Zamykam. Auto na diagnostykę.
No dobra zagalopowałem się :D Po prostu potrzebna diagnostyka.
Coś się zepsuło. Gdzie jakakolwiek diagnostyka???
wystarczy przywarcie lini komunikacyjnej i wszystko leży może warto odpinać moduły i robić diagnostykę
Dokładnie, pierwsze sprawdź akumulator, pierwsze przymrozki i mógł wyzionąć ducha. Później ładowanie na końcu diagnostyka i sprawdzenie mas.
Przyczyn może być kilka, od karty, po blokadę stacyjki, odpowie na to tylko diagnostyka.
To prawda , diagnostyka!!!!!
Co do czujnika ciśnienia doładowania to mam ten sam problem, brak mocy, jak zgaszą i wsadzę kartę jeszcze raz wszystko wraca do normy. Ktoś ma jakieś jeszcze pomysły ? Jest jeden pomysł -diagnostyka
tak jak kolega wyzej pisze odczyt bledow, diagnostyka i dopiero mozna cos pomoc....
Chciałbym dołożyć do tego wszystkiego że po ściąganiu karty nie można zamknąć samochodu. :crazyeyes: A po naszemu :?: I dalej nie wiemy czy pojazd ma Hands Free . I to co pisał koleś kit . Jakaś diagnostyka .
Czyli anteny na słupkach i z tyłu nie widzą karty, ale to winien wykryć clip!! tak jak klamki( czyli diagnostyka!!!!!!)
Diagnostyka komputerowa da odpowiedź.
Jakaś diagnostyka?
Silnik kręci, ale nie odpala. Czerwona doda nie gaśnie lecz świeci ciągłym światłem. Nic nie zdziałasz bez diagnostyki, moim zdaniem zbieg okoliczności. O renault i kartach było dużo lecz podstawa to diagnostyka.
Diagnostyka podpowie
Diagnostyka. Zamykam.
Diagnostyka?
Diagnostyka znajdzie problem.
Trudno określić, powodów może być wiele, niektóre poważne. Dokładniejsze informacje da diagnostyka komputerowa - wskazane zrobić ją jak najszybciej. .
Diagnostyka CLIP.
Moja szklana kula mówi, że coś się popsuło. Kolego, diagnostyka!!!
Diagnostyka do zrobienia.
Immo zostaw w spokoju, nigdy przenigdy nie zgasi silnika już uruchomionego. Problem leży w tym, że Twoje auto nie widzi obrotów wału, Diagnostyka plus czujnik do wymiany pewnie.
Sprobuje scisnac reka rure od intelcoolera powinna puchnac. Co ma puchnąć i co chcesz ściskać? Widziałeś na oczy "rury" o których piszesz?Wiesz z jakiego tworzywa są wykonane? Wiesz co oznacza określenie diagnostyka?
Wyłacz klimie i zobacz czy się zmieni. Jeśli nie dobra diagnostyka komputerowa.
Jeżeli jest poprawne to do naprawy tablica przyrządów. Otrzymałeś wyczerpującą odpowiedź. Błędów w diagnostyce nie będzie.
Pozostaje jeszcze wiazka od czujnika do sterownika jeśli jest prawidłowo zdiagnozowana usterka Czym była robiona diagnostyka? Czy błąd pozostaje nadal mimo wymiany czujnika
Była jakaś diagnostyka komputerem? Mogą to być zacinające się wtryskiwacze, ale najpierw potrzebna jest jakaś diagnostyka.
Kończy się pewnie żywot czujnika obrotów wału, to tak statystycznie. Wskazana diagnostyka.
Poruszaj gwałtownie kierownicą w prawo i lewo jak włożysz kartę .Jak nie pomoże to diagnostyka .
Po odłączeniu silniczka, silnik gaśnie od razu więc jednak jest sprawny. Pozostaje komputer i diagnostyka
A może diagnostyka komputerowa?
Błędy jakie są? Ciśnienie paliwa podczas skręcania? Może pompka paliwa kończy żywot jest po prawej stronie. Najpierw diagnostyka.
Błędy sczytywałeś, jak tam przepływka ,wtryski,erg, czujniki temperatury płynu, powietrza,ogólnie jak diagnostyka.
Witam. Jestem w posiadaniu renault clipa z dwoma kablami przyłączeniowymi ODB i RT. Diagnostyka Laguny II przez ODB przechodzi bez problemów. Laguny I przez RT - brak komunikacji z clipem. Laguna I jest z roku 1994 i z tego, co się orientuję to występuje różnica między gniazdami RT do 1996r i od 1996r. Potrzebuję schemat tych gniazd, żeby sprawdzić,...
Dane, zegar, Master Interrupt Request czyli przerwanie. Naprawdę tak ciężko zrozumieć ze to sygnał cyfrowy jest nie steruje tylko pilotem ale całą komunikacją z radiem od wyświetlacza przez diagnostykę po pilot??
Sprawdz czytnik karty .. A po co, jak to free hands i działa ok? Jak prawi Spinacz-diagnostyka/parametry.
