Delta scan z interfejsem na max232 to zrobi Przed podlaczeniem odlacz przeplywomierz i wlacz zaplon po chwili wylacz i wepnij wtyczke przeplywki Teraz mozesz sie laczyc
Place w górze - ja mam ; jechać do najbliższego warsztatu samochodowego!!! Do rzeczy: dlaczego chciałeś zmienić przepływomierz ?, jakim urządzeniem to diagnozowałeś? , co poza przepływomierzem jeszcze wyskoczyło?
Witam, mam ma imię Kamil. Mam problem z zadaniem domowym..wiem ze umieszczam to w złym dziale ale liczę, że ktoś mi pomoże. 1.Jak diagnozuje się przepływomierz ? 2.Jaki sygnał wyjściowy ma przepływomierz ? Z góry dziękuję !
Cześć, opis problemu. Audi / VW 1.8t AEB LPG PB szarpanie podczas jazdy. Problem z przepływomierzem? Silnik szarpie i przerywa podczas przyspieszania i przy dziadziowej jeździe przy pełnym bucie powyżej 3.5/4 tys. obrotów nic, ale dosłownie nic się złego nie dzieje, a wręcz przeciwnie. Zapiernicza aż miło. Wymieniłem pół osprzętu, niestety nie przyniosło...
W C C fałszywy odczyt Przepływomierza źle wpływa na moc silnika. A przepływomierz diagnozuje przepływy z EGR. Pozatym sam EGR wywala błęda.
Przepływomierz diagnozowany przez warsztat pracuje ok. Dla pewności go wymieniłem na nowy. Ale jest dokładnie tak samo, czyli żadnych zmian.
W tym modelu nie występuje przepływomierz, zastępuje go Map. Diagnozowane Tech2
Megane 1,9 dti 98KM 2000 r. - wersja RXTC19DTI silnik F9Q Objawy: brak mocy, silnik wkręca sie na obroty ale rozpędzenie samochodu do 100km/h graniczy z cudem Działania: Wypiąłem wtyczkę od przepływomierza i maszyna zaczęła jeździć tak jak powinna (prawie). Kupiłem więc przepływomierz (używkę), zamontowałem i ...... nadal brak mocy... Zacząłem kopać...
Kolego a czym to diagnozujesz?
Ale jaki samochód właściwie diagnozujesz?
Da się nawet odpowiednio dłubnąć soft (MAF->MAP), ale to wyjdzie drożej niż wymiana takiego stera. Masz czym diagnozować, zrobić odczyt parametrów, błędów?
Z nie takimi przypadkami się spotkałem na warsztacie,przeważnie jest to bzdura,przygnity kabel zasilający,a instalacja elektryczna nie jest diagnozowana komputerem,tylko czujniki,a z uwalonom elektroniką od gazu tez nie raz się spotkałem...
jak juz się podepnę i zdjagnozuję to podzielę się info co się działo. mechanik wcześniej diagnozował i gadał najpierw że komputer, potem przepływomierz, potem wtryski a teraz myślę że chyba mechanika trzeba zmienić. no powiem że cyrk
Czym to diagnozujesz?
Oleju nie spala. Silnik był po remoncie. A złącze diagnostyczne ktoś kiedyś usunął i nie ma jak diagnozować. Mam pytanie bo tam jest przepływomierz ten z klapką i ma 4 piny i kostka do niego też jest 4 pinowa a katalogowo występywały 3 pinowe. czy przez przepływomierz mogą byc takie objawy?
A czym diagnozowane?
Taki mały inżynierski chochlik :D W przypadku błędu przepływomierza w samochodach niewyposażonych w w/w należy diagnozować( jak to już co poniektórzy zauważyli) czujnik ciśnienia doładowania ( map sensor). Żeby nie było za łatwo :D
Ja latam osobiscie na delphi ale bylo tez diagnozowane KTSem sytuacji taka sama Przepływomierz byl podmieniany z innego samochodu, kupiony nowy ori, zaden nie chcial jechac db a w innym samochodzie jechal Z odpietym sytulacja taka sama jak z podpietym Przeplywu nie pamietam ale sprawdze
Przepływomierz jak najbardziej może powodować takie problemy i od niego bym zaczął diagnozowanie. Najlepiej było by mieć drugi pewny na podmianę dla sprawdzenia.
