Do sprawdzenia w pierwszej kolejności przekaźnik sterownika silnika, który znajduję się obok sterownika w puszcze na podszybiu. Potem zasilania na kostce sterownika. W momencie gdy nie pali to czy jest diagnoza z sterownikiem silnika? Zapewne nie ma.
Chłopie masz diagnozę ze sterownikiem silnika czy nie? Kontrolka od świec to także kontrolka z ECU jak nie zapala się znaczy w 99% brak zasilania sterownika silnika.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Pin nr 5 z tym że najpierw idzie do immo później dopiero na złącze. pozdr
Poszukaj czegoś innego - nawet nie pokazują przebiegów na wyjściu.
Diagnoza. Uwalony sterownik silnika
Zrób pełną diagnostykę silnika z jazdą na obciążeniu. Odczytanie kodów błędów to dopiero początek diagnozy.
Podejrzewałbym brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Bez diagnozy komputerowej ciężko będzie coś pomóc.
Jak podłączyc na stole do diagnozy sterownik silnika cod auc BOSCH MOTRONIC ME 7.5.10.? Czy potrzebny jest do połączenia gateway.
Uszkodzony jest na 99,9% falownik - numer 11032490 lub 11021355 -> nie mylić z modułem sterującym / mocy. Zrób zdjęcie, który to jest dokładnie "MU" (nie ma podglądu po żadnych z numerów) :)
Immo odpada jak by było immo to by zapalał i gasł po 3 sekundach Trzeba sprawdzić czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest diagnoza sterownika silnika , o może to być wina kostki stacyjki ...
Podstawa to sterownik silnika i jego diagnoza.
Standartowa diagnoza sterownika silnika pokazuje przebieg w blokach,nic pozatym.A diagnoza w tych autach tak czy siak idzie po CAN. Wszystko proste jak drut.
Diagnoza padła na sterownik silnika. Czekam na 2
Witam.Mam problem z golfem 3 .1.8 .Padł sterownik silnika,diagnoza elektromechanika.Czy wiecie gdzie kupić taki zestaw startowy?[/img]
Ten numer , to wyskoczył przy diagnozie sterownika silnika , czy innego ustrojstwa?
Dzięki ,wszystko wiem w temacie,chyba ,że jeszcze ktoś potwierdził by moją diagnozę .
raczej podłącz Clip albo co kolwiek do diagnozy, sterownik silnika i moduł AC jak się da połączyć
Albo sonda ,albo wiązka ,albo sterownik. Potrzebna jest diagnoza a nie zgadywanie. A kod silnika jaki?
Dziękuję wszystkim za pomoc. Diagnoza uszkodzony sterownik silnika.
Przypuszczam że zgniata wiązka na podłużnicy pod akumulatorem. Spróbuj połączyć się z silnikiem po lini K bo zapewne chciałeś łączyć się po canie. (Oczywiście chodzi mi tu o diagnozę sterownika silnika).
Witam szanowne forum. Mam dziwny problem z Iveco Daily 35C13 2.8 z 2002 roku. Miga mi kontrolka wtrysku, diagnoza sterownika silnika pokazuje problem z czujnikami temperatury płynu chłodniczego oraz paliwa. Czy zimny czy ciepły wskazanie jest identyczne, odpinałem czujnik podstawiając rezystancje dalej ten sam pomiar.57 stopni ciecz i 42 paliwo. Ponadto...
Ty od pomiaru napięć zacznij, podłącz do diagnozy sam sterownik silnika, to wiele wyjaśni. Przy cyrku z napięciami będziesz miał falowanie jak nic.
99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego. Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
Diagnozowałeś jeszcze jakieś inne sterowniki w aucie? Diagnoza sterownika silnika idzie przez moduł nadwozia BCM i pewnie on się posypał. Zobacz jakie błędy są w BCM. Moim zdaniem możesz powoli szukać BCM. Czy wszystko inne w aucie działa - światła, kierunkowskazy, wycieraczki, spryskiwacze?
Dłuższe świecenie kontrolki świec żarowych występujące czasami w Twoim samochodzie jest spowodowane występującym chwilowym brakiem sygnału od czujnika G62 temperatury płynu chłodzącego do sterownika silnika. Diagnoza interfejsem VAG-COM wykaże zapisany w sterowniku silnika błąd sporadyczny związany z czujnikiem G62 np. błąd 00522 lub 17664. W tym celu...
