Myślisz,że pomoże instalacja mieszana koncentryk i UTP. Ja tylko czytam to, co napisałeś - a napisałeś: przy rejestratorze jest kabel UTP wychodzi z zagipsowanej dziury i na końcu posiada Baluna pasywnego.Linia idzie do drugiego budynku i wychodzi z niej koncentryk To chyba jest połączenie "mieszane"? Kamerka śmiga (testowa),ale są dziwne kolory (...)...
Tak dobrze licze ,🙂w tym Gnieźnie co zaznaczyłeś brak pinów 31 i 33 VF7GB9HWC8J070762 Vin auta . Pzd . OK, czyli M59. To zmienia postać rzeczy, bo nie jest Full CAN- tylko CAN-VAN. https://obrazki.elektroda.pl/3094124000_... 1 - + za stacyjka 2 - niewykorzystane 3 - niewykorzystane 4 - masa nadwozia 5 - masa nadwozia 6 - niewykorzystane...
Płacisz za do 20Mb/s.masz ponad 11Mb/s więc wszystko zgodnie z umową więc palcem nie kiwną , potrzebna diagnostyka linii ADSL na routerze.
Wiec jak odczytales bledy? Test kompletny, to pierwsza linia w zakladce "diagnostyka".
Centralka ABS +30 na styku 2 oraz 3 , +15 na styku 18 , linia zabezpieczona bezpiecznikami F04 i F42 w komorze silnika. Masa centrali styk 1 oraz 4 , styk 11 linia K diagnostyka. I tylko nie pytaj jak to sprawdzić
Z silnikiem sie połaczysz bez problemu na lini K z audi B4.
Tam alternator nie wysyła nić po żadnej magistrali . Diagnostyka jest po k-linii k . Can-u to tam nie było przez kolejne 10 lat . Od 2005 w górę jest magistrala can czyli Altea , Golf 5 Turan to mniej więcej pierwsza generacja aut wyposażonych w magistralę can z grupy VAG .
Witam. CAN High pin 7. Can Low pin 15 połączone bezpośrednio z ECU. Zalecam sprawdzenie bezpieczników. Przedział silnikowy. Bezpiecznik F27=30A i czy jest zasilanie linii 15 na tym bezpieczniku. Jeśli jest napięcie na F27, to wina leży po stronie BSM. Nie trzeba niczego podmieniać ani kodować. Od kiedy piny 7 i 15 w gnieździe OBD2 mają coś współnego...
Najpewniej radio.
Diagnostyka leci po starej linii K ale moduły wymieniają informację po CAN (jest jeszcze CAN modułu komfortu -szyby/zamki). Komunikacja na szynę CAN power train padła po całości. Czyli albo przewody albo któryś moduł sieje głupotami. Sprawdzenie modłów czy nie nadają głupot to wpięcie oscyloskopu w linie i przyglądniecie się przebiegom czy ładne kwadratowe...
A jak sprawa ciśnienia powietrza jest ok ? 3022 to usterka będzie na linii czujnika. Diagnostykę zrób ogólną szczególnie EBS-u, ECAS-u oraz ECAM-u jak jest.
Kabel ze ściany --> splitter ADSL --> telefon i modem. Starannie założyć trzeba złącza RJ i sprawdzić, czy kabel od modemu nie jest gdzieś uszkodzony. Warto by było przymocować jakoś kable na stałe do ściany, żeby nie majtały się przy złączach i połączeniach. A, i dobrze by było, żeby modem poszedł sobie jak najdalej od telefonu. Ale problem niekoniecznie...
A druga sprawa to jaka jest wymagana wartość rezystancji izolacji dla kabli 6kV i tak samo gdzie jest to zapisane. Dla nowych kabli norma PN-E-04700:1998 pkt. 4.12.5 zajrzyj też https://bezel.com.pl/2018/08/01/pomiary-... a pomiary eksploatacyjne po awarii lub odstawieniu z ruchu na dłużej niż 30dni https://www.operator.enea.pl/operator/in...
Pokaż diagnostykę linii ADSL z modemu.
