Często jest tak zafajdany, że ciężko pracuje. Sprawdź czy silnik w stacji kręci.
Tu na samym dole masz instrukcję do pobrania. Wszystko ładnie zfotografowane http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Jasne, wchodzisz na http://www.elektroda.pl/rtvforum/sutra67... pobierasz plik, rozpakowujesz go, następnie otwierasz i spoglądasz na obrazki wraz z instrukcją.
Wygląda więc na to, że defekt jest na płycie głównej drukarki - nie podaje prądu do silniczka.
hej witam! Mam takacała stacje z urzdzenia office jet d135, jak byścoś potrzbowal to sie odezwij na priv lub gg 311947
Cześć. Trzeba zdjąć skaner i obudowę (boczne i górną), po drodze wypinając prawie wszystko z płyty głównej. Dopiero wtedy mamy pełny dostęp do stacji, którą należy wyjąć, ewentualnie wyprać wkłady chłonne, odpiąć wężyki od pompy i sprawdzić dokładnie drożność. To jest warunkiem prawidłowego działania stacji i utrzymywania głowicy w prawidłowym stanie....
Wydaje mi się, że nie ma znaczenia. Po uruchomieniu drukarki samo się powinno ustawić we właściwej pozycji.
Podaje listę drukarek które posiadają identyczną podstawę stacji serwisowej: Color Copier 160/170/260/270 DeskJet 710/712/720/722c/810/812/815/830/832/ 840/841/842/843/880/882/895 OfficeJet R40/R45/R60/R65/R80/T45/T65 PSC 500 (w nazwach nie podawałem koncówek C, Cxi i podobnych które nie mają wiekszego znaczenia) Pozdrawiam
Unosisz trochę i ciągniesz do boku drukarki plastik przez który była przykręcona ta śrubka.. jednocześnie najpierw wkładasz między plastik a metal płaski wkrętak na środku plastiku z przodu drukarki (mniej więcej w jego połowie wkładasz go na ok 1 cm)i próbujesz odchylić na zewnątrz.. to samo z tyłu drukarki.. uwaga na przyciski pulpitu..
Brudny, albo źle włożony enkoder, ten paseczek z kreseczkami który jest za wózkiem.
Miałem tak w innym modelu i winna była pompa (stacja serwisowa).
To jest takie "uziemienie" silnika przy stacji serwisowej. Oplata go w połowie i zaczepia o blachę nad nim. Nie musisz tego montować.
Popieram kolegę stacja serwisowa do mycia i odblokowania.
Sam stripencoder jest już czysty, a transoptor, który go "prześwietla"? Poza tym może być taka sytuacja że na początku (po stronie stacji serwisowej) jest niedoczyszczony/wytarty i karetka głupieje co do pozycji i uderza w ściankę chassis. Natomiast zgrzyt w stacji serwisowej w serii DJ 6xx był najczęściej spowodowany wyłamaniem zębów w elemencie odpowiadającym...
Epson l3160 czyste kartki mimo wymiany głowicy i stacji serwisowej. Miał może ktoś taki przypadek, co może być przyczyną ?
witam, nie napisałeś czy karetka zatrzymuje się na wychylonych popychaczach kartek wydrukowanych,jeśli tak to napisz - pomyślimy co wtedy. Jeśli nie jest to ich wina to sprawdz stację serwisową czy nie jest zalana zaschniętym tuszem bo może nie ma siły jej ruszyć oraz czy się nie wyłamał trzpień na który nałożony jest ten mały tryb w stacji serwisowej.
Jak w temacie: Kupię stacje serwisową głowicy do drukarki Brother MFC-J5910DW. Może być używana, byle sprawna.
Witajcie Zeby zlikwidowac wlasnie te trzaski podczas pracy karetki na stacji serwisowej, nalezy wyczyscic stacje serwisowa. Uzywa sie do tego tylko torx 10 i plaskiego do wyjecia z zatrzasku po prawej stronie z metalowego korpusu drukarki. Zakladam, iz wiesz jak zdjac wszystkie elementy poprzedzajace wyjecie stacji serwisowej; jesli nie to pisz ppserwis(at)wp.pl...
