Przyśpieszyć początek wtrysku
Jakie ciśnienie na wtryskach w silniku Deutz 6-cylindrowym, oznaczenie silnika F6L913?
Pompowtryski- czy aby nie wtrysk bezpośredni? lub common rayl?
Po regeneracji wtrysków silnik dalej głośno pracuje, czy przyczyna może być w zużytym regulatorze kąta wtrysku?
Problemy z uzyskaniem wysokiego ciśnienia paliwa spowodowane zużyciem elementów tłoczących pompy. Jaki w tym ciągniku jest system wtrysku ?
Masz kręcić rozrusznikiem. I zobaczyć czy przelewem idzie paliwo. Zawsze przed rozruchem możesz podpompować paliwo. Masz przecież dźwignię przy pompce co pozwoli ci zweryfikować układ zasilania. A powrót paliwa ma być z nad wtrysków...........
Przywróć układ paliwowy od oryginału to ważne w tym silniku. Widzę że to sprężarka Atlas Copco. http://obrazki.elektroda.pl/9027201700_1... Przelew musi być ponad wtryskami.
Z którego kopci na siwo, odkręcić tłumik i sprawdziłem. Jeśli z obydwu to za późny wtrysk paliwa
Wtryski sa dobrze zlozone. A maszyna tez gasnie jakby dalej chciala pracowac i na sam koniec odbija w dolot Listwa nie cofa się w pozycje gaszenia i tyle. Uszkodzony regulator lub coś gdzieś siedzi i blokuje listwe
Wtrysk jest pozycjonowany za pomocą wkładki z aluminium, więc za bardzo go nie pokręcisz i to ona najczęściej się zapieka. Ale nie ma problemu żeby taki wtrysk wyciągnąć bezwładnościowo za pomocą przyrządu, który możesz sobie zrobić sam lub kupić.
Mam pytanie: 1 Jak sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym? 2. Czy nie powinno być jakiegoś filtra paliwa pomiędzy zbiornikiem a pompką paliwa? 3. Jakie są objawy uszkodzonego zaworu przelewowego paliwa? Ponadto poszukuje oczko paliwowe z dwoma wyjściami to które przykręca się zaworem zwrotnym paliwa bo ja mam jedno wyjście zaspawane właśnie to do...
A co to za różnica ustawisz na pierwszym czy ostatnim i musi być dobrze.
Zdazały sie w citroenach silniki z bezposrednim wtryskiem benzyny, ale nie w C5. THP były w C4. i to tam był bezposredni wtrysk. Normalny wtrysk paliwa ma duzo zamienników i pompe mozna kupic za 300 - 500 max. Dowiedz sie lepiej o co c'mon?
Deutz BF6L913T zimny dymi na niebiesko, a jak już złapie temperature to praktycznie wcale. Wtryski nowe WUZETEM. Luz na 0,25mm wszystkie. Jakieś pomysły?
Było by dziwne gdyby była inna kolejnosć. Dla pewnosci sciag wtyczke z któregos wtrysku i przekreć rozrusznikiem.
Mierzyłem mniej więcej w na wysokości podpiętego kabla od czujnika temperatury na zdjęciu nie widać tego miejsca dziś mogę zrobić. Wykręcamy i sprawdzimy wtryski
Czy mogę prosić o informacje dotyczące montażu i regulacji pompek w silniku Deutz BF6M 1012E? Silnik zamontowany w wózku widłowym Linde, wtryski po regeneracji, pompki zakupione nowe, podkładki wyliczone. Pozostało to złożyć i wyregulować
Dokładnie, dziękuję za pomoc. Dodano po 1 A mam jeszcze pytanie kolego gdzie dobrze robią wtryski od deutza ,
Czujka temperatury biała na kolektorze dolotowym , zciągnij kabelek i się pochwal.
Witam Chodzi mi głownie o to ze duzo mi pali około 13 litrów na 100km nie ma siły od zera dopiero od 3tys.obrotów ma swojego kopa. .i jak sie jedzie , to nie chodzi płynnie...szarpie.. dopiero powyzej 3 tys obrotów jest normalnie. Ale dlaczego tyle pali?No i jeszcze jedo tu był wymieniany silnik z 1.6 na 1.4głowica jest od1.6 ja go takiego kupiłem Bardzo...
Za niskie obroty, niewłaściwy moment wtrysku paliwa. Wstaw zdjęcie tego silnika.
