No widzisz, nie bolało.
Moja wkrętarka ma 1600 obrotów/min, więc muszę poszukać jakiejś szybkiej wiertarki. Wystarczy że obroty wiertarki pod obciążeniem spadną poniżej 1200obr i juz po ładowaniu. Tak się nie sprawdza!!!!!
P - obrotomierz IG - zasilanie +12V po przekręceniu kluczyka L - lampa/kontrolka ładowania podłączania do żarówki, a z niej przewód do zasilania +12V po kluczyku.
Raczej sygnał do komputera, bo płynie po tym łączu informacja o obciążeniu alternatora. Bez podłączonego tego złącza alternator też będzie pracował.
Denso czy Magneti Marelli?
Raz w starym zwarły się diody, alternator się spalił - częstę w alternatorach Denso. Dwa kupiłeś jakąś chińszczyznę lub źle zregenerowany alternator, trzeba wymienić na orgniał.
L-LAMPKA DFM-SYGNAŁ STERUJACY ALTERNATOREM POPRZEZ STEROWNIK SILNIKA.
L - Warning Light R - (IG) Ignition Switch https://obrazki.elektroda.pl/1287594400_... Mógłby jeszcze ktoś to potwierdzić.
Padających alternatorów z łatwym demontażem! :lol:
S oraz B to stałe plusy: przy mierzeniu żarówką do poszczególnych kabli i do masy - żarówka powinna jasno swiecić i to zawsze. Ten, na którym pojawi się świecenie "po kluczyku" - to IG. A ten od lampki spowoduje lekkie żarzenie żaróweczki którą Kolega sprawdza ORAZ świecenie lampki kontrolnej akumulatora w desce (zegarach). Jako kontrolnej żaróweczki...
Nagły spadek napięcia w instalacji może powodowac "głupienie"komputera, który np. może nieprawidłowo interpretować słabsze sygnały z czujników. Bzdura....wszystkie czujniki niezbędne do prawidłowej pracy silnika zasilane są ze stabilizowanego napięcia , które otrzymują od komputera.
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
A przewód masowy i klemy czyste? Pasek napięty?
Po prostu 1 pin ma przejście na 1 szczotkę. Drugi na drugą. Bo to sam alternator bez regulatora a jeżeli były padnięte diody to regulator także. Najlepsze wyjście zewnętrzny regulator. Piny to F1, F2 czyli Field-wirnik.P
Hamowanie to (nawet gdy się nie obraca) spowodowane jest charakterystyczną pracą regulatora napięcia . Ów, po dołączeniu zasilania na zacisk B+ na krótką chwilę załącza prąd na podmagnesowanie wirnika. Tak samo, jednak na nieco dłużej załącza z chwilą pojawienia się napięcia na zacisku D+. Tak ma być i proszę się tym nie przejmować. Elektromagnetyczny...
Witam, chciałbym usłyszeć Waszą opinie dot. poprawności działania samochodu osobowego toyota yaris 1.4 d4d 2004 I gen. Samochód ma problem z rozruchem, akumulator padł np. po 7 dniach braku jego użytkowania. Sprawdziłem też pobór prądu multimetrem (ampery) - wynik to 0.015A, i 0.007A po odłączeniu bezpiecznika 15A DOME Jako laik przeprowadziłem podstawowe...
Gó... prawda .Ja dziśiaj robiłem C-Maxa Denso (mostek zjarany) standard.Nic innego nie pada w tych altkach. Po robocie piknie ładuje 14,3V ale grzeje jak kolektor wydechowy. Nie pierwszy raz tak mam i jak na razie żadny mi sie nie wrócił. Po prostu ako wydojone po awarii i bije w niego ostro! Z tąd te grzanie. Tyle że nie miałem aż takich skoków 12-14,5V...
Obstawiam jednak regulator napięcia. Jeżeli uszkodzenie nie występuje ciągle, to go nie stwierdzili. Ale to alternator denso i nie bez powodu regulator kosztuje prawie 100zł
Witam Jakie łozyska do alternatora Denso DAN1061- TOYOTA 27060-0T010 ? Dziekuje.
Skończyłem specjalność Napęd Elektryczny. W ten zakres wchodzą też wszelkiego rodzaju uklady prostowników. Nie widzialem czegoś takiego. Nigdy np. w prostowniku zasilanym z transformatora trój i wiecej fazowego nie byl wykorzystywany punk gwiazdowy uzwojeń. Pólprzewodnikowe prostowniki wprowadzaja zakłócenia do sieci szczególnie przez napięcie progowe...
