Unosisz trochę i ciągniesz do boku drukarki plastik przez który była przykręcona ta śrubka.. jednocześnie najpierw wkładasz między plastik a metal płaski wkrętak na środku plastiku z przodu drukarki (mniej więcej w jego połowie wkładasz go na ok 1 cm)i próbujesz odchylić na zewnątrz.. to samo z tyłu drukarki.. uwaga na przyciski pulpitu..
Popieram kolegę stacja serwisowa do mycia i odblokowania.
Witam szanownych kolegow! Posiadam w domu drukarke HP DeskJet 843C ktora ulegla uszkodzeniu. Po jej rozebraniu stwierdzilem iz uszkodzona jest stacja serwisowa(?). W sumie to nie wiem nawet czy tak ten element sie nazywa dlatego prosze o podanie poprawnej nazwy jesli sie myle. Mianowicie odlecial jeden tryb od urzadzenia w ktorym sa czyszczone glowice...
Nie dokręcona była blacha do stacji serwisowej z poprzedniego serwisu :)
Do sprawdzenia: stacja serwisowa, silnik stacji serwisowej, trzpień zębatek napędzanych przez silnik w stacji serwisowej, enkodery. Od tego bym zaczął próbę naprawy.
witam O ile sie nie myle może byc to sprawa złego umieszczenia sprężynek pod obudową kół zębatych znajdujących sie w stacji serwisowej. Przejżyj to jeszcze raz. Pozdrawiam
Chyba masz coś nie tak z tuszami-zacznij od podstaw: -przeczyść styki w karetce i w kardridzach(spirytusem) -przeczyść przezroczysty pasek z kreskami za karetką -sprawdz czy stacja serwisowa gdzie parkują kardridże nie jest zawalona zaschniętym tuszem Pozdrawiam
Trzeba zrobić konserwację. Przede wszystkim wyczyścić stację serwisową.
W/g kodów błędów dla tego modelu jest to zacięcie stacji serwisowej.
czy to możliwe że uszkodzony jest ten silnik od stacji serwisowej? jak go sprawdzic bo ani drgnie a zębatki ok
Podaje listę drukarek które posiadają identyczną podstawę stacji serwisowej: Color Copier 160/170/260/270 DeskJet 710/712/720/722c/810/812/815/830/832/ 840/841/842/843/880/882/895 OfficeJet R40/R45/R60/R65/R80/T45/T65 PSC 500 (w nazwach nie podawałem koncówek C, Cxi i podobnych które nie mają wiekszego znaczenia) Pozdrawiam
Z tego co pamiętam, żeby wyjąć stację serwisową z pampersem, należy wyjąć również elektronikę. Może czegoś nie podpiąłeś? Stacja serwisowa działa?
Uszkodzone zębatki w stacji serwisowej.
No to masz problem z pozycjonowaniem głoweicy albo ze stacją serwisową.
A mechanika zachowuje się w jakiś dziwny sposób? W tym modelu padają zębatki stacji serwisowej.
Możliwe też że uszkodzona jest stacja serwisowa(czyszcząca) lub głowica.
Brudny encoder karetki, uszkodzona stacja serwisowa (kręci silnik?) lub elektronika.
Odpowiada on za separowanie kartek. Czyli pobieranie pojedynczych kartek a nie wszystkich na raz. Natomiast to obracanie wałkiem jest normalne. Stacja serwisowa działa?
Zobacz też czy silnik w stacji serwisowej się nie przepalił .
ja także poskładałem wszystko wg opisu. nawet dorwałem taką drukarkę żeby mieć pewność połączenia. Błedy nie wyskakiwały. Ale i tak nowy tusz nie drukuje. Bo oprócz stacji serwisowej również zasycha głowica.
Witajcie Zeby zlikwidowac wlasnie te trzaski podczas pracy karetki na stacji serwisowej, nalezy wyczyscic stacje serwisowa. Uzywa sie do tego tylko torx 10 i plaskiego do wyjecia z zatrzasku po prawej stronie z metalowego korpusu drukarki. Zakladam, iz wiesz jak zdjac wszystkie elementy poprzedzajace wyjecie stacji serwisowej; jesli nie to pisz ppserwis(at)wp.pl...
możliwe że "zdechł" jeden z tuszy! w tym modelu najcześciej zrywała się karetka z paska ale tutaj to nie wystąpiło bo jak piszesz wyjeżdżają tusze do wymiany. Zrób tak: odłącz kabel USB wyjmij tusze z drukarki w kompie włącz głośniki wywołaj okno Manager Użądzeń ustaw się i rozwiń na widok urządzeń usb. podłaczając kabel usb patrz na managera i słuchaj...
