Przyśpieszyć początek wtrysku
Wtryski sa dobrze zlozone. A maszyna tez gasnie jakby dalej chciala pracowac i na sam koniec odbija w dolot Listwa nie cofa się w pozycje gaszenia i tyle. Uszkodzony regulator lub coś gdzieś siedzi i blokuje listwe
Jakie ciśnienie na wtryskach w silniku Deutz 6-cylindrowym, oznaczenie silnika F6L913?
Pompowtryski- czy aby nie wtrysk bezpośredni? lub common rayl?
Wtrysk jest pozycjonowany za pomocą wkładki z aluminium, więc za bardzo go nie pokręcisz i to ona najczęściej się zapieka. Ale nie ma problemu żeby taki wtrysk wyciągnąć bezwładnościowo za pomocą przyrządu, który możesz sobie zrobić sam lub kupić.
Po regeneracji wtrysków silnik dalej głośno pracuje, czy przyczyna może być w zużytym regulatorze kąta wtrysku?
Problemy z uzyskaniem wysokiego ciśnienia paliwa spowodowane zużyciem elementów tłoczących pompy. Jaki w tym ciągniku jest system wtrysku ?
Było by dziwne gdyby była inna kolejnosć. Dla pewnosci sciag wtyczke z któregos wtrysku i przekreć rozrusznikiem.
Z którego kopci na siwo, odkręcić tłumik i sprawdziłem. Jeśli z obydwu to za późny wtrysk paliwa
Mam pytanie: 1 Jak sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym? 2. Czy nie powinno być jakiegoś filtra paliwa pomiędzy zbiornikiem a pompką paliwa? 3. Jakie są objawy uszkodzonego zaworu przelewowego paliwa? Ponadto poszukuje oczko paliwowe z dwoma wyjściami to które przykręca się zaworem zwrotnym paliwa bo ja mam jedno wyjście zaspawane właśnie to do...
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
A co to za różnica ustawisz na pierwszym czy ostatnim i musi być dobrze.
Czy mogę prosić o informacje dotyczące montażu i regulacji pompek w silniku Deutz BF6M 1012E? Silnik zamontowany w wózku widłowym Linde, wtryski po regeneracji, pompki zakupione nowe, podkładki wyliczone. Pozostało to złożyć i wyregulować
Deutz BF6L913T zimny dymi na niebiesko, a jak już złapie temperature to praktycznie wcale. Wtryski nowe WUZETEM. Luz na 0,25mm wszystkie. Jakieś pomysły?
Masz kręcić rozrusznikiem. I zobaczyć czy przelewem idzie paliwo. Zawsze przed rozruchem możesz podpompować paliwo. Masz przecież dźwignię przy pompce co pozwoli ci zweryfikować układ zasilania. A powrót paliwa ma być z nad wtrysków...........
Przywróć układ paliwowy od oryginału to ważne w tym silniku. Widzę że to sprężarka Atlas Copco. http://obrazki.elektroda.pl/9027201700_1... Przelew musi być ponad wtryskami.
Jeśli kopci szarym takim jak się przyjrzysz niebieskawym dymem, to znaczy, że przepala olej i pierścienie (możliwe że włącznie z gładziami cylindra) ma zużyte.
Zdazały sie w citroenach silniki z bezposrednim wtryskiem benzyny, ale nie w C5. THP były w C4. i to tam był bezposredni wtrysk. Normalny wtrysk paliwa ma duzo zamienników i pompe mozna kupic za 300 - 500 max. Dowiedz sie lepiej o co c'mon?
Mierzyłem mniej więcej w na wysokości podpiętego kabla od czujnika temperatury na zdjęciu nie widać tego miejsca dziś mogę zrobić. Wykręcamy i sprawdzimy wtryski
Witam. Podepne sie do tematu. Wyjalem pompki i wtryski i dalem do regeneracji. Wszystko wrocilo zrobione, odrazu zamontowalem tak jak bylo i po odpalniu silnik faluje. Dodaje link z pracy silnika. https://youtube.com/shorts/WuBjviOfBLw Powyjmowalem jeszcze raz pompki policzylem jakie grubosci podkladek i zgadza sie na pieciu pompkach a na ostatniej...
