Popytaj na stronie http://traviz.ys.pl/ktk/forum - tam zresztą powinno coś być na ten temat. Co do kodów zobacz moją stronę www ( przycisk www). Tam jest spakowana całośc mojego starego serwisu o kadecie ( strony www). Między innymi kody i programik pomagający w lokalizacji usterek kadeta ( "kadecik").
Ok sprawa się wyjaśniła ten model ma już normalny wtyk OBD2 także pasuje p&p z interfejsami i jest tak jak pisałeś, że interfejs który jest zgodny z OBD2 ogarnia temat, testowałem już i gada ze sterownikiem. Dziękuje za pomoc i temat uważam za rozwiązany. Pozdrawiam Thx +6 :spoko: Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
Witam oto lektura która ci wszystko wyjaśni jest w niej zawarty twój typ abs oraz procedura diagnostyczna. pozdrawiam.
Dzień dobry. Passat B5 FL, 2001 r. Po przeprowadzeniu diagnostyki komputerowej pojazdu przestał działać kluczyk, nie otwiera i nie zamyka drzwi. Może ktoś się z tym spotkał. Będę wdzięczny za pomoc.
To może zacznij od diagnostyki komputerowej stosownym sprzętem i z osobą z wiedzą? Nie będzie wtedy "podejrzewam", bo ten sposób diagnostyki nie działa już z ćwierć wieku.
Może tkwić w nieszczelnym dolocie bądź uszkodzonej recyrkulacji. Są to jedynie hipotezy. Pierwszym krokiem jest wykonanie diagnostyki komputerowej.
Czy istnieje bezpiecznik abs? Ba, nawet parę... Bezpieczniki masz w przedziale pasażerskim jak i pod "maską". Od tego powinieneś zacząć, jak i od diagnostyki komputerowej.
Urządzenie do diagnostyki komputerowej auta.
Oprogramowania jest do wyboru do koloru; od narzędzi do diagnostyki dysków twardych / ssd po benchmarki typu np. OCCT oraz wiele innych. Ale software to nie wszystko; potrzebne są podstawowe narzędzia od multimetru po testery slotów, programatory etc. Temat rzeka: (pierwsze z brzegu przykłady) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic78... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Dedykowany komputer podłącz i sprawdź błędy, parametry silnika live. Bez diagnostyki komputerowej to czytanie z fusów.
mam coś takiego
Kolego pewnie któryś z czujników ABS przy kole bez diagnostyki komputerowej się chyba nie obędzie.
Zapewne awaria jakiegoś układu i komputer ECU przełącza się w tryb awaryjny. Zacznij od diagnostyki komputerowej lub zwróć samochód sprzedawcy.
Witam czy udało się znaleźć jakiś program do leganzy mam ten sam problem posiadam przejściówkę z gniazda Daewoo ALDL na OBD2, posiadam interfejs icar2 (elm327) lecz nie udało mi się nawet połączyć ze sterownikiem silnika, programy typu torque oraz inne programy pod ten interfejs na laptopie nie działają. Proszę o odpowiedź jak mogę się połączyć z tym...
Uzupełnij dane o rocznik auta, oraz skan z diagnostyki komputerowej systemu ABS\ASR, bez tego dalej ruszyć się nie da.
Czujnik poziomowania będzie najprawdopodobniej przy lewym wahaczu, można go prosto zdiagnozować z poziomu diagnostyki komputerowej, tak samo może wyjdzie czemu nie działają długie. Więc podstawą porządna diagnostyka komputerowa wraz z parametrami na żywo.
Włącz R następnie zbliż ucho do każdego z czujników parkowania (przez te dwie sekundy kiedy system jest załączony) sprawny czujnik wydaje charakterystyczne ciche klikanie Jeżeli nie słychać klikania to jest uszkodzony czujnik lub okablowanie. To jest jakaś alternatywa dla diagnostyki komputerowej
Do regulaminu przydał by się dodatkowy punkt, aby założyć temat należy przedstawić podstawowe informacje z diagnostyki komputerowej, rocznik, kod silnika oraz model, bez tego nie ma o czym mówić.
Musisz zrobić diagnostykę komputerową, bez tego nie ruszysz dalej.