Pin 43 ze sterownika to linia K do diagnozy.
No z pewnoscia nie jest to sterownik :) a co do dalszej diagnozy to trzeba zrobic kilka prob.
ee ? a czemu ? Przekaźnik od pompy raczej nie ma tu za wiele do rzeczy.. A ten od zasilania sterownika i osprzętu to lepiej moim zdaniem sprawdzić czy zasilanie OK.. "samowymigiwanie" się błedów (nie miganie czeka od immo) to raczej albo zwarta linia diagnozy do masy albo sterownik kaputt..
W wire to taka linia K za licznikiem Z tym się zgadzam, reszta na odwrót. K-line z gniazda diagnostycznego rozchodzi się na wszystkie moduły, a za licznikiem idzie już tylko do sterownika silnika (i to jest właśnie W-line). Z niemieckiego W jak Wegfahrsperre (immobilajzer). W-line służy do rozbrajania immo i do diagnozy sterownika silnika. W-line występuje...
Witam ponownie , okazało się że w układzie paliwa jest wszystko ok następna diagnozą jest sterownik silnika mówia że wiązka sprawdzona ok przekaźniki ok i stawiają na ECU co o tym myślicie??może być to przyczyną ?? Dodano po 2 Kolego t5 to jest aso audi jeżeli oni nie daja rady to kto da ??
Jaka diagnoza była
Podłączasz bezpośrednio diagnostykę do sterownika. Zasilanie i masa z akumulatora a pin 7 OBDII łączysz z linią diagnozy sterownika.
wchodzisz Star Diagnoza do sterownika silnika i podnosisz wartosc w polu "obroty maksymalne"
Kontrolka immo i świec działają prawidłowo, grzanie świec nie działa. Podczas diagnozy sterownika silnika nie widać obrotów silnika (czujnik sprawny). Jak zamknę drzwi na wyłączonym zapłonie zapala się kotrolka pasa i oleju. Elektrozawór kodowany działa. Paliwo w pomie ale pompa nie daje na wtryski.
To czyja była niby ta diagnoza uszkodzenia "komputera"? Nawet jak byś całkowicie odpiął sterownik silnika to rozrusznik by kręcił. Więc diagnoza słaba... Czemu nie kręci to trzeba "pytać" BSI i BSM.
Na 99,9% masz tam Magneti Marelli 4LV. Kolego to że w aucie jest CAN nie oznacza że diagnoza także musi być na CAN. Np sterownik 4CV także od silnika AUA ma diagnozę po K-line i CAN do komunikacji między resztą sterowników, a Twój 4LV ma już tylko CAN i po za komunikacją z innymi modułami lata także diagnoza. Więc to nie jest tak że jest albo to albo...
Nie masz komunikacji w CANie układu napędowego (Powertrain) - z tego powodu jest błąd immo bo sterowniki silnika i licznika się nie widzą. Możliwe że poleciał któryś sterownik i przez to brak komunikacji pomiędzy resztą. Odłączaj po kolei sterowniki z którymi jest brak diagnozy i patrz kiedy diagnoza wróci - wtedy będziesz wiedział gdzie jest babol...
Taki pomiar to tylko przy odłączonym aku. Mierz napięcie pomiędzy linią diagnostyczną a masą auta. Jeżeli było by zwarcie to powinien być taki komunikat w programie diagnostycznym. Czy z innymi modułami się łączy? Diagnoza sterownika silnika idzie przez immo. Moze warto zewrzeć linię K z W na puszce immo i wtedy sprawdzić czy się połączy - przewody...
Jeśli świeci Asr to nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika . Opcje dwie brak zasilania lub uskodzony sterownik. Jest diagnoza z nim??? Edc16???
Nie da się połączyć z silnikiem aby ABS i licznik Co masz na myśli? Podłączenie gniazd OBD daje możliwość szybszej diagnozy co brakuje sterownikowi silnika (błędy). Można odczytać które wartości których nie ma (błędy z czujników) i które są w granicach prawidłowych a które mają wartości z kosmosu. Zrobić test wyjść np pompy paliwa czy sterownik jest...
