Opiłki w dolocie bez względu na ich pochodzenie są bardzo niepokojącym i niebezpiecznym dla silnika objawem należy znaleźć i wyeliminować bo pozostawienie obecnego stanu zakończy niebawem żywot silnika . Spowoduje zatarcie jednostki napędowej . Trzeba wszystko dokładnie umyć i usunąć opiłki wykryć miejsce ich powstawania . Turbina to jedna z podejrzanych...
Raczej bym stawiał na to, że padła korba, tj. łożyskowanie stopy korbowodu. Silnik 2T przy hamowaniu silnikiem nie ma wystarczającego smarowania. Co do sprzęgła. Nie rozkręcił się zabierak na wałku sprzęgłowym? Nie padło łożysko wałka sprzęgłowego pod sprzęgłem lub po przeciwnej stronie sprzęgła (wałek nie ma luzów promieniowych)?
Nie wiem jak długo jesteś właścicielem pojazdu bo jak krótko to jest możliwość że ktoś przed tobą już coś tam w silniku robił i te opiłki to pozostałości po jego naprawie ,ale jak jeździsz tym autem długo to Ci powiem że złote opiłki mogą pochodzić TYLKO z panewek ,więc lepiej ściągnij tą miskę i sprawdź czy da się jeszcze uratować wał przed szlifem.Ciśnienie...
Nie uzgodnił to nie płać. Opiłki w dolocie a opiłki w oleju to dwie różne sprawy. Wydaje mi się że meches szuka tylko sam nie wie czego
Jak łańcuch trze to są opiłki w oleju.
Pewnie połamane sprzęgła kłowe na kole zębatym trzeciego biegu, co przy chińczykach nie jest rzadkością. W praktyce cała skrzynia (oba wałki kompletne) do wymiany. Jak już mówiłem, wziąłeś się za remontowanie czegoś co nie warto remontować.
Witam Zostałem posiadaczem Derbi Terry 125 z 2011 roku. Po pierwszej przejażdżce na stację i z powrotem pojawił się bardzo dziwny dźwięk na wysokich obrotach, na niskich cicho ładnie pracuje. Dźwięk dobiega z okolic prawej strony. Stwierdziłem, że spuszczę olej z silnika, spuściłem, wyciągnąłem filtr po stronie lewej i pokazało się dużo opiłków, takich...
Zdjęcie docisku pokaż jak już go odkręciłeś. Tylko od środka.
Mogła. Tyle że z pompy oleju jedynie stalowe bo aluminium tam nie ma. Możliwe że aluminiowe są panewki a na pewno pierścienie oporowe wału.
Luz znacząco za duży.
Widocznie był już zalany. Nieraz kompresory nie są zalewane, żeby przy transporcie się olej nie wylał. Radziłbym wymienić olej po kilkudziesięciu minutach pracy kompresora. Ja po pierwszej wymianie miałem masę opiłków w oleju.
Czyli kolega zrobił "oszczędnościowy" remont silnika.
Witam. Mam Ursusa 500mtg (5 lat temu) po kapitalce i pojawił się problem, gdyż ciągnik chodził 3h pod obciążeniem na obr. 2600-2700 ( pompa idzie do regeneracji) i ciśnienie oleju spadło o 1bar, na zimnym z 5 na 4 a na ciepłym z 2 na 1. Ciągnik zaczął też trochę ciężej palić oraz temperatura pracy wzrosła z Max. 90st jakie wcześniej miałem do ok 100...
Witam. Przy wymianie oleju w automatycznej skrzyni biegów AG4 01M Golf 4 1.6 SR 2001r po otworzeniu starego filtra oleju znalazłem dziwne opiłki metalowe i plastikowe. Jest to pierwsza wymiana oleju. Filtr ma datę 2001r. Przebieg 160.000km. Czy ktoś jest w stanie zidentyfikować co to jest? https://obrazki.elektroda.pl/5936569200_...
co do kompresora to zdecydowanie olejowy 1 lepsze chłodzenie 2 wszystkie opiłki w oleju wymiana i żywotność się przedłuża 3 cichsza praca pozdrowienia
Dźwięk jak by na panewce był luz lub na zaworach jak by się coś działo z popychaczami ,spuścić olej i zobaczyć czy nie ma opiłków w oleju i w filtrze można też zmierzyć ciśnienie oleju
Wykręć czujnik ze skrzyni i sprawdź czy nie jest oklejony opiłkami z olejem.