Witam, błąd 6A81 to na ogół "tylko" przyblokowanie stacji serwisowej. Zdejmujesz górną obudowę na podobnej zasadzie jak [url=http://www.startcopy.ru/repair/rol_... iP4600. Wyjmujesz tusze i głowicę. Później zdejmujesz enkoder karetki (aby się nie pobrudził), i czyścisz stację serwisową z nadmiaru tuszu. Pomagasz sobie trybikiem przy APP...
Nie wiem czy dobrze kojarzę to jest drukarka A3 z wkładami 88 to ja taki przypadek miałem i bawiłem się cały dzień ale doszedłem co nie tak. Okazało się że stacja serwisowa się w tych modelach sama nie ustawia ona napędzana jest silnikiem i przed złożeniem jej trzeba odpowiednio ustawić zespół czyszczący ale już nie pamiętam jak chyba ma być cofnięta...
Zgadza się. Coś jest na rzeczy. Sprawdź czy ręcznie da się głowicę przesunąć do końca. Oczywiście na wyłączonej drukarce. Może być uszkodzona stacja serwisowa albo jest jakiś problem z naciągiem paska zębatego. Widać, że drukarka już trochę brudna. Do sprawdzenia również enkoder kołowy z lewej strony. Ale do tego musisz zdjąć obudowę. Zresztą w tamtym...
Właśnie skojarzyłem, że w moich zasobach mam MG5250 z identycznymi objawami. Drukarka miała przedtem kontakt z jakimś kryminalistą z serwisu GSM czy czymś takim - liczne połamania, a nawet wyrwane mocowania wkrętów nad panelem + jakieś rękodzieło lutownicze. Oddziel podzespół drukujący od podstawy (6 śrubek - patrz SM) i obejrzyj spód stacji serwisowej,...
błąd pozycji. sprawdź karetkę , enkoder, stacje serwisową oraz podajnik.
Błąd pozycji stacji serwisowej, być może coś ci wpadło do środka i zablokowało ją.
coś ze stacją serwisową , coś nie podłączone może zablokowane lub wentylator nie podłączony
Jest to błąd czujnika pod stacją serwisową wykrywającego obroty stacji czyszczącej. Czujnik mógł się zalać tuszem i nie działa bądź się uszkodził. Raz zdarzyło mi się, że po prostu się odpiął przez co nie wykrywał nic. Niestety dojście do niego jest strasznie trudne, pomoże Ci serwisówka.
Czyli jak wyżej - czeka cię wymiana stacji serwisowej. Napisz jeszcze tylko czy ELECTRONICS MODULE TEST wypada pomyślnie.
Opcje czyszczenia z menu drukarki/sterownika zużywają tusz. Czyszczenie zdarza się też przed pierwszym wydrukiem po włączeniu urządzenia i czasem przed wyrównaniem głowic. Przed lądowaniem karetki w stacji serwisowej jest procedura czyszczenia bez zużycia tuszu. Stacja serwisowa w Canonach jest dość złożona i ma do dyspozycji podciśnienie (ssące tusz...
Witam, zdejmowałeś obudowę i patrzyłeś jak pracują mechanizmy bez niej? W starszej generacji drukarek na tusze rozdzielone, błąd 5100 pojawia się też, gdy karetka nie mogła docisnąć przełącznika napędu (położenie maksymalnie w prawo nad stacją serwisową). Przełącznik napędu to taka "skrzynia biegów". Jeśli jest wciskany przez karetkę, to napędza sam...
Zaczalbym od konserwacji calego mechanizmu z naciskiem na stacje serwisowa. Zycze powodzenia - komora stacji to dolna czesc obudowy - milego mycia :) Bylbym zapomnial - sprawdz czy nie urwal Ci sie pasek przesuwajacy glowice.
witam O ile sie nie myle może byc to sprawa złego umieszczenia sprężynek pod obudową kół zębatych znajdujących sie w stacji serwisowej. Przejżyj to jeszcze raz. Pozdrawiam
Wyczyść enkoder wałka papieru (przezroczysta tarcza z czarnymi kreseczkami) i czujnik papieru. Otwórz tylną pokrywę i pokręć wałkiem, przesuwa się czyścik w stacji serwisowej czy nie :?:
Nie napisales czy stacja serwisowa jezdzi-bo jesli nie to zębatka.Ja za pierwszym razem tez nie wiedzialem jaka zebatka i gdzie dokladnie szukac.Zdejmij obudowe,z odudowy zdejmij panel z przyciskami tak zebys mogl sterowac drukarka,zamiast zamykajacej sie klapy drukarki mozna zastosowac zwykly papierek dzieki ktoremu drukarce bedzie sie wydawalo ze...