W dalszym ciągu nieprawidłowy wtrysk lub kompresja.
No masz jak byk, pompa i wtryski z przekaźnika zasilanie plus, kluczowanie wtrysków masa. Pompa M11 a wtryski Y11, Y12, Y13, Y14. Dodano po 2 Na cewce przekaźnika pompy paliwa Tu cewka istotnie sterowana plusem. Ale tylko cewka. Dodano po 56 Jak wymusisz zamknięcie przekaźnika to co się dzieje?
Ok na początku źle zrozumiałem sugestie kolegi kkknc. Wiec tak:po wykręceniu cewki gaszącej i zaślepieniu powrotu paliwa pompka ręczna jest twarda rozrusznik kręci normalnie [nie mam czym zmierzyć obrotów] W otworze po cewce nie dzieje się nic,na wtryskach paliwa brak. Pozdrawiam!!!
Sprawdź głowice, pompę i wtryski zostaw. Już raz je sprawdzałeś przecież :)
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Nic sie nie stało :) tylko mnie to dręczyło ze gdzie indziej podają 0.15 dla zaworów Dodano po 1 A wiesz może czy w tych silnikach można ustawiać początek wtrysku z użyciem kapilary ??
Ja w podobnym temacie : silnik Deutz Lombardini F4M 1008, wymieniałem uszczelkę pod głowicą więc wyjąłem wtryski. Niestety wykręciłem te śrubki z kontrami w dźwigienkach pompek / wtrysków. Mam teraz problem - nie wiem jak je wyregulować. Proszę o pomoc. Alfred, tel 502 353 242.
Dzięki na wtrysku wybite 250bar na moich jest 230 bar myślę że tragedii nie ma ,sprawdzane na maszynie, chyba jedna pompa nie domaga .
Sprawdz cisnienie na cylindrach najpierw. Po 4-5 obrotach musi nabic manometr i to wszystko. Kto Ci pompe sprawdzał i jak ? jak wtryski były sprawdzane.
Przy zjezdzie z lawety złpał powietrze i teraz kręci i nie może załapać. Czy sam sie odpowietrzy czy trzeba mu pomóc. PO zluzowaniu wtrysku 1 leci paliwo.
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Na dzisiaj to pomóc ci może tylko ortografia. Bo czytać się tego nie da. Wtrysku i pompki po numerze silnika się dobiera a nie po widzi mi śię.
Instalacje mam taką: Reduktor BRC typ ECO wielozawór ty EUROPA inny typ: Lambda BLITZ Wtrysk system BLITZ, JUST o to chodzi???
Podpinasz komputer i działasz. Zresztą tam powinien być wyświetlacz który pokazuje kody błędów.
Tam nie ma pompo wtrysków. I tak trzeba je ustawiać.
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Jutro ci pokażę co i jak. Więc tak to robisz. https://obrazki.elektroda.pl/1146311500_... Co prawda silnik inny, ale zasada pomiaru ta sama. Nabijasz ciśnienie do 150bar i w ciągu minuty nie może spać więcej niż o 10bar. Następnie robisz test ciśnienia. W pięciu ruchach masz nabić nie mniej niż 250bar
Nie znam silnika, więc się tylko domyślam że chodzi o zawór bezpieczeństwa. Żeby sprawdzić nie trzeba go wykręcać, tylko przewód zdjąć i ma nie przeciekać paliwo, bo on jest tylko po to żeby awaryjnie upuścić nadmiar ciśnienia. Jak masz czym diagnozować to pierwsze sprawdzić procent wysterowania zaworu mprop, bo pewnie taki ma, i porównać z prawidłową...
Jeśli kopci szarym takim jak się przyjrzysz niebieskawym dymem, to znaczy, że przepala olej i pierścienie (możliwe że włącznie z gładziami cylindra) ma zużyte.
Witam. Mam wyciek paliwa na dwóch pompach, paliwo wydobywa się z dużej podkładki która jest dociśnięta dwoma śrubami którymi przykręca się pompę . Czy chcąc je wyjąć muszę je zablokować? Nie chcę aby zmienił się kat wtrysku. Gdzie można dostać uszczelnienia?
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Panowie, silnik dymi mi na niebiesko, dziwne że np 20 min pracy nie dymi, nagle dymi z 1 min, zznów nie dymi np z 15 min , nagle dymi zznów około minuty. Macie pomysł? Może uszczelka wtrysk?
teraz to juz nie wiem przeciesz jak wtrysk za duzo cofa ropy to znaczy że jest uszkodzony zaworek a nie końcówka rozpylacza czy dobrze myśle ??
