No to fajnie jak gosc chce kase odzyskać, swoją drogą to trzeba miec zbyt na usługi nikt kto się wybiera w trase 1500km nie odwiedzi Twojego zakładu dla widzimisie, zakłady odwiedza się w okolicy zamieszkania, dobry zakład jest w miescie.
Oprogramowania jest do wyboru do koloru; od narzędzi do diagnostyki dysków twardych / ssd po benchmarki typu np. OCCT oraz wiele innych. Ale software to nie wszystko; potrzebne są podstawowe narzędzia od multimetru po testery slotów, programatory etc. Temat rzeka: (pierwsze z brzegu przykłady) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic78... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
To może zacznij od diagnostyki komputerowej stosownym sprzętem i z osobą z wiedzą? Nie będzie wtedy "podejrzewam", bo ten sposób diagnostyki nie działa już z ćwierć wieku.
to niestety nasza wada narodowa że znamy się na wszystkim i kucharze, budowlańcy itp.naprawiają auta i prowadzą warsztaty bo im w ich fachu nie szło Nie w tym problem, pseudofachowiec raczej szybko się sypnie i fama pójdzie do klientów. Chodzi o ewidentych naciągaczy, "speców od komputerowej diagnostyki" co to wymienią pół silnika bo im tak z kodów...
Popytaj na stronie http://traviz.ys.pl/ktk/forum - tam zresztą powinno coś być na ten temat. Co do kodów zobacz moją stronę www ( przycisk www). Tam jest spakowana całośc mojego starego serwisu o kadecie ( strony www). Między innymi kody i programik pomagający w lokalizacji usterek kadeta ( "kadecik").
Ok sprawa się wyjaśniła ten model ma już normalny wtyk OBD2 także pasuje p&p z interfejsami i jest tak jak pisałeś, że interfejs który jest zgodny z OBD2 ogarnia temat, testowałem już i gada ze sterownikiem. Dziękuje za pomoc i temat uważam za rozwiązany. Pozdrawiam Thx +6 :spoko: Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
Może tkwić w nieszczelnym dolocie bądź uszkodzonej recyrkulacji. Są to jedynie hipotezy. Pierwszym krokiem jest wykonanie diagnostyki komputerowej.
Witam oto lektura która ci wszystko wyjaśni jest w niej zawarty twój typ abs oraz procedura diagnostyczna. pozdrawiam.
Urządzenie do diagnostyki komputerowej auta.
Czy istnieje bezpiecznik abs? Ba, nawet parę... Bezpieczniki masz w przedziale pasażerskim jak i pod "maską". Od tego powinieneś zacząć, jak i od diagnostyki komputerowej.
Dzień dobry. Passat B5 FL, 2001 r. Po przeprowadzeniu diagnostyki komputerowej pojazdu przestał działać kluczyk, nie otwiera i nie zamyka drzwi. Może ktoś się z tym spotkał. Będę wdzięczny za pomoc.
Dedykowany komputer podłącz i sprawdź błędy, parametry silnika live. Bez diagnostyki komputerowej to czytanie z fusów.
Kolego pewnie któryś z czujników ABS przy kole bez diagnostyki komputerowej się chyba nie obędzie.
Jeżeli po przejechaniu 100-200 km komunikat nie zniknął proponuję podjechać do serwisu ( tylko nie do ASO...) w celu przeprowadzenia komputerowej diagnostyki i skasowania błędu/komunikatu. Fachowcy za ASO Peugeota zalecają dolewanie Adblue tylko i wyłącznie u nich bo inne płyny są złe itd., itp.. Jeżeli jesteś z okolic Warszawy mogę polecić dobry serwis,...
Witam czy udało się znaleźć jakiś program do leganzy mam ten sam problem posiadam przejściówkę z gniazda Daewoo ALDL na OBD2, posiadam interfejs icar2 (elm327) lecz nie udało mi się nawet połączyć ze sterownikiem silnika, programy typu torque oraz inne programy pod ten interfejs na laptopie nie działają. Proszę o odpowiedź jak mogę się połączyć z tym...
Od diagnostyki komputerowej. Diagnostyki a nie tylko podglądu błędów. Mnie na przykład zainteresowałoby podciśnienie w dolocie na wyłączonym silniku i na wolnych obrotach. Jak również praca sondy oraz czasy wtryskiwaczy. To taki elementarz naprawy auta
Zapewne awaria jakiegoś układu i komputer ECU przełącza się w tryb awaryjny. Zacznij od diagnostyki komputerowej lub zwróć samochód sprzedawcy.