Witam Kolegów. zwracam się do Was z zapytaniem dotyczącym Nissana Almery n16 1.5 72 kW z 2003 roku. Problem trudny, ale może tutaj uzyskam jakiś nowy trop. Co dotychczas zostało sprawdzone: -Wyczyszczona i zaadaptowana przepustnica. -Sprawdzony przepływomierz (auto diagnozowało już kilkoro ludzi, przekładali przepływomierze, nowe, używane, zamienniki...
Dzięki za odpowiedź, na jutro o ile kurier przyjedzie powinienem mieć przepływomierz na podmianę oryginalny ale używany z możliwością zwrotu, miałem okazję diagnozować ostatnio auto kolegi astra g X18XE1 tam odczyt z przepływomierza wynosił 10 kg/h przy wolnych obrotach. Wiem że jest to ten sam przepływomierz co u mnie niestety ze względu na przeróbki...
Doświadczyłem dokładnie takich samych objawów tylko, że z innym fordem. winny był przepływomierz. Z tego co wiem to escort'ów po 95 roku nie można było już diagnozować na podstawie kodów błyskowych, więc najlepiej pojedź na diagnostykę, aby jednoznacznie wskaże czy to przepływomierz, bo celować na ślepo nie ma sensu, to za drogi podzespół.
Posiadam Passata b4 TDI silnik 1Z.Posiadam złączę pod zaślepką w okolicy włącznika wycieraczek,z prawej strony kierownicy.I tu moje pytania.Czy to złącze jest OBD I czy OBD II?Bo po przeczytaniu wielu postów wynika że w tym roczniku mogły być montowane obydwa.Po identyfikacji złącza i zakupie-no i właśnie,co mam kupić?Chciałbym łączyć się z komputerem...
Możesz też wejść na przepływomierz z oscyloskopem i zobaczyć jaki sygnał daje. Można ale ktoś kto zadaje tu pytanie raczej takiego sprzętu nie ma. Równie dobrze mysz mogła przegryźć przewód. Bez diagnozowania nie da się nic naprawić.
Moduł sprawdzałem, na razie wizualnie, bez pomiarów, wydaje się w porządku, wiązkę dziś sprawdzę, ale czy jedynym sposobem na sprawdzenie przepływomierza jest podstawienie nowego? Przepływomierz to czujnik halla, proszę sprawdzić w necie jak się go diagnozuje.
Nie mam teraz możliwości wpięcia jej pod DIS'a, bo e34 można diagnozować tylko prze COM ;/. Jak napięcia powinny być na przepływomierzu i sondzie? I któe piny mierzyć? edit: Po odłączeniu przepływki silnik chodzi tak samo, dopiero po zgaszeniu i odpaleniu jest normalnie.
Przydało by się podać rocznik auta i jaki silnik , czym diagnozujesz auto bo jakoś mi się nie klei że nie ma żadnych błędów w sterowniku silnika. Skoro jest kontrolka EPC to benzyna , a jak EPC się pali to najczęściej uszkodzony jest czujnik stopu lub bezpiecznik z nim związany lub żarówki spalone, czasami przepływomierz. A tak z ciekawości co sprawdziłeś...
No tak, tylko prawda jest taka ,że prawdziwych elektryków i mechaników jest u nas w Trójmieście jak na lekarstwo...W dodatku ten który diagnozował auto też "niby" był polecany.
Obawiam się, że patrzyłeś w grupę 003 i zamiast wartości zadanej 250 mg/skok pokazywało w wartościach rzeczywistych ponad 400 mg/skok ale zwrócić wtedy trzeba uwagę na pole 4 tj. procent wysterowania elektrozaworu N18 (od EGR) bo jeśli będzie wskazywać 4,8% to normalnym jest, że wartość rzeczywista będzie taka jaką podałem a nie jaka jest zadana. Wtedy...
