Miałem podobny przypadek w W204, jeszcze dodatkowo zaświecało ESP. Ogranicznik w pedale wyrobił się mechanicznie i układ wychodził poza obszar dozwolonych napięć. Wystarczyło ograniczyć skok pedału dosłownie o milimetr i wszystko pracowało poprawnie. Być może o Ciebie jest podobny problem, analiza parametrów i woltomierz powinny pomóc w diagnozie.
Olej tylko pentozyna! Kupisz jakąś podróbę, bo zielona, i dowiesz się ile kosztuje cały AGS. :) Po nauczaniu skrzyni konieczna komputerowa regulacja sprzęgła, tylko Star Diagnozą.
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
Na początek diagnoza, najlepiej SD.
Witam. Mam pytanko. Czy da się zrobić test webasto oprogramowaniem Webasto Thermo Test 2002 v2.08: urzywajac tego urzadzenia? http://viaken.pl/pl/diagnoza-mercedes/in... Jak widac ma wtyczke z wyprowadzeniem K-LINE L-LINE, GND, 12V, Czy lepiej kupić to: http://viaken.pl/pl/diagnoza-mercedes/in...
Trzeba zacząć od diagnozy.
Powinien na początek być zrobiony test ciśnienia na railu w momencie jak nie chce odpalić. Można to zrobić byle jakim komputerem diagnostycznym. Od tego zależy dalsza diagnoza.
Jeśli prawidłowo dobiera biegi np przy dużej redukcji prędkości to mozna z tym jeździć. Generalnie usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Zacznij od porządnej diagnozy.
Może ma ktoś kawałek schematu do tego, w starej autodacie wiązka z lewej i prawej przetwornicy leci po tych samych przewodach do SAMA . a w aucie między wtyczkami mam przejście na żółtym i brązowym. https://obrazki.elektroda.pl/7891896100_... Myślą że ten cienki to diagnoza.
No więc tak: Po rozszyfrowaniu VIN-u pojawia się pierwsza nazwa: Kod wyposażenia dodatkowego 530 - COMAND DVD APS USA WITH NAVIGATION W programie EPC (służącym do doboru i sprzedaży części zamiennych) mamy: numer części dla radia: A1648704089 Operating unit COMAND USA Ten numer zamienia się z innymi: A1648200679 A1648201679 A1648703589 A1648704089 Pojawia...
Po pierwsze diagnoza.
Nie - nie muszą. Jak sobie rozbierzesz taką listwę, to zobaczysz że wszystkie gniazda na takiej listwie są podłączone do magistrali w identyczny sposób. Może być na jednej z wtyczek dodatkowy kabel do masy, ale wtedy przyporządkowane do niej gniazdo ma inny kształt. Każda z wtyczek ma jednak swój numer na schemacie i tu mamy aspekt praktyczny: przyporządkowanie...
Co według Ciebie świadczy o uszkodzeniu wszystkich przekaźników w module? Ty wiesz, co robisz, czy tylko tak sobie strzelasz diagnozą?
Nic się nie kalibruje. Śruba została ustawiona fabrycznie i jest zaplombowana. Jeżeli ciśnienie podawanego powietrza i AdBlue będzie w wymaganych granicach to kalibracja zostanie zachowana. Zaworek w stanie otwartym ma tak duży przelot, że nie wpływa na zmianę kalibracji. Nawet po wymianie zaworka na inny. Zresztą po skompletowaniu układu możesz zrobić...
Najprawdopodobniej zimne luty w przekaźniku przepięciowym - to dosyć powszechna usterka w tym modelu. Tym bardziej po tylu latach. Trudno jednak powiedzieć jaki tam jest ten przekaźnik zamontowany bo samo "C220 z 96" roku to stanowczo za mało. Może podaj VIN. Nie jesteś pierwszy dzień na forum i powinieneś wiedzieć, że dane auta są kluczowe dla diagnozy.
a podłączałeś start diagnozę
A jakaś diagnoza łączy się z IC,ESI,ECU
Masz pewnie zatarty mechanizm. Odłącz silnik od mechanizmu i sprawdź czy da radę ruszać wycieraczkami.
