Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
był montowany silnik Deutz GF3L913 To benzyniak LPG. Podobne silniki robili Guldner włosi VM i Lombardini. Może teraz się uda ? Wątpię. Lepiej podaj model podzespołów (rozrusznik, pompa wtryskowa, napis na kolektorze). Myślę, że to model z lat 1975 - 1985. Podesłałem Ci na PW link https://top-ogloszenia.net/Ogloszenia_Mo...
Silniki przystosowane do pracy ciągłej. Były robione na różne obroty tych na 3000 było najmniej, czasem troskę można podregulować. Dane masz na tablice znamionowej wstaw zdjęcia. Tabliczki i całego silnika.
Witam, jak obliczyć grubość podkładek pod pompy? Silniki bf6m1013e , pompki nowe o numerach 63 65 67 72 59 74
Kolejność zapłonu ta sama, luz ten sam. Z zewnątrz te silniki róznią się tylko tym że wersja M ma zewnętrzną chłodnicę oleju, a L zintegrowaną.
Producent przewidział i tarczę sprzegła. Zobacz to część możliwości. Te silniki są naprwdę trwałe i niezawodne. Do tegomają wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach. To typowy slnik przemysłowy. TDI tego nie ma. http://obrazki.elektroda.pl/4468920000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8719363700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5881959800_1...
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Ty mi nie pisz że kręci,tylko powiedz konkretnie podczas rozruchu zimnego silnika rano mam takie i takie obroty wału korbowego. Koniec... Tak pompkę się mierzy manometrem. Podczas pracy silnika. Ale to jak pisałem znając te silniki masz zużyty układ wtryskowy i już padnięty jest też rozrusznik.
Wymontuj i umyj chłodnicę oleju.
Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
WYDECH 0,15 mm. DOLOT 0,15 mm. Dołączam instrukcje może się przydać o ile o ten typ tobie chodziło.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Czyzby gdzies strzelil blok:((? Albo jakaś zaślepka - trzeba pytać mechanika co na codzień takie silniki rozbiera.
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
To pokaż ten w którym się popisali. Bo był jeszcze bardziej oszczędny MAN schodził do 212. Dalej to już tylko duże silniki okrętowe schodziły poniżej 180. Zresztą wspomniany Deutz w wersji CP miał prawie 600KM więc przy pełnej mocy jak by przyrównać ten silnik to różnica między nimi w spalaniu to 12l/h A pełna prawdę pokazują mapy spalania. Bo to to...
Tak. https://obrazki.elektroda.pl/4215029800_...
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jedno z drugim zespolone więc i tak kręcisz całą pompką można je bez tego, wtedy wykorzystujesz klucz 27 kiedyś nie miałem to taki sobie kluczyk zrobiłem trochę długotrwałe. Ale da się to tym zrobić w miarę dokładnie chociaż wymaga wprawy. Jest też metoda na to żeby to zrobić w ogóle bez żadnych kluczy nie jest za skomplikowana jak później sprowadzam...
Konstrukcyjnie to te same silniki. Więc nie ma problemu.
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Czujnik wygląda typowo, końcówka żeńska 6,3x0,8mm.
problem polega na tym ze nie moge nigdzie znależć znaków do ustawienia tego silnika TA..... http://obrazki.elektroda.pl/9590115500_1...
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
To silnik SAME a nie Deutz. Luz 0,2mm.
No pisałem z gościem co mają części do silników deutz podałem mu dane silnika i nie był mi w stanie pomóc. Powiedział że te silniki były w różnych maszynach agregatach walcach itp. Montowane miały tam różne miski i długości bagnetów miarek. I ilości oleju od 6 do 8 l . Temu szukam posiadacza takiego modelu kramera.
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
Pompowtryski- czy aby nie wtrysk bezpośredni? lub common rayl?
EMR III na EDC 16. Masz też cały opis systemu z pinologią sterownika i schematami.
blokady kupione w woli łaskarzewskiej w serwisie deutza. inne silniki 2011 szly na te blokady. glowica nie sciagana, sruby oryginalne
Powiem ci kolego że te jeb... silniki Deutz są problematyczne i ciężkie do zdiagnozowania :D. Powodów może być dużo że się tak dzieje, kilka z nich to: -wtryski, -pompy wysokiego ciśnienia, -wałek rozrządu, -zawór przelewowy na listwie, -tak zwane długopisy, -podstawa filtrów i tak dalej :D, jak ktoś nie siedzi w temacie to powymienia dużo części a...
