Błąd zaworu chłodzenia mocznika systemu SCR
Programowo. Funkcja dogrzewania silnika ,oraz funkcja utrzymania temp. silnika. Dodano po 1 A dokładnie Szybkie nagrzewanie silnika na nie ,a utrzymanie na -45 np.
Przy akumulatorze.
Proszę schemat; https://obrazki.elektroda.pl/9262194500_... Podejrzewam uszkodzoną skrzynkę bezpiecznikową czy to dobry trop? Może tak być, miałem kilka takich przypadków. Trzeba "przedzwonić" połączenia w skrzynce.
There is no possibility to receive data from the electronic control unit FMS gateway communication channel is corrupt.
Coś mam, powinno pomóc:
Poniżej instrukcja.Jeśli pomogłem naciśnij pomocny post.
ile mililitrów płynu wypuścił wtrysk
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Witam. MID 140 PPID 20- Stan okładzin hamulcowych. FMI 0- Jedna lub więcej okładzin hamulcowych jest starta/starte lub przerwa w przewodzie.
prawdopodobnie doszło do zwarcia i uszkodził się sterownik , moduł Ciężko już go dostać i trochę kosztuje (zdjęcia) do czego jest on potrzebny? Tego sterownika nie zastąpisz niczym innym , może być nowszy model sterownika lecz dedykowany do modelu tej sprężarki , nikłe szanse żeby on się uszkodził a podstawianie na pałę części jest bardzo kosztowne...
Kolego czy piszesz o zaworze przekaźnikowym na moście. Po odkręceniu przewodu z nr.4 nie powinno syczeć powietrze z zaworu.
Witam, czynnika powinno być 1200g a ilości oleju nie znam.
Kazda premiumka dxi 450 ma zawor sterowania turbiny . Ten sam zawor steruje klapa hamulca wydechowego . Zaworu nie byla w silniku d9 znanych z volva fm Dodano po 3 W premiumkach dci zdarzaly sie turbiny bez zaworu regulacji
MID 128 SID 4 Pompowtryskiwacz 4 FMI 5 Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Warunki wygenerowania kodu usterki: Pompowtryskiwacz aktywny. Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Możliwa przyczyna: Przerwa w przewodach po stronie nisko- lub wysokonapięciowej. Jeżeli wygenerowane zostały 3 kody usterek (blok), to przerwa jest po stronie wysokonapięciowej aktualnego...
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
Może trochę więcej szczegółów bo teraz to takie wróżenie z fusów jest. Bez konkretnej diagnostyki komputerem i fizycznie samochodu to nie ma co wymyślać przyczyny tego spalania
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Układ chłodzenia do sprawdzenia czujniki temperatury, wentylator wszystkie biegi i tyle . Lubie te fachowe podpowiedzi fachowców od osobówek w tematach na temat ciężarówek. Sprawdź biegi wentylatora, sprawdź płyn hamulcowy, sprawdź linkę od ręcznego…
Jeśli dobrze pamiętam r15.
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
W zalaczniku jest tylko część schematu dotycząca zasilania, kierunkowskazow i centralki.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Owszem naprawia się takie sterowniki, dużo jednak zależy od rodzaju usterki bo czasami uszkodzone elementy są niedostępne.
Oczywiście że jest możliwe.
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
Jest to wina źle zaprogramowanego parametru PTO (tzw.wałek) w tachografie.
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Przekaźnik K26, ale nie byłoby jeszcze kilku innych rzeczy.
Błędów jest więcej, ale się nie wyświetlą, bo can leży całkowicie. Przede wszystkim w systemie brakuje kasety silnika z modułem immo pod kierownicą. Przy tej awarii w Reno ważny jest każdy szczegół dający się zauważyć zanim już do tego dojdzie. Dlatego nie myślę wysilać się żeby to tłumaczyć. Szukaj na forum tematów z moimi wpisami n/t Defekt 200.
950±100 Nm
Kod usterek: MID 136 - SID 4 - FMI 7 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID4 Czujnik prędkości obrotowej koła, druga oś, koło prawe FMI-7 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005 Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS G008 Zespół sterujący zmiennym wspomaganiem...
MID 130 PSID 204 FMI 8 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca hamulców Niewłaściwa częstotliwość. Warunki wygenerowania kodu usterki: Informacja o błędzie z MID 136. Możliwa przyczyna: Uszkodzony czujnik prędkości koła. Reakcja jednostki sterującej: Zapalana jest żółta kontrolka. Funkcja zmiany biegów działa nieprawidłowo. Widoczne...
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Info o ikonach wyświetlacza renault.
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
A mnie zastanawia to wyrównoważanie cylindrów +-7 podaj cały rozpis z testu z cylindrów??
