Diagnozuje się tym czym powinno diagnozować Citroena czyli interfejsem Lexia.
Jak naprawdę chcesz kupić coś do immo to z takich najtańszych rzeczy to programator t-300. Możesz znaleźć na www.viaken.pl. 700zł kosztuje. Mam go osobiście. Gwarancji nie ma że xarę nim zrobisz. Czasem się udaje nim zrobić co trzeba czasem nie. Ale jak chcesz coś czym zawsze się udaje to powyżej 4000zł. Jesli natomiast chcesz dobrze zdiagnozować xarę...
jak i czym diagnozować citroena xsarę
Sprawdziłeś coś czy czekasz na wróżkę? Na początek diagnoza. Sprawdziłeś wiązkę/złącze albo chociaż diagnozowałeś BSI?
witam fiat obok opla citroena i peugeota to francowate nasienia bosch diagnozuje auto ale czesto sie zdarza ze tylko na fabrycznych urzadzeniach poprawie diagnozują sie błędy czyli bedziesz miał przyjemność pojechać do ASO pozdro T
Czym to było diagnozowane?
Podaj numer błędu. Czym diagnozowane?
Może się np przełącznik zespolony zepsuł... Trzeba diagnozować.
P0571 - błąd czujnika światła stopu. Zapewne masz 4 pinowy, i jedna sekcja odpowiadająca za tempomat jest uszkodzona. A sekcja na światłach stopu jest dobra i dlatego mówisz że jest sprawny. Czym diagnozujesz?
Jeżeli wiązka wyeliminowana i kostki nie mają luźnych pinów to sterownik, a jeszcze napisz jakim urządzeniem diagnozowałeś
Czy klimatyzacja jest zwykła czy regulowana? Jakim komuterem było to diagnozowane?
jakim urządzeniem diagnozujesz
Na diagnostyce w serwisiie nic nie wykazało To w jakim serwisie ty byłeś?Lexia fajnie to diagnozuje.
pokaz ten twoj wsad a p0122 to jest troszeczke inne wyjaśnienie tego błędu :) czym to diagnozujesz ?
Czym to diagnozujesz wgl?
Według Citroena błędy to: P0117 "Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - niski sygnał wejściowy" A ja myślę że kompletny brak wiedzy i dziadowski sprzęt spowoduje koszty i lawinę postów. Nie powiedziałbym dziadowski sprzęt, za to brak wiedzy i zrozumienia odczytu błędu jak najbardziej. dziki87 napisał: Kolega który ma kompa twierdzi że wina leży...
Dodam tylko że został sprawdzony cały komputer Komputery zostawmy w spokoju. Bardziej istotna jest pełna diagnoza sterowników w tym aucie, komunikacja pomiędzy nimi i zapisane konfiguracje. Jakim urządzeniem diagnozowałeś ?
Czy ma ktoś informacje ile kosztuje nowa głowica lub zregenerowana głowica ( ale tak z 100 % gwarancji ). Zastanawiam się nad kupnem całego silnika i wymiany w całości ponoć robocizna to tylko 1750 zł + silnik oko 3,5 tys. i koniec szukania problemów. Serwis Citroena to też niezły wampir . Diagnozuje że to jest głowica ( diagnoza 240 zł na koszt klienta...
A no rozciagniety lancuch i tez beda takie objawy. Nie chce sie czepiac ale kolega pisal o nowym rozrzadzie a na zdjeciu widac ze slizg raczej jest stary wiec kto wie gdzie tu problemu szukac a tu jeszcze te opilki w systemie ;-) W Mini z tego rocznika jest juz tylko jeden zawor i troszke latwiej sie ten silnik diagnozuje .
Moduł pompy wtryskowej / odblokowany i nie wiem jak mam To jest układ CR więc jaka pompa wtryskowa. Czym to było diagnozowane.
W BSI: - sterownik silnika/zablokowany, - problemy z transmisja kodu odblokowania/oczekiwanie na odp. bsi, - immobilizer/układ zgodny, - bsi zaprogramowane ze sterownikiem silnika/tak. To jest belkot. Czym ty to diagnozujesz?
Coś poszło nie tak podczas wymiany. Czym to diagnozowałeś?
