Witam, http://obrazki.elektroda.pl/6779838700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3556853000_1...
Dotknij do masy i zobacz na wskazówkę.
Wewnątrz.Gdzie sie wpiąć?Możesz w miejsce czujnika.A gdzie sobie odkręcisz jakiś dekielek na skrzyni by coś słyszec to już Twoj wybór.Może wybierak skrzyni biegów.W skrzyniach ZF jest troche ciężko bo brak pokrywy na wierzchu.Masz tam ZF 7xxx ile?
http://obrazki.elektroda.pl/3421209500_1... Serdia 2000 jest darmowa. Sciągniesz bez problemu z serwera Deutz-a. Nowsza wersja 2010 jest już płatna chociaż chodzi 10 dni bez kodu i też do sciągnięcia z serwera. Błedy w serdi i wybłyskane są inne niż na wyswietlaczu maszyny. Bo tam już masz kody producenta maszyny a nie silnika. http://obrazki.elektroda.pl/2591843100_1...
Czy przez portal solarman i na telefonie macie także takie dziwne odczyty ? Produkcja 240W a niby ciśnie po fazach 0.9 A ----> 3x za duzo https://obrazki.elektroda.pl/6400082900_...
Zwykły od VW na 0,6-0,8 bara podchodzi. Gwint 10*1
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Ja napisałem, że wzrosło. Chyba jednak za dużo ciśniesz. Nie załamuj się spokojnie ,opanujesz tą maszynę.
Zaworek znajduje sie pomiedzy pompka paliwa a wejsciem magistrali paliwowej do pompowtryskow.Szukaj przy samej pompce paliwa lub od strony kola zamachowego przy samym deklu podrywy zaworow. Ale na moj gust to nie trzyma ci zaworek w pompce paliwa, wyczysc lub wymien pompke paliwa i wstaw przed nia wstepny filtr siatkowy powinno pomoc. Te wloskie ropniaki...
Jakie ciśnienie na wtryskach w silniku Deutz 6-cylindrowym, oznaczenie silnika F6L913?
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Kumpel sklepał szczelinówke do tych asów i jest pogrom, w hip hopie nie idzie wysiedzieć, jeszcze na 35 hz to zestroił i jest rzeźnia. Tak ciśnie w uszy, ze szok :D
Witam. Założyłem nową pompke i pomimo moich usilnych prób nie udało mi się doprowadzić silnika do takiego stanu jak opisywałem. Nie wydaje mi sie żeby to pompka była przyczyną. Tym bardziej że wcześniej sprawdzałem olej parę razy i nie było w nim ropy ani też nadmiaru. Ciśnie oleju waha się teraz od 3,5 do 4 bar. Pewnie przez ta ropę ostatnio było niższe....
Na zdjęciach wygląda to tak, że mam wrażenie że są zawalone pyłem żeberka pomiędzy osłoną a cylindrem oraz pomiędzy osłoną a głowicą. Wygląda że silnik od strony chłodzenia był myty myjką ciśnieniową, ale niestety tylko widoczne z tej strony powierzchnie. Ważny jest jednak przepływ powietrza pomiędzy cylindrami, tam gdzie są małe żeberka. Ja bym proponował...
ale chyba na powrocie trzeba zamontować zawór ciśnieniowy Są obudowy posiadające na powrocie odpowiedni zawór. Ciśnienie zasilania np.3,5 bara.
Trochę to trwało, ale wózek został naprawiony. Okazało się, że tryski były w agonalnym stanie.
Kolejny rozdzielacz podłączasz przez wyjście "N" w pierwszym. Montując wcześniej w niego tulei ciśnieniową. Wyjście T jak i T1 są ze sobą połączone więc olej spływa Ci tam gdzie ma łatwiej.
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Nie lepkość tylko gęstość. Gęstość, to masa określonej objętości. W olejach, podaj się lepkość, to zdolność do spływania po powierzchni. Popularnie ludzie to nazywają gęstoscią, chyba przez analogię do grochówki.
Deutz tak.