Diagnostyka . Możliwości jest dużo :|
To jest kontrolka o błędzie w układzie wtryskowym. Pierwsza sprawa to konkretną diagnostyka i clipem radzę żeby sie nie orobic później na darmo. Ogólnie masz problem z przepustnica, kablami, wtyczka, lub sterownikiem silnika. Jeśli okaże się że sterownik pisz na priv pomogę. Ale na początek diagnostyka i po koleji. Przepustnica wtyczka kable sterownik....
Pytałem w trzech stacjach i w każdej z nich nie mieli kompatybilnego interfejsu z tym rocznikiem laguny. Czy tylko diagnostyka może pomóc??
Co się stało ze starym ECU? Jest z nim diagnostyka po włożeniu do auta? Wytłumacz dokładnie co gdzie chciałeś zapisać. Chciałeś zrobić flash sterownika? Wsad ze starego zapisać do nowego?
Może elektrozawór poszedł w skrzyni? Trzeba zrobić diagnostykę komputerową
Sprawdź jeszcze kodowanie czy pasuje do laguna 2.
może diagnostyka na początek co?
No bo może nie dostaje paliwa, lub tysiąc innych powodów. Sprawdziłeś już coś? Jakaś diagnostyka, filtry?
Pojechać na diagnostykę!
To sprawa z zaworami aktualna. Zrób diagnostykę.
TAK może tak się dziać :) w domu możesz podmienić czytnik jak masz od kogo , bo to element nie kodowany ( chodź nie obstawiał bym czytnika nie spotkałem się jeszcze z jego uszkodzeniem ) to jest takie gdybanie - Clip diagnostyka
Pisałem post wcześniej że tak jest w Lagunie I ph1. W ph2 diagnostyka tylko po K, L.
Diagnostyka? Coś było robione?
A diagnostyka była przeprowadzona?
Może silnik został przegrzany, albo jak kolega wyżej sugeruje rozrząd. Zrób jeszcze diagnostykę.
Sprawdzić wiązkę, diagnostyka komputerowa prawdę powie.
dobrze jak byś opisał jakimi błędami wali ster.....no i konkretna diagnostyka zdała by się.....
Tylko i wyłącznie diagnostyka. Z podglądem parametrów.
Wskazana diagnostyka w pierwszej kolejnosci
czujników indukcyjnych jest od cholery w silniku niektóre odpowiadaja za moc inne nie diagnostyka błędy wartosci
Dlatego diagnostyka a nie odczyt błędów.
Pozostaje wróżenie z fusów lub szybka i pewna diagnostyka platformą CLIP...
Wykonaj diagnostykę używając interface Clip.
sa zamienniki , koszty w zaleznosci od modelu 350-500 pln popytaj w sklepach i na alegro, ale zani wydasz CASH pojechalbym na diagnostyke silnika i powinien pokazac bledy, w silniku DCI (nastepca DTI) masz w sumie ok 25 roznych czujnikow ktore przesylaja dane do kompuera ktory na tej podstawie dozuje mieszanke itd wiec przyczyn moze byc duzo, nie napisales...
Jeśli pisze SWITCH OFF INGITION ( wyłącz zapłon) i świeci czerwona kontrolka stop to należy bezwłocznie zgasić silnik ponieważ może dojść do jego uszkodzenia. Najczęściej przyczyną jest układ wtrysku paliwa. Chyba że komputer zwariował i wyświetla dziwne komunikaty a wszystko jest w porządku ( jeśli to Laluna 2001-2005 to wszystko możliwe). Tak czy...
witam. Pompa jest w zbiorniku. Sprawdź czy nie masz zbyt wysokiego ciśnienia na listwie. często pada regulator, jest przy pompce. ogólnie i tak musisz wymienić cała pompke. Jeżeli czujnik na listwie pokazuje za wysoka wartość to pompką nie będzie pracowała. Czyli najpierw clip i diagnostyka. Bo pompką tania nie jest. A nawymieniasz się i dalej będzie...
Bo Ty właśnie dokładnie takich samych szukasz, abyś miał gotową odpowiedź. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic86... Ale na początek i tak diagnostyka, diagnostyka, i jeszcze raz diagnostyka komputerowa.
Chodziło mi o diagnostykę komputerową.
Czym robiłeś diagnostykę?
Diagnostyka, tylko i wyłącznie.
Nie wiadomo, równie dobrze może Ci tłuc niedokręcony amortyzator. Jedź na diagnostykę
Zegary nie wywalą na ekranie błędu czujnika temperatury bo informacja o temperaturze leci po CANie. Wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo, diagnostyka komputerowa zrobiona?
Co pokazała diagnostyka komputerowa? Diagnostyka, nie przeczytanie błędów.
Czujnik ciś. oleju podłączony? Diagnostyka jakaś była?
Jeżeli wszystko jest ok to nie powinien wracać. Żarówki są powiedzmy prawidłowe. Napewno błąd jest od żarówek? Może to zbieg okoliczności. Podstawa to diagnostyka później będziemy myśleć.
