Wymieniają usczelkę pod głowicą, a nie silnik. To typowa przypadłość tych silników. Myślisz kolego o uszczelce że padła koło kanału olejowego i tak pije olej. Tam są same kanały olejowe, w końcu silnik tradycyjnie dla Deutz-a chłodzony olejem.
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Zgadzam się, ale po 5 minutach jest bardzo gorąco((( chłodzenie olejem...
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
Daro122 , Po co zabierasz głos w sprawie, o której nie masz bladego pojęcia? Ten silnik jest chłodzony cieczą pomiędzy cylindrami płynie olej silnikowy. Zgodnie ze starą tradycją Deutz-a silnik chłodzony olejem. A na silnikach chłodzonych powietrzem ta firma zjadła zęby. A ich silnik słynęły z prostoty i trwałości. A jak zajrzysz do ich tabel to zobaczysz,...
Witam posiadam silnik Deutz BF8L513, chłodzony powietrzem, ostatnio nie łapie temperatury, zegar sprawny sprawdzony, czujnik temperatury oleju również. Silnik jakby cały czas się chłodził, co w tym silniku odpowiada za chłodzenie, jest coś w rodzaju termostatu? I jeśli tak to gdzie się znajduje? AI: Czy możesz opisać, w jakich warunkach silnik nie osiąga...
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem.
Cisnienie po odpaleniu w okolicach 4 bar później po rozgrzaniu spada na wolnych obrotach do troszkę ponad 2 bary. Ciśnienie sprężania czy oleju? Jeśli sprężania to powinno być co najmniej 11bar dla benzyniaka i co najmniej 22 dla diesla. Jeśli oleju to w normie. Silnik chłodzony cieczą czy olejem?
Czujnik temperatury głowicy jak sama nazwa mówi znajduje się w głowicy, jest przykręcony do drugiej lub pierwszej głowicy jak jest, a raczej w to wątpię. W silnikach doładowanych bardziej się mierzy temperaturę oleju i on jest w podstawie filtra.
Do traktora najlepsze są przemysłowe silniki wolnoobrotowe. Deutz, Hatz. Dodatkowym atutem tych silników jest chłodzenie powietrzem np. Deutz 511, 912-913, bądź olejem 1011 i pochodne. Ale najtaniej będzie wyrwać jakąś używkę na szrocie od samochodu.
Witam, mam problem z silnikiem Deutz BF4L1011F. Zaczął kopcić na biało i pojawił się olej w wydechu. Pierwszy pomysł - turbo. Po regeneracji i złożeniu dalej wręcz rzyga olejem. W ciągu 5 minut pracy silnika wciągnął połowę wysokości bagnetu oleju. Silnik chłodzony olejem, teraz pytanie czy pierścienie czy głowica/uszczelka pod głowicą wydmuchana?
wszystko zależy za jakie pieniądze jest do kupienia i w jakim stanie, jak do 1000zł to sam bym chętnie kupił do esioka :) ogólnie są to prawie niezniszczalne silniki, byle tylko miały dobre chłodzenie (trzeba myć karczerem cylindry i chłodnice oleju pod tą pokrywą tunelu powietrza, bo jak są zalepione olejem z syfem to się przegrzewają i zajeżdżają)
Również podpytam. Wszystko w jak najlepszym porządku. Nic nie kapie uszczelki suche oleju nie widać. Żeberka również czyszczone. Jest opcja aby ostatni cylinder nie był wystarczająco chłodzony powietrzem? Może zmiana szajbki na wentylatorze pomorze ?
Chwila moment. Gubie się w Twojej wypowiedzi. Do sterego C42 co miał F3 Deutz do silnika lałem jakies mineralne do diesla, do śruby Corena S3, do chłodnicy nic bo był chłodzony olejem :P Nowy zalewa serwis na oryginalnych produktach, bo jest nowy na gwarancji :)
Prawdopodobnie to kontrolka chłodzenia silnika olejem Ale pewności nie mam.
hehe , proponuje poczytac jeszcze zanium sie za to zabierzesz no ale tak od poczatku : 1- odprezenie przy takim doladowaniu nie jest konieczne 2- chlodzenie ciesza , wystepuje lub nie zalezne od modelu sprezarki , czesciej mozna to znalesc w turbobenzynach ze wzgledu na temp pracy 3 - olej do smarowania turbo bierze sie z obiegu z silnika , nie stosuje...