W skrzynce bezpiecznikowej w kabinie po prawej stronie wpięty od dołu
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
To tylko informacja dla kierowcy. Błędy są do odczytania z menu Diagnostics w w liczniku. Pierwszy pojawia się najczęściej w przypadku uszkodzenia taśmy do przycisków w kierownicy. Drugi oznacza ograniczenie mocy silnika, i jeśli dodatkowo na desce pali się "dymek" to oznacza usterkę w układzie SCR (AdBlue).
Zwarcie może robić moduł ecas.
Uporaj się z abs i twoje problemy miną. Lepiej się pośpiesz bo w przeciwnym razie będziesz wymieniał wszystkie komponęty odnowa.
Witam. MID 128 PSID 90 Wydajność układu SCR. Wysoki poziom NOx. MID 128 PSID 106 Katalizator główny. Katalizator nie działa tak jak powinien, co powoduje, że przy wysokich obciążeniach wypuszczana jest niewielka ilość amoniaku. MID 128 PSID 45 NOx powyżej normy - przyczyna nieznana.
Może łatwiej przełozyć uszkodzony wyswietlacz lub sprawdzić licznik gdzie zapisane jest immo i przeprogramować dane ze starego do nowego licznika.
Osobiście nie robiłem tej procedury ale tak wynika z opisu natomiast z tego co pamiętam to będzie bezpiecznik F 31- P 57.
1Sprężarka nie wyłącza się przez długi czas. Ubytki w układzie pneumatycznym , wymień osuszacz. .2/ czujnik prędkości koła oś 2 prawy; Zbyt doża przerwa między kołem polaryzacyjnym a czujnikiem. 3/ sprawdź przewody między ciągnikiem a naczepą bo masz zwarcie do (+).4/ usterka spowodowana wcześniejszymi błędami. Jak naprawisz te wcześniejsze to ta zniknie.
Według mnie nie. Sterowanie może by poszło o ile zasilanie jego jest z radia . Ekran już nie.
Nabij powietrza i wypoziomuj.
Kolego wchodzisz w menu jedziesz na sam dół do tego punktu z napisem experts wchodzisz tam jeden znajduje się jeden punkt z napisem maintenance . Wchodzisz tam i kasujesz poszczególne punkty trzymając przycisk OK.
Ale jaki system cie interesuje bo ja nie kojarzę takiego systemu FCU?
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
http://obrazki.elektroda.pl/5864773700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2542330500_1...
sprawdź masy które są przykręcone do lewej górnej śruby zderzaka. Pozdro
kolego to jest odma .
Najprawdopodobniej uszkodzony zawór sterowania hamulcem górskim lub jego instalacja elektryczna.Podaj jeszcze FMI do kodu błędu.Znajduje się on z od strony kierowcy na bloku silnika przed i poniżej sprężarki powietrza.
Steruje przepływem oleju.
Proszę w załączniku dane ustawienia zbieżności kół.
MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PPID294 Ciśnienie w układzie pneumatycznym przyczepy FMI-8 Nieprawidłowa częstotliwość Układy pneumatyczne przyczepy i hamulca postojowego nie są zasilane. Uruchomić pojazd. Zwiększyć ciśnienie w układzie pneumatycznym do wartości 12 barów używając sprężarki pojazdu. Poczekać aż blok...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID79 Elektrozawór zabezpieczenia linii zmiany biegów FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
Stary bracie zapomniales o mnie ;D ?
Tu masz kody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tu schematy https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Czerwona linia na powyższym rysunku to jeden przewód w instalacji na danym odcinku, od złącza A do złącza B. Jeśli w danym odcinku instalacja jakiegoś elementu posiada 4 przewody to taką próbę wykonujesz 4 razy kolejno dla każdego jego przewodu.
W APM to elektronika steruje przepływem powietrza, także kolego przyczyna może być w niej i jej uszkodzeniu. Najlepiej dawać do regeneracji cały zawór. Poszukaj także czasami na allegro sprzedają same elektroniki.
Na wysokich od 3.5-6,0 bar
Trzeba rozebrać i sprawdzić co się popaprało. Nikt nie ma szklanej kuli żeby przewidzieć co tam dokładnie siedzi. Na pewno synchronizacja 3 biegu. Może i koła zębate 3 biegu.
Jeśli ma ADR to wyłącz i włącz główny wyłącznik prądu powinno pomóc
MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID37 Ciśnienie powietrza w układzie skrzyni biegów FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania MID220 D004 - Tachograf PSID6 Czujnik prędkości do tachografu FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja
Naprawić układ>sprawdzić ciągłość wiązki tacho>impulsator oraz czy nie ma przebicia do masy. Rozpruć wiązkę na ?bananie/ i pooglądać czy nie ma przetarć.
