Skoro twierdzisz, że mokre lepsze to może coś polecisz dobrego ? Głównie jest dwóch producentów Webasto i Eberspacher. Ja miałem do czynienie tylko z Webasto Termo Top C i był to świadomy wybór, ze względu na dostępność softu, ogólną dostępność wiedzy i brak celowych działań producenta utrudniających życie. Do dużych silników, potrzebujesz piec o mocy...
Diagnozuje się tym czym powinno diagnozować Citroena czyli interfejsem Lexia.
Sprawdziłeś coś czy czekasz na wróżkę? Na początek diagnoza. Sprawdziłeś wiązkę/złącze albo chociaż diagnozowałeś BSI?
jak i czym diagnozować citroena xsarę
No tak od razu zimny prysznic .Szczerze mówiąc trochę spodziewałem się takiej reakcji ,pewnie za chwile ktoś napisze że „samochód to nie telefon komórkowy .....” to co ty masz ten software to moze jakis upgrade do orginalnego testera DIAG 2000 Być może tak, tego nie wiem i właśnie staram się dowiedzieć co to właściwie jest . mam tester diag...
Jeśli problem pozostał, to proszę o kontakt z Magnes Decor Moto Rybnik. To, co się wydarzyło, ma swoją przyczynę, na pewno jeden warsztat w Polsce jest to w stanie ogarnąć. To jest wada konstrukcyjna tych silników, na którą wpływ ma bardzo wiele wcześniejszych problemów źle diagnozowanych.
Czym to było diagnozowane?
A parametry? Co widzi sterownik? Położenie wybieraka? Skrzynia się diagnozuje dosyć fajnie.
Podaj numer błędu. Czym diagnozowane?
Jak naprawdę chcesz kupić coś do immo to z takich najtańszych rzeczy to programator t-300. Możesz znaleźć na www.viaken.pl. 700zł kosztuje. Mam go osobiście. Gwarancji nie ma że xarę nim zrobisz. Czasem się udaje nim zrobić co trzeba czasem nie. Ale jak chcesz coś czym zawsze się udaje to powyżej 4000zł. Jesli natomiast chcesz dobrze zdiagnozować xarę...
P0571 - błąd czujnika światła stopu. Zapewne masz 4 pinowy, i jedna sekcja odpowiadająca za tempomat jest uszkodzona. A sekcja na światłach stopu jest dobra i dlatego mówisz że jest sprawny. Czym diagnozujesz?
Może się np przełącznik zespolony zepsuł... Trzeba diagnozować.
Jeżeli wiązka wyeliminowana i kostki nie mają luźnych pinów to sterownik, a jeszcze napisz jakim urządzeniem diagnozowałeś
Czym to diagnozujesz wgl?
PSF1- moduł z bezpiecznikami w komorze silnika BSI -moduł z bezpiecznkami w kabinie z lewej strony kierownicy COO1-złącze diagnostyczne 7122- pompa wspomagania zasilanie z PSF1- 28V GR- to jest złącze 28-krotne szare (pin nr. 21)
Czy klimatyzacja jest zwykła czy regulowana? Jakim komuterem było to diagnozowane?
jakim urządzeniem diagnozujesz
Na diagnostyce w serwisiie nic nie wykazało To w jakim serwisie ty byłeś?Lexia fajnie to diagnozuje.
pokaz ten twoj wsad a p0122 to jest troszeczke inne wyjaśnienie tego błędu :) czym to diagnozujesz ?