Tak możemy konkretniej. Bo jak na razie nic ciekawego nie wiem. Temperatura oleju, tak konkretnie. Zamieniłeś silnik z zewnętrznym układem chłodzenia na silnik z zewnętrznym układem 1:1 czy może miał podgrzewacz.
ja jestem drogi ale oplacalny tez jak doktor skonczylem duzo szkol
Silnik jest chłodzony olejem stąd te wyższe dopuszczalne temperatury. Jak się termostat nie otworzy i będziesz miał zimną chłodnicę przy temperaturze oleju 135 140 stopni to wtedy szukasz problemu.
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
kkknc napisał: zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem. To mnie uspokoiło :D , bo każdy silnik spalinowy jest po części chłodzony olejem. A tak z ciekawości , bo nie znam tych silników, czym jest chłodzony olej?
Akurat z tym Classem i z tym silnikiem nie miałem doczynienia, ale 2 lata temu kosiłem przez tydzień małym FAHR-em, nie pamiętam jaki to był model. Silnik też był chłodzony powietrzem i w najbardziej upalne dni temperatura oleju utrzymywała się w granicach 80-90 stopni, przy czym zegar temperatury miał skalę do 140 stopni. Podczas koszenia, najczęściej...
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
http://www.google.pl/search?hl=pl&source... Dawno już to wymyślono :|
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
Pół litra nie zobaczysz jak silnik spala. W bloku brak miejsca styku tych czynników. Oglądając i patrząc nic dalej nie pójdzie. Ja bym popracował cały dzień i zobaczył dokładnie ile oleju ubywa. Bo teraz twierdzisz że 0,5l/h skoro dostaje się do układu chłodzenia to po 10h powinieneś tam mieć 5l oleju. Czyli pół oleju pół płynu. A sam korek który ma...
Chłodnice zwłaszcza typu baranek ( patrz rysunek, który wstawiłem poz. 99) lubią pękać jak nie są zamocowane i zdarza się, że ktoś później montuje taką bez termostatu, bo jest tańsza o 60%. Ta pokazana na tym rysunku jest bez termostatu, ale pokazałem ci na innej jak ten termostat wygląda. Bo było parę typów chłodnic i w Almmanie były właśnie baranki...
Witajcie. Sprawa wydaje się dość banalna ale przysporzyła problemu. Sprzęt to kompresor Compair z silnikiem Deutz F3M1011. Silnik posiada dużą zewnętrzną chłodnicę oleju. Instrukcja podaje, że układ smarowania-chłodzenia mieści 6,75l oleju. Zabrałem się za wymianę oleju i po rozgrzaniu silnika zeszło z niego tylko 4l. Stan na bagnecie przed spuszczeniem...
Czy takie cacko jak na załączonych zdjęciach wytrzyma pracę jako duży kompresor? Mógłbym wykorzystać samą sprężarkę bo silnik elektryczny jest spalony. Problem w tym, ze ona w oryginale jest chlodzona obiegiem wewnętrznym, gazem chłodniczym o temperaturze - 16 do - 25 *C Sprężarka dobrej firmy Bitzer typ 6F - 40.2Y, sześcio-tlokowa, dwa stopnie sprężania,...
ok to pomysł z akwarium pakujemy do trumny i zakopujemy :) a pomysł z radiatorami? jak by zastosowac klika radiatorow np. od foxconna ? ogniwa zera duzo pradu :) a ceny poszly w gore :| po calym miesiacu jak pc bedzie chodzi to beda mi musieli zbudowac elektrownie obok chaty a tak powaznie :) to moze pare radiatorow połączonych z soba (przy polaczeniu...
Witam mam pytanie... Zakupiłem kompresor spalinowy z silnikiem deutz dwu cylindrowy chłodzony powietrzem. Chce w nim wymienić olej w sprężarce i Tu nasuwają się pytania : Jaki to ma być olej? Co jeszcze trzeba wymienić przy wymianie oleju? Proszę o jakieś porady. Kompresor IRMER ELZE D241R9DG Z 1986R dodaje zdjęcie kompresora w załączniku
witam, mam problem z silnikiem deutz 913 chłodzony powietrzem- problem wygląda tak, że zawsze rano po uruchomieniu silnika pracuje około minuty i przez odmę wyrzuca dość dużą ilość oleju po czym w ciągu dnia mogę zgasić maszynę np. na pół godziny- odpalam i problem nie wraca. domyślam się, że problem ma związek z tym, że rano olej jest zimny dodam,...
