Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
WYDECH 0,15 mm. DOLOT 0,15 mm. Dołączam instrukcje może się przydać o ile o ten typ tobie chodziło.
Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Jedno z drugim zespolone więc i tak kręcisz całą pompką można je bez tego, wtedy wykorzystujesz klucz 27 kiedyś nie miałem to taki sobie kluczyk zrobiłem trochę długotrwałe. Ale da się to tym zrobić w miarę dokładnie chociaż wymaga wprawy. Jest też metoda na to żeby to zrobić w ogóle bez żadnych kluczy nie jest za skomplikowana jak później sprowadzam...
Czujnik wygląda typowo, końcówka żeńska 6,3x0,8mm.
Tak. https://obrazki.elektroda.pl/4215029800_...
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
problem polega na tym ze nie moge nigdzie znależć znaków do ustawienia tego silnika TA..... http://obrazki.elektroda.pl/9590115500_1...
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Konstrukcyjnie to te same silniki. Więc nie ma problemu.
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
To silnik SAME a nie Deutz. Luz 0,2mm.
Pompowtryski- czy aby nie wtrysk bezpośredni? lub common rayl?
był montowany silnik Deutz GF3L913 To benzyniak LPG. Podobne silniki robili Guldner włosi VM i Lombardini. Może teraz się uda ? Wątpię. Lepiej podaj model podzespołów (rozrusznik, pompa wtryskowa, napis na kolektorze). Myślę, że to model z lat 1975 - 1985. Podesłałem Ci na PW link https://top-ogloszenia.net/Ogloszenia_Mo...
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
EMR III na EDC 16. Masz też cały opis systemu z pinologią sterownika i schematami.
Koło pasowe jest przykręcone tylko śrubami. Jak ja ustawiałem możesz przeczytać w moim poprzednim poście. Nie jest to ustawianie serwisowe ale silnik pracuje do dzisiejszego dnia.
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
Bez problemu możesz tam podłączyć pompę. Tylko z pomocą wachliwego sprzęgła może być to kłowe które posiadasz.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
tutaj masz podstawowe info o tym kombajnie http://konedata.net/nh122.htm
Z wzoru i tabel.
Tu masz serwisówke http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Strona 192 w przegladarce.
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
Obejrzyj pompę wtryskową, powinien na niej być przycisk dawki rozruchowej ( w 511 jest napewno a z tymi silnikami to już dawno nie miałem doczynienia ale tak go kojarzę ). Silnik mocno zakopci, ale szybciej zapali.
A istnieje jakiś "smchemat" ? Kolego wszystko jesp poznaczone na kołach i silniku lub obudowie wszędzie są znaki tylko trzeba poszukać. Bzdurzysz kolego tam może być wiele znaków do różnych konfiguracji silnika. Więc nie jest tak słodko. Na szczęście producent umieszcza najczęściej tylko te niezbędne dla danego typu, ale i tak na wale masz 2 znaki,...
Dwie nagrzewnice łącznie z ogrzewaniem olejowym powiiny wystarczyć ale pobiorą prąd ok. 80A. Czy alternator ma taki zapas?
Kompresja nie za bogata, ale może jeszcze być. Podkładki masz stare, jak nikt nie ruszał to masz wysokość orginalną. Jak nie to mierzysz wysokość od popychacza do bloku i liczysz podkładki uwzględniając prędkość obrotową silnika. Pompki ustawiasz na znaki i kołkujesz. Listwę sterującą też kołkujesz w odpowiedniej pozycji. Pompki wkładasz w zamek listwy....
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Tylko spuść cały olej, masz dwa korki do oleju silnikowego. Wejdzie ci 9l.
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Najpewniej masz silnik Deutz w malowaniu i tabliczką John Deere. Zrób zdjęcie gdzie siedzą pompki. Nie wiemy czy masz tam cewkę gaszenia na bloku czy w regulatorze.
Nie ma silnika FT. Albo F albo T. Zdecyduj. W każdym z nich termostat gdzie indziej. Bo to różne silniki.
Rzędowe pompy wtryskowe BOSCH były montowane w deutzu w serii 912.
Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Poszukuje schematu instalacji do mixokreta Brinkmann dc260/43 Byłbym bardzo wdzięczny za podesłanie, Silnik Deutz f3l 1011
Jakie ciśnienie na wtryskach w silniku Deutz 6-cylindrowym, oznaczenie silnika F6L913?
Z narzynka to tu nie poszaleje a z nożem tokarskim tym bardziej. Liczyłem na bardziej sensowne info. Ale tendencja jest żeby dać zarobić niemcom. Dzięki. https://obrazki.elektroda.pl/2087884200_... https://obrazki.elektroda.pl/7477820300_...
