Zamykam. Auto na diagnostykę.
wystarczy przywarcie lini komunikacyjnej i wszystko leży może warto odpinać moduły i robić diagnostykę
To prawda , diagnostyka!!!!!
Czyli anteny na słupkach i z tyłu nie widzą karty, ale to winien wykryć clip!! tak jak klamki( czyli diagnostyka!!!!!!)
Dokładnie, pierwsze sprawdź akumulator, pierwsze przymrozki i mógł wyzionąć ducha. Później ładowanie na końcu diagnostyka i sprawdzenie mas.
Jakaś diagnostyka?
Moja szklana kula mówi, że coś się popsuło. Kolego, diagnostyka!!!
tak jak kolega wyzej pisze odczyt bledow, diagnostyka i dopiero mozna cos pomoc....
Diagnostyka. Zamykam.
Diagnostyka komputerowa da odpowiedź.
Była jakaś diagnostyka komputerem? Mogą to być zacinające się wtryskiwacze, ale najpierw potrzebna jest jakaś diagnostyka.
Kończy się pewnie żywot czujnika obrotów wału, to tak statystycznie. Wskazana diagnostyka.
Po odłączeniu silniczka, silnik gaśnie od razu więc jednak jest sprawny. Pozostaje komputer i diagnostyka
Poruszaj gwałtownie kierownicą w prawo i lewo jak włożysz kartę .Jak nie pomoże to diagnostyka .
Błędy jakie są? Ciśnienie paliwa podczas skręcania? Może pompka paliwa kończy żywot jest po prawej stronie. Najpierw diagnostyka.
Diagnostyka znajdzie problem.
Błędy sczytywałeś, jak tam przepływka ,wtryski,erg, czujniki temperatury płynu, powietrza,ogólnie jak diagnostyka.
Wyłacz klimie i zobacz czy się zmieni. Jeśli nie dobra diagnostyka komputerowa.
Diagnostyka do zrobienia.
Trudno określić, powodów może być wiele, niektóre poważne. Dokładniejsze informacje da diagnostyka komputerowa - wskazane zrobić ją jak najszybciej. .
Immo zostaw w spokoju, nigdy przenigdy nie zgasi silnika już uruchomionego. Problem leży w tym, że Twoje auto nie widzi obrotów wału, Diagnostyka plus czujnik do wymiany pewnie.
A może diagnostyka komputerowa?
TAK może tak się dziać :) w domu możesz podmienić czytnik jak masz od kogo , bo to element nie kodowany ( chodź nie obstawiał bym czytnika nie spotkałem się jeszcze z jego uszkodzeniem ) to jest takie gdybanie - Clip diagnostyka
Pozostaje jeszcze wiazka od czujnika do sterownika jeśli jest prawidłowo zdiagnozowana usterka Czym była robiona diagnostyka? Czy błąd pozostaje nadal mimo wymiany czujnika
Dane, zegar, Master Interrupt Request czyli przerwanie. Naprawdę tak ciężko zrozumieć ze to sygnał cyfrowy jest nie steruje tylko pilotem ale całą komunikacją z radiem od wyświetlacza przez diagnostykę po pilot??
No bo może nie dostaje paliwa, lub tysiąc innych powodów. Sprawdziłeś już coś? Jakaś diagnostyka, filtry?
Jeśli pisze SWITCH OFF INGITION ( wyłącz zapłon) i świeci czerwona kontrolka stop to należy bezwłocznie zgasić silnik ponieważ może dojść do jego uszkodzenia. Najczęściej przyczyną jest układ wtrysku paliwa. Chyba że komputer zwariował i wyświetla dziwne komunikaty a wszystko jest w porządku ( jeśli to Laluna 2001-2005 to wszystko możliwe). Tak czy...
Chyba orientujesz się, że ten silniki jest całkowicie kontrolowany przez elektronikę. Producent w celu diagnozy przewidział możliwość komunikacji komputera silnika z zewnętrznym urządzeniem diagnostycznym. Czarny dym może mieć dziesiątki przyczyn. Żeby ją ustalić należy obserwować parametry pracy silnika w momencie występowania dolegliwości. To się...
może diagnostyka na początek co?
Możliwe, że czytnik karty się uszkodził. W czytniku jest taki czujnik obecności karty, jak nie załapie to są takie objawy, To kawałek plastiku, lubiący pęknąć.. Pozdr. J. W przypadku uszkodzenia czytnika nie włącza się zapłon, a tu rozrusznik kreci więc zapłon jest odam, że stało mi się to gdy autko chodziło sobie na wolnych obrotach jakiś czas i nagle...
To jest kontrolka o błędzie w układzie wtryskowym. Pierwsza sprawa to konkretną diagnostyka i clipem radzę żeby sie nie orobic później na darmo. Ogólnie masz problem z przepustnica, kablami, wtyczka, lub sterownikiem silnika. Jeśli okaże się że sterownik pisz na priv pomogę. Ale na początek diagnostyka i po koleji. Przepustnica wtyczka kable sterownik....