Drukarka naprawiona. Okazało się, że biały plastikowy element (nie wiem jak się on fachowo nazywa, zdjęcia elementu nie mogę wrzucić bo drukarkę już oddałem klientowi) znajdujący się pod stacją serwisową był nieprawidłowo zamontowany - prawdopodobnie "rozregulował" się, gdy klient wyciągał na siłę zaciętą kartkę papieru. Po jego prawidłowym zamontowaniu...
Myślę że to poglądowe zdjęcie ci pomoże. Ta gumka jest umiejscowiona pod tym białym elementem w stacji serwisowej i ma oznaczenie "Vent" na diagramie. http://obrazki.elektroda.net/4_128760650...
Jeżeli jest nowa oddaj ją na gwarancje. Według mojego doświadczenia uszkodzona jest pompka bądź stacja serwisowa.
mój adres dj_turbo1(at)o2.pl tak jak pisałem wcześniej stacia serwisowa niw rusza sie ale mam małe pytanie co ją porusza???? i jeśli możesz przesłac fotkę to był bym wdzięczny bo nie wiedziałem jak ona ma być ustawiona ponieważ kosz z kardridżem czasami był blokowany przez stację serwisową
Zgrzytać może stacja serwisowa (tam gdzie karetka parkuje) -zaschnięty tusz zablokował mechanizm oczyszczania, a to skolei blokuje karetkę. Jak również pewnie dysze głowicy zaschnięte (a byc może nawet uszkodzone) - tusz do wymiany (tym razem na oryginał, a to pewnie cena prawie nowej drukarki). Pewnie ogólne rozkręcenie i przeczyszczenie by jej mogło...
W tym modelu często pęka zębatka przy stacji serwisowej. Jak się zachowuje moduł czyszczący tusze?
Stacja serwisowa i silnik powinien być taki sam jak w Hp deskjet 5550.
Wydaje mi się, że ten model nie ma sprzęgiełka - mechanika jest tutaj solidniejsza, podobna do tej z serii Deskjet 9xx. Możliwe, że blokadę karetki powoduje zabrudzona stacja serwisowa po prawej stronie - czy też została wyczyszczona? I czy pasek enkodera jest czysty?
Tematów sporo było o blokadzie karetki. Ogólnie rozbierz drukarkę ostrożnie, po prawej stronie znajduje się stacja serwisowa. Najczęstszym uszkodzeniem jest po prostu zaklejenie się karetki odsysanym tuszem więc czeka cię troszkę pracy z usunięciem zestalonego tuszu na prowadnicach stacji serwisowej.
A jak się zachowuje drukarka przy odłączonej stacji serwisowej? Rozkręć sprzęgło i wtedy zobacz. pozdrawiam
O ile ja się orientuję, to 4110 ma mechanikę podobną do drukarki HP Deskjet 3420, co zresztą również może wskazywać na problem z napędem stacji serwisowej.
rozrbierz, popatrz moze cos spadlo zablokowalo sie , moze stacja serwisowa - grneralnie trzeba zobaczyc na sciagnietej obudowie :D
Z tego co zauwazylem te "wasy" sa lamane najczesciej w przypadku zablokowania sie stacji serwisowej przez zaschniety tusz... zablokowania papieru itp.
Jak wygląda stacja serwisowa? Może konieczna konserwacja. W tym modelu padał silnik napędu karetki.
Witam. Posiadam drukarkę HP DeskJet D2530. W drukarce są używane tusze HP. Niestety od jakiegoś czasu klient musi codziennie robić czyszczenie ponieważ kolor zasycha. Jest to nie na rękę, ponieważ każdorazowe czyszczenie pobiera pewną ilość tuszu. Moje pytanie brzmi: dlaczego tak się dzieje, czy winę ponoszą wadliwe (przecież orginalne) tusze, czy jest...