Dobrej jakości przetwornice produkuje firma Waeco. Sam używam takiej i mogę śmiało polecić. Mam też polską przetwornicę marki Volt i powoduje ona zakłócenia w komunikacji CAN z poszczególnymi sterownika podczas diagnostyki komputerowej. Na Waeco tego problemu nie ma.
A gdzie w PASSACIE z 1989 roku silnik PB, 1,8 benzyna, sterownik DIGIFANT II znajduje się złącze diagnostyczne. Prosze o podpowiedź
Zrób diagnostykę komputerową najlepiej CLIP i podaj numery błędów. Moze to być przepustnica np.
Szkoda czasu, pojechać na diagnostykę komputerową.
Błąd oczywiście da się skasować, ale co z tego jak po pewnym czasie powróci. Problem powodują najczęściej zapiekające się łopatki zmieniające geometrię w turbinie, trzeba ją po prostu rozebrać i wyczyścić cały mechanizm. Taki problem mogą też powodować inne podzespoły stanowiące osprzęt silnika tdi, ale bez diagnostyki komputerowej bardzo ciężko jest...
Witam. Chciałbym kupić sprzęt (bez komputera) do diagnostyki komputerowej Dafa i Volva. Czy ktoś mógłby mi doradzić jaki będzie działał prawidłowo? Znalazłem coś takiego : http://allegro.pl/diagnostyka-wurth-diag... http://allegro.pl/tester-autocom-cdp-pro... Dopiero...
Chodzi ci o odczyt parametrów pracy auta podczas diagnostyki komputerowej czy o dane naprawcze/serwisowe potrzebne np. przy składaniu silnika?
To musiał być ,,examiner"
Zarówno kontrolką jak i przekaźnikiem steruje edc (sterownik silnika), bez diagnostyki komputerowej się nie obędzie
Bez diagnostyki komputerowej to można wróżyć ... Lusterka masz sterowane po LIN czy zwykłe analogowe?
No raczej bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie.
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Jest taka szansa z immo jeśli aku był słaby ale z tego co pamiętam to na liczniku jakiś komunikat wyskakiwał . Ale w twoim przypadku trzeba zacząć od diagnostyki komputerowej bo to w cdi może być wszystko .
https://www.google.com/search?q=szkoleni...
Dopasuj też laptopa pod względem wykorzystywanych portów. Ostatnio ktoś z Twojej branży pytał tu, jak odblokować port COM (pod VAG) w laptopie, który takowego nie posiadał.
Witam Potrzebuje kogoś do diagnostyki komputerowej do Renault 155.54. Renowka wchodzi w tryb awaryjny. Macie może kogoś?
Jak na plaka nie chce zagadać, to silnik złom. Zacznij może od porządnej diagnostyki komputerowej.
dobre, jesli cie to zadowoli to do seta sa tylko instrukcje, schematow kabli nigdzie nie znalazlem a programy tylko te: autodata, workshop, etos znalazlem na innym forum: interfejs obd2, jakie programy korzystaja z tego interfejsu do diagnostyki seata?
Co wychodzi z diagnostyki komputerowej? Podaj wartość MAP na biegu jałowym. Podaj wartości wszystkich temperatur.
Od diagnostyki komputerowej. Diagnostyki a nie tylko podglądu błędów. Mnie na przykład zainteresowałoby podciśnienie w dolocie na wyłączonym silniku i na wolnych obrotach. Jak również praca sondy oraz czasy wtryskiwaczy. To taki elementarz naprawy auta
Proponuje na początek zrobić diagnostykę komputerową.
Na początek przydało by się zrobić diagnostykę komputerową.
Trzeba zrobić diagnostykę komputerową, wtedy będzie wiadomo coś więcej.
Dzieje się tak niezależnie od obciążenia silnika, czy odłącza instalację LPG przy obciążeniu? Tak czy siak bez diagnostyki komputerowej to można wróżyć. Filtry, parownik, MAP, czujnik temp parownika/gazu, usterka wtrysku czy elektrozaworu... Za mało danych podałeś.
Miernikiem nie wszystko pomierzysz, a do sprawdzenia komputera na lepiej użyć Karty do diagnostyki komputera. takiej jak tu. http://www.silong.pl/karta-do-diagnozowa... Zgadzam się, ale miernik dobrze mieć pod ręką i myślę, że jest to jednak integralna część serwisu.