Nie wiadomo, równie dobrze może Ci tłuc niedokręcony amortyzator. Jedź na diagnostykę
Czym robiłeś diagnostykę?
Sprawdzić wiązkę, diagnostyka komputerowa prawdę powie.
Hmm i to samo było co u mnie. Warto czasem zainwestować w dobrą diagnostykę.
Pytałem w trzech stacjach i w każdej z nich nie mieli kompatybilnego interfejsu z tym rocznikiem laguny. Czy tylko diagnostyka może pomóc??
Pozostaje wróżenie z fusów lub szybka i pewna diagnostyka platformą CLIP...
Bo Ty właśnie dokładnie takich samych szukasz, abyś miał gotową odpowiedź. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic86... Ale na początek i tak diagnostyka, diagnostyka, i jeszcze raz diagnostyka komputerowa.
Wskazana diagnostyka w pierwszej kolejnosci
No chyba nie Laguna II od spryskiwacza ma swoją oddzielną kontrolkę. Jeśli ma wyświetlacz, wtedy nie ma kontrolki. Guzik prawda mam przed sobą ksiązke serwisowa i czy ma wyświetlacz czy nie.Na wyświetlaczu by mu się pojawił komunikat MINI LIQUUIDE LAVE GLACE. Dodano po 1 A SERVICE informuje o wizycie w salonie w serwisie renault lub diagnostyka komputerowa.
Chodziło mi o diagnostykę komputerową.
Jedź na diagnostykę
Dlatego diagnostyka a nie odczyt błędów.
Może nie podpięty czujnik wałka rozrządu .Najlepiej zrobić diagnostykę
Zegary nie wywalą na ekranie błędu czujnika temperatury bo informacja o temperaturze leci po CANie. Wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo, diagnostyka komputerowa zrobiona?
Jedź na diagnostykę
Czujnik ciś. oleju podłączony? Diagnostyka jakaś była?
Sprawdź jeszcze kodowanie czy pasuje do laguna 2.
Dowie siępani jak zrobią diagnostykę .
Dzięki za porady...jadę dziś na diagnostykę .
Diagnostyka, tylko i wyłącznie.
Jeżeli wszystko jest ok to nie powinien wracać. Żarówki są powiedzmy prawidłowe. Napewno błąd jest od żarówek? Może to zbieg okoliczności. Podstawa to diagnostyka później będziemy myśleć.
Co pokazała diagnostyka komputerowa? Diagnostyka, nie przeczytanie błędów.
Co przeczytałeś do tej pory, co sprawdziłeś? Silniki dobrze opisane, diagnostyka komputerowa co mówi?
Diagnostyka testerem wiele wyjaśni.
wystarczy narazie zczytać błędy , nie masz sprzętu to jedź do byle lepszego warsztatu z diagnostyką
No, ale raczej z powodu tak dodatniej temperatury klimatyzacja powinna działać...dobra diagnostyka clipem...
Akurat w Renault jest powiązany immobiliser z alarmem i centralnym zamkiem. Czasami zdarza się, że auto nie chce zapalić i wtedy pomaga zamknięcie i ponowne otwarcie auta pilotem w kluczyku, ale jeśli pilot nie działa to może być problem. Dlatego podstawowa sprawa to diagnostyka komputerowa. Pozdrawiam.
Często z przodu wypadają czujniki. Jeszcze częściej padają pompy na czujnik ciśnienia... Czekamy na diagnostykę.
sprawdź przelewy na wtryskach i ciśnienie paliwa podczas startu. Diagnostyka a nie czytanie błędów
Diagnostyka by sie przydała, wartosci?
Jest czego, diagnostyka komputerowa pozwoli zdiagnozować problem.
Urządzenie do diagnostyki komputerowej auta.
Wymień osuszacz Przecież taki porady są szkodliwe... A autor zabiera auto na diagnostykę clipem i powinno się wiele wyjaśnić...
+- 50, 80zł, w zależności od regionu
A słyszałeś kiedy o czyś takim jak diagnostyka? Zawory kiedy ostatnio regulowane?
A diagnostyka komputerowa była ?? jakieś błędy??
Ale wiesz że auto ma złącze do zrobienia diagnostyki?
diagnostyka clipem była robiona?
blokady sa zalozone na rozrzad, a auto bylo w serwisie i diagnostyka tez nic nie wykazala,
Clip i diagnostyka na pewno rozwiąże problem w 50% .
Podstawą to diagnostyka, bo tak będziesz szukał do.......... śmierci.
A widział kiedy jeden z drugim w lagunie z klimatyzacją automatyczną opornicę i termobezpiecznik? kolega sasha1243 nic nie mówił o klimatronicku, bo jeżeli jemu chodzi o manual to będzie najprawdopodobniejsza przyczyna. chomikuj.pl/drimkast/Diagnostyka+samocho... tutaj...
