No widzisz, nie bolało.
Tam nie ma pasty fabrycznie
Moja wkrętarka ma 1600 obrotów/min, więc muszę poszukać jakiejś szybkiej wiertarki. Wystarczy że obroty wiertarki pod obciążeniem spadną poniżej 1200obr i juz po ładowaniu. Tak się nie sprawdza!!!!!
L - kontrolka IG - plus po stacyjce P - obrotomierz Dwa pierwsze musisz mieć podłączone.
Raz w starym zwarły się diody, alternator się spalił - częstę w alternatorach Denso. Dwa kupiłeś jakąś chińszczyznę lub źle zregenerowany alternator, trzeba wymienić na orgniał.
Takie same jak w każdych kompaktowych magneti marelli albo denso.
https://as-pl.com/u/949100-3360
P - obrotomierz IG - zasilanie +12V po przekręceniu kluczyka L - lampa/kontrolka ładowania podłączania do żarówki, a z niej przewód do zasilania +12V po kluczyku.
Denso czy Magneti Marelli?
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Raczej sygnał do komputera, bo płynie po tym łączu informacja o obciążeniu alternatora. Bez podłączonego tego złącza alternator też będzie pracował.
Tylko drobny samozapłon, może nie będzie płomieni.
Z ciekawości, to co się tam uszkadza? Robiłem ze dwa te alternatory, zawsze części z AS i zawsze KPL regulator i mostek. Nigdy żaden do mnie nie wrócił.
Taki przedłużony odpływ można kupić w ASO od Punto Evo. Najlepiej wymienić lewą i prawa stronę . Koszt to około 80 zł sztuka.
Nie łączy między klemą a przewodem i to przewód się bardziej nagrzewa niż klema. Wcale nie musi być to na plusowej, ostatnio w Zafirze minusową wymieniałem.
F- wirnik L- kontrolka IG- zasilanie po zapłonie P- obrotomierz S- zasilanie kontrolne akumulatora / accusensor/ E- masa
To są wszystkie.P http://obrazki.elektroda.net/86_12202856... http://obrazki.elektroda.net/12_12202857...
Po prostu 1 pin ma przejście na 1 szczotkę. Drugi na drugą. Bo to sam alternator bez regulatora a jeżeli były padnięte diody to regulator także. Najlepsze wyjście zewnętrzny regulator. Piny to F1, F2 czyli Field-wirnik.P
Witam regulator napięcie do porównania jak żeś to napisał bierze z wyjścia alternatora a zdarzyło mi sie trafić na takie regulatory co dawały za niskie napięcie miałem gdzieś schemat jak podłącza się regulator poza alternatorem i sprawdza czy reguluje dobrze.Poszukaj w necie to znajdziesz.U mnie w okolicy jest dużo szrotów jak potrzebuje to kupuję całe...
L - Warning Light R - (IG) Ignition Switch https://obrazki.elektroda.pl/1287594400_... Mógłby jeszcze ktoś to potwierdzić.
L-LAMPKA DFM-SYGNAŁ STERUJACY ALTERNATOREM POPRZEZ STEROWNIK SILNIKA.
S oraz B to stałe plusy: przy mierzeniu żarówką do poszczególnych kabli i do masy - żarówka powinna jasno swiecić i to zawsze. Ten, na którym pojawi się świecenie "po kluczyku" - to IG. A ten od lampki spowoduje lekkie żarzenie żaróweczki którą Kolega sprawdza ORAZ świecenie lampki kontrolnej akumulatora w desce (zegarach). Jako kontrolnej żaróweczki...
Nagły spadek napięcia w instalacji może powodowac "głupienie"komputera, który np. może nieprawidłowo interpretować słabsze sygnały z czujników. Bzdura....wszystkie czujniki niezbędne do prawidłowej pracy silnika zasilane są ze stabilizowanego napięcia , które otrzymują od komputera.
No ok, ale trochę przesadziłeś z tą wymianą alternatora jak mogłeś wymienić sam mostek. Podróbka, solidnie wykonana do alternatorów 120A kosztuje około 70 zł i można wymienić bez wyciągania alternatora. Ale ja tu chciałem powiedzieć rzecz ważniejszą- istotnym w tym alternatorze jest podłożenie pasty termoprzewodzącej pod płytę diod ujemnych, w miejscu...
