Przekaźnik podwójny na szczycie skrzynka bezpieczników pod kierownicą chyba 20x numer to sterownik silnika dla tego modelu, powinna być linia K do diagnostyki. Czujnik temperatury dwa piny uruchamia przez masę pompę obiegową na pasie przednim, a podwójny do sterownik silnika i dwa na temperaturę licznik.
Dobrze kupiłeś, nie słuchaj bzdur, narzędzie całkiem wystarczające do Twoich potrzeb. Teraz literatura fachowa, tam masz przykładowe oscylogramy i rób pomiary własne. Nic nie zastąpi doświadczenia i wiedzy, z czasem albo zbudujesz własną bazę, albo z doświadczenia będziesz potrafił ocenić pomiar. Najważniejsze jest zrozumieć zasadę działania poszczególnych...
Problem tkwi w samochodzie, programiści z sobie znanych powodów nie dopracowali procedur diagnostyki tego czujnika.
Kolego sprawdź co pokazuje na diagnostyce czujnik temperatury oleju intardera. Przekłamanie pomiaru i wskazanie zbyt wysokiej temperatury może skutkować brakiem możliwości uruchomienia. Miałem taką sytuację w Dafie.
Zacznij od diagnostyki, do sprawdzenia czujnik temeperatury, możesz wypiąć egr i sprawdzić jak się zachowuje. Jak nie będzie róznicy to pokusiłbym się o sprawdzenie wtrykiwaczy i kompresji. Spotkałem się z przypadkiem gdzie po nagrzaniu wzrastała kompresja na jednym z cylindrów i wszystko wracało do normy.
Nabicie na maxa to nie rozwiązanie. Tu potrzeba fachowej diagnostyki. Do sprawdzenia czujniki. Czy coś Ci wiadomo że nabijał klime z UV ?
Dla tej Karosy masz orginalny opis diagnostyki.
Czujnik poziomowania będzie najprawdopodobniej przy lewym wahaczu, można go prosto zdiagnozować z poziomu diagnostyki komputerowej, tak samo może wyjdzie czemu nie działają długie. Więc podstawą porządna diagnostyka komputerowa wraz z parametrami na żywo.
pozdrawiam wszystkich jak w temacie, piszę prace dyplomową na temat: diagnostyka czujników samochodowych, jak ktos ma namiary na jakies zrodlo wiedzy to bede wdzieczny, moze ktos ma literature do odsprzedania na ten temat itd. narka
Włącz R następnie zbliż ucho do każdego z czujników parkowania (przez te dwie sekundy kiedy system jest załączony) sprawny czujnik wydaje charakterystyczne ciche klikanie Jeżeli nie słychać klikania to jest uszkodzony czujnik lub okablowanie. To jest jakaś alternatywa dla diagnostyki komputerowej
Tak sprawdzisz to robiąc diagnostykę z czujnikiem i bez Pzdr
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
proponuje zacząc od diagnostyki przyczyna moze być nie tylko czujnik ale również immo lub uszkodzony sterownik , czujnik hala itp
Po diagnostyce stwierdzono padnięty NOx czerwony . Po wymianie na nowy oryginał brak poprawy i nadal ograniczenie mocy. co może jeszcze być z nim nie tak? Witam. Trzeba się udać tam gdzie robili diagnostykę, skoro stwierdzili uszkodzony NOx. Instalacja do czujnika sprawdzona? Czujnik oryginalny i właściwy? Bez diagnostyki nie ruszysz dalej bo nie wiadomo...
Wyglądać sobie może nawet jak fajna osiemnastka... Podstawą diagnostyki moduł sa pomiary. O ile nie nawywijałeś czegoś i nie dałes niewłaściwego czujnika NTC to do sprawdzenia pro orma masz wiązki elektryczne, ale problem bedzie najpewniej leżał w module. Czy to bedzie problem sprzętowy czy softwarowy to już trzeba dojsć metodycznie. Miałem przypadki...
Zacząć należy od diagnostyki ,dla przykładu odczytu ciśnienia z czujników różnicy ciśnień jak i innych parametrów. A z wróżb to zapchany EGR (chłodnica)niskiego ciśnienia.
Czy istnieje bezpiecznik abs? Ba, nawet parę... Bezpieczniki masz w przedziale pasażerskim jak i pod "maską". Od tego powinieneś zacząć, jak i od diagnostyki komputerowej.
