Wpisz w Youtube "jak sprawdzić bezpieczniki w samochodzie " i jest kilka filmów o kilka sposobów. Z tym sobie poradzisz. Następnym krokiem będzie diagnostyka.
To dlaczego nie podjedziesz do kogoś na diagnostykę?
Proponuje na początek zrobić diagnostykę komputerową.
Jakie jest pytanie?
Jakaś diagnostyka?
Przepraszam, jakieś zaćmienie miałem, przecież to diesel. Pomoże diagnostyka komputerowa.
Forscan idealny do tego jest .
Co chcesz czyścić ,na moje wtryski aut. Podmień może na jakieś w miare pewne używki,niech zapali o własnych siłach i wtedy diagnostyka
Kondensator s-2 wymieniłem,napięcie s-2 i focus odłączyłem i bez efektu.
Jestem początkujący w temacie diagnostyki, czy ktoś może podpowiedzieć mi jaki moduł szukać (o jakiej nazwie i jakie programy) aby zrobić diagnostykę forda Focusa 1.8 16V? Dzięki za wszelkie info
Sugerujesz zatem wizytę u elektryka. A o co konkretnie go pytać? O to aby sprawdził jakieś konkretne części czy po prostu pełna diagnostyka?
Witam wszystkich. Potrzebuję opisu gniazda licznika Ford Focus MK1 1,8TDDI z 2002 roku, głównie dotyczącego zasilania i linii do podłączenia komputera diagnostycznego. Z góry dziękuję bardzo.
Nikt nie robi ci na złość, i jokerro ma rację, chociaż przed oddaniem pompy do regeneracji trzeba zrobić uwaga..... diagnostykę , przy czym odczytywanie błędów to nie to samo co diagnostyka.
Trzeba sprawdzić co uległo uszkodzeniu skoro to climatronic to jest i diagnostyka, robiłeś ją?
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
Takie rzeczy jak filtr paliwa (powietrza) to wymień od razu na pewno nie zaszkodzi a pomoże. Koniecznie diagnostyka komputerowa.
Wskazania temp. poprawne? Komputer samochodu widzi tę samą temperaturę co pokazuje wskaźnik? Była diagnostyka komputerowa? Są jakieś błędy?
Czym robiłeś diagnostykę?
Jakby czujnik to ABS by na deskę wywalił. Co pokazuje diagnostyka kontrolera ABS?
Robiłeś diagnostykę komputerową?
co moglo sie stac jesli to zaczelo sie od normalnego uruchomienia silnika przy temp -14 ile kosztuje diagnostyka komputerowa pozdro
odpowiedzia jest diagnostyka układu pats i pcm
powiem diagnostyka diagnostyka diagnostyka obstawiam układ dołądowania, bez diagnostyki bedziemy strzelać w ciemno
Magiczne słowa to : -diagnostyka i -opcja szukaj
Witam takie objawy (zwiększone zużycie paliwa, dławienie, zalewanie) mogą wskazywać na sondę lambda. Ale trzebaby to sprawdzić przez diagnostykę.
Napisz mi jeszcze ktore bezpieczniki sprawdzales,bo chyba zapomniales o tych w module GEM. Tak czy inaczej jak napisal kolega powyzej ,zrob diagnostykę.
Witam.A diagnostyka komputerowa jakie usterki wykryła.
Może być nie musi ,potrzebna jakaś diagnostyka .To nie forum wróżbiarzy.
I jedno i drugie możliwe, wykonaj diagnostykę
Diagnostyka komputerowa może coś podpowie.
DPF na miejscu? Sprawdź szczelność dolotu, i dokładna diagnostyka, a nie czytanie błędów.
Przy pedale. Zrób lepiej diagnostykę, odczyt parametrów.
Czujnik położenia wałka do sprawdzenia. W diagnostyce powinno wyjść.
Zrobić diagnostykę spod OBD2.
Wykonać diagnostykę i podglądnąć parametry
Super mam punkt zaczepienia. Poszczególne koła sprawdzę po kolorach... mam nadzieje. "tester" co masz na myśl?
Na to pytanie odpowiedź znajdziesz na diagnostyce komputerowej.
Diagnostyka elektroniki była robbiona ?
Daj w zalaczniku logi z FRST: http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnosty...
