Zobacz czy masz 1,5 dci z Delphi bo pompy wycierały się i sprawdź opiłki w paliwie,.
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Mazda 6 2005r 2.0 diesel wymiana pompy wody masakra, silnik też masakra panewki się obracają,podkładki pod wtryski megane 2 wymiana silnika dmuchawy powietrza kabiny trza dechę zdjąć 1.5 dci pompy paliwa (opiłki) VW 2.0 TDI pompa oleju ścinające sie zębatki
EgWitajcie. Jadac ostatnio megi zgasl mi silnik. Zaciagnalem do mechanika, ktory stwierdzil ze pompa paliwa daje cisnienie kolo 800 barow krecac rozrusznikiem, a uszkodzone sa wtryski. Oddalem je do regeneracji w serwisie i okazalo sie ze wszystkie sa do regeneracji. W serwisie powiedziano mi ze nie ma w nich opilkow. Poszukalem troche na forum i doczytalem...
Wylej paliwo z filtra do szklanki i zobacz czy nie ma w nim opiłków , zanim wymieni się wtryski trzeba sprawdzić czy układ nie jest zanieczyszczony w taki czy inny sposób . Jeśli jest to się najprościej w świecie pozacierały od opiłków ...
Nie ma wpłwu, prawdopodobnie pompa wtyskowa sieje opiłkami.
Ja zanim założe inne wtryski rozbieram pompę w celu weryfikacji ,czy nie sypie opiłkami.
W takiej pompie raczej rzadkość aby się popsuła, wyjmij czujnik z listwy , zaobserwuj czy nie masz śladowych ilości opiłków, co mogło by świadczyć o agonii. Właśnie a co z immo?
Wyciągasz wtryskiwacz,wkładasz rozwiertak,zbierasz trochę materiału tak żeby się wszystko ładnie zabielilo i tyle. Frezarki trzeba posmarować towotem żeby się opiłki aluminium przykleiły wtedy mniej roboty z czyszczeniem. Takie coś http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=719...
Jeżeli nie będzie opiłków to należy się cieszyć . obudowa filtra jest plastikowa więc bierzesz piłkę do metalu i ją rozcinasz potem bierzesz worek foliowy do środka wrzucasz magnes i kiziasz po wkładzie papierowym filtra jak na zewnątrz worka przyczepią się opiłki to niestety zaboli. pompy nie trzeba wymieniać wystarczy ją zregenerować koszt orientacyjny...
Dokładnie.Najlepiej jeszcze spuść paliwo z filtra do czystego pojemnika i sprawdż magnesem czy niema metalowych opiłków
Opiłki nie przypłynęły od filtra, sama pompa je wytworzyła.
Witam, posiadam Dacie Duster 2010 1.5 dCi i mam problem ze znalezieniem nowego zbiornika paliwa. Wiecie gdzie mogę takowy zakupić? Dodam, że mój jest z opiłkami
To i tak nie ma tak źle, bo aż trzy lata z tym jeździłeś. :cry: Lałeś zawsze dobrej jakości ON? Filtr paliwa przynajmniej raz w tym okresie wymieniłeś? Przy systemie zasilania Delphi, najlepiej wymieniać filtr co 10 tys km. Stary filtr po wymontowaniu najlepiej rozciąć i sprawdzić, czy są mikro-opiłki. W 1,5 dCi 2004 leję do ON olej 2T i mam nadzieję...
Witam Sprawdzić czujnik położenia wału,tylko trzeba go wyjąć i zobaczyć czy nie jest zabrudzony opiłkami.
Powietrze na powrocie jest rzeczą normalną i nie powoduje głośniejszej pracy pompy. Spuść z odstojnika i sprawdź czy są opiłki.
Wymienia się wtryski i pompe i szyne cr na nowe, bak do czyszczenia i przewody paliwowe. Na przewód powrotu paliwa filtr paliwa od lanosa.lub matiza by opiłki nie wracały do baku.! tak trudno zrozumieć ? Tankujemy tylko B0 !!!!!!
Po co ją w ogóle zmieniałeś? Przytarta czy ciekła? Jeśli przytarta to wtryski pełne opiłków.
Dodam, że zaleca się też wymienić chłodnicę oleju, również ze względu na opiłki i inny syf. A ona nie jest już taka tania.