Najprawbopodobnie popełniłeś błąd przy składaniu stacji serwisowej, kółko zębate z zapadką są ustawione w złej pozycji.
"karetka z tuszem nie odblokowuje tuszu" Masz na myśli, że karetka zostaję nad stacją i nie wysuwa się? Jeśli tak, to rozbierz drukarkę i sprawdź stację serwisową. Może wymaga konserwacji. Albo coś się ułamało.
To jakby tańsza wersja drukarek typu HP DeskJet 930 itp. Tamte DeskJety miały drugi silnik w stacji serwisowej, a te 3820 miały taki sprzęg na plastikowych zębatkach, które pękały. Masę tych drukarek naprawialiśmy. Zębatki mosiężne były do kupienia na allegro. Nie wiem skąd cena naprawy 600zł - my to chyba po 100zł naprawialiśmy dla klienta. Zaleta...
najprawdopodobniej jest zablokowana stacja serwisowa zaczołbym od rozebrania i wyczyszczenia, i sprawdzenia czy coś sie nie urawało - ale to taka diagnoza na odległość
Możliwe, że mechanizm stacji serwisowej jest po prostu zaklejony starym tuszem i po dokładnym jej wyczyszczeniu będzie działać normalnie.
Na 100% pewien nie jestem, ale chyba wszystkie drukarki HP z grupy Deskjet 7xx i 8xx mają takie same silniki. Mam jedną z uszkodzoną elektroniką, w najbliższym czasie postaram się ją rozebrać i sprawdzić.
Przeczyścić pasek enkodera karetki w google sprawdz co to. Najlepiej czymś z alkoholem i chusteczką higieniczną. Jeśli nie da to efektu to sprawdził bym czy poprawnie pracuję stacja serwisowa (czyszczącą) czasem jak się zabrudzi to tez tak potrafi robić. Trzeba wtedy wyjąć stacje serwisową i dokładnie umyć pod ciepłą wodą uważając by zadna część nie...
Jeśli możesz ją otworzyć to masz do sprawdzenia stację serwisową, sterowanie motoru od stacji i zachowanie się drukarki przy "wymuszaniu" błędów- n p. wyjęcie kartridży, zdjęcie stripencodera, wypięcie ktoregoś z motorów...
Najprawdopodobniej masz uszkodzona stacje serwisowa. Poszukaj na forum, na ten temat zostalo juz chyba wszystko napisane.
Może popsuła się stacja serwisowa (koła zębate). Pod zaparkowanymi wkładami powinny się przesuwać takie sanki - jak się nie przesuwają to pewnie będą te zębatki połamane.
Pewnie chodzi o stację serwisową (tam gdzie parkuje karetka z tuszami). Jeśli się nie chowa to pewnie jest uszkodzona.
Musisz rozebrać drukarkę i wyjąć stację serwisową, wymyć i sprawdzić jak się zachowuje gdy kręcisz ręcznie. Inaczej będzie ciężko zdiagnozować.
Sprawdz stacje serwisowa czy nie blokuje karetki - moze byc zafajdana tuszem i nie do konca prawidlowo pracowac.
najczęstszym problemem tej drukarki z tym komunikatem jest właśnie,, blokada karetki ,,jest to spowodowane uszkodzeniem zębatki uruchamiającej stacją serwisową ,zębatka niestety nie do dostania przez co drukarka tylko do utylizacji niestety ,chyba żeby udało się gdzieś znaleźć dawcę
Musisz rozebrac i przekonserwowac porzadnie bo pewnie w stacji serwisowej narbieralo sie syfu i wyczysc paki przezroczysty pasek z tylu karetki.. :D
Zacząć należy od wykonania konserwacji, oczyszczenia/umycia "stacji serwisowej", czyli mechanizmu, który jest pod wózkiem z tuszami w pozycji spoczynkowej.
Zestaw zębatek przy stacji serwisowej (tam gdzie parkują tusze). Trzeba rozebrać drukarkę i sprawdzić zębatki. Uszkadza się jedna lub dwie.