Brak zapłonu na desce rozdzielczej co to znaczy ? , bo jeżeli nie ma nic na desce to trzeba sprawdzić licznik, często były problemy z zimnymi lutami na tych zegarach. A bez nich niestety auto martwe i wychodzą głupoty na diagnostyce.
Zrób jedno. Diagnostykę. Albo zgaduj dalej.
przy diagnostyce pokazuje, że pedał jest uszkodzony
Przepływomierz sprawdzi Ci dobry elektronik samochodowy. To jak zachowuje się Twoje auto, wcale nie musi oznaczać usterki przepływomierza. Polecam udanie się na diagnostykę.
Wykonaj porządną diagnostykę, porządnym testerem!
Lepiej podjedź do elektryka jeśli chcesz mieć dobrą diagnostykę, to nie jest majątek.
Prawda jest taka że musisz dać komuś do ogarnięcia bo sam nie zrobisz nic. Jedyne co potrafisz to kręcić do upadłego aż pada akumulator. Więc już na dzień dobry masz rozrusznik do roboty. Są delikatne. A potem diagnostyka. I to zupełnie mechaniczna. Potem komputerowa podróbka ELM i darmowy forscan wystarcza
Nie. Diagnostykę czyli skasować błąd OBD?
Diagnostyka parametrów szczególnie temperatur,połozenia przepustnicy. Ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
Diagnostyka, jakie jest ciśnienie doładowania? Dolot sprawdzony? Dpf jest w samochodzie? Jakieś kopcenie występuje?
Podjedz na profesjonalny tester niech ci wydrukują dane bo z twoich screenów ciężko coś ustalić i zrób jeżeli nie był pomiar ciśnienia turbiny tylko manometrem do kontroli ciśnienia doładowania nie powinno być różnicy między pomiarem przez diagnostykę komp.
zapala się i miga spiralka Kiedy w końcu pojedziesz na diagnostykę komputerową ?
Słuchajcie, może by tak zrobić jakąś diagnostykę? Nie sądzicie?
Na początek sprawdź wg #19 (szczelność układu zasilania: na przegięciach, połączeniach i w miejscach gdzie mogą przetrzeć się przewody paliwowe) a później (jeśli nie ma zapowietrzenia układu) - wykonaj #3. Dodatkowo sprawdź jaką temp. podaje do sterownika czujnik temperatury płynu (dwupinowy) oraz opisywaną w linku drożność przewodu EGR. Diesel do prawidłowego...
to co zaznaczyłem na zdjęciu to podobno jest przyczyna tego słabego przyśpieszenia Zróbcie najpierw diagnostykę silnika.
Napięcie zasilania co poniektórych czujników. Jak odetnie, lub zewrze się zasilanie czujnika/ów położenia rozrządu, to zapali? Co tam jeszcze może nie dawać wymaganego sygnału? Tylko nie wiem, czy złodzieje "naprawiają" kradzione samochody pod domem właściciela, czy biorą lawetę, i "naprawiają" u siebie. Jeśli już, to raczej u siebie, lub odpuszczają....
Zacznij od przepływki potem diagnostykę można zrobić.
P1000 ignoruj jest to standardowy kod gotowości układu do samo diagnostyki.
Ibiza jest moim zdaniem tragicznie wykończona, a na dodatek jest kiepsko zabezpieczona przed korozją. Silnik też przeciętny. Focus jest warty takich pieniędzy jeśli stan jest naprawdę dobry. Przednia szyba mogła być wymieniona przy przeglądzie z powodu pęknięcia [kamyki spod kół]. Jak możesz to sprawdź dobrze auto na diagnostyce.
Nie pytałem czy TPS jest sprawny, tylko jakie jest napięcie na wolnych obrotach. Przy diagnostyce chyba sprawdziłeś.
Panowie, konieczna jest profesjonalna diagnostyka i będzie wszystko wiadomo. Będziecie wymieniać części po kolei?
Witam na jakiej podstawie uważasz że to turbina? ..przyczyn może być wiele najprościej dobra diagnostyka komputerem bo tak to wróżenie z fusów
Bez podstawowych sprawdzeń i pomiarów nie ruszysz dalej z diagnostyką. W pierwszej kolejności trzeba wyeliminować problem kabla. Nie masz jak go sprawdzić to podmień na inny sprawny. Może wyglądać z zewnątrz dobrze, a może być np urwany kabel w środku wtyku bądź problem z izolacją co powoduje zwarcia pomiędzy żyłami. Przerabiałem takie sprawy u mnie....