Źle interpretujesz błąd, napięcie zbyt wysokie to znaczy, że przewód sygnałowy jest odłączony, lub wskazanie MAF wykracza poza dopuszczalny zakres MAF sobie sprawdzisz w danych rzeczywistych, czym to diagnozujesz?
Problem dotyczy konkretnie błędu P0100 (odczytany z licznika), więc chciałbym sprawdzić przepływomierz. A przy okazji - czy jest szansa żeby ten ECU diagnozować najprostszym interfejsem z jedną linią diagnostyczną ( tak, jak w oplach do 2005 roku) ?
Witam chciał bym was prosić o pomoc nie mam pojęcia co się dzieje z moim passatem szarpie mi na biegach 1,2,3, jak na zimnym i ciepłym jest to samo mechanik twierdził że jeden pompo wtrysk ale diagnozował przez tydzień że jednak nie ale wymienił przepływomierz dojechałem do Holandi problem wrócił największy jest problem że żaden mechanik nie może stwierdzić...
Ma wyjście diagnostyczne obdII, łączy się bez problemu. Jak 45-stykowy to ma diagnozę. Ale zaraz zaraz-ty go diagnozujesz? Czym?
jak najbardziej można diagnozować w stanach dynamicznych czyli po uruchomieniu a nawet podczas jazdy... natomiast przepływomierz można sprawdzić nawet bez jeżdżenia natomiast czy można zmierzyć moment obrotowy???lub wyliczyć moc?? myślę iż szybciej "wyliczysz" to na hamowni .....
Tu klapa gasząca jest w pełni elektryczna do tego sterowana cyfrowo lub co najmniej sygnałem PWM małej mocy i pełni rolę przepustnicy (przymyka się na małych obciążeniach by zapodać więcej spalin z EGR). U mnie szalała i dławiła silnik i teraz mam ją odłączoną. Podejrzenia pada na nią albo przepływomierz ale bez danych lub testu ciężko coś stwierdzić...
Dokładnie rzecz biorąc chce zdiagnozować przepływomierz w swoim golfie TDI 110kM bo bardzo słabo wkręca się do rządanych obrotów. A czytając posty o podobnych problemach widzę że to własnie przepływomierz jest przyczyna takiej słabej pracy silnika.
Czym kolega to diagnozuje? Jaki błąd, w parametrach bieżących widać czy zmieniaja sie wartości powietrza pobranego.
Jeśli był czipowany, to może się tak dziać nawet na nowym, ponieważ musi czytać największą ilość zasysanego powietrza i komputer po prostu nie ma czytać tej przepływki, ale tu chyba nie o to chodzi do końca bo nie wiemy czy był ten czip czy nie, a jakim sprzętem diagnozowaliście tego leonka? chodzi mi dokładnie jaki pokazał błąd, czy tylko sam przepływomierz...
widzę, że dużo wiesz o tych seatach Nie koniecznie, może o VW trochę więcej a silniki te same. Tylko że taki Toledo do 96r. to tak jak w VW do 91r, trochę w tyle zostały. dlaczego niektóre TE SAME silniki mają 3 czujniki na króćcu a niektóre 2? W tym nie widziałem żeby miały 3, stare 1.8 na Mono-Jetronic miały trzeci termowłącznik do podgrzewania kolektora...
Dzięki, ale nie mogę znaleźć niestety do tego modelu Opla. Zresztą kolejny kwiatek wyszedł i coś brzęczy, jakaś blaszka w silniku przy dodawaniu gazu. Jak się sypnie to wszystko... Wymienili mi tłumik końcowy, bo coś w nim gruchało, myślałem, że to przejdzie, ale dzwoneczki z silnika pozostały. Podejrzewają rozrząd... Może mi ktoś poradzić jakiś komputer...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
To wstukaj sobie w google kod błędu i model samochodu. Błędów przepływomierza jest przynajmniej kilka różnych, trzeba było zrobić zdjęcie, od razu byłoby wiadomo czym to było diagnozowane.