Prepraszam alternator nazywa się Denso
Cos skopane , to zawsze działa
F- wirnik L- kontrolka IG- zasilanie po zapłonie P- obrotomierz S- zasilanie kontrolne akumulatora / accusensor/ E- masa
Koledzy mam identyczny problem i właśnie się przymierzałem to zakupu regulatora , dobrze że trafiłem na ten post , bo dokładnie mam identyczne ładowanie 13,2 . Kolego napisz gdzie dokładnie ten czujnik jest , bo faktycznie jakąś wtyczkę wiszącą gdzieś w okolicy aku widziałem i nie wpadłem wcześniej na to do czego powinna być podłączona . :)
I wszytko jasne Dziekuje bardzo za pomoc :D
Jeżeli tam jest magneti marell/ denso to regulator się nie psuje. Tam jest dobry dostęp. Wyjmij cały. Będzie szybciej
Konkretnie AS ARC6020 będzie odpowiedni? Czy jakiś inny?
Założony mostek ARC6071 bez żadnej pasty, wąsy przylutowane, alternator założony (dostęp trzeba przyznać fatalny), ładowanie przy włączonych światłach 14,1-14,2. Myślę, że będzie już ok. Dzięki za porady.
Witam mam problem z ładowaniem w Oplu tzn. Świeci się kontrolka ładowania i po zmierzeniu multimetrem bezpośrednio na alternatorze jest brak ładowania. Zamontowany mam alternator Denso lecz jest strasznie drogi wiedzę na allegro alternatory Valeo które też są niby dedykowane to 1.3 Czy mogę założyć zamiast alternatora Denso alternator Valeo ?
Witam serdecznie Jakie łożyska zakupić do alternatora Astra 1.9 CDTi 150KM Alternator Denso 14V - 105 A
Potrzebuję namiary na alternator do samochodu jak w temacie bądź na części. A po za tym to czy opłaca się naprawiać bo uszkodzony mam stojan i prostownik oraz być może regulator napięcia, tak stwierdził mechanik i zastanawiam się co robić. Stary alternator to "Denso"
Możesz przesłać fotke jego aby porównać , pozdrawiam
Prąd wyjściowy 65A. Ogólnie mogą być kłopoty-alternator z rodziny tych o pękającej obudowie-to Denso to nic innego jak Magneti Marelli :)
Witam, Mam problem z podłączeniem alternatora LUCAS LRA03500 w miejsce Denso 27060-28110. Niby prosty temat. Jest to alternator od Avensisa, został zapakowany do Rav4 Mk2 z benzynowym silnikiem 2.0. Takie alternatory montowali w tych autach po lifcie, więc wymiarowo jest plug’n’play. Niestety pacjent jest sprzed liftu i stary alternator Denso ma złącze...
Tutaj zastosowano alternator obcowzbudny, 6-diodowy. Zacisk 86 to wg. DIN cewka przekaźnika. W tym przypadku 86 z alternatora to punkt neutralny uzwojenia. Napięcie na nim służy do załączania przekaźnika, który rozłącza kontrolkę ładowania (zacisk 87a — styk NC). Regulator jest zasilany z zacisku 15, czyli po stacyjce. Po przekręceniu stacyjki powinien...
Dla mnie to jest niepojęte jak dla własnego koncernu (Denso jest Toyoty) można produkować takie badziewie, a dla konkurencyjnych koncernów produkują już normalne alternatory. W dużo młodszym aucie z większą ilością elektroniki mam alternator również Denso 160A, ma tylko 2 piny opisane jako external regulator, daje stabilne 14,5V i nic się nie pali od...
Według AS-PL, alternator ma jeden zacisk śrubowy z oznaczeniem D+. Japonia nie stosowała rozwiązania z osobnymi diodami wzbudzenia, więc w tej sytuacji nie mam pewności, czy ten alternator to nadal klasyczna konstrukcja. Wzbudzenie się alternatora po dodaniu obrotów by na to wskazywało, lecz od końca lat '90 stosuje się rozwiązanie Bosch F00M gdzie...
