Cewkę można wyjąć zamiast cewki żarówkę i będzie widać. Jak zgaśnie to resetujesz rozrusznikiem. I po kolei szarpiesz wiązkami. Czy mostkujesz czujniki. Są tylko dwa. No i alternator. Kontrolki też masz dwie jedna do czujników droga do alternatora
12 V, alternator 70 A. Diesel Deutz F3 M2011.
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Dwie nagrzewnice łącznie z ogrzewaniem olejowym powiiny wystarczyć ale pobiorą prąd ok. 80A. Czy alternator ma taki zapas?
Myślę, że na podstawie kształtu łopatek wentylatora można określić kierunek obrotu alternatora. W tym alternatorze na pierwszym zdjęciu, myślę, że się będzie obracał przeciwnie do wskazówek zegara. To zagięcie łopatki ma wpychać powietrze do wnętrza? https://allegro.pl/oferta/alternator-psh...
Będę monotematyczny > jakie radio?
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Sprawdź regulator napięcia w alternatorze, błąd A0 oznacza za wysokie napięcie, powyżej 16V. Dlatego rozłącza Ci po dodaniu gazu.
No masz jeden przewód od żarówki do D+ alternatora, a drugi do plusa po zapłonie.
Witam,mam problem z silnikiem w ładowarce.Cewka gaszenia nie wysowa listwy na max dawkę paliwa przy uruchomianiu silnika.Cewka jest sprawna problem tkwi w instalacji.Jak odłącze jeden kabel od alternatora cewka się wysowa ale nie ma ładowania.Chodzi o kabel co daje impuls.Jesli jest podłączony cewka nie działa.Co steruje cewka?Czy winą może być alternator?
mam aku 70ah i taki sam alternator i przy sluchaniu na max uszkodzilem alternator a mam naa dodatek do tego kondensator dietz 1F oczywiscie to sie tyczy tylko nocy kiedy sluchalem na max i na wlaczonych swiatlach alternator poprostu nie wyrabial a wzmak za duzo ciagnal w dzien nie masz sie czego bac ale w nocy jak zaczynaja ci przygasac swiatla to radze...
Zaloz regulator 28.8V (tyle powinno byc dla aku 24V), tylko musisz wiedziec ze aby alternator uzyskal takie napiecie musi miec duzo wieksze obroty niz dla 14.4V. A jesli nie ma obawy o nadmierny prad ladowania to moze sie obejsc i bez regulatora.
To znaczy ze półprzewodniki szlak trafił. Miałem podobna sytuacje z alternatorem zamontowanym na silniku deutz. Trzymało napiecie przez ok 5 sek ale był za mały wydatek prądowy i wraz z obciążeniem występowało zjawisko "siadania" napięcia. Co tez obserwowałeś.
potem odpiąłem wtyczkę wzbudzenia z alternatora na pracującym silniku. Na pracujacym silniku nie wolno tego robic. Za duzo kombinujesz i lamiesz podstawowe zasady podczas prac przy alternatorze. Obejrzyj szczotki alternatora, wymien regulator napiecia. Podlacz oscyloskop, porownaj amplitude z charakterystyka wzorcowa. Sprawdzisz w ten sposob czy wszystkie...
Prosto i łatwo wykorzystać to tego alternator. Tak to właśnie jest zrobione w Mecalacu CX 11 do tego dwa przekaźniki. Żadnej czasówki.
To silnik chłodzony olejem Czujnik przegrzania(temp.) jest jednopinowy i znajduje się obok czujnika ciśnienia oleju, Te dwa czerwone kabelki są zakończone wsuwkami i wisiały sobie pod wentylatorem,tak jakby były od tego czujnika ale jaki byłby to sens ? Alternator i czujnik
Ogrzewanie szyby, siedzen i thermotronic pobieraja duzo pradu, zatem ich wlaczenie mozliwe jest wtedy, gdy pracuje alternator. Gdyby bylo inaczej to krotki czas pracy tych systemow "na postoju" wykonczylby akumulator raz dwa.