Odgrzewam temat. Zdobyłem już większość przebiegów. Brakuje mi tylko przebiegów z następujących rodzajów przepływomierzy: 1) z "gorącym drutem" 2) HFM2 czyli przepływomierz z termoanometrem warstwowym 3) HFM5 przepływomierz umożliwiający pomiary przepływów zwrotnych Czy pomoże ktoś, bo nie wierze ,że nikt podczas diagnozowania tego nie bada.
A moim zdaniem to kolega adam powinien sprawdzic na komputerze co ma zepsute a jesli sprawdzil i jest to przeplywomierz to niestety czeka cie wymiana tego elementu. pozdrawiam ps1. jezdzenie bez przeplywomierza to paranoja ps.2 Drodzy koledzy nie diagnozujcie samochodow przez internet i to na odleglosc bo nic dobrego z tego nie wyjdzie
podpowiem, że najszybszą metodą diagnozowania jest wymiana na próbę i nawet w dokumentacji serwisowej spotyka się określenie ''tausch probieren'' ....może w pobliżu ktos ma opelka na spróbowanie...
Czujnik położenia wału nie był diagnozowany, jednakże żadna kontrolka "check" się nie zapala. Komputer diagnostyczny też nie odnotowuje błędów. Jedyne, co było podmieniane na sprawne i oryginalne, to przepustnica, przepływomierz oraz cewka zapłonowa. EGR mam zaślepiony. Generalnie silnik po odpaleniu natychmiast gaśnie, ale każdorazowo odpala na te...
No to w takim razie zwracam honor i życzę jak najszybszego rozwiązania tej nietypowej zagadki.Znam przypadek gdzie kolesiowi szukali usterki bo auto nie paliło na jeden gar,popłyną kilkanaście stówek wymieniali cewki przepływomierze i różne cuda wianki oczywiście diagnozowali kompem aż tu nagle jeden z mechaników przypomniał sobie że w silniku jest...
Panowie, sprawa wygląda tak, że nie mam możliwości podpięcia pod komp na tą chwilę. Także chciałbym poradzić sobie z tym problemem diagnozując poszczególne elementy. Przepływomierz zdjęty oczyszczony, wszystkie rurki od dolotu ok, przepustnica czysta, filtr ok. Nadal dławi, że czasem nie ma siły jechać
Zbudować własny na Arduino w ramach rozrywki i nauki :) Wiesz ile ona powinna wziąć tej wody? Może porównaj to z wodomierzem, albo podstaw wiadro pod wylot i zobacz ile wyleje, chociaż rozumiem że jakoś określiłeś "że nie ma 3 litrów". Z tego co piszesz to ona bierze wodę i przestaje, coś musi o tym decydować. Na zdrowy rozum przepływomierz daje odpowiednio...
Witam Interesuję się elektroniką samochodową . Nie robię nic usługowo a tylko sam sobie w swoich autkach. Czytając różne wasze opinie przeglądając googla, youtuba i co się da słychać często, że to i owo diagnozuje się oscyloskopem. Czy może mi ktoś powiedzieć jak zdiagnozować jakieś podstawowe usterki oscyloskopem, nie chce wiedzieć wszystkiego czy...
Na dzień dzisiejszy dalej nie ma informacji. Widzę, że nie jesten jedyny szukający na wlasną rękę i internet milczy. Ponoć nie mogą sie dogadać i nie ma możliwości powrotu na starą wersje. Nie przewidują rabatów w związku z tą "usterką". Już pomijam fakt, że serwisowanie auta woła o pomste do nieba, żebym ja zwykły użytkownik pokazywał mistrzowi jak...
Czyściłeś przepływomierz czy przepustnice ? zastanów się co piszesz ! mitra45 poszukaj kolego na necie są dokładne opisy jak diagnozować samochód i jego podzespoły. Dodano po 19 http://obrazki.elektroda.net/89_12367861... http://obrazki.elektroda.net/75_12367861... http://obrazki.elektroda.net/0_123678617...