Witam . Myślę że można to wykonać na przekaźniku lub dwóch przekaźnikach i czujniku ciśnienia oleju .Dwa przekaźniki wówczas gdy stacyjka w położeniu (0)nie podaje napięcia .Gdy na pinie stacyjki(to należy sprawdzić)w pozycji (0)jest napięcie ,a w pozycji (1) zapłon ,napięcie zanika na pinie stacyjki.Są takie rozwiązania(ciężarówka) i takie gaszenie...
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Witam. Mam problem z ustawieniem ciśnienia w moim compair zitair 85. Moduł srubowy współpracuje z silnikiem deutz f2l511 (1990r). Właśnie wymieniłem regulator ciśnienia, który jest zamontowany na przepustnicy. Próbowałem ustawić ciśnienie na zamkniętych zaworach wyjściowych. Gdy wkręcę śrubę na regulatorze, to dochodzi do 3-4 bar. Gdy otwieram zawor...
To stare dobre silniki. Oring napisałem ci gdzie jest. Minimalne ciśnienie oleju to 0.4bar przy temperaturze oleju 120C olej 15W/40 i obroty biegu jałowego 650obr/min. Żniwa przechodzi w końcu na jałowym w polu nie robisz.
U nas były takie ,dawniej centra 6 lat , delphi 8 lat , magnetti mareli 7 lat ,i drugi i megnetti podobnie ma z 7 i ciśnie dalej( autka mało jeżdzone 10 tys max na rok) Nie ma się co rozczulać ,po prostu idź do sklepu motoryzacyjnego i kup akumulator jakiejś sprawdzonej marki z gwarancją ,nie jakiś hiper star czy coś w tym stylu. I nie ma sensu dawac...
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
Jutro ci pokażę co i jak. Więc tak to robisz. https://obrazki.elektroda.pl/1146311500_... Co prawda silnik inny, ale zasada pomiaru ta sama. Nabijasz ciśnienie do 150bar i w ciągu minuty nie może spać więcej niż o 10bar. Następnie robisz test ciśnienia. W pięciu ruchach masz nabić nie mniej niż 250bar
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak...
Mam serwisówke do tych silników ale nawet tam nie jest podane ciśnienie.Z tego co pamietam to badziewie było montowane w Deutzach AgroLux i AgroPlus,chyba w 75-kach.Moze tam znajdziesz dane.Generalnie jeden z większych rzęchów jakie dane mi było reanimować.
Ciśnienie wybite na wtryskiwaczu. I takie ma być.
Skoro nie kopci to nie ma paliwa. Ale podaj jaki silnik no forum są silnikowcy a nie traktorzyści. Rocznik zdjęcie tabliczki znamionowej silnika. Już widzę BF4L1012EC tylko na czym? EMR 1,2 czy MVS? Stawiam na EMR Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa i podejrzenia wartości bieżących może być czujnik ciśnienia powietrza. Bo jak nie bedzie miał powietrza...
Jeden czujnik ciśnienia, drugi temperatury. Ale zdjęcie nie chce wstawić. Ani się pochwalić ile pinów masz u nich od temperatury. A mógłbyś do Deutzowy. A mógł być producenta maszyny w której jest zamontowana.
Masz ciśnienie na rozdzielaczu? Jak nie masz złączek i zegarów do pomiaru to nie bierz się za dalsze pisanie, bo szkoda twojego i innych czasu.
25-30bar. Więc remont cię nie minie.
Mam problem z odpowietrzeniem układu paliwowego, po odpowietrzeniu silnik pracuje 5 min i ponownie schodzi z obrotów z typowymi objawami zapowietrzenia, cykl powtarza się każdorazowo Sprawdź czy nie "łapie" powietrza po drodze ze zbiornika do pompki zasilającej , czy przewód jest drożny , często w przelotkach się przytyka, "smok" w zbiorniku jeśli...
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
witam, mam problem z silnikiem deutz 913 chłodzony powietrzem- problem wygląda tak, że zawsze rano po uruchomieniu silnika pracuje około minuty i przez odmę wyrzuca dość dużą ilość oleju po czym w ciągu dnia mogę zgasić maszynę np. na pół godziny- odpalam i problem nie wraca. domyślam się, że problem ma związek z tym, że rano olej jest zimny dodam,...
