogłem,kliknij(pomógł)
Wykręć tą srube od zaworu sterowanego przez turbo -zmienisz charakterystykę sprężyny i bedzie szybciej reagował na ciśnienie z turbiny (większa dawka)
Pompa może być podkręcona -zwiększona dawka nominalna paliwa ,żeby podnieść dawkę rozruchową (tak robią gdy głowica pompy jest słaba i nie generuje odpowiedniej dawki paliwa i silnik trudno odpala )
Witam wiem że to głupie pytanie ale jestem początkujący i tej jednej żeczy nie mogę sam rozkminić mianowicie chodzi o to jeżeli robie tuning auta i daje większe wtryski i pompę paliwa mocniejszą to jak to wystroić żeby dawka paliwa była odpowiedna jakoś komputerem czy ręcznie ?
Kolega wyjaśni jak od tak sobie mogła zmienić się dawka paliwa na pompie. Na pewno nie od jej wykręcenia i wkręcenia. Sprawdził w ogóle ktoś ten kąt wtrysku? Bo mogę się założyć że większość mechaników znajdujących się tu na forum od tego by zaczęło. Przecież to jest z pół godziny roboty. Wystarczy czujnik wkręcić w pompę i będzie już wszystko wiadomo.
Witam Kolego w jaki sposób zwiększyłeś dawkę paliwa?
Cześć, Może ktoś mi podpowie jaka może być przyczyna. Lt 35 2,5 TDI był problem z ustawieniem pompy wtryskowej. Jak się okazało była uszkodzona. Przed naprawą, samochód ładnie odpalał, kopcił na biało, nie miał mocy ale wkręcał się na obroty normalnie. Pompiarz naprawiający pompę mówił, że ustawił dawkę paliwa na 3 mg i dodał, żeby sprawdzić to jeszcze...
Witam. Na dniach będę montować w swoim ASV pompę wtryskową 11mm i bym chciał się dowiedzieć jaką mam ustawić dawkę paliwa na nastawniku. Bo na pompie 10mm powinno pokazywać w vagu 3.6 a na pompie 11mm jaka dawka? Wtryski na razie seria. (po chip-tuningu jest audi)
watpie to nie bezyna zeby go dawka paliwa zalewała raczej problem z pompa wtryskowa jej ustawieniem
Plastik o,którym piszesz powinien mieć dwa oringi i jest tam na nich miejsce ,natomiast migająca kontrolka świec żarowych to nie mniejsza o to bo ona właśnie może świadczyć ,że coś złego się dzieje -zły kąt wyprzedzenia wtrysku , zła dawka paliwa , nastawnik pompy i jeszcze inne ale poważne usterki samochodu .Podłącz samochód pod komputer a może się...
O tym co koledzy piszecie wszystko jest ok, nawet ciśnienie wtryskiwaczy jest ustawione na 175 atmosfer. Moim zdaniem jest wyrobiony wałek rozrządu albo zbyt duża dawka paliwa na pompie. Wyrobiony wałek powoduje zbyt mały dostęp do tlenu a jak również zbyt duża dawka paliwa może powodować to dymienie nawet przy dobrym wałku rozrządu i normalnym dostępnie...
Pierwsze pytanie LPG na pokładzie? Dwa jak ciśnienie paliwa podczas pierwszego kręcenia. Czy podczas pierwszego odpalania (kręci a nie łapie ) pomaga dawka Plak-a. Jak tak brakuje mu paliwa np schodzi z węży (pompa w baku nie trzyma na zaworze zwrotnym).
Moim zdaniem jest to nieopłacalna ingerencja w strukturę silnika, zważywszy na to, że nie zmniejszy to spalania. Tak, turbosprężarki przyczyniają się jedynie do spalania większej dawki paliwa w danej pojemności silnika (silnik mniej dymi pod obciążeniem, bo następuje spalanie zupełne całej dawki paliwa podanej przez pompę) przez co można uzyskać wzrost...
