Więc coś masz zaślepione. Z wtrysków musi coś z pod igły polecić. Im bardziej zużyty tym więcej. Do tego z pierwszej pompki idzie przelew do góry na wtryski, a z tamtąd do zbiornika. Jak pompka siada to daje coraz mnie paliwa. Dla silnika starcza, a na przelew nic już nie idzie.
Zwykły od VW na 0,6-0,8 bara podchodzi. Gwint 10*1
To zależy nie sterownika. Nie wiem jaki masz. Producenta silnika czy maszyny. Ja ci możliwości pokazałem. W sumie to Star 200 był na 24V więc lepiej będzie od Iveco,Avia, czy Transit. Chociaż najłatwiej podłączyć i wykorzystać z Iveco Dayli Z lat 90-99.
AFN i 1Z gwizdaja. To lubie. :> Luzy na wirniku do sprawdzenia. Ale to by wcinalo bardzo duzo oleju.
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Zadzwoń do Krzyśka Ślusarczyka. Jeździ po Polsce i naprawia maszyny. Nie jest drogi.
Nie, to typowa usterka w tym silniku. Najczęściej na drugim albo między drugim a trzecim się przepala.
Pompka paliwa do wymiany. Do tego oleju i filtr oleju.
Wymontuj i umyj chłodnicę oleju.
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Między przepustnicą o kolektorem masz oring. Sam wąż jest gumowy więc tylko opaska. Jak leci z osi przepustnicy to ona jest do wymiany. Sprawdz węże i sam IC czy nie ma tam duzo oleju. Jak jest wypłucz i zrób turbinę.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Pila leje olej na prowadnice
Jak diesel odpala ( czyli ma kompresję) to nawet bez pierścienia olejowego nie zużył by 0,5 l oleju w ciągu 5 min.(:
Przecież pisałeś że ciśnienie spada do 1bar, teraz że do zera. Zastanów się. Podaj temperaturę i ciśnienie. Do tego lepkość oleju.
Ciekawe jak to dziala w sensie konstrukcyjnym. Ma ktos moze schemat tego urzadzenia? Ciekawe jak duzo oleju jest w stanie zatrzymac.
Jak nie masz oleju to elektronika nic nie wskóra. Zobacz czemu nie masz oleju.
zbyt szczelna góra i mizerny dół ,zobacz jak duzo znika oleju.
Zimne częsci mają mniejszy wymiar.
Wieksza dysza nie robi dla mnie sensu , najmniejsza dysza dostarcza wystarczajaca moc dla wiekszosci piecy , dodatkowo drobniej rozpryskuje , posiadam tez sna 0,5 to jest juz za duzo oleju .
Witam, w którym miejscu znajduje się termostat w tym silniku?
Ok sprawdzę te zawory ale dopiero bliżej weekendu bo mnie w domu nie ma. Ale czy nie powinno być gdzieś wycieku oleju???
witam jestem tu nowy wiec prosze o zrozumienie jesli powtarzam pytanie zakupiłem Deutz AgroStar 6.81 po wymianie oleju hydraulicznego skrzynia szarpie czy mogę i w jaki sposób wywołać automatyczną kalibracje skrzyni biegów ???
Rura od intercoolera odpieta to pali od strzała , czyściłem intercooler nie bylo duzo oleju, MAF'a nawet nie sprawdzałem jeszcze
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
Moim zdaniem spaprał uszczelniacze zaworowe, zwłaszcza jeśli przed awarią auto nie brało oleju.
Wymieniają usczelkę pod głowicą, a nie silnik. To typowa przypadłość tych silników. Myślisz kolego o uszczelce że padła koło kanału olejowego i tak pije olej. Tam są same kanały olejowe, w końcu silnik tradycyjnie dla Deutz-a chłodzony olejem.
Witam. Mam problem z Deutz Fahr M600 Agrotron. Podnośnik tylny działa, ale podczas przepływu oleju przez sekcje A, nie przez przełącznik od podnośnika. Jakieś pomysły?
kolego to ze pokazuje -1,5 litra oznacza ze masz 1,5 litra oleju za duzo. Zauwaz ze jak masz ten wykres nad cyfra 1,5 to widac ze stan jest za wysoki.
Dolot suchy? Przyjżyj sie odmie czy nie wyrzuca za duzo oleju w kolektor.
Plukanie oprócz osuszacza. Rozbierz i przemyj benzyna ekstrakcyjna i wydmuchaj. Jak chcesz sprawdzić czy kompresor dobry to puść klime i odkrec na wysokim lekko nakretke na zegarach. Jak pojdzie szary olej to du..a zbita. Jak duzo oleju to cisnienie skacze na HP a na LP nisko nawet ponizej 2 barów. Zadna filozofia.
W lewo od filtra oleju masz zaślepkę.
