Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
Tak w kostce jest 1 pin 24v, 2 pin to masa, 3i4 szyna komunikacyjna. Źle odczytane kody. Polecam diagnostykę komp.
Pytałem o sprzęt do diagnostyki.
Może trochę więcej szczegółów bo teraz to takie wróżenie z fusów jest. Bez konkretnej diagnostyki komputerem i fizycznie samochodu to nie ma co wymyślać przyczyny tego spalania
Jak skasować błędy z okienka diagnostyki bez komputera.
Witam. Modulator osi 2, prawa strona. Prawdopodobnie masz problem pneumatyczny (wyciek powietrza, zamarznięcie, zbyt duża różnica ciśnień między prawą a lewą stroną itp.). Dobrze by było zrobić diagnostykę odpowiednim sprzętem.
Co do EBS do sprawdzenia czujnik ABS lewy/tył ,sprawdzenie koła fonicznego lewy/tył (czy proste,nie ma ubytku zębów itp.),luzów na łożysku w tym kole.Jeżeli wszystko będzie sprawne ,ustawić min. szczelinę czujnika ABS i wykonać jazdę próbną powyżej 20 km/h. Pozostałe błędy to brak ,lub zakłócenie komunikacji CAN pomiędzy sterownikami EBS ,VECU ,ASTRONIC...
Szynę mogę wizualnie sprawdzić i raczej na tym skończą się moje możliwości ponieważ nie bardzo wiem od czego zacząć posprawdzam piny w kostkach czy nie są zielone ewentualnie co byś zaproponował jak się zabrać za tą diagnostykę
Trzeba zrobić kalibracje diagnostyką
I zanim zostało zadane pytanie powinno się zrobić diagnostykę
Zawór wymieniony na nowy czy używany ? Jeśli nowy to do sprawdzenia wiązka od zaworu do sterownika EBS. Jeśli używka to niekoniecznie musi być sprawna. Nowy oryginał kupiony w servisie,będę jeszcze drążył temat,nie było elektryka z komputerem,jak sądzisz czy może byc uszkodzony sterownik ?,a moze komputer pamieta bład i nie mozna go skasowac z pamieci...
Już Ci pisali że w tym aucie nie ma DPF, to nie to. P.S. Skoro tu jesteś to znaczy że próbujesz sam naprawić, zainwestuj w najtańszy chiński diagnoskop, którego nazwy tu nie przytoczę i przyda Ci się na następne awarie. Zapłacisz pewnie tyle co za diagnostykę.
Czujnik poziomu oleju wymieniłem na nowy nowe klocki hamulcowe i czujniki Tak ok ale co z instalacją czujnika i z modulatorem przyczepy ? Bez profesjonalnej diagnostyki to szukanie po omacku; i nawet jeżeli wymienisz to i owo to jaka pewność że idziesz w dobrym kierunku ?...
To podmień jeszcze wtryski, pompę i zbiornik paliwa. Jak się zachowuje ciśnienie w szynie podczas obciążenia ??? Bez dobrej diagnostyki podnosisz koszty naprawy
W większości wypadków przyczyna tkwi w instalacji tzn.jeśli jest gniazdo do ABS przyczepy to prawdopodobnie na pin 5 gniazda" dostaje się" masa,nawet przez brud lub wilgoć-wyczyścić. Może też tak dziać się w wiązce przewodów(wilgoć,przetarcia)Takiej usterki nie da się skasować-zniknie przyczyna,zniknie usterka po ponownym załączeniu stacyjki.Diagnostyka...
Witam, problem z autem Renault Premium DCI 420 Euro 3. Sprawa wygląda tak: auto nie miało mocy i po nawet niedługim przestoju wymaga kilku dobrych sekund kręcenia rozrusznikiem, aby odpaliło, natomiast jeżeli zgasimy, to po paru sekundach da się jeszcze odpalić "od strzała". Dla pewności sprawdziłem akumulatory "maszynką", prąd rozruchowy niewiele mniejszy...