Zdejmij tylną pokrywę, pokręć gumowymi wałkami i sprawdź czy w stacji serwisowej porusza się ten plastikowy wihajster z gumkami do podcierania (bez skojarzeń proszę) tuszy.
W 9 przypadkach na 10 właśnie uszkodzona zebatka stacji serwisowej jest przyczyna róznych zachowan drukarki.. W pierwszej kolejności trzeba drukarke rozebrać i sprawdzić zebatkę.
sprawdź stację serwisową. Może tusze źle parkują, nie są zabezpieczane od spodu. No chyba, że masz takie dobre kartridże... Sprawdzałeś na oryginałach?
pogubiłem się w zębatkach przy stacji serwisowej (tam gdzie parkuje karetka). Jeśli miałby ktoś chociaż zdjęcie ustawienia tych korb - byłbym wdzięczny
Sprawdź czy styki w karetce nie są brudne, jeśli nie to możliwe, że jest uszkodzona elektronika karetki albo taśma sygnałowa. Czasami też bywa, że stacja serwisowa nie odsysa tuszu i w dyszach głowicy nie mam atramentu i dlatego nie pluje bo nie ma czym.
No ale nie zrozumiałeś co miałem na myśli. Zablokować tę wskazaną prze ze mnie zębatkę i samemu obrócić tymi rolkami przy wyłączonej drukarce. Skoro mówisz że masz wyjęty ten wałek to sprawdź jeszcze mechanizm poboru zaraz przy stacji serwisowej. możliwe że masz tam coś zatarte dlatego masz takie opory.
zobacz bo pod koszykiem od strony stacji serwisowej jest taki wichajsterek który obraca się jak najedzie na niego koszyk, mógł pęknąć (dość często padają) może to jego wina
Mysle ze jest to wina zębatki w stacji serwisowej. Jest to typowe uszkodzenie dla tego modelu. Dzisiaj miałem taką samą drukarke z podobnymi objawami i własnie była to ta felerna zębatka.
drukarka ma kadridże a nie tunery ( jak już to tonery - ale to w laserówkach ) czy wogóle startują ze stacji serwisowej ? co to jest niemiły dźwięk ? chrobotanie przeskakujących zębatek ? podaj wiecej informacji nikt tu nie jest jasnowidzem
Zgadzam się z przedmówcą, w tych drukarkach często lubi łamać się trzpień w stacji serwisowej ten na którym mocowane jest średnie kółko, poza tym sprawdź encoder, może być zabrudzony, wtedy drukarka też wariuje
W tych urządzeniach lubiło pękać sprzęgło przy stacji serwisowej oraz frezy na okrągłym enkoderze , wtedy urządzenie się nie może ustawić / skalibrować a w efekcie pokazuje że nie ma papieru lub problem z papierem , zacięty papier
Nie ma żadnej reakcji przy braku kartek, tak samo przy podniesionej lub przy opuszczonej pokrywie. Nie ma także innej reakcji tak samo po wyjęciu cardrigy cały czas tak samo jak wcześniej pisałem. Stacja serwisowa po jej mechanicznym wysunięciu przesuwa się w głąb drukarki do końca i w tej pozycji zostaje. Karetka nie przesuwa się w żaden sposób.
[url=http://www.uni-tech.pl/sklep/p3037,... Niestety są dwa rodzaje tych sprzęgiełek a nie pamiętam jakie jest w 5940.
Uszkodzona lub zabrudzona stacja serwisowa (tam gdzie parkuje karetka z tuszami). Być może wystarczy wymyć dokładnie i będzie chodzić. Ale może być też pęknięta ośka jednej z zębatek napędowych stacji. Tak czy inaczej trzeba rozebrać drukarkę i sprawdzić.
Górne śrubki można wykręcić i płaskim wkrętakiem... Ale kupno za 6,-zł Torxa 10 przyda się do komfortowej pracy - w tej drukarce wszystkie śrubki takie są . A ten okrutny hałas spowodowany jest wypaczeniem się /zuzyciem elementów w stacji serwisowej - głośno słyszalny efekt zgrzytania trybów. Nie mylić z ułamanym ząbkami na słynnych dwóch zębatkach...