Należy zacząć od diagnostyki komputerowej. Sam błąd tyczy się: https://obrazki.elektroda.pl/3758543300_... Warto też sprawdzić szyne CAN pomiędzy sterownikami. Wszystkie musza być ONLINE https://obrazki.elektroda.pl/4550784400_... Dodano po 17 Warto też sprawdzić czy oprogramowanie jest aktualne. https://obrazki.elektroda.pl/5391754300_...
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Na Twoim miejscu, najpierw pojechałbym na diagnostykę komputerową, nie na czytanie błędów ale na porządną diagnostykę, gdzie diagnosta popatrzy w parametry. To powinno wiele wyjaśnić. Póki co proponuje zajrzeć jeszcze do świec ;) Zużyte mogą dawać takie objawy.
Musisz skozystać z pomocy fachowca , przyczyna moze być uszkodzony silnik klapy temperatury , zacinająca sie klapa bądz czyjnik tenperatury powietrza na wylocie bądz we wnętrzu kabuny. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
z wykształcenia jestem elektromechanikiem() jakieś pojęcie mam() chcę otwozyć warsztat() tylko diagnostyka komputerowa() jakiego sprzetu szukać() czym sie kierować () dla wyjaśnienia pracuje za granicą() za dwea lata otwieram swój warsztat() gdzie jeszcze mogę szukac pomocy() Popraw błędy --> REGULAMIN.
Rownie dobrze, mozna walic mlotkiem po sterowniku skrzyni i oczekiwac ze zadziala. Ludzie kiedy zrozumiecie ze bez dobrej diagnozy nie mozna zrobic nic w dzisiejszych samochodach? Macie do wyboru zrobienie diagnostyki komputerowej lub wymiane czesci na czuja...
Czujnik swoją drogą, ale warto zrobić diagnostykę komputerową na początek, a brak lampki check to najczęściej zimne luty w zegarach, brak obrotomierza zresztą też
Naprawę najlepiej zacząć od diagnostyki komputerowej.
Witam wszystkich. Ja szukam czegoś do diagnostyki komputerowej samochodów z legalnym oprogramowaniem. Mam przeznaczone na ten cel ok. 5000zł. Proszę o podpowiedź co za te pieniądze będzie najlepsze; najbardziej zależy mi na diagnozie grupy vw, BMW i opla. Proszę o sugestie.
Żeby się dowiedzieć co dolega silnikowi trzeba niestety zrobić diagnostykę komputerową silnika. Inaczej trudno powiedzieć czy coś jest uszkodzone.
potrzebujesz diagnostyki komputerowej. na zdjęciu nie ma usterki związanej z pedałem gazu
Wykonaj diagnostykę komputerową. Położenie pedału sprzęgła można sprawdzić np. w programie Delphi, VAG-COM itp.
Bez diagnostyki komputerowej i sprawdzania parametrów możemy wmówić wszystko co może być popsute.
Przyczyn może być kilka (licznik, cim, problemy z abs). Wskazówki opadają za każdym razem po odpaleniu auto czy sporadycznie? Zrób najpierw dokładną diagnostykę komputerową wszystkich modułów i podaj błędy.
O widzę że kolegę odblokowali :D Polecam EXAMINERA. ADP 186 daje radę z Fiatami, również Mega macs może być, Sallus też z niektórymi sobie poradzi. To z tych które ja mam. Może ktoś jeszcze coś doradzi.
Powiem wam że mnie się jeszcze taki przypadek nie zdarzył żeby chłodnica EGR miała przeciek . Ale tak jak tu kolega pisze to diagnostykę komputerowa nie zaszkodzi zrobić .
Za wysokie te obroty. Szukałbym nieszczelności w dolocie, ale na początek zaordynuję diagnostykę komputerowa. Dobry sprzęt pokaże jakie obroty są docelowe.
Hurtownie takie jak InterCars, Autos itp organizują odpłatne szkolenia dla mechaników.
Witam. Tak jak na zdjęciu podaję co mi wyszło po podłączeniu i sprawdzeniu Seata Ibizy 1.4 16V rok 2005. Za bardzo nie wiem gdzie szukać problemu.Pozdr. https://obrazki.elektroda.pl/4781914200_...