To tak. Bez wpiętej czarnej kostki z CAN-em (czyli podany tylko + i masa) na sprawnym radiu powinno być podświetlenie wyświetlacza. Klawisze są niepodświetlone - je włącza sygnał świateł po CAN-ie. Jak jest inaczej to to raczej uszkodzone radio. Jeśli przyjmiemy, że radio jest sprawne. W opisie złącza zasilającego na radiu jest jeszcze tzw. linia K....
dlaczego jak skanuje vag to nie moge polaczyc sie z radiem w pozycji- 56 RADIO- , ??? pomoże ktoś rozwiąć te zagadkę ? Chorus II diagnostyka na linii K.
piotreksamba ok to zobacze później i dam ci znać .Gorzej jak nie będzie jej . A dlaczego jest to ważne co pisze na tej naklejce? tam powinna być nazwa ecu i po niej będzie wiadomo czy ma diagnostykę po linii k, iso czy can
Wejdź w konfigurację modemu, znajdź diagnostykę linii (ADSL) i pokaż te parametry.
Co się wyświetla po poleceniu: show power inline ? Zrób jeszcze diagnostykę linii: https://obrazki.elektroda.pl/7830406800_...
Znalazłem schemat dla AWX'a - diagnostyka tylko po linii K, jedynie CAN do komunikacji z zegarami. To było źle zainwestowane 35 zł :/ Musze poszukać czegoś z diagnostyką po CAN, np. z 1.9TDI PD BXE.
Diagnostyka wykazała brak komunikacji z modułami. To nie była diagnostyka a próba jakiejś tam diagnostyki. Diagnostyką to będzie np sprawdzenie linii komunikacji i zasilań modułów.
Trzeba ale nie w tym ,jak by nie zmostkować to by nie było gadania ze sterem .Bo w niektórych linia diagnostyki to jednocześnie linia kodowa.
Kolego w tym roczniku diagnostyka jest po linii K. Jak się nie mylę to pin 25 w niebieskiej wtyczce.
Może jest tam standardowy układ przetwornicy, a linia CAN dostarcza jedynie zewnętrzny sygnał 0/1 ją uruchamiający? Jakie symbole widnieją na układach scalonych?
Układ pinów w Twoim aucie jest typowy tj: zawiera piny GND (masa), B+(zasilanie) oraz MEN (linia komunikacyjna).Na stronie http://reverseengineering.road2.me/diagn... znajdziesz więcej informacji na temat diagnostyki MAzdy.
tutaj? Tak. zmienione I pokaż diagnostykę linii z modemu / routera ADSL. Problemy może robić router, eter, któryś z klientów lub dosył ADSL. jak mam to zrobić ?
Potrzebuje szybkiej odpowiedzi I gdyby ktoś mógłby podpowiedzieć jaki zestaw diagnostyczny kupić byłbym bardzo wdzięczny... :D diagnostyka po linii K L w 3pinowej wtyczce przy sterowniku jak napisane bylo wyżej a zdiagnozować można również euroscan-em http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... Pozdrawiam
To jest tylko moje domniemanie. Ja nie wiem co oznacza P0534 ( patrz ostatnia linia w zrzucie). Jak zrobi diagnostykę jedynym słusznym przyrządem ( CLIP :D ) to mu powiem co ma zepsute.
https://drive.google.com/drive/folders/1... Pakiet do testowania pamięci w kartach AMD + instrukcja. Ja tego programu jeszcze nie testowałem, bo siedzę głównie w NVIDII, ale koledzy ze wschodu ponoć stosują go z dużym powodzeniem. Zabawa w pomiary nie będzie tutaj miała dużego sensu, bo rzadko kiedy będziesz w stanie coś...
Jeżeli jest to kaseta ze złączem 35 polowym pin 3 - linia L, pin 13 - linia K.
Internet przerywa mi co okolo godzine, W czasie przerwy modem gasi lamkę synchronizacji do linii? Diagnostyka pokazuje słabą prędkość w dół przy niezłym SNR Margin. Alle błędów jest duzo. I to może być problemem. Zawsze tak było, że przerywało, czy to się zadziało od jakigoś czasu? Jak wygląda DOKŁADNIE okablowanie i podłączenie modemu w domu? Do linii...