Tu masz wzór. http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/cb45f7... A tak mierzysz ciśnienie. http://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/0a2ee6...
Dzięki na wtrysku wybite 250bar na moich jest 230 bar myślę że tragedii nie ma ,sprawdzane na maszynie, chyba jedna pompa nie domaga .
witam mam kilka pytań odnośnie silnika deutz fahr model BF6L913 -po pierwsze czujnik oleju lub zegar wskazuje 10 na niezapalonym silniku czy to czujnik padł czy inna jest tego przyczyna - i po drugie co to może być za patent ktoś założył dodatkowy przewód od filtra oleju i podłączył go w miejsce bagnetu ktoś mi mówił że w tym silniku zacina się zawór...
Do komputera mam schematy Deutza, gdzie dalej nie wiem.
Chodzi mi o całość. Nieraz omijalem separator i puszczalem auto np. Na tydzień i wtedy widzisz czy jest poprawa czy nie. Dodano po 1 MID 128 PSID 96 FMI 1. Układ ciśnieniowy magistrali. Poniżej wartości granicznej. Warunki wygenerowania kodu usterki: Poniżej wartości granicznej. Możliwa przyczyna: Czujnik ciśnienia przewód rozdzielczy Jednostka sterująca...
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Dziękuję kolegom, problem chyba rozwiązany. Silnik złożon,y prawie całe bebechy nowe, dodatkowo wymieniłem zawór wkręcany ampulem w podstawie filtra oleju oraz sprężynę zaworu sąsiadującego, oczywiście mycie dokładne wszystkich zakamarków oraz zaworu na pompie oleju. Jeszcze trzeba trochę pojeżdzić ale mam nadzieję, że nie zapeszę jeśli powiem, że "cyka...
Dym pojawia się tylko rano, sprawdzę ciśnienie na pompie( z tym że jeśli brakowałoby cisnienia to koparka slabla by lub nierówno chodziła) i zaworek zwrotny na powrocie. Może nie trzyma ciśnienia na pompkach. Jest opcja ze padły wszystkie naraz?
Z tymi oplami to jest tak, ze jest duzo tanich ale to wszystkie to kombiaki, a takie obecnie sie nie cenią, sedany mimo ze mniej praktyczne cenią sie bardziej, taki trend. Pozatym w oplach z tych roczników były stosowane silniki fiata. Jesli o mnie chodzi to nie jezdzilem ani tym seatem, ani mazdą, ale wolałbym Seata, właśnie za więcej tanszych częsci,...
Pół litra nie zobaczysz jak silnik spala. W bloku brak miejsca styku tych czynników. Oglądając i patrząc nic dalej nie pójdzie. Ja bym popracował cały dzień i zobaczył dokładnie ile oleju ubywa. Bo teraz twierdzisz że 0,5l/h skoro dostaje się do układu chłodzenia to po 10h powinieneś tam mieć 5l oleju. Czyli pół oleju pół płynu. A sam korek który ma...
To nie są długie. Nie lepiej było by je zrobić z sześciokątnego pręta lub grubościennej bezszwowej rury. Gwint metryczny prawy lewy na głębokość np. 40 mm a środek wytoczyć... Można zrobić też z gwintem po jednej stronie a druga blokowana skręcana śrubami. Popuszczaj je i wyciągasz tylko do regulacji tak jak jest to np. w 60-ce. Nie zastanawiałeś się...
Witam mam parę problemów z silnikiem F6L913,po pierwsze ciśnienie oleju mierzone na czujniku po zapaleniu osiąga 7 bar ,po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest 1,5.drugi problem wycieki oleju z termostatu spalin i elektrozaworu (zauważyłem,że elektrozawór nie jest podłaczony),wycieka olej spod kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny....ostatnie...
Witam, mam skodę felicję 1,3 MPI + gaz. U mnie było to samo, wymienili mi czujnik temperatury i nic nie dało, w końcu okazało się że pompa paliwa świruje, i raz działa na max a raz nie ciśnie, mechanik powiedział że jak ją trzasną to czasem wskakiwała w odpowiedni rytm pracy. Podobno zatarta , a na zimnym silniku był problem bo ją niby "chwytało" jak...