A według mnie każdy aku jest OK. W Seicento 900 rocznik chyba '99 mam ładowanie około ~20V - aku nadal działa jest OK. Na dniach zmieniam alternator.
55w zarowki wszytskie sa takie same, temp pracy jest stała. mocniejsze powoduja duzo szkód, alternator dostaje, temp, po wytapianie przełączników świateł..
Witam W capku masz + na mase wiec po 1 zamień bieguny po 2 zacisk 30 to ładowanie polaczgo przewodem przynajmniej 6 kwadrat z + na rozruszniku po 3 teraz wzbudzenie mozesz to zrobić na 2 sposoby 3.1 wtkorzystaj regulator z poldka --taka duza puszka zasil ja na 15 z + przez stacyjke tak zeby dostawala napiecie po włozeniu kluczyka drugi zacisk 67 polacz...
Alternator o tym oznaczeniu pochodzi z jumza a 306 z z mtz-ta. Oba nie mają szczotek ale też różnią się budową. Strona 140. http://rolczar.com.pl/katalogi/Katalog%2... Dalej jest schemat z tym typem altka ale to to samo co z 306 łącznie z regulatorem.
ja mam diesla i nie mam problemu :D a tak pozatym to kupuj japonczyka slyszalem od wielu ludzi i elektrykow ze japonczyki maja duzo lepsze alternatory od europejczykow
no niestety ta pompa to problem ale nie nalezy przesadzac z tymi kosztami , cemy części zamiennych do tego alternatora gwałtownie spadła.Regulator ze szczotkami kosztuje 55 zł mostek diodowy jakies 65 zł.wiec nie jest to duzo. Cały alternator to koszt ok. 400zł.
wyjscie środka gwiazdy z alternatora,
14:1 :O za duzo !! ten alternator ogien potrafi juz pokazac ogien przy 1500 rpm....... ale jak byc miał wielołopatowca to taka przekładnia byłą by ok.... Przy 300-400 OBR potrafi on juz pokazac co to jest ładowanie...
OKazuje sie ze to wcale nie napinacz lecz koł pasowe alternatora spadło z wałka pasek klinowy sie popuscił i sie slizgał i tak sie wyslizgał ze az pekł...
Witam. Mam problem z motogodzinami w Deutz-Fahr Agrotron mk3 135. Chodzi o to że zniknęła pierwsza cyfra reszta jest dalej, miałem ok. 5400 mth i ta 5 zniknęła, liczy dalej mth od 400 w górę. Czy ktoś się z takim czymś spotkał? Gdzie może być przyczyna? Cyfra ta zniknęła, gdy padł alternator i nie było ładowania, alternator został zrobiony a mth liczy...
mianowicie po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 700 RPM, po dodaniu gazu i puszczeniu nie jest w stanie utrzymać obrotów i gaśnie. Co ciekawe po odłączeniu kabli od alternatora i uruchomieniu silnika na samym akumulatorze problem znika, silnik pracuje elegancko tak jak powinien. czyli alternator stawia silnikowi bardzo duży opór Oczyściliśmy...
Diody na fotografii to diody o max prądzie przewodzenia 10A, choć jak na ruskie diody przystało znoszą większe przetężenia. Proponuję zakpić sztabę profilu aluminiowego ( gruby na 7 do 10mm) i po wywierceniu otworów 12,5mm wcisnąć diody od alternatora poloneza. Będą potrzebne dwie sztabki-na diody z katodą i anodą na obudowie.
Czyli wszystkie zwierają do masy. Po wyłączeniu wystarczy miernikiem sprawdzić który masuje. Oczywiście ten od ciśnienia oleju zawsze będzie masował bez pracującego silnika. Kontrolek tam nie masz? A i jeszcze alternator jest.