Jakie ciśnienie daje pompa? Opiłki w układzie? Przyuczone clipem?
A co to delphi ? :D Opiłki możliwe. Nie wiadomo tez czy steruje wtryskami ,wiemy że paliwo dochodzi.
Rozumiem ,że system Delphi .Wynik testu przelewowego?Szczelność układu między zbiornikiem paliwa a pompą? Stan smoka w zbiorniku paliwa (czystość opiłki).
opiłki paliwa sugerowały by pompe a pompa była sprawdzana
Całkowicie odpiąć EGR? Obecnie próbuje go podpiąć jak zgaśnie ale teraz przez tydzień jeździ cały czas ;/ Powiedzcie czy jakbym wyciągnął filtr paliwa to zobaczyłbym tam te opiłki?
Cześć Chcę podwiesić po koszykiem magnes neodymowy aby łapał opiłki z układu wspomagania kierowniczego. Auto laguna 3 DCI 2.0 173KM. Po odkręceniu korka wlewu płynu widać czarny plastikowy koszyk, który rusza się delikatnie na boki i tak ze 2 mm do góry. Jak go wyjąć ze zbiorniczka ?
Trzeba sprawdzić czy na czujniku prędkosći nie ma opiłków i jaka jest szczelina. Jak się da to można zmniejszyć szczelinę.
Witam. Kupiłem kangura 1.5 dci, 2004r. Odpalał ciężko z plaka, opiłki w zbiorniku i paliwie. Wymieniłem pompe wtryskową, 4 wtryskiwacze, przeczysciłem caly układ paliwowy, wiadomo o co chodzi. Odpala dobrze, żadne kontrolki sie nie palą. Zwija sie dobrze, przyspieszenie wszytko jest. Kopci na czarno, i słychać zawory po dodaniu delikatnie gazu. Prosze...
Opiłki mogą też pochodzić z pompki niskiego ciśnienia w zbiorniku.
Jak sprawdzić czy w układzie paliwowym są opiłki metalowe świadczące o zużyciu pompy wtryskowej.
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
zaworki na wtryskach, opiłki zaczynają wyłazić od zużycia pompy, bądź jakości paliwa
W drugim temacie w którym poprosiłeś o usunięcie go napisałe#, że na dnie filtra znalazłeś mosiężne opiłki, jak tak to masz cały układ do płukania a wtryski i pompę do naprawy/wymiany
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
A co niby masz robić. Jak były opiłki to Ty możesz tylko szykować worek pieniążków.
Witam. Jeżeli chodzi o delphi 1,5 dci to jak były opiłki w układzie to jest je bardzo ciężko usunąć mimo ,że demontujemy zbiornik i go czyścimy. Mikro opiłki są tak małe, że wydaje się, że jest już wszystko super wyczyszczone (listwa przewody, pompa, zbiornik) a w rzeczywistości te drobinki siedzą w zakamarkach i wpadają na nowe zaworki we wtryskiwaczach...
Z tego co wiem w silnikach 1,5 i 1,9 był problem z pompami chyba Lukasa bo miały problem z łuszczącym się materiałem i to powodowało problemy z wtryskami.I jeżeli to jest taka pompa to może być właśnie problem z pompą z której opiłki uszkadzają wtryski.
Wina całej tej afery tkwi w pompie olejowej bo tam jest zawór regulujący i on się zaciera trzeba wymienić pompę olejową i po kłopocie ale jeszcze jedno ;przyczyna takiej awari pompy to bardzo zasyfiały olej a najczęściej to opiłki z panewek lub innych części silnika
Winna okazała się pompa wtryskowa, po prostu przestała działać, nie było żadnych opiłków w filtrze, po założeniu używanej drugiej Auto pali.
Dlatego pytałem o wysterowanie. Na wykresie byś widział czy to sterownik zbija ciśnienie czy on sam w sobie pada. Często padają te zaworki nie tylko w tych wozach. Ogólnie jak odkrecisz to zobaczysz stan oringów czy nika opiłków itd. No ale jak już zamówiłeś to trzeba pewnie podmienić.