Jest to całkowicie normalne i nie ma się czym przejmować, dokładnie to samo można zobaczyć w modelu Hp PSC 1510, który jest bardzo podobny do C3180. Stacja serwisowa czyszcząc głowice odchlapuje te resztki tuszu niefartownie właśnie na obudowę drukarki.
Przy pomocy udrażniacza. Możesz go "wlać" w stacje serwisową i dosunąć karetkę, zostawić na kilka godzin minimum i spróbować. możesz wtedy w karetkę włożyć ręcznik papierowy i odwrócić drukarkę do góry nogami.
Chyba masz coś nie tak z tuszami-zacznij od podstaw: -przeczyść styki w karetce i w kardridzach(spirytusem) -przeczyść przezroczysty pasek z kreskami za karetką -sprawdz czy stacja serwisowa gdzie parkują kardridże nie jest zawalona zaschniętym tuszem Pozdrawiam
Takie miganie diod i błąd oznaczony kodem 5100 oznacza w tych drukarkach "błąd karetki", czyli jakiś problem z jej ruchem - najczęściej jest to związane z zabrudzoną zaschniętym tuszem stacją serwisową, która blokuje karetkę. Czy po włączeniu karetka przesuwa się, a po otwarciu klapy wysuwa na środek? Dodano po 4 OK, obejrzałem już filmik - wygląda...
Proszę podjechać do stacji serwisowej BRC . "benzyna/gaz(BRC), " Jeżeli gdzieś jest książeczka z BRC to na ostatniej stronie jest wykaz autoryzowanych serwisów BRC i tam niech serwisant/"gazownik" przejrzy instalację gazową i połączenia z komputerem/sterownikiem gazu .
Gąbeczka musi być na miejscu - inaczej tusz wycieka. Kartridż jeszcze nie padł - gdyby był uszkodzony, to drukarka sygnalizowałaby to błędem U052/5200/B200 (tak właściwie to E05/P08/P10). Powód braku wydruku jest chyba taki, że zalało stację serwisową i teraz jest nieszczelna/zamulona.
W drukarkach Epson zdarza się też tak, że z powodu częściowego zatkania starym tuszem wężyk pompki odczepia się od spodu stacji serwisowej - świeży tusz z pojemników nie jest wtedy zasysany do głowicy i drukarka nie ma czym drukować.
Miałem ten sam błąd, myślałem że to coś w stacji serwisowej, bo na to wszystko wskazywało, skaner normalnie się testował, dopiero jak wjeżdżała karetka w stacje to z 3 razem kiedy próbowała się czyścić to wyskakiwał błąd, okazało się na końcu że wystarczyło wyczyścić enkodery ten po prawo i nad karetką i wszystko wróciło do normy :) :D :idea:
Stacja serwisowa i enkodery sprawne?
Powiem ci ze ja stosuje to co mi wpadnie w rece... akurat mam żółty ale firmy nie znam.. Jesli zacznie ci juz powoli udrazniac gowice to zostaw ja tak na około 45 minut by płyn miał czas na udrożnienie bo w kanaliku płyn bedzie robił swoje.. pozniej jeszcze raz i zobacz jak udrożniło głowice. Czasami robi sie myk ( by nie wyciągac całej głowicy ) kładziesz...
W stacji serwisowej nie grzeb - łatwo popsuć, usterka jest przy wylocie na pampers. Pampers PGBK jest nad kasetką na papier. Od spodu podzespołu drukującego jest wylot tuszu PGBK ze stacji serwisowej. Wylot to taka szeroka, przezroczysta rurka (~1 cm średnicy, 5 cm długości i ścięta ukośnie). Ta rurka jest pewnie zapchana i tu jest źródło problemu....