Koła starczają w zasadzie do końca życia silnika. Za to uszczelniacze już nie. Do odkręcenia koła jest przyrząd do jednego i drugiego. A kołem na wałku rozrządu ustawiasz wlasnie rozrząd. Co wpływa też i na zapłon. A potem podkładki pod pompki o odpowiedniej wysokości i ilości.
Mogą być od innego ciągnika? zwykłe wtryski? czy muszą być CR? tylko żeby przewody pasowały? Jeżeli wtrysk się otworzy i będzie rozpylał to znaczy że pompa jest dobra? Mogę pomiedzy przewod od pompy a wtrysk na trójniku wstawić manometr? posidam taki do 1000bar .
Bo ma problem z praca silnika sada zaczyna próbkowac dopiero przy ok 3000obr a ba biegu jałowym pracuje na ok 0,3-0,5V i stoi nic się nie dzieje czas wtrysku wynosi ok 4,5-5,5 ms wydaje mi się że troche duzo i dużo pali
O ile dobrze pamiętam to czujnik położenia wału korbowego znajduje się przy kole pasowym pod pompą od wspomagania kierownicy.Były dwa rodzaje koł pasowych rożniły się kształtem wypustow sygnałowych.Mam sprawny komputer od wtrysku do tego silnika.
Przelew. Jeżeli paliwo spada to nie masz go na powrocie. Resztę mierzysz i sprawdzasz. Sprawdzenie czy pompka trzymać to chwila. Wystarczy wężyk i usta....... Powrót w tym silniku jest przez wtryski, a ty na pompie odkrecasz....
Na kazdej swiecy, sprawdzalem cewki z zalozonymi swiecami. Czyli moze to byc wtrysk? Za duzo podaje i zalewa, przez co tez "spalanie" jest ogromne?
To w takim razie, znajdź emulator do mono wtrysku, a nie dla wielopunkta.
Jesli wiesz jak używać lutownicy to problem sam rozwiązesz. No chyba że masz 100-150 zl za dużo to zleć to elektrykowi. Wyciagnij caly licznik (ostrożnie z linka) weź go do domu, rozkręć go aż bedziesz mial dostep do plytki. Po prawej stronie zobaczysz stabilizator i tam napewno są zimne luty. Popraw je lutownicą no i jeszcze kontrolnie posprawdzaj...
Powinien równo pracować. Silniki 3 cylindrowe nie powinny generować takich wibracji. Na którymś cylindrze kuleje. Na wolnych obrotach luzuj pojedynczo przewody od wtrysków i obserwuj pracę okaże się który to.
jesli masz mozliwosc pomiaru indukcyjnosci wtrysku to mozesz nawinac cewke o podobnych parametrach i podlaczyc w miejsce wtrysku zadzialac musi jesli bedzie zgadzala sie indukcyjnosc i rezystancja.Podlaczania wtrysku bez chodzacej pompy paliwa nie polecam ze wzgledu na jego trwalosc(paliwo go chlodzi)nawinieta ceweczka to rozwiazane duzo tansze od emulatora.
Jest tam też podany kąt wtrysku. Te 130 kucy to mi nie pasuje do niczego.
Ostatnio ustawiałem początek tłoczenia i palił z rana dużo lepiej. Był jeszcze jeden problem bo auto falowałona wolnych przy prawidłowej dawce ale podejrzewam zmieniony sterujący wtrysk od innego auta albo nastawnik.
Z narzynka to tu nie poszaleje a z nożem tokarskim tym bardziej. Liczyłem na bardziej sensowne info. Ale tendencja jest żeby dać zarobić niemcom. Dzięki. https://obrazki.elektroda.pl/2087884200_... https://obrazki.elektroda.pl/7477820300_...
Końcówki wymienione 3 szt na nowe plus regulacja ciśnienia 750 zł a pompek nie ustawiałem . Czy na zwykłym stole od wtrysków sprawdzi ciśnienie? Jakie ono powinno być ?