Zapodaj plusa i wio z diagnozą!
Ten moduł to chyba jest właśnie w samej macie.Na znanym portalu za 100 zł kupisz emulator maty pasażera.
Przepraszam.Błąd zczytany to MR5209,diagnoza texa.
Jężeli zajmujesz się naprawą mercedesów to tylko Star Diagnoza.
Od razu star diagnoza :)
W rezultacie , potrzebuję schemat tego radia Comand 2.5 a od rana zacznę dalszą diagnozę
Kontrolka w radiu nie ma nic wspólnego z alarmem. To tylko taki straszak. Rozkoduj sobie VIN, to zobaczysz czy w aucie jest alarm. Drugi kluczyk próbowałeś? Osobiście podłączyłbym auto pod komputer serwisowy (najlepiej SD) w celu sprawdzenia, czy jak central przestaje działać, to sygnał z kluczyka jest cały czas odbierany przez stacyjkę. Wtedy można...
Pewnie główny włącznik świateł sie sypnął. Dokładniejsza diagnoza po podłączeniu komputera serwisowego.
A diagnoza jakaś? Sam po prawej może mieć zimne luty, ale to teoria, bo brak diagnozy.
Czasem wystarczy zamknąć maskę silnika a jak nie to, może być czujnik klapy. Ostatecznie moduł komfortu, zdarza się zimny lut.
Wyszło coś na tej diagnozie?
Nie. Podłącz dobrą diagnozę.
A jaki nr bledu podaje Star Diagnoza??
Zamiast pojechać do normalnego mechanika, (są tacy uwierz) to pojechałeś do salonu? To myślałeś że w salonie pracują inżynierzy z nasa ? :lol: :lol: :lol: Trzeba podać numer błędu i jego opis. Błąd może dotyczyć albo obwodu albo sygnału a może i ECM lez. Także bez tego zapomnij o jakiejkolwiek diagnozie.
Każdy robi jak uważa. Ja ustawiam Star Diagnozą.
Jak podaje paliwo i jest iskra ,to np przestawiony rozrząd, zatkany wydech lub dolot.Zakładając że wtryski otwierają się a paliwo jest ok. Pozostaje jeszcze diagnoza testerem.
Ma dodatkowo trzeba zmienić star diagnozą w stacyjce EZS że jest manual.
KTS nie zawsze daje sobie rade z diagnozą.Trzeba się podpiąć pod Star Diagnoza.
Samochód powinien trafić do warsztatu na porządną diagnozę.
A co z tą diagnostyką polecacie jakiś zestaw do diagnozy komputerowej? Star Diagnoza.
Potrzbujesz kogoś z SD, żeby ci zrobił porządną diagnozę.
A w jaki sposób uszczelniłeś moduł ? Czy zastosowałeś zwykłe śrubki z podkładkami sprężynujacymi czy może nitowałeś - chodzi mi o te 7 nitów na obwodzie modułu. Warto po tym lutowaniu robic adaptacje star diagnozą?
Ok dzięki. Mechanik dzisiaj miał zajrzeć , czekam na diagnozę.
Być może nie spełniony jakiś warunek aby włączyć retarder?
grono profesjonalistów. Znajdziesz ich w warsztacie do którego powinieneś się zgłosić na porządną diagnozę.
lub wyjeta kontrolka, a wlozona np o srs. tak jak pisze mistrz Gerri, wyciagnij licznik i zobacz co sie dzieje, ewentualnie jakaś diagnoza
Dziś zabrałem do sprawdzania co jest z moim silnikiem wziełem do tego maistra od tego typu silników tylko dziwnie badzo luźny łańcuch , usłyszałem diagnozę ze albo rozsypał się tłok albo szklanki miał ktoś taki przypadek ? Ciekawa diagnoza.