Co do diagnozy komputerowej to najlepiej podłączyć komputer z oprogramowaniem Xentry, co pozwoliłoby dokładniejszą diagnozę, jak odliczanie się zakończy, sterownik silnika ograniczy prędkość do 20km/h.
Astra J 1.4t 140km 2012r. 173 tyś km Gaśnie Podczas jazdy. Witam serdecznie zakładam post ponieważ już mi ręce opadają. Mianowicie auto miało wstępnie problem na zimnym silniku na ssaniu jak by wypadał zapłon po wymianie świec ale jak auto zeszło z ssania pracowało już normalnie dodam że założone świece irydowe NGK. Po przejechaniu na świecach ok 10...
Ale kombinujecie Jeśli ma przepływomierz, to 2.2. Jeśli kręci się tylko do 4 tys obrotów, to najprawdopodobniej sterownik HFM nie dostaje od sterownika abs'u sygnału o prędkości pojazdu VSS. Diagnoza się kłania, choćby kodami błyskowymi. Zasilanie sterownika ABS do przejrzenia - srebrny przekaźnik. Wiązka elektryki silnika do naprawy, jeśli jeszcze...
Jak by był zablokowany kalkulator silnika nie miałbyś z nim diagnozy.
Schemat od Polo ale to jedno i to samo jeżeli chodzi o sterownik silnika. Zwróć uwagę na przekaźnik J271 (ma różne oznaczenia w zależności od kodu silnika i rocznika: 100, 103, 109 , 429), gniazdo nr 10 lub 15 - dolny rząd, pierwszy z lewej (10), pierwszy z prawej (15). Przekaźniki są nad nogami kierowcy. Ten przekaźnik zasila wtryski, cewki zapłonowe...
Na początek (tak chyba najłatwiej) zacząłbym od przecięcia kabelka. Jeśli silnik zgaśnie to potwierdzi diagnozę i wykluczy zwarcie w samym sterowniku. Kabelek raczej nie opuszcza kabiny. Idzie do stacyjki, ew. skrzynki bezpieczników. Dla pewności; jest czarny?
Być może działo się to tylko tak "O" bo miało taki kaprys.. Masz rację pisałem to żeby pokazać jaki jestem fajny na forum.
Auto przyjechało, a raczej zostało przyciągnięte. Silnik już nie chce odpalić. Na szybko zrobiłem diagnozę i sterownik silnika wywala tylko błąd P1213 - start injector circuit malfunction. Nie bardzo wiem do czego to odnieść w TDCI. Zaraz będę szukał. Gdyby ktoś miał dokładniejszy opis tego błędu to poproszę...
Dla swego spokoju i spokoju portfela proponuję też przed instalacją drugiego sterownika trochę innych elementów posprawdzać, by nie było kolejnego bum ( przewód zasilający, filtr PZ, silnik) . Awaria sterownika to skutek a trzeba znaleźć przyczynę. Chyba, że twarda diagnoza określa przyczynę przepięcia w sieci .
świeci normalnie i przygasa z innymi kontrolkami przy próbie odpalenia.Samochód był ponownie podłączony pod komputer , nie ma żadnych błędów i co najlepsze komputer nie widzi silnika...diagnoza że prawdopodobnie sterownik silnika....
Czy VAG-COM 311-2 można sprawdzić w jakim stanie są pompowtryski ? tym sprzętem w tym aucie nic nie zrobisz oprócz diagnozy samego sterownika silnika.
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Ten czujnik ma dwie pary styków. Jeden styk jest zwierny, a drugi rozwierny. Jeśli zapala ci się stop to oznacza,że jedna para styków działa dobrze, drugą proponuję sprawdzić w odpowiednim bloku pomiarowym podczas diagnozy sterownika silnika. Inaczej - weź miernik z piszczałką, odepnij kostkę z czujnika hamowania i przetestuj go. Mierz podczas kiedy...
Pierwsza diagnoza mechanika .....padł sterownik silnika {komputer} ....zobaczymy CDN. :cry:
A temperaturę płynu jaką widzi sterownik silnika?
rocznik około94 immo nie w zegarach,nad radiem Dodano po 3 linia diagnozy sprawdzona
Z klonami jest ciężko bo co klon to inna elektronika. Ja bym zgadywał, że chodzi o temperaturę sterownika.