Poza tym to jest dobre na pare godzin uzytkowania komputera, poniewaz olej sie nagrzewa. Byly gdzies wykresy, ze po kilku godzinach temperatury byly juz drastycznie wysokie i duzo wyzsze od standardowego systemu chlodzenia.
Mikser Betoniarka Brinkmann 260/45 z silnikiem Deutz. Proszę o podpowiedź w dwóch kwestiach, a mianowicie (maszyna po dłuższym postoju odpalona bez problemu): 1. Ucieka olej hydrauliczny, który dostaje się do przekładni głównej i wylewa się przez górny korek. Rozebraliśmy układ hydrauliczny dokładnie, pompa hydrauliczna przymocowana do przekładni głównej...
Witam, Czytając posty odnoszę wrażenie że przyczyną zapalenia się kombajnów są silniki chłodzone powietrzem. Nie jest to do końca prawdą, częściej przyczyną zapłonu są ślizgające sie paski klinowe, nieszczelne kolektory wydechowe , tłumiki, brak tłumików iskier itp. Silniki chłodzone powietrzem są tak samo bezpieczne i trwałe, wymagają co prawda lepszej...
ups zapedziłem sie... myślałem o CDIku. Co do chłodzenia turbiny to ona nie ma chłodnicy i nie jest chłodzona przez chłodnice bezpośrednio. Turbina podczas długiej jazdy nagrzewa sie znaczaco bo silnik stale pracuje na wysokich obrotach. Po natychmiastowym zatrzymaniu silnika po długiej trasie turbina robi sie "czerwona". Pompa oleju nie pracuje i olej...
Jak nie ma , jak glowice maja ok 130'C a zawory duzo wiecej. 130°C to jest spora temperatura? To jest ewentualnie normalna praca takiej sprężarki. Nic nadzwyczajnego. Poza tym, żeby osiągnąć taką temperaturę to musiałaby mieć pracę ciągłą przez dobre pół dnia. Żeby napompować 50 litrowy zbiornik do 10 atmosfer sprężarka potrzebuje około 1,5 minuty....
silnik chłodzony olejem ,ale to jest ok, wszystkie filtry wymienione , nowa pompka paliwa , dymi na biało i na początku mam wrażenie że spadek mocy jest mniejszy. Ja jednak myślę o za małej dawce paliwa lub uszkodzonej pompie wtryskowej
To silnik chłodzony olejem Czujnik przegrzania(temp.) jest jednopinowy i znajduje się obok czujnika ciśnienia oleju, Te dwa czerwone kabelki są zakończone wsuwkami i wisiały sobie pod wentylatorem,tak jakby były od tego czujnika ale jaki byłby to sens ? Alternator i czujnik
Ja nie robiłem remontu robił to mechanik, mam nadzieję że wszystko w środku wyczyścił. Silnik od Brinkmana. Silnik jest chłodzony chłodnicą oleju. Rozmawiałem przed chwilą z mechanikiem wszystko było wykręcane i czyszczone. Jak byłem zobaczyć jak składa to wszystko w środku było czyściutkie, żadnego nagaru nic nie było.
Często ciśnienie ucieka panewkami, skoro po remoncie to wał po szlifie a panewki nowe-może źle dobrane? Powiedzmy że udało się mu kupić dobry ich gatunek, plus w górnej normie szlif wału żeby się zaraz nie zatarł zastanawiam mnie jedno czemu na zimnym ma ciśnienie około 7 bar a jak go tak mocno rozgrzeje to spada poniżej 1 bara, Ponieważ jest to silnik...
jedz do jakiegos mechnika i niech sprawdzi czy to czasem nie uszczelka pod głowica, mialem podobny problem , tylko ze u mnie lecial bialy dym z tlumnika i gdy odkrecilem korek od wlewu oleju to byl biały nalot co swiadczylo o tym ze do silnika dostaje sie woda, i wlasnie plyn od chłodzenia bulgotał i ubywalo go bardzo duzo
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
Bardzo dziekuje za odpowiedż.Wartość sprężania jest ale za mała. Podobno wlaśnie bs, czyli tłok chłodzony olejem z podwójnym dnem, odwrotnie jak w fl , ale wymiary identyczne.To prawda że zrobiłem to na pałe, ale facet sprzedając mi czesci, powiedział , że nie ma to wiekszego wplywu na sprężanie. A jaka musi być odleglość między tłokiem i cylindrem?