Nie on niczym nie steruje ale poczekaj bo coś mi się nie zgadza. Skoro masz diagnostykę z ABS to linia diagnostyczna działa bo ABS jest na tej samej co ECU. Coś jest nie tak. Czym diagnozujesz to auto?
Na razie "wyłączam wtyczkę" - w następnym tygodniu będę "rzeźbił" - bo ten tydzień mam "wyjazdowy". Chcę (mam) dostać schemat elektroniki tego - zobaczymy. Wiesz - dziwne jest to, że jak "wróci" na swoje dawne miejsce to OK. A to raptem niecałe 2 metry. Tu jest zagadka. A to jest ta sama "linia zasilania". :cry:
Wiązki na liniach gniazdo - sterowniki sprawdzałeś?
Tam nie ma jednej linii K Silnik na pinie 4, abs bodaj 6, nadwozie (EIS/EZS, SAM przedni, górny panel na 20). Jak wóz zachowuje się tak jak się zachowuje to wyjął bym moduł SAM i wylał z niego wodę. Zobaczył bym też, czy nie zgnite piny na module BAS.
dzien dobry tak jak napsałem wcześniej , jeżeli to jest wtrysk mechaniczny diagnostyka nawet gdyby była niewiele ci pomoże , niestety trzeb sprawdzać poszczególne elementy,ustawienia lub regulować
sterownik silnika który masz teraz zamontowany nie dogada się z tym ABS ,nic nie zrobisz. W B5 był już CAN miedzy silnikiem, skrzynią, ABS . Był też komfort CAN (miedzy modułem komfortu a modułami drzwi). Diagnostyka była nadał po linii K .Dużo osób myli obecność komunikacji CAN między modułami z diagnostyką po CAN.
Mam do naprawy uszkdzona kasetę Wabco ABS D 446 003 403 0 Szukam schematu podłączenia instalacji. Interesuje mnie Zasilanie Zapłon Linia K - diagnostyka
Połączenie diagnostyka jest podpięte pod pin 7 w złączu OBD . Tzw. linia K
Szukaj na linii 3.3V
Nie jest to trudne, ta strona to biblia: https://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1... w skrócie, złącze niebieskie: 1 – Zacisk 15, plus 9 – Zacisk 31, masa 23 – Zacisk 30, plus 24 – Zacisk 31, masa 25 – Diagnoza własna / przewód K Tyle wystarczy do uruchomienia VCDSa i testowania ustawień wskazówek...
Cześć. Naprawiam moduł komfortu 8E0 959 433 BA po zalaniu. Wymieniłem już sporo skorodowanych rezystorów i poprawiłem ścieżki i przelotki. Próbuję się z nim połączyć za pomocą VCDSa po linii K (ten rocznik ma diagnostykę po linii K). Łączę się z nim poza samochodem. Driver L9637 przez którego przechodzi ta linia już jest sprawny, sygnał dochodzi nawet...
Poza immobilizerem to nie komunikują się te sterowniki między sobą po linii K. Służy ona do diagnostyki i wszystkie spięte są razem.
Cyfry przy przełączniku to numery pinów do których jest przyłączona linia K w danym położeniu przełącznika. Na stronie programu (multiecuscan.net) masz tabelę z wykazem obsługiwanych systemów w poszczególnych samochodach i na których pinach jest dostępna ich diagnostyka.
Jak pisałem - kabelek z Twojej aukcji to ISO-KKL, a w Grande Punto nie ma w ogóle linii K, cała diagnostyka chodzi po CAN.
Zanikające wskazania poziomu adblu może świadczyć o braku połączenia systemu na linii Can. Niestety trzeba to sprawdzić podłączając diagnostyką.
Ja jestem preferentem Włoskich kotłów więc postawiłbym na immergas eolo star. Jest on tej samel linii co Beretta junior tyle że ma elektroniczny wyświetlacz, auto diagnostykę itd.;) w Twoich stronach zapewne jest serwis Beretta jeśli o to pytasz;)
nie znam jeszcze obsługi tego clipa więc nie wiem czy wszystko dobrze klikam i jak mam rozumieć to co widać na screenie. W sumie to pokazuje więcej i bardziej konkretne , dodatkow w rodzimym języku, to co i skromniej w DDT2000 po francusku było ;-) Zacytuję jeszcze raz kolegę Tak lubię Espacy ale są trudne w naprawie , clip sam nie pomoże. . Błędu...