Problem z opłikami i ciśnieniem oleju Man tgx euro 6 18.440. Przy wymianie oleju w filtrze oleju znaleźliśmy bardzo drobne opiłki (magnes nie łapie) - nie sprawdzaliśmy ciśnienia oleju. Płukanie czego się da. Wymiana panewek wału. Nowy kompresor olej filtr, pompa oleju. Na zimno odpalony 6 bar ciśnienie ale szybko zaczyna spadać. Na rozgrzanym silniku...
Często zdarza się, że uszczelnienie na tłoku ulega uszkodzeniu przez opiłki w oleju. Kiedyś po rozmontowaniu okazało się, że uszczelnienie było przerwane.
Doprowadź rozrząd do kultury i ustal czy pompa oleju w ogóle daje jakieś ciśnienie. Silnik jak ma kompresję to zawsze przy kręceniu będzie opór. Generalnie ręcznie łapiąc za koło pasowe ciężko go będzie pokręcić, chyba że robisz to kluczem, ale wtedy to wszystko pachnie przytartym silnikiem. Nie ma opiłków jakichś w oleju?
gładź cylindrów najczęściej jest porysowana przez złe filtrowanie powietrza, przez niesprawny układ wtryskowy paliwa i na wskutek opiłków w oleju a w tedy cały silnik cierpi.
Pompa oleju może być zapchana, motor do remontu albo wymiany, szkoda kasy na diagnozy, skoro opiłków nie brakuje...
Temat zamykam, nic złego z silnikiem się nie dzieje, podczas kolejnej wymiany oleju nie znalazłem w oleju żadnych pyłów i innych zanieczyszczeń. Widocznie wtedy były to jakieś brudy po naprawie głowicy.
Dziękuję, tak zrobię przy pierwszym uruchomieniu. Dziś kupiłem 1l oleju do sprężarek tłokowych, będzie na kilka wymian, według dokumentacji wchodzi 0,24l oleju. Pierwszą wymianę zrobię po pierwszych 30min pracy, zobaczę czy u mnie również będzie dużo opiłków w oleju.
Witam! Opiłki w oleju są, objawy wskazuje na łożyska bieżni. Dzięki za pomoc.
To jest zbiornikiem oleju do podnośnika. Na korku do spuszczania oleju jest magnes łapiący opiłki. Na rozdzielaczu prawdopodobnie nie ma całego skoku i suwadło blokuje przepływ.
Weź z 0.5 kg smaru rozsmaruj na 5cm i podłącz żarówkę 5W niech sobie zobaczy że nie zaświeci. Masakra z kim mamy teraz doczynienia. To jest ok kiedy smar nie jest w częściach nieruchomych (w sumie po co smarować jak coś nie ma tarcia). Kiedy jest w częściach ruchomych metalowych występuje tarcie to do chodzą opiłki. Ale na to trzeba sporo czasu a na...
Tłoki puchną od temperatury i staje dęba. Opiłki w oleju tylko to potwierdzają.
Witam. Jak zakończyła się sprawa z opiłkami?
Panowie pomżcie co zrobić?
Witam. Logiczne opilki skrzynia do wymiany. Bawilem sie z naprawa naprawilem multitronika wyszedl mnie czesci 2,5 tys skrzynia chodzila 6 miesiecy i zaczela szarpac przy ruszaniu . Kupilem druga uzywke za 1500 ze sprawdzonego zrodla okolo 100 000 przejechanych i od roku cisza. Jak sa opilki poszko to po calej skrzyni, wiadomo filtr masz ale kiedy go...
Witam, mam problem z wózkiem widłowym Still R70-40, a mianowicie wywala mi oring na wyjściu z pompy hydraulicznej. Około 2 lata temu zmieniałem pompę oraz olej hydrauliczny ponieważ była zużyta i po rozgrzaniu wózka nie chciała podnosić. Problem pojawił się około 8 miesięcy od wymiany, na wyjściu z pompy wyrzuciło oring i olej bardzo szybko ucieka....
