Witam . Myślę że można to wykonać na przekaźniku lub dwóch przekaźnikach i czujniku ciśnienia oleju .Dwa przekaźniki wówczas gdy stacyjka w położeniu (0)nie podaje napięcia .Gdy na pinie stacyjki(to należy sprawdzić)w pozycji (0)jest napięcie ,a w pozycji (1) zapłon ,napięcie zanika na pinie stacyjki.Są takie rozwiązania(ciężarówka) i takie gaszenie...
Nie mogę znaleźć tej części 0087700. Jak znaleźć to ręczne gaszenie tego silnika
Normalny biały człowiek? Czemu miała służyć ta sugestia? Na pompie nie ma żadnego elektrozaworu. Linka jest jedna do gazu, ale obok niej jest miejsce na drugą, co zasugerowało mi, że koedyś mogła być druga linka do gaszenia. Czy była, niewiem. Kupiłem maszynę do remontu, i gaszenie silnika ktos prowizorycznir zrobił tak, że trzeba było wysiąść z maszyny,...
A więc ten przekaznik czy centralka znajduje się na sprzęgłem pod cała zabudowa kokpitu.wymiana no nowy pomogła jak na razie
Jesteś pewny że żaden czujnik go nie gasi, czy też sterowniki rozłącza cewkę? Zablokuj cewkę gaszenia.
Jeśli masz cewke gaszenia elektryczną to ona przy wyłączonym zapłonie ustala listwę w pozycji gaszenia. Jeśli nie ma cewki elektrycznej a gaszenie jest mechaniczne to dźwignia gaszenia jest na regulatorze. Jednak jak kolega wyżej pisał. Poprawne jest zdemontowanie regulatora, zablokowanie listwy i każdorazowe mierzenie skoku listwy po montażu każdej...
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
Witam tak jak w temacie silnik mam w kombajnie zbożowym . Silnik sam wkręca sie na obroty nie reaguje na dodawanie gazu znajomy powiedział mi że mogła sie zaciąc listwa w pompie paliwa ... Co koledzy o tym sądzą ??
Witam. Jak w temacie. Silnik zamontowany w mixokrecie. 2014 rok 2450 mg. Po odpaleniu na zimnym chodzi jak zegarek. Po około 10 minutach pracy na obciążeniu puszcza kłęby białego, siwego dymu i coś strzela w środku. Maszyna nawet nie chce za bardzo zgasnąć po wyłączeniu stacyjki tylko pomalu schodzi z obrotow i gasnie. Sprawdzana głowica wtryski i dalej...
Witam.Ostatnio zauważyłem że ubywa oleju silnikowego ciągnik ma wycieki spod dwóch pokryw zaworów ale nie wydaje mi się że aż tyle ta drogą ucieka turbina po regeneracji w dolocie za turbina sucho w odmie jest troszkę oleju ale tak tylko po ściankach mechanik stwierdził że zawory do regulacji i że zapieczone są pierścienie i polecił na początek wlać...
Witam, Proszę o wskazówki, co może być przyczyną, że regulator obrotów Heinzmann w silniku BF4L1012E ma problem z utrzymaniem biegu jałowego przy lekkim obciążeniu, np. ruszaniu (bez maszyny) lub skręcie kołami (wspomaganie), i dusi go do 500 obr. Układ paliwowy jest sprawny, pali na dotyk, ciśnienie wstępne paliwa dobre, hydraulika sprawna, traktor...
Deutz 1101 brak reakcji na pedał gazu, witam forumowiczów prosty silnik lecz nie do naprawy :) zdjąłem obudowę rozrządu na zdjęciu poniżej w tym silniku element 23 powinien być w jakiś sposób dociskany do szyny od pompek, niestety jest luźny lata w jedną i w drugą jest tulejka przy tym elemencie która wygląda jakby ona miała cofać ten element (łożyska...
