ile mililitrów płynu wypuścił wtrysk
Programowo. Funkcja dogrzewania silnika ,oraz funkcja utrzymania temp. silnika. Dodano po 1 A dokładnie Szybkie nagrzewanie silnika na nie ,a utrzymanie na -45 np.
Według mnie nie. Sterowanie może by poszło o ile zasilanie jego jest z radia . Ekran już nie.
Coś mam, powinno pomóc:
Poniżej instrukcja.Jeśli pomogłem naciśnij pomocny post.
Witam, czynnika powinno być 1200g a ilości oleju nie znam.
Błąd zaworu chłodzenia mocznika systemu SCR
Przy akumulatorze.
Układ chłodzenia do sprawdzenia czujniki temperatury, wentylator wszystkie biegi i tyle .
Oczywiście że jest możliwe.
Nie pamiętam już dokładnie, ale łatwo nie jest.
Witam. MID 140 PPID 20- Stan okładzin hamulcowych. FMI 0- Jedna lub więcej okładzin hamulcowych jest starta/starte lub przerwa w przewodzie.
There is no possibility to receive data from the electronic control unit FMS gateway communication channel is corrupt.
Może trochę więcej szczegółów bo teraz to takie wróżenie z fusów jest. Bez konkretnej diagnostyki komputerem i fizycznie samochodu to nie ma co wymyślać przyczyny tego spalania
To tylko informacja dla kierowcy. Błędy są do odczytania z menu Diagnostics w w liczniku. Pierwszy pojawia się najczęściej w przypadku uszkodzenia taśmy do przycisków w kierownicy. Drugi oznacza ograniczenie mocy silnika, i jeśli dodatkowo na desce pali się "dymek" to oznacza usterkę w układzie SCR (AdBlue).
Kolego czy piszesz o zaworze przekaźnikowym na moście. Po odkręceniu przewodu z nr.4 nie powinno syczeć powietrze z zaworu.
Owszem naprawia się takie sterowniki, dużo jednak zależy od rodzaju usterki bo czasami uszkodzone elementy są niedostępne.
Może łatwiej przełozyć uszkodzony wyswietlacz lub sprawdzić licznik gdzie zapisane jest immo i przeprogramować dane ze starego do nowego licznika.
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
prawdopodobnie doszło do zwarcia i uszkodził się sterownik , moduł Ciężko już go dostać i trochę kosztuje (zdjęcia) do czego jest on potrzebny? Tego sterownika nie zastąpisz niczym innym , może być nowszy model sterownika lecz dedykowany do modelu tej sprężarki , nikłe szanse żeby on się uszkodził a podstawianie na pałę części jest bardzo kosztowne...
Nabij powietrza i wypoziomuj.
Przekaźnik K26, ale nie byłoby jeszcze kilku innych rzeczy.
Ale jaki system cie interesuje bo ja nie kojarzę takiego systemu FCU?
W zalaczniku jest tylko część schematu dotycząca zasilania, kierunkowskazow i centralki.
Jest to wina źle zaprogramowanego parametru PTO (tzw.wałek) w tachografie.
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Ile powinna bic ciśnienia turbina w Renault premium dixi euro 5? jeśli dobrze pamiętam tam nie ma zaworu regulacji więc ile da rady a jeśli stwierdziłeś że nie ma ciśnienia to kup nowe oryginalne i będziesz zadowolony
Jeżeli odkręcisz (przewód) sterowanie i pompuje to nie wina sprężarki tylko jej sterowania . Nie wiem jak jest w XDI ale w VOLVO za to odpowiada sterownik przy osuszaczu. Cały komplet sterowania ( cewka+zaworki ) kosztuje około 200zł . Ale myślę że zacznij od rozebrania cewki i umycia zaworków.
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Tylko z pilotem, Bez nie otworzysz pamięci programowania. Bez tylko fabrycznie nowy.
A możesz napisać, co wpisałeś do wyszukiwarki, ze nie możesz znaleźć? Bo mi się udało w kilkanaście sekund.
Dzięki problem rozwiązano.
950±100 Nm
Info o ikonach wyświetlacza renault.
sprawdź masy które są przykręcone do lewej górnej śruby zderzaka. Pozdro
Tak samo blokuje się sterownik jak w D1LC, ale nie blokuje zegara. Jak na razie masz problem z zegarem...