Po zdjęciu obudowy, po prawej stronie drukarki jest stacja serwisowa - element który ma za zadanie czyścić tusze. Po prawej stronie tego elementu, z tego co pamiętam jest 3-ramienny element z zębatkami. Najprawdopodobniej to się rozsypało. Jutro na serwisie sprawdzę i Ci podpowiem, ale już możesz zobaczyć czy to przypadkiem się nie rozsypało.
Zamienniki nie ponoszą tu winy. Podejrzewam problem ze stacją serwisową, która prawdopodobnie nie była czyszczona i przez to ma trudności w działaniu. Może być też brudny wałek po którym jeździ karetka z tuszami. Ma duży opór i karetka się blokuje. Również encoder karetki, jeśli jest bardzo brudny może powodować takie objawy.
Zdjąć encoder karetki, zluzować głowicę ze ze stacji serwisowej (zwykle pomaga pokręcenie encoderem kołowym), przesunąć w prawo patrząc od tyłu, zluzować pasek zębaty i podnieść do góry w odpowiednim miejscu z prawej strony. Zdejmujesz plastikową osłonę z głowicy, luzujesz taśmę i wyjmujesz z elektroniki. Zdejmujesz klipsa dociskającego wężyki.
U mnie przyczyną tego błędu była wypięta sprężynka, która podciąga stację serwisową. Podczas przesuwania głowica natrafiała na opór (stacji serwisowej) i drukarka interpretowała to jako zacięty papier.
Myślę że to poglądowe zdjęcie ci pomoże. Ta gumka jest umiejscowiona pod tym białym elementem w stacji serwisowej i ma oznaczenie "Vent" na diagramie. http://obrazki.elektroda.net/4_128760650...
Czy jak kręcisz zębatką APP w dół to stacja serwisowa stawia duży czy umiarkowany opór? Jeśli nie ma za dużego oporu (palec nie boli przy kręceniu) to nie powinno się blokować. Druga rzecz - czy enkoder przy zębatce APP jest czysty (np. nie został uciapany tuszem)? Można czyścić etanolem. 6A80, 6A81 to opóźnienia obrotu (6A00 brak obrotu) na enkoderze...
Witam ! Posiadam na stanie plastikową zębatkę którą montuje się do trój-ramennego elementu a następnie calość montuje się na osi napędzajacej stację dokujaca. Jak domniemywam uszkodzeniu uległa tylko zebatka i cały element zsunął sie z osi na ktorej był osadzony. Posiadam też element przedstawiony na ostatniej fotce.
Możliwe, że uszkodzona jest dolna część tego sprzęgiełka, nie ustawia się ono prawidłowo i karetka o nie zahacza, innym powodem może być zabrudzona stacja serwisowa - są zakłócenia w ruchu mechanizmu czyszczącego i karetka (a właściwie głowice) zaczepiają o jego gumki. Podejrzewałbym też brudny enkoder lub czujnik w karetce. Najlepiej byłoby zacząć...
Zgrzytać może stacja serwisowa (tam gdzie karetka parkuje) -zaschnięty tusz zablokował mechanizm oczyszczania, a to skolei blokuje karetkę. Jak również pewnie dysze głowicy zaschnięte (a byc może nawet uszkodzone) - tusz do wymiany (tym razem na oryginał, a to pewnie cena prawie nowej drukarki). Pewnie ogólne rozkręcenie i przeczyszczenie by jej mogło...
błąd pozycjonowania 6A00. Podajnik papieru, stacja serwisowa(moduł czyszczący), płyta główna. podajnik rozkręć (rochę zabawy) umyj ,posmaruj, poskładaj go (czasami to pomaga). Moduł czyszczący -sprawdź czy niema kawałków/resztek papieru itp. Plyty głównej siezregółu nie naprawia a wymiana nie opłacalna. Podajnik kosztuje chyba około 170zł netto.
Pewnie pampers jest "zasikany" do bólu :) Jest narzędzie do Canonów do resetu pampersa , ale fizycznie też warto wymienić i przeczyścić stację serwisową. Generalnie szukaj na forum trybu serwisowego do Canona - są podane. Mnie swego czasu pomogło na magiczne 7 błysków żółtego LED-a. Od tego czasu dbam o czystość "pampersika" i kontroluję licznik kopii...