A do czego się ten "program" nadaje? Ale mi nie chodzi o jakieś szczegółowe diagnozowanie samochodu tylko o podstawowe rzeczy typu sprawdzenie i ewentualne skasowanie błędów, sprawdzenie kilku parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym np. obroty , temperaturę, przepływomierz.
Nie daj nikomu grzebać w nastawniku dopóki sterownik nie zanotuje żadnego związanego z nim błędu, jeśli jedziesz na diagnostykę to weź ze sobą pendrive'a i niech gościu Ci zgra wszystkie logi statyczne oraz dynamiczne - "jeśli wie o co chodzi", ponadto niech zwróci uwagę na pracę klapy gaszącej wewnątrz obudowy zaworu EGR i niech wykona test elementów...
Myślę, że pogwarancyjnie dużo potrafię sam ogarnąć Autodozowanie w miele agd dopiero raczkuje choć zaczerpneli je z profesjonala. Są tam pompy wężykowe podobne do profesionala, ale zamiast wirnikowego przepływomierza wsadzili jakiś platynowy czujnik przepływu (jego wymiana ok. 900zł i nie znajdziesz zamiennika kompatybilnego z elektroniką), który często...
Z logami to też komedia, jeśli chodzi o mechaników w naszym kraju, bo jak kiedyś miałem zrobione logi i tłumaczę że odczyty z przepływu powietrza - tzn wskazania przepływki są za niskie jak na serie 150 koni albo że turbo za późno wstaje itd.. - takie rzeczy mi powiedziano na forum...to zaczęły się dziwne rozmowy, że to przecież tylko komputer, że trzeba...
Za niskie.mechanik mówił że może być też przepływomierz ale że ten błąd nie jest wiarygodny czy coś takiego.a dwóch pozostałych szpecow popatrzyło podpieli kompa coś posprawdzali no i że nie mają czasu bo maja dużo samochodów i żeby dzwonić później ale ciągle są zajeci Podaj kod błędu a nie opis. Masz czym diagnozować czy bierzesz się za naprawę a...
Posiadam corolle 2000r. o pojemności 14. 16v przebieg 80 tyś, problem polega na tym, że w czasie jazdy traci moc przy dodawaniu gazu i jeździe na około 3000 tyś/obr, świece są nowe byłem także na sprawdzeniu komputerm ( w nie autoryzowanej stacji ) bo paliła się lampka silnika, wykryto błąd którego nie ma w programie do diagnozowania( wszystkie inne...
Napisz ino jak to wszystko sprawdzałeś. Czym chcesz to diagnozować, co Ci się nie łączy. Jak sprawdzasz "prąd co dochodzi" a jak ten co ma niby "wychodzić". Przedryndaj lepiej te wtyki. No i się nie obrażaj, póki co to Ci mądrze radzą.
Kolego, ECU monitoruje położenia pojazdu na różnej wysokości geograficznej-z tą wysokością wiąze się ciśnienie atmosferyczne. Inne będzie w górach, inne na żuławach wiślanych. Jasne? Problem w tym że w blokach pomiarowych nie znalazłem bloku który by pokazywał ciśnienie atmosferyczne więc nie wiem co widzi sterownik i dlaczego wyświetla ten błąd. Chodzi...
Jeśli się faktycznie przegrzewa sprawdź 1 poziom płynu 2odpowietrznik (na obudowie termostatu) 3termostat później można gdybać o pompie wody, chłodnicach itp. w tym aucie jest dużo płynu w układzie wiec jest duża bezwładność cieplna i zagotować tam wodę to trzeba długo stać w korku i to latem przy normalnej jeździe od jesieni do wiosny wentylator na...
ale dlaczego komputer nie pokazał że przepływomierz jest walnięty ? Skoro masz to czym diagnozowac, to zobacz jaki sygnał dostaje sterownik z przepływomierza, czy wartosci poprawne. To ze nie ma błedu nie znaczy, ze sprawny.
