Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
był montowany silnik Deutz GF3L913 To benzyniak LPG. Podobne silniki robili Guldner włosi VM i Lombardini. Może teraz się uda ? Wątpię. Lepiej podaj model podzespołów (rozrusznik, pompa wtryskowa, napis na kolektorze). Myślę, że to model z lat 1975 - 1985. Podesłałem Ci na PW link https://top-ogloszenia.net/Ogloszenia_Mo...
Silniki przystosowane do pracy ciągłej. Były robione na różne obroty tych na 3000 było najmniej, czasem troskę można podregulować. Dane masz na tablice znamionowej wstaw zdjęcia. Tabliczki i całego silnika.
Producent przewidział i tarczę sprzegła. Zobacz to część możliwości. Te silniki są naprwdę trwałe i niezawodne. Do tegomają wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach. To typowy slnik przemysłowy. TDI tego nie ma. http://obrazki.elektroda.pl/4468920000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8719363700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5881959800_1...
Witam, jak obliczyć grubość podkładek pod pompy? Silniki bf6m1013e , pompki nowe o numerach 63 65 67 72 59 74
Kolejność zapłonu ta sama, luz ten sam. Z zewnątrz te silniki róznią się tylko tym że wersja M ma zewnętrzną chłodnicę oleju, a L zintegrowaną.
To pokaż ten w którym się popisali. Bo był jeszcze bardziej oszczędny MAN schodził do 212. Dalej to już tylko duże silniki okrętowe schodziły poniżej 180. Zresztą wspomniany Deutz w wersji CP miał prawie 600KM więc przy pełnej mocy jak by przyrównać ten silnik to różnica między nimi w spalaniu to 12l/h A pełna prawdę pokazują mapy spalania. Bo to to...
Czyzby gdzies strzelil blok:((? Albo jakaś zaślepka - trzeba pytać mechanika co na codzień takie silniki rozbiera.
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Ty mi nie pisz że kręci,tylko powiedz konkretnie podczas rozruchu zimnego silnika rano mam takie i takie obroty wału korbowego. Koniec... Tak pompkę się mierzy manometrem. Podczas pracy silnika. Ale to jak pisałem znając te silniki masz zużyty układ wtryskowy i już padnięty jest też rozrusznik.
Deutz na silnikach chłodzonych wiatrem zbudował legędę trwałości. Te silniki pracują od Arktyki do Afryki. I nie ma problemów z przegrzaniem,czy niedogrzaniem. A sposób zabezpieczenia silnika jest zależny od producenta maszyny. W opcjach jest sporo czujników które można zamontować.
Strony 22-23 poniższej instrukcji serwisowej masz ustawienia zaworów. Resztę niezbędnych informacji również tam znajdziesz.
blokady kupione w woli łaskarzewskiej w serwisie deutza. inne silniki 2011 szly na te blokady. glowica nie sciagana, sruby oryginalne
EMR2 nie był nigdy przeznaczony do układu z pompą wtryskową. Jego przeznaczeniem to silniki serii 1012/1013 i pochodnych. https://obrazki.elektroda.pl/2426864200_... https://obrazki.elektroda.pl/7330117600_...
No pisałem z gościem co mają części do silników deutz podałem mu dane silnika i nie był mi w stanie pomóc. Powiedział że te silniki były w różnych maszynach agregatach walcach itp. Montowane miały tam różne miski i długości bagnetów miarek. I ilości oleju od 6 do 8 l . Temu szukam posiadacza takiego modelu kramera.
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Witam, odpisuję Ci w tym topicu tylko i wyłącznie dlatego że miałem do czynienia z tym silnikiem, w ramach 'hobby' mojego ojca. :D Z reguły deutz'e na zachodzie są jechane do końca, więc sugeruję sprawdzić ciśnienie sprężania. Najczęściej pada cylinder znajdujący się najbliżej kabiny. Ostrzegam, jeśli zdejmiesz tuleje, pamiętaj o tym by przy wkładaniu...
Witam wszystkich, mam zamiar wymienić uszkodzony silnik w mini ładowarce bobcat 611. Silnik, który był zamontowany do Deutz f2l411D 2700 obr/min. Silnik, który mam zamiar zamontować to silnik Deutz f2l411D 3000 obr/min, był zamontowany z agregatem prądotwórczym. Silniki niby takie same, ale są różnice z którymi mam problem. Może ktoś już to przerabiał...