Tak ponumerowalem je ,chciałem je oddać do sprawdzenia ale na chwilę obecną oddałem też wtryski i wszystkie były do wymiany i membrana sterująca miała dziurę i czekam na przyjście jej i narazie tych pompek chyba nie będę ruszał
Instalacje mam taką: Reduktor BRC typ ECO wielozawór ty EUROPA inny typ: Lambda BLITZ Wtrysk system BLITZ, JUST o to chodzi???
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Dzięki na wtrysku wybite 250bar na moich jest 230 bar myślę że tragedii nie ma ,sprawdzane na maszynie, chyba jedna pompa nie domaga .
Za niskie obroty, niewłaściwy moment wtrysku paliwa. Wstaw zdjęcie tego silnika.
Kiedy powinno być zasilanie na elektrozaworach? Na którym elektrozaworze kiedy powinno być napięcie? Nie wiem jak mam to sprawdzić? Jest jeszcze taki przewód przyłączony do cewki (wkręcony śruba) tez ok podłączony. Proszę o podpowiedz jak to sprawdzić bo nie wiem co w jakiej kolejności powinno się załączać.
Sprawdź głowice, pompę i wtryski zostaw. Już raz je sprawdzałeś przecież :)
W dalszym ciągu nieprawidłowy wtrysk lub kompresja.
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Dokładnie, dziękuję za pomoc. Dodano po 1 A mam jeszcze pytanie kolego gdzie dobrze robią wtryski od deutza ,
Na dzisiaj to pomóc ci może tylko ortografia. Bo czytać się tego nie da. Wtrysku i pompki po numerze silnika się dobiera a nie po widzi mi śię.
Jutro ci pokażę co i jak. Więc tak to robisz. https://obrazki.elektroda.pl/1146311500_... Co prawda silnik inny, ale zasada pomiaru ta sama. Nabijasz ciśnienie do 150bar i w ciągu minuty nie może spać więcej niż o 10bar. Następnie robisz test ciśnienia. W pięciu ruchach masz nabić nie mniej niż 250bar
Ok na początku źle zrozumiałem sugestie kolegi kkknc. Wiec tak:po wykręceniu cewki gaszącej i zaślepieniu powrotu paliwa pompka ręczna jest twarda rozrusznik kręci normalnie [nie mam czym zmierzyć obrotów] W otworze po cewce nie dzieje się nic,na wtryskach paliwa brak. Pozdrawiam!!!
Nic sie nie stało :) tylko mnie to dręczyło ze gdzie indziej podają 0.15 dla zaworów Dodano po 1 A wiesz może czy w tych silnikach można ustawiać początek wtrysku z użyciem kapilary ??
Podpinasz komputer i działasz. Zresztą tam powinien być wyświetlacz który pokazuje kody błędów.
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Ostatnio ustawiałem początek tłoczenia i palił z rana dużo lepiej. Był jeszcze jeden problem bo auto falowałona wolnych przy prawidłowej dawce ale podejrzewam zmieniony sterujący wtrysk od innego auta albo nastawnik.
Koła starczają w zasadzie do końca życia silnika. Za to uszczelniacze już nie. Do odkręcenia koła jest przyrząd do jednego i drugiego. A kołem na wałku rozrządu ustawiasz wlasnie rozrząd. Co wpływa też i na zapłon. A potem podkładki pod pompki o odpowiedniej wysokości i ilości.
Nie znam silnika, więc się tylko domyślam że chodzi o zawór bezpieczeństwa. Żeby sprawdzić nie trzeba go wykręcać, tylko przewód zdjąć i ma nie przeciekać paliwo, bo on jest tylko po to żeby awaryjnie upuścić nadmiar ciśnienia. Jak masz czym diagnozować to pierwsze sprawdzić procent wysterowania zaworu mprop, bo pewnie taki ma, i porównać z prawidłową...
Sprawdz cisnienie na cylindrach najpierw. Po 4-5 obrotach musi nabic manometr i to wszystko. Kto Ci pompe sprawdzał i jak ? jak wtryski były sprawdzane.
Jesli wiesz jak używać lutownicy to problem sam rozwiązesz. No chyba że masz 100-150 zl za dużo to zleć to elektrykowi. Wyciagnij caly licznik (ostrożnie z linka) weź go do domu, rozkręć go aż bedziesz mial dostep do plytki. Po prawej stronie zobaczysz stabilizator i tam napewno są zimne luty. Popraw je lutownicą no i jeszcze kontrolnie posprawdzaj...
To w takim razie, znajdź emulator do mono wtrysku, a nie dla wielopunkta.