Próbowałeś na plaka z odpiętymi wtryskiwaczami aby nie dawkowała paliwa i czy będzie chodzi dłużej? Możesz zobaczyć w parametrach obroty wału, przepływomierz powietrza,? Oby dwóch parametrów nie mam mam tylko te które sam mało mi potrzebne dlatego czekam aż znajomy mechanik przyjedzie z swoim komputerem i zrobi diagnostykę
Włącz R następnie zbliż ucho do każdego z czujników parkowania (przez te dwie sekundy kiedy system jest załączony) sprawny czujnik wydaje charakterystyczne ciche klikanie Jeżeli nie słychać klikania to jest uszkodzony czujnik lub okablowanie. To jest jakaś alternatywa dla diagnostyki komputerowej
Chyba orientujesz się, że ten silniki jest całkowicie kontrolowany przez elektronikę. Producent w celu diagnozy przewidział możliwość komunikacji komputera silnika z zewnętrznym urządzeniem diagnostycznym. Czarny dym może mieć dziesiątki przyczyn. Żeby ją ustalić należy obserwować parametry pracy silnika w momencie występowania dolegliwości. To się...
Hmm i to samo było co u mnie. Warto czasem zainwestować w dobrą diagnostykę.
Diagnostyka testerem wiele wyjaśni.
No, ale raczej z powodu tak dodatniej temperatury klimatyzacja powinna działać...dobra diagnostyka clipem...
Co przeczytałeś do tej pory, co sprawdziłeś? Silniki dobrze opisane, diagnostyka komputerowa co mówi?
Jedź na diagnostykę
Kolego tu masz co po kolei sprawdzać , niestety musisz podjechać na Clipa.
Diagnostyka..zapewne problem z przepustnica występuje
I można tak tłuc, że diagnostyka to nie tylko czytanie błedów.
Jedź na diagnostykę
sprawdź przelewy na wtryskach i ciśnienie paliwa podczas startu. Diagnostyka a nie czytanie błędów
Dowie siępani jak zrobią diagnostykę .
Wymień osuszacz Przecież taki porady są szkodliwe... A autor zabiera auto na diagnostykę clipem i powinno się wiele wyjaśnić...
Diagnostyka by sie przydała, wartosci?
Może nie podpięty czujnik wałka rozrządu .Najlepiej zrobić diagnostykę
Dzięki za porady...jadę dziś na diagnostykę .
Jest czego, diagnostyka komputerowa pozwoli zdiagnozować problem.
Blacharsko w sensie nie miało kolizji skutkującej odkształceniem elementów nadwozia np. kielicha, podłużnicy. Niestety nie mam wyników diagnostyki, pozostaje mi kolejna diagnostyka na innej stacji :/
Hmm to czemu nie odpala laguny?. żadnej reakcji słychać tylko klik klik Zapewne diagnostyka dużo nie wniesie. Sprawdź przekaźniki (podmień ten który "pyka"), wiązkę i rozrusznik.
Akurat w Renault jest powiązany immobiliser z alarmem i centralnym zamkiem. Czasami zdarza się, że auto nie chce zapalić i wtedy pomaga zamknięcie i ponowne otwarcie auta pilotem w kluczyku, ale jeśli pilot nie działa to może być problem. Dlatego podstawowa sprawa to diagnostyka komputerowa. Pozdrawiam.
czyli trzeba jechać do serwisu na diagnostykę ?
Diagnostyka normalnym sprzętem a nie fejsikiem wyjaśni temat.
Na początek diagnostyka komputerowa. Zapewne masz skrzynię dwusprzęgłową DPS6 (6DCT250).
Możliwe, że czytnik karty się uszkodził. W czytniku jest taki czujnik obecności karty, jak nie załapie to są takie objawy, To kawałek plastiku, lubiący pęknąć.. Pozdr. J. W przypadku uszkodzenia czytnika nie włącza się zapłon, a tu rozrusznik kreci więc zapłon jest odam, że stało mi się to gdy autko chodziło sobie na wolnych obrotach jakiś czas i nagle...
Za obroty w Twoim silniku odpowiedzialna jest sonda lambda znajdująca się w kolektorze wylotowym i bez sprawdzenia prawidłowości jej działania trudno będzie usunąć tą usterkę. Sprawdź wzrokowo poprawność połączenia sondy (może obluzowana jest wtyczka, albo skorodowane styki). Jeśli to nie pomoże, pozostaje Ci tylko diagnostyka komputerowa. Pozdrawiam
A słyszałeś kiedy o czyś takim jak diagnostyka? Zawory kiedy ostatnio regulowane?
renault laguna diagnostyka diagnostyka renault laguna diagnostyka autobusów
nieprzyjemny zapach klimatyzacja zasilanie częstotliwość światła
skasował windowsa układ opóźnienia załączenia
Sterowanie alternatorem Valeo TG15C135 - PWM i ECU Schemat sterowania alternatorem TG15C135 w Citroën C4 Picasso 1.6 HDi