Witam, posiadam Audi A4 1.9 TDI 2000 r. Samochód przy temperaturze 0°C i poniżej kręci normalnie ale ma problem z odpaleniem, muszę go przytrzymać 20-30 s. Przy wyższych temp pali od strzała. -Zawiozłem do mechanika, podpiął pod komputer i nie znalazł żadnych błędów, -Nowy akumulator(wzmacniany), -świece grzeją, zwiększona dawka paliwa na pompie wstępnej....
A temperatura paliwa jak? Bo w CR dawka jest wyliczana z ciśnienia paliwa, czasu wtrysku (suma) oraz temperatura paliwa (lepkość dynamiczna). Druga opcja że pompa CR nie jest wstanie zrobić wyższego ciśnienia przy tej temperaturze. Sprawdź zadane ciśnienie a realne.
Albo korekta softu zrobiona przez domorosłego tunera albo podpięty box lub opornik na wiązce z pompy wtryskowej albo dawka paliwa ustawiona na maxa albo podmieniona oryginalna pompa wtryskowa "dziesiątka" na "jedenastkę" bez korekty softu.
szczerze mowiac to zachecam do grzebania w nawet starych dieslach , kumpel teraz rozbija sie 1.6 D 55 koni to ma chyba seryjnie ale wymiata nawet niezle , zaintrygowalo nas to , kumpel przejrzal silnik i sie okazalo ze zmieniona jest dawka paliwa na pompie , wiadomo ze to skraca zywotnosc przedewszystkim tlokow gdyz nie jest dostarczone dodatkwe powietrze...
Do ustawienia masz kat wtrysku. Jak wcisniesz pedał gazu do podłogi przy niskich obrotach bardzo kopci?
Z tego co sie orientuje to nie taka prosta sprawa.... Oczywiscie potrzebujesz turbiny kolektora pod turbo oraz innego drobnego osprzetu typu inne przewody gumowe cisnieniowe itd ...Nie wiem moge sie mylic ale tez inna jest pompa wtryskowa. Jedno jest pewne inna jest znaczaco dawka paliwa ktora podaje pompa.... Moze kto inny bardziej doswiadczony Ci...
Bo i dobrze Cię uczyli - odcina faktycznie, tylko moim zdaniem głupotą jest żeby przy jeździe na LPG bez potrzeby chodził obieg benzyny. Ponieważ: odpalając tylko na LPG w pierwszej fazie jest puszczana dawka paliwa, stojąca pompa statystycznie wcześniej się zepsuje niż pracująca, suche przewody paliwowe parcieją i pękają to samo podciśnieniowy regulator...
Jesli chcesz zrobic sobie w ten sposob tuning to nic z tego. Powiem tak dawka paliwa na wolnych obrotach powinna wynosic od 3-9 mg/h. Mozna to skorygowac ruszajac kopulka pompy wtryskowej i tak, jesli przesuniesz kopulke w strone elektrozaworu odcinajacego-zmniejszasz dawke(odczyt na Vagu), odwrotnie zwiekaszasz. Mozna to takze zrobic Vagiem, VW-tool...
Dawkę wytwarza sekcja tłocząca i jest niezmienna jeśli chodzi o start, a problem z uruchomieniem to nie jest wina samej pompy ale i kompresji, wtryskiwaczy, paliwa itp.
Hmmm a jest na ilu wtryskach po pierwsze to problem jest w pompie paliwa ta mialam jak mialam forda za duża dawka benzyny jest ustawiona albo pompa paliwa ma zaduze cisnienie.... a i moze byc tak ze nie przepala tego co mu poda i dlatego swiece sa czarne
Witam. Jak kolega michalm111 odebrałeś już pompę z regeneracji? Jaki rezultat? Ja sprawdziłem sitko w pompce zasilania,sprawdziłem pompka ok. Kąt wtrysku ustawiony na znak tłok pierwszy od rozrządu w gmp dymi ciężko pali i jak zimny to jakby na wszystkich nie pracuje. Zagrzany pali od strzała na obrotach bez dymu a na wolnych dymi trochę. Opuzniam kąt...
