Co pokazuje diagnostyka?
Planet i Lexia to straszne tępaki diagnostyczne. Poprawnie działają jedynie na zupełnie czystym XP`ku. W\w nie działają w środowisku 64bit. 99% problemów z nimi związanych wynika właśnie z systemu operacyjnego na jakim postawione zostały lu kombinacji partycji, jakichś wirtualnych napędów itp. Tylko czysta partycja systemowa z postawionym XP, koniecznie...
No właśnie, raz na 20. I teraz już nie. Diagnostyka
Czy wszystkie bezpieczeństwo żyje? Co pokazuje diagnostyka?
Witam !!! A co podpowiada diagnostyka komputerowa ?? Pozdrawiam
A diagnostyka?
Coś się dzieje ze sterowaniem turbiny i pewnie przeładowuje lub daje nie wystarczające cisnienie, ale przyczyn może być kilka, elektrozaworek, podciśnienie, turbina, nieszczelność w układzie. Więcej wykaże diagnostyka.
Podstawy zasilanie, diagnostyka
Czy to padła kolejna cewka? Raczej nie. Jakie błędy są obecnie i czym są odczytywane? Do sprawdzenie czujnik temperatury i kostki połączeniowe - to tak przez internet diagnostyka :-)
Diagnostyka tylko dobra i podaj jakie usterki
Zrób diagnostykę komputerową, wymień świece zapłonowe, jeżeli wyjdzie wypadanie zapłonu na tym samym cylindrze, zamień wtryskiwacze i jeszcze raz diagnostyka.
Co wykazała diagnostyka?
Ten komunikat oznacza występowanie błędów sterownika silnika,w pierwszej kolejności diagnostyka DIAGBOX-em, i odczytanie błędów
Jak dla mnie to klekocze koło zmiennych faz rozrządu. Znajduje się na walku ssącym.
+12V - pin 12 masa - pin 5 i 6 diag - pin 7
Więc zakręć gaz na butli i pojezdzij kilkanaście km na benzynie następnie diagnostyka.
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
Konieczna diagnostyka
Co mówi diagnostyka?
A gdzie jakakolwiek diagnostyka?
Co pokazała diagnostyka komputerowa?
W salonie napewno ale tani nie jest a zbiornik jest pod podłogą obok tylnego lewego koła, wlać też nie jest łatwo :-) ale lepiej najpier diagnostyka.
Jaka instalacja? Żeby przełączyć na gaz samochód musi osiągnąć odpowiednią temperaturę pracy . Sprawdź, czy nie brakuje płynu chłodniczego, albo czy nie jest urwany kabel od czujnika temperatury płynu. Trzeba by też sprawdzić kabel sygnałowy zapłonu. Jeśli to jest ok to pozostaje diagnostyka.
A diagnostyka Diag?
Sprawdziłeś już coś? Podpowiem, że sam możesz sprawdzić bezpieczniki. A później diagnostyka.
Wybierz sobie co chcesz. Kody podstawowe to do 1000 są. Odrzuć te które powodują zatrzymanie silnika i te które nie pasują do twojego auta i wtedy zgaduj zgadula. A jak nie chcesz zgadywać to auto pod tester i diagnostyka.
Problem nierozwiązany. Silnik można uruchomić po raz drugi tylko wtedy, gdy na zewnątrz jest ciepło. Co jeszcze powinienem zmierzyć? Posiadam diagnostykę - Peugeot Planet, Lexia i CarScanner. Bardzo dziękuję za pomoc.
podłącz tester i sprawdź co sie dzieje Zrób diagnostykę SCR
Trzeba się udać na diagnostykę.
Peugeot 3008 2010r. Po uruchomieniu samochodu zapala sie kontrolka żółty trójkąt z informacja ,automatyczne ustawianie i zmiana swiateł nie działa. I co dalej? Masz usterkę i trzeba zrobić diagnostykę.
A co sadzicie o szwnkujacym czujniku temperatury plynu? Przecież to widać w parametrach , nawet jak nie wywala błędu. Coś lekko traktowana diagnostyka
Iskry nie sprawdzi w hdi. Spróbować na plan a jak nie to diagnostyka komp.
gdy wszystko się uśpi nie mogę już nic zrobić Trzeba skontaktować się z warsztatem elektroniki samochodowej. Jedno jest pewne, pojazd nie przechodzi w stanie czuwania. Dlaczego tak się dzieje, potrzebna jest diagnostyka - na miejscu.
Witam! mam problem z peugeot'tem 306 2,0 HDI 99' mianowicie chcialbym mu zrobic diagnostyke silnika.... kupilem interfejs OBD II (bo takie posiada) kabelek posiada uklad MAX 232... czy da sie tym "cos" zrobic???? jesli tak to jakim programem??? Ja siedze i kombinuje i nic.... najlepiej zeby szlo robic na XP (no ale jak bedzie trzeba do zalatwie winde...