Wracam ponownie, jakoś ogarnąłem instalacje z pomocą tego oto schematu który już był na elektrodzie https://obrazki.elektroda.pl/5790227100_... Tylko jest jedno tylko, nie wiem jak tu podłączyć czujnik ciśnienia aby przy zaniku zgasł silnik, Oraz czy na tych dwóch przekaźnikach ma być cały czas zasilanie na styku 30? bo teraz tak mam...
Za wcześnie to z imprezy się wychodzi, jak kobieta pogoni... . Zerwanie śrub nie ma noc wspólnego z kontem wtrysku. A ten się nie rozrególowuje tak samo z siebie. Za niskie ciśnienie na wtryskiwaczu powoduje jego wcześniejsze otwarcie. Jak schodzi z obrotów to nie dostaje paliwa więc nie może kopcić. Więc strach ci podać procedurę regulacji konta wtrysku,...
Trochę mi się zeszło, ale już mówię. Błąd skasował serwis, był 2. poziomu. Co go wywołało, ciężko powiedzieć na chwilę obecną. Być może usterka był jakiś mały paproszek pod czujnikiem na pompie wysokiego ciśnienia. Albo wtyczka do czujnika.
Witam Proszę o pomoc miałem okazje przywieść kompresor Atlas Copco jednak jest niekompletny i nigdzie nie ma tabliczek znamionowych seria napewno Xas czy po nr na śrubie jest szansa określić jaka jest wydajność moim zdaniem jest to ok 3,7 m3 bo jest z silnikiem 3 cylindrowym deutz seria 1011 Proszę o pomoc fotki poniżej
Są zrobione z innych materiałów po to żeby wytrzymywały zwiększone ciśnienie i temperaturę. Dlatego są wyższe żeby nikt jej nigdy nie zamienił. A tu po prostu masz wsadzone zwykłe tuleje nie wzmacniane. Inna sprawa że pod cylinder można dać w zasadzie dowolną ilość podkładek a najgrubsza ma milimetr. Chociaż nie zaleca się żeby było więcej jak trzy.
Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Bezpieczniki to jedna kwestia, a ciśnienia panujące w układzie to druga sprawa.
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
Wątpię żeby było coś z elektrozaworem y6 bo z L i M też byłby problem sądzę ,że problem może być ze sprzęgłem b sprawdź ciśnienie na bloku zaworowym w punkcie 12 na H i S powinno być 18 bar http://obrazki.elektroda.pl/6692672600_1...
Napraw to ogrzewanie. Nie kombinuj. Termostat sprawny? Zawór ogrzewania otwiera się do końca? Zawory ciśnieniowe i spływowy sprawne? Jak już napisałem wyżej, nagrzewnica podczas kiedy wyłączony jest wentylator nagrzewa się dość pokaźnie. Wychładza się w parę sekund od włączenia went. Podejrzewałem już zawór ogrzewania - otwiera się wg mnie poprawnie...
A jakie powinno być ciśnienie w cylindrach ???? Dodano po 49 U mnie jest od 19 do 22 bar dobre czy złe??
Witam serdecznie, ciągnik rolniczy Deutz Fahr k110 rocznik 2007, klimatyzacja manualna Problemem jest nie rozłączający się kompresor klimatyzacji. Czynnik jest nabity, kompresor się załącza, chłodzi na początku ale pompuje czynnik do momentu w którym ciśnienie jest tak wysokie, że przewody idące do skraplacza, i osuszacz są wręcz parzące, nie da się...
Kompresor się załącza? Nie ma prawa, jeśli nie ma środka w układzie. Zazwyczaj powinieneś mieć jakby dwa czujniki: niskiego oraz wysokiego ciśnienia (mogą być dwa osobne, lub 2 w 1). Chociaż były również wersje z jednym czujnikiem tylko na wysokie ciśnienie. Pytanie, jaki masz ten ciągnik (model, rok produkcji), co zrobił tamten spec przy tym układzie...