Przy zjezdzie z lawety złpał powietrze i teraz kręci i nie może załapać. Czy sam sie odpowietrzy czy trzeba mu pomóc. PO zluzowaniu wtrysku 1 leci paliwo.
problem po części rozwiązałem ,dwa z trzech wtrysków odwrotnie zamontowane ,biały dym na zimnym silniku nadal ,spadek mocy jest nadal lecz dużo mniejszy .Jak można sprawdzić pompę wtryskową ?
Tam nie ma pompo wtrysków. I tak trzeba je ustawiać.
O ile dobrze pamiętam to czujnik położenia wału korbowego znajduje się przy kole pasowym pod pompą od wspomagania kierownicy.Były dwa rodzaje koł pasowych rożniły się kształtem wypustow sygnałowych.Mam sprawny komputer od wtrysku do tego silnika.
Czujka temperatury biała na kolektorze dolotowym , zciągnij kabelek i się pochwal.
Witam Chodzi mi głownie o to ze duzo mi pali około 13 litrów na 100km nie ma siły od zera dopiero od 3tys.obrotów ma swojego kopa. .i jak sie jedzie , to nie chodzi płynnie...szarpie.. dopiero powyzej 3 tys obrotów jest normalnie. Ale dlaczego tyle pali?No i jeszcze jedo tu był wymieniany silnik z 1.6 na 1.4głowica jest od1.6 ja go takiego kupiłem Bardzo...
Witam mam pytanie: Deutz agrotron 6.30tt typ silnika 1013 6cylindrów, każdy wtrysk ma oddzielną pompę paliwa Chciałbym sprawdzić każdą pompę w jakim są stanie, proszę o podpowiedź co będzie mi potrzebne do tego testu, jak go wykonać? Deutz gdy postoi dłużej ciężko odpala i faluje na wolnych obrotach. Jak mu psiuknę tylko delikatnie plaka odrazu łapie...
Witam. Mam wyciek paliwa na dwóch pompach, paliwo wydobywa się z dużej podkładki która jest dociśnięta dwoma śrubami którymi przykręca się pompę . Czy chcąc je wyjąć muszę je zablokować? Nie chcę aby zmienił się kat wtrysku. Gdzie można dostać uszczelnienia?
Za duzo czytasz za malo diagnostyki sprawdz wtryski na poczatek
Bo ma problem z praca silnika sada zaczyna próbkowac dopiero przy ok 3000obr a ba biegu jałowym pracuje na ok 0,3-0,5V i stoi nic się nie dzieje czas wtrysku wynosi ok 4,5-5,5 ms wydaje mi się że troche duzo i dużo pali
Dzięki kolego za zainteresowanie tematem. W przyszłym tygodniu dotrą do mnie sekcje do tych pompek.Stare prawdopodobnie są zużyte. Silnik nie odpalał przy obecnie panujących temperaturach. Aby go uruchomić należało dać powąchać PLAKA. Ciśnienie na zimnym 22-24 bar. Nowe końćówki wtrysków ustawione na 205 bar. Pozostały tylko stare sekcjie wpompkach....
Bardzo dziękuję ze test , czyli wychodzi na to , że problem duzego spalania jest w tym ,ze za duzo podaje wtrysk paliwa. Tylko sie zastanawiam jak to wyregulowac? Na wtrysku czy na tej srubce ( pod okrągłym dekielkiem) od dawki paliwa na pompie. Mozesz zrobić zdjęcie jak u Pana jest wkrecona ta sruba od dawki paliwa, ewentualnie obliczyc ile razy jest...
Panowie, silnik dymi mi na niebiesko, dziwne że np 20 min pracy nie dymi, nagle dymi z 1 min, zznów nie dymi np z 15 min , nagle dymi zznów około minuty. Macie pomysł? Może uszczelka wtrysk?
Przelew. Jeżeli paliwo spada to nie masz go na powrocie. Resztę mierzysz i sprawdzasz. Sprawdzenie czy pompka trzymać to chwila. Wystarczy wężyk i usta....... Powrót w tym silniku jest przez wtryski, a ty na pompie odkrecasz....
jesli masz mozliwosc pomiaru indukcyjnosci wtrysku to mozesz nawinac cewke o podobnych parametrach i podlaczyc w miejsce wtrysku zadzialac musi jesli bedzie zgadzala sie indukcyjnosc i rezystancja.Podlaczania wtrysku bez chodzacej pompy paliwa nie polecam ze wzgledu na jego trwalosc(paliwo go chlodzi)nawinieta ceweczka to rozwiazane duzo tansze od emulatora.