Witajcie Półtora roku temu kupiłem oscyloskop Hantek 6104BC, zamawiając go do używania w warsztacie samochodowym do diagnostyki czujników. Odpaliłem go wtedy na starcie, tylko żeby sprawdzić, czy działa, i w sumie od tamtego czasu się nie przydał. Miał opcje diagnostyki czujników, cewek, wtryskiwaczy itd. Nie przydał się jednak przez ten czas, dziś...
Obwód czujnika bezwładnościowego zwarty do plusa.Czujnik jest przymocowany do ramy pod akumulatorem i ma wtyczkę na trzy przewody. Mocniejsze uderzenie może spowodować trwałe uszkodzenie czujnika.
Witam. Muszę zrobić wypracowanie, na temat diagnostyki czujników w samochodzie, sterujący pracą silnika. Potrzebuję informacji, jak takie czujniki diagnozować za pomocą multimetru. Z góry dziękuję.
Program widzi kabelek? Gdyby nie widział, było by okienko "interface not found". A tutaj pewnie albo fejski do bani, albo brak pewnego połączenia w gnieździe, albo próba diagnostyki na wyłączonym zapłonie.
Sprawdź ciągłość przewodów, odczytaj błędy diagnoskopem, zamień miejscami uszkodzony sensor i znów odczytaj błędy, przeanalizuj wynik diagnostyki, napraw wiązkę, złącza lub wymień czujnik. https://obrazki.elektroda.pl/7666465700_...
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
Kolego pewnie któryś z czujników ABS przy kole bez diagnostyki komputerowej się chyba nie obędzie.
w AXach były 2 czujniki temperatury cieczy: 1. Niebieski - 2 piny - kontrolka przegrzania i wskaźnik temperatury 2. Zielony - 2 piny - system wtrysku Poza tym jeśli ten czujnik jest zepsuty (rezystancja nieskończona lub zero) komputer wtrysku zaświeca kontrolkę diagnostyki.
Kluczowym elementem jest sterownik silnika. Potrzebuje prawidłowych sygnałów z czujników ale sam też musi być sprawny. Cyba nie obędzie się bez fachowej diagnostyki, być może z odpowiednimi przyrządami pomiarowymi.
a skąd ci to wyszło! 12-start diagnostyki 31 brak impulsów prędkości obrotowej silnika To te z pamięci,94 nie pamiętam
Najlepsza i najrozsadniejsza porada to podpiac komputer i zrobic diagnostyke. Może to być np czujnik położenia wału ale tak ja kolega napisał bez diagnostyki się nie obejdzie.
Ten kabel to jakiś szrot, podjedź do kogoś to będzie najszybszy sposób diagnostyki.
Jeśli to moduł MED213, to taki jest też w maluchu EL. poszczególne piny mają takie funkcje: 1 i 5 - wejście z czujnika położenia wału / prędkości obrotowej 2 - wyjście sygnału do diagnostyki 3 - wejście z czujnika podciśnienia ( zwierany do masy) 4 - +12V 6 - masa 7 - cewka zapłonowa ( drugi koniec cewki do plusa) Lepiej modułu nie rozbierać, bo jest...
I czy jest mozliwość diagnostyki czujnika oraz przepływki bo kilka razy widziałem że mierzy sie opór na odpowiednich pinach Mierzy się napięcie.
Z diagnostyki wychodzi że czujnik ciśnienia, tu nie ma innej metody tylko podstawienie pewnego (nie musi być nowy). Może też być regulator (zacina się), ale najpierw podstaw czujnik. Dzisiaj robiłem toyotkę auris z silnikiem 1,4 d4d, samochód kolegi. Błąd czujnika ciśnienia na CR, ale autko normalnie pracuje. Kupiłem na alledrogo taki czujnik (424 zeta...
U mnie za podobne rzeczy odpowiedzialny był czujnik położenia wałka rozrządu, no ale bez diagnostyki to można sobie gdybać jedynie.
I do tego mamy ramki zamrożone, które pokazują temperaturę. Opisy kodów błędów są takie a nie inne, bo możliwości diagnostyki czujników od strony elektronicznej ECU też są ograniczone. Przypuszczam, że gdyby ECU miało mieć wbudowaną pełną diagnostykę każdego czujnika, łącznie z elektroniką, to w kabinie byłoby jedno miejsce zabrane na samo to. Przerwa...