Witam mam taki kłopot z takim motorem f3l 1011f deutz . Kopci ciągle na biało ? Zostały wymienione pierścienie, głowica zrobiona wraz z planowaniem i nowa uszczelkę. Wtryski sprawdzone . I nadal dymi na biało . Jakieś podpowiedź jaka może być przyczyną
Kiedy powinno być zasilanie na elektrozaworach? Na którym elektrozaworze kiedy powinno być napięcie? Nie wiem jak mam to sprawdzić? Jest jeszcze taki przewód przyłączony do cewki (wkręcony śruba) tez ok podłączony. Proszę o podpowiedz jak to sprawdzić bo nie wiem co w jakiej kolejności powinno się załączać.
Za duzo czytasz za malo diagnostyki sprawdz wtryski na poczatek
Witam problem polega na tym ze wymieniona pompa listwa i wtryski (duzo opiłkow w filtrze dlatego wymiana) silnik odpala ale jest nikła reakcja na gaz (jakby tryb awaryjny) AutoCom podaje błąd P1602 co w autodacie znalazłem jako Sensor supply voltage - malfunction (Napięcie zasilania czujnika - usterka) według schematu z autodaty zasilanie idzie z przekaźnika...
Jest nadstan. Podejrzewałem lejące wtryski ale skoro drugi raz je sprawdzali i twierdzą że dobre to już nie wiem.
z tego 2 wtrysku na wolnych to kapie czy leci ciurkiem? moze to swiadczyc o jego uszkodzeniu jesli paliwa jest zbyt duzo - leci ciaglym strumieniem i przez to pompa nie moze osiagnac wlasciwego cisnienia i dlatego kuleje silnik. jak cos to daj znac
Witam, i prosze o pomoc porady e90 325i xdrive 3 litry 218 : nastepujace bledy 30E9 kat tlenku azotu zużycie 2b0A czujnik tlenku azotu, elektryczny 2B09 czujnik tlenku azotu, sonda lambda liniowa 2B0B czujnik tlenku azotu, podwójna sonda lamba 29D1 cylinder 5 z wypadaniem zapłonu Przeczesałem kilka tematów, oczytałem sie wielu różnych opini i dalej...
lampka nie jest od wtryskiwacza , oznacza ona wystepowanie usterki w ukladzie elaktronicznym sterowania silnika i bez dokladnej djagnozy nic w tej sprawie nie mozna powiedziec. jesli jezdzisz 5-6 km to bedzie duzo palil bo silnik nie zdazy sie zagrzac
Sprawdź cewkę, kompresję i wtryski bo chyba ci się któryś zacina w pozycji otwartej. ( biały dym ).
sprawdz wtryskiwacze takie symptomy wystepuja jesli wtrysk/ki leja za duzo odlaczaj po kolei kazdy wtrysk i sluchaj czy pomimo pracy na 3 cylindrach nie pracuje rowniej niz na 4 potem przeplywomierz na kompa powodzenia
Witam, mam silnik Deutza bf4m1012c, z którego zostały wyciągnięte pompy wtryskowe, czy ma ktoś instrukcje jak wyregulować nowe pompki? https://obrazki.elektroda.pl/3209363500_...
Podłączam się do tematu a interesuje mnie jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu i ciśnienie wtrysku bo z instrukcji z wcześniejszego postu się nie doczytałem.
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Jeszcze jedna uwaga. Zwroc uwage ze cylindry w psa liczymy od rozrzadu, a wtryski od skrzyni biegow. Czyli uszkodzenie masz w obwodzie 3 wtrysku, na cylindrze 2. Pisze bo duzo ludzi sie myli na tym :) Podaj nam wiecej danych, jakis kod bledu mile widziany.
Z cisnieniem paliwa jest wporzadku. Turbina laduje dobrze. Prawdobodobnie ciagnik dlugo stal i trzeba wymienic wtryskiwacze i szukac dalej. Dziekuje kkknc za pomoc. Jesli bys mogl mi podeslac tabele z bezpiecznikami ? :-)
(at)soniak2 A jaki wpływ na twoje myślenie o zworach ma. jak odkręciłem zasilanie z pomp do wtrysków i zakręciłem to ciśnienie pojawiło sie tylko na środkowej Problem jest gdzie indziej.
Witam i dzięki za info ale odkreciłęm zaślepkę i tą śrubę i dalej coś tam trzyma https://obrazki.elektroda.pl/8061380800_... https://obrazki.elektroda.pl/2829302600_... Dodano po 6 możesz napisać jak wyciąnąłęś???
problem po części rozwiązałem ,dwa z trzech wtrysków odwrotnie zamontowane ,biały dym na zimnym silniku nadal ,spadek mocy jest nadal lecz dużo mniejszy .Jak można sprawdzić pompę wtryskową ?