Witam mam taki kłopot z takim motorem f3l 1011f deutz . Kopci ciągle na biało ? Zostały wymienione pierścienie, głowica zrobiona wraz z planowaniem i nowa uszczelkę. Wtryski sprawdzone . I nadal dymi na biało . Jakieś podpowiedź jaka może być przyczyną
Niestety nie mam ani przyzadow ani nie wiem gdzie ktora zamontowac poniewaz starych pompek nie bylo dla tego zamowione zostaly nowe.
Witam, czy ktoś przerabiał temat wymiany króćca pompki wtryskowej paliwa w silniku Deutz 1011? W moim przypadku puszcza paliwo i okazało się, że jest zerwany gwint, silnik BF4L1011T, sęk w tym, że oryginały są mega drogie, lub trzeba kupować całą pompkę. Czy jest możliwość dobrania po gwintach króćca od jakiegoś traktora, czy sprawa jest bardziej skomplikowana?...
Powinien równo pracować. Silniki 3 cylindrowe nie powinny generować takich wibracji. Na którymś cylindrze kuleje. Na wolnych obrotach luzuj pojedynczo przewody od wtrysków i obserwuj pracę okaże się który to.
Końcówki wymienione 3 szt na nowe plus regulacja ciśnienia 750 zł a pompek nie ustawiałem . Czy na zwykłym stole od wtrysków sprawdzi ciśnienie? Jakie ono powinno być ?
No masz jak byk, pompa i wtryski z przekaźnika zasilanie plus, kluczowanie wtrysków masa. Pompa M11 a wtryski Y11, Y12, Y13, Y14. Dodano po 2 Na cewce przekaźnika pompy paliwa Tu cewka istotnie sterowana plusem. Ale tylko cewka. Dodano po 56 Jak wymusisz zamknięcie przekaźnika to co się dzieje?
lampka nie jest od wtryskiwacza , oznacza ona wystepowanie usterki w ukladzie elaktronicznym sterowania silnika i bez dokladnej djagnozy nic w tej sprawie nie mozna powiedziec. jesli jezdzisz 5-6 km to bedzie duzo palil bo silnik nie zdazy sie zagrzac
Jest tam też podany kąt wtrysku. Te 130 kucy to mi nie pasuje do niczego.
(at)soniak2 A jaki wpływ na twoje myślenie o zworach ma. jak odkręciłem zasilanie z pomp do wtrysków i zakręciłem to ciśnienie pojawiło sie tylko na środkowej Problem jest gdzie indziej.
z tego 2 wtrysku na wolnych to kapie czy leci ciurkiem? moze to swiadczyc o jego uszkodzeniu jesli paliwa jest zbyt duzo - leci ciaglym strumieniem i przez to pompa nie moze osiagnac wlasciwego cisnienia i dlatego kuleje silnik. jak cos to daj znac
Nie to nie to. I nie tak. To są normalne tylko jedno sekcyjne pompy wtryskowe One paliwo pompuje tylko w mniejszych ilościach i za późno stąd biały dym ( wolne narastanie ciśnienia). Po rozgrzaniu i uszczelnieniu moment wtrysku jest wcześniejszy czyli prawidłowy. Lub do niego zbliżony. Te pompy można sprawdzić manometrem do sprawdzania wtryskiwaczy....
teraz to juz nie wiem przeciesz jak wtrysk za duzo cofa ropy to znaczy że jest uszkodzony zaworek a nie końcówka rozpylacza czy dobrze myśle ??
Jest nadstan. Podejrzewałem lejące wtryski ale skoro drugi raz je sprawdzali i twierdzą że dobre to już nie wiem.
sprawdz wtryskiwacze takie symptomy wystepuja jesli wtrysk/ki leja za duzo odlaczaj po kolei kazdy wtrysk i sluchaj czy pomimo pracy na 3 cylindrach nie pracuje rowniej niz na 4 potem przeplywomierz na kompa powodzenia
Z cisnieniem paliwa jest wporzadku. Turbina laduje dobrze. Prawdobodobnie ciagnik dlugo stal i trzeba wymienic wtryskiwacze i szukac dalej. Dziekuje kkknc za pomoc. Jesli bys mogl mi podeslac tabele z bezpiecznikami ? :-)
Sprawdź cewkę, kompresję i wtryski bo chyba ci się któryś zacina w pozycji otwartej. ( biały dym ).