Według diagnostyki to Czujnik na listwie wtryskowej, lecz wymiana go nie pomogła
Nie wiem co dokładnie budujesz, nie napisałeś jaka ma być rozdzielczość pomiaru. Ja bym osobiście nie przejmował się tym że stracisz trochę zakresu pomiarowego, zawsze możesz wykorzystać ten zakres do diagnostyki.
W zalaczniku masz opis procedure odczytania kodow blyskowych, opis kodow i opis do czujnika ECT.
Poprzez diagnostykę wystarczy ponownie wyregulować wartości czujnika (robi wszystko automatycznie). Ważne, żeby przed zresetowaniem wszystkiego wyjechać samochodem na płaską powierzchnię, a nie pod górę.
Żeby prawidłowo zdiagnozować te dachy wymagana jest lexia, w procedurach są 2 opcje diagnostyki wszystkich czujników. jedna sprawdza czujniki podczas składania, a druga rozkładania dachu, tyle w temacie czujników. A z własnego doświadczenia podpowiem żeby sprawdzić instalację w dachu, większość usterek wiąże się z popękanymi przewodami na połączeniu...
Możliwe że jakiś czujnik już się powoli poddaje. Ewentualnie "pierścień, koronka" Bez diagnostyki się nie obejdzie ;)
Renault Captur 2015 Po pracy uruchomiłem auto i ku mojemu zaskoczeniu zapaliła się kontrolka poduszek. Podłączyłem diagnostykę i pokazało mi lewy czujnik uderzenia. Gdzie to ustrojstwo się znajduje bo nie widzę nigdzie przy chłodnicy? Mogł się tak sam z siebie ten czujnik uszkodzić? W załączniku raport z diagnostyki.
Tam gdzie niebieska strzałka powinna wystawać flaga czujnika. Być może się zawiesiła jak dmuchałeś.
Podejrzewam że jak pytasz o napięcie to nie masz czym zrobić diagnostyki? Diagnostyka powie więcej niż pomiar napięcia.
ja mam z wellemana oscyloskop za 450zł i się super nadaje przenośny i nawet duży wyświetlacz. podejżysz parametry czujnika wałka, wału, abs, halla,.
uzywam PCAN USB w adblue są 2 szyny CAN 1. can silnika i lub diagnostyki 2. czujnik NOx wydaje się ze poziom i temp adblue podawany jest analogowo nie wiem jak działa i jakie parametry ma zawór wodny pozdrawiam
Jak nie masz dostępu do diagnoskopu-testera to zacznij diagnostykę ABS-u od diagnostyki czujników przy piastach , obejrzyj organoleptycznie wieńce zębate , czy któryś z przewodów od czujnika np. nie jest uszkodzony , mając dostęp do miernika uniwersalnego możesz po wypięciu wtyczki łączącej stosowny czujnik z sterownikiem ABS-u zmierzyć rezystancję...
Akurat diagnostyki się nie bój w aso mercedesa za autobus płaciłem 150,w aso MAN 180 zł.
Podłącz oscyloskop pod czujnik i poobserwuj przebieg np w czasie jazdy, na malej prędkości i wysokim biegu gdy silnik charakterystycznie dzwoni. Łatwo odrożnić od tła. Poz tym zabawa z przestrajaniem silnika i przystawka pod RS232??? Ty sobie dobry oscyloskop kup, pod RS to podłącz dobry sprzęt do diagnostyki, chyba że nowszy to pod USB.
Czujnik cisnienia na osi napędowej uszkodzony. Witam.Mając podobny komunikat (wspomaganie ruszania ograniczone ) jest to jednoznaczne z uszkodzeniem czujnika ciśnienia na osi napędowej?W polu diagnostyki wyświetla się napis Czujnik! i numer E01 a 1 1A 33.Czy to może być powodem ,że na desce w ogóle nie rusza się wskaźnik od ciśnienia mimo ,że układ...
Skoro chcesz działać sam bez diagnostyki kup czujnik położenia walu od tego wato zacząć.
Bez diagnostyki nic nie stwierdzisz. Na czuja to może byc czujnik świateł hamowania bo często padaja ot tak nagle. Ale najlepiej zrób odczyt błędów.
Jeśli ciśnienie w oponach kół jest ok, i kontrolka nadal świeci po zrobieniu kalibracji/resetowania to trzeba udać się najlepiej pewnie do jakiegoś wulkanizatora który dodatkowo świadczy usuługi diagnostyki czujników TPMS. Powodem świecenia kontrolki może być uszkodzony (np. podczas wymiany opon sezonowych) czujnik ciśnienia w kole, lub zamienione koła...