KKL łączy się bezproblemowo z autami z grupy VW do 2004 roku. W tych autach do diagnostyki nie jest wykorzystywana linia CAN a linia K ( we wcześniejszych modelach poniżej ~ 1996 również L). Także szukałbym problemu w przeróbce lub ustawieniach programu, który używasz.
Czym rożni się vcds,od vcds lite,skoro lite czyta z kkl,widzi wszystko na co pozwala lite. Tym że Lite jest to soft pod Vag-KKL i obsługuje auta do 2005 r. które mają diagnostykę po linii K i L. Nowsze modele łączą się po szynie CAN której ten kabel nie obsługuje. Do Twoich aut musisz kupić np. HEX-V2 lub HEX+CAN .
Dobrze rozumujesz idzie przez immo w liczniku, a dlaczego chcesz podłączyć na stole. Diagnostyka sterownika idzie przez linię W (IMMO) dobrze zrozumiałem ? Czy potrzebna jest jeszcze linia L ? Dlaczego na stole... robię sobie stanowisko badawcze :D
Witam zielone kable t linia K i linia W jeżeli są połączone jest diagnostyka,ale auto w tedy chyba nie odpali
Pokaż zakładkę "Diagnostyka", tak aby było widać parametry ADSL, jak "Tłumienie linii" (Line Att), "SNR Margin" i "Błędy" (Errors).
Dziękuje za odpowiedź, w takim razie źle zrozumiałem temat do dawaniem kluczyków. Tzn że do tego samochodu wystarczy taki zwykły kabel za kilkadziesiąt złotych który wykonuje diagnostykę po linii K? Gdyż na wszelakich aukcjach widnieje informacja, że taki kabel pasuje do Seata lecz do roku 2004.
Zmienić mechanika, na takiego co pojeździ autem do wystąpienia usterki i wtedy zrobi diagnostykę. Najpewniej wiązka przepustnicy lub pedału gazu. Możliwe, że usterka jest w 5V linii zasilania potencjometrów, ale to diagnostyka wychwyci.
Czasem są trzy czasem 4. W oplu są 3 ale trzeba je przełączać w różne piny w OBD.
Brzmi jak problem z linią ADP_ID. Włącz diagnostykę Della i zobacz czy identyfikuje prawidłowo zasilacz i baterię. Jeśli nie to sprawdź jeszcze inny zasilacz i gniazdko DC. Jeśli nadal nic to prawdopodobnie wymiana elementów w linii ADP powinna rozwiązać problem.
Witam, przepraszam za wykopaliska, ale teraz też zderzyłem się z tym tematem.. Udało się to jakoś rozwiązać? Ogólnie z tego co widzę po schematach to jeden sterownik dogaduje się z diagnostyką po CAN, a drugi po linii K... więc chyba nie było to takie proste, że samo przepinowanie pomogło..
Dlatego ,że w A4 B6 oprócz tych z końcówki produkcji do diagnostyki była wykorzystywana tylko linia K, którą obsługuje interfejs VAG KKL.
ECAS ma diagnostykę po linii K i L . Zasilany jest z EBS i jego wypięcie generuje w EBS błąd. Tak jak do ECAS-a w samochodzie tak do ECAS-a w przyczepie jest program diagnostyczny. Można go kalibrować , parametryzować itp.
witam, jak mogę podłączyć s7-400 żeby móc przez internet go diagnozować? moduł cp443 trochę drogi... wcześniej był teleservice ale to potrzebna jest linia naziemna... jakieś pomysły?
VCDS w zupełności wystarczy Nie wiem czy dobrze znalazłem ale cena za VCDS to kilka tysięcy złotych... To nie na moją kieszeń. Liczyłem tk aby coś kupić do 100zł. Zastanawiam się nad Interfejs VIAKEN VAG USB KKL + OBD2 + OBD1 +piny za 69zł -> http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl-... Jedno mnie tylko zastanawia,...