Jest to silnik 2,2 benzyna. Byłem u elektryka ale nie ma sie czym podłaczyć do komputera a kontrolka miga więc raczej sa błędy. Wymieniony czujnik temperatury i bez zmian. Odpięty krokowy bo na wpiętym miał bardzo duże obroty nie wiem jakie bo nie ma obrotomierza. Czy ktoś w okolicy by to naprawił? Albo jakies wskazówki podsunął. Nie da sie z tym jezdzić...
Czy posiada ktoś oprogramowanie aby się podpiąć do komputera i posprawdzać błędy itp, lub adres gdzie to można znaleść.
Najprawdopodobniej uszkodzony korektor prześwitu (przy drążku reakcyjnym) z tyłu nadwozia,ale jak kolega Robert napisał sam sobie z tym nie poradzisz. Sugeruję diagnostykę komputerową.
Ale widać, że probówka coś tam miga przy kręceniu rozrusznikiem... piszesz też że test cewek z diagnostyki działa i wtedy iskra jest - można więc przyjąć, że driver w ECU jak i same cewki i reszta układu zapłonowego jest w porządku. Skoro wtryskiwacz też jest sterowany (właśnie - wtryskiwacz czy wtryskiwacze i na jakim to jest ECU) to impulsy z czujnika...
zrób diagnostykę komputerową, kontrolka od świec to nic innego jak też kontrolka silnika i jeżeli będzie jakiś defekt to będzie się świecić
Diagnostykę komputerową kolego robiłeś? Czy w momencie kręcenia gdy niechce odpalić jest iskra i czy pompa paliwa pompuje ?
Bez diagnostyki komputerowej to wróżenie z fusów...
Jest tyle podpowiedzi a autor nie informuje czy zostały one wykonane !, w dodatku nie ma diagnostyki komputerowej ( błędy podstawowe i te w zamrożonych ramkach) .
Nie narobił żadnych szkód. Jedź na diagnostykę komputerową silnika. Turbina swoją drogą kończy żywot ale nie od tego masz te drgania i stukania.
Zacznij od diagnostyki komputerowej. Skup się na wartościach ciśnienia doładowania I przepływu powietrza przez przepływomierz. Czy w aucie występuje świst lub głośniejsza praca silnika?
Na początek przydały by się chociaż błędy z diagnostyki komputerowej. Czy jest komunikacja z ABS?
Może być to masa usterek. Takie zabawy zaczyna się od porządnej diagnostyki komputerowej.
Może od diagnostyki komputerowej. Sprawdzić w blokach pomiarowych reakcję czujników pedałów jak i przycisków manetki, czy działają za każdym przyciśnięciem.
Czyli poprostu przypudrowałeś usterkę a nie ją usunąłeś. Odma zawsze tam była i silnik kiedyś poprawnie pracował więc powinna tam być bo to nie ona jest usterką. Nie wykonałeś diagnostyki komputerowej a tam jest dużo informacji na temat i paliwa i powietrza i spalin, to jak chcesz usunąć usterkę?
Jak po wymianie rozrządu zaczął się problem, to trzeba zajrzeć co tam jest spaprane. Warto też zacząć od diagnostyki komputerowej.
Sprawdź najpierw przewody od świec do przekaźnika świec żarowych jak nic ciekawego nie zobaczysz do podjedź na diagnostykę komputerową do jakiegoś dobrego zakładu
Pierwsze co to musisz zdiagnozować usterkę a czy to będzie tani koszt to się okaże. Bez diagnostyki komputerowej nic nie zrobisz, jak nie masz czym diagnozować samemu to taniej będzie oddać do warsztatu niż co chwilę jeździć na diagnostykę. Jeden raz i tak musisz jechać na diagnostykę bo nie wiadomo co jest ale nie tylko na odczyt błędów bo czasami...
Niestety pozostaje mi zasugerować diagnostykę komputerową... Co do "podpowiadacza" zmiany biegu - to tak, w doładowanych silnikach one sugerują zmianę biegu na wyższy bardzo wcześnie, poniżej 2000 obr./min.
Witam! Poszukuje w Olsztynie (Warmińsko-Mazurskie) zakładu naprawczego z komputerem do diagnostyki Opla Astry rocznik 1995. Z góry dziękuje
Z diagnostyki komputerowej wyskoczyły takie kody: stały błąd 1161, a pozostałe P0410, P0402, P1693, U2000, P0170, 01C2, F101, ED83, 1041. Takie kody usterek pokazywał komputer.