Zrób diagnostykę systemu. Pozdrawiam
podłącz kompa i podaj kody błędów z diagnostyki ręcznej można odczytać tylko kody aktywne
prawdopodobnie doszło do zwarcia i uszkodził się sterownik , moduł Ciężko już go dostać i trochę kosztuje (zdjęcia) do czego jest on potrzebny? Tego sterownika nie zastąpisz niczym innym , może być nowszy model sterownika lecz dedykowany do modelu tej sprężarki , nikłe szanse żeby on się uszkodził a podstawianie na pałę części jest bardzo kosztowne...
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
Wejdź w diagnostykę na desce i podaj numer kodów usterek z vecu, eecu, ebs.
To że po odłączeniu sterowania zaczyna bić to wskazuje na uszkodzenie cewki w APM. Można to naprawić. O ile to nie przypadek że akurat wtedy przestaje bić powietrze, bo często zawiesza się zaworek w głowicy sprężarki, Spróbuj uderzyć czymś w głowice jak ci przestanie pompować. Ale najlepszym sposobem diagnostyki będzie podpięcie komputera. Chętnie pomogę...
Może być uszkodzony siłownik skrzyni lub elektrozawór, należy wykonać diagnostykę skrzyni komputerem.
Witam, Posiadam na stanie następujące samochody: - Volvo FH12 (rocznik 2004) - Volvo FH13 (rocznik 2009) - Renault Mangum DXI (rocznik 2008) - Renault Premium DXI (rocznik 2007) Poszukuje interfejsu do diagnostyki. Zależy mi głównie na tym, aby mógł wyświetlić błędy, usunąć je, skalibrować skrzynię automatyczną czy przestawić wysokość zawieszenia pneumatycznego...
W meny licznika na końcu listy podmenu jest funkcja diagnostyki z możliwością odczytu błędu. Odczytaj błędy z EBS i kody zamieść na forum spróbujemy pomóc.
Powiem ci szczerze że trzeba było by zrobić porządną diagnostykę komputerową, może wtryski ???
1Sprężarka nie wyłącza się przez długi czas. Ubytki w układzie pneumatycznym , wymień osuszacz. .2/ czujnik prędkości koła oś 2 prawy; Zbyt doża przerwa między kołem polaryzacyjnym a czujnikiem. 3/ sprawdź przewody między ciągnikiem a naczepą bo masz zwarcie do (+).4/ usterka spowodowana wcześniejszymi błędami. Jak naprawisz te wcześniejsze to ta zniknie.
Tak jest taka możliwość wchodzisz w menu manipulatorem tam masz diagnostykę i tam odczytujesz błędy . Ale DCi z 2007 r oierwszy raz słyszę w 2006 zaczęto już sprzedawać Dxi kolego .
Pomożecie z rozszyfrowaniem błędu? Z "deski" wejdź w diagnostykę, i odczytaj kody usterek. Wstępny opis; System ESP wyłączony, ograniczone funkcje skrzyni biegów, możliwy problem ze sprzęgłem.
W zasadzie bez dobrej diagnostyki komputerowej i analizy parametrów niczego sam zdziałasz jeśli na blacie nie występują błędy o usterkach...., co mogło by pozwolić Ci pomóc online.
Witam. MID 128 PSID 46 Awaria monitorowania NOx. FMI 14 Wygenerowano jeden lub więcej kodów usterek obróbki wtórnej spalin. Proponuję zrobić diagnostykę układu SCR (AdBlue).
Turbina dobrze ''daję''? Proponuję zrobić dobrą diagnostykę i odczyt parametrów pracy sinika.
Witam mam ciekawy przypadek zanika diagnostyka po uruchomieniu silnika tzn. gdy jest włączony zapłon mogę sprawdzić wszystkie sterowniki, gdy tylko odpalę silnik komunikacja zanika tak się dzieje ze wszystkimi sterownikami jak tylko motor się zatrzyma wszystko ponownie hula. Dodam tylko że nie jest przyczyną alternator to już sprawdzałem już kiedyś...