Przód 6303 tył 6003 z tym że w tyle trzeba nabić oś wirnika ponieważ zdarza się wyrobienie tej osi i nowe łożyska wchodzi zbyt luźno.
Obstawiam jednak regulator napięcia. Jeżeli uszkodzenie nie występuje ciągle, to go nie stwierdzili. Ale to alternator denso i nie bez powodu regulator kosztuje prawie 100zł
Wyłączyć DTC w ECU dotyczący ładowania. W sterowniku na boschu jest to łatwe do zrobienia ale tu pewnie jest jakiś Denso.
cd4060 http://www.datasheetcatalog.org/datashee... na 4 stronie RC oscillator R2 - zwora; R1 i C ustala częstotliwość oscylacji. http://www.electronics-tutorials.ws/sequ... NAND Gate Astable Multivibrators Odnośnie przybliżonego szacowania częstości oscylacji.
Witam, Mam problem z podłączeniem alternatora LUCAS LRA03500 w miejsce Denso 27060-28110. Niby prosty temat. Jest to alternator od Avensisa, został zapakowany do Rav4 Mk2 z benzynowym silnikiem 2.0. Takie alternatory montowali w tych autach po lifcie, więc wymiarowo jest plug’n’play. Niestety pacjent jest sprzed liftu i stary alternator Denso ma złącze...
Nie ma diod wzbudzenia. Tą funkcję spełnia regulator napięcia. Domyślam się że chodzi o focus MK2 czyli alternator Denso mostek arc6020.
Skąd się wzięlo Delco w toyocie? Może chodzi o Denso?
Musisz raczej wymienić alternator, tam siedzi Magneti/denso i one typowo pękają. Jak np. w Punto, obudowy itd.
Skończyłem specjalność Napęd Elektryczny. W ten zakres wchodzą też wszelkiego rodzaju uklady prostowników. Nie widzialem czegoś takiego. Nigdy np. w prostowniku zasilanym z transformatora trój i wiecej fazowego nie byl wykorzystywany punk gwiazdowy uzwojeń. Pólprzewodnikowe prostowniki wprowadzaja zakłócenia do sieci szczególnie przez napięcie progowe...
Witam mam problem z ładowaniem w Oplu tzn. Świeci się kontrolka ładowania i po zmierzeniu multimetrem bezpośrednio na alternatorze jest brak ładowania. Zamontowany mam alternator Denso lecz jest strasznie drogi wiedzę na allegro alternatory Valeo które też są niby dedykowane to 1.3 Czy mogę założyć zamiast alternatora Denso alternator Valeo ?
Alternator jest od tego auta, oryginal. Był regenerowany z powodu, jaki opisałem. Nie sprawdzałem paska. Alternator wymieniał mechanik, myślę, że dobrze naciągnął. Pasek nowy. Może akumulator.
Kia Carens 3, 2.0 crdi. 2009r Kostka na dwa kabelki. Alternator Denso. Przepraszam, nie zauważyłem że ,, coś " zmieniło mi tytuł.
Kontrolka zapali się dopiero jak BSI wykryje spadek napięcia, nie ma wiele wspólnego z alternatorem.
Jeśli alternator Denso to spalona dioda w mostku prostowniczym. Im szybciej zrobisz tym mniejsza szansa, że spalisz stojan(uzwojenie) alternatora.
I żadnej innej roli nie gra? Tak myślałem bo nazwa Terminal już mówi. Kto pyta nie błądzi. Dziękuję
Bosch czy Denso?
P- obrotomierz IG-zasilanie po zapłonie.
Powodzenia w tworzeniu . Napisz jaki finał.
Witam . Jeżeli przy tradycyjnym podłączeniu kontrolki ładowania(zacisk L ,oraz +15 po kluczyku) kontroka nie świeci ,czyli brak masy na zacisku L na zgaszonym silniku.Natomiast pojawiające się napięcie na tym zacisku gdy alternator pracuje,może świadczyć o nieprawidłowym działaniu regulatora(kontrolka jest sterowana z regulatora),lecz nie koniecznie.Dla...