Witaj w jaki sposób mamy Ci pomóc nie mają auta? Zrobiłeś cokolwieg jakąś diagnostykę z podglądem parametrów rzeczywistych?
W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa. Jeżeli w chwili wystąpienia usterki zaczyna migać kontrolka świec żarowych, a po ponownym uruchomieniu silnika jest OK to jest bardzo duże prawdopodobieństwo uszkodzenia (rozszczelnienia) wtryskiwaczy lub uszkodzenie pompy. Może być też filtr paliwa, lub rozszczelniony albo zatkany układ paliwowy. Ale...
od roku nie działa klima nie chcę płacić za napełnianie W garażu tego nie sprawdzisz. Trzeba podłączyć do maszyny, która wykona diagnostykę instalacji. Jeżeli instalacja jest sprawna, to możesz dopiero ją napełniać Za diagnostykę musisz zapłacić!
Zrób diagnostykę czy są jakieś błędy.
Po oddaniu do serwisu padła diagnoza - turbina i wtryski do regeneracji. Za to, powinni ci zwrócić kasę, jak wyżej koledzy pisali, zrób diagnostykę porządnym sprzętem.
To na pewno jest tdci, bo jeżeli tak to na porządną diagnostykę komputerową, bo przy +5 będzie palił i na spalonych świecach.
Czujnik czujnikiem, ale co ze sterownikiem poduszek? Co chcesz sprawdzać bez sprawnych poduszek - komunikację ze sterownikiem? Diagnostyka powinna wykazać przerwę w obwodzie odpalonej poduszki i napinaczy.
są specjalistyczne warsztaty naprawiające automatyczne skrzynie. Tych skrzyń jest też wiele rodzajów, niektóre łatwiej a niektóre trudniej naprawialne. W Fordzie to np może być powershift dwusprzęgłowa. Zwykle do takich skrzyń części zamienne są drogie, wymiana jednego elementu może kosztować 4-5 tysięcy, a może się zdarzyć że musisz wymienic więcej...
Silnik nie ma mocy. Diagnostyka komputerowa wykazała usterkę obwodu ciśnienia regulatora turbiny. Bardzo proszę o pomoc.
szkoda słów ale , focus diagnostykę silnika ma na pinach 2 i 10 (scp -standard corporate protocol ) transmisja pwm . czyli vag się nada jedynie do tarcia chrzanu szukaj fejsu obsługującego PWM (no i programu do niego )
Konkretna diagnostyka dedykowanym sprzętem, to jedno. Sprawdzenie wiązek to drugie. Sprawdzenie alternatora . Po diagnostyce można będzie szukać konkretnych przyczyn problemu.
sprawdzali auto i każdy mówi że jest ok. To powiedz im że mocy brak i nie jedzie. Jakaś diagnostyka w ogóle była robiona , czy też nie.
Zrób diagnostykę i podaj błędy jeżeli będą.
to jeszcze zwykły :-) majzel jak mówisz. Diagnostyka nic nie pokazuje, bo im pali normalnie. Może to stacyjka przerywa? Pozdrowienia
Czego Ty byś oczekiwał od forum? Robiłeś diagnostykę w chwili gdy nie odpala?
Może niejasno wyraziłem się.To było pytanie,dziękuje za wyjaśnienia odnośnie moich problemów.Spróbuję przeczyścić zawór i chyba udam się do fachowca,który przeprowadzi diagnostykę jakimś profesjonalnym sprzętem.Pozdrawiam
Naładuj akumulator lub wymień,potem zrób diagnostykę i napisz co wyszło. Pozdr.
Ford używa do komunikacji protokołu J1850 PWM, diagnoza na pinach 2 i 10 złacza obd2
niestety nic więcej nie dostałem (a może powinienem). Czy to może oznaczać , ze diagnostyka została zrobiona nierzetelnie? W jaki sposób mogę uzyskać te dane? pozdrawiam
Jedz na diagnostykę komputerową może coś się wyjaśni.
podlacz na diagnostyce pod eobd i skasuja usterki napewno taniej jak w serwisie
"przerywa" i zapala sie kontrolka swiec zarowych. Świece żarowe nie pełnią tu takiej roli jak te jednostek benzynowy. Ta kontrolka może oznaczać układ wtryskowy. Zanieczyszczenie w paliwie itp. Tak jak koledzy pisali, w ciemno nikt nie doradzi, jedź na diagnostykę komputerową.
