Poszukaj czegoś innego - nawet nie pokazują przebiegów na wyjściu.
Podejrzewałbym brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Bez diagnozy komputerowej ciężko będzie coś pomóc.
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności przekaźnik sterownika silnika, który znajduję się obok sterownika w puszcze na podszybiu. Potem zasilania na kostce sterownika. W momencie gdy nie pali to czy jest diagnoza z sterownikiem silnika? Zapewne nie ma.
Podstawa to sterownik silnika i jego diagnoza.
Witam.Mam problem z golfem 3 .1.8 .Padł sterownik silnika,diagnoza elektromechanika.Czy wiecie gdzie kupić taki zestaw startowy?[/img]
Dłuższe świecenie kontrolki świec żarowych występujące czasami w Twoim samochodzie jest spowodowane występującym chwilowym brakiem sygnału od czujnika G62 temperatury płynu chłodzącego do sterownika silnika. Diagnoza interfejsem VAG-COM wykaże zapisany w sterowniku silnika błąd sporadyczny związany z czujnikiem G62 np. błąd 00522 lub 17664. W tym celu...
Chłopie masz diagnozę ze sterownikiem silnika czy nie? Kontrolka od świec to także kontrolka z ECU jak nie zapala się znaczy w 99% brak zasilania sterownika silnika.
Pin nr 5 z tym że najpierw idzie do immo później dopiero na złącze. pozdr
Zrób pełną diagnostykę silnika z jazdą na obciążeniu. Odczytanie kodów błędów to dopiero początek diagnozy.
Albo sonda ,albo wiązka ,albo sterownik. Potrzebna jest diagnoza a nie zgadywanie. A kod silnika jaki?
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
WD14H430PL/01
Być może działo się to tylko tak "O" bo miało taki kaprys.. Masz rację pisałem to żeby pokazać jaki jestem fajny na forum.
Diagnoza. Uwalony sterownik silnika
99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego. Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
Podłączasz bezpośrednio diagnostykę do sterownika. Zasilanie i masa z akumulatora a pin 7 OBDII łączysz z linią diagnozy sterownika.
Jeśli chcesz zdiagnozować ABS, to po kiego grzyba potrzebna ci rozpiska pinów sterownika silnika Digifant.
No z pewnoscia nie jest to sterownik :) a co do dalszej diagnozy to trzeba zrobic kilka prob.
To czyja była niby ta diagnoza uszkodzenia "komputera"? Nawet jak byś całkowicie odpiął sterownik silnika to rozrusznik by kręcił. Więc diagnoza słaba... Czemu nie kręci to trzeba "pytać" BSI i BSM.
Pin 43 ze sterownika to linia K do diagnozy.
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Na 99,9% masz tam Magneti Marelli 4LV. Kolego to że w aucie jest CAN nie oznacza że diagnoza także musi być na CAN. Np sterownik 4CV także od silnika AUA ma diagnozę po K-line i CAN do komunikacji między resztą sterowników, a Twój 4LV ma już tylko CAN i po za komunikacją z innymi modułami lata także diagnoza. Więc to nie jest tak że jest albo to albo...
Jeśli świeci Asr to nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika . Opcje dwie brak zasilania lub uskodzony sterownik. Jest diagnoza z nim??? Edc16???
Wszystko było by fajnie gdybym mógł się z tym cackiem połączyć. AutoBoss ze specjalną przejściówką do starych toyot nie daje rady. Na którym pinie sterownika silnika jest diagnoza?
Diagnoza padła na sterownik silnika. Czekam na 2
Podłącz pod tester, odczyt błędów, parametry, na początek w module ABS i sterowniku silnika. Stawianie jakiejkolwiek diagnozy z tego opisu to jak wróżenie z fusów.
ee ? a czemu ? Przekaźnik od pompy raczej nie ma tu za wiele do rzeczy.. A ten od zasilania sterownika i osprzętu to lepiej moim zdaniem sprawdzić czy zasilanie OK.. "samowymigiwanie" się błedów (nie miganie czeka od immo) to raczej albo zwarta linia diagnozy do masy albo sterownik kaputt..