Podłączam się do tematu a interesuje mnie jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu i ciśnienie wtrysku bo z instrukcji z wcześniejszego postu się nie doczytałem.
Tak jak w temacie, potrzebuje info jak wyciągnąć pompe wtryskowa z tego modelu.
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Cześć, tak jak w temacie, silnik Deutz 4cyl w ładowarce, jakieś 200godzin po remoncie, góra i dół. Nowe końcówki wtrysków ustawione na 190bar, turbo po regeneracji. Ostatnio zaczął kopcić na czarno, stan oleju ok, moc raczej bez zmian. Nawet na postoju z tłumika idzie chmura. Macie jakiś pomysł do czego najpierw zaglądnąć?
Z tego co sie dowiedzialem to przyczyna tego moglo byc tandetna ropa lub co gorsza pompa sie zaciera. I jezeli to drugie to koncze z moim mondeo. Pompa to za duzo. Wstawie nowy wtrysk i zobaczymy.
Tak, cylindra nr 4 nie widac wartosci. https://www.drive2.ru/b/2368649/ wlasnie uszkodzil mi sie uklad ch340 w tym kablu, zamienilem go na tego bl https://obrazki.elektroda.pl/6858978000_... W vagu grupa 1 z twoich zdjec masz 7mg, w grupie 13 podlewa ci bo brakuje paliwa :> tak moim zdaniem nie powinno byc na jalowym biegu, powinno...
czy ta pompka ma mieć stałe zasilanie po kluczyku i nić nie powinna się spalić? - będzie pracować cały czas tak jak pisałem jedyny powrót jest z nadmiaru wtryskiwaczy a ta pompka podaje ciśnienie na filtr paliwa i pompę wtryskową. Zasilenie po kluczyku, powrót najprościej zrobić kupując na szrocie odpowiednią obudowę filtra (np. z samochodu). co sądzisz...
Wiem ze jest z pompka reczna ale to nic nie szkodzi ja omijalem separator jak mialem problemy z odpaleniem po kilku godzinach w twoim przypadku obserwowałbym wysokie ciśnienie. Piszczy moze dlatego ze wysokie ciśnienie idzie w przelew(w niskie). Wtryski piszesz ze zregenerowane a zaworek na szynie sprawdzaleś?
Jeszcze jedna uwaga. Zwroc uwage ze cylindry w psa liczymy od rozrzadu, a wtryski od skrzyni biegow. Czyli uszkodzenie masz w obwodzie 3 wtrysku, na cylindrze 2. Pisze bo duzo ludzi sie myli na tym :) Podaj nam wiecej danych, jakis kod bledu mile widziany.
u mnie w miesice ok9-10 jak depcze, trasa 7-8 jezdzac do 110km/h Zuzycie.... jak u niej z kopceniem? oczywiscie zawsze pokaze dym ale czy jest go za duzo? Sprawdzic wtryski, pozniej podlaczyc komputer sprawdzic dawke i kat. Jak nie to wykrecic pompe dac do pompiarza na regulacje , koszt ok 100zl pozdr Ps. wazna jest tez turbina.. jak porobisz wszystko...
czyszczenie niestety nic nie pomogło. paliwo tylko i wylacznie zachodnie. filtry wszystkie nowe były. i nie duzo wczesniej wymieniane wtryski na fabrycznie nowe. poprostu czujnik padł i tyle. teraz juz nie mam tego auta ale po naprawie zrobilem okolo 50 tys km i nic sie nie dzialo... dzieki za pomoc. temat do zamkniecia. pozdr
Na kazdej swiecy, sprawdzalem cewki z zalozonymi swiecami. Czyli moze to byc wtrysk? Za duzo podaje i zalewa, przez co tez "spalanie" jest ogromne?
Duzo.... :-( pozdrawiam Kuba Kogut
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże
Mam taka testowarke samorobke do wtryskow, zapodaje 12V i pyla dobrze. O ile sa dobre oczywiscie. Przeie to bardzo zblizone warunkipracy do normalnych. I nie mowimy tu o elektromagnetycznych wtryskach CR co to potrzebuja do otwarcia dziesiatkow woltow i kiloamperow pradu ;) .. a skad wiesz ile ta becja pali ? A poza spalaniem bym mial "oleju" troche...
