W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
Czasami jak długo stoi może mieć takie objawy. Taki generator powinien być uruchamiany przynajmniej raz w miesiącu na 20-30 minut celem dokładnego przesmarowania wszystkich podzespołów rozgrzanym olejem, z którego dzięki temu odparuje wilgoć. A i paliwo w zbiorniku się zamiesza.
Momenty dokręcania te same co w 1011f. Rozrząd też. Nawet prościej bo masz automatyczny napinacz i nie potrzeba tensometru.
Temat zamknięty. Wystarczyło motor doborze ustawić . Ani dymka nie puści.
Masz wszystko opisane.
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Masz wybite na wtryskiwaczu
Kupię silnik Deutz f3l1011 sprawny najlepiej z gwarancją rozruchową
Witam Mam taki problem że silnik Deutz zaczął mi brać bardzo olej po dodaniu gazu kopci nie znacznie na białawo może troszkę na niebiesko. Nie ma żadnego problemu z odpaleniem rano jak jest zimny i jak ciepły. W zimę palił bez większych problemów. Silnik mam zamontowany w zwyżce teleskopowej. Moje pytanie co tam mogło szczelić czy to wina głowicy czy...
Witam potrzebuje kolejność zapłonu do F3M 1011F domyślam się że jest taka sama jak w F3L. I czy luz zaworowy tez jest taki sam ??
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Dosłownie kilka sekund szukania. Dłużej mi zajęło dojście do tego że zdjęcie rozrządu jest do góry nogami :) Widziałem ten post na elektrodzie, tylko ze jest tam opisany silnik F3l 1011, pytanie czy to jest to samo co BF4L 1011F ?
Witam kupiłem używany silnik DeutzF3L 1011F z zewnętrzną chłodnica po jej rozłączeniu i wymontowaniu silnika do podnośnika koszowego . Silnik pali normalnie tylko jeden problem olej się grzeje chłodnica zimna.Chlodnica zewnętrzna była przykręcona przewodami hydraulicznymi do magistrali silnika. Z góry dziękuję za pomoc
Autorze masz 1011, potem 1011F o na końcu 2011. W sumie to gdzieś widziałem w ogłoszeniu z programu X-change za 30 tyś. (at)zenekmartens, przecież na oczy tego silnika nie widziałeś. O jakiś naprawach to wiedzy nie masz.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Mam z silnika wyprowadzone przewody do wymiennika ciepła silnik F4L 1011F wie ktoś który to zasilanie a który powrót ?
Kolego zdanie należy zacząć od wielkiej litery. Jakieś 5 lat temu Deutz zaczął troszkę poluźniać swoją politykę odnośnie pewnych danych serwisowych np. momentów dokręcania śrub. Możesz zadzwonić do serwisu i te dane ci podadzą, ale prawidłowy sposób ustawienia rozrządu w tym silniku jest nadal tajny / poufny nawet nie sprzedadzą ci kołków, które są...
Piszę to z doświadczenia. Przy silnikach Deutz-a grzebię już z 20 lat a na ten silnik certyfikat zdobyłem, w 2001 chociaż konstrukcyjnie wywodzi się on z poprzednika, czyli 1011F a ten z silnika 1011 i sposób napędu pompek nie zmienił się od pierwowzoru, który debiutował w latach 80. I nie spotkałem się by ten kołek się ściął. Z ciekowości podzwoniłem...
https://obrazki.elektroda.pl/1174958200_... https://obrazki.elektroda.pl/9694010900_... Dodano po 4 Witam jest to kompresor deutz f2l 1011F problem polega na tym że po uruchomieniu i rozgrzaniu załączam śrubę przy otwartym zawioze spustowy jest ok ale jak zamknę zawór on powoli spada z obrotów i gaśnie tak jakby by...
Witam mam problem z silnikiem deutz bf4l1011f podczas pracy koparki silnik jest obciążany gdy wykonuję więcej funkcji na raz a niekiedy zgaśnie. Czy jest coś odpowiedzialne w tym silniku za zwiększenie dawki paliwa w razie potrzeby? Obroty nastawiam dźwignią i ta sama sytuacja dzieje się przy niższych jak wyższych obrotach tylko rzadziej. Filtry i przewody...
Twoje słowa cytuje "Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta śruba nie służy do regulacji ciśnienia oleju. Zawór jest za kołem zamachowym. Jest na forum zdjęcie, wstawiałem. Oto on. A ciśnienie jak najbardziej prawidłowe czujnik nastawiony na 1,8bar." Tym zdaniem odnosisz się do postu: "Witam. Jakie powinno być prawidłowe...
Przez pomyłkę podałem typ silnika F3I 1011F a powinno być F3L 1011F. Ponieważ mamy dwie maszyny z tego typu silnikami, tylko że ta druga jest bez literki F. Ale na obydwóch jest podany kąt 14 stopni. Ponieważ na pasku rozrządu wycięło kilka zębów (pewnie ze starości) , a ten silnik jest kolizyjny to powyginało laski popychaczy, dlatego trzeba było robić...
Tam powinien być silnik F3L 1011F co masz do atlasa. Lepsze niż demagi części tańsze, a silniki te same, śruby wydajniejsze. Skoro niedawno kupiłeś to niewiadomo co kto grzebał. Obsługi pewnie prawidłowej nie zrobiłeś. Do sprawdzenia masz rozrząd i układ paliwowo wtryskowy. Ile ma godzin kompresor. Obejrzyj śruby na wtryskach, pompkach i rozrządzie,...
Witam. Proszę o pomoc, jak ustawić rozrząd w takim silniku? Tsilnik F4M 1011F. Gdzie zablokować i w jakim położeniu mają być koła. Dziękuje za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Dzień dobry mam pytanko w którym miejscu znajduję się termostat olejowy w silniku Deutz 1011FT
Podcieranie dupy szkłem. Do takich celów to silnik przemysłowy a nie samochodowy. Samochodowe kręcą się wysoko i moc tez mają wysoko przy małych obrotach mało mocy i momentu obrotowego. Poszukaj jakiegoś Deutza chłodzonego powietrzem lub olejem, który ma same zalety. Ma odpowiednie obroty, bo silniki przemysłowe kręcą się właśnie 2200-3000obr/min wiec...
silnik deutz 1011f głowica deutz moment deutz głowicy deutz moment deutz
ściemniacz żarówek ledowych siłowniki siemens sprzedam kolumny basowe
podłączyć wentylator łazienkowy ocieplic kocioł
Ford Focus Mk1 2000 kombi – szybkie miganie kierunkowskazów po montażu LED, jak spowolnić? Whirlpool WFS4160BF – schemat podłączenia do prądu, warianty 1-fazowe i 2-fazowe