Został podmieniony nowy regulator ciśnienia niestety efekty takie same jak na starym regulatorze ciśnienia. Nadal przeważnie objawy braku dostatecznego ciśnienia w rampie przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu... Nie ma powietrza w układzie paliwowym i opiłków również żadnych nie ma. Jakieś dalsze sugestie? Pozdrawiam
Witam a ile auto ma przejechane bo układ DELPHI to akurat bardzo wadliwa jednostka przerabiałem to kilka razy i zawsze kończyło się wymianą pompy bo to ona za zwyczaj jest całym winowajcą a potem wiadomo regeneracja wtryskiwaczy czyszczenie całego układu paliwowego włącznie z demontażem zbiornika paliwa bo wszystkie opiłki z pompy tam właśnie lądują...
Zdejm gaz z klimy odkręć węże (wąż) zlej trochę oleju i zobacz jak wygląda. Przeźroczysty i czysty (może mieć kolor zielony przeźroczysty) to jest dobrze, szary ciemny z opiłkami to źle nawet bardzo.
Znajdź regulator cisnienia, jest właśnie chyba na pompie i spróbuj go przemyć i sprawdzić, jak nie to pompa padła (jak masz opiłki to cały układ paliwa do czyszczenia, CAŁY!!! włącznie z bakiem).
Przy zerwanym klinie na kole wałka, też jest taki głośny warkot silnika jakby nie było tłumika albo odkręcony kolektor wydechowy? Dodano po 11 Mechanik podejrzewa walniętą turbosprężarkę, a jazda jeszcze te 30 km po awarii może doprowadzić do wymiany silnika. Straszył mnie, że opiłki z wirnika mogły uszkodzić poważnie silnik.
Jeśli były opiłki za pierwszym razem i nie zostało wszystko wyczyszczone (bak i rurki) to kaplica....wymiana pompy czy całego silnika na marne...
Szukałem troche i ktoś napisał, że być może łuszczy się pompa i wtryski zapchały się opiłkami metalu. Jeśli tak, to znów wtryskiwacze do regeneracji?
Po wymianie wtryskiwaczy należy wpisać ich charakterystykę do komputera silnika. Wpisuje się to przez wpisanie ciągu znaków z każdego wtryskiwacza do odpowiedniego okienka podczas funkcji kalibracji wtryskiwaczy. Jednak nie musi to być powodem nierównej pracy na biegu jałowym. W pewnych przypadkach niezbędne okazywało się przeprogramowanie sterownika...
No więc poziom oleju nie ma nic wspólnego z wysokim ciśnieniem. Czujników od ciśnienia w skrzyni jest co najmniej tyle ile jest biegów, czujniki te są razem z zaworkami. Trzeba by zdjąć pokrywę od spodu, sprawdzić stan filtra i oleju, czy nie jest brudny, czy nie ma opiłków. Ewentualnie przejechać się z kompem i sprawdzić ciśnienia przełączania na inne...
miałem analogiczną sytuację... Też miałeś aluminiowe opiłki po uszkodzonej pompie zębatej, brud w paliwie i zasyfiony czarną mazią filtr paliwa? Pzdr KotBury2
A byłem pewien, że pokażesz regulator ciśnienia. Dopiero teraz przeczytałem, że pompa się łuszczyła, czytając dalej jacy to magicy grzebali w tym aucie to marnie widzę wyjście z sytuacji. Po takim opiłkowaniu zapewne robota od podstaw bo nie wiadomo jak fachowo przeprowadzali poprzednie naprawy. Pierwsze co bym sprawdził to zawartość filtra przez białą...
Sprawdź przelewy na wtryskach i poszukaj opiłków ,jeśli ich nie znajdziesz zmień wtryski jeżeli okażą się wadliwe.I szerokiej drogi.
Raczej filtr nie jest problemem,chyba że jest totalnie zapchany. :arrow: Miałem na myśli zobaczenie czy w filtrze są opiłki z pompy wysokiego ciśnienia, które krążąc po obiegu uszkadzają wtryskiwacze, filtr paliwa i pompę w efekcie czego cały układ jest do naprawy.