Moim skromnym zdaniem to w większości głowica odpowiada za prawidłowa prace ciągnika, dawkę paliwa można wzrokowo ustawić tak jak jest na starej głowicy i można ją zwiększyć lub zmniejszyć nie rozbierając pompy. Dawka paliwa zawsze jest taka sama dla wszystkich cylindrów lekko zwiększona dawka nie zaszkodzi (w c-360 dawkę paliwa ustawia się dla każdego...
Już tyle czasu nad tym pracowałem ze nie będę teraz jeszcze raz tego rozbierać i dawać do pomiarza, prawdopodobnie przestawiona dawka skoro był ten duży oring wymieniany.
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
Kolego jak założysz turbo sprężarkę o d 6-tki nic ci ona nie nadmucha za mało spalin zbyt niskie ich ciśnienie temat przerabiany na innym forum. Gość przez przypadek założył i dziwił się bardzo czemu nie działa. Interkuler był seryjnie montowany w modelach u-1134 tam moc dochodziła do 110 koni. Znając życie nic mu nie zrobisz mocy nie zwiększysz ten...
To tak która poduszkę obstawiasz do wymiany? Co do koła dwu masowego to po dodaniu gazu by trzęsienie silnikiem uspokajało się? A takie coś jak nie równa dawka paliwa na tłoki z pompy? albo słabe ciśnienie oleju??
Za mała dawka paliwa jest wtryskiwana. Sprawdź czy z pompy wtryskowej idzie paliwo na powrót w czasie kręcenia rozrusznikiem.
Możesz podać linka z obsadką i czujnikiem zegarowym. To jest ducato 2,5d bez turbo zwykła pompa mechaniczna bez żadnych regulacji tylko dawka paliwa i wolne obroty. Jej symbol to VE średnica tłoka 10
przestawiony zapłon ,dawka paliwa (jeśli regulowałeś) lub zablokowany nastawnik dawki w elektronice pompy
No i udało się. Samochód jeździ jak dawniej. Wszystkiemu była winna źle ustawiona pompa oraz dawka paliwa. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Witam,jak w temacie czy jest możliwość ,jak np. w tdi grupy vw , sprawdzenia programem wtrysków w moim bolidzie?mam na myśli czy dawka paliwa jest dobra, czy nie leją?mam pompę sterowaną elektronicznie,brak linki gazu pozdrawiam
ta śruba jest na zęwnętrz pompy wtryskowej podobno jak jest za mała dawka to można zatrzeć wtryskiwacze
Dziękuję ci za odp,u mnie jest tak że chyba idzie za duża dawka paliwa ponieważ jak ściągnę wtyczkę z zawaru scv w pompie to dostaje chyba duża dawkę paliwa bo odpala tak jak z plaka grzechoczą przez chwilę klawiatura ale zakładam wtyczkę i auto chodzi bez zarzutów ,kupiłem nowy ten zawór wczoraj i nic się nie zmieniło ,jeszcze zostaje czujnik cisnienia...
witam ponownie, wciąż męczę ten temat, wie ktoś jakie powino byś dokładnie napięcie na nastawniku w pompie i jaka dawka paliwa? Moja dawka skacze na biegu jałowym, podejrzewam corazbardziej ECU, ale nie jestem wciąż pewnien czy mam dobrze wyregulowaną pompę wtryskową...
Należy sprawdzić jak wygląda filtr powietrza zabudowany w pompie powietrznej.Dostęp do niego jest po zdemontowaniu na segmenty pompy powietrznej.Jak ww filtr będzie częściowo tylko drożny to nastąpi mniejsza dawka paliwa na palnik gdyż mniejsze będzie podciśnienie.Ten filtr jest w postaci niewielkiej torebki i można go po wyjęciu przedmuchać sprężonym...
Może masz za małą dawkę paliwa na pompie wtryskowej ustawioną? Ja miałem taką powolną reakcję na gaz w Passacie, gdy była zbyt mała dawka na pompie.