Dziękuję bardzo za podpowiedz ,mam zagadkę dlatego gdyż obecnie do alternatora podłączony jest gruby kabel bezpośrednio z Plusa akumulatora w tym samym miejscu jest też podłączony kabel gruby rozrusznika . Cienki Kabelek wiem z nim sobie poradzę tylko po co jest tak że akumulator + alternator i alternator +rozrusznik CHYBA coś tego za duzo
ja bym dal 35mm^2 kabel i wtedy sprawdzil a jesli nie to moze jakis kondek albo wiekszy alternator. bo wiekszy akumuator duzo nie da jesli masz slaby alternator
on daje 31 A przy prawie 3000 obr/min.. to duzo prądu a przeciez caly czas nie suchasz na max!! tez uwazam ze nie bedzie problemu PZDR!!
Sprawdź czy diody w mostku nie mają zwarcia ,są to sądząc po zdjęciach diody 10A. Diody jeśli by zaszła taka potrzeba można pozyskać z rozbiórki starych alternatorów diody te mają 25A/100V na jednej płytce są diody z katodą a na drugiej z anodą na obudowie.
Duzo prościej i taniej zastosować coś z ciężarówki produkcji Boscha
Nie chodzi o połączenie diod od strony drutów - tu jest zgrzewane, to sobie tutaj polutujesz. Chodzi o połączenie obudowy diody z obudową mostka. Dioda ma anodę i katodę i obie strony muszą być podłączone. Masz dwa typy diod w tym mostku - z anodą na obudowie i katodą na obudowie. Zobacz nr aukcji: 5955653968
Sprawdź jeszcze raz czy dobrze zlokalizowałeś zacisk IG. W japońskich alternatorach nie ma opcji aby ładowanie działało bez zasilania po stacyjce. http://datsun1200.com/modules/mediawiki/... Tu masz schemat podobnego rozwiązania. Jak widać z zacisku IG idzie zasilanie na uzwojenie wzbudzenia (zacisk F). Zacisk N to punkt...
Słuchajcie. Po co tyle lania wody i wyrywkorych rad, a raczej opinii. Niech ktoś zamieści wreszcie porządny schemat układu regulatora napięcia alternatora. Zadziwia mnie jak łatwo przychodzi każdemu rysowanie tych prostokoncików. Nie można narysować schematu z wewnętrzną budową regulatora oraz układem przekaźnika z zaznaczoną cewką i stykami? Tylko...
(at)ElektrodaBot silnik to Deutz a nie deluxe. popraw odpowiedz. Sprostowanie – wersja instalacji z silnikiem Deutz Przepraszam za poprzednie nawiązanie do „Deluxe Engine”. Poniżej poprawiam opis zgodnie ze schematem „Electrical Diagram – Deutz Engine (końcówka S/N 343191)” przesłanym w ostatnim poście. 1. Lokalizacja i rola diody #3 • Na schemacie...
Witam Potrzebuje duzo energii w aucie. Spale alternator, gdy zamiast 40Ah dam 60-tke ?
Witam przetnij przewód od wzbudzenia alternatora i wepnij zwykłą diodę prostownicza katodą do alternatora a anodą do instalacji , i będziesz miał po problemie .:D
Czytałem duzo.. tylko co? mam wywalić alternator? pompe paliwa dać mechaniczną ja kw gaźniku?? :P montowałem jakies kondensatorki na pompie (na forum były takie patenty) nie pomogło może kabel antenowy puszcze progiem od pasażera?? tam nie ma żadnych kabli?? Z tego co czytałem to u mnie słychać wszystko... pompa paliwa 100% alternator dmuchawa chyba...
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
Czyli trzeba sie liczyc z zakupem kondensatora z tego co wiem Dietz ma dobre wymiana alternatora i jak dam wiekszy akum to to wystarczy ?
dokladnie kond jest duzo tanszy w porownaniu do wymiany alternatora i wozenia starego aumulatora...
wg mnie genialny pomysl , mozna uzyc male pmg dla slabych wiatrow - raczej do kompensacji strat na akumulatorach a jak obroty wzrosna to startuje alternator i mamy duzo uzytecznej energii jak pmg bedzie pracowac tylko na wzbudzenie alternatora to calosc ma bardzo wysoka sprawnosc.