Skoro zepsuł, to niech i naprawi na swój koszt. Dałeś sprawny samochód i taki chcesz odzyskać Sprawnym autem raczej się nie jeździ po mechanikach, co do wtrysków to jeśli są opiłki to sama ich regeneracja lub wymiana niewiele pomoże. pozdr
Witam. Miałem 2 tygodnie temu podobny problem, tyle ze z MAN. Na nowych wtryskach przejechalo auto 60km i zaczęło "kuleć". Nowe wtryski oddałem do sprawdzenia, i okazało się że uszkodzone zostały wtryskiwacze oraz gniazda zaworków opiłkami z łuszczacej się listwy CR. Oprocz wtryskiwaczy trzeba było tez wymienić listwę, przedlużki z filtrami szczelinowymi,...
renault traffic 2 115km 2.0 dci czy jest jakiś schemat do montażu pompy wtryskowej albo wie ktoś czy jest jakiś znak do ustawienia pompy wtryskowej bo nie mogę znaleść informacji na ten temat bo w filtrze paliwa było pełno opiłków wtryski i pompę chcę dąć do sprawdzenia samochód ma problem z odpalaniem i nie równą pracom silnika
Wtryski nie przelewaja. Sprawdzałeś tylko zaraz po wymianie czy później też? Jak np pompa będzie walić opiłkami to wtryski możesz co tydzień wymieniać i kolejne będzie wykańczać.
Zatkany opiłkami przewód olejowy. zakładasz nową i walą w nią opiłki i jest kaplica.Trzeba najpierw odpalić i samoistnie wypłukać opiłki do jakieś podstawionej plastikowej bańki lub założyć nowy przewód z nyplem.O zmianie oleju i filtra nie wspomnę.I o tym co w misce.
Panowie co to może być.silnik zaczął rzęzic a po wyciągnieciu czujnika położenia wałka rozrządu,którego mocowanie było urwane na czujniku przyklejone są opiłki i taki mały wałeczek https://obrazki.elektroda.pl/7999070300_...
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
zacznij jeszcze raz diagnostyke od poczatku jak wyglada ciśnienie w listwie w trkcie krecenia rozrusznikiem? czy wtryski nie przelewają? czy nie jest gdzies zapchany przewod palowowy (smok i dalej wstrone filtra, pompy) czy układ został oczyszczony po wymianie pompy ( pewnie zostało pełno opiłków metalowych jak poprzednia sie uszkodziła)
Do sprawdzenia turbina czy się nie rozpadła - ten dźwięk uderzenia, WTRYSK komunikat - jedziesz do zakładu gdzie naprawiają- specjalizują się w renówkach - mają części lub do polecanego zakładu który specjalizuje się w naprawie układu CR, wtryskiwaczy, piszę układu bo masz do sprawdzenia oprócz przewodów elektrycznych, całe zasilanie od zbiornika do...
Jak jest pełno opiłków metalu w misce to i tak wszystko trzeba rozebrać, umyć i zweryfikować. Góra tez może być porysowana na wałku, nie wiadomo jak turbina. Trochę kiszka.
Myślę, że wymiana oleju pomoże. Dodano po 1 A i przy wymianie oleju będzie widać w jakim stanie jest olej i czy nie widać opiłków żelaza co świadczyło by o zużyciu skrzyni biegów.
Moim zdaniem możesz już nie sprawdzać, jak pod obciążeniem słychać twardszy stukot, to masz silnik do wymiany. Panewki to bardzo slaby punkt tych silników. Naprawa jest nieopłacalna a używany to loteria. Jedyne wyjście tanie i w miarę sensowne, kupić silnik po zerwaniu paska (dostaniesz za grosze) i z dwóch zrobić jeden. Sam kiedyś tak zrobiłem, podmiana...
Witam, w mojej Megance 1.9 dci silnik stracił ciśnienie oleju, w samym oleju po spuszczeniu znalazłem opiłki metalu, więcej nie miałem czasu rozebrać, ale diagnoza jest prosta i standardowa dla tego silnika, więc nie będę jej tu przytaczał. Szykuję się do remontu tej jednostki. Poszukuję dokumentacji tego silnika coś w rodzaju sam naprawiam, ale wystarczyły...
Dalej to już oscyloskop i pomiary impulsów , 28-32 bary dobre na 25 bar powinien palić . Odnośnie wtrysków to pomiar na stole mogą być równomiernie zużyte chociaż ciśnienie na raylu na to nie wskazuje chyba że są przytarte .Przerabiałem temat parę razy wtryski sprawdzone na stole dostawały opiłki z pompy i po kilku minutach pracy był zonk .
