No więc tak: Po rozszyfrowaniu VIN-u pojawia się pierwsza nazwa: Kod wyposażenia dodatkowego 530 - COMAND DVD APS USA WITH NAVIGATION W programie EPC (służącym do doboru i sprzedaży części zamiennych) mamy: numer części dla radia: A1648704089 Operating unit COMAND USA Ten numer zamienia się z innymi: A1648200679 A1648201679 A1648703589 A1648704089 Pojawia...
Olej tylko pentozyna! Kupisz jakąś podróbę, bo zielona, i dowiesz się ile kosztuje cały AGS. :) Po nauczaniu skrzyni konieczna komputerowa regulacja sprzęgła, tylko Star Diagnozą.
Miałem podobny przypadek w W204, jeszcze dodatkowo zaświecało ESP. Ogranicznik w pedale wyrobił się mechanicznie i układ wychodził poza obszar dozwolonych napięć. Wystarczyło ograniczyć skok pedału dosłownie o milimetr i wszystko pracowało poprawnie. Być może o Ciebie jest podobny problem, analiza parametrów i woltomierz powinny pomóc w diagnozie.
Ten moduł to chyba jest właśnie w samej macie.Na znanym portalu za 100 zł kupisz emulator maty pasażera.
Na początek diagnoza, najlepiej SD.
Być może nie spełniony jakiś warunek aby włączyć retarder?
Masz pewnie zatarty mechanizm. Odłącz silnik od mechanizmu i sprawdź czy da radę ruszać wycieraczkami.
Czasem wystarczy zamknąć maskę silnika a jak nie to, może być czujnik klapy. Ostatecznie moduł komfortu, zdarza się zimny lut.
Pewnie główny włącznik świateł sie sypnął. Dokładniejsza diagnoza po podłączeniu komputera serwisowego.
A jakaś diagnoza łączy się z IC,ESI,ECU
Jeśli prawidłowo dobiera biegi np przy dużej redukcji prędkości to mozna z tym jeździć. Generalnie usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Witam. Mam pytanko. Czy da się zrobić test webasto oprogramowaniem Webasto Thermo Test 2002 v2.08: urzywajac tego urzadzenia? http://viaken.pl/pl/diagnoza-mercedes/in... Jak widac ma wtyczke z wyprowadzeniem K-LINE L-LINE, GND, 12V, Czy lepiej kupić to: http://viaken.pl/pl/diagnoza-mercedes/in...
Nie ma dużo do sprawdzenia, zasilania,masy i czujniki.Możesz bez cięcia wpiąć się pod każdy sensor, ustawić miernik na prąd przemienny i kręcić kołem.Jak czujnik ok to powinno pojawić się niewielkie napięcie, nie musisz nawet włączac zapłonu.
Trzeba zacząć od diagnozy.
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
A może jest inny sposób diagnozy bez kontaktowania z warsztatem albo kupowania specjalistycznych urządzeń? Nie ma takiego sposobu. Potrzebujesz (sztuczne) obciążenie ok. 100-200A i woltomierz oraz prostownik aby wcześniej doładować akumulator przed testem.
Jężeli zajmujesz się naprawą mercedesów to tylko Star Diagnoza.
Ma dodatkowo trzeba zmienić star diagnozą w stacyjce EZS że jest manual.
Powinien na początek być zrobiony test ciśnienia na railu w momencie jak nie chce odpalić. Można to zrobić byle jakim komputerem diagnostycznym. Od tego zależy dalsza diagnoza.
Po pierwsze diagnoza.
Zacznij od porządnej diagnozy.
Przepraszam.Błąd zczytany to MR5209,diagnoza texa.
Jest to starszy Mercedes i słabo z odczytaniem parametru, nic takiego nie znalazłem. Robiłem to autem, nie mam STAR diagnozy.
Kamera i klamka to dwie osobne części. Od klamki jest osobny moduł. Jak po wbiciu wstecznego kamera zamyka się i otwiera to nie problem w kamerze. Nie chcę tu nikogo osądzać ale twój elektryk nie przyłożył się do diagnozy. W Krakowie mogę ogarnąć temat.
a podłączałeś start diagnozę
Co według Ciebie świadczy o uszkodzeniu wszystkich przekaźników w module? Ty wiesz, co robisz, czy tylko tak sobie strzelasz diagnozą?
Może ma ktoś kawałek schematu do tego, w starej autodacie wiązka z lewej i prawej przetwornicy leci po tych samych przewodach do SAMA . a w aucie między wtyczkami mam przejście na żółtym i brązowym. https://obrazki.elektroda.pl/7891896100_... Myślą że ten cienki to diagnoza.