Cześć, tak jak w temacie, silnik Deutz 4cyl w ładowarce, jakieś 200godzin po remoncie, góra i dół. Nowe końcówki wtrysków ustawione na 190bar, turbo po regeneracji. Ostatnio zaczął kopcić na czarno, stan oleju ok, moc raczej bez zmian. Nawet na postoju z tłumika idzie chmura. Macie jakiś pomysł do czego najpierw zaglądnąć?
Kolega kknc raczej ma rację. Ja w 6cylindrowym Agrotronie tak miałem... Klient przyprowadził, Dymił a nie odpalał, łapał łapał nie odpalał i jak już po dłuższej mordęce odpalił to straszny muł i falował na wolnych, z tym że tutaj u klienta z falowaniem ostatecznie doszedłem, że ten "automat" z przeciwwagami od gazu był uszkodzony, po regeneracji już...
Wiem ze jest z pompka reczna ale to nic nie szkodzi ja omijalem separator jak mialem problemy z odpaleniem po kilku godzinach w twoim przypadku obserwowałbym wysokie ciśnienie. Piszczy moze dlatego ze wysokie ciśnienie idzie w przelew(w niskie). Wtryski piszesz ze zregenerowane a zaworek na szynie sprawdzaleś?
Witam Posiadam Asterke 1.4 z 92r. Nie odpala, bo wtrysk zalewa świece zanim mi autko odpali. Ale spokojnie, odłączam wtrysk by odpalić autko i podłączam go zpowrotem. Ale jak zaczynam jazde czuje sie jak bym jechał na rumaku, bo szarpie. Co jest przyczyną ze wtrysk podaje za duzo paliwa przy odpalaniu? I dlaczego w czasie jazdy szrpie jak nagle dodam...
cale zagadnienie jest dosc proste jesli chodzi o budowe takiego stanowiska dla wtryskiwacza typu "saturated" (co to jest i z czym to sie je to sobie poczytaj) wystarczy prosty procek z wykorzystaniem funkcji pwm czyli robisz wyjscie o czestotliwosci powiedzmy 50hz i regulowanym wypelnieniu (pamietaj ze wypelnienie nie powinno we wtryskach przekraczac...
Tak, cylindra nr 4 nie widac wartosci. https://www.drive2.ru/b/2368649/ wlasnie uszkodzil mi sie uklad ch340 w tym kablu, zamienilem go na tego bl https://obrazki.elektroda.pl/6858978000_... W vagu grupa 1 z twoich zdjec masz 7mg, w grupie 13 podlewa ci bo brakuje paliwa :> tak moim zdaniem nie powinno byc na jalowym biegu, powinno...
Zmierz opornosc wtrysku pb i wstaw równolegle do przekaźnika i jego stykow odcinajacych wtrysk opornik okolo 10 razy większej rezystancji niż wtrysk pb. Emulacja sondy jakie próbowałem niewiele poprawiła. Silnik wcześniej byl na brc blitz potem stag 2l potem stag xl i na każdym było tak że potrafił podbić rpm lub dodać gazu na cutoff. Tam jest jakiś...
Bardzo staranne wykonanie, widać że autor sie dobrze orientuje w temacie. Może by tak jeszcze fotka Mesia?:-D Od siebie dodam ze w nowszych wtryskach ustawia sie dwa ciśnienia bo tam wtrysk podzielony jest na dwie fazy tzn. wtrysk pilotujący i wtrysk zasadniczy, ustawia sie je np. 190/300 lub 220/300 bar, osoby które sie tym zajmują ustawiają to w ten...
kąt wtrysku łatwo sprawdzić mając VAG'a w wersji 311v2 lub 409.1 łączysz się z "Engine" potem "Basicc setings" grópa "00" i drugie okienko. trzecia wartość to dawka paliwa czyli inaczej mówiąc wychylenie nastawnika.. Ciebie interesuje drugie okienkow w którym jeśli silniik jest naprawdę zdrowy powinna widnieć wartość około 25-40jednostek. jeśli silnik...
cisnienie paliwa jest ok sonde ktos juz wymienial tak jak mowi elektrit 1 przewodowa. Sonda jest ok. Elektrit za bogata mieszanke pewnie wykaze mi analizator bo tez biore to pod uwage ale co by nagle spowodowalo taki bardzo duzy zwrost mieszanki zauwazylem ze faktycznie wtrysk za duzo troche podaje tego paliwa. I to jest wysoce prawdopodobne ze bogata...