Uzupełnij dane o rocznik auta, oraz skan z diagnostyki komputerowej systemu ABS\ASR, bez tego dalej ruszyć się nie da.
Czujnik poziomowania będzie najprawdopodobniej przy lewym wahaczu, można go prosto zdiagnozować z poziomu diagnostyki komputerowej, tak samo może wyjdzie czemu nie działają długie. Więc podstawą porządna diagnostyka komputerowa wraz z parametrami na żywo.
Włącz R następnie zbliż ucho do każdego z czujników parkowania (przez te dwie sekundy kiedy system jest załączony) sprawny czujnik wydaje charakterystyczne ciche klikanie Jeżeli nie słychać klikania to jest uszkodzony czujnik lub okablowanie. To jest jakaś alternatywa dla diagnostyki komputerowej
Do regulaminu przydał by się dodatkowy punkt, aby założyć temat należy przedstawić podstawowe informacje z diagnostyki komputerowej, rocznik, kod silnika oraz model, bez tego nie ma o czym mówić.
Musisz zrobić diagnostykę komputerową, bez tego nie ruszysz dalej.
Dobrej jakości przetwornice produkuje firma Waeco. Sam używam takiej i mogę śmiało polecić. Mam też polską przetwornicę marki Volt i powoduje ona zakłócenia w komunikacji CAN z poszczególnymi sterownika podczas diagnostyki komputerowej. Na Waeco tego problemu nie ma.
No raczej bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie.
mam coś takiego
Chodzi ci o odczyt parametrów pracy auta podczas diagnostyki komputerowej czy o dane naprawcze/serwisowe potrzebne np. przy składaniu silnika?
Zarówno kontrolką jak i przekaźnikiem steruje edc (sterownik silnika), bez diagnostyki komputerowej się nie obędzie
Bez diagnostyki komputerowej to można wróżyć ... Lusterka masz sterowane po LIN czy zwykłe analogowe?
Szkoda czasu, pojechać na diagnostykę komputerową.
A gdzie w PASSACIE z 1989 roku silnik PB, 1,8 benzyna, sterownik DIGIFANT II znajduje się złącze diagnostyczne. Prosze o podpowiedź
Zrób diagnostykę komputerową najlepiej CLIP i podaj numery błędów. Moze to być przepustnica np.
Jest taka szansa z immo jeśli aku był słaby ale z tego co pamiętam to na liczniku jakiś komunikat wyskakiwał . Ale w twoim przypadku trzeba zacząć od diagnostyki komputerowej bo to w cdi może być wszystko .
Witam Potrzebuje kogoś do diagnostyki komputerowej do Renault 155.54. Renowka wchodzi w tryb awaryjny. Macie może kogoś?
Jak na plaka nie chce zagadać, to silnik złom. Zacznij może od porządnej diagnostyki komputerowej.
Co wychodzi z diagnostyki komputerowej? Podaj wartość MAP na biegu jałowym. Podaj wartości wszystkich temperatur.
Błąd oczywiście da się skasować, ale co z tego jak po pewnym czasie powróci. Problem powodują najczęściej zapiekające się łopatki zmieniające geometrię w turbinie, trzeba ją po prostu rozebrać i wyczyścić cały mechanizm. Taki problem mogą też powodować inne podzespoły stanowiące osprzęt silnika tdi, ale bez diagnostyki komputerowej bardzo ciężko jest...
To musiał być ,,examiner"
Naprawę najlepiej zacząć od diagnostyki komputerowej.
Na Twoim miejscu, najpierw pojechałbym na diagnostykę komputerową, nie na czytanie błędów ale na porządną diagnostykę, gdzie diagnosta popatrzy w parametry. To powinno wiele wyjaśnić. Póki co proponuje zajrzeć jeszcze do świec ;) Zużyte mogą dawać takie objawy.
Dopasuj też laptopa pod względem wykorzystywanych portów. Ostatnio ktoś z Twojej branży pytał tu, jak odblokować port COM (pod VAG) w laptopie, który takowego nie posiadał.
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Dzieje się tak niezależnie od obciążenia silnika, czy odłącza instalację LPG przy obciążeniu? Tak czy siak bez diagnostyki komputerowej to można wróżyć. Filtry, parownik, MAP, czujnik temp parownika/gazu, usterka wtrysku czy elektrozaworu... Za mało danych podałeś.