Cylinder dokręcasz w 5 podanych przeze mnie na forum ruchach. Tu masz pierwszą cześć instrukcji czyli przedmowa.
To stare dobre silniki. Oring napisałem ci gdzie jest. Minimalne ciśnienie oleju to 0.4bar przy temperaturze oleju 120C olej 15W/40 i obroty biegu jałowego 650obr/min. Żniwa przechodzi w końcu na jałowym w polu nie robisz.
Zgadzam się, ale po 5 minutach jest bardzo gorąco((( chłodzenie olejem...
Dotknij do masy i zobacz na wskazówkę.
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Czujnik ciśnienia oleju elektryczny czy mechaniczny? W miejsce tego patentu może być wkręcony czujnik ciśnienia, temperatury oleju, lub zaślepka. Patent daje to, że olej zamiast smarować silnik wraca do miski. Patent zlikwidować wrócić do oryginału zmierzyć ciśnienie oleju.
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
Nie, zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem.
Moze za duzo tego oleju? krzysiek7108: Udalo Ci sie zrobic tak, ze da sie przezrbroic z glebogryzarki na wirnik? Ta rura z mocowaniem do nozy jest tylko sciskana srubami?
W dwusuwie olej zawsze bedzie w tlumiku jak leje sie kiepski mixol. Moja rada jest taka-jesli motocykl normalnie "zapala", nie zalewa swiecy, ma wlasciwa moc i jezdzi to po co myslisz o rozbieraniu silnika? Dwusuw spala olej i bedzie kopcil, jak przeszkadza ci dym to kup czterosuw. A moze po prostu lejesz zbyt duzo tego oleju do paliwa? Poziom oleju...
Temperatura oleju podchodzi mi pod 120° Dlatego chciałem wyjąć termostat myślałem że będzie lepiej. W każdym razie wyciągnę zobaczę może czy jest ok. Chłodnica oleju czysta
ja w swoim golfie mialem przypadek ze serwisie nalali mi za duzo oleju i jak silnik sie zagrzal wlaczala sie kontrolka oleju
Niestety korka w chłodnicy nie ma. Odnośnie kodu silnika, masz rację. Jest to F3M1011F
W którym miejscu jest ten czujnik , a czy masz problemy z sprzęgłem rewersu bo mi coś się wydaje że źle łapie i czy twój jak masz np na biegu 7 i dajesz wsteczny wraca ci do tego biegu czy zaczyna od 1 Dodano po 1 U mnie na biegu z 3 na 4 jest takie straszne szarpnięcie Dodano po 2 U mnie na biegu z 3 na 4 jest takie straszne szarpnięcie
tak wozek bidowy traktor
mnie to wyglada na webasto z samochodu Robur swiece dostaniesz w sklepie z czesciami do ciezarowek, kiedys takie cudo mialem uruchomione ale sie nie kalkuluje bo duzo pali oleju napedowego i dosc znacznie kopci przy odpalaniu nie mowiac juz o generowanym przezen chalasie
Witam, skoro po wyczyszczeniu swiecy daje rade przejechac 100m, to znaczy - ze jest zbyt duzo oleju w paliwie [ jesli to silnik 2-suwowy ] lub jakies inne zanieczyszczenia / spalenizna odklada sie na elektrodach swiecy..? Byc moze jest jeszcze za zimno - silnik nie osiaga temperatury pracy , a olej z mieszanki - 'zakleja' elektrody swiecy, na to wychodzi...
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem.
Mozesz rozwinac ta enigmatyczna informacje i napisac dlaczego jest lub mialo by byc za duzo oleju w ukladzie?
Witam. Mam problem z Deutz DX 120. Po uruchomieniu silnika samoczynnie podnoszą się ramiona i pęka filtr oleju. Co może być przyczyną i jak to naprawić.
silnik takze ma duzo oleju własnie ide nadmiar zdjąc ok 3cm ponad stan
silnik jest w rozściełaczu do asfaltu , wiec zeby cokolwiek sprawdzić poniżej cylindrów będę musiał go wyjmować , nie bardzo widzę o jaki zawór Ci chodzi , on jest gdzieś po stronie filtra oleju ?
Co się stało że robiłeś remont. I czy zaraz po złożeniu miałeś problem z ciśnieniem? Podaj dokładną wartość ciśnienia oleju odczytaną z manometru do tego temperatura oleju. W Deutz-u to silnik 2012/13
Przeciwwagi uderzają w tym silniku o lustro oleju. Poza tym z panewek podczas pracy wydostaje się olej i jest rozrzucany siłą odśrodkową na cylindry. A łopatki to stosuje się w silnikach bez pompy oleju.
Sprawdź ilość oleju w silniku.