Ja łącze vcds-m . Dorobiłem sobie przejściówkę . Możesz sobie załatwić jakieś gniazdo obd od vw i podłączyć zasilanie i diagnoza lini k pod sterownik lub okrągłe wejście.
Od razu star diagnoza :)
Jak podaje paliwo i jest iskra ,to np przestawiony rozrząd, zatkany wydech lub dolot.Zakładając że wtryski otwierają się a paliwo jest ok. Pozostaje jeszcze diagnoza testerem.
Zapodaj plusa i wio z diagnozą!
2804 - czujnik NOx ma zakłóconą komunikację. Brak działania w postaci diagnozy i naprawy skutkuje po iluś roboczogodzinach ograniczeniem mocy.
Witam. Układ paliwowy do diagnozy. Na dzień dobry proponuję nowy filtr paliwa.
Czyli nie chodzi o pierwszy lub drugi obwód jak sprawdzić który nie działa z dodatkowych są dwa czujniki w rozdzielaczu plus dodam jeszcze że nie mogę wykonać serwisu osuszacza a świeci się na wyświetlaczu. Gdy próbuje zrobić jaltestem wywala błąd że samochód nie obsługuje tej konfiguracji Podłącz diagnoskop (raczej texa dla mnie lepsza z dwojga złego),...
wlasnie przerabiam to samo u mnie problem jest taki ze auto juz w tej chwili nie odpala bez pomocy plaka, wczesniej mialem jak u ciebie, sprawdzilem w mercedesie diagnoza to puszczajacy wtrysk na przelewie sam sobie mozesz sprawdzic-wykluczyc usterke mnie za sprawdzenie na przelewy chcieli 70eur skasowac zrobilem dokladnie to co pokazano w tym filmiku,...
Nie - nie muszą. Jak sobie rozbierzesz taką listwę, to zobaczysz że wszystkie gniazda na takiej listwie są podłączone do magistrali w identyczny sposób. Może być na jednej z wtyczek dodatkowy kabel do masy, ale wtedy przyporządkowane do niej gniazdo ma inny kształt. Każda z wtyczek ma jednak swój numer na schemacie i tu mamy aspekt praktyczny: przyporządkowanie...
A diagnoza jakaś? Sam po prawej może mieć zimne luty, ale to teoria, bo brak diagnozy.
No to stacyjka lub usterka sieci CAN. Oczywiście nie na pewno - wszystko wymaga głębszej diagnozy z komputerem diagnostycznym.
Nie. Podłącz dobrą diagnozę.
Wyszło coś na tej diagnozie?
Nic się nie kalibruje. Śruba została ustawiona fabrycznie i jest zaplombowana. Jeżeli ciśnienie podawanego powietrza i AdBlue będzie w wymaganych granicach to kalibracja zostanie zachowana. Zaworek w stanie otwartym ma tak duży przelot, że nie wpływa na zmianę kalibracji. Nawet po wymianie zaworka na inny. Zresztą po skompletowaniu układu możesz zrobić...
A jaki nr bledu podaje Star Diagnoza??
tematów było sporo na konkretnie ten temat , tylko zawsze problem polegał na tym ,że wszystkim cały czas dmucha ciepłym powietrzem , i jest tego dużo na forum Czyli jednak coś czytałeś - to dobrze Elektrozawory sie nie zawieszają bo reagują na ściąganie wtyczki. Czy nie ma ciepłego powietrza również w pozycji "max" na panelu? Jeżeli tak, to na 90%...
W rezultacie , potrzebuję schemat tego radia Comand 2.5 a od rana zacznę dalszą diagnozę
Czynm ta diagnoza była robiona.
Najprawdopodobniej zimne luty w przekaźniku przepięciowym - to dosyć powszechna usterka w tym modelu. Tym bardziej po tylu latach. Trudno jednak powiedzieć jaki tam jest ten przekaźnik zamontowany bo samo "C220 z 96" roku to stanowczo za mało. Może podaj VIN. Nie jesteś pierwszy dzień na forum i powinieneś wiedzieć, że dane auta są kluczowe dla diagnozy.
W tym miejscu CDP pokazuje różnicę do wartości zadanej. Sprawdź na innych zakresach obrotów jakie są różnice, ale rozbieżność spora.
Potrzebna diagnoza, najlepiej SD.
Każdy robi jak uważa. Ja ustawiam Star Diagnozą.
KTS nie zawsze daje sobie rade z diagnozą.Trzeba się podpiąć pod Star Diagnoza.
