Czujnik temperatury paliwa sygnał poza zakresem taka definicja błędu, a co do usterki czy poza odczytem błędu była robiona jakaś diagnostyka?
Cyfry przy przełączniku to numery pinów do których jest przyłączona linia K w danym położeniu przełącznika. Na stronie programu (multiecuscan.net) masz tabelę z wykazem obsługiwanych systemów w poszczególnych samochodach i na których pinach jest dostępna ich diagnostyka.
https://warsztat.pl/dzial/8-diagnostyka/...
W Grande Punto jest całkowicie inny sterownik silnika IAW5SF3.M2 a ty masz jak się domyślam IAW5SF.MH wiec schemat jest jednak inny. Patrząc na sterownik jak jest zamontowany to w prawej wtyczce pin 16 i 29 to 12V a na PIN 15 GND , pin 10 K-line diagnostyka
Dzień dobry. Kupiłem kampera na Renault Master, rok produkcji 2023. Poszukuję diagnostyki do samochodu z podstawowymi funkcjami (coś jak u Fiata diagnostyka Fiat Multiecuscan), jaki model polecacie oraz czy istnieje online katalog części zamiennych tak jak u Fiata - oprogramowanie Eper?
Diagnostyka, wtryski na maszynę.
Ok może nie o cuda mi chodziło w dosłownym sensie, ale nie możesz oczekiwać że wykonasz nim wszystko. Kłódka
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
Przy tych objawach i "czyszczeniu sondy" , do niczego nie dojdziesz . Jedz na diagnostykę.
Jak zgaśnie to jak opala? Który rok, diagnostyka była?
To do starych fiatów jest przewód, do tego się nie nadaje. Teraz potrzebujesz przewód na CAN. Ten https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm-... Nadaje się wyśmienicie.
Jeśli starsza generacja, sprawdzić przekaźniki w silniku, jeśli nowsza, masz zapewne uszkodzony czujnik skrętu. Tak czy inaczej najlepiej zrobić diagnostykę.
Ustawiasz przełącznik na pin 7. Pin 4 wtyku kabla do masy, 16 do plusa, pin 7 do żółtego przewodu z pieca. W programie ustawiasz "Thermo Top (98)". Dalej powinieneś sobie poradzić. Wyczytaj usterki, zrób zrzut ekranu lub fotkę. Skasuj je i próbuj odpalić piec ponownie.
wyskakuje check engine ale nie ma tego błędu w pamięci Nie ma takiej możliwości, musi być błąd zapisany, jak go nie ma w obecnych, to musi być w zamrożonych ramkach. Jakim interfejsem była robiona diagnostyka?
ELM lub VAG + Fiatscan.
Dolej paliwa, możliwe że zużyłeś pompkę. Ale to tylko gdybanie - diagnostyka.
No to musisz sprawdzić zasilania sterownika tak by wróciła komunikacja, i później jeśli nadal nie odpali diagnostyka.
Czyli wracamy do początku. Regulacja zaworów. Odcięcie gazu poprawnie. Diagnostyka samego ECU...
Nietety ogólnie dostepna wersja FinaList 1.0.0 jet wersją demo poniważ AIR Bag-a już nie zdjagnozujecie,program bez podłączenia fejsu Viakena do samochodu łączy sie wirtualnie i nie wykrywa błedów,silniki tylko benzynka a ABS-u jeszcze nie diagnozowałem.Sam interfejs jest przewidziany do diagnostyki samochodów po 2000 roku.
Samo świecenie diody w pilocie, nie świadczy o jego poprawnej pracy! Ile razy można to pisać... Niestety pozostaje Ci diagnostyka.
A gdzie jakakolwiek diagnostyka?
Brak kontrolki nie oznacza braku błędów, pierw komputer i porządna pełna diagnostyka.
Kontrolki SRS bez komputera nie zgasisz. Usunięcie usterki nie wyłączy kontrolki. Wstępem do naprawy zawsze jest diagnostyka.
Witam. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka czujnika temperatury chłodziwa - stosowanego w Fiacie Seicento (Magneti Marelli IAW 5AF).
Bardzo słusznie , diagnostyka pokaże.
Czy odczytywałeś błędy ?? diagnostyka komputerowa i daj znać co pokazuje.
Jeśli była by to wina wtrysków to przypuszczam że na LPG tez by sie mulił, a tak nie jest...Ile może kosztować taka diagnostyka ??
Diagnostyka komputerowa.
No teraz jak nie chcesz jechać na diagnostykę to jedź do wróżki. To nie Fiat 126p i diagnostyka jest wskazana inaczej to wróżenie z fusów.
