Podrzuciłem część schematu, widać w skrzynce ze sterownikiem silnika pod maską na podszybiu jest bezpiecznik F7 10A który zasila wymienione przez ciebie elementy a właściwie ich obwody. Musisz odkręcić 5 śrub w tym jedna dostępna po wyjęciu zaślepki w podszybiu po ustawieniu wycieraczek w górnej krańcowej pozycji, wymień go i sprawdź czy będzie działać,...
Po pierwsze diagnoza ciśnień po drugie diagnoza vag.
Pokaże tylko, że na którymś garze jest źle, ale wstępnie sprawdzisz czy jest "po równo". Tylko w serwisie na stanowisku testowym sprawdzisz wtryski, reszta metod, to tylko diagnoza wstępna. Także nie wymieniaj nic w ciemno. Sprawdź synchro grupa 4.4 i wtryski grupa 13,18 23.
Miałem niedawno takie auto, do airbag diagnoza poprzez can
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
Jakie czujniki założyłeś?
To wszystko co było napisane to tylko przypuszczenia. Diagnoza polega na pomiarze ciśnienia na tandem i kontroli grup 13.18.23. A do tego kontroli sprężania, stanu wałka i popychaczy. Nikt ci nie napisze to NA PEWNO to.
To zacisk, kupiłem używany po regeneracji za 400 zł i pomogło.
Zgniły kabel brak zasilania +12V do zamków. Norma. Diagnoza była, ale nie obeszło się bez walki ;D uroki forum.
Koledzy ale problem jest z odpaleniem na paliwie ja mialem taki sam przypadek usterka okazala sie pompa paliwa zdjagnozowalem to tak. Zapiolem zegar pod doplyw paliwa nabilem pompka skoczulo mi na okolo 3,5 bara i zostawilem na dwie godziny ten zegar i cisnienie zeszlo do zera wymienilem pompe w zbiorniku i dziala super znowy kolega mial zabardzo nadpalonom...
Nie jest to trudne, ta strona to biblia: https://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1... w skrócie, złącze niebieskie: 1 – Zacisk 15, plus 9 – Zacisk 31, masa 23 – Zacisk 30, plus 24 – Zacisk 31, masa 25 – Diagnoza własna / przewód K Tyle wystarczy do uruchomienia VCDSa i testowania ustawień wskazówek...
Witam .podpowiem jak w prosty sposob rozpoznac czy modul czy Hal ,wysunac przewod wysokiego napiecia z aparatu zaplonowego wlozyc swiece w koncowke przewodu , do głównej kostki aparatu zaplonowego wsadzic kawalek przewodu pod ,, +.0.-. zero wwlaczyc zaplon dosunac koncowke przewodu do masy tylko nie na stale lecz przerywajac powinla się odezwac iskra...
Pokaż filmik
Czy sama regulacja gazu wystarczy? Czy mechanik od gazu jest szansa ze sprawdzi i ewentalnie zrobi to na miejscu? Auto potrzebuje do pracy i obawiam sie czy zostać bedzie musial u mechanika. Podjeżdzasz do warsztatu / serwisu danej instalacji LPG i umawiasz się na wizytę. Pewnie z godzinę tam spędzisz. Wszystkie auta jakie miałem na LPG zawoziłem do...
W ciągu kilku dni podobne objawy opisano jeszcze w dwóch innych tematach. Standardowa przypadłość tych silników (jak ktoś napisał, że nieszczęścia chodzą czwórkami) to padnięte cewki. Objawy pasują tzn. stabilne wolne obroty prawie bez wypadania zapłonów, szarpanie i dławienie się przy dodawaniu gazu szczególnie gwałtownym. Dwie godziny temu założyłem...
Czy to jakiś problem odczytać błędy w liczniku i zobaczyć czy nie widzi klucza czy co innego mu dolega. Jeżeli uszkodzony jest licznik to drugi ani trzeci klucz nic nie da. Skoro uważa że licznik jest uszkodzony to go wypnij i zobacz czy wtedy jest diagnoza z silnikiem i innymi systemami. W sumie to nie wiem po co kupować obojętnie jaki kluczyk przy...