Racja 316 to fajne i zwinne autko:) Niech ktoś podłączy SD i w drogę podgląd wartości rzeczywistych-to podstawa diagnozy.
Jeśli przełożyłes wszystko w komplecie to powinien odpalić przy sprawnej instalacji. Przez GM i FR idą polecenia do MR. Szukaj dalszych numerów błędów albo Star Diagnoza.
SD skrzyń nie naprawia niestety A ktoś tutaj tak twierdzi? Lepiej pewnie skrzynie wysłać na kape bez diagnozy...
Kamera i klamka to dwie osobne części. Od klamki jest osobny moduł. Jak po wbiciu wstecznego kamera zamyka się i otwiera to nie problem w kamerze. Nie chcę tu nikogo osądzać ale twój elektryk nie przyłożył się do diagnozy. W Krakowie mogę ogarnąć temat.
Nie ma dużo do sprawdzenia, zasilania,masy i czujniki.Możesz bez cięcia wpiąć się pod każdy sensor, ustawić miernik na prąd przemienny i kręcić kołem.Jak czujnik ok to powinno pojawić się niewielkie napięcie, nie musisz nawet włączac zapłonu.
Jest to starszy Mercedes i słabo z odczytaniem parametru, nic takiego nie znalazłem. Robiłem to autem, nie mam STAR diagnozy.
Kolega (at)tinOFbeer ma przepustnicę do wymiany lub regeneracji. Kolega (at)mercedes124 podał zbyt mało szczegółów aby pokusić się o diagnozę.
Za dużo ci nie pomogę. Moduł PSM jest modułem w pełni programowalnym. Czyli pakuje się do niego takie dane, jakie są potrzebne żeby działało to, co jest w aucie zamontowane. Co prawda PSM jest zamontowane w tym aucie fabrycznie, i z dostępnych danych auto zostało wyprodukowane z przeznaczeniem na wywrotkę, ale nic więcej z tego nie wynika. Błąd 1012...
Mam problem z identyfikacją błędu FLA 0 0202. Obecnie przy mrozach -10 ciężko odpala. Po zapaleniu świeci kontrolka świeć żarowych. Proszę o pomoc przy diagnozie.
To też, ale polecam: http://www.motofakty.pl/artykul/dym_z_ru... pierwszy z brzegu lunk. Jednak po wpisaniu np. "kolor dymu silnika" - otrzymamy mnóstwo linków, jednak z identyczną diagnozą.
Kolega Hollow troszkę cię wprowadził w błąd. 2002 2.7 cdi to jeszcze w 163 i tam nie ma modułu SAM tam tym wszystkim steruje moduł AAM jest pod maska po przeciwnej stronie niż akumulator podłączony do skrzynki bezpieczników. Szukaj kogoś kto Ci podłączy Star Diagnozę.
Może na początku diagnoza komputerem?
No to stacyjka lub usterka sieci CAN. Oczywiście nie na pewno - wszystko wymaga głębszej diagnozy z komputerem diagnostycznym.
Czynm ta diagnoza była robiona.
Ja łącze vcds-m . Dorobiłem sobie przejściówkę . Możesz sobie załatwić jakieś gniazdo obd od vw i podłączyć zasilanie i diagnoza lini k pod sterownik lub okrągłe wejście.
W tym miejscu CDP pokazuje różnicę do wartości zadanej. Sprawdź na innych zakresach obrotów jakie są różnice, ale rozbieżność spora.
Potrzebna diagnoza, najlepiej SD.
Mój sprzęt to euroscan Kolego, nie za dużo wymagasz?
Nie da się ze źle odczytanych błędów zgadywać. Pozostaje Ci diagnoza komputerem.