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wymontuj i umyj chłodnicę oleju.
Powiem ci kolego że te jeb... silniki Deutz są problematyczne i ciężkie do zdiagnozowania :D. Powodów może być dużo że się tak dzieje, kilka z nich to: -wtryski, -pompy wysokiego ciśnienia, -wałek rozrządu, -zawór przelewowy na listwie, -tak zwane długopisy, -podstawa filtrów i tak dalej :D, jak ktoś nie siedzi w temacie to powymienia dużo części a...
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? Co do samej pompy to...
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Jak nie jesteś pewien zawsze można napisać prywatną wiadomosc do kolego Kkknc z tego co się orientuje serwisuje takie silniki więc może poda Ci dokładne dane.
21 lat Pana Wiesia w PGR. :-) . To wszystko wyjasnia No tak bo lepiej mieć 20bar niż 28bar. . W tym silniku akurat tak, nie zrozumiesz dopóki nie zajrzysz do dodatku service training Co do uszczelki to nie widziałeś tam znaku zapytania? Ja nie stwierdziłem tylko spytałem dla mnie to różnica. . A jak autor by to potwierdził to, co brnąłbyś w bajki dalej?...
To silnik SAME a nie Deutz. Luz 0,2mm.
Coś dużo nieprawidłowości. Pozostaje kompletny przegląd silnika. Nasuwa się pytanie jaki masz olej w silniku (czy aby nie smoła). Przedmuchy świadczą o padnięciu któregoś cylindra lub wszystkich. Ale silniki w kombajnach pracują niewiele więc sytuacja podejrzana. A ciężki rozruch to chyba bardziej słaby akumulator. Co rozumiesz pod pojęciem zestaw naprawczy?...
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Te silniki są drogie. Remont wyjdzie znacznie taniej tylko jest troche skomplikowany.
PRONAR 8140 P9 SILNIK DEUTZ USTERKA POWERSHIFT. Ciągnik posiada silnik deutz o symbolu TCD 2013 L 06 2V MOC 262 HP. Wiem że te silniki ze skrzyniami montowane były do ciągników deutz fahr. problem polega na tym że ciągnik jeździ na pierwszym i drugim przyśpieszaczu z taką samą prędkością a przy włączeniu 3 i 4 przyśpieszacza staje podczas jazdy do przodu....
Ściągnę głowice i zawoze do sprawdzenia przy okazji zobaczymy jak tłoki macie rację bez tego to tylko wróżenie z fusów,. Zastanów się dobrze czy podołasz temu zadaniu bo to nie jest wcale prosty silnik a jego złożenie wymaga naprawdę dużo wprawy, obeznania w temacie czy narzędzi. To są dobre silniki ale koszt remontu jest naprawdę spory o czym pisał...
Z tego info wynika że tam jest silnik Ford a nie Deutz. Akurat w tym egzemplarzu jest silnik Deutz 4 cylindrowy sam sprawdzałem jest to oryginalny silnik z tego modelu.Kombajn jest w stanie idealnym nigdy nic nie było zmieniane pracował przez 20 lat u tego samego gospodarza na areale 6 ha. Dodano po 1 no właśnie w mojej okolicy ma koleś podobnego NH...
WYDECH 0,15 mm. DOLOT 0,15 mm. Dołączam instrukcje może się przydać o ile o ten typ tobie chodziło.
...Pozbawisz silnik chłodzenia... to jest silnik deutz 4 cyl. chłodzony powietrzem. posiada taki termostat? chodzi mi głownie o kwestię nagrzania kabiny - omijajac termostat przy nagrzewnico kabiny pozbawie silnik chłodzenia?? - nie bardzo rozumiem Co za różnica ile ma cylindrów pisałem ci przecież, że silniki w maszynach, w których siedzi człowiek...
Może rozglądnij się za silnikiem Deutz (F2 L 912) 2 cylindry lub Hatz też 2 cylindry. Silniki powszechnie używane w sprzęcie budowlanym i chłodzone powietrzem.
Do traktora najlepsze są przemysłowe silniki wolnoobrotowe. Deutz, Hatz. Dodatkowym atutem tych silników jest chłodzenie powietrzem np. Deutz 511, 912-913, bądź olejem 1011 i pochodne. Ale najtaniej będzie wyrwać jakąś używkę na szrocie od samochodu.