Jak by był zablokowany kalkulator silnika nie miałbyś z nim diagnozy.
A temperaturę płynu jaką widzi sterownik silnika?
Nie masz komunikacji w CANie układu napędowego (Powertrain) - z tego powodu jest błąd immo bo sterowniki silnika i licznika się nie widzą. Możliwe że poleciał któryś sterownik i przez to brak komunikacji pomiędzy resztą. Odłączaj po kolei sterowniki z którymi jest brak diagnozy i patrz kiedy diagnoza wróci - wtedy będziesz wiedział gdzie jest babol...
Na początek (tak chyba najłatwiej) zacząłbym od przecięcia kabelka. Jeśli silnik zgaśnie to potwierdzi diagnozę i wykluczy zwarcie w samym sterowniku. Kabelek raczej nie opuszcza kabiny. Idzie do stacyjki, ew. skrzynki bezpieczników. Dla pewności; jest czarny?
Dla swego spokoju i spokoju portfela proponuję też przed instalacją drugiego sterownika trochę innych elementów posprawdzać, by nie było kolejnego bum ( przewód zasilający, filtr PZ, silnik) . Awaria sterownika to skutek a trzeba znaleźć przyczynę. Chyba, że twarda diagnoza określa przyczynę przepięcia w sieci .
Jaka diagnoza była
Ale kombinujecie Jeśli ma przepływomierz, to 2.2. Jeśli kręci się tylko do 4 tys obrotów, to najprawdopodobniej sterownik HFM nie dostaje od sterownika abs'u sygnału o prędkości pojazdu VSS. Diagnoza się kłania, choćby kodami błyskowymi. Zasilanie sterownika ABS do przejrzenia - srebrny przekaźnik. Wiązka elektryki silnika do naprawy, jeśli jeszcze...
I jak ma tu Ci ktoś coś poradzić? Nie wiadomo co sprawdził ten mechanik ani co tak naprawdę zrobił i czy dobrze zrobił. Skoro brak komunikacji to na pierwszy rzut przede wszystkim do sprawdzenia masy i zasilania sterownika silnika i ciągłość przewodów od diagnozy. Zawsze można sprawdzić sterownik na stole by wykluczyć jego winę odnośnie komunikacji....
Standartowa diagnoza sterownika silnika pokazuje przebieg w blokach,nic pozatym.A diagnoza w tych autach tak czy siak idzie po CAN. Wszystko proste jak drut.
Sterownik BOSCH 0 281 019 544, 39111-2A970, VIN U5YHN816ADLO16669. Potrzebuję opis podłączenia czujnika poziomu oleju do sterownika silnika, a najlepiej opis- schemat podłączenia całego sterownika silnika. Ktoś naprawiał wiązkę silnika. U mnie czujnik podpięty jest na pin 40 wtyczki A, wg dostępnych mi schematów na ten pin powinien być podpięty czujnik...
Immo odpada jak by było immo to by zapalał i gasł po 3 sekundach Trzeba sprawdzić czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest diagnoza sterownika silnika , o może to być wina kostki stacyjki ...
Z klonami jest ciężko bo co klon to inna elektronika. Ja bym zgadywał, że chodzi o temperaturę sterownika.
Schemat od Polo ale to jedno i to samo jeżeli chodzi o sterownik silnika. Zwróć uwagę na przekaźnik J271 (ma różne oznaczenia w zależności od kodu silnika i rocznika: 100, 103, 109 , 429), gniazdo nr 10 lub 15 - dolny rząd, pierwszy z lewej (10), pierwszy z prawej (15). Przekaźniki są nad nogami kierowcy. Ten przekaźnik zasila wtryski, cewki zapłonowe...
jest tam jedno zasilanie po stacyjce,a brak jego uniemożliwił by diagnozę ,a tu nie było problemu,raczej masy do przeglądu.