A czy przy remoncie nie mogła się uszkodzić jakaś wiązka która ,robi zwarcie i dlatego komputer wywala tyle błędów a później nikną i samochód nie pokazuje żadnego błędu aktualnie ? I nagle odcina pompę paliwa. Czy to ostateczna diagnoza - wymiana sterownika silnika ?
Linia K idzie z 7 pinu ODB na licznik na niebieskie złącze - pin25 a wychodzi zielonym złączem, pin 5 i idzie do sterownika silnika na pin 43. Przewód wychodzący z licznika ma kolor szary z białym paskiem. Trzeba sprawdzić ciągłość tego przewodu pomiędzy ECU (sterownik silnika) a licznikiem, jeżeli przewód cały to problem raczej w liczniku, można wtedy...
Właśnie wróciłem od następnego mechanika - diagnoza: "rypnięty sterownik silnika lub wolno działający". Podobno to, że zawory grają jak się silnik zagrzeje to nie może być nić związanego z mechaniką (mam na myśli to, że elektronika powinna zadziałać i opóźnić zapłon czy coś) , zostaje elektronika, ale co jak komputer nie pokazuje żadnego błędu?
Diagnoza z ECU silnika jest?, sprawdż okablowanie sterownika, masy,
I jak ma tu Ci ktoś coś poradzić? Nie wiadomo co sprawdził ten mechanik ani co tak naprawdę zrobił i czy dobrze zrobił. Skoro brak komunikacji to na pierwszy rzut przede wszystkim do sprawdzenia masy i zasilania sterownika silnika i ciągłość przewodów od diagnozy. Zawsze można sprawdzić sterownik na stole by wykluczyć jego winę odnośnie komunikacji....
Tak, jakby mu któryś przekaźnik podtrzymywał napięcie? Coś w tym stylu - ale nie do końca. To nie przekaźnik. Jak nastąpią warunki sprzyjające do rozruchu (czyli "15" jest na sterowniku) to auto odpali. I teraz jak w czasie jazdy "15" zaniknie, to sterownik "sam w sobie" będzie podtrzymywał możliwość jazdy aż do czasu wyłączenia silnika. Nie upieram...
Może komuś się przyda na przyszłość. Walnięty okazał się przewód diagnozy silnika łączący sterownik silnika( pin A5 ) z pętlą immo(pin nr 7). Jak się trochę poszarpało wiąchą ,to łączył na jakiś czas. Puszczony dodatkowy nowy przewód przy wiązce i wszystko już ponad tydzień gra. Dzięki za podpowiedzi.
Jeśli chcesz zdiagnozować ABS, to po kiego grzyba potrzebna ci rozpiska pinów sterownika silnika Digifant.
Witam. Pacjęt to Opel Corsa C 1.2 16V Diagnoza - uszkodzony sterownik silnika - iskra na 3 cylindry . Wymienione- cewka, świece, czujnik wału Chcę wymienić sterownik na używany sprawny. Jest na allegro z tym samym numerem + immo. Pytanie czy to wystarczy bo niektórzy twierdzą że trzeba wymienić sterownik+moduł komfortu+licznik+immo https://obrazki.elektroda.pl/5659766100_...
Co ty piszesz za głupoty, niby kto tak robi immo ? Sterownik silnika cały czas oczekuje na sygnał zezwolenia i jak go nie dostaje to nie odpali, musi dostać ten sygnał albo z oryginalnego systemu albo z emulatora chyba że ktoś przerobi wsad w sterowniku silnika a i tak się nie odcina tego pinu bo po nim idzie diagnoza sterownika.
Nie ma diagnozy z ABS oraz ze sterownikiem silnika? Jeżeli tak to odłącz pompę ABS i zobacz czy będzie diagnoza - może kupiłeś uszkodzoną pompę.
Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów A co sterownik "widzi" podczas kręcenia rozrusznikiem?? Diagnoza to nie tylko błędy ,to przede wszystkim "parametry". 1.Sprawdzić czy sterownik otrzymuje info. o obrotach silnika (sygnał z czujnika wału). 2.Jeżeli "widzi" obroty to czy steruje (kluczuje) cewkami.