Dzięki zibi za bardzo wyczerpującą podpowiedz.Lexią 3 faktycznie kiepsko zbadasz Citroena..... Uzupełnij kolego profil ,napisz czy Ty diagnozujesz ,czy tyko pośredniczysz ,podaj więcej danych i możemy dyskutować -inaczej nie serdelkuj się i nie czekaj że ci ktoś z "fusów "powróży
A parametry? Co widzi sterownik? Położenie wybieraka? Skrzynia się diagnozuje dosyć fajnie.
PSF1- moduł z bezpiecznikami w komorze silnika BSI -moduł z bezpiecznkami w kabinie z lewej strony kierownicy COO1-złącze diagnostyczne 7122- pompa wspomagania zasilanie z PSF1- 28V GR- to jest złącze 28-krotne szare (pin nr. 21)
problem polega na tym że to BSI decyduje o zapaleniu lub zgaszeniu kontrolki poprzez komparator napięcia , tylko koncer PSA wpadł na tak genialny pomysł diagnozowania alternatora.
Czym odczytany błąd? A co Cię to obchodzi? Błąd to błąd! Sprawdzić błędy kalkulatorach współpracujących. Masz ogromną wiedzę, ale chyba doświadczenia brak skoro twierdzisz, że niema znaczenia jakim sprzętem diagnozujemy samochód.
Czym to diagnozujesz ?? , tylko diagbox (czyli oryginał) to ogarnia .
Korzystając z podpowiedzi na tym forum kupiłem CDIF2 na razie jestem z niego zadowolony próbowałem go z oplami i citroenem wykaz diagnozowanych aut jest duży i to co piszą na stronie producenta na razie się potwierdza. Sprzęt przeznaczony głównie do nowszych modeli aut (nie diagnozuje starszych VW).:D
Na wyswietlaczu mam supension faul, po podlonczeniu do jakiegos uniwersalnego diagnoskopu wyskakuje blad czujnika wysokosci przedniego, tylniego i kola skretu kierownica. Domniemam ze ktorys z tych czujunikow jest uszkodzony albo padla pompa lub tez jakis obwod jest uszkodzony. Tylko teraz od czego zaczac jak wykluczyc pokoleji czujniki a konczywszy...
Zamówiłem kabelek do citroenów. Najlepiej jakim programem diagnozować samochód?
Czym tak nieudolnie diagnozujesz te auto?
witam mam do wydania max 18 tys. na sprzęt diagnostyczny do warsztatu, waham się co wybrać, Launch X-431 Tool czy Tester Sintesys (Reflex Plus 4130) a może coś innego? przeczytałem cały ten wątek i mam zajebis... mętlik, zależy mi na dokładnym diagnozowaniu grupy VW, BMW, Mercedes jak i również renault i citroena ps: czy jest ktoś posiadaczem Tester...
Czym to diagnozowałeś? Comodore 64 czy jak?
W Xanti nie ma typowego BSI jak ma to w C5. Czym ten mechanik diagnozował? W citroenie immo blokuje na początku, jak zablokowane immo to nie odpali. Jest kontrolka na desce rozdzielczej. Jak po nagrzaniu gaśnie to szybciej bym obstawiał problemy w elektryce czy też z czujnikiem położenia wałka. Znam przypadek że po nagrzaniu znikał + do pompy paliwa...
Diagnozuje i wymienia uszkodzone elementy.
Co chcesz diagnozować?
Jeśli masz złącze diagnostyczne 16 pinowe to szukaj takiego interfejsu. Nie jest to zapewne pełne OBD II - nie ten rocznik ale myślę że interfejs ELM237 i program SDPROG powinien to rozgryźć ale niech wypowiedzą się osoby które diagnozowały takie auto
Alternator dziś zdemontowałem i jutro jedzie do specjalisty (wybrałem Bendiks). Na moje ucho alternator po demontażu chodzi bezgłośnie "do przodu", jeśli jednak przy rozpędzonym alternatorze złapie się tą rolkę i zatrzyma to rolka zaczyna wyraźnie szumieć a alternator bardzo szybko się zatrzymuje, więc rolka stawia spory opór. No i niepotrzebnie wymontowałes...