Jakiej firmy jest tam pompa wtryskowa? Jak Bosch to na powrocie paliwa z pompy ma być śruba z napisem OUT. Jak puszcza jasno niebieskiego dymka to za mała dawka wtryskowa. Jak ten silnik jest gaszony, elektrycznie czy mechanicznie ?
Szukam jakiegoś oryginalnego pomysłu na samodzielne wykonanie zabezpieczenia przed kradzieżą samochodu marki Seat Ibiza 03' 1.9 SDI, mam kilka pomysłów, ale może ktoś ma jeszcze lepsze :D. Myślałem nad odcięciem napięcia do pompy paliwa (tam jest taki elektrozawór odpowiadający za gaszenie auta), ale to jest bardzo proste do obejścia. Można by przeciąć...
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
ładnie rozpyla To w/g Twojej oceny. Wtryskiwacz był badany na przyrządzie ? Skoro pracuje na plaku to kompresja powinna być OK, Może być podawana zbyt mała dawka paliwa, albo przestawiony został początek wtrysku na sprzęgle pompy.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Przewód spalinowy nie jest tu problemem chyba że by było go 10m. Ja doszedłem do tego w TGA po podłączeniu komputera bo parametry rozruchu były ok nawet taktowanie pompy paliwa natomiast dawka paliwa była za duża i to powodowało przegraznie agregatu
Może już być inna dawka paliwa ustawiona. Sam widzisz ze mocniejszy troszkę silnik .
Wpływ na to spore spalanie może mieć : - zbyt duża dawka paliwa ustawiona na nastawniku pompy wtryskowej, - uszkodzony czujnik temperatury lub dodany do niego rezystor, - ciągle otwarty termostat lub jego brak, - wycieki paliwa z układu zasilania, - założony przez poprzednika chip box.
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
Czyli sugerujesz że oprócz pompowtrysków może być pompa paliwa w zbiorniku lub pompa tandemowa? Czy pompa tandemowa może być przyczyną takich wskazań dawki paliwa od 9-11 mg/suw ?
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Zamień wtryskiwacze miejscami i wtedy będzie wiadomo czy to nie jest wina wtryskiwacza. Jak jest wtryskiwana za mała dawka paliwa to cylinder będzie dymił na jasno niebiesko.
Objawy które wymieniasz mogą wskazywać na złe dziwnie pompy paliwa. To ona dawkuje paliwo na palenisko. Zbyt mała dawka paliwa może powodować wygaśnięcie płomienia lub niepojawienie się go w odpowiednim momencie. Jeśli posiadacz interfejs do ogrzewania w niektórych modelach jest test wydajności pompy. Na podstawie tego testu można stwierdzić czy pompa...
Co do dymienia masz racje, wystepuje ono wtedy, gdy jest maxymalne przedawkowanie wtryskiwanego paliwa (ładnie to widać w Lupo ścigającym na 1/4 mili). Konkretnych materiałów nie mam na temat diesla, ale mam jakieś wykresy, budowe pomp, etc. Jak coś to podaj mi maila na priv to Ci wyśle to czym dysponuje.
Ten mechanik to partacz jakich mało......jak napisałem wyżej...zmieniłem mechanika. Po odebraniu auta od partacza gdzie normalnie palił około 6 litrów...nagle wciągał chyba ponad 10....wskazówka opadała w oczach...kopcił i śmierdziało nie dopaloną ropą....Zawiozłem auto w inne miejsce- koszta groszowe, a autko pali na dotyk i na zimnym i na gorącym...
Witam.Posiadam audi a4 1,9tdi 90km z roku 2000. audi nie ma mocy nie zbiera sie spalaie około 9l/100km po miescie spokojnej jazdy,pali bez problemu.Powymieniane na nowe przepływomierz nowy filtry też zawór n75,przewody cisnienia,turbo po regeneracji,katalizator wyciety,waku pompa nowa,dawka w pompie paliwa 5mg.Wszystko wymienione i działa niby jak ma...