Dzis chcialem sie zabrac za uszczelke pod glowica , spuszczam plyn chlodzacy a tu ku mojemu zaskoczeniu plyn bez oleju. Sciaglem zbiornik wyrownawczy i przeplukalem w benzynie ( wyglada jak nowka ). Zalalem znow plyn i zobaczymy co bedzie. W kazdym razie przed wymiana chlodniczki bylo duzo oleju w chlodzacym . Mozliwe ze po wymianie chlodniczki jest...
Taki dzwięk typu woda w gorącym oleju.... i te stuki oznaczaja przeładowany agregat gazem lub za małe obciązenie termiczne. Sprawdz jak daleko rura ssąca się szroni beż obciążenia jesli do samego agregatu to znaczy ze jest za duzo gazu. Szron powinien zatrzymywać się kilka cm przed agregatem.
Pozwolcie ze ja sie wlacze ;) Olejem moznaby chlodzic tylko problem z pompa ale latwy do rozwiazania dotoczyc malutki waleczek z wcieciem w ksztalcie sruby z duzym skokiem i ulozyskowac dodac magnes i otoczyc cewka potem doprowadzic olej i sruba archimedesa jak sie patrzy a jak szybko by wirowala to by duzo pompowala. Co wy na to??
Sprawdź poziom płynu chłodniczego. 🤣😭😂 A w którym miejscu się dolewa w silniku chłodzonym powietrzem. Możesz mieć wyciągnięty pasek więc sprawdź czy napinacz nie do tego do czujnika zerwania paska. Możesz to ściągnąć wtyczkę z tego czujnika i zobaczyć wtedy drugi czujnik masz głowicy ten długi cienki. Opcjonalnie mogłeś mieć...
Kolego największy QA to 165. Natomiast QAS było 500 i 600 po środku nie było 540 Te generatory były na rynek amerykański z silnikami Caterpiler i Cumis. W dalszym ciągu uważam, że to QA, 44 bo większy, czyli QA 50 miał już silnik Deutz chłodzony cieczą i inna prądnice ECO 32 – 3L/4, a 44 miał właśnie tego Deutza z turbiną i tą prądnicę ECO 32...
Jesli chodzi o sposob jaki tu przedstawiles, to takie chlodznie nie ma szans bycia. Mozesz jednakrze zastosowac chlodzenie olejowe w sposob taki jak chlodzenie wodne, tylko po co olej jak lepsze jest borygo na przyklad. inny sposob, to wez akwarium, napelnij olejem i wrzuc tam kompa tak jak jest. Takie patenty znajdziesz na you tubie, ale ja za bardzo...
Silnik spalinowy, ale są 2 możliwości: - perkins 3P, - Deutz 3 cylindrowy chłodzony powietrzem od C-360 jest za wielki gabarytowo. Ponadto mało ekonomiczny, jego moc byłaby chyba za wielka. Zastanawiam się nad tym rozwiązaniem powyżej i tak myślę czy to tak może być, gdyż wtedy sprężarka nie będzie pracowała na "obiegu wewnętrznym" z zamkniętym zaworem...
na moje to trochę mało profesjonalnie, że te koła pasowe osadzasz z tyłu sprężarki a nie na stożku z przodu Początkowo miały koła pasowe być umieszczone własnie od strony koł zębatych- ale w porę zorientowałem się, że nie ma tam simmeringu i najzwyczajniej w świecie olej z wału przedostawał by się na koło pasowe... W silniku Jelcza nie miało to znaczenia,...
WITAM Na uczelni chlodzilismy uklady za pomoca benzyny (to nie dowcip). Chlodzenie olejem raczej nie wchodzi w gre przy powierzchniach rzedu kilkuset mm2 i przekrojach rurek 8-12mm. Wystarczy zwykla woda destylowana. Jest dielektrykiem i ma mniejsza gestosc, co jednoznacznie tlumaczy mozliwosc zastosowania pompki o mniejszej wydajnosci. Rzeczywiscie...
Witam. Ja zazwyczaj sprawdzam tak: 1. Przed pierwszym odpaleniam sprawdzam stan oleju i czy niema białej substancji co może wskazywać na obecnośc płynu chłodzącego w oleju. 2. Odwrobnie czy płyn w układzie chłodzenia nie jest tłusty i czy niema białej masłowate substancji, to mże wskazywać na obecność oleju w płynie (pęknięta głowca, dmuchnieta uszczelka)...
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? Co do samej pompy to...