Witam wszystkich. Czy oscyloskop PicoScope 5242A będzie dobrym wyborem do diagnostyki samochodowej, głównie czujników? Będzie to mój pierwszy oscyloskop. Chcę się na nim uczyć. Dziękuję za zainteresowanie tematem. https://obrazki.elektroda.pl/6485684300_...
Tu jest marny skan, ale widać, że nic wielkiego tam nie ma: http://obrazki.elektroda.pl/5321120600_1... To jest przecież "przedszkole" diagnostyki - ożywić wskaźnik temp. w VW :D
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
Gdzie mogę szukać przyczyny? W aucie. Na innym forum dostałeś konkretne info co i gdzie sprawdzić,sprawdziłeś cokolwiek, chociaż bezpieczniki? Wentylator startuje z poziomu diagnostyki, po odpięciu czujnika temperatury płynu, na krótko?
Czujnik poziomu oleju wymieniłem na nowy nowe klocki hamulcowe i czujniki Tak ok ale co z instalacją czujnika i z modulatorem przyczepy ? Bez profesjonalnej diagnostyki to szukanie po omacku; i nawet jeżeli wymienisz to i owo to jaka pewność że idziesz w dobrym kierunku ?...
Tak jakiś element elektroniczny może robić problem . Jeśli ma pani możliwość wykonania diagnostyki. .... Czujnik wału korbowego daje podobny efekt do powyżej opisanego. Jak niema możliwości wykonania diagnostyki: Taki test uda się obrócić wałem za koło pasowe bez odpalania 🏋️ i spróbować odpalić. To czujnik wału korbowego lub wałka rozrządu.
A mówił coś o nr tego czujnika w vw jest tak, że każdy czujnik ma swój symbol w diagnostyce np G17 (czujnik temp zewnętrznej)
Podstawą diagnostyki jakiejkolwiek na we współczesnej jest myślenie zwykły bierzesz proste silnik i co może powodować takie objawy jakie masz I czy jest zwykły mechaniczny bez elektroniki czy jest napaćkana elektronika to zawsze będzie ten sam problem tylko wersji elektronicznej rozłożone na wiele czujników przepustnic, pierdół dupereli, itd.
Wybijanie zawieszenia do góry może być spowodowane źle założonym czujnikiem poziomu. Za pomocą diagnostyki systemu sprawdź wskazania czujników położenia w górnym i dolnym poziomie.
Komp najlepiej czysty i po problemie Wiązkę musisz rzeźbić ta co masz przy silniku 1,2 tak aby podłączyć wszystkie czujniki silnika Do tej wiązki z auta musi iść zasilanie stały + po kluczyku+ masa kontrolka ładownia,oleju czujnik temperatury[opcjonalnie] Kontrolka diagnostyki silnika[marchewka] Zasilanie przekaźnika pompy paliwa to chyba tyle
A jak sprawa ciśnienia powietrza jest ok ? 3022 to usterka będzie na linii czujnika. Diagnostykę zrób ogólną szczególnie EBS-u, ECAS-u oraz ECAM-u jak jest.
Czujnik wału raczej w porządku
Okey stanowisko diagnostyki czujników. Silnik będzie napędzał wałek z 3 kołami impulsowym od czujnika halla optycznego i magnetoindukcyjnego, długość wałka ok 50-60cm. Do czujników halla i optycznego potrzebuję doprowadzić zasilanie.
Ostatnio 3 sztuki z tym silnikiem robiłem i akurat we wszystkich po usunięciu DPF (zarówno wkład + program w sterowniku) wszystko zaczęło działać jak fabryka nakazuje. Oczywiście bez diagnostyki niewiele wiemy. Egr, kolektor dolotowy, klapy, DPF, czujniki ?
Szukam serwisówki do motocykla Honda Deauville NTV 650. A konkretnie chodzi o czujniki ABS. Ktoś?Coś? Z góry dziękuję. :)
Czy ktoś wie gdzie znajduje sie czujnik wilgotności powietrza Kia ceed jd z 2014r Podczas diagnostyki komputerowej (bosch kts) pokazał się błąd: B1281 czujnik wilgotności powietrza-zwarcie (nie można go skasować ani uzyskać więcej informacji) Nadmieniam że klimatyzacja działa bez problemowo,przynajmniej ja nie zauważyłem jakichkolwiek zmian. Przy diagnostyce...