Czyli problem z zasilaniem pompy wtryskowej w paliwo. Tego diagnoza nie wykryje.
kluczyki dwa sprawdzone He,he - nie dałeś się zaskoczyć. 1:0 dla ciebie. :D Tak czy siak dalej mi to śmierdzi stacyjką - tak na 90% Podjedź na Star Diagnose - w tym komputerze serwisowym jest zazwyczaj (zależnie od rocznika pojazdu) test na kluczyk i stacyjkę. Ponieważ masz dwa kluczyki to znacznie ułatwia diagnozę.
tematów było sporo na konkretnie ten temat , tylko zawsze problem polegał na tym ,że wszystkim cały czas dmucha ciepłym powietrzem , i jest tego dużo na forum Czyli jednak coś czytałeś - to dobrze Elektrozawory sie nie zawieszają bo reagują na ściąganie wtyczki. Czy nie ma ciepłego powietrza również w pozycji "max" na panelu? Jeżeli tak, to na 90%...
2804 - czujnik NOx ma zakłóconą komunikację. Brak działania w postaci diagnozy i naprawy skutkuje po iluś roboczogodzinach ograniczeniem mocy.
Nie wiem który to rocznik, ale W168 "przerywacz" miał w liczniku. Dokładany alarm też może mieszać w kierunkach, ale raczej nie w ten sposób, jeśli masztaki alarm, to możesz go dla spokojności odpiąć. Ewentualnie pozostaje diagnoza testerem.
Diagnoza SD wiele wyjaśni.
Witam. Układ paliwowy do diagnozy. Na dzień dobry proponuję nowy filtr paliwa.
Auto już odpaliłem.Przejrzałem wiązke silnika i przewody biegnące do przepływomierza powietrza były zgnite dokładnie cała otulina przewodów się pokruszyła i została goła miedz.Wyciąłem zgnite przewody aż po same piny w kostce przepływki gdzie był najgorszy meksyk wlutowałem nowe.Auto odpala chodzi,ale jak troche popracuję to ma problem wkręcać się na...
To niekoniecznie może pompka szaleje lub tłoczek taniej będzie ale najpierw diagnoza płynu dosyć.
Dżizus chłopie - tych aut nie naprawia się na zasadzie „co koledzy o tym sądzicie”! To nie musi być wcale usterka klimatyzacji! Prosty przykład: może być usterka w silniku, silnik przechodzi w tryb awaryjny, a klima nie załącza się dlatego, żeby dodatkowo nie obciążać silnika. Idź do wróżki - bo na razie widzę ze kombinujesz jak tu parę...
Jeżeli nie jesteś pewien zacisku hamulcowego to zamień zacisk z przedniej osi, jeżeli usterka pójdzie za zaciskiem to diagnoza będzie nie do podważenia.
Moze zrób jakaś diagnozę możliwe ze są jakieś błędy
masz taka opcje szukaj. niedawno ten temat byl poruszany
Rozrusznik się nie obraca, bo jest sterowny ze sterownika silnika ( w elektromagnesie jest elektronika). Diagnoza zrobiona niedokładnie.
A może jest inny sposób diagnozy bez kontaktowania z warsztatem albo kupowania specjalistycznych urządzeń? Nie ma takiego sposobu. Potrzebujesz (sztuczne) obciążenie ok. 100-200A i woltomierz oraz prostownik aby wcześniej doładować akumulator przed testem.
A błędy jakieś odczytane stawiam że immo się rozkodowało ale do tego trzeba komputera i odczytu błędów z sterowników zamontowanych w samochodzie i najlepiej jeśli chodzi o mercedesa to star diagnoza ewentualnie carsoft .
nie wiem z czym to może być związane. Wszystkie te problemy podlegają diagnozie, trzeba zrobić...
Wystarczy przeprowadzić adaptację na star diagnozie i wszystko chodzi.
Star Diagnoza C4 SD
start diagnoza kolego i jaki błąd
Witajcie, mam problem z zawieszeniem Airmatic w moim cls a konkretnie chodzi o to że auto przestało podnosić cały tył, posiadam urządzenie do odczytywania błędów iCar soft i żadnego błędu nie pokazuje, odczytałem wartości z czujników położenia i przód jest o wartości dodatniej np: +2 a tył -54, czujniki najprawdopodobniej działają, ponieważ po wsiądnięciu...