Witam Chciałbym wiedzieć jakiego interfejsu (chodzi mi o sprzęt, a nie oprogramowanie) użyłeś do przetestowania swojego auta. Posiadam od niedawna Lancie Phedre z 2004 roku z silnikiem 2.2JTD. Ostatnio mam problemy z odpalaniem jak jest chłodniej. Silnik chodzi bardzo nierówno i czasami potrafi nawet zgasnąć. Chętnie bym ją przetestował. Wiem, że Phedra...
Ustawienie wałka ssącego jest kluczowe . Blokujesz wał i wydechowy wałek na blokady - a ssący według manuala się ustawia bo na oryginalnej miejscu blokady jest przesuniecie chyba o max 3 ząbki na pasku. Równie dobrze może być problem KZFR lub z zaworem sterującym nim. Czym diagnozujesz auto ? Lexia?
Skoro twierdzisz, że mokre lepsze to może coś polecisz dobrego ? Głównie jest dwóch producentów Webasto i Eberspacher. Ja miałem do czynienie tylko z Webasto Termo Top C i był to świadomy wybór, ze względu na dostępność softu, ogólną dostępność wiedzy i brak celowych działań producenta utrudniających życie. Do dużych silników, potrzebujesz piec o mocy...
Witam, jestem posiadaczem Citroena Xsary II 1.6 VTR z 2001 r. Mam problem, a mianowicie auto przerywa przy około 3 tys. obrotach, szczególnie gdy zmieniam bieg z 2 na 3. Diagnozowałam go dziś w warsztacie (nie mam pojęcia jakim interfejsem) i wyskoczył następujący komunikat (niestety bez podania numeru kodu błędu): "Phase detection integrated into the...
Obstawiam com-a, ale bez rzetelnej diagnozy elementu i parametrów to wróżbiarstwo a nie naprawa. Można pół auta rozpruć, zmarnować wiele godzin a usterka nie zostanie usunięta. Tak jak piszą wszyscy wyżej. Teść Coma, zdjęcie wyników i parametrów, test BSM, zdjęcie wyników i parametrów, wrzucasz na forum i każdy widzi z czym ma do czynienia. Jak ktokolwiek...
Profesjonalny program i interface do PSA nazywa sie Diag2000 i kosztuje ok 10000. Dostepny jest też Interfejs, ktory jest oparty na układzie ELM 323 i współpracuje z programem ScanTool i rzekomo pozwala na diagnostyke samochodow PSA powyzej 2000roku prod. tak w rzeczywistości daje jedynie podstawową funkcjonalność (jeżeli w ogóle pójdzie) wiec o tym...
Diagnozuj profo sprzetem a nie wtyczka za 100zl.
Bez informacji na temat silnika ciężko diagnozować. Domyślam się, że to HDI
Błędów totalnie brak diagnozowane diagbox. Skrzynia była i jest manualna
Bo Citroen to nie VAG. VAG ma swoją komunikację, a Citroen swoją. Gniazda OBD tak jak pisałem były wymuszone na producentach, ale nikt nie pisał, że mają być skomunikowane tak samo. Żeby Citroen należał do grupy VAG, to byś diagnozował tym KKL-em, tak jak Skodę czy Seata. Ale Citroen to grupa PSA (Peugeot, Citroen, Simca, Talbot) - obecnie Peugeot,...
Tematem problemu jest citroen xsara pikaso 1/8 benzyna 115 koni 2002r.Podczas plynnej jazdy samochod zerwie na 2sekundy tak jak by sie wylaczyl ,podczas dojezdzania do skrzyzowania wylanczajac dany bieg zwiekszaja sie na momet obroty silnika wlaczyl sie czek ktury diagnozuje uklad elektroiczny zaplonu.
Witam. Kupiłem Citroena Xantie 2.0 16V z instalacją gazową BRC FLY SEQUENT. Instalacja nie działa tak jak powinna. W momencie jak np. dojeżdżam do skrzyżowania i silnik spada na niższe obroty to zamula go, a później po dodaniu gazu strasznie go dusi tak jakby nie dostawał takiej ilości gazu jak powinien. Dopiero po chwili i narzuceniu mu wysokich obrotów...