Musisz mieć naładowany akumulator bez tego nie wystartuje. A skoro masz naładowany nie startuje to ma lusterka no po prostu trzeba diagnostykę zrobić.
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
Witam serdecznie Wiem że posty były ale nie znalazłem rozwiązania. Peugeot 206 NFU 1.6 16V 81kw 2002r. Temat wygląda następująco półtora roku temu zapalała się kontrolka od ABS po diagnostyce "podobno " pokazało LT czujnik. Kontrolka zgasła samoczynnie i nie było problemu. Teraz zaczęła się zapalać ponownie (najczęściej po wrzuceniu 2 biegu) wymieniłem...
Jak na plaka nie chce zagadać, to silnik złom. Zacznij może od porządnej diagnostyki komputerowej.
Bez konkretnej diagnostyki chyba się nie obędzie . Domyślam się że czujnik poł. wału był wymieniany z podobnych przyczyn ? Jeżeli miałby on paść to na gazie też nie pojedziesz - brak iskry :idea: Dlatego lepiej nie zgadywac i nie wymieniać połowy auta niepotrzebnie .
Renault Master 2 kod błędu DF013 napięcie zasilania czujnika nr 3, poniżej poziomu minimalnego. Silnik nie odpala. Może spotkał się ktoś z tym problemem. AI: O jaki dokładnie czujnik nr 3 chodzi (jaka jest jego funkcja lub gdzie się znajduje)? napięcie zasilania czujnika nr 3 AI: Czy były już podejmowane jakieś próby naprawy lub diagnostyki (np. sprawdzanie...
To Punto chyba nie ma wejścia OBDII ? A co odpowiada za odcięcie paliwa ? Nie czasem czujnik położenia wału ? Miało by to coś wspólnego ? Albo sonda lambda ? Ma trzypinowe wejście przy wtyczce sterownika do podpięcia diagnostyki. Odczytaj błędy i idź tym tropem . Jest dużo czujników od temperatury(2 szt) po MAP i otwarcia przepustnicy oraz jak pisałeś...
Nie wiem po chcesz sprawdzać dolot skoro to jest wolnossący silnik. Tyle to Ci da co nic. Masz jakieś podejrzenia coś wyszło z diagnostyki? Jakieś podejrzane odczyty z czujników?
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
W takim razie tylko dobra diagnostyka u dobrego fachowca.
Bez diagnozy możesz tylko dalej gdybać. Ten model podobno nie ma diagnostyki...podejrzewam któryś z czujników ale nie znalazłem danych serwisowych
Żaróweczka świeci, jeśli jeszcze napisałbyś jaka wartość jeśli wiesz z góry dziękuje kolego. Nie wiem jak u nubiry, ale zakładam typowy przedział od 1200-1800 Ohm. Łatwo sprawdzisz mierząc sprawny, chyba wszystkie nie padły? Po montażu nowego czujnika, należy kawałek przejechać autem. Czasem trzeba oczyścić tarczę kodera i dosunąć czujniki da tarczy.
Tam nie ma żadnego kick-down. Jest czujnik biegu jałowego - taki przełącznik, który się otwiera jak się otworzy przepustnicę. Jak chcesz, to mam gdzieś manual z opisem diagnostyki tego czujnika.
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
końcówki 2 i 3 służą do rozpoznawania i diagnostyki baterii przez telefon. Końcówka 2 to czujnik temperatury a 3 typu baterii. Dodano po 44 i jak chcesz ją naładować z zasilacza to tylko podłącz + i - .
Trzeba sie podlaczyc kompem do diagnostyki , examinerem lub podobnym dobrym sprzetem , bez tego nie ruszysz tego wspomagania , zwykle padaja silniki elektryczne lub czujniki momentu wału kierownicy
Cyka to przekaźnik od tego właśnie wentylatora. Co może być przyczyną to ciężko powiedzieć bez fizycznego dostępu do auta i diagnostyki. Może być czujnik temperatury, sterownik jest dużo opcji.
Usuń usterki z diagnostyki, na początek czujnik temperatury wymień.
A kto bogatemu zabroni ha ha ha .Jedynymi elementami które się w nich uszkadza to są czujniki i pompy obiegowe ,no nie wspominając o słynnych sterownikach .Ja bym nie szedł w stronę zakupu części tylko właściwej diagnostyki ,zamiast czujników możesz podstawić rezystory i zobaczysz co się dzieje ,jeśli potrzebujesz pozostałe części to pewnie w okolicy...