Wystarczy zwykły KKL do obu aut. http://iaw-scan2.tzok.eu/ Tu jest program do diagnostyki fiata autorstwa naszego kolegi moderatora tzok.
Zawór ciśnienia pompy był wymieniany na nowy. Diagnostyka nic nie pokazuje.
Sprawdź zawór regulacji ciśnienia. Diagnostyka komputerowa.
Czy ktoś wie jak wykonać diagnostyke, Jaki program do tego użyć. Lub gdzie,gdzie można kupić taki program
Chłopie nie ma żadnej stałej masy na sondach, masę zapina sterownik "od czasu do czasu" (być może właśnie je uszkadzasz) Te błędy które podałeś dotyczą raczej drugiej, no ale jaki sprzęt taka diagnostyka
Błędy od mieszanki nie kasują się i chyba nawet zdjęcie klemy nie pomoże. Do samego kasowania wystarczy ELM327 i darmowy program z neta. FCA stosuje SGW od 2018 roku więc nie będzie problemów nawet z uproszczoną diagnostyką.
Poprzez spadek napięcia coś się wysypało.Na początek diagnostyka komputerowa.
Diagnostyka w chwili wystąpienia usterki bedzie bardzo trudna ze względu na warunki w jakich ona występuje. Nie jest to fachowe podejście do tematu ale prawdopodobną przyczyną jest czujnik obrotów wału korbowego, który pada w taki sposób. Jak nic sie nie zmieni to nic innego jak kompleksowa diagnostyka.
Pisałem wyżej diagnostyka konieczna
Diagnostyka komputerowa, parametry rzeczywiste wycieraczki, elementy nastawcze i będzie wiadome co uszkodzone.
Właśnie problem w tym że diagnostyka nie pokazuje błędów...
stary temat ale jary mam identyczny problem . i zapytanie czy rozwiazales wtedy problem ?
Napisz co się dzieje z samochodem, jeździ, odpala, ma moc ? check się świeci ? Coś się dzieje oprócz problemów z diagnostyką ? Ps. do jednej ze śrub termostatu jest przykręcone kabeloczko mas całej wiązki wtrysku, zobacz czy przy wymianie termostatu nic tam nie odpadło
1.9 JTD przy zgaśnięciu silnika kontrolka aktywna i do tego sygnał dźwiękowy. W 2.0 JTDm kontrolka aktywna. Postaram się jeszcze dziś potwierdzić i ewentualnie sprostować. Edit: Niestety potwierdziło się to co pisałem. W 2.0 (sterownik edc16) przy zduszeniu silnika aktywuje się kontrolka oleju, dodatkowo wyrzuca komunikat na wyświetlaczu ale nie wiem...
Czy "miga" licznik przebiegu ? Podłącz Examinera i przeprowadź osiowanie proxi. Licznik nie mogą osiowanie przeprowadziłem. Przebiegło pomyślnie jutro wrzucę zdjęcie. Chyba ze licznik sam przeprowadza jakaś diagnostykę ?
i co wyszło na diagnostyce ?
A diagnostyka była robiona ?
Czujnik2 pinowy -komp Czujnik 1 pinowy -licznik 1 nic nie ma do 2
Posiadam Fiata Bravę 1.6 z 96r. Z tego co się dowiedziałem to nie ma ona OBD tylko złącze 3-PIN. Poszukuję programu + urządzenia które sczyta wszystkie błędy itp. Próbowałem VIAKEN KKL Line z przejściówką na 3-PIN, ale nic nie widzi.
A oprócz ciekawości i chęci wydania paru złotych, to co jest przyczyną zainteresowania się diagnostyką tegoż pojazdu?
Co d klimatyzacji to po 1 sprawdź czy masz czynnik (podjedź d zakładu gdzie mają sprzęt). Olej/filtr zmień plus przydałby się pomiar ciśnienia.Marchewka to juz potrzebna diagnostyka silnika.
Witam, Mialem podobny problem, ale bez mastera. Diagnostyka Fiat: dekoder immo do wymiany. Poniewaz nie mialem mastera, do wymiany poszedl caly system: stacyjka, klucze, dekoder i sterownik silnika. Faktura za czesci ok 1200€. Rezultat - problem pozostal. W sumie problem byl spowodowany korozja stykow w kostkach przekaznikow zasilajacych system...
