Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Jutro dam plus po zapłonie na cewkę, zobaczę jaka będzie różnica w trakcie pracy silnika
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Mogę ci podjechać i ustawić ten rozrząd.
Witam. Proszę o pomoc, jak ustawić rozrząd w takim silniku? Tsilnik F4M 1011F. Gdzie zablokować i w jakim położeniu mają być koła. Dziękuje za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Momenty dokręcania te same co w 1011f. Rozrząd też. Nawet prościej bo masz automatyczny napinacz i nie potrzeba tensometru.
Stan pierścieni sprawdzisz szybko poprzez pomiar ciśnienia sprężania. No przy podpartym zaworze lub zaworach idealne pierścienie wyjdą do wymiany. Zajrzyj do książki serwisowej to się dowiesz, co na temat sposobu pomiaru pierścieni twierdzi producent silnika.
Więc kiepsko. Silnik do remontu i ustawienia.
Mam z silnika wyprowadzone przewody do wymiennika ciepła silnik F4L 1011F wie ktoś który to zasilanie a który powrót ?
Witam potrzebuje kolejność zapłonu do F3M 1011F domyślam się że jest taka sama jak w F3L. I czy luz zaworowy tez jest taki sam ??
Atlas Copco Witam serdecznie. Mam problem z agregatem prądotwórczym Atlas Copco na deutz bf 4m 1011f bez obciążenia pracuje poprawnie ale pod obciążeniem raz zwiększa raz zmniejsza obroty i napięcie to wzrasta to spada. Nie wiem czy to problem z paliwem, silnikiem czy może z prądnicą ? Pozdrawiam.
Witam wymieniłem sekcje pompy z powodu brak mocy. Po wymianie nierówna praca silnika kupa dymu, sądzę że wtryskiwacze mają ustawione zbyt niskie ciśnienie i leje za dużo paliwa . Jakie powinno być ustawione.
Witam kupiłem używany silnik DeutzF3L 1011F z zewnętrzną chłodnica po jej rozłączeniu i wymontowaniu silnika do podnośnika koszowego . Silnik pali normalnie tylko jeden problem olej się grzeje chłodnica zimna.Chlodnica zewnętrzna była przykręcona przewodami hydraulicznymi do magistrali silnika. Z góry dziękuję za pomoc
Piszę to z doświadczenia. Przy silnikach Deutz-a grzebię już z 20 lat a na ten silnik certyfikat zdobyłem, w 2001 chociaż konstrukcyjnie wywodzi się on z poprzednika, czyli 1011F a ten z silnika 1011 i sposób napędu pompek nie zmienił się od pierwowzoru, który debiutował w latach 80. I nie spotkałem się by ten kołek się ściął. Z ciekowości podzwoniłem...
Dzień dobry mam pytanko w którym miejscu znajduję się termostat olejowy w silniku Deutz 1011FT
Autorze masz 1011, potem 1011F o na końcu 2011. W sumie to gdzieś widziałem w ogłoszeniu z programu X-change za 30 tyś. (at)zenekmartens, przecież na oczy tego silnika nie widziałeś. O jakiś naprawach to wiedzy nie masz.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Kolego zdanie należy zacząć od wielkiej litery. Jakieś 5 lat temu Deutz zaczął troszkę poluźniać swoją politykę odnośnie pewnych danych serwisowych np. momentów dokręcania śrub. Możesz zadzwonić do serwisu i te dane ci podadzą, ale prawidłowy sposób ustawienia rozrządu w tym silniku jest nadal tajny / poufny nawet nie sprzedadzą ci kołków, które są...
Witam mam problem z silnikiem deutz bf4l1011f podczas pracy koparki silnik jest obciążany gdy wykonuję więcej funkcji na raz a niekiedy zgaśnie. Czy jest coś odpowiedzialne w tym silniku za zwiększenie dawki paliwa w razie potrzeby? Obroty nastawiam dźwignią i ta sama sytuacja dzieje się przy niższych jak wyższych obrotach tylko rzadziej. Filtry i przewody...
Twoje słowa cytuje "Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta śruba nie służy do regulacji ciśnienia oleju. Zawór jest za kołem zamachowym. Jest na forum zdjęcie, wstawiałem. Oto on. A ciśnienie jak najbardziej prawidłowe czujnik nastawiony na 1,8bar." Tym zdaniem odnosisz się do postu: "Witam. Jakie powinno być prawidłowe...
Przez pomyłkę podałem typ silnika F3I 1011F a powinno być F3L 1011F. Ponieważ mamy dwie maszyny z tego typu silnikami, tylko że ta druga jest bez literki F. Ale na obydwóch jest podany kąt 14 stopni. Ponieważ na pasku rozrządu wycięło kilka zębów (pewnie ze starości) , a ten silnik jest kolizyjny to powyginało laski popychaczy, dlatego trzeba było robić...
Tam powinien być silnik F3L 1011F co masz do atlasa. Lepsze niż demagi części tańsze, a silniki te same, śruby wydajniejsze. Skoro niedawno kupiłeś to niewiadomo co kto grzebał. Obsługi pewnie prawidłowej nie zrobiłeś. Do sprawdzenia masz rozrząd i układ paliwowo wtryskowy. Ile ma godzin kompresor. Obejrzyj śruby na wtryskach, pompkach i rozrządzie,...
Podcieranie dupy szkłem. Do takich celów to silnik przemysłowy a nie samochodowy. Samochodowe kręcą się wysoko i moc tez mają wysoko przy małych obrotach mało mocy i momentu obrotowego. Poszukaj jakiegoś Deutza chłodzonego powietrzem lub olejem, który ma same zalety. Ma odpowiednie obroty, bo silniki przemysłowe kręcą się właśnie 2200-3000obr/min wiec...
deutz 1011f silnik deutz deutz silnik
centralka alarm mercedes słuchawki piezoelektryczne roboty zelmer
zwarcie samochód zalewanie ledów
Błąd 7362 w Citroen C5 2.0 HDI - diagnostyka i rozwiązania Latarka Energizer miga - przyczyny i rozwiązania