Raczej nie ma co grzebać jak nie jesteś "obkuty" w elektronice. Kup gdzieś za kilkadziesiąt pln taką drukarkę z uszkodzoną stacją serwisową, podmień zasilacz, płytę elektroniki i ewentualnie elektronikę karetki i po naprawie. P.S. A sprawdziłeś czy to nie głowice są przyczyną takiego zachowania?
Wyjmij stacje serwisową,rozbierz ją,wyczyść,pod ta małą dziurką jednego z tuszy powinna być ta gumka,jest ona wciskana,po jednej stronie będziesz miał tą która nie wypadła.
A jednak pasek enkodera nie był na miejscu!!!Założyłem , karetka już nie wariuje ale nadal mruga dioda "brak papieru", a karetka nie dokuje w stacji serwisowej, a podając jej papier wciąga go ale po chwili zatrzymuje. Pewnie sprawa będzie poważniejsza mimo to serdecznie dziękuję Wszystkim za pomoc.
Wyjmij stacje serwisową i z boku masz zębatki.Tam jest jedna felerna i napewno jest nadłamana.A tak wogóle szukaj na forum jest cała instrukcja jak się do tego zabrać.
hp 845 deskjet po właczeniu "power" zapala sie zielona dioda karetka przesunie sie do lewej strony (wałki zadne sie nie przekrecą) karetka wraca na prawa strone do stacji serwisowej (stacja pracuje prawidłowo) zaczyna mrudac pomaranczowa dioda i nic sie nie dzieje -po wcisnieciu pomaranczowej diody drukarka rozłacza zasilanie.To chyba jakas typowa usterka...
Witam Na 100% stacja serwisowa z nieszczesnym kólkiem zębatym. Jesli wymienimy kólko zębate i żle ustawimy górne kólko zębate i nieprzesuniemy wózka do konca nic to niepomorze. Zażucimy drukowanie następnie zielona kontrolka pomigota i zacznie swiecić zielonym ciagłeym. W tym momencie pow3tarzamy czynnosc z rozebraniem drukarki dostajemy sie do kólek...
sorka ale w temacie jest hp 3820 a link odnosi się do hp3840 - ?????? a to raczej dwie różne drukarki. tak czy inaczej, jeśli zamierzasz wydrukować sobie "coś tam" raz na jakiś czas to możesz kupić, ale jeśli zamierzasz drukować bardzo dużo to daruj sobie, w 3820 pękają tryby w stacji serwisowej (plusem jest to że ma duże kartridże) natomiast 3840 jest...
Witam Ze zdjęc wynika ze stacja serwisowa twojej drukarki nie jest na tyle brudna aby to było przyczyna chrobotu.Spróbuj docisnac mocniej palcem ten biały plastik na którym znajduja sie gumki do parkowania kartridzy.Sprawdz tez metalową listwe która od góry przytrzymuje karetke(jej część jest widoczna na 2 zdjeciu w lewym dolnym rogu),być może ta listwa...
możesz to kapać ale przed poskładaniem dokładnie wysusz No i oczywiscie zepsulem. Podmienilem juz cala gorna polowe drukarki (karetka, elektronika, silnik od karetki, pasek enkodera) i wyglada, ze jest ok. Stacja serwisowa tez na 100% ok. Objaw jest taki, ze na roznych etapach drukowania dostaje chyba zaciecie papieru (miga TYLKO srodkowa dioda). Czasami...
Czy karetka znajduje się na stanowisku stacji serwisowej, czyli tam gdzie zwykle montuje się tusze? Czasami jeśli karetka znajduje się nad torem papieru to opór przy wkładaniu tuszy może sprawiać mechanizm przesuwu papieru.
Dzięki serwek , już wiem co to jest "stacja serwisowa". Podejrzewasz, że to właśnie ona jest przyczyną awarii? Przed chwilą "odpaliłem" komputer i już coś takiego nie wystąpiło. Poczytałem trochę postów na temat drukarek "hp" i problemów związanych z drukowaniem. Podobno niektóre drukarki mają pamięć ilości tuszu znajdującego się w kartridżu i można...