Centralka ABS +30 na styku 2 oraz 3 , +15 na styku 18 , linia zabezpieczona bezpiecznikami F04 i F42 w komorze silnika. Masa centrali styk 1 oraz 4 , styk 11 linia K diagnostyka. I tylko nie pytaj jak to sprawdzić
w jednym takim przy temp. otoczenia ok -5 z oleju zrobiła sie galareta i faktycznie motor kaput wymiana oleju i szczegółowa diagnostyka konieczna
Witam. Mam podobny problem z Fiat Panda MultiJet 1.3 16v i z przeczytanych informacji wynika że oprócz linii CAN C i CAN B posiada linię K diagnostyczną. Linie te podpięte są do złącza nr 2 komputera wtrysku paliwa w kolejności 58 - linia CAN (wysoki); 59 - linia CAN (niski); 88 - linia K diagnostyczna. Właściwie żaden program (tani) tego nie obsługuje...
A jakie błędy wychodzą w diagnostyce ?
Może być jakiś czujnik,trzeba zrobić diagnostykę
Na zdjęciach wszystko wygląda normalnie tak ma być a na początek zrób sobie diagnostykę.
Diagnostyka komputerowa to podstawa.
Witam mam problem z diagnostyką Fiata Sieny a dotyczy on braku odpowiedniego interfejsu. Jeśli możecie to poradźcie jaki wybrać interfejs. ( Fiat siena 3 pinowe złącze) Zależy mi na diagnostyce Silnika i ABS. Drugie pytanie brzmi czy jest możliwość przerobienia interfejsów VAG na usb lub ELM 327 do takiej diagnostyki gdyż takie posiadam.
Dodam że jak mija gdzieś około 15 min to już działa pompka i jest diagnostyka gaśnie marchewka.
Może trochę więcej danych ? mamy zgadywać ? diagnostyka była robiona ?
podjedż na diagnostykę
Proponuje użyć wyszukiwarki...
Podmieniłeś przepływkę i co? jakieś zmiany? turbina działa? samochód kopci? 12V jest na ilu przewodach? czym robiłeś diagnostykę?
Jak nie wiesz co to ECU, to tym bardziej jedź na diagnostykę
Diagnostyka komputerowa prawdę ci powie. Jeśli już masz tam wspomaganie nowszego typu to bywa że świruje czujnik momentu obrotu. Albo np coś w CAN się sypie. Tak czy inaczej, trzeba zrobić diagnostykę.
to dzieki spróbuje na diagnostyce
Ja jeszcze sprawdziłbym czujnik pedału gazu, bo czasami są przekłamania w diagnostyce.
Kolego napewno nie 11 litrów jedź na ta diagnostykę
Dosyć tego, bo każdemu w tym wątku należy się ostrzeżenie! Dyskutujecie nie na temat! Przyczyn może być kilka i należy zacząć od diagnostyki ABS przy pomocy diagnoskopu (kompa), następnie należy sprawdzić wiązkę el., czujnik stopu... Dziwne, że od razu nie sprawdzili KTSem (a to bardzo dobry sprzęt) parametrów w ABSie! Tak więc najpierw diagnostyka...
co to może być za problem? W tym roczniku diagnostyka jest niezbędna...
Opony i ciśnienie w nich.Sprawdź hamulce bo Hamulce przód i tył robione w zeszłym roku jakoś w maju. może jednak coś się zmieniło.Amortyzatory sprawdzałeś "na oko" czy na diagnostyce?
Cześć potrzebuje programik i kabelek Do fiata tipo
Weż jeszcze zobacz jak działa map - sensor ( szczelność na wężyku gumowym ), obejrzyj czy nie masz zapaskudzonej odmy...... obejrzyj przepustnicę ( czy jest czysta) , może być to od świec zapłonowych ( czy są przewody wys. napięcia ? )-jeśli tak to też obejrzyj je..... Ogólnie przydała by się diagnostyka testerem FIATa .
Zrób diagnostykę z podglądem parametrów.
Jako że trochę kapuje się na elektryce (...) Z tego co jeszcze podpatrzyłem to te dwa kable o których pisałem idą od szczotek silnika, jeden od jednej i drugi od drugiej a minus gdzie jest to nie wiem. próbowałem w ten sposób że włożyłem wszystko na swoje miejsce( czyli masę powinien mieć od włącznika) a + dawałem bezpośrednio na z mostkowane wyjście...
zrób tak ...albo lepiej daj elektrykowi ten schemat, by tak podłączył. Błąd w BCM będzie, ale nie będzie dawał żadnych objawów (będzie widoczny tylko na diagnostyce).
Diagnostyka po pierwsze
Zasilanie albo przekaźnik. Diagnostyka na kompie się kłania.
