To D+ więc więc nie ma szans by się cewka ruszyła na starcie. Jest źle podłączona. Brak przekaźnika. Poza tym to nie jest dobre rozwiązanie by gasiło ładowarkę w razie problemów z silnikiem. Taką decyzję powinien podjąć operator. A zdjęcie przedstawia silnik 1011 a nie 1011f.
Witam wymieniłem sekcje pompy z powodu brak mocy. Po wymianie nierówna praca silnika kupa dymu, sądzę że wtryskiwacze mają ustawione zbyt niskie ciśnienie i leje za dużo paliwa . Jakie powinno być ustawione.
Piszę to z doświadczenia. Przy silnikach Deutz-a grzebię już z 20 lat a na ten silnik certyfikat zdobyłem, w 2001 chociaż konstrukcyjnie wywodzi się on z poprzednika, czyli 1011F a ten z silnika 1011 i sposób napędu pompek nie zmienił się od pierwowzoru, który debiutował w latach 80. I nie spotkałem...
Twoje słowa cytuje "Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta śruba nie służy do regulacji ciśnienia oleju. Zawór jest za kołem zamachowym. Jest na forum zdjęcie, wstawiałem. Oto on. A ciśnienie jak najbardziej prawidłowe czujnik nastawiony na 1,8bar." Tym zdaniem...
Dodano po 4 Witam jest to kompresor deutz f2l 1011F problem polega na tym że po uruchomieniu i rozgrzaniu załączam śrubę przy otwartym zawioze spustowy jest ok ale jak zamknę zawór on powoli spada z obrotów i gaśnie tak jakby by go śruba chamowala coś chyba nie rozlacza śruby nierdzewne...
Kolego zdanie należy zacząć od wielkiej litery. Jakieś 5 lat temu Deutz zaczął troszkę poluźniać swoją politykę odnośnie pewnych danych serwisowych np. momentów dokręcania śrub. Możesz zadzwonić do serwisu i te dane ci podadzą, ale prawidłowy sposób ustawienia rozrządu w tym silniku jest nadal tajny...
Witam mam problem z silnikiem deutz bf4l1011f podczas pracy koparki silnik jest obciążany gdy wykonuję więcej funkcji na raz a niekiedy zgaśnie. Czy jest coś odpowiedzialne w tym silniku za zwiększenie dawki paliwa w razie potrzeby? Obroty nastawiam dźwignią i ta sama sytuacja dzieje się przy niższych...
Witam. Proszę o pomoc, jak ustawić rozrząd w takim silniku? Tsilnik F4M 1011F. Gdzie zablokować i w jakim położeniu mają być koła. Dziękuje za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Witam potrzebuje kolejność zapłonu do F3M 1011F domyślam się że jest taka sama jak w F3L. I czy luz zaworowy tez jest taki sam ??
Momenty dokręcania te same co w 1011f. Rozrząd też. Nawet prościej bo masz automatyczny napinacz i nie potrzeba tensometru.
Tam powinien być silnik F3L 1011F co masz do atlasa. Lepsze niż demagi części tańsze, a silniki te same, śruby wydajniejsze. Skoro niedawno kupiłeś to niewiadomo co kto grzebał. Obsługi pewnie prawidłowej nie zrobiłeś. Do sprawdzenia masz rozrząd i układ paliwowo wtryskowy. Ile ma godzin kompresor....
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011....
Przez pomyłkę podałem typ silnika F3I 1011F a powinno być F3L 1011F. Ponieważ mamy dwie maszyny z tego typu silnikami, tylko że ta druga jest bez literki F. Ale na obydwóch jest podany kąt 14 stopni. Ponieważ na pasku rozrządu wycięło kilka zębów (pewnie ze starości) , a ten silnik jest kolizyjny to...
Witam,czy ktoś wie ile zębów ma pasek rozrządu F4L 1011F?
Mam z silnika wyprowadzone przewody do wymiennika ciepła silnik F4L 1011F wie ktoś który to zasilanie a który powrót ?
Szukam książki serwisowej do silnika DEUTZ F2L 1011F lub momentów siły z jaką należy dokręcić: śruby wału korbowego, korbowodów, śruby głowicy, i koła paska rozrządu, oraz wartości luzów zaworowych Za pomoc z góry Dziękuje
Witam, potrzebuje pilnie schematu elektrycznego do silnika deutz dwu cylindrowego 1011 , mam go w agregacie sprężarkowym atlas copco xas 66. Jakis elektryk tam strasznie pogrzebał i muszę chyba od nowa wszystko zrobić.
Wymieniają usczelkę pod głowicą, a nie silnik. To typowa przypadłość tych silników. Myślisz kolego o uszczelce że padła koło kanału olejowego i tak pije olej. Tam są same kanały olejowe, w końcu silnik tradycyjnie dla Deutz-a chłodzony olejem.
Dosłownie kilka sekund szukania. Dłużej mi zajęło dojście do tego że zdjęcie rozrządu jest do góry nogami :) Widziałem ten post na elektrodzie, tylko ze jest tam opisany silnik F3l 1011, pytanie czy to jest to samo co BF4L 1011F ?
Witam mam taki kłopot z takim motorem f3l 1011f deutz . Kopci ciągle na biało ? Zostały wymienione pierścienie, głowica zrobiona wraz z planowaniem i nowa uszczelkę. Wtryski sprawdzone . I nadal dymi na biało . Jakieś podpowiedź jaka może być przyczyną
Podcieranie dupy szkłem. Do takich celów to silnik przemysłowy a nie samochodowy. Samochodowe kręcą się wysoko i moc tez mają wysoko przy małych obrotach mało mocy i momentu obrotowego. Poszukaj jakiegoś Deutza chłodzonego powietrzem lub olejem, który ma same zalety. Ma odpowiednie obroty, bo silniki...