Drukarka bardzo mało używana. Przy wymianie tuszu nie zamknięta klapka nad głowicą i po włączeniu zazgrzytało ;(. Teraz przy starcie karetka przesuwa się kilka cm w lewo albo w prawo, lub dojeżdża na maxa w lewo i się blokuje. Stacja serwisowa cały czas w położeniu górnym (schowana) i zgrzytają zębatki. Jak przesunę ją na dół to po włączeniu wyjeżdża...
Dobrze byłoby sprawdzić stację serwisową - miejsce gdzie parkują tusze. Jeśli ten podzespół działa źle (np. jest bardzo zabrudzony lub w inny sposób uszkodzony), to głowica nie jest szczelnie domykana na czas postoju a objawy będą takie jak wyżej.
Wygląda to właśnie na problem ze stacją serwisową. Być może jej rozebranie i wyczyszczenie pomoże, ale rozmontowanie tego to nie jest prosta sprawa... Jeżeli znasz angielski, to ściągnij i poczytaj to: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/bpd... , piszą tam również o migających diodach.
Po pierwsze : solidna konserwacja stacji serwisowej Po drugie : jeśli rozebranie obudowy stanowi wyzwanie to zanieś to do serwisu, a masz pewne że nie popsują ( koszt ok 70 zł ) Takich co chcieli dobrze, a wyszło jak zawsze było kilku na forum - nie zawsze da się tak oszczędzać
Szczególnie to trzeba wyczyścić stację serwisową i pasek enkodera - tu wystarczy ciepła woda z mydłem. Do tego przetrzeć szmatką nasączoną alkoholem styki w karetce i styki na kartridżach (oczywiście potem poczekać aż alkohol wyparuje). Nie zaszkodzi też nasmarować np. wazeliną techniczną prowadnicy karetki.
Witam. Robiłem ostatnio parę modeli HP. Może to nie identyczny model jak Twój, ale objaw całkiem taki sam - w sumie nawet pierwsze wrażenie było jakby płyta główna była uszkodzona. Trzeba było: odblokować ręcznie karetkę z głowicami i wyprowadzić ze stacji serwisowej (nie pod napięciem i ostrożnie bo mechanika jest dość delikatna), wyczyścić stację...
Witam. Moja HP DJ F2480 notorycznie zrywa palec załączający sprzęgiełko stacji serwisowej. Z moich obserwacji wynika, że bezpośrednią przyczyną jest rozpoczynanie i kończenie procesy czyszczenia głowic na przesuwaniu stacji do tyłu drukarki, pomimo znajdowania się jej już w tylnym położeniu. O ile zdążę w międzyczasie ręcznie przesunąć stację serwisową...
Nie pamiętam, ale w tym modelu może występować sprzęgło (taki mały element) po prawej stronie blokujący i odblokowujący stację serwisową głowic. coś takiego >>> https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-do-dr... Sprawdź czy nie ułamał się wystający element na który najeżdża karetka (wyglądający jak flaga, żagiel) Czasami...
najczęściej uszkadzają się ograniczniki rórnego położenia stacji serwisowej incazej ustawia się do parkowania a inaczej do czysczenia o tym jaka czynnośc jest wykonywana decyduje położenie karetki głowic która przesuwa dźwignię znajdującą się za windą stacji - możliwe ze dźwignia odpadła urwał się trzpień itp. Tak czy siak musisz rozkręcić drukarkę...
Karetkę można przesuwać dowolnie kiedy drukarka jest odłączona od zasilania. karetka musi jednak zostać odblokowana w stacji serwisowej drukarki. jeśli po podłączeniu zasilania i włączeniu drukarki karetka w ogóle nie wyskakuje ze stacji, ani nawet nie próbuje pozostaje Ci rozkręcenie obudowy i podmiana kartridża na sprawny. prawdopodobnie zainstalowany...
Mała poprawka - to sprzęgiełko uruchamia napęd wózka czyszczącego po wejściu karetki do stacji serwisowej. Podawanie papieru działa niezależnie od tego, chociaż to uszkodzenie jest sygnalizowane zacięciem papieru. Nawiasem mówiąc, próbowałem niedawno podmienić pęknięte sprzęgiełko w HP PSC 1510 analogiczną częścią z HP Deskjet 3845, ale niestety minimalnie...