Dzięki za zainteresowanie i pomoc. Ale rozwijając temat - czy ta pompka ma mieć stałe zasilanie po kluczyku i nie powinna się spalić? - będzie pracować cały czas, tak jak pisałem jedyny powrót jest z nadmiaru wtryskiwaczy a ta pompka podaje ciśnienie na filtr paliwa i pompę wtryskową. odnośnie dodatkowej listwy czyli można to odłączyć i zostać przy...
Witam kolega ma absolutną racje jet to QA 44DD No to czuje się dowartościowany jak chłop, który pierwszy raz ubrał konia. :) W tym generatorze nie ma regulacji obrotów ( był opcjonalnie) Regulator obrotów w silniku jest zablokowany na wartość 1500obr/min i tak ma trzymać. Opcjonalnie w generatorach, od których była wymagana bardzo wysoka dokładność...
Gaszak na regulatorze na maksa, gaszak na pompkach na maksa na gaszenie i delikatnie wkładałem obracając, aż same wpadną w swoje miejsca. Listwa jest okej. robiłem to bardzo delikatnie, żeby niczego nie skrzywić nie urwać. Problem w tym że przy niższych obrotach silnika listwa sama chodzi lewo prawo i silnik faluje.
Najpewniej masz silnik Deutz w malowaniu i tabliczką John Deere. Zrób zdjęcie gdzie siedzą pompki. Nie wiemy czy masz tam cewkę gaszenia na bloku czy w regulatorze.
Jeżeli nie gaśnie, to nie szukaj problemu w instalacji - demontuj cewkę gaszenia, prawdopodobnie zatarta. Czy wcześniej wszystko było OK?
Masz rozsypany regulator obrotów. Druga dźwignia jest od gaszeni.
Masz wszystko opisane.
Sprawdź cewkę gaszenia i ciśnienie paliwa.
Zaczynasz od cewki gaszenia i paska klinowego.
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem mam zaślepić powrót paliwa do zbiornika czy otwór po cewce gaszącej?
Po wyjęciu cewki gaszenia. ma płynnie pracować naciskając na dźwignię ręcznego gaszenia.
Trochę odgrzeję temat. Czy się nie mylę, że w tym silniku aby go uruchomić trzeba podać napięcie na cewkę wyłączającą listwy? Bardzo dawno takiej trójeczki nie robiłem i nie pamiętam. W czwórkach, szóstkach tak jest, że trzeba podać napięcie na cewkę bo inaczej listwa jest w położeniu gaszenia.
Wtryski sa dobrze zlozone. A maszyna tez gasnie jakby dalej chciala pracowac i na sam koniec odbija w dolot Listwa nie cofa się w pozycje gaszenia i tyle. Uszkodzony regulator lub coś gdzieś siedzi i blokuje listwe
Rozrusznik, pompki wtryskowe, jeszcze cewka gaszenia, ale tu wątpliwa sprawa. Masz zużyty układ paliwowy.
Wyciągasz cewkę gaszenia i ma by w pozycji start sama. Do tego ma się płynnie ruszać. Wkładasz palca i ma chodzić.
Mógłbyś podpowiedzieć gdzie szukać tego schematu? Z tego co zdążyłem sie zorientować to w tym sprzęcie są 2 możliwości gaszenia, z powodu zaniku ciśnienia na silniku oraz zbyt wysokiej temperatury oleju w sprężarce,
Wygiołeś listwę. Można to zrobić bez zapłonu, ale trzeba cofnąć listwę na stop. Dlatego pisałem ci o gaszeniu dźwignią. I sprawdzeniu. Ty postanowiłeś wkładać z powrotem...
Zła regulacja pompy. Tam są śrubki. Albo problem z dźwignią gaszenia. Pękniętej sprężyny też nie wykluczam.
Silnik Deutz BF 4M 2012 Mam mały problem u klienta z takim silnikiem w ładowarce teleskopowej Deutz Fahr. Na wstępie zaznaczam że opieram się głownie na informacjach przekazanych od klienta. Silnik po kapitalnym remoncie, pompowtryski po regeneracji. Rzekomo spod regulatora obrotów leciał olej i właściciel postanowił go wymienić. Po tym silnik nie wkręca...