Dziwnie teraz spr na głównym mam 3V i żarówka nie pali. Bezpiecznik f23 cały. Dodano po 1 Dziwnie teraz spr na głównym mam 3V i żarówka nie pali. Bezpiecznik f23 cały. Na rozgrzanym mam 7.5 na głównym.i na zapłonie. Ale.cos chyba wariuje mi voltomierz bo rano miał 13.
TO TEST CAŁEGO UKŁADU ODPOWIEDZIALNEGO ZA SPALANIE OBD ŁĄCZNIE Z KATALIZATOREM I NIE MUSISZ SIE ZASTANAWIAC CZY SADA MA WYKRESY OK CZY NIE JEST PO PROSTU TEST I WYNIKI ALBO OK ALBO N OK Dodano po 6 OK WYKASOWAC BLEDY ZE STEROWNIKA SILNIKA . 1 ZAPŁON WLACZONY WCHODZISZ W SILNIK PODSTAWOWE NASTAWY I KANAL 60 .ADAPTACJA PRZEPUSTNICY JAK PISZE ADAPT OK...
Witam, przebieg 120 tys. , silnik diesel Common-rail CFFB od jakiegoś czasu trzęsie na wolnych obrotach, ale nie zawsze. Nie ma różnicy czy ciepły czy zimny. Najbardziej jak pociąga obroty do 1k gdy np. klima tego potrzebuje albo filtr dopala. Widać że silnik cały lata i słychać jak pompa common rail zaczyna cykać głośniej w momencie dławienia - tak...
Pod kolumną kierownicy masz jeszcze kilka bezpieczników.
Czesc a mozesz rozpisac kostki przy radiu i zmieniarce co z. Czym polaczyc bo mam taka zmieniarke ale nie wiem jak ja podlaczyc
jak na razie .używany blok 1400, uszczelki około 300 , nabicie klimy około150 itp.i oczywiście robota .mam nadzieję zamknąć sie w 3000-3500 tyś.jestem w trakcie więc nie moge dokładnie określić kwoty. Dodano po 9 jeżeli nie "strzał " to co mogło spowodować zgięcie korbowodu ?auto generalnie chodziło .nie licząc głośnej pracy ,metalicznego stukania przed...
Witam, zrobiłem diagnozę climatronica i dość długo ona już trwa.. bodajże z 15min.. Czy to normalne, że tak długo? Ile ona tak przeciętnie sprawdza układ? Pozdrawiam
wyminie wkladki, na allegro po 12-20zl zaleznie od rozmiaru
Witam, Panowie, pacjentem jest Passat 1.6 DTI z silnikiem CAYC i sterownikiem Simos PCR 2.1., podejrzewam usterkę sterownika. Objawy to błędy i mrugająca kontrolka świec żarowych. Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clb Control Module Part Number: 03L 906 023 GL HW: 03L 906 023 A Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9972 Software Coding:...
Witam, jestem posiadaczką passata b5 99r 1.8t. Jakiś czas temu pojawił się problem z kontrolką która wskazywała na ile km mam paliwa. Wszystko było oki ale kilka dni temu znikneła mi z komputera, czy można ją jakoś przywrócić ?
Poszukuję poradnika diagnosty samochodu vw Passat B5. steffy007(at)wp.pl Pozdrawiam
Dzień dobry wszystkim kupiłem passata 2008 rok 2,0 tdi 140 konny ze skrzynią dsg automat problem powstał 2 dni temu na zegarach pojawił się pomarańczowy silniczek co oznacza serwis oraz spiralka od świec żarowych która mruga oczywiście powstała automatyczna blokada obroty tylko do 3000tysiecy podejrzenia padły na czujnik przepustnicy proszę o waszą...
Aby zrobić test komponentów wg. Autodaty trzeba odpalić motor na co najmniej 6s, albo zrobić jazdę próbną i zgasić motor pozostawiając włączony zapłon. Błędy jakie jest w stanie wygenerować to przerwa/zwarcie/brak sygnału i chyba nic poza tym. Można wysterować jedynie pompę paliwa J17 i zawór biegu jałowego N71 i nie rozumiem co jest dostępne w blokach...
Witam. Posiadam paska b4 1.9 tdi z 1996r. Auto ma rozkopana elektryke. Komputer jest 16 bitowy. Problem polega na tym ze ktos poucinał przewody od gniazda obd. Posiadam schemat taki jak ponizej i jezeli ktos jest w stanie niech mi wytłumaczy z kad nalezy je poprowadzić. Oraz mam jeszcze problem z gaszeniem poniewaz przewod po zaplonie jest bezposrednio...