Sprawdzałeś czy od środka zamykają się ? Przydałaby się diagnostyka PP.
Instalacja , tz. przewody do wtrysków , lub jak logicznie rozumujesz sterowanie. Adaptacja /wpisanie/ po wymianie wtryskiwaczy. Tego ręcznie nie zrobisz , podobnie jak z czujnikiem wału. Diagnostyka.
Diagnostyka była?
Diagnostyka robiona ?
Widzę że nie masz zielonego pojęcia. Wójek Google nie parzy więc sobie doczytaj co to jest diagnostyka komputerowa.
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
Błędów po diagnostyce nie ma?
Co pokazała diagnostyka komputerowa?
Diagnostyka prawdę powie.
To coś nie tak z systemem poduszek, diagnostyka komputerem konieczna.
Proszę o jakieś info. Najlepszym rozwiązaniem będzie warsztat. Bo jak napisze, że to problem z lewym powietrzem albo przepustnicą, czy APPS, to co ci to da? Potrzebna diagnostyka.
Kiedyś ściągnąłem ibizę tdi 2002 z Francji Jeździł jak mół i kopcił na siwo-biało Po wszsytkich zabiegach podobnych do Twoich (typu turbo egr) Mechanior rozkręcił silnik i okazało się że jeden korbowót był lekko ugięty Niesamowite ale prawdziwe. Co mówi u Ciebie diagnostyka
Jakie były błędy przy diagnostyce?
Możesz zamienić miejscami, jednak najlepiej wypiąć kostkę i zobaczyć rezultat. Jak nie będzie różnicy, to masz znaleziony niedziałający cylinder. Teraz tylko pytanie co powoduje że nie pracuje ten cylinder. Przyczyną może być: - świeca, - fajka, - cewka, - wtrysk Temat dość prosty do odgadnięcia, diagnostyka komputerowa dość szybko wskaże problem.
307 i 308 cierpią na dość częste awarie centralek absu. Co prawda nie wiem czy przy tych awariach ubywa płynu hamulcowy, ale jest to możliwe. Co do reszty, hmm, kody bledow coś mówią, ale chyba porządną diagnostyka by się przydała.
Może być wszystko. Diagnostyka komputerowa powinna rozwiać wątpliwości, bez tego to tylko Wróżka Eliza.
Dociskanie nic nie daje. Równie dobrze może być taśma w COM. Diagnostyka tylko testerem nie żelazkiem.
radzę podłączyć właściwy przyrząd diagnostyczny Byłem w dwóch warsztatach które posiadają takowe przyrządy i nic z tego a twierdzą że już nie raz podłączali się do peugeot 206 i nie mieli problemów. Najwyraźniej diagnostyka ich przerasta. :)
Diagnostyka była. Zero błędów. Odczyt błędów nie jest żadną diagnostyką.
Może tkwić w nieszczelnym dolocie bądź uszkodzonej recyrkulacji. Są to jedynie hipotezy. Pierwszym krokiem jest wykonanie diagnostyki komputerowej.
To nie jest diagnostyka. Daj zdjęcia wtyczek i gniazda modułu.
Peugeot nigdy ni stosował pompo wtryskiwaczy. Jeśli w komorze silnika jest ręczna pompka paliwa to nie ma elektrycznej. jeśli nie ma to sprawdź zasilanie pompy pod tylną kanapą i zrób diagnostykę.
delphi 150, ma możliwość zapisu live oraz można nim przeprowadzać adaptacje, zasterować oraz programować
Skoro na krótko paliwo podaje a nadal nie odpala to nie jest to winą tylko tego przekaźnika. Zrób diagnostykę.
Cześć Zacznij od sprawdzenia zasilana ( bezpieczniki pognite masy itp. ) , potem zobacz czy masz komunikacje z bsi , zegarami i ecu , jeśli jest to diagnostyka i wtedy można cos więcej powiedzieć . P.s. Jaki rocznik tego Lewka ??
Zapomnij o tym. Znakomita wiekszosc 206-tek nie ma EOBD (ma wlasny OBD Peugeota, a to nie to samo). Nawet, jesli zdolasz sie polaczyc, jak Pepe150 ze swoja 306, to i tak to, co odczytasz moze nie byc zgodne z prawda. A w diagnostyce bledna informacja jest gorsza od braku informacji.
Dowiesz się po diagnostyce
A jak robisz diagnostykę to nie masz info na ten temat?
Zależy. Odpowiedz na pytania z mojego postu, to podpowiem. Bez tego cała dyskusja nie ma sensu. Diagnostyka to proces, którego ciąg dalszy zależy od rezultatów poprzednich testów.
Od zaciągnięcia auta na diagnostykę.
Za wcześnie na taką diagnozę.Najpierw solidna diagnostyka DIAG-em.