Bardzo dziękuję ze test , czyli wychodzi na to , że problem duzego spalania jest w tym ,ze za duzo podaje wtrysk paliwa. Tylko sie zastanawiam jak to wyregulowac? Na wtrysku czy na tej srubce ( pod okrągłym dekielkiem) od dawki paliwa na pompie. Mozesz zrobić zdjęcie jak u Pana jest wkrecona ta sruba od dawki paliwa, ewentualnie obliczyc ile razy jest...
Tak to można ująć.
Witam w ciągniku rolniczym Lamborghini Formula 115km z silnikiem Deutz ostatnio rozjechałem go ponieważ robiłem skrzynię biegów, oraz wymiana docisków i tarczy sprzęgłowej. Po zjechaniu i skręceniu traktora nie mogę go odpalić spędziłem juz 2 dni na odpowietrzaniu ciągnika i nic. cały czas w odpowietrznikach przy filtrach wychodzą podczas pompowania...
O kurw... :> Nie ten silnik moim zdaniem. Tutaj wystarczy zmienic wtryski, dawke na pompie. Oszukac MAP-a. Jest jeszcze kilka mozliwosci. W ecu duzo nie zrobisz. Powodzenia w zabawie.
Kolega z góry ma racje to padaczki wtryski sie sypia niestety z jakosci sprzedawanego paliwa a po pierwszych wtryskach i pompie jest w układnie duzo nieczystosci co towarzyszy szybszemy zuzywaniu sie nastepnych. Czyszczenie baku, przewodów, filtr obowiazkowo.
rezystancja "zastepcza"powinna byc rzedu rezystancji wtryskiwaczy .Np w moim samochodzie trzy polaczone rownolegle wtryski maja 12 om. 100 to za duzo i dla kompa oznacza przerwe w ktoryms wtrysku. Najprosciej wziasc omomierz i zmierzyc ile jest w konkretnym aucie.
Duzo.... :-( pozdrawiam Kuba Kogut
Witam dziękuję za odpowiedź mam jeszcze pytanie bo te króćce są blokowane ja myślałem że na nich się reguluje coś pod spodem jest sprężynka zaworek czyli im więcej wkręcę tym większe ciśnienie otworzy zaworek tak logicznie myślę chyba że źle to proszę mnie poprawić i drugie pytanie gdzie mogę taki zestaw uszczelnień kupić i chciałbym wymienić na króćcu...
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Witam Mom problem z audi 80 b3 1.8 na jednopunktowym elektrycznym wtrysku. Podaje za duzo paliwa i go zalewa. Wszystkie czujniki temperatury wymienione. Przepustnica, ten cały gaźnik z osprzetem zmieniony na inny dalej to samo ;/ Po przepustnicy to paliwo az plywie tak mu wtrysk leje. Jak scisne przewod paliwowy(doprowadzający paliwo) to ladnie chodzi...
Witam problem rozwiązany wina po stronie sterownika . Co się okazało że ktoś chip tuning robił u jakiegoś partacza wszystko się rozjechało dawki na starcie turbo za duzo ustawione więc temat zamykam . Wedle mechaników wtryski głowica walki pompa paliwa do wymiany. 100 zł koszt przeglądu sterownika wgranie oryginału do skody 350 zł
A przyrząd do mierzenia kąta pompki? ????????????? Jakiego konta.
Nie wiem czy problem rozwiązany ale raz wlalismy liqu molly 2 razy lucas do wtryskow i od maja jezdzimy na paliwie B0 i narazie auto duzo mniej wypala dpf
Moze wtrysk? Gdy leje silnik dostaje za duzo paliwa i silnik nie moze go spalic a wtedy mamy czarny dym.
deutz wtrysk deutz pompa wtrysk deutz ciśnienie wtrysk
lodówka ubytek czynnik kupie uklad wyliczenia ogrzewanie podłogowe
laserowe urządzenie wielofunkcyjne laserowe urządzenie wielofunkcyjne
Odkurzacz bezworkowy cyklonowy 4000W z turboszczotką i filtrem HEPA ATmega8 – podłączenie potencjometru 10kΩ do wejścia ADC, filtracja, konfiguracja AVCC