Mam problem ... bylem juz z tym u elektryka i stwierdzil ze chip na desce rozdzielczej jest padniety ! a chodzi o to ze czasami nie wiadomo skad i dlaczego temp. spada, a poziom paliwa sie podnosi i po chwili jest tak jak byc powinno z temp. i stanem paliwa ?!, jest tez problem tego typu ze temp. jest ok 80/90stopni a kontrolka mruga, co tu moze byc...
Witam Mam problem z silnikiem w swoim pasku… Może mi ktoś doradzi co i gdzie kupić żeby podłączyć kompa do samochodu itp… Gdzie znajdę potem te wejście do podłączenie kompa itp. Dane: - VW Passat Comby GT 1988 (ta nowsza wersja z tegoż roku) - 1,8l benzyna pełen wtrysk, 112KM, typ silnika PF (chyba albo PR coś w te mańkę) - ABS (bez Serwa)...
Pomoże ci diagnoza z VCDS. 17 Panel urządzenia Dalej 03 Test wyjściowy. I wiesz, co dalej z panelem
mam kłopot na komputerze pokazuje się nr błędu 18259 nie wiem co to jest pomóżcie
mam paska wielopunkt 1.8 gt nr.silnika PF i mam z nim problem na benzynie gdy jest zimny,5 sekund chodzi ładnie a potem obroty spadają i strasznie silnikiem trzepie tak jakby chodził na 2,3 gary. pojechałbym na diagnostyka ale nie wiem gdzie jest wtyczka do kompa. mam digafata II.autko ma gaz i nowy przekaźnik odłanczający wtryski,nie ma chyba emulatora...
Szarpie na 3, 4, 5 biegu przy obrotach od 1500 do 2000 podczas przyśpieszania, nie zawsze - mechanik poradził by wymienić pompę, ale to chyba nie jest pompa, może ktoś miał podobne problemy,
Witam,mam passata 1.9 tdi afn ,od jakiesgos czasu z okolic pokrywy zaworow dochodza dziwne nieregularne stuki,ktore wraz ze wzrostem obrotow sie poteguja,najbardziej je slychac na zimnym silniku,na cieplym mniej i tez nie zawsze,samochod zapala i przyspiesza prawidlowo,najbardziej to slychac z okolic pokrywy zaworow i rozrzadu,podpiplem vasa zapobiegawczo...
Czy Passat rok 1991, silnik 2E (digifant), automat ma możliwość dokonywania autodiagnostyki? Jeśli tak to jak? Z tego co widziałem są dwa gniazda dwupinowe (+ i - a drugie K i L), z tylko, że w złączy K i L podpięty jest tylko jeden pin. Dokonywałem diagnostyki jak dla Audi 80 B3 z monotronikiem, ale nie działało.
Potrzebna pomoc w sprawie autodiagnostyki silnika w Passacie 91r. silnik 1.8 RP. Mam opis diagnostyki Golfa ,ale tam jest jest jeden kabel obok cewki zapłonowej a w moim Passacie jest kostka z trzema kablami. Gdyby ktoś znał jeszcze opis kodów byłbym wdzięczny. Ewentualnie jakieś sugestie dlaczego zbyt dużo pali ( ok. 9 litrów).
Witam mam passata b3 rocznik 1990 sedan. Silnik to 1F. Ostatnio chciałem zobaczyć gdzie mam złącze diagnostyczne - koło lewarka biegów nie ma to w takim razie w jakim miejscu jest w moim aucie złącze??? ściągnąłem schemat i tam jest tak pokazane że gdzieś koło kierownicy koło lewej nogi kierowcy... zy ktoś się orientuje gdzie jest to złącze??? ps. nie...
witam mam problem,przyprowadzilem dopiero pasata i nie graja w tylnich drzwiach glosniki co to moze byc (spalone?)chyba nie obie strony i tylko tył? czy moze sa jakies bezpieczniki?pozdro:cry:
Witam forumowiczów, chciałbym opisać problem jaki występuje w moim aucie: VW Passat 2001 2,0 benzyna+GAZ Parę dni temu miałem problem z alternatorem, pojechałem do zakładu zajmującego się naprawami w tym zakresie okazało się, że skończyły się szczotki, ok sprawa załatwiona, wymienili, kontrolka akumulatora zgasła…Jednak kiedy odpaliłem u nich...
mam paska wielopunkt 1.8 gt nr.silnika PF i mam z nim problem na benzynie gdy jest zimny,5 sekund chodzi ładnie a potem obroty spadają i strasznie silnikiem trzepie tak jakby chodził na 2,3 gary. pojechałbym na diagnostyka ale nie wiem gdzie jest wtyczka do kompa. mam digafata II.autko ma gaz i nowy przekaźnik odłanczający wtryski,nie ma chyba emulatora...