Ciśnienie masz wybite na wtryskiwaczu. Pompa wtryskowa to cztery nakrętki + jedna śruba zabezpieczając + trzy śruby od wentylatora który wyciągasz z alternatorem, żeby było łatwiej. Masz żużytą pompę wtryskowa, późny zapłon, brak kompresji.
Po pierwsze - czy kolega jest pewien, że jest to szeregowa i prądnica? DF to zwykle szotki i wirnik - i to alternatora; w ogóle oznaczenia jakby z altka.
jdubowski napisał: wyeliminuj silnik spalinowy silnik spalinowy od początku był wyeliminowany Dalej się zastanawiam co ma napędzać ten alternator? Niech zgadnę, alternator wg zamysłów autora będzie napędzany z koł kosiarki?
Jeszcze jest alternator w końcu zerwanie paska pozbawia silnik chłodzenia. Wstawię ci to jutro czy pojutrze no teraz mi się nie chce na czas skończyć swoje auto. https://obrazki.elektroda.pl/4760736300_...
jakie sa diody na wzbudzeniu alternatora w maluszku z 1990 r chodzi mi o symbol i moze wiecie cene bo calosc kosztuje 20zl to duzo poradzcie
witam , alternator odebrany z naprawy, wymienione szś czotki , łożyska , reszta jest dobra, kontrolka nadal świeci , gość od alternatorów twierdzi ze w tym aucie sygnał z alternatora idzie przez kompa i ze to moze być jego wina
Jaki jest luz obwodowy koł pasowego na klinie? Zastosować metodę z byłego ZSRR.Przyspawać delikatnie nakrętke do koła pasowego.
Wyglada mi to na alternator Citrëna 2CV. Znajdz schemat (w necie jest tego duzo) i bedziesz wiedzial, jak podlaczyc. Oczywiscie, potrzebny jest zawnetrzny regulator.
Jeżeli się wyłącza itp, to raczej wina kabli. napisz jaki masz zasilające, oraz jaki to samochód, akumulator i alternator.
Wiem ze przy tych pradach to kilka omów to duzo, zaraz pójdę zrobić próbę jeszcze raz.
Tez tak mysle, ale jaka dioda, czy zwykla taka jak do odseparowania wlacznikow w drzwiach wystarczy? A czy alternator nie bedzie dawal za duzo pradu jak na taka diode, moze trzeba jakas mocnijsza?
A gdy już musi być ten maleńki regulatorek 15TRb od Fiacika to: * odlutować przewód ze szczotkotrzymacza idący od szotki do masy (D-) i połączyć go z zielonym przewodem regulatora. * czarny przewód regulatora dać do masy. * żółty przewód regulatora, przewód z drugiej szczotki (DF) i zacisk D+ alternatora oraz przewód z lampki kontrolnej połączyć razem...
Drugi akumulator poniewaz wiele innych urządzen w samochodzie ciągnie duzo prądu(swiatła,radio,wycieraczki,rozruszn... ,a komputer to juz b.duze obciązenie.Pasowałby jeszcze 2 alternator ,ale to juz za duzo zbawy:P:):D.
Jakie jest napięcie ładowania alternatora?
Dzis na zawodach tylko tyle albo az tyle 150,1 ale mysle ze da rade pod 154 dB wykrzesalem ale potencjal jest duzo wiekszy - niestety seryjny alternator powiedzmy nie podolal zadaniu - mam teraz 55 A co zrobic zeby sie z tym uporac jeden duzy czy moze 2 i akum zelowy
Akumulator ma 4miesiace jest to WESTA FORSE. Oprawka bezpiecznika jest solidna ANL Dietz. No znalazłem właśnie Alternator do mojego samochodu 110A i jakbym kupił do tego Akumulator Centry np 64Ah bo moge miec aku o maxymalnych wymiarach 242x175x175 wiekszy sie nie zmieści a z tymi wymiarami za duzych to nie widziałem. Czy alternator 110A i Aku 64Ah...