Problem w tym że na jednym z czujników w czasie jazdy z równą prędkością zmienia się wartość, czyli trzy czujniki mają stałą prędkość a na jednym prędkość się zmienia przynajmniej o 2km/h wtedy asr pokazuje poślizg koła a poślizg nie jest błędem więc błąd nie będzie wykryty. Podłącz sprzęt do diagnostyki i sprawdź w czasie jazdy który to czujnik. Może...
usterka naprawiona przetarte przewody w czujniku prędkości dochodzące do can
Witam. mid 128 ppid 270 fmi 2 Wykrycie niemożliwego poziomu NOx. Możliwe uszkodzenie czujnika NOx, polecam zrobić diagnostykę by ustalić przyczynę. Jak usterka nie ustąpi, to po odliczeniu czasu nastąpi ograniczenie mocy. O ile dobrze pamiętam to moment obrotowy silnika zostanie ograniczony o 40%.
Kolego a robiłeś jakąś diagnostykę ? Z tego co piszesz padło ITC .
Niczym ! Na potrzeby diagnostyki np. ciągników siodłowych używają nazwy PTT, na potrzeby diagnostyki sprzętu budowlanego używają nazwy Premium Tech Tool Construction Equipment (PTT CE) :) PTT w wersji 1.12 i VCADS 2.4X.XX robi całość volvo łącznie z budowlanką i autobusami. Autobusy chodzą po kablu z wtykiem OBD, reszta Volvo 8pin. Ewentualnie Renault...
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Witam. Na pewno już auto było w wielu serwisach i nic nie znaleźli, paliwo cały czas z "jednej" stacji, ładunki bez zmian, i teraz przydałoby się jeszcze opinii kogoś kto może wpadł na tę strasznie tajemniczą "chorobę" większości aut. Mniej magnesó to więcej kilometróf. Albo za duże koła to też za mało kilometrów. Albo ostatnia przyczyna, katalizator...
Witam,posiadam cdp pro truck + kable truck i mam problem z podłączeniem Renault Premium, z tego co sprawdziłem to kabelek z kompletu ma całkiem inne wyprowadzenia pinów niż gniazdo w ciężarówce,dlatego może ktoś posiada pinologie wyprowadzeń z ciężarówki sygnałów?wygląda na to ze wyprowadzenie pinów truck i osobowych renault różnią się od siebie.Posiadam...
00065105061 Musiałbyś znaleźć speca od dekryptażu Witam, premium 420dci e3 nagle straciła moc wyswietliło defekt wtrysku Jedź na diagnostykę profesjonalnym sprzętem , będziesz miał dodatkowy opis problemu
Sprawdź czy nie masz w steroniku silnka błędów od termostatu oleju i zaworu chłodzenia tłoków. Najlepiej zrobić diagnostykę komp. i postprawdzać wzkazania temperatury oleju, płynu itp. w momencie pojawienia się komunikatu.
Błędy które masz dotyczą emisji i zostają zapisane przez sterownik określony czas, nie da się ich wykasować. Natomiast biorąc pod uwagę że system silnika oraz sterowanie adblue podczas diagnostyki sgłąszają błędy w sposób duplikacyjny. Tzn w kasecie silnika są błędy silnika a także adblue i odwrotnie. Możliwa jest sytuacja że podczas podjazdu pod wzniesienie,...
Znalazłem Twój post, toteż uwagę na końcu PW uważaj za nie potrzebną. Pomoce przesłane na PW. Patrząc na pierwszy post, to bardziej zainteresował bym się VECU pojazdu (MID 144). Jeśli przewody CAN do tego modułu są poprawne, to zmierz napięcia z podłączoną wtyczką do tego modułu, i odpiętą - miernik trzymaj włączony we wiązkę np przy EBS, tak żeby sprawdzić...