Bez diagnostyki komputerowej to wróżenie z fusów...
potrzebujesz diagnostyki komputerowej. na zdjęciu nie ma usterki związanej z pedałem gazu
Proponuje na początek zrobić diagnostykę komputerową.
Bez diagnostyki komputerowej i sprawdzania parametrów możemy wmówić wszystko co może być popsute.
https://www.google.com/search?q=szkoleni...
Na początek przydało by się zrobić diagnostykę komputerową.
Musisz skozystać z pomocy fachowca , przyczyna moze być uszkodzony silnik klapy temperatury , zacinająca sie klapa bądz czyjnik tenperatury powietrza na wylocie bądz we wnętrzu kabuny. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
Witam, chciałbym abyście mi doradzili jaki miernik kupić. Będzie on używany do diagnostyki komputerowej czyli - pecety, laptopy i podzespoły.
Trzeba zrobić diagnostykę komputerową, wtedy będzie wiadomo coś więcej.
Witam. Chciałbym kupić sprzęt (bez komputera) do diagnostyki komputerowej Dafa i Volva. Czy ktoś mógłby mi doradzić jaki będzie działał prawidłowo? Znalazłem coś takiego : http://allegro.pl/diagnostyka-wurth-diag... http://allegro.pl/tester-autocom-cdp-pro... Dopiero...
Dokładnie o ten mi chodziło. jeśli go wymieniłeś i nic nie zmieniło to bez komputerowej diagnostyki i obejrzeniu wartości podczas jazdy będzie kiepsko. Znajdź kogoś ze sprzętem do mercedesa w miarę kumatego, nie chce mi się wierzyć, że nie ma kogoś kto by miał pojęcie jak to ugryźć
Rownie dobrze, mozna walic mlotkiem po sterowniku skrzyni i oczekiwac ze zadziala. Ludzie kiedy zrozumiecie ze bez dobrej diagnozy nie mozna zrobic nic w dzisiejszych samochodach? Macie do wyboru zrobienie diagnostyki komputerowej lub wymiane czesci na czuja...
Na początek przydały by się chociaż błędy z diagnostyki komputerowej. Czy jest komunikacja z ABS?
Witam wszystkich. Ja szukam czegoś do diagnostyki komputerowej samochodów z legalnym oprogramowaniem. Mam przeznaczone na ten cel ok. 5000zł. Proszę o podpowiedź co za te pieniądze będzie najlepsze; najbardziej zależy mi na diagnozie grupy vw, BMW i opla. Proszę o sugestie.
dobre, jesli cie to zadowoli to do seta sa tylko instrukcje, schematow kabli nigdzie nie znalazlem a programy tylko te: autodata, workshop, etos znalazlem na innym forum: interfejs obd2, jakie programy korzystaja z tego interfejsu do diagnostyki seata?
Może być to masa usterek. Takie zabawy zaczyna się od porządnej diagnostyki komputerowej.
z wykształcenia jestem elektromechanikiem() jakieś pojęcie mam() chcę otwozyć warsztat() tylko diagnostyka komputerowa() jakiego sprzetu szukać() czym sie kierować () dla wyjaśnienia pracuje za granicą() za dwea lata otwieram swój warsztat() gdzie jeszcze mogę szukac pomocy() Popraw błędy --> REGULAMIN.
Musisz jechać do serwisu, tam Ci podłączą urządzenia komputerowej diagnostyki. Coś się popsuło z elektroniką raczej, a tu już pomoże tylko serwis.
Może od diagnostyki komputerowej. Sprawdzić w blokach pomiarowych reakcję czujników pedałów jak i przycisków manetki, czy działają za każdym przyciśnięciem.
Jest tyle podpowiedzi a autor nie informuje czy zostały one wykonane !, w dodatku nie ma diagnostyki komputerowej ( błędy podstawowe i te w zamrożonych ramkach) .
Od czego zacząć diagnostykę? Od diagnostyki komputerowej.
Jak po wymianie rozrządu zaczął się problem, to trzeba zajrzeć co tam jest spaprane. Warto też zacząć od diagnostyki komputerowej.
Tylko z poziomu diagnostyki komputerowej możesz go włączyć.
Zacznij od diagnostyki komputerowej. Skup się na wartościach ciśnienia doładowania I przepływu powietrza przez przepływomierz. Czy w aucie występuje świst lub głośniejsza praca silnika?