Jak podłączyc na stole do diagnozy sterownik silnika cod auc BOSCH MOTRONIC ME 7.5.10.? Czy potrzebny jest do połączenia gateway.
Mam pytanie- Dlaczego został wymieniony sterownik silnika? Na podstawie diagnozy, wróżby czy czego?
Dziękuję wszystkim za pomoc. Diagnoza uszkodzony sterownik silnika.
Usterka związana zarówno z licznikiem jak i sterownikiem silnika prawdopodobnie błędny sygnał prędkości ale to już diagnoza
Już mi ręce opadają, sprawdziłem wszystko i nic mechanicznie jest sprawny, podejrzenie padło na sterownik silnika
Diagnozowałeś jeszcze jakieś inne sterowniki w aucie? Diagnoza sterownika silnika idzie przez moduł nadwozia BCM i pewnie on się posypał. Zobacz jakie błędy są w BCM. Moim zdaniem możesz powoli szukać BCM. Czy wszystko inne w aucie działa - światła, kierunkowskazy, wycieraczki, spryskiwacze?
Co do diagnozy komputerowej to najlepiej podłączyć komputer z oprogramowaniem Xentry, co pozwoliłoby dokładniejszą diagnozę, jak odliczanie się zakończy, sterownik silnika ograniczy prędkość do 20km/h.
Tak, jakby mu któryś przekaźnik podtrzymywał napięcie? Coś w tym stylu - ale nie do końca. To nie przekaźnik. Jak nastąpią warunki sprzyjające do rozruchu (czyli "15" jest na sterowniku) to auto odpali. I teraz jak w czasie jazdy "15" zaniknie, to sterownik "sam w sobie" będzie podtrzymywał możliwość jazdy aż do czasu wyłączenia silnika. Nie upieram...
Rocznik 2008, 1,4 benzyna. Samochód po kolizji, poszarpaniu uległa lewa wiązka komory silnika.Potrzebuję informacji na temat zastosowania tych przewodów: http://obrazki.elektroda.net/6_125209163... numery przewodów to: BB10T 1240T 0003T 6891T który przechodzi w 6891 Te przewody sa od przekaznika silnika podnoszenia/opuszczania zaworow (valvetronic)...
Masz rację piotrdan,ale po mojemu podpięcie przelewów po stronie ssącej to pomysł idiotyczny. Zgadzasz się? Może być jeszcze wina uszkodzenia linii CAN sterownik silnika->sterownik pompy,ale bez diagnozy się nie obejdzie.
Czy silnik "nowy" taki sam jak stary? Czy wymieniałeś sterownik z "nowym" silnikiem? Czy czujnik wału jest z poprzedniego silnika , czy od nowego? Czy "diagnoza" widzi obroty silniku podczas rozruchu? Sprawdź zasilanie na pinach ECU; pin 30 po 30 , pin 66 i 29 po 15. Robienie mostków na przekaźniku pompy i ściąganie wtyczek nic nie da , gdyż osobny...
Rozrusznik się nie obraca, bo jest sterowny ze sterownika silnika ( w elektromagnesie jest elektronika). Diagnoza zrobiona niedokładnie.
Ten numer , to wyskoczył przy diagnozie sterownika silnika , czy innego ustrojstwa?
Jeśli będzie negatywny to rozbiórka i weryfikacja czy to pierścienie czy może wypalone zawory, jak będzie ok to może wtrysk uszkodzony albo sterownik silnika ale bez diagnozy i pomiaru to wróżenie z fusów.
A to przepraszam, jakoś space star dla mnie to lata 90, mniejesza z tym. Każdy tester OBD2 w mniejszym czy wiekszym stopniu pogada ze sterownikiem silnika w tym samochodzie, diagnoza jeszcze przez ISO, nie CAN
Dwie opcje przekaźnik na podszybiu od pompy paliwa lub bezpiecznik pompy paliwa (zaśniedziały, luźne wtyki). Druga opcja to uszkodzony sterownik silnika, jak chłodny to działa jak ciepły pada. Zwłaszcza że teraz działa klima - wentylator pod maską podnosi temp. Możesz zrobić tak, że sterownik wyślij do elektro-bip Reda - diagnoza sterownika gratis.