Najczęściej problem polega z dużym wyciekiem powietrza i APM to rejestruje i pojawia się błąd lub nie wyzerowany filtr osuszacza (APM). Najlepiej jakbyś odczytał błędy ZAWANSOWANE/DIAGNOSTYKA/OBECNE USTERKI/APM i tu powinno być MID185 SID..... Przejdź na język ANGELSKI i wtedy EXPERTS/DIAGNOSTIC/PRESENTS DEFECT/APM
http://obrazki.elektroda.pl/7556728600_1... http://obrazki.elektroda.pl/4315706700_1... Witam wszystkich forumowiczów, poszukuję najlepiej schematu, lub pomocy w rozszyfrowaniu scalaków interfejsu przedstawionego na fotkach powyżej, ponieważ ich symbole zostały specjalnie zamazane. Z tego co wiem jest to chałupnicza...
Mimo wszystko byłoby dobrze diagnostykę przeprowadzić tak uważam chyba że zrobiłeś to przed demontażem .ważne jest aby znależdż przyczynę przepalenia ścieżki. tak mi się wydaje przynajmniej .
Problem rozwiązany jednak przyczyna była w przewodzie CAN H szyny silnika,problem tkwił w tym że dopiero po zrobieniu nowej szyny (na pająka na zewnątrz) wszystko ruszyło,więc obciążyłem jakieś 250W oryginalne przewody i wyszło że przewód jest uszkodzony wewnątrz izolacji wcześniejsze pomiary na 150W przechodził poprawnie i to mnie trochę zgubiło.
Tak diagnostykę robię NG3 ale potrzebuje schemat by zobaczyć jak się rozchodzi linia komunikacyjna by usunąć tą usterkę.
Reanault Premium 2012 460 DXI Witam mam dziwny przypadek z Renówką a mianowicie auto trafiła na różne drobne naprawy i czasem problem z odpalaniem. To czasem działo się zawsze po zgaszeniu pojazdu nigdy błędy się nie wyświetlały w czasie jazdy tylko gdy auto został zgaszone, kierowca do odpalania a tu ząk. Na desce bardzo wiele błędów, wtrysk,adblue,vecu,zawieszenie,air,klucz...
Usterka w układzie osuszacza powietrza, polecana diagnostyka.
Kod usterek: MID 185 - PSID22 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 A63L - Calculateur de gestion de la production d air (APM) PSID22 Kompresor FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A63L Moduł elektroniczny sterujący wytwarzaniem sprężonego powietrza (APM) Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania...
Wiązka do wymiany czy wtryskiwacz. Zrób diagnostykę i będziesz widział czy usterka elektryczna (wiązka) czy mechaniczna (wtryskiwacz), ewentualnie zdemontować wszystkie pompo-wtryskiwacze i dać do sprawdzenia.
Jak w temacie. Wszystko zaczęło się od tego, iż w przerwie między Świętami a nowym rokiem postanowiliśmy naprawić usterkę Naszego auta. Mianowicie kiedyś stłukła się szyba czołowa i odłamki szkła dostały się pod przedni kokpit. Nie mogłem sterować nawiewem szyba/nogi/środek. Po demontażu deski roździelczej, odpięciu radia i paru wtyczek od sterowania...
Zbyt duża różnica między ciśnieniem zadanym a mierzonym i tryb awaryjny.Domowym sposobem pompe możesz sprawdzić wzrokowo na zasadzie jest albo nie ma.Diagnostyka komp. to podstawa w takich przypadkach.
Problem polega na tym że na wyświetlaczu pokazuje brak płynu chłodniczego instalacja sprawdzona ciągłość od czujnika do sterownika silnika ok, styki na sterowniku czyszczone, wartość oporności czujnika porównywalna z innym działającym czujnikiem, złącze czujnika wyczyszczone i spryskane kontaktem a informacja ciągle się wyświetla. Jak przeprowadzam...