Od oryginalnego alternatora podłączasz tylko lampke ładowania. Problemem będzie pasek 10mm po prostu bez większego kąta opasania spali się szybko. Jak dodasz rolkę 8cm na górne mocowanie alternatora to pasuje pasek 10x1000.
Prostownik do tego alternatora kosztował miesiąc temu 190zł.
Nie ma diod wzbudzenia. Tą funkcję spełnia regulator napięcia. Domyślam się że chodzi o focus MK2 czyli alternator Denso mostek arc6020.
Jeśli alternator Denso to spalona dioda w mostku prostowniczym. Im szybciej zrobisz tym mniejsza szansa, że spalisz stojan(uzwojenie) alternatora.
Nie odpalałem auta po wyjęciu alternatora, ale ręką można obracać wał korbowy więc reszta chyba będzie ok. Jaki alternator kupić? Oryginał firmy Denso (który słynie właśnie z zacierania się i pękania obudowy - tak jak to się stało w moim wypadku) Czy wziąć jakiś zamiennik? (myślicie że nie będzie jeszcze gorszy od oryginału?) Auta używam w bardzo nietypowy...
witam kolegow po przerwie.otoz zakupilem za nieduze pieniadze alternator denso 27060-OD170 z zamiarem regeneracji.rozebralem bez problemu,nie wymaga zadnego rozlotowywania mostka prostowniczego.wszystko przykrecone na srubki.mam pytanie czy czesci do wymiany firmy AS sa dobre.jeszcze jedno,podkladka na malym lozysku jest w ksztalcie litertS,czy tak...
Witam, mam traktorek z silnikiem Kubota, a wnim alternator teraz już wiem Denso. Alternator ten ma kostke 3 pin( człowiek madry po szkodzie) i teraz już wiem, że wyprowadzenia tego alternatora w kostce 3 puin to P(sygnał do obrotomierza) IGN( + po stacyjce) i L( lampka kontrolka ładowania). Chciałem podłączyć lampke ładowania próbowałem przykładać próbówkę...
Alternator Denso który trzeba rozebrać pomiędzy wahaczami a półosią? do wyjęcia. Dość często pada tylko część mostka prostowniczego- 2x4diody. Trzeba do sklepu iść z tarczą bo nie potrafią dobrać- nawet nie wystarcza numer oryginału. Oni mają AS-POL. Komputerowi specjaliści. Ja znalazłem mierząc średnicę tarczy z diodami do 2,0d4d
Jeżeli masz na myśli ten układ z Twojego Też początkowo miałem takie przypuszczenia. Ale opis patentowy jest nieco inny. Fakt że nie mają bezpośredniego wpływu na to czy alternator w ogóle działa czy nie i to skrzętnie też wykorzystują niektórzy producenci mostków sprzedając mostki sześciodiodowe jako niby ośmiodiodowe. No ale jakoś one jednak usprawniają...
Koledzy potrzebuje symbol łożysk do alternatora do corolli verso 1,8 2005rok, chodzi o alternator Denso
Witam . Jeżeli przy tradycyjnym podłączeniu kontrolki ładowania(zacisk L ,oraz +15 po kluczyku) kontroka nie świeci ,czyli brak masy na zacisku L na zgaszonym silniku.Natomiast pojawiające się napięcie na tym zacisku gdy alternator pracuje,może świadczyć o nieprawidłowym działaniu regulatora(kontrolka jest sterowana z regulatora),lecz nie koniecznie.Dla...
Witam. Zwracam się do Was o pomoc w sprawie kontrolki ładowania alternatora. Mianowicie pacjent to Chrysler Pacifica 2006, alternator Denso z regulatorem napięcia w ECU. Niestety ale typowa usterka dla tego auta i brak ładowania spowodowany przez regulator w ECU. Zamontowalem zewnętrzny regulator Jezpol RNA2 , ładowanie jest, jednak nie wiem jak obejść...
problem rozwiązany, jak w większości przypadków na forum winny był regulator, sprzedawca alternatora w związku z problemami jakie z nim miałem wymienił go na DENSO i po kłopocie, wszystko działa jak należy. Dzięki za porady.
denso alternator alternator denso alternator denso toyota
kocioł gazowy wymiana przerwana aktualizacja windows rozporządzenie warunki
Nissan Almera Tino - komunikat "SECURE" na zielonym tle Arcam irDAC II vs Cambridge Audio DacMagic Plus – porównanie DAC, DSD, XLR, Bluetooth, słuchawki