skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
Immo zostaw w spokoju, nigdy przenigdy nie zgasi silnika już uruchomionego. Problem leży w tym, że Twoje auto nie widzi obrotów wału, Diagnostyka plus czujnik do wymiany pewnie.
Obroty na wale w RPM.
Co do wymiany czujników TYLKO I TYLKO I WYŁĄCZNIE należy kupić orginalny Kia Hyundai są dostępne w Intercars. Racja w 100 %. Już to przerabiałem, najpierw tańszy zamiennik, potem droższy a zamiast być lepiej było gorzej. Trochę mnie to wkurzyło i kupiłem oryginał używkę, problemy znikły jak za dotknięciem różdżki. Od tamtej pory tylko oryginały.
Conieco poszło na priw :) .
najczęściej się sypią czujniki położenia przepustnicy (TPS)i od tego musisz zacząc,trafna diagnoza.
Albo powrót do fabrycznego softu i diagnostyka po blędach jak koledzy wyżej pisali albo ktoś z ogromną wiedzą i logi dynamiczne, nie ma co kombinować.
Jest jakis fejs w rozsądnych pieniążkach który łączy się z mk4 z silnikiem ? Niema,do tego auta tylko cos dobrego. Tak powinne sie pokazywac obroty silnika.Jest opcja ze masz uwalony czujnik idlatego nieodpala.
Jeżeli ci nawalił ten VSS a twojej astrze, to zaświeci się lampka ABS, bo sygnał prędkości generuje lewy przedni czujnik.
Był już tutaj identyczny temat. Nie tak dawno. O ile się nie mylę, dałem ci tam kilka porad. Zastosuj się do nich. Generalnie to diagnostyka. Ponadto świece, cewki, czujnik spalania stukowego, czujnik wałka, czujnik wału, wtryski. Jest gaz?
Po crashu z hamulcami nie było nic robione (jedyne to wymiana przewodu podciśnienia z serwa), a regulacji tego czujnika nie ma wkłada się go na pół obrotu. Diagnostyka usunęła usterką ale "stopy" świeciły a jak nie świecą stopy to wywala błąd czujnika hamulca. Zastanawiam się czy przypadkiem przy bardzo mocnym naciśnięciu hamulca coś się nie poprzestawiało...
Czujnik obrotów wału korbowego był wymieniony, czujnik temperatury cieczy tak samo
Diagnostyka napewno coś podpowie , ale sprawdził bym czujnik obrotów wału.
małe uściślenie .. przecież nie pisałem, że sprawdzam na wyłączonym silniku .. samochód stoi na warsztacie i nie podejrzewam mechaników o brak wyobraźni. Została normalnie przeprowadzona diagnostyka, po czym wymieniony czujnik obrotów... a problem wciąz się pojawia.
Ewentualnie czujnik temperatury cieczy chłodzącej, nie zawsze wychodzi na diagnostyce obd
Najpierw sprawdź czy taki emulator jest, bo sygnał obrotów może sterownik może brać z czujnika położenia wału i powodem braku przełączenia na gaz, może być przerwa w obwodzie między tym czujnikiem i sterownikiem.
Czujnik swoją drogą, ale warto zrobić diagnostykę komputerową na początek, a brak lampki check to najczęściej zimne luty w zegarach, brak obrotomierza zresztą też
Może sonda, może ciśnienie paliwa, może jakiś czujnik albo coś innego diagnostykę musisz zrobić.
Radagast20 przeczytaj to uważnie! Zrób to co Ci wcześniej napisałem. Kod usterki 00575 ten co ci podali po diagnostyce to ten właśnie czujnik. 00575-Czujnik ciśnienia (doładowania )w rurze rozgałęźnej (między turbiną a przepustnicą). Jeszcze do tego na twoim kwicie co płaciłeś za diagnostykę jest napisane, że czujnik pokazuje ładowanie turbiny przy...