Korzystając z podpowiedzi na tym forum kupiłem CDIF2 na razie jestem z niego zadowolony próbowałem go z oplami i citroenem wykaz diagnozowanych aut jest duży i to co piszą na stronie producenta na razie się potwierdza. Sprzęt przeznaczony głównie do nowszych modeli aut (nie diagnozuje starszych VW).:D
A no rozciagniety lancuch i tez beda takie objawy. Nie chce sie czepiac ale kolega pisal o nowym rozrzadzie a na zdjeciu widac ze slizg raczej jest stary wiec kto wie gdzie tu problemu szukac a tu jeszcze te opilki w systemie ;-) W Mini z tego rocznika jest juz tylko jeden zawor i troszke latwiej sie ten silnik diagnozuje .
witam fiat obok opla citroena i peugeota to francowate nasienia bosch diagnozuje auto ale czesto sie zdarza ze tylko na fabrycznych urzadzeniach poprawie diagnozują sie błędy czyli bedziesz miał przyjemność pojechać do ASO pozdro T
Dodam tylko że został sprawdzony cały komputer Komputery zostawmy w spokoju. Bardziej istotna jest pełna diagnoza sterowników w tym aucie, komunikacja pomiędzy nimi i zapisane konfiguracje. Jakim urządzeniem diagnozowałeś ?
Moduł pompy wtryskowej / odblokowany i nie wiem jak mam To jest układ CR więc jaka pompa wtryskowa. Czym to było diagnozowane.
W BSI: - sterownik silnika/zablokowany, - problemy z transmisja kodu odblokowania/oczekiwanie na odp. bsi, - immobilizer/układ zgodny, - bsi zaprogramowane ze sterownikiem silnika/tak. To jest belkot. Czym ty to diagnozujesz?
Coś poszło nie tak podczas wymiany. Czym to diagnozowałeś?
Samochód nie był diagnozowany skanerem diagnostycznym Sugeruję zdiagnozować.
Czym to diagnozujesz ?? , tylko diagbox (czyli oryginał) to ogarnia .
Według Citroena błędy to: P0117 "Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - niski sygnał wejściowy" A ja myślę że kompletny brak wiedzy i dziadowski sprzęt spowoduje koszty i lawinę postów. Nie powiedziałbym dziadowski sprzęt, za to brak wiedzy i zrozumienia odczytu błędu jak najbardziej. dziki87 napisał: Kolega który ma kompa twierdzi że wina leży...
Żeby nie ten błąd w ECU,to postawił bym na pompę CR,albo za małe ciśnienie na zasilaniu paliwa ze zbiornika,chyba żę diagnozujesz to jakimś uniwersalnym testerem i źle czyta co widziałem już kilka razy.
Obstawiam com-a, ale bez rzetelnej diagnozy elementu i parametrów to wróżbiarstwo a nie naprawa. Można pół auta rozpruć, zmarnować wiele godzin a usterka nie zostanie usunięta. Tak jak piszą wszyscy wyżej. Teść Coma, zdjęcie wyników i parametrów, test BSM, zdjęcie wyników i parametrów, wrzucasz na forum i każdy widzi z czym ma do czynienia. Jak ktokolwiek...
Zamówiłem kabelek do citroenów. Najlepiej jakim programem diagnozować samochód?
problem polega na tym że to BSI decyduje o zapaleniu lub zgaszeniu kontrolki poprzez komparator napięcia , tylko koncer PSA wpadł na tak genialny pomysł diagnozowania alternatora.
Na wyswietlaczu mam supension faul, po podlonczeniu do jakiegos uniwersalnego diagnoskopu wyskakuje blad czujnika wysokosci przedniego, tylniego i kola skretu kierownica. Domniemam ze ktorys z tych czujunikow jest uszkodzony albo padla pompa lub tez jakis obwod jest uszkodzony. Tylko teraz od czego zaczac jak wykluczyc pokoleji czujniki a konczywszy...
Czym tak nieudolnie diagnozujesz te auto?
Czym odczytany błąd? A co Cię to obchodzi? Błąd to błąd! Sprawdzić błędy kalkulatorach współpracujących. Masz ogromną wiedzę, ale chyba doświadczenia brak skoro twierdzisz, że niema znaczenia jakim sprzętem diagnozujemy samochód.
Czym to diagnozowałeś? Comodore 64 czy jak?
Co chcesz diagnozować?
Diagnozuje i wymienia uszkodzone elementy.