(at)jakubpiaskun Kolego Szanowny, proponuje jak najszybciej sprawdzić kompresję tego silnika na wszystkich cylindrach, w stanie zimnym i po nagrzaniu (!). Nasuwa się też podejrzenie uszczelki pod glowicą - gdy się rozgrzeje-dostaje się olej z układu chłodzenia do cylindrów. Przepraszam, zapomniałem napisać. Trochę znam te silniki z agregatów prądotwórczych,...
Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
Fakt, zazwyczaj zamontowany był wentylator, studzący cylinder, napędzany paskiem z koła zamontowanego na kole magnesowym. O ttm chciałem napisać. Kolega.mnie ubiegł. Wystarczyło na kole magnesowym dać jakieś łopatki i strumień powietrza skierować na cylinder i żywotność tych.silników znacząco by wzrosła. Podobna sprawa zdarzyła mi się też w ciągniku...
ja nie mósze nikomu nic udowadniać łącze się i tyle wszystkim znajomym porobiłem i wszystko działa bez żadnych przeróbek a deytz obsługuje innym kanboxem od deutza o ile wiesz to deutz dał silniki do linde na ograniczonej licencji bo nawet w katalogach są w okrojonej wersji i mają inne złącze diag wersje evo ,_02 czy K żaden problem. a inna sprawa to...
Witam serdecznie, potrzebuje dokumentacje koparki O&K RH 1.30 rok produkcji 1996. Konkretnie chodzi o schemat elektryczny i hydrauliczny. Do silnika DEUTZ turbo mam pdf (jest na elektrodzie i ogólnie w necie) ale Lombardini i nie do końca są to te same silniki (jak niektórzy twierdzą), bo według tabliczki znamionowej mój ma 23 KW. Koparka jest do użytku...
Tak. https://obrazki.elektroda.pl/4215029800_...
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Dziękuję kolegom, problem chyba rozwiązany. Silnik złożon,y prawie całe bebechy nowe, dodatkowo wymieniłem zawór wkręcany ampulem w podstawie filtra oleju oraz sprężynę zaworu sąsiadującego, oczywiście mycie dokładne wszystkich zakamarków oraz zaworu na pompie oleju. Jeszcze trzeba trochę pojeżdzić ale mam nadzieję, że nie zapeszę jeśli powiem, że "cyka...
Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy chłodzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypaliło uszczelke pod glowica i bral olej tak ze az mu z wydechu kapało.Po tej awarii zostala wymieniona...
Konstrukcyjnie to te same silniki. Więc nie ma problemu.
Powinien równo pracować. Silniki 3 cylindrowe nie powinny generować takich wibracji. Na którymś cylindrze kuleje. Na wolnych obrotach luzuj pojedynczo przewody od wtrysków i obserwuj pracę okaże się który to.
Twoje dyrdy. mnie nie tyczą, ja znam te silniki z doświadczenia :D :D :D
Jutro ci pokażę co i jak. Więc tak to robisz. https://obrazki.elektroda.pl/1146311500_... Co prawda silnik inny, ale zasada pomiaru ta sama. Nabijasz ciśnienie do 150bar i w ciągu minuty nie może spać więcej niż o 10bar. Następnie robisz test ciśnienia. W pięciu ruchach masz nabić nie mniej niż 250bar
Najpewniej masz silnik Deutz w malowaniu i tabliczką John Deere. Zrób zdjęcie gdzie siedzą pompki. Nie wiemy czy masz tam cewkę gaszenia na bloku czy w regulatorze.
Na pompie masz podany wymiar, na bloku też masz wybity( nie zawsze), ale wtedy bierzesz z książki. Na tej podstawie dobierasz podkładkę a następnie wedle znaków na kole pasowym przesuwasz pompkę tak, aby zgadzał się punkt zapłonu. A pompę to ja kupuje nową i nie bawię się w regenerację, bo po tych naszych fachowcach to nigdy nie było to, co trzeba....
System 2bary został szybko zarzucono i występował w zasadzie tylko w 1012. Łatwo to poznać zaworki 2bary są gładkie a 5barów mają nacięcie na łbie. A wszystkie silniki miały być zmodyfikowane do standardu 5bar. Przez wymianę zaworka i modyfikacje pompy paliwa.