Stacja serwisowa do wymontowania i wykapania, druga kwestia że mógł paść czujnik taki krzywkowy w stacji, ale nie jestem pewny czy w tym modelu jest
Witam. To troszkę dość upierdliwa maszyna z kilkoma błędami konstrukcyjnymi, zwłaszcza pasek zębaty karetki który został źle dobrany do masy samej karetki ( zbyt małe zęby ). Swego czasu tez miałem podobny problem jak kolega. Rozwiązaniem okazał się czujnik enkodera karetki oraz czujnik kalibracyjny w spodniej części karetki. Za taką usterkę odpowiada...
Połóż na środku drukarki kawałek ręcznika papierowego. Tam gdzie jeździ karetka, na tej gąbce i przejdź po niej karetką tak żeby wyczyścić karetkę od spodu. Przeczyść też stację serwisową. Powinna być tam taka gumka która może brudzić głowicę za każdym razem jak po niej jedzie. Co do brudzenia na początku kartki to przeczyść ręcznie wszystkie rolki....
Witam, na mój gust to są trzy możliwości. Po pierwsze - to że zdjęcia były rozjaśnione oznaczać może że problem jest z przesłoną obiektywu. Bardzo możliwe że na skutek wielu upadków o których pisałeś w końcu uszkodził się obiektyw. Po drugie, skoro po pół godzinie wszystko wrócilo do normy z jasnością zdjęć oznaczać może że coś nie tak jest ze sterowaniem...
Gdyby było tylko białe, to tak. Ale sam możesz sprawdzić. Wydrukuj kilka razy plik pokazany w załączniku (plik celowo dodałem przez załącznik aby nie został zmieniony przez interfejs ładujący obrazki). Jeśli wtargnięcia kolorów będą się osłabiać na późniejszych arkuszach, to faktycznie może być coś nie tak z zapowietrzeniem albo zasysaniem tuszu ze...
Błąd 5100 oznacza najprawdopodobniej problem z przesuwaniem karetki - często jest to spowodowane zabrudzonym paskiem enkodera, również czujnikiem tego paska w karetce, prowadnicą karetki albo też brudną lub zaciętą stacją serwisową. Przede wszystkim, ostrożnie (by go nie zerwać) wyczyść pasek enkodera, następnie włącz drukarkę z otwartą pokrywą i sprawdź...
Nie było zacięcia, brak papieru w urządzeniu. W stacji serwisowej coś przeskakuje jakby coś blokowało, kiedy głowica dojeżdża do prawej strony. O stacje serwisowa oparta jest sprężyna która nie powinna chyba tutaj być. Pytanie gdzie ma być zaczepiona?
Wygląda na element przy stacji serwisowej po prawej stronie.
Najprawdopodobniej uszkodzone koło zębate przy napędzie stacji serwisowej. Wystarczy zdjąć prawy bok drukarki.
Zmieniłem stacje serwisowe i wydaje mi się że drukarka ma problem z tym żeby głowica zatrzymała/zablokowała się maksymalnie po prawej stronie. Trochę to wygląda tak jak bym popełnił błąd przy składaniu bardziej niż na uszkodzenie. Dodano po 30 Pod stacją serwisową jest czujnik czy ma znaczenie w jakiej pozycji go zamontuje?? Tzn. jest dobrze przykręcony...
Witam. Według instrukcji serwisowej "Zestaw konserwacyjny 2" to stacja serwisowa (CQ890-67045). Instrukcja zaleca po wymianie stacji serwisowej jej reset z Reset Menu, pozycja PMK2. Po ponownym uruchomieniu drukarka skalibruje się względem wymienionej stacji serwisowej. Pozdrawiam
Proszę bardzo.
Drukarka, którą mam w naprawie (pisałem wczoraj) ruszyła po podmianie stacji serwisowej :) Przyczyną braku wydruku koloru czarnego okazały się niedrożne kanaliki stacji, w których odprowadzany przy konserwacji tusz zalegał jako gęsta maź. Skoro Twoja drukarka ma zaledwie dwa lata i używałeś oryginalnych tuszów hp, to mogę przypuszczać, że drukowałeś...
konmaj dokladnie tak jak napisales! Czy dobrze nazwalem te urzadzenie? Gdzie to mozna kupic bo kleic chyba nie ma sensu.