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz w Kramerze 8115. Mianowicie wyświetla błąd SPN 523009 FMI 10. Texa odczytuje ten błąd jako Zawór nadmiarowy ciśnienia paliwa - Niezwykle tempo zmiany. Zawór został wymieniony na nowy, lecz błąd dalej wyświetla się jako aktywny. Wymieniony jest też czujnik na listwie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem już? AI:...
Kolego temat dotyczy silnika 2011 a ty wyskakujesz, z 1013 który jest zupełnie innym silnikiem. Tam wyciągasz cały regulator i blokujesz listwę. Pompki się trymuje specjalnym kluczem Bosha i po każdym włożeniu jednej pompki sprawdza się suwmiarką wysuw listwy czy jest dobrze. Nie wspomnę o tym, że każda z tych pompek ma naniesioną elektro pisakiem na...
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Tak. Jeden impuls.
0.20 + - 0.05
W dzisiejszych czasach pakujesz na paletę i wysyłasz. W drugi koniec Polski. A silnik jest tak duży że do bagażnika osobówki wejdzie.
W https://www.age-power.pl/ ?
Witam przepraszam że długo się nie odzywałem ale dałem sobie spokój z tą kontrolka od temperatury silnika następnie mam pytanie może będziesz wiedział jak się zabrać do glr,świeci się kontrolka na desce
Witam. Poszukuje poduszek pod silnik deutza 1011 w maszynie zettelmeyer 602
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
Są na forum. Sam podawałem.
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
Witam.Jak wymienić pompkę paliwową w silniku Deutz F3L2011. Powód wymiany jest taki że zauważyłem że paliwo, wycieka z góry pompki, problem jest już jaki czas, jednak maszyna chodzi bez problemu,tyle że zalana jest paliwem od tej pompki. Może nie jest potrzebna wymiana tylko jakaś naprawa? Dodaje zdjęcie podglądowe. https://obrazki.elektroda.pl/9776623200_...
Tak powinien być zamontowany http://obrazki.elektroda.pl/2117801500_1...
Oki podaj numer
Tak i nie. Można zdjąć i założyć drugi. Tylko pewności brak czy ktoś już tam nie grzebał i nie przestawiły koła wałka rozrządu.
Kupiłem silnik z zewnętrzną chłodnicą a mój był oryginał z chłodnicą zespoloną z silnikiem i po rozłączeniu zaczął się problem jakby nie było obiegu olej gorący a chłodnica zimna może być problem z termostatem dzięki za pomoc km
Strony 22-23 poniższej instrukcji serwisowej masz ustawienia zaworów. Resztę niezbędnych informacji również tam znajdziesz.
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Dane na forum podawałem.
Info wysłane.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Słabo kolega szukał. :)
Deutz nie miał takiego silnika. To SAME. Mogę ci podesłać.
Witam. Czy jest różnica między silnikiem DEUTZ F2L411D a F2L410 ? Mam w ładowarce kołowej 411D - 28km który już odmawia posłuszeństwa, w okolicy mam możliwość kupienia 410 sprzedajcy twierdzi ze ma 21kw.
Jaki powinien być układ komunikacji can do sterownika silnika Deutz CE48,5, instalacja 12V. Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5541726500_... https://obrazki.elektroda.pl/9536314700_...
Kołki te same dla wszystkich silników Deutz-a serii xx11. Procedura ustawiania rozrządu taka sama. Nawet prostsza że względu na automatyczny napinacz. Ustawienie pompek ci opiszę, też proste, ale wymaga przyrządów. Pamiętaj o podkładkach pod pompkami. Mają trafić w to samo miejsce bloku. Nie zamień ich. Mają specjalne wycięcia które podają ich wysokość.
0.15 Dodano po 2 Zajrzyj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Luz prawidłowy ustawiać możesz po kolei lub też dwóch położeniach wału korbowego. Jest na forum.
https://obrazki.elektroda.pl/1035660000_... https://obrazki.elektroda.pl/2504004300_... Jutro na warsztacie będę to ci wstawię.
Prawdopodobnie to kontrolka chłodzenia silnika olejem Ale pewności nie mam.
Witam, w którym miejscu znajduje się termostat w tym silniku?
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Masz w nazwie 3,7 m³/min.
TAA chodzi mi o dźwignię zmiany obrotów silnika. Były różne modele. Siłownik pneumatyczny na membranie hoerbigera przy dolocie albo ten siłownik był przy silniku i linką dolot się zamykał w śrubie.