Musisz się dobrać do silnika, Ktoś może podpowie, co zdemontować? Macie schemat sterownika?
Ty od pomiaru napięć zacznij, podłącz do diagnozy sam sterownik silnika, to wiele wyjaśni. Przy cyrku z napięciami będziesz miał falowanie jak nic.
świeci normalnie i przygasa z innymi kontrolkami przy próbie odpalenia.Samochód był ponownie podłączony pod komputer , nie ma żadnych błędów i co najlepsze komputer nie widzi silnika...diagnoza że prawdopodobnie sterownik silnika....
ESP to układ związany z hamulcami i kontrola trakcji. Nie ma błędów w sterowniku ABS? Piszeaz tylko o błędach w sterowniku silnika.
Zwykły fejsik VAG załatwia sprawę. Do tego musisz mieć program do tego wtrysku. Jest inny niż do poloneza na multecu. Sprawdź czujnik temp. może sterownik widzi zimny silnik
Nie da się połączyć z silnikiem aby ABS i licznik Co masz na myśli? Podłączenie gniazd OBD daje możliwość szybszej diagnozy co brakuje sterownikowi silnika (błędy). Można odczytać które wartości których nie ma (błędy z czujników) i które są w granicach prawidłowych a które mają wartości z kosmosu. Zrobić test wyjść np pompy paliwa czy sterownik jest...
A czym innym się łączyłeś ze sterownikiem silnika? Może ma emulator i diagnoza się blokuję albo może ma odcięta linie diagnozy.
Z filmu nasuwa się jedna koncepcja-sterownik rozpoczyna pracę na nowo, stąd miganie kontrolki awarii a nie zapalenie się na stałe do czasu wyłączenia kluczyka. Albo kwetsia zasilania (sprawdź tą masę, żarówa do plusa drugi koniec na piny A13, A28, A42) i trzep wązką. Druga możliwość- cykliczny brak informacji o obrotach silnika, czyli obręb czujnika...
a gdzie to jest w samochodzie ?? Fajny schemat ale bez legendy co jest co i gdzie :( Wypnij wtyczkę z pompy ustaw miernik na woltomierz, i końcówki miernika przyłóż do pinów 7 i 4. Na schemacie masz to dokładnie pokazane że na pin 7 idzie 12V z przekaźnika a 4 pin jest sterowany masą ze sterownika silnika. Tylko sprawdzaj odpowiednią wtyczkę...
Linia K idzie z 7 pinu ODB na licznik na niebieskie złącze - pin25 a wychodzi zielonym złączem, pin 5 i idzie do sterownika silnika na pin 43. Przewód wychodzący z licznika ma kolor szary z białym paskiem. Trzeba sprawdzić ciągłość tego przewodu pomiędzy ECU (sterownik silnika) a licznikiem, jeżeli przewód cały to problem raczej w liczniku, można wtedy...
raczej podłącz Clip albo co kolwiek do diagnozy, sterownik silnika i moduł AC jak się da połączyć
Przypuszczam że zgniata wiązka na podłużnicy pod akumulatorem. Spróbuj połączyć się z silnikiem po lini K bo zapewne chciałeś łączyć się po canie. (Oczywiście chodzi mi tu o diagnozę sterownika silnika).
wchodzisz Star Diagnoza do sterownika silnika i podnosisz wartosc w polu "obroty maksymalne"
Sprawdź bezpieczniki.A gdzie diagnoza UCH ?