Jak wynika z twojego opisu to w tej chwili mogą być wtryski po prostu się zacierają bo może przedostały się jakieś drobne opiłki i taki zatarty wtryskiwacz czy zapieczony wydaje takie dźwięki jakby stukał jest to odgłos takiego pukania metalicznego. I częstotliwość tego rośnie wraz ze wzrostem obrotów silnika. Być może jest za wysokie ciśnienie paliwa...
Robiłeś coś poza diagnostyką?
To jeszcze zrób diagnostykę.
Diagnostyka bsi testerem potrzebna.
Podaj nr oryginalny alternatora bo mogą u Ciebie siedzieć różne konstrukcje Valeo i Mistubishi to przeprowadzimy konkretniejszą diagnostykę.
Komputer ,,widzi" włączenie w COM podczas diagnostyki?
Diagnostyka komputerowa co pokazała?
Wymiana zaworu EGR rozwiązała problem. Diagnostyka nie wykazywała błędów EGR.
Iwe ktoś może czy istnieje jakiś Program pod OBD2 do Peugeot,Citroen albo Renault?
"ale czemu" nie jedziesz na diagnostykę?????????
Diagnostyka - > odczyt temperatur ze wszystkich czujników w klimie + temp. wnętrza pojazdu.
bardzo prosiłbym o wskazanie chociaż kierunku Diagnostyka, mycie, nastawy, diagnostyka, poszukiwanie problemu, nieszczelności, naprawa, diagnostyka, wymiana, diagnostyka, oddanie klientowi...kasa...
Skoro są pompki to raczej powinny działać, czym robiłeś diagnostykę?
Nie widzisz, ze to jeszcze jeden adept wymiany wszystkiego, co sie da? Moze wyjdzie taniej, niz diagnostyka przez fachowca?
Pisząc ASO myślałem o rzetelnej diagnostyce...
Odłożyć fusy, diagnostyka, a potem naprawa.
Ma palić żaden sensor go nie blokuje. Szukać gdzie indziej przyczyny. Opis uderzenia, podgląd parametrów no i diagnostyka by się przydała.
Klima nie pomoże. Ale te amochody się kapitalnie diagnozuje tylko że diagnostyka nie polega na odczycie błędów....
A może jakąś diagnostykę?
OK, czyli raczej do wymiany. W tym opisie błędu 2202 nic nie piszą o nagrzewnicy, a diagnostyka wyświetliła ten właśnie problem w opisie błędu.
Przekaźnik ma sterowanie, klika ? Jak ręcznie go zewrzesz pompa chodzi i auto odpala ? Diagnostyka była robiona ?
Sprawdzę kostkę modułu i przy samej poduszce.
Diagnostyka Diagboxem. Odczytanie w ECU błędu ,dodatkowe sprawdzenia , naprawa i wentylator zacznie się zachowywać poprawnie.
Wszyscy Ci pomożemy, ale musisz dać coś od siebie. Odczyt błędów ? jakaś diagnostyka ?
Może masz gdzieś zwarcie na przewodach do głośników i dlatego tak się dzieje ale to tylko strzał. Ciekawe, może diagnostyka coś podpowie.
Czujniki tez potrafią się zepsuć. Najlepiej zrobić diagnostykę.
Samochód nie ma spadków mocy, nie bierze oleju. Przy -15 pali na dotyk, nie buja silnikiem i nie dymi, dopiero po przejechaniu ok 1 km zaczyna nie równo chodzić i dymić. Trwa to około 4 min potem ustępuje. W lecie po przekręceniu kluczyka od razu zaczyna nierówną pracę i dymi, za chwilę przestaje i wszystko wraca do normy. Dodano po 3 Zastanawiam się,...
To znaczy, że może być kilkanaście usterek generujących ten komunikat. Radzę pojechać na diagnostykę.
Diagnostyka komputerowa powie nam bardzo dużo.
Diagnostyka to raz a dwa sam wyświetlacz może nie domagać.
Co diagnostyka na to. Parametry?
Trzeba zrobić diagnostykę peugeot planet i podejrzeć wartości rzeczywiste. Będzie widać jak reaguje na przełączenie manetki.
(at)bystry_p Juz nic lepiej nie rób ,podjedź na diagnostykę Lexia
Podgląd parametrów pracy silnika: temperatura cieczy, prace sondy, odczyty MAP itp. Diagnostyka nie polega na kasowaniu błędów i bezpodstawnej wymianie komponentów systemu, jak to zrobiono w Twoim aucie.
Często tak wygląda koniec wtryskiwacza. Diagnostyka komputerowa i będzie odpowiedź.
peugeot diagnostyka peugeot boxer diagnostyka diagnostyka citroen peugeot
mercedes actros błędy hamulce minolta czujnik papieru łożysko skrzyni
sherman migomat falownik solis
Krups ekspres dwa pioruny – błąd grzałki lub zasilania, symbol ⚡⚡, modele EA80/81/82, Intuition Podłączenie listwy paliwowej Yamaha, Mercury, Suzuki do silnika zaburtowego EFI i gaźnikowego