Czy w okrągłej wtyczce jest więcej linii? czy to tylko kształt? Teraz sobie porównaj. http://obrazki.elektroda.pl/4321766400_1...
Temat w googlach więc pasowałoby dokończyć temat. Mam Xsare z 2001 roku (chyba Xsara II). Na początku trzeba zwrócic uwagę ile oraz w których miejscach są piny w gnieździe OBD2. To standardowej transmisji zarezerwowano pisy 7-15; 6-14; oraz 2-10; U mnie zajęte są między innymi piny 7-15 a Xsara łączy się protokołem ISO 14230-4 (KWPFAST). Jest jeden...
Według wszystkich znaków na ziemi i niebie interfejs Autocom nie połączy się z naczepą bezpośrednio. Potrzebny jest konwerter CAN ISO11992 na CAN ISO11898 trochę więcej na ten temat znajdziesz w wątku [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Ogólnie Autocom ma dedykowany adapter...
Czy ktoś jeszcze może potwierdzić problemy z tym routerem? Plusem jest obsługa Annex A i B a ja czasem potrzebuję wykonać diagnostykę rożnych linii. Ewentualnie, czy ktoś mógłby jeszcze polecić jakiś modem/router obsługujący annex A i B w przyzwoitej cenie?
u mnie na schemacie piny w jednej kostce mają oznaczenie jedna linijka A od 1 do 16 druga linia B 1-16 i w drugiej kostce C i D też po 16 pinow . Masa jest na B1,C9,D16 Zasilanie A6, diagnostyka B9 i D11 Ze schematu wychodzi ze masa B1 zasila też CKP-czujnik wału korbowego. wszystkie masy to brązowe kable.Prąd na A6 jest z 30tki czyli bez lub po stacyjce.pozdrawiam
Pinout immo1 OPEL (motorola MCU) 1- Alarm 2- Kontrolka ECU 3- NC 4- 31 5- 15 6- Speed sygnał 7- W-line (linia do ECU) 8- K-line (Diagnostyka Immo) 3 pin w OBD 9-30
Mam Neostrad Na początek trzeba by obejrzeć parametry sygnału ADSL z linii telefonicznej wchodzącego na modem. Trzeba by wejść w menu modemu i odnaleźć zakładkę "Diagnostyka" lub jakoś podobnie. Tam powinny być dane dotyczące synchronizacji, czyli prędkości z jaką zestawia połączenie z centralą i parametrów linii - Tłumienie linii, SINR Margin i najważniejsze...
...i zasadniczo wystarcza - diagnostyka podstawowych systemów jest dostępna po linii K. Co w tej polówce więcej masz, co być chciał diagnozować? Masz dostęp do silnika, immobilizera i zegarów. To jest 6N czy 6N2? 6N2 to praktycznie 9N w budzie 6N.
Tak to chyba to samo, bardziej mnie interesuje co on robi? dodaje kolejna linię diagnostyki CAN dla pojazdów tworzonych w kooperacji z Fiatem.
Pewnie odcięta linia komunikacyjna.
Po zamontowaniu c171 proponuję uruchomić zasilacz na żarówkę i obserwować napięcie czy jest poprawne i stabilne . Często razem z nim uszkadza się stk 7348 i po nagrzaniu lubi podnieść napięcie i uszkodzić tranzystor linii.
Kolego Mariopi: A jak wyobrażasz sobie podłączenie szeregowo kilku czujników do np Satela przy typie linii 2EOL/NC. Bo ja szczerze mówiąc nie potrafię. Np. Galaxy to co innego, ale skoro kolega Wojtek26 pyta o podłączenie szeregowe czujników to chyba nie stać inwestora na Galaxy. A tak wogóle kolego Wojtek26, to stanowczo odradzam stosowania szeregowego...
7887 też? Na schemacie jest tylko sygnał z centranego zamka + sygnał migania awaryjnymi. Nie widziałem tam linii do komunikacji. Chyba, że źle patrze...
No ale masa to nie C???? A L, to to linia L do kodów migowych!!!
Mierz przy samym ECU. Albo odłącz/odetnij kabelek sygnałowy przy samym ECM. Nie może tam być ponad 5v. Masz gdzieś zwarcie do plusa na linii sygnałowej. Teoretycznie.