Pompki potrafią zaskoczyć Są zestawy do regeneracji. Tak smych pompek do tego silnika tak z 50 typów a zestaw do regeneracji ma ten sam numer. I zawsze to ten najtańszy a nie ten co trzeba. Odpal go i sprawdź ciśnienie oleju. Co ma ciśnienie oleju do tego silnika też nie wiem. Ale konkretnie do tego silnika czy całej serii tych silników. Sprezanie,...
Mikser Betoniarka Brinkmann 260/45 z silnikiem Deutz. Proszę o podpowiedź w dwóch kwestiach, a mianowicie (maszyna po dłuższym postoju odpalona bez problemu): 1. Ucieka olej hydrauliczny, który dostaje się do przekładni głównej i wylewa się przez górny korek. Rozebraliśmy układ hydrauliczny dokładnie, pompa hydrauliczna przymocowana do przekładni głównej...
Witam usterkę znalazłem ,analizując dokumentację i sprawdzając ciśnienia na pompie i elektrozaworach ( powinno być 18 bar) i ciśnienia są ok i wskazuje to że skrzynia załącza poszczególne sprzęgła ale ciągnik nie jedzie to oznacza że brak przeniesienia napędu z silnika na skrzynię lub ze skrzyni hydraulicznej na skrzynię mechaniczną więc sprawdziłem...
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Sprawdź cewkę gaszenia i ciśnienie paliwa.
Same wtryski im bardziej sprawne tym mniej leją, ale w tym silniku są połączone do odpływu, więc paliwa musi się lać. Filtry, paliwa pompka, paliwa zaworek. Jaki ma system 2 czy 5 barowy jak 2 od razu wymień na 5bar. Do zmierzenia ciśnienie paliwa.
Witam wszystkich. Mam problem Deutz Fahr Agrotron 4.85 a mianowicie traktor nie jedzie na półbiegach L i M nie ważne czy na zającu czy na żółwiu czy do przodu czy do tylu po prostu stoi w miejscu, zaświeca się kontrolka ciśnienia skrzyni biegów i wyskakuje błąd nr 10. Jak zmienię półbieg na "H" ciśnienie skrzyni biegów jest, znika błąd 10 i traktor...
Ten zaworek od czego jest? Od utrzymywania ciśnienia na zasilaniu pompek wysokiego ciśnienia? (zatkaj palcem i już będzie cisnienie ). Te pompki pewnie zasilane są szeregowo? Zmień im kolejność zasilania, jak się da. Od jakiego wydarzenia z tym silnikiem jest problem > to może wiele wyjasnić.
Olej 10w40 świeży i filtry też. Wyczyściłem filtr siatkowy na ssaniu co nie każdy o nim wie. Ciśnienia pomierzyłem wcześniej przed wysłaniem pompy do sprawdzenia . Na przewodzie ls 150 bar, na przewodzie zasilającym orbitrol 150bar, na kołach 150bar . W agrotronie powinno być nawet większe do 185 bar. Orbitrol ma zawór bezpieczeństwa 220 bar, ciśnieniowy...
kkknc Cermotor akurat ich nie dobierał. A więc od początku. 17 lat temu jedna z firm przeprowadziła kapitalny remont tego silnika. Jeśli chodzi o tuleje, zamontowano je z firmy yenmak (wymiar wysokości 137,3 mm - zgodny z instrukcją). Niestety w zeszłym roku w silniku pękł wał na 4 korbie. Na szczęście tak pękł, że blok ostał się cały. Tym razem postanowiłem...
Ciśnienie oleju to minimum 1,1bara. Bieg jałowy, temperatura oleju 120 C, a olej to 20W/20. Więc ciśnienie oleju uzyskasz zawsze tam pompa jest przecież ogromna. Bardziej interesowało by mnie konkretna temperatura oleju, a nie że kontrolka się zapala. Bo termostat zaczyna się tam otwierać przy 98 C. A przegrzany silnik ma 150-155 C.