Musisz nabić powietrza w układ i powinno puścić.
A mnie zastanawia to wyrównoważanie cylindrów +-7 podaj cały rozpis z testu z cylindrów??
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Jeśli dobrze pamiętam r15.
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
W skrzynce bezpiecznikowej w kabinie po prawej stronie wpięty od dołu
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
Kiedyś jak przekładaliśmy przystawkę (I-shift oczywiście) to żeby to działało tak jak bozia przykazała czyli wyświetlanie na budziku itp, to musisz zamawiać oprogramowanie i programować sterowniki :). Tak samo jak z wolnym kołem :). Vecu, wyświetlacz, skrzynia o ile dobrze pamięta + zmiana kilku parametrów, chyba ze auto jest fabrycznie przystosowane...
Osobiście nie robiłem tej procedury ale tak wynika z opisu natomiast z tego co pamiętam to będzie bezpiecznik F 31- P 57.
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
Czy taki schemat wystarczy? http://obrazki.elektroda.net/50_12298047...
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
I opis po Pl :)
Czerwona linia na powyższym rysunku to jeden przewód w instalacji na danym odcinku, od złącza A do złącza B. Jeśli w danym odcinku instalacja jakiegoś elementu posiada 4 przewody to taką próbę wykonujesz 4 razy kolejno dla każdego jego przewodu.
Kolego wchodzisz w menu jedziesz na sam dół do tego punktu z napisem experts wchodzisz tam jeden znajduje się jeden punkt z napisem maintenance . Wchodzisz tam i kasujesz poszczególne punkty trzymając przycisk OK.
kolego to jest odma .
Proszę w załączniku dane ustawienia zbieżności kół.
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Naprawić układ>sprawdzić ciągłość wiązki tacho>impulsator oraz czy nie ma przebicia do masy. Rozpruć wiązkę na ?bananie/ i pooglądać czy nie ma przetarć.
Witam. Mam problem z Renault Premium 420 dci. Wyskakuje " błąd alternatora 103". Może wie ktoś w czym tkwi problem? Z góry dziękuje za pomoc
Na wysokich od 3.5-6,0 bar
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Steruje przepływem oleju.
Pomożecie z rozszyfrowaniem błędu? Z "deski" wejdź w diagnostykę, i odczytaj kody usterek. Wstępny opis; System ESP wyłączony, ograniczone funkcje skrzyni biegów, możliwy problem ze sprzęgłem.
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
DO wody.
Czujnik prędkości koła jak najbardziej.
Jeśli zdechło ITC to ustaw na 12 stopni
Niestety trzeba zamówić modyfikację oprogramowania w serwisie, lub sterownik vecu z innej premiumki,lub wyczyścić obecny i załadować oprogramowanie z podobnej ale z czujnikiem
Błędów jest więcej, ale się nie wyświetlą, bo can leży całkowicie. Przede wszystkim w systemie brakuje kasety silnika z modułem immo pod kierownicą. Przy tej awarii w Reno ważny jest każdy szczegół dający się zauważyć zanim już do tego dojdzie. Dlatego nie myślę wysilać się żeby to tłumaczyć. Szukaj na forum tematów z moimi wpisami n/t Defekt 200.
Pompka niskiego ciśnienia do wymiany. Standard w premiumce. Można spróbować zaworki przelewoy i nadcisnieniowy zregenerowac jeśli korpus OK. Danke ;)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... będą to pliki ISO1185 i ISO3731. Co się stało z tymi wtyczkami które były na naczepie? Można bez problemu dokupić przejściówki i nie trzeba nic przerabiać.
Tu masz kody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tu schematy https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Zwarcie może robić moduł ecas.
W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy. "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D. wymienia się wszystkie, czy tylko te wadliwe? Mówisz w ciemno, a jak sprawdzić czy na pewno to ten feler? Na powrót zakładasz przeźroczystego węża, jak idą bańki powietrza...
Ja bym wymienił zawór nagrzewnicy
Karlos podał Ci przyczynę w 100%
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
Nic z tego, też kiedyś to przerabiałem:D.