Witam, Mam problem z autem Suzuki Swift 2008 rok, silnik 1.3 DDIS GLX o zawrotnej mocy 75km. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina moc. Pojawia się kontrolka auta i klucza (klucz do odkręcania). Do usterki dochodzi szczególnie na 2 biegu, podczas wkręcania się na obroty w przedziale 1400-1900obr. Dzieje się tak zawsze, bez wyjątków. Auto do 2000obr...
Tylko jestem ciekaw kto i za jakie pieniądze dopuścił to do użytku , jako urządzenie pomiarowe (rozliczeniowe) Kolego to nie są wodomierze, tylko przepływomierze (m3/h). Nie są to urządzenia rozliczeniowe, a służą jedynie po to, by dyspozytor wody widział gdzie jest jaki pobór (mniej więcej), i na tej podstawie mógł prawidłowo ustawić zasuwy. Dodatkowo...
witam mam na warsztacie audi a3 1.6 z grudnia 1996.fiksuje na wolnych obrotach diagnozowałem go launch,em x431 i pokazało błędy 00523 czujnik temp.pow. dolotowego g-42 00522 czujnik temp. cieczy chłodzącej g-62 wymieniony przepływomierz i czujnik przy przepustnicy i nic a nawet jest jeszcze gorzej. POMOCY Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu....
Mam pytanie co do wyprowadzeń w przepływomierzu. Jest ono czteropinowe dwa grubsze przewody (brązowy i czerwono-niebieski) to zasilanie i dwa cienkie (brązowo-czarny i żółto-brązowy) sygnałowe prosto do komputera. według Autodaty na obu sygnałowych mają być zmieniające się napięcia wraz ze zmianą przepływu powietrza tylko na różnych poziomach jedno...
Witam! BMW serii 5 3.0 turbo diesel, automat. Auto faluje na wolnych obrotach. Max prędkość, jaką rozwija to około 100km/h. Proszę o rady co należało by sprawdzić? Dodano po 1 Wypiąłem przepływomierz i efekt ten sam nadal nie ma mocy tyle, że auto zaczęło lekko przydymiać. Wiecie jak sprawdzić przepływke nie korzystając z laptopa?
Witam. Po raz kolejny mam problem ze swoim passatem. Auto nie ma mocy( wolno przyspiesza, słabo reaguje na pedał gazu, lecz nie wchodzi w tzw notlauf). Ciągnie normalnie do vmax. Jeździłem po mechanikach, coś grzebali diagnozowali itp itd lecz nic nie zrobili. Tylko wpędzili w koszta. Co zostało wymienione: - Zawór N18 oraz N75 - Przepływomierz - Sprawdzone...
WITAM VW LT35 2,5TDI MOT.AHD Problem polega na braku mocy, nie czuć go pod nogą na 5 biegu przy 70kM/h bez ładunku zamiast przyspieszać ma tendencje spadkową. Recyrkulacja zaślepiona, przepływomierz nowy z oryginału, przewody podciśnieniowe wymienione, zawór gaszenia w pompie nowy, zapłon OK. Diagnozowałem VAGIEM poza ilością powietrza inne parametry...
Tak - części eksploatacyjne wymienia się regularnie, ale filtr paliwa dla przykładu - producent zaleca co 60 tys km świece także co 60 tys.. mało tego komplet filtrów wleciał wraz z olejem pół roku wcześniej przed tą naprawą, świece wymieniał poprzedni właściciel jakieś 1,5 roku przed naprawą. Pomijam już fakt, że ok można wymienić skoro to ma pomóc...
Hej Psooya. Tak na szybko: - Pod siedzeniem kierowcy,po lewej, jest szare gniazdo serwisowe. Należy zmostkować w nim styk TE1 i E1, wrzucić N( w automacie) lub luz,włączyć stacyjkę i liczyć mrugnięcia kontrolki check. Mrugnięcia powtarzają się od najmniejszej liczby mrugnięć do największej. Pomiędzy nimi następują przerwy.Ta najdłuższa zaczyna cały...
a poco diagnozować? lepiej wydac 300 na przeplywomierz, 150 na zawor turbiny, 1000 na regeneracje turbiny, a na koncu podjechac na diagnoze za 50 i wsadzic bezpiecznik.