Ale czego poziomu tam niema żadnej miarki ani bagnetu Dodano po 30 Tam w seperatorze? Czy tak Dodano po 1 Jak odkrecilem z góry dekiel seperatora to było na samym początku dnie trochę oleju
Witam. Glowica byla planowana oraz sprawdzana na szczelnosc ciśnieniowo. Wymiennik sprawdzalismy sami. Nabilismy do niego 4.5 bara i do gorącej wody, wszystko było szczelne. Pod wymiennik zamawiane byly oryginalne uszczelnienia "zielone oringi" pod pokrywe wymiennika tez oryginalna uszczelka deutza. Pod glowice uszczelka reinz. Przed awaria silnik nie...
Duzo oleju dolewasz?
dziekuje wszystkim za odpowiedz tam nawet nie cieknie ani nie jest to mokre tylko taka mieszanina jakby kurzu z olejem taki osad ani nie mokry ani nie suchy cos na pograniczu i czy mozna z tym jezdzic jesli nie bierze duzo oleju? a i jeszcze jedno co za czujnik tam sie znajduje?
Witam, posiadam traktor Deutz Fahr Agroton M3. Mam problem z przygrzewającym się olejem w skrzyni biegów. Gdy się rozgrzeje, olej podnośnik słabo podnosi. Prosiłbym o pomoc, każdy mechanik rozkłada ręce i mówi co innego.
Acha , jedyne co moze doprowzdzic do konca naprawy to ten odczyt cisnienia oleju na rozgrzanym. To ci duzo wyjasni.
Chyba wlales zbyt duzo oleju. Ile powinno się wlać oleju w cylindry przy próbie sprawdzania tłoków ? Benzyna 1.6, 4-ry cylindry
Y61 3.0 ma dwa czujniki ciśnienia oleju: niskiego i wysokiego. Skoro auto jeszcze jeździ to pewnie któryś jest walnięty.
Wszystko jest metalowe. Tak wlasnie myslalem ze ze polaczenie moglo sie wytzec i nie da sie go juz mocniej skrecic. Ale mam tez teorie ze za duzo oleju jest podawane na lozysko i nadmiar wypycha po wrzecionie na zewnatrz. Tylko nie mam pojecia jaka dawka powinna byc odpowiednia?
Uwazam ze nie powinno lac za duzo oleju...Tworzy sie za duze cisnienie i puszczaja zimeringi...i wtedy rzeczywiscie po jakims czasie jest go znowu malo...
Tak jak pisałó robi1214 miałes za duzo oleju jeżeli było napełniane "pod korek". To nie jest otwór do ustalania poziomu oleju. W tym medelu do poziomu oleju jest specjalna miarka. Jedyny sposób na ustalenie poziomu oleju bez tej miarki jest zalanie 2.7l na pusta skrzynie.
z wylotu, dodam ze mocno kopci, a moze to być od mieszanki tzn. że dałem za duzo oleju do paliwa? przy powolnym dodawaniu gazu też gaśnie.
Zbyt bogata mieszanka (regulacja gaznika) , za duzo oleju w paliwie .
Max? A moze za duzo? W VW LT jest taki problem jak jest za duzo oleju.
Jesli to 2-suw to normalne ze ciezko odpala. Mieszanka musi przejsc przez korbowód. 4-suwy zwykle odpalają za pierwszym lub drugim szarpnieciem. Jezeli swieca jest osmolona to za duzo oleju dajesz do paliwa.
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Witam Mam problem z moim autem Pobiera za duzo oleju Na okolo 4000 tys km poszlo 2 litry Nie ma zadnych wyciekow Nie kopci Ogolnie auto jest sprawne i nic sie nie dzieje Czy ktos mial podobny problem albo doradzi jaka moze byc przyczyna?
Ciśnienie oleju oczywiście sprawdziłeś?
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Użytkownik auta musi postawić diagnoze w czym tkwi problem... A moze w ogóle go nie ma, miał za duzo oleju i pluł, wypluł co miał wypluć i juz ok :)
Sciagałeś powrót. Bardzo dobrze. Ja leci dobrze ciurkiem paliwo to ok. Litr oleju na tyle godzin jest jak najbardziej prawidłowy. Teraz się skup i odpowiedź na pytanie czy jak ciężko nierówno chodzi to podkapca na biało?
jeszcze sprawdz mieszanke bo jak przesdadzisz z olejem to tez nie odpalisz. Ile to ja sie kiedys nameczylem a okazalo sie ze jest zbyt duzo oleju w paliwie
Oleju w skrzyni się nie wymienia tylko dolewa.