Oryginalny clip był w użyciu. Rozrząd był blokowany nie ma możliwości że jest źle ustawiony(wał na klinie). Z tego co znalazłem w Internecie właśnie po odpięciu czujnika sterownik zastępuje wartość na sztywno 2000 bar. Jak mam wtrysku sprawdzić skoro są zamknięte a przelewami nic nie leci? Jeśli wtrysk dostał by napięcie to puścił by paliwo a tutaj...
Wymień jeden wtryskiwacz i spokój na razie. Najpierw demontaż regulator ciśnienia paliwa i filtra oraz weryfikacja czy są opiłki. Dodano po 1 Upewnij się jednak że wtryskiwacz opisy jako pierwszy jest na pierwszym cylinderze. Renault czy PSA opisują odwrotnie kolejności.
Miałem okazję czyścic wtryskiwacze DELPHI po zastosowaniu kuracji 2T. Udał się uratować tylko 2 sztuki. Stosowanie oleju 2T ma na celu smarowanie, a nie jej naprawiać lub czyścić i należy cały czas stosować olej 2T do końca żywota auta. W każdym razie takie układy delphi potrzebują smarowanie i niema co tam czyścić, bo jak już przykładowo dostał opiłki...
Nie wiem czy jesteś przygotowana na wymianę wtrysków. Usterki wtrysków w tym systemie są związane z obecnością opiłków w układzie wtryskowym i sama wymiana wtrysków nic nie daje. Tylko kompleksowa naprawa załatwia sprawą, a to już parę tyś zł. Pewność uzyskuje się po rozcięciu starego filtra paliwa, jeżeli są tam opiłki to niestety zaboli. Wyciek można...
Witam problem z Kangoo 1.5 DCI pompa wtryskowa nie daje paliwa odkręcam rurkę która wychodzi z pompy na rozdzielcza i sucho ani kropli gdy kręcę rozrusznikiem bądź odpalam na plaka. Autko jeździło normalnie stało 3 dni i nie chce odpalić. A nie odpala bo brak paliwa bo pompa nie daje nic pytanie czy to pompa się zepsuła czy coś innego. Odkręcłem regulator...
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Witam. A rura rozdzielacza CR nie łuszczy się kładąc opiłkami po kolei wtryski? Jakiego rodzaju zostało stwierdzone uszkodzenie wtryskiwaczy? -korozja -kawitacja -zatarcie -zaklejenie (polimeryzacja)? Same stwierdzenie że to wina paliwa jeszcze niczego nie dowodzi.
Auto Megane III 2010 rok 1.5 dci 86KM. Problem typowy dla tego modelu - opiłki w układzie. Rzekomo wyciągnięta i zregenerowana pompa przez zakład o nawet dobrej renomie. Co do wtrysków - założone zaworki nowe. Układ oczywiście wyczyszczony 100%. Po złożeniu do kupy za pierwszym razem po odpaleniu pracował jak traktor, ale wtryski zostały złożone drugi...
W 1.5dci są wadliwe pompy wysokiego ciśnienia. W uproszczeniu pompa paliwa. Chodzi o to że pompa się zaciera co za tym idzie opiłki dostają się do ukl paliwowego co za tym idzie zatykają się wtryskiwacze. Sprawdzić czy na dnie obudowy filtra paliwa nie pływają opiłki metalu będą się mienić. Najlepiej zdemontować cała obudowę filtra paliwa i przelać...
Raczej pompa do wymiany. Wymieniałeś filtr - opiłków nie było widać? Nic nie pomoże płukanie i dolewanie specyfików bo PB zaciera elementy. Warto oddać wtryskiwacze do sprawdzenia jak będziesz pompę wymieniał.
Jak rozumiem po objawach masz układ wtryskow DELPHI. Jest to jeden chyba z najbardziej awaryjnych układów zasilania common rail. Aby cię dobić, jeżeli wyeliminujesz już sprawy ze świecami itd.. Pewnie okaże się że znowu masz padnięte wtryski. Naprawa w aucie tylko wtrysków niesie ze soba ryzyko iż po 10...20tys km nowe też pewnie padną. Zapytasz co...
Ciśnienie czego, oleju czy sprężania? Opiłki mogły właśnie być z zatartej turbiny bądź z panewki. Dodano po 4 Od strony rozrządu jest pierwszy Nie w tym silniku. Rzeczywiście w Renault musi być zawsze coś dziwnego, chociaż u mnie w Megane najpardziej wywalona była panewka od strony sprzęgła.