Jestem posiadaczem fiesty 1.1i 91r (od niedawna) i mam kilka pytan Więc tak: - Gdzie jest czujnik który reguluje odciecie ssania automatycznego w aucie (jak go sprwdzic czy jest sprwny) - Ile jest sond lambda (jak sprawdzic sonde lambda w domowy sposob) - Jak mozna wyregolowac obroty silnika (mam za wysokie obroty i nie wiem gdzie sa jakies srubki od...
Sprawdź w diagnostyce stabilność ciśnienia na szynie, czujniki obrotów wyczyść (przedmuchaj) koło impulsowe czujników.
PANOWIE diagnostyka i po zabawie
Pewnie podgrzewanie nie działa. Trzeba by diagnostykę zrobić, w przepustnicę popatrzeć, Czujniki temperatury przeglądnąć. To banalnie prosty silnik, na monowtrysku. Nie pobrudzisz się-nie naprawisz.
Tak, była diagnostyka robiona, tylko Delphi nie wiarygodny odczyt czujnika obrotów tył lewe koło i w wartościach po zakręceniu kołami poszczególne koła wskazują prędkość, a tył lewe nie, cały czas 0 km/h. W przyszłym tygodniu będę mógł to sprawdzić VCDS-em, ale po zmierzeniu napięcia na prawej stronie jest nieco powyżej 1 V, natomiast po lewej setne...
Diagnostyka komputerowa na początek, pewnie ulega uszkodzeniu nastawnik. Pewnie ulegnie uszkodzeniu sterownik. Możliwe, że uszkodzeniu ulega czujnik obrotów wałka pompy. teraz rozumiesz po co diagnostyka?
Pilot nie jest oryginalny, to dokładany system. Poszukaj centralki i omiń alarm , być może tam leży przyczyna, jeśli nie to musisz szukać dalej w samochodzie. Sprawdź czujnik obrotu wału, diagnostyka komputerowa też by pewnie nie zaszkodziła.
Tak to może być czujnik temp. cieczy chłodzącej podłącz pod komputer może coś wyjdzie jak nie diagnostyka na piechotę.
Witam wreszcie problem rozwiązany audi ma normalne obroty silnika przyczyna był uszkodzony czujnik sprzęgła przy pedale koszt to: diagnostyka VAG 20zł + czujnik sprzęgła 50zł znajomy mechanik pokazał mi również jak sprawdzić czujnik bez użycia komputera podczas jazdy przy naciśnięciu sprzęgła chwile obroty były zawieszone po 2-3 sekundach spadały a...
Kończy się pewnie żywot czujnika obrotów wału, to tak statystycznie. Wskazana diagnostyka.
czujniki wału,wałka diagnostyka by nie zaszkodziła.
Witam,sprinter 2.2 cdi ,2008 rok. Samochód dymi na wolnych obrotach,po jeżdzie jest dużo lepiej. Miga kontrolka check. Diagnostyka pokazała błąd czujnika temp przed filtrem cząstek stałych.
Diagnostyka na początek bo bez tego to jak wrozenie z fusów... przyczyn szarpana moze byc ogrom od czujnik temperatury płynu chłodniczego, przepustnicy, egr, Czujnik obrotu wału, walka, Sondy Lambda, przepływaka, Evap itd itd..... Tak samo z paleniem od kostki stacyjki która nie łączy zawsze po rozrusznik chiński który zakłóca sygnał czujnika obrotu...
A co powiedziała diagnostyka? Zacznij od napisania tego? czujnik na wale dobrze styka? :)
Najwięcej powiedziałaby diagnostyka komputerowa.Przyczyną może być czujnik położenia przepustnicy,silnik krokowy.
Proponował bym wykonać diagnostykę całego pojazdu łącznie ze skrzynią biegów i zamieścić wyniki skanowania na forum. Jeżeli będzie uszkodzony czujnik to pewnie to wykaże.