Jest to "świeca żarowa". Podpalało się tam specjalny materiał gasiło się płomień a materiał zamieniał się w żar.
Potrzebowalbym jeszcze numery elektrozaworu do gaszenia który wkręca się do pompy.
To wszystko się liczy, podaj niezbędne dane. To są pojedyncze pompki wtryskowe pompowtrysków nie ma w tym silniku. Niestety nie znam się na tym kompletnie ale poczytałem kilka podobnych tematów i ustawiłem przy zablokowanej listwie gaszenia cofając je po kolei w lewo... zadziałało chodzi jak przedtem. Dzięki za zainteresowanie
Przecież jeden i drugi regulatora obrotów w tym silniku nie widział. A za regulację chce się brać. Żadnego zaworka zwrotnego na przewodzie być nie może. Masz źle wyregulowane pompki a kto wie czy listwa nie pogiętą, przy nieumiejętnym wkładaniu. Cewce gaszenia też wypadało by się przyjrzeć.
Elektromagnes gaszenia lub odpalania ma dwa przewody plus i minus. Nie ma trzech. Na dodatek jest opcjonalny w ogóle nie musi go być . Natomiast akutator wykonawczy ma pięć przewodów.
Racja nie powinienem tu wspominać o silniku 1013 ale problem był podobny. Jeśli chodzi podkładki pod pompy to ich nie ruszałem. Tak jak wyżej napisałem każda pompa została włożona z powrotem w miejsce z którego została wyjęta więc kąt wrtysku się nie powinien zmienić. Wcześniej listwa sostała zablokowana poprzez otwór automatu który służy do gaszenia...
Cześć Wszystkim. Od kilku dni mam problem z silnikiem Deutz F3M1011F w sprężarce śrubowej Compair C38. Po 7-8 godzinach pracy przy piaskowaniu silnik traci moc. Na jałowych obrotach trzęsie jakby pracował na dwóch cylindrach i ma problem wkręcać się na obroty przy poborze powietrza. Przez te 7-8 godzin chodzi bez zarzutu. Przerwy kilkuminutowe co około...
Kolego a jak sprawdzić który czujnik gasi silnik? Co do chłodnicy to umyć z zewnątrz czy środek przepłukać? Z zewnątrz wygląda dobrze , prześwit jest .
I dlatego ci powtórzę nie ma żadnego czujnika. To co pokazałeś to tylko elektromagnes do rozblokowania listwy. Co więcej element nie ruszany. Bo występuje jako całość. Cały korektor LDA z elektromagnesem i podstawą filtra. Podlega wymianie, jak nie działa. Zaznaczył ci na żółto . Chociaż można go ominąć, to tylko dla ekologi. A sprawdzenie jest banalnie...
Dziękuję za odpowiedź. Alternator był regenerowany rok temu , dodatkowo teraz jeszcze raz wyjęty i sprawdzony , wychodzi że jest ok. Pompka paliwa jest nowa , cewka gaszenia też. Kapilara to jeśli dobrze rozumiem inaczej termopara- czujnik temperatury oleju sprężarkowego jest nowy , dodatkowo ostatnio po pierwszym zgaśnieciu zmostkowaliśmy i dalej gasła....
Tak ma być. Górna to ręczne gaszenie. Dolna to gaz. Silnik ma mieć wysoki bieg jałowy. W takiej maszynie to standart. Sprężarka stawia opór Obroty podlegają regulacji. Dźwignia ma się opierać o zderzaki. Bieg jałowy był chyba regulowany.