Witam mam prośbę potrzebuje opis pinów do sterownika silnika 2,0 jtd chcę go podłonczyć na stole a nie wiem gdzie zasilanie,masa ,diagnoza ,proszę o pomoc.:?:
Diagnoza z ECU silnika jest?, sprawdż okablowanie sterownika, masy,
Zdecydowanie auto nieco nowszej generacji. Ze sterownikiem silnika i możliwością diagnozy elektroniki. Czasy, gdzie na maluchu się zaczynało, już przeszły do historii. Golf z silnikiem benzynowym, dobry pomysł. I budowy silnika nauczy, jak malec, i elektroniki liźnie, pozna osprzęt.
Samsung WW90H7410EW/EO wymiana modułu silnika Witam wszystkich :) Mam problem w domu z wyżej wymienionym modelem pralki Samsung :( Objawy to szarpnięcia silnikiem, zanim zacznie się kręcić w lewo lub w prawo, i zawiesza się w trakcie prania :) W menu serwisowym z pokrętłem ustawionym na wirowanie i po naciśnięciu play po chwili mam błąd 3E2 - stawiam...
A jaki tam jest sterownik silnika ?? Który rok??
Czy jest komunkacja ze sterownikiem silnika?? Jesli jest to jakie błędy??
Jest taka szansa. Sterownik twojego silnika pewnie nie jest jeszcze sterownikiem podlegającym diagnozie OBD2. Złącze to nie wszystko. Przy poprawnym montażu i dostrojeniu instalacji Lpg sygnał sondy lambda większości sterowników Lpg nie jest potrzebny.
Załącza kontrolkę grzania świec po zapłonie, możesz go zapalić czy nie bo poza brakiem diagnozy nic nie piszesz?
Nie ma diagnozy z ABS oraz ze sterownikiem silnika? Jeżeli tak to odłącz pompę ABS i zobacz czy będzie diagnoza - może kupiłeś uszkodzoną pompę.
A podłącz się pod ecu. Wygląda na to że nie ma komunikacji ze wszystkim co wisi na pinie 7 obd.. Pod ecu pin 4. Nie zdziwiłbym się że jest jakieś odcięcie diagnozy na pstryczku :P O widze że kolega mnie ubiegł..
Masz tylko brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Linia K dla sterownika silnika idzie przez puszkę immo. Jeżeli tam jest problem to powinna być komunikacja z puszką immo. Na puszcze immo zewrzyj linię K i W i powinna wrócić diagnoza. Są to chyba przewody szaro-białe lub bialo-szare.
Poziom paliwa leci tylko do zegarów, UCH nie ma nic do tego. Migający wskaźnik paliwa to przerwa w obwodzie, jak podał 12v to pewnie upalił opornik na pływaku Nie jestem przekonany jak by się spalił tylko opornik to przypuszczam że sterownik silnika diagnozował by się nadal . Brak diagnozy świadczy o tym że uszkodziło się coś więcej moim zdaniem .
CAN w tym aucie występuje ale jeśli chodzi o złącze diagnostyczne to w nim CAN nie występuje. W tym modelu mamy komunikacje za pomocą CANa tylko miedzy MCM, a licznikiem. Natomiast diagnoza wychodzi z MCM. Jak nie masz zasilania na sterowniku to podaj je z palca (EC i FP relays) wtedy może złapiesz diagnozę
Wtryskiwacze są sterowane? Tam są już pojedyncze cewki czy jest rozdzielacz zapłonu? Masz kod silnika? Prawdopodobnie padl sterownik silnika, za mało danych do 100% diagnozy. Numer sterownika też by się przydał.
bo diagnoza owych komponentów siedzi na różnych pinach
Witam ponownie , okazało się że w układzie paliwa jest wszystko ok następna diagnozą jest sterownik silnika mówia że wiązka sprawdzona ok przekaźniki ok i stawiają na ECU co o tym myślicie??może być to przyczyną ?? Dodano po 2 Kolego t5 to jest aso audi jeżeli oni nie daja rady to kto da ??
to sprawdź połączenie sterownik silnik - sterownik skrzynia wg schematu. jak to ktoś kiedyś powiedział diagnoza problemu to nie tylko odczytanie błędów. Gdzie odczytałeś ten błąd ? w ster silnika czy skrzyni ? podgląd w parametry zrobiłeś ?