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Reduktor można z powodzeniem ogrzewać olejem silnikowym. Spalinami owszem, ale dość szybko sie z tego wycofał Perkins i Deutz na korzyść ogrzewania olejem silnikowym. To bardzo stare rozwiązanie, które ma multum wad, ale zdaje egzamin w niektórych maszynach do dziś.
moim zdaniem strzela dlatego ze w rurce idacej do filtra powietrza znalazlo sie za duzo oleju . tylko dlaczego? i dlaczego pracuje na jednej swiecy ?
czujnik na retarderze jest..za slabo patrzyles ;) ..inaczej nie wyrzucalby Ci takiego bledu texa... ktora zreszta troche lipa jest.. nie masz czasami za duzo oleju? No z całą stanowczością nie ma czujnika ciśnienia oleju w retarderze. Owszem są temp. wody chłodzacej jak napisał serwisantscani1 :sm9: I te czujniki nie mogą miec różnicy w wartościach.
jak dwusow to moze dales za duzo oleju do benzyny? mialem podobny objaw w pile spalinowej, silnik gasl a jezeli juz palil (po kilkudziesieciu szarpnieciach...) nie wchodzil na obroty,
To chyba jest do nowszych modeli, Już w sumie ogarnąłem wszystko, jedynie został mi jeszcze czujnik ciśnienia oleju, nie mam pojęcia jak Go podpiąć
z modelu sprezarki który masz wylałes olej i musisz wlac tyle samo za duzo oleju to nie dobrze jaki olej znajdziesz w notach katalogowych tej sprezarki
Witam Mam pytanie, w ostatnim czasie zauwazylem, ze moja Alhambra bierze duzo oleju i plynu chodniczego. Po przejechaniu zaledwie 3000 km poszedl litr oleju, natomiast płyn chłodniczy dolewalem juz parokrotnie. Nie wiem czy jest to prawidlowe dzialanie samochodu czy jednak to jakas usterka. Bylbym bardzo wdzieczny za jakąkolwiek rade. Dziekuje
ja mialem podobny problem, slinik bral duzo oleju swiece sie zapepialy i strzelał przy jezdzie pod górke lub powyzej 110km/h Glowica byla do zrobienia wymiana uszczelniaczy i teraz śmiga :)
ale czy ona nie wypadnie po czasie znowu z tej oski? ;p jeżeli jest ruchoma? ;p bo muszę dodać ze ona sama w piecu wyleciala z tej oski, tyle ze ktos dal za duzo oleju i folia czasami sie nie obracala i slizgalo, to moze temu wypala...
HEJ Ja bym tak to zrobił: Świeca-sprawdzić jaka jest moze ci zarzuca czy są problemy z paleniem po tym jak zgaśnie jesli jest to 2-suw to może dałeś zbyt bogatą mieszanke(za duzo oleju), jesli świaca ogólnie jest wpożadku to wina musi być w paliwie a dokładniej braku jego-spali tyle ile jest w komorze gaźnika. Najlepiej by było gdybys szczegułowo opisał...
Witam, odpisuję Ci w tym topicu tylko i wyłącznie dlatego że miałem do czynienia z tym silnikiem, w ramach 'hobby' mojego ojca. :D Z reguły deutz'e na zachodzie są jechane do końca, więc sugeruję sprawdzić ciśnienie sprężania. Najczęściej pada cylinder znajdujący się najbliżej kabiny. Ostrzegam, jeśli zdejmiesz tuleje, pamiętaj o tym by przy wkładaniu...
Witam. Posiadam Suzuki Swift 1,2 benzyna 2010 rocznik w automacie i zauważyłem, że od pewnego czasu zaczął mi bardzo duzo oleju brac, ile? no tak litr miesiecznie. Myślę, że to bardzo duzo bo troche juz aut mialem w życiu i jeszcze żaden tyle nie przepalał. Dodam, że : ani nie kopci, ani nie ma wycieków, ani sie nie przelewa do układu chłodniczego....
nie duzo tego oleju tam nie ma ale, ten cały wlew oleju jest luzny
Nie doczekałem się nic na ten temat - tajemnica czy co ? więc temat można zamknąć.
Jak dolejesz troche za duzo oleju i bedzie dymiła to na pewno kosiarce nic się nie stanie (a jak jest nowa to nawet bardzo wskazane) tyle że ma mniejszą moc, ja też mam Demona i wydech się lekko poci lałem na początku 1:20 husqvarny i dymiła całkiem sporo teraz leje 1:25 też dymi ale mniej teoretycznie można nalać tego oleju mniej bo jest wysoko wydajny.
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
deutz filtr oleju kontrolka oleju deutz wymiana oleju deutz
elektrozaczep częstotliwość wyciek passat myjka ultradźwiękowa budowa
instalacja fotowoltaiczna grundig sv2000
Kontrolki w wózku widłowym Linde zapalają się na teście, potem brak dodatkowych informacji Ładowanie akumulatora Dyson - czas, wskaźniki, optymalizacja