Jak auto jeździ i jest diagnostyka to tego błędu nie ma. W momencie jak pojawią się problemy z diagnostyka, błędu nie da się zdiagnozować z wiadomych przyczyn. Po chwili jak diagnostyka wróci błąd jest zapamiętany jako nie aktywny. Podałem przykładowy błąd EMS. Czasami nie ma komunikacji tylko z EBS czasem nie łączy się z licznikiem silnikiem itp. Najwięcej...
Tylko diagnostyka może przynieść odpowiedź.
Witam. Czy ktoś pomoże w diagnostyce? Mam taki błąd w renni: EMS MID:128 PSID:84 FMI:5
Robiłeś diagnostykę komp? Czy wymieniasz po kolei wg uznania? MID 136 SID 68 Napięcie zasilania czujnika ciśnienia, modulator przyczepy - sprawdź co widzi komp, czy pokazuje ciśnienie. Jak wymieniłes zawór na sprawny to masz uszkodzoną instalacje elektryczną. Czujnik ma chyba zasilanie 5V. MID 140 PID 209 FMI 2 - błąd abs naczepy, diagnostyka naczepy...
Kod usterek: MID 140 - SID 250 - FMI 11 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001 - Wyświetlacz główny SID250 Szyna informacyjna SAE J1587 FMI-11 Usterka niezidentyfikowana Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: D001 Wyświetlacz główny Warunek(i) zarejestrowania kodu usterki: Szyna komunikacji SAE J1587 uległa usterce. Urządzenie...
Sam błąd oznacza przerwę w dozowaniu AdBlue. U Ciebie pojawia się tylko ten błąd, czy jakieś inne? Jakaś diagnostyka była robiona? Bezpieczniki sprawdzałeś? Te za akumulatorami również?
Po prostu wszystkie wątki o tym błędzie mid 136 sid 10 fmi 14 opisanym jako " travel pedal increase" sugerowały zawór pod pedałem hamulca. Jeśli masz dostęp do komp. diagnostycznego to możesz zobaczyć położenie pedału hamulca. Zastanawiał mnie też fakt, że ciągle świeciły światła stopu Odepnij wtyczkę od zaworu i zobacz czy światła stopu zgasną. Gdyby...
To w takim razie zalecana jest dobra diagnostyka, porządnym sprzętem. I nie wyklucza się uszkodzenia modulatora.
Renault Premium euro 4 2007r Problem polega na tym że nie działa Intarder Skrzynia biegów ZF manualna Wyświetla się komunikat RETARDER PERF REDUCED Nie reaguje ale pasek na zestawie wskaźników się zapala po załączeniu włącznika,po wejściu w diagnostykę w zestawie wskaźników nie widzi żadnego aktualnego błędu a retarder nie działa. Nie mogę przetestować...
Potrzebna jest dobra diagnostyka komputowa i człowiek który będzie coś z niej wiedział. Musisz podjechać do dobrego aso :D
Po pierwsze wyższe luzy dla wydechowych, cichsza praca nie jest związana ze złą regulacją zaworów, lecz nie osiągnięciem wysokiego wymaganego ciśnienia. Porządna diagnostyka , pomiary niskiej strony ,wymiana filtrów powinna określić usterkę. Za niska wysoka strona ma wpływ na obniżenie mocy i wzrost zużycia paliwa
Odczytanie błędow to zadna diagnostyka co sie dzieje z parametrami podczas tego defektu? Masz czym odczytac co z cisnieniem paliwa ,wysterowaniem zaworow pompy . Jakie cisnienia paliwa podczas zapalania
przeszukaj w menu ekspert->diagnostyka->usterki wszystkie elementy by zobaczyć czy daje ci jakiś kod usterki żeby zlokalizować gdzie szukać. blad w postaci ecuXXX , (pp)(p)(s)idXXX , fmiXX.