Bo wystarczy za ciasno ustawić luz łożysk lub nie umyć jej dokładnie (opiłki w oleju). Skrzynie sprowadzane z zagranicy są pozbawione oleju więc test na sucho raczej słabo widzę. Są wiertarki z uchwytem na 16mm.
Wlasnie tak olej był w wydechu i intercooler. Napisałem do mechanika czy znalazł opiłki w oleju i filtrze
co możesz zobaczyć .... olej czy jest w ogóle to podstawa , jeśli jednak jest to czy zdążył się spalić albo czy opiłki już lecą razem z olejem . reszta tak jak kolega wyżej ( człowiek od skrzyń)
Nic się nie obróciło masz opiłki w oleju skoro są rysy i to zaklinowało tłok w cylindrze.
Między stalowe zębatki pompy a boczne aluminiowe pokrywy nie ma prawa nic się dostać, za mały luz, a nawet gdyby zazębienie tam coś wcisnęło na siłę to byłby po tym ślad na aluminium w pokrywie. Jeżeli słychać było dźwięk zaraz po uruchomieniu silnika ewidentnie to świadczy o winie tego co do tej pompy zaglądał. Przyjrzyj się dokładnie bocznym aluminiowym...
racja... były jakieś opiłki w oleju ??? -
6 tyś? czemu nie. Te silniki mogą się co najwyżej zatrzeć (I to jest generalnie główna przyczyna psucia się tych silników). Panowie proponował bym po pierwszych kilkudziesięciu kilometrach rozebrać cylinder i tłok i go przeczyścić, jak pierwszy raz sprawdzałem świece czy mam mieszankę dobrą to popatrzyłem do środka a tam dosłownie brokat, całe wnętrze...
nero-15 Sprężyny w bloku z czasem zmniejszają swoją długość i zmieniają się ciśnienia pracy w bloku. Pewien serwis asb w Krakowie przeprowadza regulacje bloku na profesjonalnym stanowisku. ok 1500 zł Pewną wadą elektrozaworów jest odkładanie się "opiłków" z oleju wewnątrz elektrozaworu co powoduje nieprawidłową pracę zaworu. Pewien Australijczyk ma...
Wymień olej metodą tradycyjną i sprawdź czy są opiłki w oleju i w filtrze. Jak są to czeka cię wymiana rozrządu i najlepiej oczyszczenie ssaka który może być zapchany, 150 tyś. km to najwyższa pora.
Wynika z tego że sprężarka nie jest mocno eksploatowana. Ilość zebranego kondensatu i ubytek oleju w oczku kontrolnym może świadczyć o ilości przepracowanych godzin. Oczko powinno zawierać olej żółty. Jeśli jest szare świadczy o dużym zanieczyszczeniu oleju. Nie jest to aż tak ogromna ilość oleju by wymienić go raz na dwa lata. Ja opcjonalnie czasami...
Możliwe, albo opiłki w oleju itp itd.
Ja stosuję Total 75/W 90. Jeśli olej nie był dawno wymieniany (a powinien być ok. 90- 100.000 km.) to go spuść i zalej świeżym. Zwróć uwagę na ilość spuszczonego oleju i czy nie ma w nim opiłków metalu, filtr oczywiście należy wymienić na nowy.
Patita ładnie to poskładałeś konstrukcyjnie. Tylko ten płomień zakręcony jakby wiał duży wiatr :D Sawek z ciśnieniem 20 bar to tylko sprawdzana koncepcja :?: Jeżeli chodzi o mityczne zanieczyszczenia oleju: opiłki kulki, piach i inne gluty definitywnie załatwia to wymienny filtr siatkowy do wody pitnej za 40zł+ wkład siatkowy wielokrotnego użycia za...
Z tymi procentami to taki szacunek, nikt nie wie ile dokładnie oleju pozostało. Nic nie kombinuj, olej co jest w sprężarce i tak pójdzie w układ. Ja bym się raczej martwił tym że sprężarka ze zrywalnym sprzęgłem pracowała jakiś czas bez oleju, i czy nie ma opiłków w układzie. A czy wlejesz 120 czy 140 ml ma marginalne znaczenie.