Może jakaś diagnostyka CLIPem? To stare auto ale coś powinno pokazać.
Już doradzam: DIAGNOSTYKA. W przeciwnym wypadku to tylko wróżka pozostaje.
kolego zacznij od wyczyszczenia przepływomierza
Diagnostyka CLIPem. Bez tego ciężko ruszyć z miejsca.
Padło ładowanie, więc robimy diagnostykę mechaniczną, pasek alternatora, alternator, jak jest ok to miernik, kontrolka, schemat.... Nie pogardziłbym też sprzętem o nazwie Clip.
Proponowałbym dobrą diagnostykę. Przyczyn może być wiele.
Za 40 czy 50 zł, to sobie błędy poczytasz. Diagnostyka to 150 - 200 zł. Widzisz różnicę?
przyczyn może być cała masa podjedz na diagnostykę najlepiej Clipem
Skoro pali się kontrolka od immo to nie odpali. Musisz sprawdzić czy karta jest ok, to że radio i navi działały nie oznacza sprawnej karty. Jeżeli na testerze wyjdzie że karta ok to potrzeba dalszej diagnostyki.
Diagnostyka coś powie o stanie reduktora i wtryskiwaczy. Filtry oczywiście wymieniłeś?
No to go wymień i zrób diagnostykę Clipem. Diagnostykę, nie czytanie błędów.
Raczej to nie przez kartę . Gdyby było coś nie tak z kartą auto by nie odpaliło . Robiłeś diagnostykę komputerową ?
byłem na komputerze na diagnostyce nie pokazuje błędu
Wiem że diagnostyka bedzie tańsza i prostsza. Ale pytam panów mechaników, którzy prawdopodobnie są tutaj, w jaki sposób sprawdzić TPS innym sposobem niż diagnostyka komputerowa np. przy pomocy miernika.
Tak się przyglądam i czytam te wasze propozycje błędów i widzę trzeba zrobić loterie chyba co za błąd występuje zamiast zrobić konkret diagnostykę odpowiednim sprzętem.
Tu znajdziesz prawie wszystko :) http://www.lagunav6.prv.pl/
No to pewnie trzeba to naprawić. Przez forum nie da się tego zrobić. Tak samo, jak przeprowadzić pomiarów i diagnostyki.
No i się narobiło Panowie i Panie Przede wszystkim miałem problem z pompą hamulcową, wyglądała na "miękką" jak już pisałem. Zamówiłem używkę z 2000 r te same numery ten sam model, miała być wymontowana z auta. Przyjechała sucha. W warsztacie po obdarzeniu zamontowanej fabrycznie pompy i mocujących ją śrub, różnymi przymiotnikami, niekoniecznie lirycznymi...
skoro powiadamia o błedzie to diagnostyka na dziendobry z reszta cie poprowadzi warsztat sam
a samochód nadal nie pali zaznaczam KRĘCI Skorzystaj z pomocy fachowca, nie pseudo. Ten nauczył samochód kręcić, z czasem może zacząć i przeklinać. Na poważnie, jedynie solidna diagnostyka, właśnie wtedy, gdy nie odpala.
EGR tam padał, to się zgadza, FAP-a jeszcze tam nie wymieniałem, pewnie wystarczyło ustawić parametr "po wymianie filtra", wyjechać na trasę i rura aby wypalić. Diagnostyka Kolego, nie da rady inaczej.
Diagnostyka ---> aktywacja komponentu w testach sterownika UCH lub USM. Jeśli działa to UCH lub USM nie widzi żądania aktywacji klaksonu z kiery. Jeśli nie działa to usterka w UCH lub USM.
Bylem na diagnostyce w serwisie Renault i oto wyniki : Kontrola defektów : 14D Obwód opróżniania kanistra CC.1 7G Obwód czujnika wałka rozrządu i jescze dwa ,ktore serwisant opatrzył notatką - ''defekty zapamiętane'' Obwód prędkości samochodu Czujnik MPA, czy ktos moze mi to wyjasnić ?? Dodam że kazano mi przyjechac jeszcze raz jak pojeżdzę troche i...
A co mówi diagnostyka? Tak w ciemno nikt Ci nie pomoże. Za mało danych.
Odpala bez problemu,a co nr błędu to niestety w warsztatch nie dają do ręki diagnostyki
A tam!!!! wymienić zawór i heja, potem będzie więcej klientów zdesperowanych, nie wiem dlaczego odwodzicie zainteresowanego od roboty Nie robią pseudo diagnostykę co raz częściej.....
Udrożnij i wymyj EGR jak nie pomoże diagnostyka (komputer)może też być babol w obudowie sprzęgła
renault laguna diagnostyka diagnostyka laguna diagnostyka renault
wskazania obrotomierza bezpiecznik klatka schodowy volvo silnika
zawór drenażowy nivona wymiana zakłucacz sygnału
Wieża audio nie włącza się - możliwe przyczyny i rozwiązania Jak uruchomić skrypt BAT bez widocznego okna?