Ale po głosie pracy alternatora poznasz co mu jest.
Regulator wygąda na nierozbieralny tzn. tak jakby był całości z blokiem diodowym, jak się za to zabrać. Czy tym cienkim przewodem dochodzi jakieś napięci do tego regulatora ( w innych typach zasilanie regulatora bądź wzbudzenie od osobnego regulatora) czy pełni on jakąś inną rolę, nie mam schematu do seicento i dlatego zadaje takie lamerskie pytania....
Witam. Posiadam Fiata Tipo II 1.4 95 KM 2017 r. Padł mi w nim alternator (fabrycznie zamontowany jest w tej wersji alternator 90 A - https://pl.autofixer.com/produkt/alterna... Przyczyną uszkodzenia tego alternatora albo regulatora napięcia mogło być zastosowane przeze mnie CarAudio o łącznej mocy 300 W RMS - ok. 25...
Prądnica pomocnicza 12V z agregatu spalinowego.
trzeba znależć alternator 150A. Dodano po 2 DENSO ALTERNATOR VOLVO S40 V50 C30 1.6D 2.0D
Znalazlem regulator elektroniczny wraz z przekaźnikiem , ciekawe czy bedzie działał
Cos skopane , to zawsze działa
Dziękuję, to wiele wyjaśnia. A może ktos podpowie mi jakie są łożyska w tych alternatorach nr 46782213
To dodatkowa izolacja, powinnien być niebieski lub niebiesko-czarny, czasem co mądrzejśi wymieniają drogi w naprawie alternator Boscha na tańszy Denso. Zapewne urwany jest niebiesko-czarny, czyli sygnał DFM do sterownika silnika.
kontrolke mogę zrobić na przekaźniku z uzwojecia.P
Prawdopodobnie tzw. zimne luty na płytce za zegarami.
od spodu półki akumulatora.
Witam,za 120a mostek zastosowałem 150a i wszystko działa prawidłowo.
http://westfield-world.com/daihatsu_alte... http://www.thisoldtractor.com/gtbender/p... http://www.ehow.com/how_7633877_wire-den... Itd, itp...
Co tam za alternator masz, Bosch czy Denso?
Założyłem alternator Denso i wyrabia. Do bani te Bosche.
Dołącz tak jak zaznaczyłem na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.net/59_12728332...
Możesz przesłać fotke jego aby porównać , pozdrawiam
Czy na tej aukcji jest nowy oryginał alternatora? Tak wynika z opisu, ale na samym alternatorze brak nalepki z oznaczeniem modelu, cena niższa niż typowa, a zdarza się że sprzedający podbijają cenę przez wyczyszczenie części (na takich nie ma nalepek producenta) https://allegro.pl/oferta/alternator-den...
Daj zdjęcie jak to wygląda. Tam był mały Denso 35a.
Potrzebuję namiary na alternator do samochodu jak w temacie bądź na części. A po za tym to czy opłaca się naprawiać bo uszkodzony mam stojan i prostownik oraz być może regulator napięcia, tak stwierdził mechanik i zastanawiam się co robić. Stary alternator to "Denso"
Witam ptrzebuję informacji na temat Alternator Denso A115I CL7, jaki prąd i czy ktoś miał jakieś problemy i podzieli się doświadczeniami. Posiadam Saxo jeśli macie inne alternatory to proszę o info: producent itp.
Oznaczenia wyprowadzeń to: IG- zasilanie po stacyjce F- szczotka wzbudzająca wirnika S- pomiar napięcia akumulatora L- lampka kontrolna E- masa P- obrotomierz Możliwe że pomyliłeś szczotki.
Czujnik masz w podstawie akumulatora tj. pod nim.Na 2 piny plastikowy.
Kolega ma podobny problem jak ja- szukałem mostka prostowniczego do 100 A alternatora Denso. 2 Hurtownie i parę sklepów pomimo typu alternatora i numeracji prostownika nie odnalazły. Stary na pokaz. Mostki różnią się średnicą w zależności od prądu- wszystkie tego typu AS-PL. Wystarczyła suwmiarka i cierpliwy sprzedawca.