Pare uwag ode mnie: 1. Cena wykonania stosunkowo niska, choc olej transformatorowy troche kosztuje wiec zaplacisz tyle ile pomiesci Twoj zbiornik 2. Hdd, naped, dodatkowe zlacza musisz wyrzucic na zewnatrz co znacznie popsuje estetyke. 3. Szansa na uszkodzenie jakis elementow jest bardzo duza. W sumie to bym osbtawial ze podziala Ci to pare miesiecy...
kiedys miałem taki objaw w manualnej klimie ,byly przewody pomylone przy tym osuszaczu z dołu był zamontowany ,chyba seat aroza ,dało sie zamienic ,osuszacz byl dogory nogami ze tak powiem ,i fajnie nawet wszystko pasowalo ,chlodzila chwilke i koniec 8 warsztatow zjezdzila ,kaplem sie tylko po tym ze przewody sie krzyzowaly Dodano po 1 sprawdz czy tam...
hmmm moze macie racje ale jesli by dac duzy radiator ?:P nie wiem czytalem o tym a wiec to tylko teorie znam w praktyce nie mialem tego w rece aaa ja sie spotkalem z nowego elektronika z auto klima wiec tam sa 2 moduly nawet nie wiem jakiej wielkosci a do domq dalbym 3 pozatym odprowadzanie ciepla by bylo chyba dosyc dobre pomieszczenie tez nie najwieksze...
witam,nigdy nie jest za duzo nauki, ale bidon ujal to najlepiej, ja bym dodal ,ze samochod zawsze trzeba traktowac z 'czuciem', a on bedzie o tym pamietal.jezeli chodzi o auta nowe /jezdzace na syntetyku/ to mniejszy klopot gdyz olej ma lepsze wlasnosci smarne szczegolnie w niskich temp. /mam na mysli smarowanie turbiny/, zasada jest taka;/jak juz to...
A jeszcze tak zapytam przy tych silnikach chłodzonym powietrzem uszczelke pod głowice te blaszaną mam na sucho składac czy smarowac smarem grafitowym lub miedzianym? sa tacy co daja słyszałem, smar ma za zadanie ewentualne nierówności zakleic. Ja zobaczyłem jak rozebrałem u mojego takie jak by wyszlifowane place (dziury) od tulei jak rosła i kurczyła...
Nie jestem dobrym kreślarzem ani rysownikiem. Zamieszczam na razie prymitywny rysunek elektrod pompy. Średnice komórek -anod wynoszą u mnie 7 i 8 mm, wysokość 7 mm (stosunek wysokości do średnicy komórki równy ok 1:1...1:1,2). Odległość między katodami a anodą ok 1-2 mm. Anody wykonane są ze stali grubości ok 0,1 mm. Tantal można pozyskać z anod niektórych...
Czyli wiec lepiej wsadze normalny AVB 101 km bo widze za duzo kombinacji:) Jeszcze jak skrzynie manualna bym mial to moze co innego a tak to lipa wiec bedzie ok. Jak cos to chip okolo 1000 zl kosztuje jak mi bedzie malo:) Słupek nie ma znaczenia, AWX i AVF są najlepsze do chipa, miały dodatkowy natrysk oleju na denko tłoka od dołu celem chłodzenia,...
Podstawowy prototyp Anadol STC-16 został opracowany w 1972 r. przez Eralpa Noyana i był produkowany dopiero w latach 1973–1975. W ten sposób po samochodzie Devrim, który powstał w 1961 r., STC-16 był pierwszym zaprojektowanym i wyprodukowanym w Turcji oraz pierwszym tureckim autem sportowym. https://obrazki.elektroda.pl/3624458100_...
Dodano po 11 G-lader to fajny pomysl, jednak moim zdaniem technicznie trudniejszy do rozwiazania. Lepiej bedzie postarac się uturbic silnik. Ze wzgledu na budowe tloka w F7P, moim zdaniem, konieczna bedzie ich wymiana na kute, np Wiseco, Ross. Problem ze smarowniem przeplywowym turbiny juz masz rozwiazanybo masz chlodnice pelnoprzeplywowa (kolejnosc...
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
deutz chłodzenie deutz oleju chłodzenie oleju
połączenie przewód wielożyłowy ładowarka huawei cewka gwarancja
proste radio saeco vienna młynek
Głośne wirowanie pralki - przyczyny i rozwiązania Światła przeciwmgielne Peugeot 307 (2007) - problem z napięciem