Witam. Posiadam golfa 4 1.4 16v, przebieg 220 tys. Problem polega ma tym ze piszczy kontrolka oleju, czyściłem odme i wymieniłem olej. Kontrolka zaczeła piszczeć niedawno. Po odpaleniu jest ok po przejechaniu 2-3 km zaczyna piszczec, czasami po wjechaniu w jakiś dołek gaśnie i jest przez chwile ok. Po zdjęciu miski widać mikro opiłki w oleju. Ale nie...
konwenter do regeneracji i sprawdź pompę oleju czy nie ułamana a o opiłkach w skrzyni nie wspomnę. Konwenter powinien przenosić napęd na pompę przy pomocy dwóch wypustów . Sprawdź czy są całe.
Wymontuj filtr oleju i zrób mi sekcję. Jeśli masz opiłki masz odpowiedz.
Czy stosując przedłużasz do myjki o mocy 4,7KW 400V kabel długości 5m 4x2,5mm2 mogłem zepsuć silnik ? Nie, nie mogłeś. Kupiłeś szrot z uszkodzoną pompą, opiłki zapewne z niej pochodzą. Pompa zacierając się stawiała duży opór dla silnika i stąd przegrzewanie.
Niestety są opiłki w oleju cała skrzynia do naprawy
Takie same jak w innych, podobnych ciągnikach. Zmierz ciśnienie manometrem, na rozgrzanym silniku, wtedy będziemy mogli ocenić. Mam jednakże brzydkie podejrzenie że masz opiłki w misce olejowej.
Co może być przyczyną? Jak to co?Skończony silnik.Na początek to zdejmij misę i sobacz smok czy nie zapchany.Pompę to zdemontuj i zobacz jak wygląda w środku.Zdejmij chociaż jedną panewkę np 5 i sprawdź.Sprawdź też czy niema opiłków w oleju.
Witam po dłuższej przerwie. Jednak prawdą jest że taka sprężarka jest dziwnym tworem, dwie inne używki też wykazywały takie same objawy jak moja(przy kręceniu wkrętarką w imadle). Brak jakiegokolwiek ciśnienia i cofanie się powietrza z wyjścia do wejścia. Wybrałem tą używkę która nie miała opiłek w oleju i zamontowałem. Pojawiły się prawidłowe ciśnienia...
Ten pisk sugeruje zatarcie. Nie słyszę stukania więc obstawiam rozrząd. Nie widać opiłków w oleju?
Mechanik sprawdził ciśnienie, więc tak: na zimnym silniku ciśnienie jest ok, a jak się nagrzeje, pompa traci ciśnienie. Pod mikroskopem w oleju są opiłki metalu. Mechanik proponuje dwa rozwiązania: spróbować wymienić pompę i czujnik, ale nie daje gwarancji, że pomoże, lub od razu szukać silnika i wymienić silnik, ponieważ on się nie podejmie naprawy...
Dzięki kwantor. W sobotę się za to wezmę. Bo coś tam stuka, albo coś się wytarło Nie koniecznie, taka jest praca rolek dżwigni pompwtryskiwacza. Ale baw się. Bywa, że jest uszkodzony wałek rozrządu, wtedy stuka, nie stuka.. Opiłki na korku spustowym przy wymianie oleju powiedzą ewentualnie, że tak się stało.
Są płyny do mycia aluminium, są karchery na ciepłą wodę.
Dziś 1150 odpalona po zimie już z nowym manometrem. Troche pracowała przy sprzataniu obory no i nie jestem zadowolony z efektów remontu. Na płaskiej dyszy max 110 bar a na rotacyjnej 115. Znów się nagrzała mocno komora olejowa i sporo opiłków błyszczy w oleju więc zlałem i jutro kolejna wymiana na nowy po płukaniu komory olejowej olejem napędowym. Żebym...
Dłużej będzie leciał lub gdy będzie zimno może nie zlecieć cały , opiłki powinny być zatrzymane w filtrze.
A jak dział wtedy podnośnik ramion? Załóż coś ciężkiego i spróbuj. Możliwe, że pompa się kończy. Przeczyść filtr oleju pompy z opiłków. Na koniec zmierz ciśnienie oleju w instalacji hydraulicznej.
A nie zastanawia Cię ten opiłek?Teraz to masz ich w oleju już tysiące.I hydraulika zacznie się sypać ...