Czujnik wygląda typowo, końcówka żeńska 6,3x0,8mm.
kkknc napisał: zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem. To mnie uspokoiło :D , bo każdy silnik spalinowy jest po części chłodzony olejem. A tak z ciekawości , bo nie znam tych silników, czym jest chłodzony olej? Ten jest całkowicie chłodzony olejem zamiast płynu chłodniczego tuleje obmywa olej. Dalej już tradycyjnie chłodnica. Dlatego do tego...
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Jedno z drugim zespolone więc i tak kręcisz całą pompką można je bez tego, wtedy wykorzystujesz klucz 27 kiedyś nie miałem to taki sobie kluczyk zrobiłem trochę długotrwałe. Ale da się to tym zrobić w miarę dokładnie chociaż wymaga wprawy. Jest też metoda na to żeby to zrobić w ogóle bez żadnych kluczy nie jest za skomplikowana jak później sprowadzam...
Pompowtryski- czy aby nie wtrysk bezpośredni? lub common rayl?
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Poszukuje schematu instalacji do mixokreta Brinkmann dc260/43 Byłbym bardzo wdzięczny za podesłanie, Silnik Deutz f3l 1011
problem polega na tym ze nie moge nigdzie znależć znaków do ustawienia tego silnika TA..... http://obrazki.elektroda.pl/9590115500_1...
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Witam.Ciut mało informacji , proszę napisać jaka moc prądnicy , czy objawy występują przy obciążeniu statycznym czy dynamicznym [ stałym obciążeniem czy w trakcie dołączania odbiorów]. I jeszcze charakter obciążenia rezystancyjny , indukcyjny czy mieszany [ silniki ,piece oporowe może zestawy falownikowe]. Informacje te determinują element z którym...
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
Po czterech dniach walczenia UDAŁO się!!!!!Chodzi i cyka jak pszczółeczka.Okazało się że punkt na kole zębatym napędzającym pompę można sobie wsadzić.Metodą prób i błędów najpierw je przestawiałem na zębach względem rozrządu z kierunkiem jego kręcenia.Efektu żadnego.Potem zacząłem to samo tylko w odwrotną stronę.Gdy tak przestawiłem aż o dziewięć zębów...
Ależ autor postu chce wymienić silnik na inny i raczej nie włoży starszego od tego, co ma, więc koło zamachowe będzie małe. Elektronika zapewniające stabilne napięcie jest zaszyta w generatorze w przytoczonym MeecAlte znajduje się taki moduł. http://obrazki.elektroda.pl/6619201900_1... Natomiast obrotami zajmuje się moduł wykonawczy...
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
EMR III na EDC 16. Masz też cały opis systemu z pinologią sterownika i schematami.
Kołki te same dla wszystkich silników Deutz-a serii xx11. Procedura ustawiania rozrządu taka sama. Nawet prostsza że względu na automatyczny napinacz. Ustawienie pompek ci opiszę, też proste, ale wymaga przyrządów. Pamiętaj o podkładkach pod pompkami. Mają trafić w to samo miejsce bloku. Nie zamień ich. Mają specjalne wycięcia które podają ich wysokość.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Tu masz serwisówke http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Strona 192 w przegladarce.
Oj, ładowanie akumulatora 100Ah prądem 50A znacząco skróci jego życie. A jeśli do wszystkich razem wystarczy 1kW (czyli 70A), to silnik od Komara ma w sam raz odpowiednią moc - większy będzie żarł więcej paliwa. A z małym silnikiem prądnica mogłaby działać jako rozrusznik, żeby mieć mniej urządzeń. Wiesz takie ładowanie odbywa się w i milionach pojazdów...
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Jakie ciśnienie na wtryskach w silniku Deutz 6-cylindrowym, oznaczenie silnika F6L913?
Dzień dobry mam pytanko w którym miejscu znajduję się termostat olejowy w silniku Deutz 1011FT
Dzień dobry, Posiadam ładowarkę ATLAS AR65 z silnikiem DEUTZ F 4L 2011 code CE43.5. Chciałbym zapytać czy ktoś posiada wiedzę/scheamt gaszenia. Obecnie po wył stacyjki silnik dalej działa, musze nacisnąć dźwignię która wyłacz silnik w komorze silnika. Wydaje mi się że brakuje tam jakiejś cewki/siłownika. Dzięki za wsparcie
Tak. Jeden impuls.