Witam dziękuję za odpowiedź mam jeszcze pytanie bo te króćce są blokowane ja myślałem że na nich się reguluje coś pod spodem jest sprężynka zaworek czyli im więcej wkręcę tym większe ciśnienie otworzy zaworek tak logicznie myślę chyba że źle to proszę mnie poprawić i drugie pytanie gdzie mogę taki zestaw uszczelnień kupić i chciałbym wymienić na króćcu...
Dzięki kolego za zainteresowanie tematem. W przyszłym tygodniu dotrą do mnie sekcje do tych pompek.Stare prawdopodobnie są zużyte. Silnik nie odpalał przy obecnie panujących temperaturach. Aby go uruchomić należało dać powąchać PLAKA. Ciśnienie na zimnym 22-24 bar. Nowe końćówki wtrysków ustawione na 205 bar. Pozostały tylko stare sekcjie wpompkach....
Olej ok. Ciśnienie dla silnika dobre. Chociaż mogło by być trochę większe. Bo jak ci jeszcze z biegiem czasu spadnie to czujnik ciśnienia będzie ci wyłączać maszynę. Miałem taki przypadek okazało się że wał był przeszlifowany poza zakres. Po roku pracy ciśnienia spadło poniżej tego co czujnik akceptował. Wał ładny nie zużyty tyle że 3 czy 4 mikrony...
Pompę jak wymieniałeś sekcję to idzie też na maszynę do sprawdzenia ciśnienia i wydajności na poszczególnych sekcjach (niestety muszą być równe) bo inaczej zgrzebiesz cały silnik i wrócisz do tego samego. O czym piszesz? Przecież ten silnik ma trzy indywidualne pompki wtryskowe. Na wtrysku masz nabite ciśnienie otwarcia.
Chyba raczej ty sobie podaruj. Bo producent nie podaje ciśnienia sprężania na 33 tylko znacznie mniej. Silnik nie może mieć więcej niż podaje producent zawłaszcz jak Heniek w szopie przy nieumiejętnym remoncie silnika tego nie zrobił. A i tak nie ma praktycznie możliwości by takie wysokie ciśnienie jak 35 uzyskać. A nawet gdyby to przy takim ciśnieniu...
(at)soniak2 A jaki wpływ na twoje myślenie o zworach ma. jak odkręciłem zasilanie z pomp do wtrysków i zakręciłem to ciśnienie pojawiło sie tylko na środkowej Problem jest gdzie indziej.
Tak. Dodam ze przed remontem jak chciałem ja umyć po odpaleniu zaświeciły się prawie na max kontrolki ciśnienia na pulpicie. Z ciekawości zacząłem kopać koparką i z tej radości wykopałem dol na 2m i nic jej nie dusiło, lecz cisnienie spadło po pewnym czasie i znów to samo. I mam teraz zagwostke czy to zbieg okoliczności czy coś się odblokowało na chwile....
A od kiedy prowadnica zaworowa jest smarowana ciśnieniem oleju? Cylinder nowy czy po honowaniu?
nooo i działa panowie rozdzielacz nie puszczał dobrze na zawór zwrotny i tworzył ciśnienie zwrotne i podnisił ramiona
Problemy z uzyskaniem wysokiego ciśnienia paliwa spowodowane zużyciem elementów tłoczących pompy. Jaki w tym ciągniku jest system wtrysku ?
Zaczyna kopcić z odmy i po odkręceniu wlewu od oleju wydobywa się dym. Jak w każdym silniku z przebiegiem.Jeśli nie ubywa nadmiernie oleju, to same przedmuchy nie są jeszcze powodem do remontu. Cisnienie oleju na zimnym ponad 5bar na zagrzanym 2.5 więc dół bym zostawił Odwrotna logika jakaś. Ciśnienie 2,5 bara maksymalnego ciśnienia, to połowę za mało....
Pokazany silnik nie jest wersji morskiej. Co więcej ten silnik nie miał wersji marine. A sam ogrzewacz jest już podłączony jaki widać na zdjęciu. Poza tym to sprężarka powietrza. Lepsze będzie jak autor zapragnie drugi inny silnik uzbroić w ogrzewanie i się zdziwi jak silnik straci ciśnienie oleju i się zatrze. Bo żeby to podłączyć trzeba założyć dodatkowe...