Co ty piszesz za głupoty, niby kto tak robi immo ? Sterownik silnika cały czas oczekuje na sygnał zezwolenia i jak go nie dostaje to nie odpali, musi dostać ten sygnał albo z oryginalnego systemu albo z emulatora chyba że ktoś przerobi wsad w sterowniku silnika a i tak się nie odcina tego pinu bo po nim idzie diagnoza sterownika.
Witam, Pacjent: Bieżnia Domyos TC2, dolegliwości: sterownik nie włącza silnika. Dotychczasowe diagnozy i leczenie: - nowy sterownik MC2100LES-18W, - silnik po regeneracji rusza na płaskiej baterii 4,5V - w dwie strony po zmianie biegunów, - czujnik obrotów silnika sprawdzony i działa (zwiera przy magnesie, - magnes obecny na kole wałka napędzającego,...
Sprawdź styczniki od silników jazdy.
Wg Autodaty w 99 roku w Borze była zmiana, silnik AKL, np. CAN był do komunikacji z ABS i skrzynią ( o ile automat). Diagnoza i immo była na 19 pinie sterownik silnika przewód biało szary. Z kolei w Octavii był CAN do licznika, ale diagnoza i immo zostają na pinie 19.
Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów A co sterownik "widzi" podczas kręcenia rozrusznikiem?? Diagnoza to nie tylko błędy ,to przede wszystkim "parametry". 1.Sprawdzić czy sterownik otrzymuje info. o obrotach silnika (sygnał z czujnika wału). 2.Jeżeli "widzi" obroty to czy steruje (kluczuje) cewkami.
Witam mama pytanko osoby które przerabialy temat pacjent Voyager 98r i martwy sterownik silnika tzn nie ma diagnozy ,brak zasilań czujników brak kontrolki check czy immo w taki sposób go blokuje oczywiście miga alarm set pozdrawaim
Pin 7 to diagnoza.
Witam. Potrzebny schemat elektryczny silnika Peugeot 206 1,9 D 2001 rok. Po diagnozie BSI, wyskakuje błąd połączenia z sterownikiem silnika. Silnik nie pali. Bardzo proszę o schemat silnika lub tylko połączenie silnik - BSI. Z góry bardzo dziękuję.
brak dialogu ze sterownikiem silnika Mistrzu tam diagnoza leci po K-line, kabel 9006.
Tam jest digifant i nie ma jakiejkolwiek możliwości odczytu usterek ze sterownika silnika. Jak znalazłeś złącze diagnostyczne to nie jest ono napewno połączone ze sterownikiem silnika to jest tylko do diagnozy abs, airbag.
Auto przyjechało, a raczej zostało przyciągnięte. Silnik już nie chce odpalić. Na szybko zrobiłem diagnozę i sterownik silnika wywala tylko błąd P1213 - start injector circuit malfunction. Nie bardzo wiem do czego to odnieść w TDCI. Zaraz będę szukał. Gdyby ktoś miał dokładniejszy opis tego błędu to poproszę...
Witam Bardzo bym prosił o schemat do Peugeota 206 vin vin VF32SWJYU42423834 2002 rok, 1,9 D sil dw8 pompa Lukas ( BSI H2 ) . Może też być od peugeota partner od roku 2003 1.9 D dw8 chodzi mi o połączenie sterownika silnika z BSI ( BSI H2 ) i też połączenie z pompą wtryskową. Po diagnozie BSI nie widzi sterownika silnika(Brak połączenia z silnikiem...
diagnoza sterownik diagnoza silnika krokowego diagnoza usterki silnika
elektrolux model pralka zdjęcie simlocka samsung kodem przeniesienie numer orange
podnapięciowy przełącznik satel konfiguracja drzwi
Zegar czasu rzeczywistego z DS1302 – schemat, podłączenie, typowe usterki, Arduino Bosch Tronic 0128 – stacja klimatyzacji R134a, kody błędów, instrukcja, serwis