Czyli problem z zasilaniem pompy wtryskowej w paliwo. Tego diagnoza nie wykryje.
Samochód powinien trafić do warsztatu na porządną diagnozę.
A co z tą diagnostyką polecacie jakiś zestaw do diagnozy komputerowej? Star Diagnoza.
Tak, jakby mu któryś przekaźnik podtrzymywał napięcie? Coś w tym stylu - ale nie do końca. To nie przekaźnik. Jak nastąpią warunki sprzyjające do rozruchu (czyli "15" jest na sterowniku) to auto odpali. I teraz jak w czasie jazdy "15" zaniknie, to sterownik "sam w sobie" będzie podtrzymywał możliwość jazdy aż do czasu wyłączenia silnika. Nie upieram...
Diagnoza SD wiele wyjaśni.
Potrzbujesz kogoś z SD, żeby ci zrobił porządną diagnozę.
Może na początku diagnoza komputerem?
masz taka opcje szukaj. niedawno ten temat byl poruszany
Moze zrób jakaś diagnozę możliwe ze są jakieś błędy
A błędy jakieś odczytane stawiam że immo się rozkodowało ale do tego trzeba komputera i odczytu błędów z sterowników zamontowanych w samochodzie i najlepiej jeśli chodzi o mercedesa to star diagnoza ewentualnie carsoft .
Jeżeli nie jesteś pewien zacisku hamulcowego to zamień zacisk z przedniej osi, jeżeli usterka pójdzie za zaciskiem to diagnoza będzie nie do podważenia.
Mercedes jest dosyć specyficzny - pomimo że ma OBD to interfejsy inne niż fabryczna Star Diagnoza mają problem z połączeniem.
Ok dzięki. Mechanik dzisiaj miał zajrzeć , czekam na diagnozę.
Kontrolka w radiu nie ma nic wspólnego z alarmem. To tylko taki straszak. Rozkoduj sobie VIN, to zobaczysz czy w aucie jest alarm. Drugi kluczyk próbowałeś? Osobiście podłączyłbym auto pod komputer serwisowy (najlepiej SD) w celu sprawdzenia, czy jak central przestaje działać, to sygnał z kluczyka jest cały czas odbierany przez stacyjkę. Wtedy można...
Mój sprzęt to euroscan Kolego, nie za dużo wymagasz?
Nie da się ze źle odczytanych błędów zgadywać. Pozostaje Ci diagnoza komputerem.
Dziś zabrałem do sprawdzania co jest z moim silnikiem wziełem do tego maistra od tego typu silników tylko dziwnie badzo luźny łańcuch , usłyszałem diagnozę ze albo rozsypał się tłok albo szklanki miał ktoś taki przypadek ? Ciekawa diagnoza.
A wiec: Mercedes - Star Diagnoza Psa- Lexia Proxia Ford - IDS Opel, Saab- Tech VW - VCDS lub VAS Fiat - Examiner Renault - CLIP A tak uniwersalnie KTS, Launch, Cartman Scan i wiele innych
lub wyjeta kontrolka, a wlozona np o srs. tak jak pisze mistrz Gerri, wyciagnij licznik i zobacz co sie dzieje, ewentualnie jakaś diagnoza
grono profesjonalistów. Znajdziesz ich w warsztacie do którego powinieneś się zgłosić na porządną diagnozę.
Zamiast pojechać do normalnego mechanika, (są tacy uwierz) to pojechałeś do salonu? To myślałeś że w salonie pracują inżynierzy z nasa ? :lol: :lol: :lol: Trzeba podać numer błędu i jego opis. Błąd może dotyczyć albo obwodu albo sygnału a może i ECM lez. Także bez tego zapomnij o jakiejkolwiek diagnozie.
To niekoniecznie może pompka szaleje lub tłoczek taniej będzie ale najpierw diagnoza płynu dosyć.
start diagnoza kolego i jaki błąd
A w jaki sposób uszczelniłeś moduł ? Czy zastosowałeś zwykłe śrubki z podkładkami sprężynujacymi czy może nitowałeś - chodzi mi o te 7 nitów na obwodzie modułu. Warto po tym lutowaniu robic adaptacje star diagnozą?
ASO. Aktualizacja modułu mcm i spr zwężki venturiego załatwi sprawę. Diagnoza w ASO NIE JEST DROGA!
Star Diagnozę musi mieć jeszcze dodatkowo fdog (bodajże tak to się nazywa ) program do kodów w kasowaniu błędów adblue.