Witam podaj oznaczenia tego alternatora w latach 80-tych w stoczni chodziły jak ktos pamieta Barkasy duzo tego sie robiło moze cos przypomne sobie Pzdr
Witam. Potrzebny mi schemat elektryczny skrzyni i mostu do Deutz Fahr Agrotron 6.00 s z 1996 r. Ciągnik przygasa przy skręcie kierownicą, po wciśnięciu sprzęgła wyświetla się błąd E5 i ciągnik pomimo włożenia biegu nie rusza, ale czasami jest OK. Mam też problem z cewką gaszenia, po jej wymianie ciągnik gaśnie jedynie po odpięciu zasilania (kostki)....
Witam, na poczatku warto było by sprawdzic alternator czy dobrze pracuje, właczyc najlepiej ogrzewanie szyby plus swiatła ( chodzi o jak najwiekszy pobor pradu przez odbiorniki ) i sprawdzic czy napiecie nie spada zbyt duzo.
Zdarza się ze alternator pakuje w akumulator duzo prądu bezskutecznie gdyż ten go nie magazynuje tak po chłopsku. Zrób pomiar cęgami amperowymi. Lub jest słaby styk na łączach jak np. w Oplach.
alternator prawdopodobnie ma 70A
upewnij sie ze alternator ma dobre napiecie ladowania. optymalna wartosc to 14.4vol. jak jest mniejsza to akus moze byc niedoladowany. Dodano po 3 zalezy jakie to auto, jaki akumulator, czy np korzystarz z funkcji ktore potrzebuja duzo pradu
Czyli jeśli w opisie na tej płaskiej czesci jest literka "A" to ta płaska czesc jest anodą a drucik katodą i odwrotnie tak ? W alternatorze mam diody z opisami na spodniej czesci 076 862 , nie ma tam literki ani A ani K
Naładowany akumulator powinien wskazać 12,8V. Jeżeli jest rozładowany wskazanie jest poniżej 12V. 14,4V to napięcie ładowania z alternatora bez obciążenia a z włączonymi światłami pokaże już ok.13,8V. Pytanie jest takie jakie masz auto i w jakim stanie? Dzisiaj byłem na sprawdzeniu akumulatora i mam oto taki wydruk. https://obrazki.elektroda.pl/5881650900_...
Masz jakiś problem z akumulatorem, światła przygasają, nie możesz rano odpalić czy inne cyrki czy tylko mierzysz napięcie i stwierdziłeś, że po włączeniu np. dmuchawy napięcie w instalacji spada? Kontrolka ładowania gaśnie po uruchomieniu i nie pokazuje się podczas pracy silnika? W tym sprzęcie wzbudzeniem alternatora a co za tym idzie, jego wydajnością...
o gat jak dla mie to już będzie za duzo :( a jakie powinien miec parametry nowy alternator?? moze wyjdzie taniej?
Witam, Wiem ze napiecie zmienne w aucie nie powinno byc wyzsze niz ok 1Vac. Co jest powodem ze mam u siebie w instlacji 49 V? Dodam ze zalozylem alternator wraz z regulatorem z auta w ktorym napiecie bylo duzo ponizej 1V Tomek
Ja z doswiadczenia powiem tak jak ma byc głosno to JBL jak ma byc Mocno i konkretnie to Rockford lub JL jesli w miare glosno i masywnie to hertz es250 lub lanzar vibe co do 2 cewkowych to ciezko bedzie bo bardzo obciazaja wzmaka i trza miec w aucie super alternator i dodatkowe aku nie strasz ludzi ze jest tak zle z 2 cewkami mam 2x306dvc + BM990 +...
napisałeś: kontrolka,lub kabel ma zwarcie do masy napewno? Bo jeśli tak to mi da duzo do myslenia
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.Daja duzo do myslenia.Pozdrowienia
Wymien szczotki. 5 mm to dosyc duzo . Maja slaby docisk na pierscieniach .