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Deutz na silnikach chłodzonych wiatrem zbudował legędę trwałości. Te silniki pracują od Arktyki do Afryki. I nie ma problemów z przegrzaniem,czy niedogrzaniem. A sposób zabezpieczenia silnika jest zależny od producenta maszyny. W opcjach jest sporo czujników które można zamontować.
Najpewniej masz silnik Deutz w malowaniu i tabliczką John Deere. Zrób zdjęcie gdzie siedzą pompki. Nie wiemy czy masz tam cewkę gaszenia na bloku czy w regulatorze.
EMR2 nie był nigdy przeznaczony do układu z pompą wtryskową. Jego przeznaczeniem to silniki serii 1012/1013 i pochodnych. https://obrazki.elektroda.pl/2426864200_... https://obrazki.elektroda.pl/7330117600_...
Tu masz serwisówke http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Strona 192 w przegladarce.
Akurat z tym Classem i z tym silnikiem nie miałem doczynienia, ale 2 lata temu kosiłem przez tydzień małym FAHR-em, nie pamiętam jaki to był model. Silnik też był chłodzony powietrzem i w najbardziej upalne dni temperatura oleju utrzymywała się w granicach 80-90 stopni, przy czym zegar temperatury miał skalę do 140 stopni. Podczas koszenia, najczęściej...
Bez problemu możesz tam podłączyć pompę. Tylko z pomocą wachliwego sprzęgła może być to kłowe które posiadasz.
A istnieje jakiś "smchemat" ? Kolego wszystko jesp poznaczone na kołach i silniku lub obudowie wszędzie są znaki tylko trzeba poszukać. Bzdurzysz kolego tam może być wiele znaków do różnych konfiguracji silnika. Więc nie jest tak słodko. Na szczęście producent umieszcza najczęściej tylko te niezbędne dla danego typu, ale i tak na wale masz 2 znaki,...
Dwie nagrzewnice łącznie z ogrzewaniem olejowym powiiny wystarczyć ale pobiorą prąd ok. 80A. Czy alternator ma taki zapas?
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Coś dużo nieprawidłowości. Pozostaje kompletny przegląd silnika. Nasuwa się pytanie jaki masz olej w silniku (czy aby nie smoła). Przedmuchy świadczą o padnięciu któregoś cylindra lub wszystkich. Ale silniki w kombajnach pracują niewiele więc sytuacja podejrzana. A ciężki rozruch to chyba bardziej słaby akumulator. Co rozumiesz pod pojęciem zestaw naprawczy?...
Witam, odpisuję Ci w tym topicu tylko i wyłącznie dlatego że miałem do czynienia z tym silnikiem, w ramach 'hobby' mojego ojca. :D Z reguły deutz'e na zachodzie są jechane do końca, więc sugeruję sprawdzić ciśnienie sprężania. Najczęściej pada cylinder znajdujący się najbliżej kabiny. Ostrzegam, jeśli zdejmiesz tuleje, pamiętaj o tym by przy wkładaniu...
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Rzędowe pompy wtryskowe BOSCH były montowane w deutzu w serii 912.
Witam wszystkich, mam zamiar wymienić uszkodzony silnik w mini ładowarce bobcat 611. Silnik, który był zamontowany do Deutz f2l411D 2700 obr/min. Silnik, który mam zamiar zamontować to silnik Deutz f2l411D 3000 obr/min, był zamontowany z agregatem prądotwórczym. Silniki niby takie same, ale są różnice z którymi mam problem. Może ktoś już to przerabiał...
Kompresja nie za bogata, ale może jeszcze być. Podkładki masz stare, jak nikt nie ruszał to masz wysokość orginalną. Jak nie to mierzysz wysokość od popychacza do bloku i liczysz podkładki uwzględniając prędkość obrotową silnika. Pompki ustawiasz na znaki i kołkujesz. Listwę sterującą też kołkujesz w odpowiedniej pozycji. Pompki wkładasz w zamek listwy....
deutz silniki głowicy deutz moment deutz głowica deutz moment deutz
pompa miele czujki bingo piła spalinowa cewka
wytrzymałości dwuteowników transformator zgrzewarki
Brak regulacji głośności z pilota Panasonic NV-HD 635 Niepełne wyświetlanie na LCD kotła gazowego