Nie wiem o jakich czujnikach mowa ale co w tedy wyświetla na komputerze pokładowym ,po pierwsze diagnostyka komputerowa
Witam mam problem z reno premium 2003 r 320 dci traci moc auto wchodzi w tryb serwisowy ,pojechałem na diagnostykę komputerową i gość powiedział że jest za wysokie ciśnienie paliwa na niskim układzie paliwowym,ale natym się zakończyło,czyli nadal problem nie jest rozwiązany ,może ktoś miał taki przypadek,dodam że trzy miesiące temu była wymieniana pompa...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam wszystkich. Problem który mam jest w Renault Premium DCI 2004r Nagle w samochodzie na wyświetlaczu pojawił się komunikat "Niebezpieczeństwo zablokowania kół", wykonałem diagnostykę i w sterowniku EBS są zapisane następujące błędy. - brak komunikacji CAN pomiędzy EBS ECU a modułem osi przedniej - brak komunikacji CAN pomiędzy EBS ECU a modułem...
daro111 może być coś innego? Tak jak koledzy wyżej pisali ,przyczyn generowania tej usterki może być wiele,dlatego proponuję udać się do warsztatu gdzie posiadają odpowiedni sprzęt i przeprowadzić porządną diagnostykę. Właśnie z hamulcami jest ok.pozatym błędem nic innego sie nie świeci... Gdyby z hamulcami było ok ,system nie zgłaszał by problemów.Możliwe...
Kod usterek: MID 223 - PSID9 - FMI12 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID223 G019 - Blok elektroniczny układu zmiany biegów PSID9 Czujniki położenia dźwigni zmiany biegów FMI-12 Jednostka lub urządzenie wadliwe Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G019 Blok elektroniczny układu zmiany biegów B026 Dźwignia zmiany przełożeń...
Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie: Renault Premium 420 DCi nie chce odpalić, po ręcznym pompowaniu paliwa (jeden z nas pompuje, drugi w tym samym czasie kręci rozrusznikiem) odpala bez problemu i chodzi dalej bez żadnych kłopotów, żadnego kopcenia. Po zgaszeniu i ponownej próbie normalnego odpalenia (bez ręcznego pompowania), dalej nie odpala...
Witam. Skoro wyświetla się błąd wtrysku to przyczyną noże być błąd elektryczny typu: uszkodzona wiązka, komputer silnika, czujniki. A czy sprawdzał ktoś czy zawór nadmiarowy na listwie comon rail działa prawidłowo? Być może "uklepał" się i otwiera sie zbyt wcześniej obniżając ciśnienie na szynie. I najważniejsze czy była robiona jakaś diagnostyka komputerowa...
Witam panowie mam dość ciekawy przypadek z dxi 450 z 2006 r, a mianowicie auto głównie pod załadowaną naczepą podczas jednostajnego wyjeżdżania pod górę zaczyna szarpać tzn. jest odczuwalne pomimo równego przytrzymywania gazu coś tak jakby ktoś na chwilę puścił pedał i ponownie go wcisną w tym samym momencie wycisza się turbina tak jakby nie pracowała....
Witam serdecznie problem z samochodem jak wyżej a raczej z zegarami. Autko kupione , więc podpoiłem do komputera NG3 testowanie itd chciałem zmienić język deski rozdzielczej na polski więc wybrałem parametryzację języka wybrałem odpowiednie trzy języki i ok. Proces parametryzacji się skończył 100% ok i zegary już się nie obudziły teraz ciągle się świeci...
Temat podobny był już poruszany ale nie padły konkrety więc może teraz coś się uda ustalić. Auto to Premium 420 DCI z 2003r a problem polega na tym że auto zaczęło młotkować pod obciążeniem głównie w zakresie obrotów użytkowych tz. 1200 do 1500(odczuwalne cały czas ale w tym zakresie najbardziej) więc zrobiłem diagnostykę ,spr zawór na listwie cr i...
Kod usterek: MID 130- PID 160 - FMI 1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID160 Prędkość płynu chłodzącego zdawczego FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G020 Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów C185 Czujnik prędkości...