Witam Odinstaluj drukarke(stery) i zainstaluj ja ponownie-być moze w kompie sie pomieszało(wg mnie to przyczyna klopotów) Sprawdz drukarke bez udziału komputera-czyli włącz drukarke,nacisnij przycisk POWER i przytrzymując go naciśnij 4-krotnie przycisk obok a nastepnie puść przycisk POWER-powinno sie cos wydrukować. Z innych takich typowych przyczyn...
witam,niestety po generalnej konserwacji całej drukarki efekt jest ten sam,rozebrałem cała drukareczke,przeczyscilem wszystkie rolki,rozebrałem i dokladnie przesmarowałem stacje serwisowa,cos chyba jest ze sprzęgłem pobierania papieru ,ktore jest zabudowane wraz z dużą ilością kół zębatych i z silnikiem napędowym z lewej strony,niestey niewiem jak to...
Ciepła woda, woda kolońska -ważne żeby kreski zostały,musisz więc bardzo uważać. Pozdrawiam No dobra to juz chyba wiem czemu ktos ja na sile wcisnal odwrotnie. Na dolnej polowie te kreski jakby sa wytarte. Jesli sie ta tasme jednak na sile zalozy odwrotnie to dziala. Dzieki i na razie to chyba juz wszystko. Dodano po 3 Eh no i kurcze jednak to nie...
Panowie, o czym wy dywagujecie ?. Wystarczy poobserwować pracę drukarki przy zdjętej obudowie i stanie się jasne, że TAK MA BYĆ . Przed każdym drukowaniem drukarka najpierw rozpoczyna proces czyszczenia głowicy i dysz . Kilka razy w stacji serwisowej przesówa się wózek czyszcząc powierzchnie głowic ze starego tuszu , kilka razy następuje "wyrzucenie"...
Zgadza się. Nie używałem tej drukarki zbyt często. Choć używam drukarek HP od ponad 20 lat, to zawsze były to pojemniki z wbudowaną głowicą. 3 kolory w jednym pojemniku. Jak głowica zaschnęła to wymieniałem ostatecznie cały pojemnik i było po sprawie. Ale tak zdarzało się rzadko. Najczęściej przeczyściłem głowicę denaturatem (tak, tak :-D ) i wszystko...
Witam. Mam HP DJ 640C. Po włączeniu karetka normalnie jedzie na stacje serwisowa i jest gotowa do pracy ale rolki od poboru papieru nie chcą w ogóle kręcić. Nawet słychać taki dziwny dźwięk jak by coś chciało ruszyć ale nie może. Mechanizm rozebrałem i jest w porządku nie ma nic połamane. Czego może być to winą. Jeśli jest to wina elektroniki to mam...
Jeśli mrugają Ci obie diody na raz to masz blokadę karetki Dokładnie tak - mrugają obie diody i faktycznie głowica próbuje jechac ale jak już pisałem podjeżdza 2 cm i cofa się 2 cm i wtedy zapalają sie diody.... Stacje serwisową wczoraj rozebrałem i pięknie wszystko umyłem (było tam trochę tego "kisielu" :)) ale oczywiście nic nie pomogło, z resztą...
panowie ktoś tu głupoty opowiada - jak chodzi o oryginały to jeszcze kapiącego nie widziałem - chyba że przebity. jak chodzi o "regeny" albo nówki ale nie HP tylko podróby to możliwe jeśli przepełnione. DODAM jeszcze jedno - jeśli tusz jest kapiący z jakiegoś powodu to wydruki będą zakapane kleksami a z drukowania to i tak kicha będzie bo kapiący tusz...
Witam, pilnie potrzebuję karetkę do HP 1280. Drukarka ma następujące objawy: Włącza się, przesuwa karetką, mieli stacją serwisową itp, po czy jak karetka robi pełny kurs po drukarce i wraca na serwisówkę, koniec, echo - nie reaguje na otwarcie klapy, na przyciski włacznika - na komunikaty z komputera, nic... Po wymianie karetki na sprawną z innej drukarki...
stacja serwisowa deskjet stacja serwisowa deskjet stacja czyszcząca
koloru lakieru sprawność klimatyzatora toshiba kanały cyfrowe
Audi A4 B7 - Radio i centralny zamek po wyjęciu kluczyka Phison PS2251-68 Firmware: Tools and Flashing Guide