Wczoraj akurat odpalił ale widać na sztyfcie kiedy cewka zmienia uzwojenia bo jest takie drgnięcie. https://filmy.elektroda.pl/11_1559716020... I jeszcze jeden filmik, podłączyłem lampeczkę ledową pod kabel nr 3, u mnie jest odpowiedzialny za "pierwszy bieg" cewki. Widać jak długo pracuje. https://filmy.elektroda.pl/27_1559726489... Wyłącza się niemal...
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Witam. Chciałbym odgrzebać temat kąta wyprzedzenia zapłonu w deutz 913 i prosić o pomoc. Kupiłem używaną koparkę Atlas z silnikiem deutz BF4L913 (z turbo). Na silniku nie ma tabliczki z wartością kąta wyprzedzenia zapłonu . Silnik posiada wtryskiwacze z ciśnieniem otwarcia ustawionym na 220 bar, i takie ciśnienie jest wybite na wtryskiwaczach. Tymczasem...
Masz podać obroty podczas kręcenia rozrusznikiem. A nie pisać że są dobre. Do tego ciśnienie paliwa mierzone na wejściu w blok. Na biegu jałowym i na obrotach.
Witam niedawno miałem problem z Deutz Agrotron 6.30tt model silnika 1013 e. Ciągnik ciężko odpalał i nie miał wolnych obrotów. Poszła generalka układu wtryskowego: Nowy zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym Nowa pompka paliwa (ta z kołem pasowym na pasek) Nowy zaworek ciśnieniowy na listwie z pompami paliwa Regeneracja 6ściu pomp wtryskowych regeneracja...
Niepoprawnie zrobiony remont. Tutaj masz stronę do pełnych instrukcji, jak i części. Możesz sobie wybrać i wypytaj co Twój mechanik nazywa remont silnika? https://truckmanualshub.com/deutz-engine... właściwą. Miałem przypadek, że zrobiony generalny remont silnika, a nie ma ciśnienia oleju. Moja diagnoza to wymiana filtra...
To czujnik przegrzania silnika. Poniżej czujnik ciśnienia oleju. Poszuka jeszcze kompresora. Ten po lewej na zdjęciach to sam czujnik temperatury czy z wyłącznikiem.
ogólnie to maszyna kupiona z niemiec , nie pracowała na jeden cylinder własnie ten 2 , pokrzywione zawory były , przytarty tłok , silnik napewno był już kiedyś robiony , brakowało paru osłon od chłodzenia wiec stwierdziłem ze to było przyczyną awari , zrobiłem ten cylinder , przepracowała cały sezon , ciśnienia nie mierzyłem bo nawet przy nagrzanym...
Za mała dawka rozruchowa, za niskie ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, marna jakość paliwa, Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy stamtąd też wydostaje się biały dym.
Zmierz ciśnienie manometrem , bo jak rozumiem te 0,5 bara masz na zegarze elektrycznym. Jeżeli na manometrze będziesz miał te 0,5 bara to ciśnienie za niskie. Jakiego producenta masz filtr , jaki olej podaj lepkość.
Masz kompresor z silnikiem Deutz-a. A nie kompresor Deutz-a. Dostrzegasz różnicę ? Do tej widać niezła rzeźbę. Do ustawienia bieg jałowy i sprawdzenie nastawy ciśnienia powietrza. Jakie masz nastawione ciśnienie.
Witam niestety nikt nic nie podpowiedział sam walczyłem z tematem Kalibracji do dzisiaj nie wiem jak wywołać ale wykręciłem czujnik ciśnienia - szło powietrze jak doszedł olej wkręciłem czujnik nie jest idealnie ale jeździ jak go wyczuć to bez szarpania da rade
ciśnie spalin myjka ciśnie scania ciśnie oleju
instrukcja obsługi halogen alpine kostka kabel ethernet przerywa
amica piekarnik generator ozonu
Komunikat "Safari" w Volkswagen Passat B7 - przyczyny i rozwiązania Wybrzuszona bateria litowo-jonowa w wyłączonym telefonie – ryzyko eksplozji Samsung, Apple