Diagnostyka co mówi? Obstawiam czujnik wałka
Witam IVECO DAILY 2008R. 2.3 HPI Błąd: P0016 oraz 144 oraz mrugająca kontrolka EDC jeżeli odpali to wkręca się tylko do 1500 obrotów Diagnostyka: "Wiarygodność wskazań pomiędzy czujnikiem koła zamachowego i wałka rozrządu" Powyżej maksymalnej wartości progowej. błąd obecny. Błąd można usunąć lecz gdy auto odpali to od razu mruga kontrolka EDC i wkreca...
Chyba tylko porządna diagnostyka pomoże. Podgląd w parametrach np. potencjometru gazu i czujnika obrotów pompy jak i błędów mogą zawęzić Twoje poszukiwania usterki. Najpierw musi normalnie jeździć aby zająć się dymieniem. "Od ręki" możesz sprawdzić wtyczkę potencjometru i okablowanie do ecu. Albo http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
Sprawdź w diagnostyce lub przyrządem czy działają czujniki pedału sprzęgła i hamulca.
Zarówno bosch jak i vag powinien podać ci z którego czujnika sterownik nie widzi obrotów koła. Źle przeprowadzona diagnostyka
A co jest odpowiedzialne za wolne obroty silnik krokowy ? Jakie wskazania czujnika temperatury przy diagnostyce komputerowej ?
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Pomysł jest taki że zrób porządną diagnostykę nie jakieś miganie. Po drugie w podgłądzie parametrów widać czy czujnik widzi obroty koła czynie. Internet to nie wszystko i dużo "garażowców" pisze bzdury. Jak ogarniesz diagnostykę daj znać może coś poradzimy.
Kochani nardzo proszę o pomoc. Mam daelim otello 2017 rok. Na zimnym silniku wszystko jest ok,gdy się rozgrzeje zapala mi się chcec engine i obroty falują i na wolnych gaśnie. (Swieca, przewód i sonda lambda wymieniona) Dodaje film z kodem błędu ,ale nienwiem jak go odczytać. (Najpierw mrugnie raz, później dwa, później raz i później dwa) Bardzo proszę...
Diagnostyka komputerowa i widzisz czego brakuje. Ciśnienia paliwa lub obroty wału i wałka rozrządu te czujniki też często padają.
Diagnostyka komputerowa prawdę ci powie. Jeśli już masz tam wspomaganie nowszego typu to bywa że świruje czujnik momentu obrotu. Albo np coś w CAN się sypie. Tak czy inaczej, trzeba zrobić diagnostykę.
Długość rurki ciepłowodu nie ma krytycznego znaczenia - w ciepłowodzie to nie rurka przewodzi ciepło, a jej zawartość - płyn, jaki ma odparować, przenieść ciepło do radiatora, skroplić się, ściec do bloku na procesorze...i tak w kółko. Przynajmniej dopóki ciepłowód się nie rozszczelni, bo wtedy cały układ chłodzenia do wymiany. Problem z diagnostyką...
Naprawdę czujnik wałka masz w tdi ? Coś chyba nie tak z oznaczeniem tego silnika. Obroty widać na komputerze. Diagnostykę zrób.
Czyli znowu się potwierdza, że diagnostyka to nie tylko podłączenie fejsika i odczytanie błędów.
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
diagnostyka komputerowa pokazała...
Moja rada, oddać do mechanika. Usterka może tkwić od elektroniki zaczynając, przez wtryski, pompę na czujniku obrotów wału kończąc. Jednym słowem tylko diagnostyka.
Czujnik abs może mieć oporność ale nie liczy obrotów. W nissanach na komputerze wpowino podczas jazdy pokazywać zmieniające się dane na każdym czujniku. Co do AIR baga to możesz obejrzeć napinacze,nie pamiętam czy Tino ma w siedzeniu czujnik nacisku. Można zajrzeć,źółta wytyczka. Jeśli od wypadku świeci się to może być moduł/czujnik lub przewody. Dobry...