Jestem początkującym mechnikiem i chciałbym się doszkolić ,wie ktoś gdzie mógłbym zrobić jakieś kursy godne uwagi np z diagnostyki komputerowej,skrzyn biegow, zaciskow hamulcowych ?[/center]
Należy zacząć od diagnostyki komputerowej. Sam błąd tyczy się: https://obrazki.elektroda.pl/3758543300_... Warto też sprawdzić szyne CAN pomiędzy sterownikami. Wszystkie musza być ONLINE https://obrazki.elektroda.pl/4550784400_... Dodano po 17 Warto też sprawdzić czy oprogramowanie jest aktualne. https://obrazki.elektroda.pl/5391754300_...
Czy mechanik prowadzi diagnostykę komputerową? Jeśli nie było diagnostyki to znaczy że jest błąd sterownika, a jeśli nie pomogła to sterownik trzeba sprawdzić.
Trzeba zacząć od diagnostyki komputerowej.
Żeby się dowiedzieć co dolega silnikowi trzeba niestety zrobić diagnostykę komputerową silnika. Inaczej trudno powiedzieć czy coś jest uszkodzone.
Pierwsze co to musisz zdiagnozować usterkę a czy to będzie tani koszt to się okaże. Bez diagnostyki komputerowej nic nie zrobisz, jak nie masz czym diagnozować samemu to taniej będzie oddać do warsztatu niż co chwilę jeździć na diagnostykę. Jeden raz i tak musisz jechać na diagnostykę bo nie wiadomo co jest ale nie tylko na odczyt błędów bo czasami...
Zacznij od diagnostyki komputerowej.
Witajcie koledzy. Jak w temacie powyżej, nie można odpalić silnika. Rozrusznik kręci, silnik jakby chciał ale nie potrafi odpalić - wydaje się że jakieś tam paliwo dostaje. Na wyświetlaczu elektronicznym wyświetla się błąd J1587. Poniżej zamieszczam zdjęcie. Niestety nie posiadam żadnej dokumentacji ani komputerowej diagnostyki. Czy ktoś miał już taki...
Zacznij od diagnostyki komputerowej, a nie od odczytania błędów.
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Przed wymainą odpalał dobrze ale było to latem.Wymieniłem filtr oraz regulator ponieważ zapalała się kontrolka wtrysku, silnik słabł i po komputerowej diagnostyce okazało się, że jest uszkodzony regulator. Obecnie nie uruchamia się jeszcze świeca płomieniowa. Nie jestem pewny czy ten silnik posiada świece żarowe. Teraz diagnostyka nie wykazuje żadnych...
Czyli poprostu przypudrowałeś usterkę a nie ją usunąłeś. Odma zawsze tam była i silnik kiedyś poprawnie pracował więc powinna tam być bo to nie ona jest usterką. Nie wykonałeś diagnostyki komputerowej a tam jest dużo informacji na temat i paliwa i powietrza i spalin, to jak chcesz usunąć usterkę?
Czujnik swoją drogą, ale warto zrobić diagnostykę komputerową na początek, a brak lampki check to najczęściej zimne luty w zegarach, brak obrotomierza zresztą też
O widzę że kolegę odblokowali :D Polecam EXAMINERA. ADP 186 daje radę z Fiatami, również Mega macs może być, Sallus też z niektórymi sobie poradzi. To z tych które ja mam. Może ktoś jeszcze coś doradzi.
Witam. Mam problem z fiatem z kontrolką silnika, raz pali się cały czas raz mruga i gaśnie. Silnik pracuje nie równo tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Auto było jakiś czas temu na kompie i wywaliło błąd o wypadaniu zapłonów cylinder 1. Wymieniłem świece, przewody obie cewki dla świętego spokoju i chwilę był spokój po pewnym czasie znów to samo...
Przyczyn może być kilka (licznik, cim, problemy z abs). Wskazówki opadają za każdym razem po odpaleniu auto czy sporadycznie? Zrób najpierw dokładną diagnostykę komputerową wszystkich modułów i podaj błędy.
Wykonaj diagnostykę komputerową. Położenie pedału sprzęgła można sprawdzić np. w programie Delphi, VAG-COM itp.