A ile to ma nalotu ? Pytanie ile było (choć juz to pytanie po fakcie) Wymieniłeś kilka elementów ale jak kolega wspomniał wyżej w innych miejscach mogła być (jest) rzeźnia. Opiłki krążyły i niestety niszczyły elementy jak wiadomo każdy filt oleju ma obejście i po jakimś czasie cześc oleju i tak idzie bokiem. Przy opiłkach w silniku w zasadzie trzeba...
Jakiś opiłek mógł przerysować rozdzielacz albo cylinder.
Najprawdopodobniej w silniku po zatarciu powstało dużo opiłków i teraz zablokowały zawór ograniczający ciśnienie oleju przy pompie. Mogą to być też nowe opiłki powstałe po remoncie silnika. Jeżeli korek do spuszczania oleju ma magnes to go wykręć i sprawdź ile jest na nim opiłków. Do silników Perkinsa lejemy dobre jakościowo oleje a nie tanie superole....
Podnoszenie i opuszczanie, podskakiwanie do góry — usterka hydrauliczna. Przeciek w cylindrze podnośnika (jeśli jest wewnętrzny), przecieki na łącznikach lub przewodach hydraulicznych (wewnątrz korpusu), lub uszkodzenie rozdzielacza. Problem będzie zauważalny tylko przy podnoszeniu ciężaru na TUZ, na najbardziej będzie objawiał w trybie ręcznym (np....
Dlaczego nie pojedziesz do mechaników, którzy pracowali z twoim autem na reklamację? Skoro wykonali robotę i wzięli pieniądze, to masz przecież jakąś gwarancję na usługi. Te opiłki w oleju nikogo nie zmartwiły? Wymiana oleju miała pomóc?
no i sprawdź Sobie jeszcze wał korbowy. Dodam tylko żeby przedmuchać kanaliki w wale bo jak zostały opiłki to mogły się przy pchać, ewentualnie powinien to wyłapać filtr oleju ale lepiej sprawdzić
I raczej nigdy nie ucichną - nowe, ustawione prawidłowo może by i były jakiś czas ciche, stare ustawione na oko - nie ma cudów. Tak że nie dość że wyją, to jeszcze spodziewaj się opiłków w oleju.
Jeżeli sprężarka zatarła się,to wymiana sprężarki bez płukania układu w celu usunięcia opiłków z uszkodzonej sprężarki nic nie da. Trzeba wymienić również skraplacz ,filtr osuszacz. Jeżeli były opiłki,to można porównać do wlania oleju z opiłkami do nowego silnika -efekt wiadomy,silnik się zatrze.
Należałoby upewnić się czy skrzynia jest sprawna pod względem mechanicznym – sprzęgła, synchronizatory, koła zębate. Następnie sprawdzić czy zawory proporcjonalne sprzęgieł pracują prawidłowo, tzn. ciśnienia na sprzęgłach względem prądu wysterowania elektrozaworów. Od jednego użytkownika z okolic dowiedziałem się że te elektrozawory można regulować...
Już wymieniłem i był spokój przez tydzień. Teraz znowu się problem pojawił tylko z rana przy pierwszym odpaleniu. Nie tania sprawa...Zmień pompę oleju i zastosuj oryginalny filtr olejowy. Dodam jeszcze że po wymianie silnika i przejechaniu 2 tyś km jak mi zalecił sprzedający silnik wymienić olej tak było również na gwarancji były opiłki w filtrze oleju....
Ciśnienie mierzone przed filtrem w oleju były opiłki. Gdzie znajdę ten zawór??
Pytałem to śpiewają sobie od 8 do 10tys, cena wzieła się z tego że cały silnik wraz z pompą oleju musi być wyczyszczony z opiłków. Śmiechu warte, jak nie myją to cena będzie niższa? Używane silniki to i tak loteria i chcąc nie chcąc i tak trzeba choć miskę zwalić i zajrzeć do wewnątrz. Co do starego motoru, to wał raczej do wymiany i korba z obróconą...