Kwestia jakie wejścia ma LOGO. Prędkość można wziąć z alternatora, z czujnika pickup, które jest najczęściej jeden a możliwość założenia jest dwuch sztuk. No i oczywiście idzie prędkość po magistrali CAN.
Swojego czasu tak doładowywałem C 360 Ten przyklad raczej do mnie nie przemawia, bo tak cienkie przewody w naturalny sposob ograniczaly przeplyw pradu. Ja sobie nie moge pozwolic na takie przewody, bo nie chce sie... spalic. Zreszta na takich [1,5mm²] Webasto nie zawsze chcialo odpalac [sprawdzone] Nie wiem jaki prad u mnie plynie z alternatora...
witam panowie rozkręcałem cały silnik bo uszczelniacze były do wymiany rozrząd zblokowałem na trzpieniu a wał ustawiłem na 52 mm i działa miałem problem z odpaleniem bo nie założyłem paska alternatora i silnik zapalał mi i gasł ale człowiek uczy się na błędach nie jestem tylko pewny tych 52 mm jak dasz rady to możesz mi to sprawdzić i wysłać na PW pozdrawiam...
Slyszalem ze to sprawa zbyt niskiego napiecia, na poczatku bass jest normalny bo wzmacniacz jest "naladowany" na max i z czasem traci moc i jak bass ucichnie wtedy sie doladowywuje i znow ten sam efekt, kazdy nastepny jes slabszy. Sa do tego jakies urzadzenia tylko nie wiem jak sie nazywaja mozliwe ze kondensatory. Podtrzymuja one napiecie na wzmacniaczu,...
"Tworzy" taki stan rzeczy komputer, który zmniejsza obciążenie silnika pracą alternatora, gdy uzna to za stosowne ..." Co za poezja... "Niektóre modele, japońskie (Nippondenso) alternatory z terminalem C (komputer - CPU Control) mogą ładować chwilowo (a czasem dłuższochwilowo ...) z dziwnie małym napięciem rzędu 12.8 - 13.1 V. Już od dawna nie tylko...
zwróciłeś uwagę że jedne są z katodą na obudowie, a drugie anodą??? Bo może z tej wymiany wyjść Socjalistyczna-Reforma-Ustrojowa...
Rozwiązanie z multivana T4, który ma 2 akumulatory, jeden rozruchowy, drugi "salonowy"[url=http://www.t4-wiki.de/wik...
Jeżeli kontrolka pali się mimo pracującego silnika jest problem z ładowaniem i z tego, co pamiętam to generator powinien zgasnąć po 15 lub 30s. Często za ten stan odpowiadają zanieczyszczone pierścienie ślizgowe na wirniku alternatora lub zacinające się szczotki. Ładowanie na poziomie 14,2V jest jak najbardziej prawidłowe.
Witam! Czujnik temperatury znajduje sie nad alternatorem. Pozdrawiam.
To jest dioda stosowana w alternatorach - ma min. 20A prądu. Ponadto te diody są w dwu wariantach z anodą lub katodą na obudowie. Praktycznie 99% diod z alternatora będzie tu pasowało jedynie należy ustalić który wariant diody należy zastosować. Niekiedy diody tego samego typu miały opis w kolorze czarnym lub czerwonym co pozwalało od razu odróżnić...
Jak grubym kablem jest połączony alternator z rozrusznikiem? Powyżej opisałem, co się będzie działo jak kierowca będzie ignorował stan techniczny alternatora. Żarząca się kontrolka świadczy o problemach z alternatorem - słabym ładowaniu. To za sobą pociąga niedoładowane akumulatory i problemy z rozruchem. Użytkownik jest skłonny winić akumulatory zamiast...
A odpala normalnie , przypadkiem nie masz doczynienia z jakimś zwarciem z Alternatora ? Ponieważ jeżeli tak się dzieje iż mrugają kontrolki itd to musi być jakieś grube zwarcie. Nie rozładowuje ci Aku? U mnie ostatnio w deutz Fahr( ciągnik) , było zwarcie takie że włącznik świateł działał jak stacyjka . Pozycja załączała i rozłączała mechanizm.