Witam, proszę o pomoc w uzyskaniu informacji w jakich drukarkach HP (innych) mogę znaleźć silniczek krokowy napędzający stację dokującą (serwisową). Ledwo można odczytać symbol - PM35S-048-HPL2. Silniczek był tak zalany, że złącza uległy chyba elektrolizie. http://obrazki.elektroda.pl/6453531500_1...
Dzięki znalazłem już,potrzepałem porządnie drukarką i wyleciało.
Ten czujnik znajduje się w stacji serwisowej. Jak zdejmiesz obudowę to namierzysz go idąc śladem dwużyłowego przewodu.
Mam za 50,- Jeśli jest w pełni sprawana, listwy zębate i zębatki są ok - proszę nr konta z namiarami na priva :D
Drukarka była troszkę zalana bo przenoszona pionowo. Wyczyściłem styki tego silnika i enkoder a nadal pracuje jakby za szybko.
Dziękuje za odpowiedź - ale to właśnie wymieniłem. W Canonie jest to moduł czyszczący, w HP stacja serwisowa, a w Epsonie Pompa. Tak jak wcześniej pisałem wymieniłem na inną nową wyjętą z pudełka i błąd pozostał ten sam.
Po zmianie wkładów wyskakuje teraz na wszystkich wkładach może być tak że stacja serwisowa jest zapchana i nie może pobrać atramentu? I temu komunikat o (Problemie z systemem dostarczania tuszu?)
Zdejm obudowę i zobacz jak sobie radzi z parkowaniem i czyszczeniem , w pierwszej kolejności wyczyściłbym pasek enkodera (wzorzec przesuwu poziomego) raczej to odpowiada za przesunięcia wydruku no i parę kropli oleju na prowadnicę karetki tez nie zaszkodzi. Za zacięcia głowicy odapowiada jak wspomniałeś stacja serwisowa raczej napewno zanajdziesz w...
Witam ja poprostu rozbieram całą stację na elementy pierwsze i ją myje , następnie składam i oliwie sylikonem i chodzą jak buża Po raporcie. Porządnego Polaka uprasza się o korzystanie z przycisku "Pisownia" przed wysłaniem postu. Błędy ortograficzne nie będą tolerowane.
Na początek sprawdzić czy na stacji serwisowej nie został jakiś strzępek papieru.
Nie dokręcona była blacha do stacji serwisowej z poprzedniego serwisu :)
Nikt z Was nie wie?? :( Kurde chyba mi coś gdzieś zniknęło.. Chyba brak jakiegoś elemantu stacji serwisowej.. :( :( :(
Pytanie innej beczki jak ustawić sprzęgło stacji serwisowej ( w jakiej pozycji) i w jakiej wysokości kosz z tuszami przy składaniu sprzęgła. Mile widzane foto.
Źle działa mechanicznie stacja serwisowa (maintenance unit). Trzeba rozebrać urządzenie. Może utknął jakiś papier i blokuje stację serwisową nie może uruchomić czyszczenia.
Pomogła wymiana stacji serwisowej.
Kawałek z manuala może Ci pomoże: System Error: 21:10 Problem Description: Service Station failure. The possible cause could be: 1. The steps counted by the Service Station motor are not consistent with the expected length of the current movement. 2. The Aerosol Fan has reached its maximum current limit. 3. The Service Station motor has shutdown because...
to napewno nie jest oryginalny materiał.. dla mnie to wwygląda na jakiś steropian albo piankę a nie tak jak w oryginale włukna
Service Station albo PRINTMECH PCA
Drukarka naprawiona. Okazało się, że biały plastikowy element (nie wiem jak się on fachowo nazywa, zdjęcia elementu nie mogę wrzucić bo drukarkę już oddałem klientowi) znajdujący się pod stacją serwisową był nieprawidłowo zamontowany - prawdopodobnie "rozregulował" się, gdy klient wyciągał na siłę zaciętą kartkę papieru. Po jego prawidłowym zamontowaniu...