Z diagnostyki komputerowej wyskoczyły takie kody: stały błąd 1161, a pozostałe P0410, P0402, P1693, U2000, P0170, 01C2, F101, ED83, 1041. Takie kody usterek pokazywał komputer.
To może być... wszystko, bez diagnostyki komputerowej nic nie zrobisz.
Czy posiada ktoś oprogramowanie aby się podpiąć do komputera i posprawdzać błędy itp, lub adres gdzie to można znaleść.
Powiem wam że mnie się jeszcze taki przypadek nie zdarzył żeby chłodnica EGR miała przeciek . Ale tak jak tu kolega pisze to diagnostykę komputerowa nie zaszkodzi zrobić .
Witam! Poszukuje w Olsztynie (Warmińsko-Mazurskie) zakładu naprawczego z komputerem do diagnostyki Opla Astry rocznik 1995. Z góry dziękuje
Za wysokie te obroty. Szukałbym nieszczelności w dolocie, ale na początek zaordynuję diagnostykę komputerowa. Dobry sprzęt pokaże jakie obroty są docelowe.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele, dobrze byłoby zacząć od diagnostyki komputerowej, żeby niepotrzebnie nie błądzić.
zrób diagnostykę komputerową, kontrolka od świec to nic innego jak też kontrolka silnika i jeżeli będzie jakiś defekt to będzie się świecić
Oznacza to że kluczyk nie został rozpoznany a czemu już nie wiadomo, skoro oba klucze nie działają to możliwe że tylko coś z anteną przy stacyjce, albo wysypało się coś programowo albo jeszcze coś innego. Bez diagnostyki komputerowej po za odczytaniem błędów jeszcze trzeba zobaczyć parametry na żywo się nie obędzie.
A może lepiej zacząć od podstawowej diagnostyki komputerowej , bo tak to jak zwykle gdybanie ...
Najprawdopodobniej uszkodzony korektor prześwitu (przy drążku reakcyjnym) z tyłu nadwozia,ale jak kolega Robert napisał sam sobie z tym nie poradzisz. Sugeruję diagnostykę komputerową.
Witam. Tak jak na zdjęciu podaję co mi wyszło po podłączeniu i sprawdzeniu Seata Ibizy 1.4 16V rok 2005. Za bardzo nie wiem gdzie szukać problemu.Pozdr. https://obrazki.elektroda.pl/4781914200_...
Jest to silnik 2,2 benzyna. Byłem u elektryka ale nie ma sie czym podłaczyć do komputera a kontrolka miga więc raczej sa błędy. Wymieniony czujnik temperatury i bez zmian. Odpięty krokowy bo na wpiętym miał bardzo duże obroty nie wiem jakie bo nie ma obrotomierza. Czy ktoś w okolicy by to naprawił? Albo jakies wskazówki podsunął. Nie da sie z tym jezdzić...
Rozrząd wymieniony, a reszta czynności serwisowych? Echh, gdzie dane z diagnostyki komputerowej? Trzeba wpierw zrobić diagnostykę i dopiero dyskutować! Proszę o uzupełnienie w/w.
Diagnostykę komputerową kolego robiłeś? Czy w momencie kręcenia gdy niechce odpalić jest iskra i czy pompa paliwa pompuje ?
Ale widać, że probówka coś tam miga przy kręceniu rozrusznikiem... piszesz też że test cewek z diagnostyki działa i wtedy iskra jest - można więc przyjąć, że driver w ECU jak i same cewki i reszta układu zapłonowego jest w porządku. Skoro wtryskiwacz też jest sterowany (właśnie - wtryskiwacz czy wtryskiwacze i na jakim to jest ECU) to impulsy z czujnika...
Bez diagnostyki komputerowej i to porządnej możesz zapomnieć o naprawie. Winna może być stacyjka ale też dużo innych elementów. Jeżeli nie masz czym diagnozować odpuść sobię naprawę bo w tych autach bez sprzętu to jedynie możesz sprawdzić rozrusznik nic więcej.
diagnostyk komputerowy diagnostyk komputerowy silnik diagnostyk komputerowy renault
perkins ciśnienie wtryskach pralka bosch produkowana rosji iveco daily problemy klimatyzacja
budowa wykrywacza metali stacja klimatyzacji
De Dietrich MCR3 instrukcja serwisowa PDF – dostęp, modele, kody błędów, schematy Czujnik ciśnienia doładowania Peugeot 407 2.0 HDi – pobór prądu, napięcie, diagnostyka Bosch MAP