Hej, W ostatnich dniach wymieniłem czujnik temperatury, po którym autko zaczęło trzymać obroty.
odłączy katalizator i Czujnik MAP- Jako znaczenie przy diagnostyce na wolnych obrotach 320-340--norm 200.... lub 400... problem
Witam. Może to być uszkodzony czujnik obrotów wału. Najszybciej i najlepiej zrobić diagnostykę .
Czy to padła kolejna cewka? Raczej nie. Jakie błędy są obecnie i czym są odczytywane? Do sprawdzenie czujnik temperatury i kostki połączeniowe - to tak przez internet diagnostyka :-)
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Czujnik indukcyjny jest ok, ale jak jeżeli będzie tylko jeden impuls na obrót to pomiar obarczony jest bardzo dużym błędem. W projekcie nie ma opisanej tolerancji dla wyniku pomiaru wiec co za różnica. Jako wskaźnik to możesz wziąć każdy licznik impulsów który ma opcje tachometr. Znajdziesz je na: www.telmatik.pl www.wobit.pl www.simex.pl I wiele wiele...
np. czujnik temp. cieczy chłodzącej
Podstawa diagnostyka, kable, świece, filtry, czujnik temperatury. Było coś sprawdzane, wymieniane?
czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 jest albo uszkodzony albo zerwane z nim połączenie do ECU - pin nr 1 i 3 podwójnego czujnika G62/G2, dziwię się, że diagnostyka nic nie wykryła, sprawdź wskazania czujnika G62 w 01 Engine, grupa 007, pole 4 od lewej (zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku) a następnie te wskazania porównaj z wartością temp....
Diagnostyka Delphi "Kod usterki P0235 - czujnik ciśnienia powietrza". Tu chyba chodzi o czujnik ciśnienia doładowania?
Najlepiej rolki 5km/h oscyloskop podpięty pod czujnik i sprawdzenie jakości impulsu. w E39 48imp/obrót kola. Często byly czujniki Halla dlatego mierzy się napięcie oraz jakość impulsu.
Może być jakiś czujnik,trzeba zrobić diagnostykę
Jakieś błędy w sterowniku silnika są ?? Diagnostyka komputerowa mogła by coś podpowiedzieć . Spróbuj odpiąć czujnik temperatury płynu chłodniczego .
Czujnik wymieniony. Po odpaleniu kontrolka od świec nie pali się. Niestety po paru sekundach pracy silnika kontrolka zaczęła mrugać. Auto po naciśnięciu gazu tylko 2.5tys obrotów. Czy po wymianie czujnika komputer powinien sam błąd wykasować czy trzeba to zrobić ręcznie diagnostyka?
Diagnostyka zrobiona błędów niema czujniki temperatury paliwa G81 i płynu G62 jest OK A z tymi obrotami gdy wcisnę sprzęgło to normalne.
Kolego trzeba sprawdzić czujnik położenia wału tak jak wyszło na diagnostyce. Najlepiej zobaczyć jak zgaśnie czy widzi obroty albo ewentualnie zmierzyć wtedy oporność czujnika.
nierowne obroty na obu paliwach sugeruja problem z ukladem zaplonowym lub z czujnikiem predkosci obrotowej silnika.wysokie obroty moga byc efektem wejscia silnika w tryb awaryjny.raczej potrzebna bedzie diagnostyka silnika
Czujnik map sonda ma grzanie, jak nic mi nie wypadnie to dzis sprawdze sonde, jakiego rodzaju sygnal wysyla map? Pomierzylem czujnik cieczy chlodzacej sonde i diagnostyke Diagnostyka - brak bledow Czujnik cieczy - 20kohm Sonda - ??? ciekawostka na wolnych obrotach zakres do 200mV wynik 0V Na wyzszych szybko biega pomiedzy 0-930mV to na rozgrzanym silniku...
Ani nie ma tam silniczka krokowego, ani kasowanie pamięci KAM nic nie pomoże. Albo dziura gdzieś w dolocie albo zwyczajnie coś się zepsuło - czujnik VSS, TPS czy inny. Diagnostyka.