Bez problemu możesz tam podłączyć pompę. Tylko z pomocą wachliwego sprzęgła może być to kłowe które posiadasz.
A istnieje jakiś "smchemat" ? Kolego wszystko jesp poznaczone na kołach i silniku lub obudowie wszędzie są znaki tylko trzeba poszukać. Bzdurzysz kolego tam może być wiele znaków do różnych konfiguracji silnika. Więc nie jest tak słodko. Na szczęście producent umieszcza najczęściej tylko te niezbędne dla danego typu, ale i tak na wale masz 2 znaki,...
Witam . Myślę że można to wykonać na przekaźniku lub dwóch przekaźnikach i czujniku ciśnienia oleju .Dwa przekaźniki wówczas gdy stacyjka w położeniu (0)nie podaje napięcia .Gdy na pinie stacyjki(to należy sprawdzić)w pozycji (0)jest napięcie ,a w pozycji (1) zapłon ,napięcie zanika na pinie stacyjki.Są takie rozwiązania(ciężarówka) i takie gaszenie...
Momenty dokręcania te same co w 1011f. Rozrząd też. Nawet prościej bo masz automatyczny napinacz i nie potrzeba tensometru.
Rzędowe pompy wtryskowe BOSCH były montowane w deutzu w serii 912.
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
Kompresja nie za bogata, ale może jeszcze być. Podkładki masz stare, jak nikt nie ruszał to masz wysokość orginalną. Jak nie to mierzysz wysokość od popychacza do bloku i liczysz podkładki uwzględniając prędkość obrotową silnika. Pompki ustawiasz na znaki i kołkujesz. Listwę sterującą też kołkujesz w odpowiedniej pozycji. Pompki wkładasz w zamek listwy....
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Pompka paliwa do wymiany. Do tego oleju i filtr oleju.
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz w Kramerze 8115. Mianowicie wyświetla błąd SPN 523009 FMI 10. Texa odczytuje ten błąd jako Zawór nadmiarowy ciśnienia paliwa - Niezwykle tempo zmiany. Zawór został wymieniony na nowy, lecz błąd dalej wyświetla się jako aktywny. Wymieniony jest też czujnik na listwie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem już? AI:...
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Witam. Posiadam ładowarkę teleskopową Bobcat 470 z 2016 roku, silnik Deutz 3,6l. Maszyna po rozgrzaniu silnika około godziny nagle gaśnie i odpala normalnie. Zostały wymienione wszystkie filtry paliwowe i powietrzne.
0.20 + - 0.05
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Pierwsze sprawdź przewody, potem pompkę wstępną.
Deutz nie miał takiego silnika. To SAME. Mogę ci podesłać.
Potrzebuje części do silnika Deutz F2L 208F ktoś wie gdzie dostać
https://www.google.com/url?sa=t&source=w... Strona 84-85 kody błyskowe. Silnik Deutz-Fahr na wschód od Odry, common rail plus regulacja luzu zaworów.
Witam mam pytanie odnośnie czujnika temperatury głowicy silnik chłodzony powietrzem Deutz BF4L913 pomoże ktoś gdzie on się znajduje?
Posiada ktos dokumentacje techniczna do kompresora compair 37 z silnikiem deutz 3 cylindrowym f3l1011 zespolonym z kompresorem compair H 2130S
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Drożność chłodnicy silnika? Powód remontu? Może syf w płynie chłodzącym blokuje przepływ i się grzeje.
Co to za regulacja do czego to w zasadzie na każdym szkoleniu z tego silnika w Deutz się dowiesz. Trochę więcej w dodatku service training.
Po numerze silnika w każdym serwisie Deutz -a Lub u producenta chociaż tam to minimum to 100szt.
silniki deutz głowica deutz moment deutz głowicy deutz moment deutz
radio fabryczny honda civic commodore stacja dysków astra antena radia
termostat bascom transformator słuchawkowy
Wyłączenie LPM USB w Windows 11 – wpisy rejestru dla Microsoft xHCI i Intel iusb3xhc Lodówka nie chłodzi, cyklicznie się włącza i wyłącza – diagnostyka PTC, klixon, sprężarka