W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
Napięcie za niskie. Zmierz na samej ładowarce wyjście B+ B-. Sprawdź ciągłość przewodów. Masz tez opis kontrolek. http://obrazki.elektroda.pl/6073818900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6925358900_1...
Momenty dokręcania te same co w 1011f. Rozrząd też. Nawet prościej bo masz automatyczny napinacz i nie potrzeba tensometru.
Temat zamknięty. Wystarczyło motor doborze ustawić . Ani dymka nie puści.
Masz wszystko opisane.
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Masz wybite na wtryskiwaczu
Kupię silnik Deutz f3l1011 sprawny najlepiej z gwarancją rozruchową
Witam Mam taki problem że silnik Deutz zaczął mi brać bardzo olej po dodaniu gazu kopci nie znacznie na białawo może troszkę na niebiesko. Nie ma żadnego problemu z odpaleniem rano jak jest zimny i jak ciepły. W zimę palił bez większych problemów. Silnik mam zamontowany w zwyżce teleskopowej. Moje pytanie co tam mogło szczelić czy to wina głowicy czy...
Witam potrzebuje kolejność zapłonu do F3M 1011F domyślam się że jest taka sama jak w F3L. I czy luz zaworowy tez jest taki sam ??
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Dosłownie kilka sekund szukania. Dłużej mi zajęło dojście do tego że zdjęcie rozrządu jest do góry nogami :) Widziałem ten post na elektrodzie, tylko ze jest tam opisany silnik F3l 1011, pytanie czy to jest to samo co BF4L 1011F ?
Witam kupiłem używany silnik DeutzF3L 1011F z zewnętrzną chłodnica po jej rozłączeniu i wymontowaniu silnika do podnośnika koszowego . Silnik pali normalnie tylko jeden problem olej się grzeje chłodnica zimna.Chlodnica zewnętrzna była przykręcona przewodami hydraulicznymi do magistrali silnika. Z góry dziękuję za pomoc
Autorze masz 1011, potem 1011F o na końcu 2011. W sumie to gdzieś widziałem w ogłoszeniu z programu X-change za 30 tyś. (at)zenekmartens, przecież na oczy tego silnika nie widziałeś. O jakiś naprawach to wiedzy nie masz.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Mam z silnika wyprowadzone przewody do wymiennika ciepła silnik F4L 1011F wie ktoś który to zasilanie a który powrót ?
Kolego zdanie należy zacząć od wielkiej litery. Jakieś 5 lat temu Deutz zaczął troszkę poluźniać swoją politykę odnośnie pewnych danych serwisowych np. momentów dokręcania śrub. Możesz zadzwonić do serwisu i te dane ci podadzą, ale prawidłowy sposób ustawienia rozrządu w tym silniku jest nadal tajny / poufny nawet nie sprzedadzą ci kołków, które są...
Piszę to z doświadczenia. Przy silnikach Deutz-a grzebię już z 20 lat a na ten silnik certyfikat zdobyłem, w 2001 chociaż konstrukcyjnie wywodzi się on z poprzednika, czyli 1011F a ten z silnika 1011 i sposób napędu pompek nie zmienił się od pierwowzoru, który debiutował w latach 80. I nie spotkałem się by ten kołek się ściął. Z ciekowości podzwoniłem...
https://obrazki.elektroda.pl/1174958200_... https://obrazki.elektroda.pl/9694010900_... Dodano po 4 Witam jest to kompresor deutz f2l 1011F problem polega na tym że po uruchomieniu i rozgrzaniu załączam śrubę przy otwartym zawioze spustowy jest ok ale jak zamknę zawór on powoli spada z obrotów i gaśnie tak jakby by...
Witam mam problem z silnikiem deutz bf4l1011f podczas pracy koparki silnik jest obciążany gdy wykonuję więcej funkcji na raz a niekiedy zgaśnie. Czy jest coś odpowiedzialne w tym silniku za zwiększenie dawki paliwa w razie potrzeby? Obroty nastawiam dźwignią i ta sama sytuacja dzieje się przy niższych jak wyższych obrotach tylko rzadziej. Filtry i przewody...
Twoje słowa cytuje "Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta śruba nie służy do regulacji ciśnienia oleju. Zawór jest za kołem zamachowym. Jest na forum zdjęcie, wstawiałem. Oto on. A ciśnienie jak najbardziej prawidłowe czujnik nastawiony na 1,8bar." Tym zdaniem odnosisz się do postu: "Witam. Jakie powinno być prawidłowe...
Przez pomyłkę podałem typ silnika F3I 1011F a powinno być F3L 1011F. Ponieważ mamy dwie maszyny z tego typu silnikami, tylko że ta druga jest bez literki F. Ale na obydwóch jest podany kąt 14 stopni. Ponieważ na pasku rozrządu wycięło kilka zębów (pewnie ze starości) , a ten silnik jest kolizyjny to powyginało laski popychaczy, dlatego trzeba było robić...
Tam powinien być silnik F3L 1011F co masz do atlasa. Lepsze niż demagi części tańsze, a silniki te same, śruby wydajniejsze. Skoro niedawno kupiłeś to niewiadomo co kto grzebał. Obsługi pewnie prawidłowej nie zrobiłeś. Do sprawdzenia masz rozrząd i układ paliwowo wtryskowy. Ile ma godzin kompresor. Obejrzyj śruby na wtryskach, pompkach i rozrządzie,...
Witam. Proszę o pomoc, jak ustawić rozrząd w takim silniku? Tsilnik F4M 1011F. Gdzie zablokować i w jakim położeniu mają być koła. Dziękuje za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Dzień dobry mam pytanko w którym miejscu znajduję się termostat olejowy w silniku Deutz 1011FT
Podcieranie dupy szkłem. Do takich celów to silnik przemysłowy a nie samochodowy. Samochodowe kręcą się wysoko i moc tez mają wysoko przy małych obrotach mało mocy i momentu obrotowego. Poszukaj jakiegoś Deutza chłodzonego powietrzem lub olejem, który ma same zalety. Ma odpowiednie obroty, bo silniki przemysłowe kręcą się właśnie 2200-3000obr/min wiec...
silnik deutz 1011f głowicy deutz moment deutz głowica deutz moment deutz
podgrzewanie przedniej szyby szyby mikrofon bezprzewodowy nadajnik kalibracja głowic
kalibracja hydrostatu aktualizacja canbus
T.MS6M48.3B-10423 Firmware Dump: MStar MSO648 Board, Supra STV-LC3277WL, Flashing & Recovery Płyta główna do oscyloskopu Voltcraft DSO-1102D/Hantek – zamienniki, naprawa, kompatybilność