Witam Mam Problem w moim Passacie b5 1.9tdi Mianowicie padło mi wspomaganie kierownicy. problem w tym że nie wiem gdzie szukać przyczyny czy w pompie czy maglowicy Pompa lekko cieknie i nie słychać pracy pompy przy kręceniu kierownicą, i w zbiorniczki nie widać żadnego ruchu oleju. poziom oleju jest (MAX) Czy może być to przyczyną maglownicy że pompa...
Za mocno napinasz pasek.
Może prościej i trafniej naprowadzi na usterkę diagnoza
Jest dokładnie odwrotnie. Końcówka 1.9 TDI to najgorsze silniki VW, jakością, albo raczej jej brakiem biją na głowę nawet 2.0 TDI. Jeden i drugi silnik należy omijać szerokim łukiem. Święta prawda, ja miałem służbowego Caddy z silnikiem 1.9 TDi 105 km już nowszym bo BLS z 2008, 172 kkm zaczęlo coś stukać w silniku przejchałem jeszcze ok 4km. Diagnoza...
Witam, zakupiłem Passata B7 2.0 TDI i zwiększa mi się poziom oleju w silniku. Pierwsza diagnoza była DPF, który został sprawdzony i umyty w profesjonalnym zakładzie. Problem został, tylko jest tak, że podczas dłuższej trasy poziom paliwa nie zwiększa się, a podczas kręcenia po mieście zaczyna go przybywać. Dodam, że samochód dobrze odpala, nie dymi,...
Passat b6 pokazywało cyfrowo na wyświetlaczu na ile kilometrów jest paliwa i jakie jest spalanie w trakcie jazdy a teraz nie pokazuje jaka przyczyna może być? (at)ElektrodaBot AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś komunikaty o błędach lub kontrolki ostrzegawcze? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik zgłasza, że w Passacie...
Witam.odgrzeję kotleta ...jak zakończyła się naprawa.czy diagnoza była trafna ? Czy winne były transilvery lin. Dopadł mnie ten problem
A temu bo to nie diagnoza a lamerska metoda chybił trafił. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu To właśnie tyczy się twojej porady. Niestety pewien flustrat któremu w życiu nie wyszło ,postanowił się mścić na innych którzy mają większą wiedzę...
Witam Panowie, Mam Volkswagena CC z 2015 roku. Nietsty od dłuższego czasu mam duży problem z systemem Keyless . Po zakupie auta system działał w miarę poprawnie, niestety po jakimś czasie zaczął działać sporadycznie aż zamilkł na stałe. Stwierdziłem, że może dorobię kluczyk i okazało się, że kluczyka nie można doprogramować do modułu. Nie ukrywam, że...
Witam Panowie, Mam Volkswagena CC z 2015 roku. Nietsty od dłuższego czasu mam duży problem z systemem Keyless . Po zakupie auta system działał w miarę poprawnie, niestety po jakimś czasie zaczął działać sporadycznie aż zamilkł na stałe. Stwierdziłem, że może dorobię kluczyk i okazało się, że kluczyka nie można doprogramować do modułu. Nie ukrywam, że...
Kołom daj spokój posłuchaj kolegi kortyleski , diagnoza silnika
Diagnoza wskazuje na uszkodzony czujnik tylnego prawego koła błąd po kasowaniu zaraz powraca, podmieniałem na nowy zamiennik TRW i nadal błąd wyskakuje na używkę inna ponoć sprawną nadal błędu nie idzie wykasować auto bez poruszania się usterka elektryczna. Zastanawiam się czy te czujniki aktywne takie wadliwe nowe ze sklepu zamienniki? czy mam może...