Pompka niskiego ciśnienia do wymiany. Standard w premiumce. Można spróbować zaworki przelewoy i nadcisnieniowy zregenerowac jeśli korpus OK. Danke ;)
Na włączonym zapłonie powoli wciskaj hamulec do oporu , przytrzymaj i puść . Powinno pomóc
Czujnik prędkości koła lewego osi drugiej system mechaniczny nie reaguje prawidłowo.Może być za duża przerwa między czujnikiem a bieżnią ebs-u na pieście,może luz na łożyskach piasty.[/tex]
Pomoc na pw myślę że ci pomoże.
Tylko z pilotem, Bez nie otworzysz pamięci programowania. Bez tylko fabrycznie nowy.
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
Kiedyś jak przekładaliśmy przystawkę (I-shift oczywiście) to żeby to działało tak jak bozia przykazała czyli wyświetlanie na budziku itp, to musisz zamawiać oprogramowanie i programować sterowniki :). Tak samo jak z wolnym kołem :). Vecu, wyświetlacz, skrzynia o ile dobrze pamięta + zmiana kilku parametrów, chyba ze auto jest fabrycznie przystosowane...
Odpowietrzenie wysprzęglika od dołu szczykawką 100. Przy braku powietrza w układzie pneumatycznym pedał od razu twardy sprzęgło jest wtedy dobrze odpowietrzone.
I opis po Pl :)
Wiązka prawego stopnia
Pomożecie z rozszyfrowaniem błędu? Z "deski" wejdź w diagnostykę, i odczytaj kody usterek. Wstępny opis; System ESP wyłączony, ograniczone funkcje skrzyni biegów, możliwy problem ze sprzęgłem.
Najprawdopodobniej zawiesiło się sterowanie zaworkami w głowiczce kompresora. Jak nie ma powietrza to odkręć rurę od kompresora i sprawdź czy pompuje.
Podgrzewacz w dolocie ma przekaźnik 2414 na silniku,do sprawdzenia styk roboczy i wysterowanie.
Czy taki schemat wystarczy? http://obrazki.elektroda.net/50_12298047...
Proponuję ci sprawdzić masę (rama- silnik),a na początek weź grubszy przewód i połącz minus akumulatora z masą rozrusznika.Jeżeli będzie dobrze kręcił to masz odpowiedź i musisz sprawdzić gdzie on tą masę traci.
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID20 Przystawka odbioru mocy nr 1 FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe G001 Blok elektroniczny pojazdu V010 Elektrozawór załączenia przystawki odbioru mocy nr 1 MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID84 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od modułu pompy do elektrozaworu dozującego) FMI-5 Prąd...
A możesz napisać, co wpisałeś do wyszukiwarki, ze nie możesz znaleźć? Bo mi się udało w kilkanaście sekund.
Witam. MID 136 PSID 30 Niskie ciśnienie zasilania hamulców. FMI 1 Spadek ciśnienia w zbiorniku obwodu hamulca postojowego poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. Spadek ciśnienia w zbiorniku przedniego lub tylnego obwodu poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. Możliwa przyczyna: Niskie ciśnienie w układzie pneumatycznym. MID 144...
Tylko stop jest na tym bezpieczniku,sygnał idzie z zaworu głównego do modułu EBS, odłącz lampy tytlne i kabel naczepy od ciągnika bo sprężynka oże mieć zwarcie we wtyczce.
Kod usterek: MID 128 - PSID45 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128G002 - Blok elektroniczny silnika PSID45Znaczne stężenie tlenków azotu – Przyczyna nieznana FMI-14Instrukcje specjalne
Karlos podał Ci przyczynę w 100%
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Niestety trzeba zamówić modyfikację oprogramowania w serwisie, lub sterownik vecu z innej premiumki,lub wyczyścić obecny i załadować oprogramowanie z podobnej ale z czujnikiem
Uzupełnij przekaźnik w skrzynce bezpieczników
Kod usterek: MID 136 - SID 7 - FMI 14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID7 Modulator, oś pierwsza, strona lewa FMI-14 Instrukcje specjalne Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005 Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS G007 Zespół sterujący zmiennym wspomaganiem hamowania osi przedniej G051 Blok...
znacie może jakieś emulatory AdBlue które kasują błędy z całego samochodu po wciśnięciu pedału gazu czu hamulca?? Są emulatory AdBlue, kasowniki kodów usterek oraz emulatory AdBlue z opcją kasowania kodów usterek
Witam. MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID72 Czujnik zużycia okładzin ciernych hamulców, druga oś, strona lewa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania.
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
+ po zapłonie i - z ems, działa po spełnieniu odpowiednich warunków takich jak pedał gazu 0, sprzęgło zwolnione, bieg załączony, prędkość pow. 20 km/h
CZUJNIK SENSOR ADBLUE NOX
renault premium renault premium powietrza ładowanie renault premium
połączenie równoległe żarówek ciężka rozruch zimne silnik montaż opornika
ogranicznik przepięć quick odciąg
LG Portable AC IR Codes with OpenBK BK7231: Capture, Decode, and MQTT/HA Control Biała połowa ekranu w laptopie - przyczyny i rozwiązania