Jeśli masz złącze diagnostyczne 16 pinowe to szukaj takiego interfejsu. Nie jest to zapewne pełne OBD II - nie ten rocznik ale myślę że interfejs ELM237 i program SDPROG powinien to rozgryźć ale niech wypowiedzą się osoby które diagnozowały takie auto
Błędów totalnie brak diagnozowane diagbox. Skrzynia była i jest manualna
W Xanti nie ma typowego BSI jak ma to w C5. Czym ten mechanik diagnozował? W citroenie immo blokuje na początku, jak zablokowane immo to nie odpali. Jest kontrolka na desce rozdzielczej. Jak po nagrzaniu gaśnie to szybciej bym obstawiał problemy w elektryce czy też z czujnikiem położenia wałka. Znam przypadek że po nagrzaniu znikał + do pompy paliwa...
Diagnozuj profo sprzetem a nie wtyczka za 100zl.
Bez informacji na temat silnika ciężko diagnozować. Domyślam się, że to HDI
Ustawienie wałka ssącego jest kluczowe . Blokujesz wał i wydechowy wałek na blokady - a ssący według manuala się ustawia bo na oryginalnej miejscu blokady jest przesuniecie chyba o max 3 ząbki na pasku. Równie dobrze może być problem KZFR lub z zaworem sterującym nim. Czym diagnozujesz auto ? Lexia?
Sterownik silnika się diagnozuje ? Może nie ma zasilania . Kod jest w sterowniku i w klawiaturze ale ważny jest ten w sterowniku . Można odpiąć klawiaturę i wyłączyć immo w sterowniku , jeśli nie odpali to masz problem elektryczny . Jednak biorąc pod uwagę że zgasł podczas jazdy immo bym wykluczył askupił się na zasilaniach sterownika , ewentualnie...
Bo Citroen to nie VAG. VAG ma swoją komunikację, a Citroen swoją. Gniazda OBD tak jak pisałem były wymuszone na producentach, ale nikt nie pisał, że mają być skomunikowane tak samo. Żeby Citroen należał do grupy VAG, to byś diagnozował tym KKL-em, tak jak Skodę czy Seata. Ale Citroen to grupa PSA (Peugeot, Citroen, Simca, Talbot) - obecnie Peugeot,...
Alternator dziś zdemontowałem i jutro jedzie do specjalisty (wybrałem Bendiks). Na moje ucho alternator po demontażu chodzi bezgłośnie "do przodu", jeśli jednak przy rozpędzonym alternatorze złapie się tą rolkę i zatrzyma to rolka zaczyna wyraźnie szumieć a alternator bardzo szybko się zatrzymuje, więc rolka stawia spory opór. No i niepotrzebnie wymontowałes...
U mnie mechanik jest na dobrej drodze. Silnik sprawdzony i jest wszystko w porządku. Mam odłączony czujnik położenia wału i problem wypadania zapłonu zniknął. Mechanik prosił bym pojeździł na odłączonym czujniku i jeżeli będzie dobrze ( jest dobrze) to znaczy że problem jest ze sterowaniem . Samochód będzie dalej diagnozowany ,więc dam znać jaka była...
Tematem problemu jest citroen xsara pikaso 1/8 benzyna 115 koni 2002r.Podczas plynnej jazdy samochod zerwie na 2sekundy tak jak by sie wylaczyl ,podczas dojezdzania do skrzyzowania wylanczajac dany bieg zwiekszaja sie na momet obroty silnika wlaczyl sie czek ktury diagnozuje uklad elektroiczny zaplonu.
radio citroena citroena jumpera żarówki citroena
zgrzewarka oporowa amica pralka komora proszek sterownik temperatura chłodnia
hilti udaru naprawa udaru makita
MAC AUDIO Mac Cyclone 6000 – cena używanego wzmacniacza, widełki 35–85 EUR, opinie OpenBeken Battery Voltage Setup for BK7231N on CB3S: Setting Min/Max with Battery_Setup