Poduczyć się więcej. Gdybyś wiedział tak średnio, to wiedział byś że transmisja diagnozy na sterownik silnika zamyka się przez taki komponent jak....wegfachsiherung ( czyli immo). W golfie 4 immo jest w desce. Jest tak dlatego, że linia diagnozy jest od razu linią kodową. Więcej tłumaczyć nie trzeba. Dalej twierdze, że te fejsy są za tanie, i ma do...
Czy silnik "nowy" taki sam jak stary? Czy wymieniałeś sterownik z "nowym" silnikiem? Czy czujnik wału jest z poprzedniego silnika , czy od nowego? Czy "diagnoza" widzi obroty silniku podczas rozruchu? Sprawdź zasilanie na pinach ECU; pin 30 po 30 , pin 66 i 29 po 15. Robienie mostków na przekaźniku pompy i ściąganie wtyczek nic nie da , gdyż osobny...
Pin 7 to diagnoza.
Czy da się w Laguna III 1.5dci 2012 skopiować immo przez kopię całego ecu za pośr obd (Kess)? Problem jest taki: Nie działa tempomat. Prądy na wiązkach prawidłowe. Diagnoza ASO - uszkodzenie sterownika silnika. W planie mam kupić sterownik od innej Laguny III 1.5dci i skopiować ecu i wgrać na "nowy". Pytanie moje brzmi czy z ECU Immo też skopiuje się...
Wszystko czyli zasilania i sterowaniaprzekaźnika ECM też sprawdzone? Jeśli to rocznik 2004 to, chyba już ma CAN między ECM, zegary i uch ale diagnoza leci po can i po k-line. Zmostkuj przekaźnik ecm i zobacz czy ecm wstanie. Pokaż jeszcze jak wyglądają wskaźniki po włączeniu zapłonu
Sprawdź bezpieczniki.A gdzie diagnoza UCH ?
Witam. Potrzebny schemat elektryczny silnika Peugeot 206 1,9 D 2001 rok. Po diagnozie BSI, wyskakuje błąd połączenia z sterownikiem silnika. Silnik nie pali. Bardzo proszę o schemat silnika lub tylko połączenie silnik - BSI. Z góry bardzo dziękuję.
Witam Bardzo bym prosił o schemat do Peugeota 206 vin vin VF32SWJYU42423834 2002 rok, 1,9 D sil dw8 pompa Lukas ( BSI H2 ) . Może też być od peugeota partner od roku 2003 1.9 D dw8 chodzi mi o połączenie sterownika silnika z BSI ( BSI H2 ) i też połączenie z pompą wtryskową. Po diagnozie BSI nie widzi sterownika silnika(Brak połączenia z silnikiem...
Usterka związana zarówno z licznikiem jak i sterownikiem silnika prawdopodobnie błędny sygnał prędkości ale to już diagnoza
Już mi ręce opadają, sprawdziłem wszystko i nic mechanicznie jest sprawny, podejrzenie padło na sterownik silnika
Jesli diagnoza prawidłowa to wymien sterownik silnika i dokoduj go. Sterownik na pompie nie ma immo
Poszukaj w okolicy speców od Hondy, warsztatów tuningujacych te samochody itp. Chłopaki mają rozpykane wszystkie bolączki tych silników i potrafią je wyeliminować na poziomie programowania a nie diagnozy "proszę wymienić sterownik silnika" itp. Te silniki wymagają bardzo precyzyjnych ustawień, być może wszystko jest z nim w porządku, ktoś tylko niedbale...
Dwie opcje przekaźnik na podszybiu od pompy paliwa lub bezpiecznik pompy paliwa (zaśniedziały, luźne wtyki). Druga opcja to uszkodzony sterownik silnika, jak chłodny to działa jak ciepły pada. Zwłaszcza że teraz działa klima - wentylator pod maską podnosi temp. Możesz zrobić tak, że sterownik wyślij do elektro-bip Reda - diagnoza sterownika gratis.