W preampie wszystkie tranzystory powsadzałem oryginalne. Na BDXXX grał czyściutko nawet przy podkręceniu. W jaki sposób w tym przypadku zmierzyc prąd spoczynkowy?? Na jakiej linii ??
Witam, w ATEGO 815 z 2005r. pojawił mi się KOD 3604 przy diagnostyce i zaświeciła pomarańczowa kontrolka na liczniku (przednia kabina z kołami) pod wskaźnikiem paliwa. Wg AUTO-COM-a to "Diagnostyka masy elektrycznej zaworu 1; zasilanie/ linia zasilająca zwarta do masy - priorytet 1 - Stały. W parametrach czasu rzeczywistego pokazuje, że ZACISK 30A -...
Być może coś idzie po CAN do BSI ale te auta łączą się raczej po K-line. Może po CAN też Linia K, to diagnostyka ECU. CAN, to szyna komunikacji miedzysystemowej i wszystkie informacje ukladu napedowego (silnik, ABS, ewentualnie skrzynia automatyczna, BSI) przechodza przez CAN. W gniezdzie OBD nie ma informacji o zuzyciu paliwa.
Problem polega na tym że kierowca zgasił samochód i już więcej nie odpaliło wyświetla się błąd podczas diagnostyki linia can bezpieczeństwa sterownik zablokowany nie podaje paliwa,rozrusznik kręci co jest grane może ktoś z kolegów ma schemat can i silnika tego samochodu rok produkcji to 2003
Prawidłowy emulator immo po zamontowaniu ma normalnie diagnostykę z ECU i nie przecina się żadnej linii K-czyli kijowy masz Emu
Ale w sumie chamskie obejście dren - źródło w najgorszym przypadku nie zadziała, prawda? Jeśli jest zwarcie w linii +3VS_LCD to w ten sposób doprowadzisz do kolejnych uszkodzeń. Jaką masz rezystancję względem masy w tej linii?
Linia telefoniczna również nie jest uszkodzona. Pokaż diagnostykę sygnału ADSL z routera
Dokładnie jak kolega wyżej pisze. VAG KKL i MuliECUScan będzie wyborem OK. Do tego można zrobić sobie przejściówkę co będzie zamieniać odpowiednie piny na linii K dzięki czemu będzie działać diagnostyka wszystkiego.
I diagnostykę masz po linii K na pinie 43 ECU 20 to masa grzałki sondy, 42 to sygnał sondy. 33 to właśnie sterowanie do EVAP 17,sygnałowa masa sondy, a 10 powinno iść do tablicy przyrządów.
Kiedyś już podłączałem ale innym kablem i teraz nie wiem czy ten walnięty czy źle wpinam. (Vag KKL) czarne dwie masy pomarańczowy linia diagnostyki niebieski +12V Dobrze wpinam?
Witam, Poprawię na równoległe. No chyba nie o to chodzi. Równolegle podłączone styki sabotażu raczej nie będą działać (sabotaż zostanie wyzwolony dopiero po otwarciu wszystkich obudów). Chodziło raczej o to aby każdy styk sabotażu był na osobnej linii (łatwiejsza późniejsza diagnostyka), a linie skonfigurowane w EOL. Tylko jeden sygnalizator wewnętrzny...
Witam Sprawdziliśmy połączenie i pomiędzy tym pinem diagnostycznym, a masą jest zwarcie. Po wypięciu kabla który leci do pinu nr 4 gniazda diagnostycznego MAN TGA 12pin i po wpięciu się bezpośrednio w pin A18 komputera FFR można połączyć się tylko z tym komputerem testerem TEXA i programem IDC4. Skanowanie systemów po ustawionym typie pojazdu jako autobus...
nie wszystko wymienione linia komunikacyjna zimny lut albo przetarty przewód trzeba jeszcze przesmażyć połączenia w CAN GATEWAY
Tylko woltomierz wchodzi w grę. Napięcia mierz jak nie chce wstać. Albo któregoś brakuje albo jest za niskie, oczywiście jeśli to jest usterka związana z zasilaniem. Może mu brakować zarówno na którejś z głównych linii, jak i dodatkowych (Power OK, VSB). Może też któraś z linii startuje z dużym opóźnieniem.