Witam,jeżeli wałek i rolki nie opiłkowały dużo to sprawdź starą pompę olejową , jeżeli opiłki nie zrobiły tam bałaganu to bym zostawił. Popychacze wszystkie warto wrzucić przed montażem do pojemnika z olejem silnikowym żeby olej wszędzie się rozprowadził,dyszy bym nie ruszał bo można większy bałagan zrobić przy montażu nowych Przebarwienia są po obróbce...
olej po spuszczeniu jest koloru szarego/siwego Czyli źle poskładany silnik został zatarty. Myślę że kolor oleju może być z tego względu że nie była zrobiona płukanka i zabrudzenia (masło/woda) zmieszało się z olejem, w oleju brak opiłków, chyba że stoją w filtrze.
Mechanizm zmiany biegów, albo bezpośrednio z tym związane poduszki zawieszenia skrzyni, lub silnika. Skoro różne biegi nagle się poknociły- to od sprawdzenia tych elementów zacznij. Oczywiście warto też wymienić olej. Przy wylewaniu starego zwrócić uwagę na opiłki itp. Jeżeli będzie sporo "szmelcu" w oleju- oznaczać to może początek końca skrzyni biegów.
jutro więc wjade na kanał do kumpla, jeśli się okaże że w oleju są opiłki metalu tzn ze skrzynia definitywnie do wyrzucenia ? a jeśli okaże się że trzeba dolać oleju to w/w objawy ustąpią po jego dolaniu ?
Samochód mam już kilka lat i jest w super stanie, oprócz tego wspomagania, bo mniej więcej pompa siada co 1.5 roku. Używka kupowana była za ok 500 zł a już 3 poszły Kup pewną , albo coś masz skopane. Np. opiłki w oleju bo mieniasz pompa a nie czyścisz układu.
Wymiany skrzyni oczywiście przy twoich objawach nie można wykluczyć. Na początek spróbuj sprawdzić stan oleju, zdejmij miskę olejową, zobacz, jak dużo jest w niej opiłków i szlamu. Jeśli dużo błyszczących opiłków - skrzynia szrot. Jeśli dużo szlamu - jest szansa uratowania poprzez dynamiczną wymianę oleju.
Zwalałeś miskę olejową ? zobacz tam co się dzieje, uszkodzenia mechaniczne będą opiłki. Jest możliwość pomylenia typu oleju???
Jestem po nabiciu czynnika. Z maszyny wyszło, że było tylko 90g czynnika. Facet twierdzi, ze przy takiej ilości to nie powinna się klimatyzacja włączyć a mi się włączyła bo było słychać elektromagnes i wyraźną różnice temperatury z lewego nawiewu, to stwierdził że pewnie przez to sprężarka się zatarła i będą opiłki aluminium w odciągniętym oleju. Opiłek...
Ja jestem tego samego zdania, no chyba że masz jakieś opiłki w oleju od wspomagania. Ja bym proponował podnieść samochód tak żeby był dostęp do przekładni i jeden kręci a drugi trzyma ręką po kolei przekładnie, zwrotnice itd, powinno dać się ręką wyczuć gdzie to przeskakuje.
A dodatkowo wyjęcie i wyczyszczenie pompy oleju z opiłków po tej szklance, bo to one zablokowały zawór przelewowy
Chłodniczka oleju raczej się nie przytyka . Jest jeszcze możliwość że tam już panewki na 1 czopie nie ma. Dodano po 1 Tak czy inaczej - miska plus obudowa simmeringu won - jeszcze zobaczyć czy opiłków w oleju nie ma.
Podepnę się pod temat. Chodzi o passata 98r 1.9tdi afn. Właśnie wymieniłem olej z filtrem. Jest problem taki że skrzynia nie zmienia biegów, cały czas auto jedzie na pierwszym biegu. Przed wymianą nie jechało praktycznie wcale, usterka 'niejechania' przyszła nagle, dlatego zacząłem od wymiany oleju (stary olej był kiepski, brązowy + dużo jakby masła...
Witam. Planuję zainstalować filtr bocznikowy do ciągnika New Holland T7040. Mam kłopoty z opiłkami w oleju w pozostałych traktorach ten marki, gdyż na górkach nadmiernie eksploatowane są hamulce, które zanieczyszczają olej przekładniowo-hydrauliczny w skrzyni biegów. Czy ktoś już to przerabiał? Czy to ma sens i czy się opłaca?