Błąd 6000 (Service call error). To jest niesprawność napędu LF. Enkoder LF nie kręci się tak jak powinien (stoi w miejscu, blokuje się itp.) lub jego czujnik nie widzi obrotu enkodera. Akurat w iP7250 to oznacza prawie wszystko, co ma związek z mechaniką (w tej drukarce są tylko dwa silniczki w podzespole drukującym: silnik karetki i silnik LF). Silniczek...
Witam, drukarka przy uruchomieniu zaczyna trzeszczeć to znaczy stacja serwisowa za daleko jedzie do tyłu , po tym trzeszczeniu drukuje normalnie. Wyczyściłem stacje z tuszu ale bez zmian, na forum też nic nie ma.
Witam, Problem polega na tym, że po uruchomieniu w czasie inicjalizacji słychać trzaski ze stacji serwisowej (przeskakiwanie zębatek, wózek cofa się do tyłu i nie zatrzymuje się), stację rozebrałem, wyczyściłem, zębatki całe. Co może być powodem że nie może się wypozycjonować. Z góry dzięki za pomoc
Aby wymontować stacje serwisową z tej drukarki trzeba zdjąć całą obudowę czy wystarczy tylko prawy bok. Pozdrawiam Wydzieliłem z innego tematu.
Stwierdzenie serwisu, że "nie miesza kolorów" jest co najmniej dziwne ... Naprawa Epsonów polega na wykonaniu 2 etapów czyszczenia - 1 to układ odciągania tuszu oraz 2 - czyszczenia samej głowicy. Oba etapy muszą być wykonane. Ten wężyk, o którym pisze kolega konmaj, jest pod spodem stacji serwisowej a służy do odciągania z głowic tuszu w momencie gdy...
Przełożyłem elektronikę do drugiej drukarki i wszystko działa. Zamykam.
Problem rozwiązany. Uszkodzony (połamany) był jeden z elementów stacji serwisowej, a dokładnie sprzęgiełko (złamana końcówka blokująca). Po wymianie drukarka śmiga jak nowa :) Pozdrawiam.
To teraz - wyłącz z prądu drukarkę , zdejmij klapę z tyłu i kręcąc rolkami patrz ( z przodu ) czy pod kartridżami coś się przesuwa czy też możesz kręcic tymi rolkami do us... śmierci i nic . Jak nic nie widać , żadnych ruchów czy wyraźnego oporu przy kręceniu to wkrętak torx 10 do ręki i rozkręcaj mechanizm , aby ponownie obejrzeć i poskładać ( naprawić...
"Tinte leer" oznacza po niemiecku "pusty tusz", czyli któryś ze zbiorniczków z atramentem. Ja posiadam teraz bardzo podobne urządzenie (model MPC400) i wiem, że ono ma taki specjalny czujnik umieszczony pod stacją serwisową - prześwietla on wszystkie po kolei zbiorniczki z tuszem i jeżeli komora w zbiorniczku jest pusta (tusz został już tylko w gąbce),...
Epson L805 – migają wszystkie diody. Problem polega na tym, że po włączeniu drukarki migają wszystkie diody, program VIC pokazuje błąd krytyczny, asystent w sterowniku pokazuje tylko błąd bez kodu. Zauważyłem, że jeżeli przesunę głowicę ręcznie, to głowica powraca „skacząco” do stacji serwisowej i po ustawieniu w stacji diody znów świecą. Enkoder przeczyszczony,...
A co z "Pampers to nic innego jak bardzo chłonne gąbki,których nawet dokładne wyczyszczenie nic nie da bo błąd ma charakter programowy a nie higieniczny i trzeba go usunąć elektronicznie." ? jak nie wymienisz gąbek to po jakimś czasie zacznie Ci zalewać tuszem drukarkę potem stolik na którym stoi i w wkrótce dywan. Na pewno to nie dzieje sie od razu....
[url=http://www.uni-tech.pl/sklep/p3037,... Niestety są dwa rodzaje tych sprzęgiełek a nie pamiętam jakie jest w 5940.
deskjet stacja serwisowa canon stacja serwisowa stacja serwisowa deskjet
szaleć touchpad pompa paliwa peugeot projektor telefonu
Radiomagnetofon Sanyo C3: Konserwacja i Naprawa Gdzie kupić procesor Zilog Z180?