Witam wszystkich. Potrzebuję opisu gniazda licznika Ford Focus MK1 1,8TDDI z 2002 roku, głównie dotyczącego zasilania i linii do podłączenia komputera diagnostycznego. Z góry dziękuję bardzo.
Dla mnie oprócz miernika podstawowym narzędziem jest zasilacz serwisowy, podpinając go zamiast baterii i obserwując pobór prądu po naciśnięciu przycisku power (lub czasem przed) można bardzo zawęzić obszar poszukiwań a czasem wręcz postawić diagnozę - niektóre modele np. bardzo charakterystycznie zachowują się przy uszkodzonym bootloaderze lub emmc,...
A to że linia jest zabezpieczona bezpiecznikiem dużo mniejszym niż maksymalny prąd triaka ma jakieś znaczenie? Bezpiecznik ma swoją charakterystykę zależności czasu wyłączenia od prądu przepływającego. Praktycznie wszystkie bezpieczniki reagują wolniej, niż triak w opisanym przypadku. Bezpiecznik nadmiarowy o charakterystyce B zadziała szybko przy...
Czemu subadress masz taki jak piszesz? Co do ACKa - nie sprawdzałem czy przy braku kwarcu przy układzie i braku innych elementów układ odpowiada. Ale na chłopski rozum i w związku z tym co oferuje I2C bus - nie są potrzebne żadne zewnętrzne takty bo taktem jest master. Poza tym - znów na chłopski rozum - bit ACK to taka diagnostyka czy układ wisi na...
Błąd P0089 to błąd regulatora ciśnienia paliwa (ale przyczyną nie koniecznie jest sam regulator). Akurat jeśli chodzi o diagnostykę komputerową to ELM327 w Fiacie może zrobić praktycznie to samo co fabryczny tester, a do pełni szczęści potrzebny jest tylko właściwy soft - w tym przypadku Multi ECU Scan. W diagnostyce nie chodzi o interfejs tylko o soft,...
Witam. Wilka dni temu kupiłem w www.arest.pl router z wbudowanym modemem ADSL, czeskiej firmy Microcom AD 2636 (bo moje ulubione, niezawodne Edimax-y się wyprzedały). Stawiałem neostradę na Edimaxach już kilka razy, i nigdy mnie nie zawiodły. Włączam, konfiguruję, i na długie lata zapominam, że mam jakis ruter. A tu wczoraj w firmie postawiłem Microcom...
Temperatury są raczej dobre. Zamknięcie obudowy chyba pomogło :P Obstawiałbym jako winnego zasilacz. Ale w ciemno nie będę radził wymiany. Opcje masz dwie - diagnostyka przez podmianę albo przez pomiar. Podmiana to chyba jasne - pożyczasz od kogoś sprawny markowy zasilacz na parę godzin (moc podobna do twojej OK 450W przy mocnych liniach 12V już starczy,...
Możesz dać screen ze strony konfiguracyjnej routera, gdzie będą podane parametry linii ADSL - opcja może nazywać się "diagnostyka ADSL" czy jakoś podobnie - w każdym razie mają tan być parametry odnoszące się do połączenia ADSL lub WAN. Powinny tam być parametry takie jak (lub podobnie): tłumienie linii, SN, ilość błędów, zestawiona synchronizacja (szybkość...
Ten układ to kontroler lotu - mózg drona, odpowiedzialny za stabilizację, sterowanie silnikami, reagowanie na komendy sterowania. Jeżeli poszło zwarcie po linii niskiego napięcia, prawdopodobnie jest wysmażony i nic z tego nie będzie. Ale stan takiego układu można ocenić dopiero po dokładnej diagnostyce na specjalistycznych przyrządach - wylutować,...
diagnostyka autobusów diagnostyka hyundai diagnostyka ciągnika
muzyka przez bluetooth pomiar rezystancja uziemić odgromowy custom binary download
Ustawienie kanałków olejowych w popychaczach rolkowych Radmor 5412: Funkcje filtra FDP-02 w odbiorniku