Zmierz opornosc wtrysku pb i wstaw równolegle do przekaźnika i jego stykow odcinajacych wtrysk opornik okolo 10 razy większej rezystancji niż wtrysk pb. Emulacja sondy jakie próbowałem niewiele poprawiła. Silnik wcześniej byl na brc blitz potem stag 2l potem stag xl i na każdym było tak że potrafił podbić rpm lub dodać gazu na cutoff. Tam jest jakiś...
Witam problem rozwiązany wina po stronie sterownika . Co się okazało że ktoś chip tuning robił u jakiegoś partacza wszystko się rozjechało dawki na starcie turbo za duzo ustawione więc temat zamykam . Wedle mechaników wtryski głowica walki pompa paliwa do wymiany. 100 zł koszt przeglądu sterownika wgranie oryginału do skody 350 zł
Nie wiem czy problem rozwiązany ale raz wlalismy liqu molly 2 razy lucas do wtryskow i od maja jezdzimy na paliwie B0 i narazie auto duzo mniej wypala dpf
O widziales kolego. I jutro rozbieram znowu przód auta i sprawdzam wejscia ecu. Ten schemat duzo pomoze
Kurcze, to zagadka, mam to samo auto z silnikiem isuzu, ale moj rekord na jednym baku to 920 km. Moze to pompa, daje za duzo paliwa, albo wtryski, bo paliwo na stacji raczej nie powinno miec tak drastycznego wplywu na spalanie
cale zagadnienie jest dosc proste jesli chodzi o budowe takiego stanowiska dla wtryskiwacza typu "saturated" (co to jest i z czym to sie je to sobie poczytaj) wystarczy prosty procek z wykorzystaniem funkcji pwm czyli robisz wyjscie o czestotliwosci powiedzmy 50hz i regulowanym wypelnieniu (pamietaj ze wypelnienie nie powinno we wtryskach przekraczac...
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
co do pompy to wiem ze chodzi o to zeby sie nie spalila, ale slyszalem ze tu jeszcze chodzi o to ze pompa ma duzo wspolnego z wtryskiem mechanicznym i ze lepiej jak nie bedzie pracowac, co do silniczka i emulacji sondy slyszalem ze wowczas mniej silnik pali przy wiekszych obrotach. moze inaczej co musi byc w mojej instalacji?? dareksp9 jaka byla cena...
Chętnie bym zkorzystał z Twojej podpowiedzi tylko nie rozumiem co piszesz choć jest po polsku napisane W tym silniku nie ma płynnej regulacji zmiany kąta wtrysku .Koło zębate napędzające pompę wtryskowa osadzone jest na stożku i w trakcie montażu zblokowane na trzpieniu i tyle z ustawiania pompy, no chyba że się mylę.
Witam w ciągniku rolniczym Lamborghini Formula 115km z silnikiem Deutz ostatnio rozjechałem go ponieważ robiłem skrzynię biegów, oraz wymiana docisków i tarczy sprzęgłowej. Po zjechaniu i skręceniu traktora nie mogę go odpalić spędziłem juz 2 dni na odpowietrzaniu ciągnika i nic. cały czas w odpowietrznikach przy filtrach wychodzą podczas pompowania...
rezystancja "zastepcza"powinna byc rzedu rezystancji wtryskiwaczy .Np w moim samochodzie trzy polaczone rownolegle wtryski maja 12 om. 100 to za duzo i dla kompa oznacza przerwe w ktoryms wtrysku. Najprosciej wziasc omomierz i zmierzyc ile jest w konkretnym aucie.
w którego tylnej części odgięła się "płetwa"/ ząbek-o który opiera się koniec sprężyny. 1 Występuje mocne szarpanie na pasku, że skacze napinacz. 2 Orginalny był dużo trwalszy. Myślę że to jest przyczyną tego stanu rzeczy: Po remoncie silnik miał tendencję do przydymiania na czarno pod obciążeniem, W miarę swoich możliwości zobacz kąty początku wtrysku...
wtrysk deutz deutz pompa wtrysk deutz ciśnienie wtrysk
please reset target cofnąć formatowanie bascom maskowanie bitów
Jak podłączyć moduł AC CDI do Yamaha DT 50 2007 Oś miękka Carraro: Problemy z sygnałem 4-20 mA