W civicach były alternatory Denso lub Mitsubishi. Ja mam ten drugi.
Dla mnie to jest niepojęte jak dla własnego koncernu (Denso jest Toyoty) można produkować takie badziewie, a dla konkurencyjnych koncernów produkują już normalne alternatory. W dużo młodszym aucie z większą ilością elektroniki mam alternator również Denso 160A, ma tylko 2 piny opisane jako external regulator, daje stabilne 14,5V i nic się nie pali od...
Witam Spotkalem sie z japonskim alternatorem w tranzicie
Jakby mial ktos podobny przypadek proponuje sprawdzic wiazkę pod kolektorem : pod kolektorem ssacym jest wspornik do kolektora a za nim jest wiazka i przetarł sie przewod ktory dotykał do tego wspornika :P http://obrazki.elektroda.pl/1372912000_1...
Jaki tam masz alternator, Denso czy Bosch?
Potrzebuję podłączyć w Polonezie alternator z Opla Omegi(Denso- wbudowany regulator napięcia - Zaciski: "D+" i "-"). W polonezie mam regulator osobno, na błotniku. Z regulatora wychodzą następujące przewody: Z Zacisku 67 szary -> do alternatora zacisk 67 Z Zacisku 15 czerwony -> do alternatora Z zacisku 15 czarno-fioletowy -> do kabiny dodatkowo, do...
Witam Byłem w sklepie zapytać o regulator napięcia. Opowiedziałem sprzedawcy o problemie w moim aucie, a on odpowiedział, że w alternatorach DENSO nie powinno stosować się zamienników. Jeśli zastosuje się zamiennik, to mogą występować takie dziwne rzeczy. Gość chyba dobrze mi podpowiadał, ponieważ sam podpowiedział mi zakup na Allegro. Pewnie sklep...
A co za problem wymiana? Setki ich wymieniłem. A jak masz dylemat to napraw stary alternator. I wątpię, że to był alternator Bosch a raczej Denso.
Kondensator przeciwzakłóceniowy.P
14.4V bez obciążenia, 14.15V na światłach przy wolnych obrotach, to niech się autor cieszy. Wielu posiadaczy Fiatów chciało by mieć takie ładowanie. Alternatory MM/Denso są jakie są, jak nie pęknie to wyje uzwojenie, jak mechanicznie sprawny to ładowanie w dolnych granicach normy. Taki ich urok... A ty 8850 masz naprawdę wszystko OK z samochodem, pomijając...
witam Mam okazje kupić używany alternator do CC900 gaznik. Sprzedawca nie chce dać na niego gwarancji. Jak mam go sprawdzić przy zakupie? Czy można go na "szybko" podłaczyć go do swojego samochodu (zamiast obecnego) żeby sprawdzić napięcia? Ale czy będę w stanie wykryć ewentualne uszkodzenie diod? Prosze o jakąś mała instrukcję (krok po kroku)
Maksymalny pobór prądu jaki pobierał układ z żarówką to 1.10 A ( dla sprawdzenia taki pobór osiągnąłem na zasilaczu podpinając żarówkę bezpośrednio do zasilacza przy napięciu ok 6 V. Połowa świecenia powinna występować pomiędzy 13,8-14,4. Poniżej 13,8 pełny prąd. gaśnie zupełnie przy 13.78 V,więc pewnie kicha. Dzięki. :-)
Ponieważ w alternatorach Denso siadają tylko mostki diodowe i to tak że trzeba poszczególne diody szarpnąć (ruszyć mechanicznie) aby wykryć ich uszkodzenie.
Fajne porady. Który masz alternator, Denso nawijany płaskownikiem?
Tak nie sprawdzisz regulatora. Na pewno są jakieś wartości przejścia na zakresie diody, ale to nic nie powie.regulator sprawdza się w pełnym układzie elektrycznym- alternator, wzbudzenie i pomiary.
Takich pierwszych silników Volkswagen które naprawdę po rozruchu na zimno dość długo grzało jeszcze świece to było chyba SDI. Tam to długie minuty. A jeszcze dłużej to było Isuzu MIDI silnik musiał osiągnąć 40 °C. Czujnik był w bloku. Co często i gęsto wykańczało alternatory Denso. Które miały na napylanie diody.