Podeślij serwisówkę jak możesz, mam tylko do S2 ze starym silnikiem chłodzonym powietrzem. Skoro wał jest na łożyskach kulkowych, to mógł się posypać koszyk w łożysku od strony wariatora (i rozrządu) – często tak się dzieje w chińskich GY6 z powodu niedostatecznego smarowania w tym miejscu. Zwróć uwagę że opiłki mogą dostać się za odrzutnik oleju...
Pomijam całkowicie elektronikę tacho. A stan oleju w skrzyni ktoś sprawdził? Jeśli na czujniku osadzają się opiłki to skrzynia do roboty, w najlepszym wypadku wymiana oleju. Przy przyklejonych opiłkach do czujnika nie ma siły by tacho dobrze działało.
Skrzynie aisina słyną z tego, że strasznie się zrzynają. A program zrobi tuner. Musisz poszukać kogoś, kto w automatach modzi. Skrzynia była rozebrana, twierdzą że wszystko jest OK, gdyby się coś ścierało były by opiłki w oleju. Tego nie słychać cały czas, tylko właśnie kiedy ma za wysoki bieg i za niskie obroty. Zauważyłem też, że zaczyna się to kiedy...
Sprężarka do kosza, układ do czyszczenia. Szary pył to mieszanka oleju i opiłków aluminum.
W sprzęgle hydrokinetycznym powinien być wkręcony korek, odkręć go i zobacz czy otwór nie jest zakitowany opiłkami aluminium. Sprawdź poziom i kolor oleju. Im szybciej zaglądniesz do sprzęgła tym tańsza będzie naprawa.
Wszystkie te sprzęty są produkowane na Dalekim Wschodzie i niestety jest to loteria. Sam kiedyś kupiłem takie coś 50 litrów. Jeszcze chodzi, ale sądząc po ilości opiłków w oleju nie wróżę mu długiego życia. W tym przedziale cenowym prawie wszystko to to samo, często różnica tylko w kolorze. A ten Bass "Polska" gdzieś znalazłem, że ma trochę ponad 300...
Po zatankowaniu zrobione 150km wiec raczej ok. Po spuszczeniu oleju pełno opiłków, wiec piec do wymiany. Tylko dlaczego jechał, zgasł a po odpaleniu tłucze?
raczej nie to jest przyczyną, ten pół księżyc to magnes który zbiera opiłki ze spracowanego oleju w skrzyni lepiej zostawić go w spokoju
Został przede wszystkim syf z opiłkami.! Syf powinien być zawieszony w oleju, grubsze rzeczy we filtrze, a opiłki na korku. Więc? A że jako epopeja się robi z bzdurki, to wątek pozwolę sobie zamknąć.
Witam wszystkich. Kilka razy składałem już różne silniki z motorowerów, motocykli, quadów. Dobrze się robi jak profilaktycznie robi się remont za nim dojdzie do poważnej awarii. Wymieniamy, myjemy składamy. Problem pojawia się np po przytarciu korby, tłoka, cylindra gdy drobne opiłki dostaną się do oleju. Choćbym nie wiem jak myl, dmuchał, czyścił to...
Wsteczny nie ma synchronizatora, Jeśli wlałeś olej syntetyk to nie czepiaj się oleju, nawet nie próbuj lać minerała. nie podałeś przebiegu auta, bo sprzęgło w makaronach to dużo nie wytrzymuje, a tym bardziej że pedał ciężko chodzi tak że na 99% czeka cię robota sprzęgła ( komplet ). drobne opiłki w oleju to raczej norma. miłej pracy przy sprzęgiełku-nie...
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Przyłącze się.Nie nic się nie stanie.Olej po 300km wymienia się dlatego gdyż przez pierwsze 300km silnik sie najbardziej intrenstywnie dociera jest najwieksze tarcie opór i temperatura.A proces technologiczny nie jest idealny i na cylindrze tłoku i pierścieniach zostana jakies nie rownosci ktore muszą się spasować.I w oleju są śladowe ilości opiłków...
opiłki misie oleju delphi opiłki pralka opiłki
silnik pompy hydroforowej esp8266 flashowanie cewka czarny kabel
pralka indesit cieknie pralka indesit cieknie
Ekran magnetyczny do cewki elektrozaworu w ekspresie do kawy Chrobotanie w piecu akumulacyjnym - przyczyny i rozwiązania