Mercedes jest dosyć specyficzny - pomimo że ma OBD to interfejsy inne niż fabryczna Star Diagnoza mają problem z połączeniem.
To jak będzie możliwość diagnozy to zrób diagnozę i napisz.
Pierwszy ekran robiony symulatorem aczkolwiek w rzeczywistości podczas diagnozy to samo wychodzi
ASO. Aktualizacja modułu mcm i spr zwężki venturiego załatwi sprawę. Diagnoza w ASO NIE JEST DROGA!
Tak, jakby mu któryś przekaźnik podtrzymywał napięcie? Coś w tym stylu - ale nie do końca. To nie przekaźnik. Jak nastąpią warunki sprzyjające do rozruchu (czyli "15" jest na sterowniku) to auto odpali. I teraz jak w czasie jazdy "15" zaniknie, to sterownik "sam w sobie" będzie podtrzymywał możliwość jazdy aż do czasu wyłączenia silnika. Nie upieram...
auto jest sprawdzane jakimś programem Texa Podepnij go pod Star Diagnozę, będzie jasniej.
Czyli nie chodzi o pierwszy lub drugi obwód jak sprawdzić który nie działa z dodatkowych są dwa czujniki w rozdzielaczu plus dodam jeszcze że nie mogę wykonać serwisu osuszacza a świeci się na wyświetlaczu. Gdy próbuje zrobić jaltestem wywala błąd że samochód nie obsługuje tej konfiguracji Podłącz diagnoskop (raczej texa dla mnie lepsza z dwojga złego),...
Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowy na Elektrodzie i od razu uderzam do Was z prośbą o interpretację kodów usterek. Mam "gumowy" hamulec przedni, na komputerze świeci mi na czerwono błąd BS. Po wejściu w diagnostykę odczytałem 3 kody. 1. BS E01 a 1 16 05 zasilanie prądem 2. BS E02 a 1 14 04 zawór 3. BS E03 a 2 71 09 zawór Trzeci błąd świeci mi...
poziom oleju wygląda na odpowiedni tzn. nie jestem pewien ponieważ na skrzyni znajdują się jak gdyby dwa korki jeden wyżej drugi niżej doszedłem do wniosku że ten niżej wskazuje poziom oleju i z tego co widziałem to było ok. Czy może to być wina filtra oleju i gdzie on się znajduje dokładnie? Czy lepiej najpierw zrobić diagnozę komputerową?
Koledzy doradzcie mi, musze kupic sprzet do diagnozy autobusów: Mercedes, Setra, Volvo, Man. Drugim sprzętem byłby jakis diagnozer do osobowek. Jestem zielony, a musze cos kupic.
Do momentu ustalenia danych o ewentualnych naprawach i diagnozach, temat tymczasowo zamykam.
Masz Star Diagnozę lub inny tester którym można wykonać procedurę.
No wtrysk niedokręcony(z tego co widzę i słyszę) na bank!! Mechanika udusić !! Jeśli silnik odpala mimo ,że nie reaguje na pedał gazu to możesz odetchnąć nie zajechałeś go po prostu może w takiej sytuacji przejść w tryb awaryjny.Konieczne usunięcie usterki i diagnoza komputerem.
witam, mam taki problem z świecami żarowymi: po rozebraniu modułu przekaźnik nie przełącza, świece sprawdzone od strony wtyczki odłączonej od modułu i maja wszystkie równo 0,6 ohm. napiecie na sterownik przychodzi 2 przewodami na których faluje napięcie od 8 do 12VDC - czy tak mam być? po przyłożeniu zewnętrznego napięcia 12VDC przekaźnik nie przełącza....
mercedes diagnoza mercedes diagnoza błędów mercedes diagnoza błąd
instalacja plomb cabletech pilot civic elektryczny schemat
Pułapka p.cz. 10,7 MHz w głowicy UKF – obwód LC, strojenie, GFE-101, selektywność Honda CR-V 2012 P0339 – przerwa obwodu czujnika CKP A, diagnostyka, objawy, naprawa