Chyba akumulator nie daje rady a nie alternator jezeli duzo slucha ,a pokonuje krótkie odcinki to jest wiecznie niedoladowany nawet ten orginalny więc rozwiązanie nie jest zle o zwiększeniu pojemności i dodaniu kondensatora. Chyba kolega ma spore braki w wiedzy. 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka...
nie szeregowo , to jest troche niebezpieczne bo zawsze moze sie coś rozłączyc lub zrobić zwarcie, za duzo kombinacji, miernik cegowy i zajmuje to 15s
Witam.Do wczesniejszych wypowiedzi dodam jeszcze taka wskazowke-byc moze koncza sie pierscienie uzwojenia wzbudzajacego wirnika tz. szczotki z regulatora napiecia musza miec dobre przejscie elektryczne na wirnik.Przy wiekowych alternatorach pierscienie tak duzo sie wycieraja ze w niektorych miejscach poprostu ich nie ma .Przy malych obrotach przerwy...
Mam nadzieje, ze nie chcesz z czlowieka wycisnac 8kW bo to nawet stado Pudzianowskich nie pomoze :) Jak zastosujesz pradnice duzej mocy to pojedyncze % strat beda na tyle duze ,ze i tak wiele pozytku nie bedzie . Pradnica o konstrukcji alternatora tyle ze duzo mniejszej mocy lub tzw "amerykanka"-konstrukcja wirnika pradnicy nie posiadajaca rdzeni ferromagnetycznych...
Stabilizator wystarczy no i standardowo jakies elementy filtrujace gdyz w samochodzie jest duzo smieci na zasilaniu generowanych przez alternator i uklad zaplonowy pozniej moga dziac sie jakies dziwne zwichy procka nie jest to reguła ale zdarza sie...
wymiana akumlatora i to ze przez tydzien bylo ok, sugeruje, ze w aucie jest slabe ladowanie owego akumulatora, tylko dziwne by bylo gdyby elektronik tego nie sprawdzil. Uszkodzony rozrusznik tez potrafi rozne figle platac w fiacie, tydzien temu mialem auto ktore zgaslo podczas jazdy, przy probie odpalania krecil troche slabo ale krecil na tyle ze powinien...
Czesc, posiadam ciagnik benzynowy,odpalanie i gaszenie z kluczyka, posiadam w nim pradnice, ale juz mi ona nie wyrabia przy obciążeniu i tez bez wlaczonego oswietlenia. Kontrolka ladowania gasnie ale ladowania za duzo nie ma, dlatego też posiadam alternator lucas, i chcialbym go podłączyć, w nim znajdują sie 3 wtyki, 2 razem polaczone blaszka i sa wieksze...
Błąd , szczotki i mopy sprzedają w AGD , a nie pasmanterii!
no dlatego zakladam temat tu by sie dowiedziec. chcialem uzyc na niego k2 akra do mycia silnikow i troche go spsikac bo dosc duzo tego oleju zaschnietego najgorzej
Zdarza się że jest w środku alternatora,zależnie od pojazdu.
Jesli to jest akumulator na ekektrolit to oczywiscie, ze czasami trzeba dolac elektrolitu i mozna go podladowac prostownikiem. Roczny akumulator i Ty chcesz wymieniac? Moja czerwona topla 8 lat wytrzymala a kolejna juz 4 jezdzi. Tylko ze pilnuje raz na rok elektrolitu i po dolewce daje pod prostownik. Chlopie 54 a 60 to zadna różnica!!!!! Gdybys mial...
głowicy deutz moment deutz głowica deutz moment deutz deutz agrotron
tranzystory mutujące odklejenie szybki corsa przyspieszaniu
zseeim technikum najlepsze czaty
Kia Ceed vs Ford Focus: Porównanie kompaktów Objawy luźnej przepustnicy w Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004