Bardzo proszę o pomoc, jakie łożyska do alternatora DENSO 46843093 (MS1022118220) do Fiat Panda 1,1 2004 rok? Dziękuję za szybką odpowiedź.
Jestem posiadaczem tego auta o 2 lat i od początku miałem problem z ładowaniem ,który zawsze objawiał sie w okresie zimowym. Pierwszy alternator oryginalny Ford również padł.Więc coś tu jest nie tak. Natomiast jeśli chodzi o zmianę ustawień w PCM ( alternator 150A), to takowe zostały dokonane, skutek żaden.
B+ prowadzi do + akumulatora. D+ to zacisk uzwojenia wzbudzenia alternatora, prowadzi do stacyjki zacisk 15 czyli położenie "zapłon" poprzez kontrolkę ładowania Tu schemat, może pomoże ;) http://obrazki.elektroda.pl/4371468900_1... To jest schemat ze szczotkami izolowanymi od masy. Jak tam jest, autor nie wspomina.
Jakieś 20 tyś km temu wymieniałem pasek alternatora Więc rozumiem, że wymiana paska jest równoznaczna z regeneracją łożyska, tak? Co ma wymiana paska do jego stanu? A teraz doszło ci kolejne 20 kkm. I że przez ten czas łożysko nie miało prawa dokonać żywota, bo 20 kkm temu mechanik powiedział, że jest ok? Zdejmij pasek, zakręć alternatorem i słuchaj....
Alternator Denso (te lata produkcji) powinien mieć koło pasowe na pasek klinowy a nie wielorowkowy. Po objawach też podejrzewam coś innego- luźny pasek wspomagania i ten jest wielorowkowy.
Boże mój, zwykły alternator Denso, takie rozrośnięte Marelli znane np z fiata Punto/Brava. Co tam można spieprzyć? Znam problem z Astry H/ VectryC/Signum i zaręczam, że problem nie w alternatorze,
Prostownik do tego alternatora kosztował miesiąc temu 190zł.
Cargo nr 140460 Denso 949100-3330 i 949100-4370 cena 22,85 Netto
No i w końcu, po długim czasie zabrałem się za ten mój alternator. Podchodziłem do tego jak "do jeża" biorąc pod uwagę ciężki dostęp, trudności z demontażem i montażem. No i to że alternator w zasadzie cały czas ładował prawidłowo, tylko przez problemy z komunikacją pomiędzy alternatorem a ECU zapalała się ta kontrolka ładowania na desce. Tak przy okazji,...
Coś takiego może: http://www.narzedziowy.com.pl/52823_BETA...
regulator napiecia RNA1 do alternatora 6d , alternator denso 8diodowy
Który rocznik, czy alternator denso?
Bardzo dobrze zdiagnozowałeś usterkę, teraz do roboty wyjęcie i naprawa.
W Alfie 147 jtd alternator Denso daje 14V. Teraz nie pamiętam które jeszcze, bo minęły czasy naprawiania alternatorów. Regulatory do klasycznego Boscha z lat 80-tych można było kupić na dowolne napięcie od 13,8 do 14,5. Regulator reguluje napięcie na wzbudzeniu na wirniku i takie same jest na wyjściu.
A wolne obroty nie za niskie czasem? Poza tym jaki jest czerpany prąd z alternatora podczas pracy na niskich obrotach. Jaki alternator Bosch, Denso czy Hitachi?
Na zdjęciu masz Alternator Denso mondeo MK4 lub focus MK2. Ty masz visteon i faktycznie wtyk 3, piny. Oba mogą wystartować awaryjnie wystarczy plus na b+ i masa na obudowie. Tylko wysokie obroty potrzebujesz aby ruszył.
alternator denso denso alternator denso regulator alternator denso
schematic power amplifier skrzynka przekaźników skrzynia zamknięta
antena cybertech odtwarzacz internetowy
Kod błędu 18 w Chevrolet Aveo T300 - przepalona żarówka świateł mijania Zbyt duży prąd spoczynkowy lewego kanału wzmacniacza - możliwe przyczyny