Żeby nie ten błąd w ECU,to postawił bym na pompę CR,albo za małe ciśnienie na zasilaniu paliwa ze zbiornika,chyba żę diagnozujesz to jakimś uniwersalnym testerem i źle czyta co widziałem już kilka razy.
Gdzie znajduje się ten BSM. A jeżeli chodzi o ten komputer to został podłączony i nie wykazuje żadnych błędów A jakie moduły były w aucie diagnozowane?
Czym to diagnozujesz? Z czym innym w tym aucie jest diagnoza?
Mam autobossa v30 i czasami przy próbie połączenia z wybranym systemem wyskakuje jakiś komunikat po chińsku i urządzenie się wiesza. Ogólnie podoba mi się funkcja drukarki (przedstawiasz klientowi czarno na białym co było lub jest uszkodzone, również wykresy). Słabo robi renault citroena i peugeota ( przekłamuje wskazania), azji nie robię za dużo to...
Sprawdź przekaźnik główny silnika. To wygląda na problemy z zasilaniem albo masą . Dwuprzekaźnik główny silnika bitron 240107 był podmieniany na nowe jak i używane i nie pomaga to nic. Zmostkowanie zawartych w nim przekaźników uruchamia silnika i pozwala mu normalnie pracować. Dodano po 2 Jaki sprzęt taka diagnostyka ... Magneti Marrelli 1ap20 i podobne...
Jeśli to czujnik Halla to diagnozowanie go miernikiem rezystancji oznacza dla niego śmierć.(lektura do poczytania)Poz artur
Witam. Mam zamiar kupić interfejs OBD II ELM 327. Chciałbym diagnozować usterki (np. Abs, Airbag) głównie w samochodach Peugeot i Citroen oraz BMW e39. Z tego co wiem to te samochody są na OBD II. Czy za pomocą ww. interfejsu będe mógł coś podziałać? Nie chodzi mi o jakieś skomplikowane czynności typu cofanie liczników tylko samo diagnozowanie i kasowanie...
Skup sie nad tym podcisnieniem,czym to diagnozujesz?Jak masz gazownie to wiesz co moze byc przyczyną.Rozjechany ster.
Witam od kilku dni jestem posiadaczem C5 1.6hdi, poprzedni właściciel o dziwo przy sprzedaży poinformował mnie że auto na postoju gubi prąd, dziś po podpięciu miernika stwierdziłem że povór jest nie mały ok 1,50A. Pierwsze co zacząłem wyciągać bezpieczniki i po wyciągnięciu w kabinie kierowcy bezpiecznika F8 pobór spada do 0,02A czyli jak powinno być,...
A jak taki czujnik diagnozować? Pokazuje błąd stały czujnika LP.
Witam Mysle nad otwarciem serwisu diagnostyki samochodowej, chodzi mio odczytywanie bledow, kasowanie ich itd. Nie wiem jaki sprzet kupic na poczatek myslame nad skanerem DIAMEX DX45 LITE i VAG USB + Polski VAG 4.9 i nie wiem czy to bedzie wystaraczajace jak na sam poczatek, zamierzam diagnozowac VW, seat, audi,forda,volvo,citroena a w pozniejszym czasie...
Witam. Pacjent Citroen C5 z 6FZ z roku 2003. W wyniku nieudanego procesu wymiany baterii (nie wiem na czym błąd polegał) wyskoczył mu permanentny Economic Mode, nawet w czasie pracy silnika. To już mam opanowane, ale problem tkwi w tym że Sagem S2000P wywala błąd konfiguracji P1613. Gdy wejdę w telekodowanie to wszystkie opcje są puste (kreski zamiast...
Komputer żadnego błędu nie wykazuje Czym to auto diagnozujesz? Czy auto posiada filtr fap? czy ów filtr był usuwany? Przy takim ciśnieniu na biegu jałowym komp by musiał zgłosić błąd..