Sprawdziłem przelewowo wtryski i wygląda na to, że dwa trzeba poddać obowiązkowej regeneracji bo podają o wiele za dużo paliwa. Teraz pytanie czy wszystkie dać do regeneracji czy wystarczy, że oddam te dwa? Dodatkowo myślę, żeby zmienić filtr paliwa a ten stary rozebrać i zobaczyć czy nie ma opiłków. Chętnie posłucham waszych rad i podpowiedzi ;) We...
jeżeli wtryski były zatarte to na pewno sprawiły to opiłki produkowane przez zajechaną pompę wysokiego ciśnienia to częsty przypadek w tych autkach no chyba że masz system BOSCH ale on był rzadziej stosowany a w DELPI się właśnie tak dzieje i przy wymianie lub regeneracji wtrysków powinni cię poinformować że trzeba zajrzeć jeszcze do pompy
Jak wymieniałeś ten regulator ciśnienia na pompie (nie czujnik ciśnienia) to były na filtrze z siatki stalowej opiłki małym paluszkiem idzie je wyczuc. Jeśli tak to koszta remontu w granicach 2000-3000 złotych PL. I od razu daj dobremu fachowcowi co to robił i da ci gwarancje na tą naprawę. Nie polecam samodzielnych wymian poszczególnych podzespołów...
Kolego nie neguje twojej wiedzy, ale Diesel, jeśli nie osiągnie odpowiedniej prędkości obrotowej wału to nie zapali, więc to nie jest taka zła podpowiedź jak sądzisz. Mówisz ASO, a ja mówie warsztat nie autoryzowany, bądź elektronik samochodowy. On nie kasuje od godziny, czy podpięcie pod komputer 200 czy 300zł. Dalej DDT2000 bazuje na ELM327 jest po...
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
oczywiście filtr paliwa wymieniłeś przed włożeniem wtryskiwaczy, opiłków niema i przepompowałeś paliwo w układzie... używane wtryski trzeba sprawdzić bo najprawdopodobniej są jakościowo cienkie. nie spiesz sie z dopisywaniem wyrysków przy takich badaniach i to jeszcze niewiadomego pochodzenia bo sobie dopiero biedy narobisz...
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Auto przyśpiesza z opóźnieniem w zakresie obrotów 1000-1500 obr. Tzn. wciskam pedał gazu i dopiero po około 1 sek czuć że przyśpiesza. Powyżej 1500 obr. reakcja na dotyk pedału gazu jest natychmiastowa. Druga sprawa to odgłos zbliżony do "spalania stukowego" podczas przyśpieszania pod dużym obciążeniem Np. 3 bieg, 2000 obr. pod górę. Odgłos zanika gdy...
miałem podobny problem ale z fordem , zaburzenia impulsów i samego działania rozrusznika brały się z zanieczyszczeń a szczególnie opiłków metalu ze sprzęgła dwumasowego , po wyjęciu czujnika cały był oblepiony opiłkami i stąd zaburzenia jego pracy , rozrusznik musiałem rozebrać i dokładnie wyczyścić bo ledwo kręcił a pobór prądy był tak duży że potrafiły...
Czujnik wału do wyjęcia, wyczyszczenia z opiłków, czujnik wałka rozrządu to samo. Wymień świece żarowe skoro się tego domaga. Skoro nie było ciśnienia doładowania i wyrzuciło błąd, sprawdź wiązkę czujnika ciśnienia doładowania(zwykle przerwany przewód masowy), działanie samego czujnika, szczelność intercolera, przewodów i połączenia pomiędzy klapą gaszącą...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Witam Silnik to 1.9 dci 130KM z 2006 r w grand scenicu z filtrem FAP, przebieg 216000 tyś. silnik pracuje równo nie ma żadnych błędów, żadnych stukotów wewnątrz auta nie słychać, nie bierze oleju ani go nie przybywa. Ale silnik wydaje w okolicy 1500 obrotów dźwięki jakby klekoczących zaworów (takie cykanie), nie przypomina do klekoczących panewek. 1....
Rozebrać można i zobaczyć co się stało ale jedyna szansa że wypadły kulki z łożyska i je zmieliło. Wtedy wymiana łożysk/łożysk weryfikacja koła ataku i tależowego i powinno działać (nowy olej by się przydał plus płukanie opiłków po zmieleniu). Jak wyrobiony wał w miejscu łożyska czy bieżnia łożysk wyrobiła obudowę to tylko złom. Pewniejszym raczej kupno...