CAN w tym aucie występuje ale jeśli chodzi o złącze diagnostyczne to w nim CAN nie występuje. W tym modelu mamy komunikacje za pomocą CANa tylko miedzy MCM, a licznikiem. Natomiast diagnoza wychodzi z MCM. Jak nie masz zasilania na sterowniku to podaj je z palca (EC i FP relays) wtedy może złapiesz diagnozę
ESP to układ związany z hamulcami i kontrola trakcji. Nie ma błędów w sterowniku ABS? Piszeaz tylko o błędach w sterowniku silnika.
bo diagnoza owych komponentów siedzi na różnych pinach
A podłącz się pod ecu. Wygląda na to że nie ma komunikacji ze wszystkim co wisi na pinie 7 obd.. Pod ecu pin 4. Nie zdziwiłbym się że jest jakieś odcięcie diagnozy na pstryczku :P O widze że kolega mnie ubiegł..
Witam mam prośbę potrzebuje opis pinów do sterownika silnika 2,0 jtd chcę go podłonczyć na stole a nie wiem gdzie zasilanie,masa ,diagnoza ,proszę o pomoc.:?:
To nie jest sterownik PLC tylko Driver zaworów rozprężnych. Po zwarciu ID1 będzie próbował sterować silnikiem krokowym. Jeżeli masz wersję Modbus to po komunikacji. Możesz założyć panel i sprawdzić przez wyświetlacz. Problem jest taki że obsługuje zasilanie AC lub DC zależnie od konfiguracji.
Musisz się dobrać do silnika, Ktoś może podpowie, co zdemontować? Macie schemat sterownika?
No przecież wstawiłes foto jak robisz diagnozę. Nie masz bladego pojęcia ani chyba ten twój sąsiad.
Podłącz pod tester, odczyt błędów, parametry, na początek w module ABS i sterowniku silnika. Stawianie jakiejkolwiek diagnozy z tego opisu to jak wróżenie z fusów.
Z filmu nasuwa się jedna koncepcja-sterownik rozpoczyna pracę na nowo, stąd miganie kontrolki awarii a nie zapalenie się na stałe do czasu wyłączenia kluczyka. Albo kwetsia zasilania (sprawdź tą masę, żarówa do plusa drugi koniec na piny A13, A28, A42) i trzep wązką. Druga możliwość- cykliczny brak informacji o obrotach silnika, czyli obręb czujnika...
Sterownik to model EDC16C34
a gdzie to jest w samochodzie ?? Fajny schemat ale bez legendy co jest co i gdzie :( Wypnij wtyczkę z pompy ustaw miernik na woltomierz, i końcówki miernika przyłóż do pinów 7 i 4. Na schemacie masz to dokładnie pokazane że na pin 7 idzie 12V z przekaźnika a 4 pin jest sterowany masą ze sterownika silnika. Tylko sprawdzaj odpowiednią wtyczkę...
ponowne kodowanie sterownika jazdy :D
Najpierw dobra diagnoza. Przypuszczam ,że należ przywrócić sterownik silnika do ustawień fabrycznych
Wg Autodaty w 99 roku w Borze była zmiana, silnik AKL, np. CAN był do komunikacji z ABS i skrzynią ( o ile automat). Diagnoza i immo była na 19 pinie sterownik silnika przewód biało szary. Z kolei w Octavii był CAN do licznika, ale diagnoza i immo zostają na pinie 19.
Kurde zmieniłem warsztat i załamuję się już powoli. Ostatnio miałem w regeneracji sterownik silnika, wrócił i lipa, pojechał do regeneracji sterownik pompy, auto odpaliło na tydzień. Potem już była opcja usterki pompy, stąd niby mogłaby nastąpić ponowna awaria sterownika pompy. Niestety warsztat gdzie miałem autko w temacie pomp nic nie robi i musiałem...
Witam, w Toledo 2 z silnikiem 1.6 akl wywala błąd "Zwarcie do masy Wtryskiwacz 4 ". Wtryskiwacz leje wg mnie bo nierówna praca silnika i bardzo kopci, sprawdzałem diodą na wtyczce tego wtrysku i świeci się ciągle (powinna migać jak w trzech pozostałych) , aby wyeliminować wiązkę odłączyłem wtyczkę od sterownika silnika i zwarcia nie ma, moja diagnoza...
diagnoza sterownik webasto diagnoza silnik renault interfejs diagnoza silnik
corsa przyspieszaniu amilo instrukcja amica śmierdzi
renault mascott renault mascott
Lenovo T460 - Wykrywa tylko jedną baterię po wymianie na nieoryginalną Rejestrator kamery nadaje po DMZ - przyczyny i rozwiązania