To auto nie ma samodiagnostyki, musisz więc wykonac diagnostykę komputerową wtrysku, a potem możesz wynienić sam uszkodzony element. Prawdopodobnie masz uszkodzony silnik położenia przepustnicy albo źle ustawiony. Pozdrawiam.
Oznacza to że kluczyk nie został rozpoznany a czemu już nie wiadomo, skoro oba klucze nie działają to możliwe że tylko coś z anteną przy stacyjce, albo wysypało się coś programowo albo jeszcze coś innego. Bez diagnostyki komputerowej po za odczytaniem błędów jeszcze trzeba zobaczyć parametry na żywo się nie obędzie.
Witam, ten sam problem w Vivaro B/ trafic III, skontroluj asystenta jazdy pod górę. Na diagnostyce komputerowej komunikat" ESP wyłączone". Brak możliwości skasowania. W aucie nie ma wyłącznika esp. Akumulator naładowany. Jakieś sugestie?
Zacznij od diagnostyki komputerowej, a nie od odczytania błędów.
Od czego zacząć diagnostykę? Od diagnostyki komputerowej.
Tylko z poziomu diagnostyki komputerowej możesz go włączyć.
Kolego-diagnoza układu ABS ( tester) i wtedy możemy coś poradzić. Natenczas problem możesz poruszac na forum wróżbitów, znachorów, jasnowidzów, czy jakimś innym zajmującym się ezoteryką i stawianiem kabały.
Trzeba zacząć od diagnostyki komputerowej.
To od czego proponujesz zacząć. Od diagnostyki komputerowej sterownika wtrysku benzyny, następnie - jak ww. przełączenia na benzynę, zakręcenia zaworu na butli LPG i przejechania przynajmniej 50 km na benzynie. Jak wtedy wróci do normy, to można się zająć diagnostyką i strojeniem LPG. Przy tej instalacji LPG nie ma prawa się świecić "check" przy pracy...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele, dobrze byłoby zacząć od diagnostyki komputerowej, żeby niepotrzebnie nie błądzić.
Bez diagnostyki komputerowej i to porządnej możesz zapomnieć o naprawie. Winna może być stacyjka ale też dużo innych elementów. Jeżeli nie masz czym diagnozować odpuść sobię naprawę bo w tych autach bez sprzętu to jedynie możesz sprawdzić rozrusznik nic więcej.
Witaj Mam pytanie czy silnik benzynowy może szarpać przy uszkodzonym alternatorze Oczywiście,że może szarpać.Sterownik silnika i reszta elektroniki potrzebują odpowiednią ilość prądu do prawidłowego funkcjonowania.Zrób porządek z ładowaniem,diagnostykę komputerową(kasowanie błędów). Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę .
jak Movano jest z ABS to niema impulsatora w skrzyni biegów pewnie któryś z czujników abs przednich lewy lub prawy zdechł, a może ząbki na przegubie już tak zarosły zgnilizną że czujnik już nic nie czuje... trzeba by zrobić diagnostykę komputerową modułu abs - test jazdy i odczytu impulsów z czujników
Zacznij od diagnostyki komputerowej.
Usterka zlokalizowana, po zdjeciu kokektora na 2 cylindrze stwierdzilem ubytek polowy uszczelki na styku z glowica silnika. Metoda na plaka okazala sie niezawodna, pewniejsza od diagnostyki komputerowej:) Dziekuje za pomoc.
Prawdopodobnie jest tam specjalnej budowy rezystor duzej mocy, tak jak w wielu innych autach. W jakich na przykład??? Tam można sprawdzić manetkę za pomocą diagnostyki komputerowej
Z tego co pamiętam to silnik BMW. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryski na przelewy a później najlepiej na odpowiedniej maszynie i pompa wtryskowa. Przed rozebraniem proponowałbym wykonać diagnostykę komputerową a szczególnie podgląd temperatur i innych parametrów takiej jak ciśnienie CR korekty na wtryskach itd.
komputerowy diagnostyk diagnostyk komputerowy silnik diagnostyk komputerowy renault
impedancja falowa kolektor toyota corolla lodowka szron
sprawdzenie czujnika klimatyzacji wiertarka celma kondensator
Renault Premium 270 DCI - Tryb awaryjny na zimnym silniku Citroen C4 2007 – lewe światło postojowe nie świeci, brak masy, diagnoza instalacji