Masz Star Diagnozę lub inny tester którym można wykonać procedurę.
Witam mam do wymiany tylny sam w takim mercedesie i nie posiadam star diagnozy po wymianie wystarczy przezucic eeprom ?
Racja 316 to fajne i zwinne autko:) Niech ktoś podłączy SD i w drogę podgląd wartości rzeczywistych-to podstawa diagnozy.
Jest usterka, to fakt. Może Kts krzaczy, a Ty szukasz... Zaryzykowałbym diagnozę starką, przed podjęciem innych zabiegów. Kilka razy sam się tak ganiałem :D
Możliwe wadliwe działanie sprzęgła hydrokinetycznego lub zaworu sterującego sprzęgłem.
Jeśli przełożyłes wszystko w komplecie to powinien odpalić przy sprawnej instalacji. Przez GM i FR idą polecenia do MR. Szukaj dalszych numerów błędów albo Star Diagnoza.
SD skrzyń nie naprawia niestety A ktoś tutaj tak twierdzi? Lepiej pewnie skrzynie wysłać na kape bez diagnozy...
Rozrusznik się nie obraca, bo jest sterowny ze sterownika silnika ( w elektromagnesie jest elektronika). Diagnoza zrobiona niedokładnie.
Jeśli błąd dot. sterownika nie daje się wykasować lub powraca po ponownym włączeniu zapłonu, to prawdopodobnie rozjechał się wsad we fleshu. DLa pewności trzeba sprawdzić zasilania sterownika. Czesto przeciera się wiązka na prawym kielichu.
Chodzi o synchronizacje immobilizera,mercedesy bardzo to lubia jak rdze. Prosze sprawdzic po diagnozie czy jest wszedzie pelne zezwolenie na rozruch.
Witam. ktoś mi może powiedzieć gdzie mogę szukać przyczyny tego błędu Szukaj na kolektorze ssącym.
Multidiagem w mercedesie to nie poszalejesz.Coś tam zrobi ale słabo.Do mercedesa tylko stardiagnoza.W meśku to nawet texa szału nie robi.No ale na początek zabawy z diagnozą to dobre i to lepsze niż nic nie mieć.
Wystarczy przeprowadzić adaptację na star diagnozie i wszystko chodzi.
Witam ponownie odwiedzilem właśnie warsztat gdzie głównie zajmują się mercedesem po podpięciu do kompa postawiona została diagnoza do wymiany cały lewarek czy to możliwe ?
Nie wiem który to rocznik, ale W168 "przerywacz" miał w liczniku. Dokładany alarm też może mieszać w kierunkach, ale raczej nie w ten sposób, jeśli masztaki alarm, to możesz go dla spokojności odpiąć. Ewentualnie pozostaje diagnoza testerem.
Diagnoza padła na sterownik silnika. Czekam na 2
Kolega (at)tinOFbeer ma przepustnicę do wymiany lub regeneracji. Kolega (at)mercedes124 podał zbyt mało szczegółów aby pokusić się o diagnozę.
Pierwszy ekran robiony symulatorem aczkolwiek w rzeczywistości podczas diagnozy to samo wychodzi
Wejdź w tryb diagnozy na wyświetlaczu i zobacz kody odnoszące się do MR (sterowanie silnikiem) komunikat o redukcji mocy.
Star Diagnoza C4 SD
nie wiem z czym to może być związane. Wszystkie te problemy podlegają diagnozie, trzeba zrobić...
Mam problem z identyfikacją błędu FLA 0 0202. Obecnie przy mrozach -10 ciężko odpala. Po zapaleniu świeci kontrolka świeć żarowych. Proszę o pomoc przy diagnozie.
Sterownik Mercedesa analogowy diagnoza błędów zegarkiem modułowym najlepiej lub interfejsem mercedesa
Witam wszystkich! Mam pytanie co do tego kabla przełączającego do start diagnozy. Czy ktoś posiada numer Mercedesa tego kabla parametryzującego? Posiadam start diagnozę z działającym HTT Win, lecz nie mam komunikacji z licznikiem. Potrzebuję taki kabel lub schemat, jak go stworzyć. Posiadam kostki do diagnozy i licznika, i chciałbym go polutować, aby...
diagnoza mercedes mercedes diagnoza błędów mercedes diagnoza błąd
monter elektronik sprężyna siłownika krups silnik okapu podłączenie
volkswagen eeprom volkswagen eeprom
Schemat osuszacza powietrza Volvo FH4 Ładowanie baterii Huawei Mate 40 Pro - szybkie i bezprzewodowe