Witam serdecznie Mam problem z moim ciągnikiem. Na liczniku wskazuje niesamowicie wysokie wartości spalania paliwa na 100km. Wartości dochodzą do 51L/100km. Nie wiem co się dzieje, mam drugi taki sam ciągnik i tam spalanie przy obciążeniu 24t wychodzi nie więcej niż 36-37L. W zeszłym tygodniu podpiąłem samochód pod diagnostykę i oto co mi pokazało:...
Witam po mojemu na 90% jest walnięty zawór główny hamulca ten pod pedałem hamulca dlaczego tak stwierdzam w firmie w której pracuje jest około 30 sztuk reno premium DXI i w każdej z nich przyczyną był ten zawór pamiętam poraz pierwszy kierowca wrócił z trasy i mówił zę podczas hamowania hamulce zniknęły pedał sie zrobił twardy i siła hamowania mocno...
Odgrzeje troszeczkę kotleta :) Interesuje mnie co może być tego przyczyną... Akurat mam podobne objawy w Premium DXI bez ad-blue z 2006r. . Wyskakuje komunikat "not available " i kontrolka poziomu oleju - oczywiście na wyświetlaczu nie mogę sprawdzić poziomu( tak jakby go nie widział przez ten błąd ). W sterowniku silnika widzę poziom 100% oleju i temperatura...
Premiumka dci to pikuś do diagnostyki, w porównaniu do dxi :)).DXi tylko serwis.
Zdiagnozuj swój samochód za pomocą smartfona lub tabletu z Androidem... i dowiedz się, dlaczego świeci się kontrolka check engine... nie musisz już iść do mechanika. Podłącz interfejs OBD ELM 327 do (OBD2) swojego samochodu i uruchom aplikację: możesz dowiedzieć się o usterkach silnika i skrzyni biegów, a także uzyskać pełną wizualizację wszystkich...
Przy zapytaniu o znaczenie kodów usterek podać należy dodatkowo: - system jaki generuje błąd np.EMS, EBS, EDC itp. - numer błędu - FMI błędu (dla pojazdów MAN, VOLVO version 2, Renault DXI) - numer jednostki jeśli jest wyświetlany (dla pojazdów SCANIA serii R) - nr VIN będzie dodatkowym atutem dla dokładnego podania kodu usterki/schematu - dodatkowo...
Witam mam problem z Premium DXi 2006r polega on na tym że auto traci komunikacje pomiędzy sterownikami wyświetla błąd imo i auto nie odpala.Po diagnostyce wywala błędy z szyną J... a czasem w ogóle nie wykrywa sterowników podczas diagnozowania jedyny zidentyfikowanym jest sterownik zegarów. Potrzebuje schematu konstrukcji szyn komunikacji jak i co w...
Witam serdecznie autko jak w temacie silnik DCI 2004r. Problem polega na tym że autko po zapaleniu (głównie jak przestoi noc ) a właściwie to tylko po odstaniu dziwnie zaczyna pracować pojawia się błąd ABS, zjazd do warsztatu, usterka naprawa bardzo pilna. Po diagnostyce wychodzi usterka w szynie CAN diagnozując EECU,VECU,ABS w tych właśnie sterownikach...
https://obrazki.elektroda.pl/6063537400_... czaplaef(at)gmail.com , niezależny warsztat pojazdów ciężarowych. Fachowy serwis samochodów ciężarowych świadczący usługi w warsztacie na miejscu, oraz w razie potrzeby także mobilnie dojeżdżając do klienta. Obsługujemy wszystkie ciągniki siodłowe takie jak , oraz naczepy m.in itd., oraz...
renault diagnostyk diagnostyk renault renault premium
rozebrać pompa 25pt4423 dławik iveco daily problemy klimatyzacja
falownik sofar 11ktl falownik sofar
Ubytek powietrza w układzie Zetora Proxima - przyczyny i diagnostyka Czy można używać suszarki po zalaniu?