Ostatnia diagnoza mechanika,że w tym przypadku może to być sprawa maglownicy.Zostały przy okazji lekko dokręcone dwie znajdujące się na maglownicy śruby.Układ kierowniczy jakby się po tym usztywnił.Ale odgłosy stuknięcia dalej występowały.
Cześć, też mam problem z silniczkiem hamulca w passacie b6 ale mój problem wygląda nieco inaczej tzn. Zamówiłem nowy silniczek TRW z oznaczeniem PBT-GF30 torx 6 zębów. Po podłączeniu do wtyczki przy zacisku zero reakcji, po podłączeniu bezpośrednio pod aku dzuała prawidłowo. Stary silniczek z oznaczeniem PPS-GF40 działa prawidłowo. Chce go wymienić...
nie ma lepszych od profesjonalistów kolego ,problem polega w tym że w Polsce nie ma profesjonalistów Dodano po 3 4 lata w angli u głownego dealera wsparcie techniczne jest takie że 99 procent problemów audi i wv jest rozpisane w elsie w czerwonej książce ,wymaga to połączenia online ,wracam do Polski przyjmuje sie do audi ,zaczynam pracować a tu sie...
ja bym zaczął od przepatrzenia wszystkich wiązek elektrycznych, czasem jak gaz montują to lubią wpiąć się gdzieś na skróty lub robią meksyk w przewodach, a i swoje lata auto też ma. Szukaj jakiegoś elektromechanika "dłubka", bo jak ktoś w jakimś serwisie normalnie Ci policzy za roboczogodziny w szukaniu usterki to może to być kilka godzin po kilka stówek...
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
Bardzo dużo mają do siebie abs dostaje sygnał z ecu silnika jeszcze raz diagnoza bo to jak ująłeś wcześniej pokazywał to może a nie musi mieć nic wspólnego jakieś zmiany w pracy silnika
NIe doczytałem ,czujnik zmieniony. A wiec zewnętrzny Jak linia sygnałowa jest ok to się obejdzie bez rzeźbienia w pompie. Diagnoza tego to 5min.
Kolejny temat dla wróżek, chłopaki diagnoza zajmie w tym aucie minutę i będzie widać co jest. Zanim rozbierzesz poł auta zajedz na diagnozę i będzie wiadomo.
witam ponownie. no i diagnoza jest taka że jest tylko uszkodzony sensor G28-czujnik położenia wału. Chłopak postawił mi nowy program i nie pokazuje już trzech błędów jak poprzednio tylko ten sensor G28.Ktoś wie jak to wymienić ? Z tego co widziałem na schemacie jest do niego dojście przez wnęke od rozrusznika.Ktoś już może to wymieniał ? No a tymi bezpiecznikami...
Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko mnie 400zł. Nie chciało ci się czytać dokładnie mojego tematu. Napraw pompę Vacum -proste demontujesz sprawdzasz czy nic nie zużyte to kupujesz uszczelnienia zestaw naprawczy 100PLN Uszkodzona to kupujesz nową -biedny dwa razy traci. Potem sprawdź stan powypryskiwawszy VCDS -a nie wymieniać i cudować z nimi....
Diagnoza jest prosta. Przezroczyste przewody od filtra do pompy. Tylko polecam je zakładać na chwile w celu diagnozy. Niestety paliwo w TDI PD spokojnie przekracza 70 C podczas pracy (po nagrzaniu) i takie przewody wiotczeją zapadają się i robi się masa problemów. Ale ładnie wtedy widać czy bąble idą do pompy czy z pompy do filtra. Ale to ktoś ci musi...
padła diagnoza że czyścimy turbinę... gdyby ktoś miał coś do dodania lub borykał się z podobnym problemem proszę o wypowiedź. ponoć jest to częsty problem w passatach? jedna z słabych stron 1.9tdi?
Dziwny sposób diagnozy. Masz błąd o dużej rezystancji i odpięcie poduszki nie zmienia statusu, a powinno Odpinasz kostkę od modułu i sprawdzasz ciągłość przewodów. Po tym diagnoza już sama się okaże.
passat diagnoza renault diagnoza przepięcie diagnoza
awaria ekspresu philips dahua zewnętrzna kanapa tylny corsa
Lokalizacja przekaźnika pompy paliwa w VW LT 2.5 Oleo Mac 937 - Silnik się nagrzewa i strzela w gaźnik