Witam. Pacjent Citroen C5 2004r (ale jeszcze wersja I) z 2.2HDi i 4HP20. Skrzynia po odpaleniu zimnego układu napędowego hałasuje, ale jeszcze działa. Po kilkuset metrach zaczyna płynnie poszarpywać (jakby robił półsprzęgło w manualu), aż w konsekwencji zabiera napęd. Nie jedzie do ostygnięcia. Dźwięki akustycznie trochę przypominają żężenie. Domyślam...
Obstawiam protokół transmisji danych, co do hdi kiedyś diagnozowałem c5 hdi testerem gs 400 i nawet poszło. A jakie objawy masz w tym c5
Uwaga praktyczna do wcześniejszych wypowiedzi, że czasami się da połączyć, a czasami nie, lub nie zawsze się łączy nawet z tym samym pojazdem. W większości przypadków przyczyna jest bardzo prozaiczna: rozkalibrowane elementy stykowe w gnieździe OBD, lub bardzo często właśnie w przypadku chińskich klonów ELM327 zbyt chude wyprowadzenia wtyczki. ELM327...
Witam, Zakładałem już tematy, na temat komunikacji z moim Citroenem Xsara I (2000r.), ale wszystkie próby i testy skończyły się niepowodzeniem - wygląda na to że pozostaje tylko użyć Lexii. Nie mniej jednak łudziłem się że uda mi się cokolwiek odczytać za pomocą DOSowego programu Auto-Diag (też się nie udało ale to nieważne...). Od początku było wiadomo,...
Diagnozowane ANCEL 801 Fakt faktem zbiorniczek na dodatek był suchy. Jaki plyn powinien tam być? Cisnienie na listwie CR na obrotach jalowych 270 bar, pod obciążeniem delikatnie poza 1000 bar.
No tak od razu zimny prysznic .Szczerze mówiąc trochę spodziewałem się takiej reakcji ,pewnie za chwile ktoś napisze że „samochód to nie telefon komórkowy .....” to co ty masz ten software to moze jakis upgrade do orginalnego testera DIAG 2000 Być może tak, tego nie wiem i właśnie staram się dowiedzieć co to właściwie jest . mam tester diag...
Czym diagnozowałeś, że nie możesz tego z skasować błędu?. A i pokaż paramenty na wolnych obrotach, bo coś nie tak.
Witam wszystkich. Posiadam Citroena Xsarę Picasso 2002 r. W czasie ostatnich mrozów padł mi w autku akumulator (ten sam od nowości ) 8-O. W aucie zamontowany jest dogrzewacz Thermo Top Z/C-D (12V/26W, 5kW). 1) Po podłączeniu nowej bateryjki i uruchomieniu pojazdu dogrzewacz podjął próbę rozruchu jednak nie odpalił (temperatura powietrza cały czas na...
Co sprawdziłeś? Paliwa dolałeś? Filtr paliwa pełny? Diagnozowałeś auto? Błędy są? (jakie kody). Jakie ciśnienie na listwie widzi sterownik silnika?
Witam przymierzam się do kupienia interfejsu diagnostycznego chodzi mi żeby można było nim bez problemu diagnozować rożne marki wszystkie z grupy vag opel renault citroen mazda itp itd. Szukałem w necie i jeden przykuł moją uwagę Interfejs diagnostyczny DS150E co powiecie na jego temat? Jedynie że jest coś ciekawszego może być nowe albo używane tak...
Witam Czym to diagnozujesz? Brak komunikacji z modułem Additiv, zobacz czy coś się zmieni jak pompę odepniesz. Jak dobrze pamiętam to tam masz tylko3 lub 4 przewody, zasilanie i komunikacja
Witam, Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem że błąd niskiego ciśnienia P20E8 "pokazuje" się dopiero po osiągnięciu przez silnik temperatury płynu chłodniczego 90-91 stopni ? Mój przypadek jest właśnie taki ze mogę pokonać X kilometrów w krótkich trasach i jeśli silnik nie osiągnie temperatury 90 stopni (sprawdzam przez zlacze obd i aplikacja na...
Lm393 albo inny dowolny komparator i masz konwerter k-line do słuchania a jak się uprzesz to będzie działało na dzielniku z 2 rezystorów albo rezystorze 2k i diodzie zenera 4v7 . Można też zrobić na 2 tranzystorach pnp i rezystorze 1k . Przykładów realizacji konwertera k-line na logikę ttl realizacji tego jest tyle co twórców a jak byś się uparł to...