Była robiona jakaś diagnostyka - w szczególności odczyty z czujników temperatury, pomiar ciśnienia paliwa, test układu regulacji wolnych obrotów?
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
Przepustnica wyczyszczona, nic to nie pomogło zauważyłem jeszcze że samochód nie trzyma mi temperatury 90, raz jest więcej raz mniej. Czy błąd 522- G62 (widoczny na 1 screenie może oznaczać uszkodzenie czujnika temperatury ?
Tak czujnik położenia wału może umiera. Tak czy siak najpierw ładowanie potem ew. diagnostyka elektroniki testerem.
Wymiana poszczególnych części z nadzieją że to pomoże to słaby sposób na oszczędzanie. Zrobiłeś jakąkolwiek diagnostykę? Podłączyłeś chociaż woltomierz w celu sprawdzenia napięcia ładowania? Musisz sprawdzić dlaczego sterownik leje za dużo paliwa, czyli podejrzeć bieżące parametry. Jak lubisz wymieniać na ślepo to, tak jak pisał przedmówca, wymień sondę...
Diagnostyka w chwili wystąpienia usterki bedzie bardzo trudna ze względu na warunki w jakich ona występuje. Nie jest to fachowe podejście do tematu ale prawdopodobną przyczyną jest czujnik obrotów wału korbowego, który pada w taki sposób. Jak nic sie nie zmieni to nic innego jak kompleksowa diagnostyka.
Sprawdzić: sonda czujnik temp silnika ciśnienie paliwa WN Ale najpierw diagnostyka
Sprawdź szczelność kolektora ssącego oraz połączenia przepływomierza z przepustnicą. To że check się nie świeci wcale nie oznacza że czujniki są w porządku zalecałbym porządną diagnostykę komputerową.
Witajcie. Mam podobny kłopot. Audi coupe 2.8 AAH, silnik normalnie pracował do momentu wyciągnięcia z auta w celu uszczelnienia. Po montażu brak iskry, z kompem się nie łączył więc podejrzewałem ECU. Kupiłem drugi ECU, łączy się z kompem, ale diagnostyka jest mizerna, błąd wywala jedynie po odpięciu przeplywki, na odłączenie wszystkich pozostałych czujników...
Diagnostyka komputerowa. Przyczyn może być wiele - zacinający się silniczek krokowy, uszkodzony czujnik przepustnicy, "lewy luft".
Generalnie to diagnostyka. Ponadto świece, cewki, czujnik spalania stukowego, czujnik wałka, czujnik wału, wtryski. Jest gaz?
Witam, podstawowa diagnostyka, ECU widzi obroty? Jeżeli nie iskry nie będzie :) Jakie jest ciśnienie paliwa, pompa chodzi? Takie może głupie pytanie, ruzumiem że czujnik uderzeniowy sprawdzony?
Sprawdz czujnik ciśnienia może jest zabrudzony.Robiłeś diagnostykę?
Nie wszystko da się zdiagnozować, są czujniki które mają na wyjściu dane w postaci cyfrowej np. niektóre czujniki podciśnienia czy przepływomierze, jeszcze inne działają na zasadzie dzielnika rezystorowego i mają na wyjściu +/- 2.5-5V. Czujnik obrotów wału korbowego może mieć prawidłową rezystancję ale mieć pęknięty rdzeń i nie będzie poprawnie pracował....
Moje spostrzeżenia są takie ze do napraw samochodów w zasadzie oscyloskop o pasmie 1mhz starczy tu nie ma szału ja za dobry kupisz to i tak go nie wykorzystasz. A co do tematu to wydaje mi się że sprawa jest prosta . Alternator w zasadzie na wtyczce 3 pinowej ma +12 sygnał prostokątny -tak jak myślałem- z tym że sygnał bliski zeru wyzwala alternator...
w cdi nie ma tego czujnika=falowanie obrotów to zazwyczaj wysoka korekcja wtryskiwacza.sprawdzali na diagnostyce?wtrysk który ma ok 3 może powodowac takie objawy korekcja do 5 nie powoduje kodu usterki ,warto sprawdzić też reg cisnienia paliwa -zazwyczaj wystarczy wymienić w nim zestaw naprawczy 2 gumki za pare złotych i jest ok..ale przyczyn może być...