Prosił bym o jakieś wskazówki odnośnie tego problemu bo już nie mam pomysłu, Ale, bez urazy na prawdę jesteś taki trudny, żeby ci nie przyszło na myśl pojechać na diagnostykę?
Ja proponuję sprawdzenie rozrusznika, stanu baterii, i połączeń pomiędzy nią a silnikiem. Minimalne obroty nieosiągnięte, i silnik nie zagada. Oczywiście może być to też czujnik położenia wału, skończona pompa wys. ciśn. itp itd... tylko dobra diagnostyka pomoże.
Czy ktoś ma może schemat interfejsu i program do testowania fiata? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Nikt nie miał racji w kwestii wywalonych adaptacji, nie to było przyczyną. Dziwnym zbiegiem okoliczności nałożyły się na siebie 2 usterki: - nieszczelny kosz paliwowy - wadliwe świece zapłonowe, to było przyczyną kaszlenia, dławienia i zwiększonego zużycia paliwa Po wymianie na świece Bosch auto jeździ jak żyleta no i wróciło prawie normalne spalanie,...
Jaki model instalacji gazowej? Odpalasz na "auto" czy na wymuszonej benzynie? (przełącznik 3 pozycyjny?) Wedle opisu po prostu go zalewa, może któryś z zaworów LPG lekko puszcza i zanim odpalisz najpierw musi wyssać z dolotu to co naleciało nadmiarowo. Ale najpierw diagnostyka osprzętu, czujnik temperatury powietrza w dolocie oraz czujnik temperatury...
Rozrząd był robiony na blokadach? Podjedź gdzieś na diagnostykę i sprawdź ten parametr. W tym silniku nie ma EGR'a...
Nie, tak się nie da jeździć samochodem. 2 paliwa na raz i żadnych objawów prócz opisanych? Może koniec tych spiskowych teorii i czas się udać na diagnostykę?
odłącz mu na jakiś czas akumulator i podłącz może się sam przyuczy na nowo obrotów , ale jeśli masz jakieś urządzenie diagnostyczne to zrób diagnostykę
No cewka jest prawdopodobna. A sądzę, że diagnostyka komputerowa rozwiązałaby zagadkę.
Najgorsze jest to ,że po takim resecie samochód nie chce odpalić i trzeba nieźle pokręcić na gazie bo tak to wogule nie chce odpalić , czyli diagnostyka ?, pozdrawiam grzeban
A wystarczył spawacz który nie myśli i uszkodziliście ecu. Diagnostykę zrób.
Oczywiście że jest diagnostyka ale nie sprzętem za 300zł z allegro...
Czarny dym - niecałkowite spalanie - za mało powietrza. Albo dziura w dolocie, albo faktycznie egr nieszczelny. Diagnostyka w każdym razie.
zrób test szczelności silnika.Powinien ci wyjaśnić problem :)
Niby obsługa opla, lecz to fiat. Porządna diagnostyka potrzebna.
sprawdz napięcia zasilania abs
Z diagnostyką fiata jest problem. Istnieje na rynku tylko karta jako przystawka do PC, ale jest bardzo droga i nie wiem czy ktokolwiek ja kupił. Jedynym wyjściem na dzień dzisiejszy jest zakup jakiegoś czytnika lub diagnoskopu. (a to wcale nie jest tanie i nie nadaje sie do użytkowania tylko we własnym garażu)
Zrobiłeś jakaś diagnostykę? Jeśli tak to co sprawdzałeś?
Żeby nie wymieniać w ciemno zrób diagnostykę komputerową.
Praca silnika chodzi tak samo na lpg jak i na benzynie a w ustawieniach na kompie od gazu wszystko ok diagnostyka kompem zero bledow
Jak jest kontrolka to jest i centralka, bo ona steruje kontrolką. Przed założeniem rozkodowanego ECU lepiej byłoby ją usunąć. Swoją drogą jeśli masz kontrolkę i ECU 6F to trochę dziwne, ten sterownik raczej nie pochodził z tego samochodu... no i skoro przedtem CODE nie świeciło, to znaczy, że ECU jednak miało immobiliser (można to łatwo sprawdzić na...
interfejs diagnostyka fiata fiata scudo zmieniarka fiata
ustawienie trasy schemat rozruchu rozebrać gigaset
projekt mojej bramy garażowej projekt mojej bramy garażowej
Płyta indukcyjna przegrzewa się - przyczyny i rozwiązania Instrukcja obsługi lodówki Polar CZN 235 - gdzie znaleźć?