Witam. Mam problem z kompresorem śrubowym Flottmann Flottair640, jest to kompresor z silnikiem Deutz f2l811 2 cyl. chłodzony powietrzem. Mianowicie po tym jak śruba nabije 2 bary siłownik od sterowania obrotami gasi silnik. Szukam też kogoś kto pomógł by mi dojść do czego służą poszczególne zawory. Pozdrawiam
Najprostszy obrotomierz kupisz na znanym portalu aukcyjnym za około 50 zł. Jeżeli źle pali na ciepłym i na zimnym to najprawdopodobniej masz uszkodzoną cewkę gaszenia lub nie dochodzi do niej napięcie. Dlatego kluczyk 10 w dłoń i odkręć dwie śrubki krótką i długą. Zobacz jak będziecie zapalał bez tej cewki. Do zgaszenia silnika użyj dźwigni na regulatorze...
Dzień dobry, mama problem z kompresorem śrubowym DEMAG SC30DS-2 jest napędzany Silnikiem Deutz F2L1011po po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch zapala pompuje po powrocie na zapłon gaśnie, kontrolka awaria świeci ciągle, przy niższych obrotach pulsacyjnie, wysokich równo. Wymieniłem: cewkę gaszenia, czujnik ciśnienia oleju w silniku, ładowanie jest...
Witam. Potrzebny mi schemat elektryczny skrzyni i mostu do Deutz Fahr Agrotron 6.00 s z 1996 r. Ciągnik przygasa przy skręcie kierownicą, po wciśnięciu sprzęgła wyświetla się błąd E5 i ciągnik pomimo włożenia biegu nie rusza, ale czasami jest OK. Mam też problem z cewką gaszenia, po jej wymianie ciągnik gaśnie jedynie po odpięciu zasilania (kostki)....
Nie posiadam schematu. Elektronicy sprawdzili sterownik i stwierdzili, że wszystko z nim ok, nic nie jest przepalone, przepływy są dobre. Niskie napięcie pojawiło się od kiedy przestał działać podnośnik... rok wcześniej był serwis, sprawdzał napięcie na czujniku wysokości, to było dobre... wtedy miałem po prostu wyrobioną tulejkę łączącą czujnik......
elektryczny zawór odcinający paliwo odpada bo jak piszesz odpala ale sterowanie czegoś nie widzi I właśnie o to mi chodziło o tę fotkę , ale nie do końca podałeś dane ]tabliczka silnika ] Fotkę ma średnio czytelną ale strzelam tam masz silnik Deutz-a był też Yanmar , zawór o który mi chodziło zaznaczyłem strzałką i przy tak niewielu danych cóż nie...
Cześć wszystkim, mam problem z moim Deutz-Fahr Agrotron 4.85 MK1. Problem polega na tym, że ciągnik, jak się rozgrzeje, samoczynnie gaśnie. Sprawdziłem cewkę gaszącą i podpiąłem ją na krótko bezpośrednio do akumulatora i ciągnik odpalił i działał, więc problem jest w instalacji elektrycznej. Dlatego proszę o pomoc, potrzebuję schematu instalacji elektrycznej...
Witam i proszę o pomoc. Sprawa dotyczy silnika F3L 2011 zamontowanego w podnośniku Genie. Początkowo silnik po uruchomieniu zachowywał się jakby nie dostawał wystarczająco paliwa. Po spwawdzeniu przewodów, filtrów, pompki itp wykluczyłem tę opcję. Po kolejnej próbie silnik zaczął gwałtownie nabierać obrotów i nie można było go zatrzymać ani elektrozaworem...
Hmm a czym tam się reguluje początek wtrysku ? Czyżby podkładaniem podkładek pod pompę ? Dziś pompę wymontowałem i poszła do naprawy podobnie wtryski jutro zawiozę . Dzięki że podpowiedziałeś mi z tą dmuchawa , bo miałem dostęp i umyłem motorek przed wyjęciem pompki . Na pewno masz racje że ten regler to prosty mechanizm ale ja na co dzień robię ursusy...
elektrozawór gaszenie gaszenie łuku gaszenie światła
silvercrest odkurzacz falownik referat odkurzacz pranie
kabel brake radio delonghi ec850
Jak zresetować komputer w Volvo FH 500? ICE3B1565J – przyczyny wyłączania, auto-restart, diagnostyka, typowe usterki SMPS