Widzę, że raczej nikt nie wie co może to być. Byłem dziś na diagnostyce.. na kompie wyrzuciło błąd - czujnik biegu (wał korbowy) - czujnik zamówiony. Jutro okaże się czy pomoże.
Powinieneś jednak udać się na diagnostykę silnika - będziesz pewny.
Ten czujnik czasem wystarczy stuknąć - auto zapali. Przy diagnostyce, trzeba patrzeć czy sterownik widzi obroty silnika przy rozruchu - wtedy wiadomo od razu.
Diagnostykę zrób i zwróć uwagę na czujnik temperatury.
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
podróbka nie chodzi poprawnie Powiem tak: "Musi". 500 kilka złotych za napis bosh, to totalne nieporozumienie. zapewne wiesz jak to urządzenie wygląda;) Poza tym szarpanie zniknęło, a problem z odpalaniem pojawił się przed wymianą. Więc domyślam się, że to rzeczywiście może coś być z wspomnianą wcześniej lambdą lub EGR - tak by wskazywały objawy W...
Witam. Moj Mercedes R320 nagle stracil moc i obroty faluja. Po diagnostyce pokazalo blad P2616 czyli czujnik cisnienia spalin, problem jest taki, ze nie moge go znalesc gdzie on sie znajduje. Czy moze ktos ma pojecie gdzie ten czujnik jest, mam taki schemat, ale nie ma odnosnika do miejsca zamontowania. Z gory dziekuje za pomoc. EDIT: Mozna zamknac,...
Większa szansa że w czujniku wzniosu iglicy
Potencjometr gazu do sprawdzenia linka od gazu bardzo często wyciera ścieżkę. Reszta to diagnostyka,komuterowa u Ciebie. Po wymianie wtryskow czujnika w pompie filtrów., wymylem zbiornik i naprawialem potencjometr gazu i auto dojechalo do 400 tys km.
witam najpierw potrzebna jest diagnostyka silnika jezeli duzo pali to prawdopodopnie padł jakis czujnik cewki wymienisz jak sie zepsuja a co do klimy to trzeba sprawdzic filtr przeciwpyłowy, moze byc juz zapchany i trzeba go wymienic ew. przedmuchac sprezonym powietrzem. raz na dwa lata nalezy wymienic czynnik w ukladzie klimatyzacji i olej ktorym jest...
To dopowiem swoje. Jak ktoś się decyduje na 105KM z silnika 1,5 Diesel to sam sobie kaszę warzy. Nawet w benzynie to jest trudne do osiągnięcia, przy dobrej dynamice niekoniecznie obrotach szlifierki.
Prawie całą diagnostykę zrobisz prostym miernikiem, przepływomierz :klapka ma mu chodzić bez ocierania, potem weź miernik zmierz napięcie na kablu sygnałowym przy włączonym zapłonie bez wypinania wtyczki, to kabel drugi od tyłu, jak ręcznie otwierasz klapkę napięcie ma płynnie rosnąć od ok 0,25 do ok 4.7V. Normy czujnika temperatury: opór na gorącym...
diagnostyka czujnika diagnostyka czujnika powietrza diagnostyka czujnika temperatury
zmiana taktowania klejony zespół piorący głowa lampa wyładowcza
pomiary elektryczne urządzeń medycznych pomiary elektryczne urządzeń medycznych
Opis pinów ECU w Citroenie Saxo 1.5 Tryb serwisowy zmywarki Electrolux ESL 7510RO - jak wejść i nawigować