Nie byłeś na diagnostyce tylko na odczytaniu błędów. Diagnostyka polega na wyciąganiu wniosków przy podglądzie parametrów rzeczywistych. Czytanie kosztuje 50 do 100zł a dobra diagnostyka od 100 w wzwyż.
Reasumując takie wrażenie jakby raz dostawał mocy na niższych obrotach a raz na sporo wyższych Trzeba wykonać, choćby podstawowe jakieś pomiary, wdrożyć diagnostykę. Na podstawie tak skromnego opisu, nikt, nic sensownego nie odpowie.
w Pobiedziskach masz gazownika Mhmm , w TDCi , jasne... prócz gazu,robi diagnostykę więc raczej ciemne
Skąd wiadomo, że turbo nie daje (ono cały czas chodzi) A jeżeli świeci się kontrolka błędu silnika to auto może być w trybie awaryjnym i ... ma się wrażenie że nie daje. Najpierw diagnostyka, odczyt błędów z auta i zapodanie je na forum a później będziemy zgadywać :)
To źle te pieniążki wydałeś,skoro ewidentnie rzuca błędem na desce, a "spece" do których jeździsz nic nie potrafią z tego wywnioskować.Zrób porządną diagnostykę w dobrym warsztacie.
Tak kolego. Zrób diagnostykę i może szybciej znajdziesz usterkę a nie wydasz tyle kasy!!
Więc czas byś zrobił diagnostykę. Auto samo mówi co go boli.
Szkoda, że nie ma zakończenia tego wątku bo mam ten sam problem z naszym fordem. Jesteśmy na etapie diagnostyki.
Niekoniecznie serwis pompy, a ustawienie rozrządu może być złe Dodano po 1 diagnostyka, czytanie parametrów to podstawa. Pozdrawiam
Poterzeba diagnostyki np.Forscan
Po raz tysiąc pięćset siedemdziesiąty dziewiąty raz wyjaśniamy na Elektrodzie, że diagnostyka nie polega wyłącznie na czytaniu błędów. Szpenio co ma w ręku komputer i połączył się z samochodem, tytułuje się diagnostą, musi diagnozować. Pracuje na podstawie objawów i dostępnych informacji. Czy nie powinien wziąść kompa na kolana i przejechać się z tobą....
Nie rozumiem - jakim cudem turbo nie działa, a błędów brak? Przyznaj że używasz jakiegoś śmiecia typu "elm" do diagnostyki.
Chciałem kupić do mojego Forda Focusa MK2 jakiś interfejs diagnostyczny. Znalazłem ELM327, ale dowiedziałem się z Elektrody, że równie dobrze mógłbym kupić kolbę do lutowania rynien z myślą o lutowaniu SMD 0402. Nie słuchaj dekarzy. Robiłem diagnostykę ELM-mem focusa II programem forscan. Błędy odczytane, skasowane. Tym samym ELM-em wykonałem procedurę...
Diagnostyka... i wszystko w temacie na chwilę obecną, a gdybyś poszperał w internecie to kilka teorii byś znalazł na temat tej usterki w TDDI.
Dodam, że z przodu brak czujników zderzeniowych. To niby w jaki sposób odpaliły poduchy? Zrób diagnostykę to się dowiesz co jest nie tak.
Po przekręceniu kluczyka świecą kontrolki na liczniku i podświetlenie ,brak reakcji rozrusznika skrzynia w pozycji P automat. W diagnostyce jest tylko komunikacja z licznikiem , bezpieczniki sprawdzone
focus focus instrukcja focus focus sprzeglo diagnostyka autobusów
listwa grzejna podłączenie stałe elektryczne wskazania wilgotności
fiatt freemont gramofon daniel obroty
Chromecast przerywa streaming Vectra i TuneIn Pro po aktualizacji TV Smart Go zawiesza się na Chromecast po minucie