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak: auto miało problemy z odpalaniem i przy wciśnięciu gazu do dechy zapalały się kontrolki od świec żarowych, STOP, i czerwony silnik. Z pomocą kumpla (mechanika z atoryzowanego serwisu) udało się jakoś to zrobić w miarę tanio ale trochę czasu upłyneło. Mianowicie- pompy z 1.5 dci do 2005 roku robi...
Mam podobny problem- licznik nie wskazuje prędkości i przebieg nie zmienia się - kupiłem Mastera 1.9DTI 2002r i ktoś wymienił skrzynię na taką bez czujnika prędkości, wtyczka jedynie wisi od tego czujnika, auto bez ABSu, W tej skrzyni jest odlew z zagłębieniem na czujnik ale bez otworu. Czy ktoś próbował rozwiercić to miejsce na czujnik? Czy jak bym...
dzieki za odpowiedź, więc nie trzeba jej ustawiać, to już jedna wątpliwość rozwiana, właśnie w najbliższych dniach udaję się do mechanika, zobaczymy co powie i co o tym sądzi. Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie...
trzeba przeczyscic sitko przed pompą wtryskiwaczy (czujnik wysokiego cisniena) z opilek metalu Tam nie ma prawa być żadnych opiłków! Jeśli są, to tak jak pisze domex32 - pompa CR do regeneracji/wymiany, a cały układ do czyszczenia (w/g procedury serwisowej w tym momencie masz do wymiany pompę CR i listwę wtryskową z kompletem wtrysków).
Witam, problem dotyczy hałasu, wycia w pojeździe Nissan XTrail T32 z 2017 roku z silnikiem 2.0 DCi. Mianowicie tylko podczas prędkości około 90 rozpoczyna się ciche wycie do -95 km/h, najgłośniej zaczyna wyć, gwizdać uuuu jak most w Polonezie do prędkości około 105 km/h. Pojawia się nieokreślone, nie mocno głośne, ale słyszalne wycie, takie typowe Uuuu,...
Witam! A więc tak, kosz w baku sprawdzony, brak opiłków, nowy filtr paliwa knecht, wymieniony przewód przelewowy między wtryskami na kompletny oryginalny, auto nadal po postoju ciężko pali, ma moc, chodzi równo i cicho, czasem wystarczy godzina postoju i musi chwilę pokręcić, w wężyku od filtra do pompy brak powietrza. Szukać przyczyny we wtryskach...
Tak blad niskiego cisnienia nadal wyskakuje. Teraz dolaczyl jakis Cruise control i zygzaki jak by sprezynka. Jutro podepne kompa. Mowisz ze pompa ma chodzic max 10% a we wskazaniach pompy widac skoki miedzy 7 a 20 %. Pewnie sekcja jedna chrzani sprawe na nowym zaworku. Na starym jest powyzej 20% tak jak pisalem... Dolaczam fotke na starym: http://obrazki.elektroda.pl/7231116200_1...
Po podłączeniu pod komputer wyświetlił błąd niskie ciśnienie na listwie wtryskowej. Co może być tego przyczyną ? Standard w tych silnikach to problemy z regulatorem ciśnienia szyny CR oraz puszczające wtryski na przelew. Sam możesz wyciągnąć regulator i obejrzeć pod kontem opiłków, może coś będzie widać, to samo z filtrem paliwa. Sądzę iż sprawa znajdzie...
Witam. Mam problem z Masterem 3.0 dci (ZD3). Podczas jazdy zaczęło od czasu do czasu odcinać na dosłownie 1-2 sek. moc (najczęściej towarzyszyło temu zapalenie kontrolki świec żarowych). Później auto zaczęło również gasnąć - gwałtowne odcięcie mocy - kontrolka silnika +stop. Co ciekawe działo się tak najczęściej tuż po tym jak autem zabujało (np. wiatr,...
pralka opiłki opiłki oleju delphi opiłki
tracer regulator ładować płyta piszczy długość kapilara termostat
dźwignia klamka dźwignia klamka
Jak zdjąć simlock z Nokii 1600? Metody i porady Wymiana rozrządu w Mercedes Sprinter 516 CDI: kluczowe informacje