A jak dział ten zwór, odkręcając tą śróbe na bosterze czy dokrecanie zwiększa sie dawka paliwa?
Witam... Mam pytanko do znawców tematu. Czy Webasto Dw50 musi mieć dodatkową pompę paliwa jak to jest w przypadku thermo topów C ? Doczytałem się że posiada w sobie i paliwową i wodną. Czy opisywana przez niektórych wbudowana pompa paliwowa nie jest tylko elektrozaworem? Jak jest realizowana dawka paliwa w wyżej wymienionym urządzeniu. pozdrawiam...
Czyli pompa OK? Gdzieś się zapowietrza? jeśli się zapowietrza to czemu kopci na siwo i tak jakby było słychać zawory przy próbie przyspieszenia podczas jazdy ( zaczyna klekotać przy ok 1800obr) ? Czy mogło przestawić się coś na rozrządzie ? i odrazu przestawił się kąt wtrysku ? Co z czujnikiem temperatury? Czemu po odpięciu dopiero grzeje świece? Z...
Witam. Jaka jest przewidziana przez producenta dawka wtrysku paliwa w mg/s w Fiacie Doblo 1.9d rok 2001z pompą Lukas EPIC DCU 3F. Czy ktoś dysponuje takimi danymi, ewentualnie ,gdzie takie dane mogę znaleźć?
Objawy na samym początku Błąd przepływomierza Ciśnienie paliwa w rampie spadała podczas dodania gazu, dawka paliwa także Nie czytało czujników powietrza, odczyty stały w miejscu Auto po wciśnięciu skoczy na 1,5k rpm i trzyma się na 900 obrotach Po wymianie przepływki wszystko jest po staremu, tyle że: Czujniki powietrza czytają i reagują na gaz Dawka...
świece sprawdzone ,rozrzad poprawiony.kiedy uruchamiam zimny silnik mam wrażenie że pompa nie dostaje paliwa(rozrusznik kręci i nic nie załapuje)A układ paliwowy sprawdzony.może jakiś czujnik w pompie sie nie otwiera,albo za mała dawka rozruchowa paliwa?
Miałem kiedyś podobny problem pompę odebrałem z regeneracji ustawiłem kąt wtrysku używając cieniutkiej przezroczystej kapilary wkręconej w gniazdo przewodu wysokiego ciśnienia(widać nawet minimalny ruch paliwa)wszystko było ok oprócz mocy .Ja miałem możliwość podjechać do zakładu gdzie była robiona pompa tam facet na oko bez wyjmowania pompy zwiększył...
Sorki, rzadko wpadam. Ale widzę po nick'u, że zapewne już znalazłeś te wartości. :] Witaj. Dla pozostałych jeśli by mieli tu zaglądać, w m51 w BMW wartości wzorcowe: - kąt wtrysku: 0,95 (+-0,03), 0,9 przy większym przebiegu (+-0,03) (wzór: 2,51 stopnia) - dawka paliwa: 3,5-4,5mg (wskazanie komputera, niektórzy podają nawet do 6mg) - obroty jałowe: 727rpm...
U mnie szarpalo przeważnie na 2-ce tylko przy lekkim wciśnięciu gazu. Pomoglo "przegonienie" na bardzo dobrym paliwie. Zajmuje się dieslem i myślalem że spotkalo mnie to samo co robię innym w tych nastawnikach (zacinanie solenoidu nastawnika). Ale generalnie (80%) są tylko 3 przyczyny: -za mala dawka paliwa -zacinanie się nastawnika -zuzyta pompa
dawka pompy dawka paliwa dawka pompy wtryskowej
palet maszyna instalacji origin instrukcja obsługi royal
Toshiba 55UA3A63DG recovery, firmware USB, płyta 17MB170, matryca VES550QNDS-2D-N41 Skoda Fabia 1.9 SDI – szarpanie silnika, czarny dym, praca na trzy cylindry – diagnostyka i typowe usterki