Elektrit -dziękuje za informacje. Po Twoim dwukropku nie ma nic a szkoda. Oglądałem kiedyś schemat podłaczeń do czujnika z jakiegoś auta na którym pokazane było ze wchodzi do niego aż 6 przewodów.Dwa z nich dalej szły do poduszki.Po co zatem te pozostałe aż 4-y?? W Citroenie do czujnika dochodzą tylko 2-przewody . Poniewaz jak zauważyłeś diagnozowanie...
Załóż stary sterownik i wtedy diagnozuj przy pomocy innego majstra, bo ten ma chyba albo braki sprzętowe albo wiedzowe. Na innym sterowniku nie zapali.
Na filmiku jest czujnik ciśnienia, a przepustnicy podobno nie ma. A ja tam widzę jeszcze dwie pozycje dla wysterowania solenoidów. Czyli EGR i co by jeszcze miało być? Drugi na tyle ile da się zobaczyć podchodzi pod sterowanie turbiny. Diagnozują Lexią, więc to nie wina sprzętu. Ale chętnie zobaczyłbym identyfikację kalkulatora.
Czym diagnozowałeś? Zwykły tester obd nie załatwi sprawy pokaże błędy obd a sterownik dalej będzie zablokowany pamięcią o crash.
A gazownik próbował się połączyć z centralą gazową? może ona sama jest uszkodzona? Uszkodzenie ECU jako diagnozę zostawił bym na sam koniec. Czym diagnozowałeś ECU czasami jakieś śmieszne testery wywalają dziwne błędy a niektórych wcale nie pokazują.
Do jakiego Peugeota?? Peugeot powinien diagnozować się po W-BUS ale nie da się go wystartować, natomiast część startuje analogowo "+"
Cały czas diagnozuje te auto diagboxem. Usterka rozwiązana takie anomaile generuje błąd alternatora. Usuwanie go z tabeli kodów błędów nie załatwia całej sprawy 😉
Witam Zginął kluczyk z pilotem do cytrynki Xsara II 2006 rok, po lifcie, i teraz mam dołożyć sterowanie centralnym na pilota. Czy ktoś z kolegów dysponuje jakimś schematem podłączenia. Bo kojarzę jak kiedyś naprawiałem/ diagnozowałem, że było nieco namieszane ze sterowaniem z drzwi, chyba, że źle pamiętam.
Witam wszystkich Mam problem z naprawą cytrusa c3 przyjechał na lawecie z Fr. nie odpala, prąd jest zapłon po przekręceniu kluczyków też jest lecz dalej brak reakcji świecą tylko kontrolki Airbag, ABS, i mruga kontrolka ładowania.. Wyświetla jeszcze jakiś napis na wyświetlaczu i to są jedyne jego reakcje. Chciałem go podpiąć pod kompa ale nie mam programu...
To jest układ wtórnego powietrza, by dotlenić spaliny; Tu się dowiesz jak to działa https://www.youtube.com/watch?v=my4OMpxZ... i jak diagnozować https://www.youtube.com/watch?v=vbYZg5bY...
Używam Icar bt3.0 wraz z aplikacją w telefonie car scanner. Diagnozowanie, usuwanie błędów działa fajnie, można też modyfikować ustawienia ecu w samochodzie, ale w to się nie bawiłem za bardzo. Generalnie polecam.
Kupiłem Citroena C3 rok pr. 12.2007 przebieg 30 tys km, kupiłem bez oryginalnego radia na górze duży wyświetlacz komputera. Po zakupie po 10km pojawia sie na krótko kontrolka serv i pika i gaśnie kontrolka i to samo po następnych około 10km. Pojechałem do ASO Citroena zrobili pełną diagnostykę, przejechali sie autem żadnych błędów w sterowniku, że wszystko...
"Tylna" sonda / za katalizatorem / to sonda diagnostyczna - diagnozuje sprawność katalizatora , a przed katalizatorem sterująca - m.in. dane z niej , sterownik pożytkuje z innymi danymi do dawkowania paliwa.