Witam Sprawa taka widziałem na maszynie takie urządzonko mała kosteczka zamontowana na maszynie, i podłączone do komputera PC przez usb i jakiś tam programik, wskazywało to poziom czy tam wielkość wibracji maszyny, szukam takiego czegoś takiego, mam np. maszynę z nowym wałem wyważonym, przykładam to urządzonko i pokazuje mi jakąś tam wartość np. w Hz,...
Witam, mam ultradźwięki exus`a i ostatnio przestały działać. Jest tak że nie reagują na ruch. Jak bardzo mocna dmuchne w odbiorczą to dopiera zaczyna działać (nie musi być wtedy nadawczej nawet). Kiedyś też tak miałem, sprawdzałe,m kable i nic - w końcu same zaczęły działać a teraz znowu przestały. Jak mogę sprawdzić takie czujki (te mikrofoniki), czy...
dzieki za rade a jak poznac ze czujnik od walu jest do wymiany bez diagnostyki
Schematy są dostępne, ale proszę bardzo opiszę dla sterownika C/T i (BW/DW50) Złącze 6 pinowe X1 lub (X14) 1- Linia komunikacji sterownika zegara Telestart T60 2- Linia diagnostyki 3-czujnik temperatury zewnętrznej (BW/DW50 nie wykorzystany) 4- wyjście sterujące przekaźnik wentylatora nadmuchu kabiny +12V 5-przełącznik lato/zima 6-wyjście sterujące...
Coś się świeci jakaś kontrolka? Diagnostykę robiłeś, czujnik kąta skrętu działa?
Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
Moze być uszkodzony komputer ,któryś z czujników ,TPS,wtrysk sprężarka, pompa paliwa , świeca itd. Bez pomiarów i diagnostyki o naprawie nie ma co mówić. W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienia w; cylindrze , na pompie paliwa i sprężarce.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Cześć. Po przejechaniu kilkunastu km i ponownym odpaleniu silnika miga check i Skoda Octavia z silnikiem AQY 2.0 L Pb/LPG przestaje pracować cylinder. Po kilku km znów jest ok. Wilgoć nie ma znaczenia. Świece (założyłem 3 elektrodowe Bosh) i kable wymienione to 6kkm temu. Cewka ok 25kkm (za 100 zł z pazzegro) Błędy przedstawia fotka z Launch Diagun...
Witam serdecznie. Nie działają czujniki parkowania Citroen C5 III. Byłem na diagnostyce i okazało się jest uszkodzony lewy tylny czujnik. W serwisie mieli taki więc wymieniono na nowy, ale okazało się że to nie wina czujnika. Facet jeszcze raz podłączył pod komputer i powiedział że prawdopodobnie jak nie czujnik to uszkodzona wiązka. Po tygodniu zakupiłem...
Sterownik jaki podałeś to chyba "ECOL" a z tego co wiem każdy ecol był bez kodu immo.Tzn samochody wychodziły bez centralki immobilisera Fiat Code bo jak wiesz fiat-y taki jak Twój nie miały immobilisera wewnątrz sterownika a zewnętrzną centralkę Fiat Code która łączyła się ze sterownikiem silnika blokując/odblokowując wtrysk/zapłon. Co do diagnostyki...
Zalecam zrobic diagnostyke komputerowa programem sdp 3 wtedy dokladniej mozna cos powiedziec . Moze byc nadmiernie zanieczyszczony filtr dpf ,moze czujnik roznicy cisnien ale bez diagnostyki wrozenie z fusow
Jeżeli odpala po chwilowym zdjęciu klemy to może być winny PCM, ale tu bez dobrej diagnostyki nie dasz rady - chyba, że w tym czasie ostygnie silnik to dalej twierdzę, że czujnik położenia wałka :)
czujnik parkować diagnostyk diagnostyk czujnik samochodowy diagnostyk czujnik powietrza
wyświetlać błąd zafira chłodzić lodówka indesit pilot zmiennym kodem
oglądaj wideo podczas jazdy emulator sondy lambda
Skoda Superb Climatronic błąd B109E F0 – adaptacja sprężarki, czujnik G65, brak chłodzenia Volkswagen Passat TDI 2002 – objawy uszkodzonej pompy paliwa, szarpanie, gaśnięcie silnika