Tylko stop jest na tym bezpieczniku,sygnał idzie z zaworu głównego do modułu EBS, odłącz lampy tytlne i kabel naczepy od ciągnika bo sprężynka oże mieć zwarcie we wtyczce.
Trzeba rozebrać i sprawdzić co się popaprało. Nikt nie ma szklanej kuli żeby przewidzieć co tam dokładnie siedzi. Na pewno synchronizacja 3 biegu. Może i koła zębate 3 biegu.
Wiązka prawego stopnia
W APM to elektronika steruje przepływem powietrza, także kolego przyczyna może być w niej i jej uszkodzeniu. Najlepiej dawać do regeneracji cały zawór. Poszukaj także czasami na allegro sprzedają same elektroniki.
Jeśli ma ADR to wyłącz i włącz główny wyłącznik prądu powinno pomóc
Uporaj się z abs i twoje problemy miną. Lepiej się pośpiesz bo w przeciwnym razie będziesz wymieniał wszystkie komponęty odnowa.
EBS 00108707127 niskie ciśnienie w zbiorniku 00081007127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci)Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h. Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości. EECU 00126705126 Wyłącznik silnika na silniku:Sprawdzić wiązkę i wyłącznik.
Kwantor , blisko ae jak pójdą obsady w dci to płyn masz w zbiorniku paliwa, Ja stawiam na oringi tulei cylindrowych
Najprawdopodobniej pojawia się problem któregoś z wtryskiwaczy, komputerem serwisowym jest możliwość sprawdzenia charakterystyki wtrysku co obrazuje w jakim stanie jest sam wtryskiwacz. Pojawia się pewno przydymianie, spalanie wzrosło,auto jest słabe i tarakocze. Jedną rzeczą co też jest bardzo ważna jest separator jeżeli jest szklany to problemu nie...
Odpowietrzenie wysprzęglika od dołu szczykawką 100. Przy braku powietrza w układzie pneumatycznym pedał od razu twardy sprzęgło jest wtedy dobrze odpowietrzone.
Witam. Jest to tzw. ogranicznik białego dymienia. Jak wiesz zimny silnik diesla powoduje większe dymienie. W starszych FH12 ogranicznik działa automatycznie przy zaciągnięciu hamulca postojowego. Uruchamiana jest klapa hamulca silnikowego, która dławi wylot spalin. Ma to spowodować szybsze rozgrzewanie się silnika i zmniejszenie emisji spalin. W fabrycznej...
Poszukaj są reklamowane.
Najprawdopodobniej zawiesiło się sterowanie zaworkami w głowiczce kompresora. Jak nie ma powietrza to odkręć rurę od kompresora i sprawdź czy pompuje.
dla lepszego zobrazowania załącznik.
Pomoc na pw myślę że ci pomoże.
MID 128 SID 4 Pompowtryskiwacz 4 FMI 5 Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Warunki wygenerowania kodu usterki: Pompowtryskiwacz aktywny. Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Możliwa przyczyna: Przerwa w przewodach po stronie nisko- lub wysokonapięciowej. Jeżeli wygenerowane zostały 3 kody usterek (blok), to przerwa jest po stronie wysokonapięciowej aktualnego...
Podgrzewacz w dolocie ma przekaźnik 2414 na silniku,do sprawdzenia styk roboczy i wysterowanie.
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w podłączeniu. Nie pali: pompa zamontowana prawidłowo - sygnały z czujnika...
Jaki to jest automat ? chodzi o rodzaj
Uzupełnij przekaźnik w skrzynce bezpieczników
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID20 Przystawka odbioru mocy nr 1 FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe G001 Blok elektroniczny pojazdu V010 Elektrozawór załączenia przystawki odbioru mocy nr 1 MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID84 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od modułu pompy do elektrozaworu dozującego) FMI-5 Prąd...
renault premium renault premium komunikacja kontrolki renault premium
jakie playstation polecacie bezpieczny przedłużacz ustawienia fabryczne xiaomi
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Valeo A13 VI 84 – schemat alternatora z regulatorem, opis pinów, trio diod, PWM Renault Scenic II – kolor przekaźnika rozrusznika, OEM, lokalizacja, zamienniki