Posiada. .
Silnik ma 5 cylindrów , jest chłodzony powietrzem .Pracuje w ciągniku Same Laser 100. Nie wiem jaki luz zaworowy powinien mieć ustawiony . Jeżeli ktoś wie prosze o info.
Zapaliła się instalacja, która stopiła wężyki w których krążył olej do śruby I teraz za diabła nie wiem który wężyk gdzie idzie. Ktoś poradzi?? https://obrazki.elektroda.pl/9328183200_... https://obrazki.elektroda.pl/1341946200_... https://obrazki.elektroda.pl/6047164200_...
https://www.google.com/url?sa=t&source=w... Strona 84-85 kody błyskowe. Silnik Deutz-Fahr na wschód od Odry, common rail plus regulacja luzu zaworów.
Jaki luz dla zaworów w silniku F6L913.
Ty mi nie pisz że kręci,tylko powiedz konkretnie podczas rozruchu zimnego silnika rano mam takie i takie obroty wału korbowego. Koniec... Tak pompkę się mierzy manometrem. Podczas pracy silnika. Ale to jak pisałem znając te silniki masz zużyty układ wtryskowy i już padnięty jest też rozrusznik.
Trochę inne silniki.
Przez rezystor ograniczający prąd do tego układ omijający przy pracy rozrusznika.
Za daleko mam do ciebie by cię ubić. :!: Poza tym jesteś mi winny prace polowe. :D Do serii 1000 wysyłałem ci serwisówkę. Ale tak jak pisałem to nie jest silnik Deutz. Danych na temat elektryki do niego nie mam. Ale wstaw jakieś zdjęcia sterownika, regulatora i gniazda diagnostycznego. To może się coś znajdzie.
Silnik ma pracować przy ładowarce atlas z 90r więc może przewyższyć jej wartość
Nie ma silnika bs4l913 tylko jak już to pewnie BF4L913. Czyli doładowany rzędowy cztero cylindrowy szybko obrotowy silnik. Dla mnie jak nie ma kompresji to nie ma czyli jest 0 bar lub blisko tej wartości. Podkładki daje się pod cylinder i pod głowicę mierząc odległość tłoka od głowicy dobiera się podkładkę, a nie na pałe.
Ściągnij odpływ paliwa. I zobaczyć czy leci. Powinno nawet na biegu jałowym płynąć dość intensywnie. Jak leci słabo albo wcale. To masz przyczynę.
Jak na plaku nie pali to brak kompresji. Sprawdź luzy zaworowe. I czy zawory w ogóle pracują.
Wsówka 4,8 zwiera do masy i wyłącza. 6,3 to pomiar temperatury. Zrób te zdjęcia bo nie wiesz o co chodzi a tłumaczysz nie wiadomo co.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Sprężyna ci pękła. Wymień. Da się zrobić na silniku. https://obrazki.elektroda.pl/3121918800_... Poz.3.
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Puknij się w pewną część ciała i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz zielonego pojęcia. Bo brakło ci nawet takiego minimum jak wpisanie w google: typu silnika i jego zobaczenie po raz pierwszy w życiu. Jak również jego sekcji tłoczącej. Normalnie na tę pompki to się manometr zakłada. A nie wężyki.....
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
Nigdy nie robiłem w Deutzu trzycylindrowym wiec potrzebuje pomocy. Otóż silnik strzelał przy rozruchu i nierówno chodził na jałowych. Znalazłem przedmuch na uszczelce pod głowicą. Wymieniłem uszczelkę. Przedmuchu nie ma nie strzela ale dalej nierówno chodzi. Podczas luzowania przewodów na wtryskach z dwu cylindrów tryska jak powinno natomiast z jednego,...
Dzień dobry, Posiadam ładowarkę ATLAS AR65 z silnikiem DEUTZ F 4L 2011 code CE43.5. Chciałbym zapytać czy ktoś posiada wiedzę/scheamt gaszenia. Obecnie po wył stacyjki silnik dalej działa, musze nacisnąć dźwignię która wyłacz silnik w komorze silnika. Wydaje mi się że brakuje tam jakiejś cewki/siłownika. Dzięki za wsparcie
deutz silniki deutz silniki opinie głowicy deutz moment deutz
domofon cichy mikrofon wymiana świeca kosiarka styki rozruszniku
kocioł termet ustawienia serwisanta kocioł termet
Czy drut rozgrzeje się do czerwoności od świeczek? Radio Blaupunkt - Napis "PROTECT" i brak dźwięku