Ta zmieniarka podobna jest do oryginalnej ale różni się między innym protokołem komunikacji radiem. Oryginalną zmieniarkę można diagnozować jak każdy inny komputer (Wtrysk, BSI, AIRBAG). Oczywiście nie uruchomisz jej na oryginalnym radiu chyba że Blaupunkt wypuścił jakiś interfejs, który przetłumaczy protokoły.
Musze sobie kupić diodę do diagnozowania silnika. Wiem, że kiedyś były problemy z silnikiem krokowym...czy to normalne, że słychać z niego charakterystyczne brzękanie...tak jakby przeskok iskry??
Witam Serdecznie! Prosił bym o pomoc w interpretacji błędu P1689 w citroen berlingo 2 2002r. Z informacji znalezionych w internecie wyczytałem "brak komunikacji pomiedzy modułem ECM i pompą wtryskową". Auto nie pali. Diagnozuje v30. Chciał bym sie dowiedzieć jak najwięcej na temat tej usterki, może ktoś kiedyś miał podobny przypadek i coś poradzi. Napewno...
Wszystko na temat ABS do Peugota 405(naprawa, diagnozowanie, pinologia, schematy itp)... Nie podałeś szczegółów więc wziołem do 2.0B.
Nikt się nie bulwersuje tylko ludzie piszą podpowiedzi a narazie do końca nic nie zostało sprawdzone. Usterka pewnie prosta jak drut tylko potrzebny sprzęt. Takie właśnie podjadę sprawdzić nic nie da bo np. ja nie ufam komuś kto przede mną sprawdzał coś bo już nie raz się przejechałem. Wczoraj oddałem auto które nie odpalało. Było w warsztacie sprawdzali...
jeśli ma pompkę i ją diagnozuje to jest podpięta do sterownika na piecu, a sama pompka jest prawdopodobnie przy piecu, pompke można łatwo sprawdzić, musi działać podłaczona do akumulatora 12V oraz jej oporność powinna wynosić ok 10kOhm, dla pewności możesz podłaczyć zamiast pompki do sterownika żarówke 10W i spróbować włączyć programem pompe obiegową,...
Jeśli się faktycznie przegrzewa sprawdź 1 poziom płynu 2odpowietrznik (na obudowie termostatu) 3termostat później można gdybać o pompie wody, chłodnicach itp. w tym aucie jest dużo płynu w układzie wiec jest duża bezwładność cieplna i zagotować tam wodę to trzeba długo stać w korku i to latem przy normalnej jeździe od jesieni do wiosny wentylator na...
Ja mysle ze problem jest w bsi i z tego bsi nie idzie albo masa albo plus na zlacze diagnostyczne Śmiała i głupia za razem diagnoza. Proszę cię nie porywaj się z motyką na słońce. Nawet nie wiem co napisać tak dla pociągnięcia diagnozowania o krok do przodu bo moje stukanie w klawiaturę będzie jak grochem o ścianę.
Witam. Pilnie poszukuję schematu do Jumpera III z 2010 roku szczególnie podłączenia EDC16 albo rozpiskę pinów, są tam 2 złącza to zasilające ma 94 piny, a problem mam taki że nie ma komunikacji z EDC silnika. Can sprawdziłem dochodzi do BSI łączy się z ABS ale wcześniej był problem z komunikacją ABS, nawet zadałem sobie trochę trudu i sprawdziłem gdzie...
Witam, Dziękuje za odpowiedź. Pamiętam, że mechanik z serwisu jeszcze przed wymianą aktuatora sprzęgła mówił, że próbował programować na nowo skrzynię (podobno czasem to wystarcza) i nie pomogło. Następnie po wymianie aktuatora sprzęgła też programował, bez skutku. Wydaję mi się, że mówiąc programowanie miał na myśli kalibrację. Jeżeli zapytam w serwisie,...
radio citroena żarówki citroena citroena jumpera
uszkodzony sensor czujnik halla pinów alarm ds400
Smarowanie amortyzatorów 80N 132255333 w pralce Electrolux Amortyzator 80N 132255333 w pralce Electrolux - smarowanie