Jutro mam trasę do zrobienia około 60km to go przegonię trochę. Głównie jeżdżę mało i po mieście. Chętnie bym go pod kompa podłączył, ale fejsa za 5zł jak kolega tu pisał nie widziałem. Może mi coś polecisz??? Który tani działa z focusem? Nie chodzi tu o jakieś wodotryski tylko o sprawdzenie i wykasowanie błędów. Przy okazji mam pytanie: naprawiałem...
czym diagnozujesz? Dodano po 3 Sonda z oryginału powinna mieć numer 1K0 998 262F. Dodano po 1 Ale numer który podałeś zamienia się z oryginału, czyli ktoś dobrał zamiennik poprawnie.
Mi zawsze z czujnika wałka wyskakiwał błąd na KTSie. Ale z przepływomierzem bywało różnie szczególnie gdy były przedmuchy oleju i był tylko zabrudzony. Dodano po 1 Każdy wie, że to 2.0 16V to porażka ale zazwyczaj ładnie się diagnozował. Gdyby ciśnienie na cylindrach byłoby nierówne to na gazie tym bardziej byłaby bania.
witaj nie chcę się powtarzać ale w paskach za twoje kłopoty odpowiedzialny jest komin (przepływomierz) jest to nikomu nie potrzebne badziewie które TYLKO PO TO zostało załozone w paskach aby się psuło a psuje sie co ok 50-60 tys. i niestety musisz to wymieniać bo tak zrobiły że się tego nie da regenerować To badziewie jest przy filtrze powietrza WAŻNE...
Witajcie, Usterki poszukuję dalej. Rozrząd jest w porządku, nic się z nim nie dzieje. 3 miesiące temu był wymieniany nawet na nowy. Dziś odebrałem komputer z naprawy której defakto nie było ponieważ okazało się że jest sprawny. Błędy występują dalej. Chyba że uszkodzenie jest jakieś bardzo nietypowe powiedział elektronik ale wtedy już tylko wymiana...
Mam pytanko czy jest sposób na sprawdzenie przepływki w prosty sposób? Np. Jeśli odpinam przepływomierz na pracującym silniku i silnik zareaguje na obrotach to moge stwierdzic, że przepływka jest dobra? Czy jest różnica nareakcje po odpięciu przepływki w benzynie czy w dislu? W opisie kolegi widzę elektronika samochodowa i tak diagnozujesz przepływki?
A ty tylko na benzynie sprawdzasz, czy też i na lpg? Gaz czasem wprowadza zamieszanie swoim istnieniem, i zwykle należy zapomnieć o gazie, a diagnozować wyłącznie na benzynie. przeskoczy na gaz chwilę pofaluje i wszystko ok. Ja tam nie wiem co, ale tego typu "źle na benzynie, dobrze na gazie", zwykle wynika z niewłaściwej pracy instalacji gazowej. Po...
Najpierw napiszę że przeszukałem forum i nie znalazłem bo większość porad to wymień przewody WN. Almera Tino 1.8 szarpie na benzynie na zimno i ciepło, auto nie posiada przewodów WN, cewki zamienione, świece są nowe ale nawet podmieniałem na stare. Komputer nie pokazuje błędów a przepływomierz wskazuje 25,4kg przepływu. Wyczyściłem przepływomierz i...
Dobry wieczór. Mój problem z owym samochodem polega na tym, iż auto nie ma mocy - pracuje w trybie awaryjnym. Zatem (zgodnie z powiedzeniem VAG prawdę Ci powie) przeskanowałem ECU i oto lista kodów błędu: P0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego-G42. Zbyt wysoki sygnał P0238 Czujnik ciśnienia ładowania-G31. Zbyt wysoki sygnał P1592 Czujnik ciśnienia...
co do masy to kia akurat ma dobre połączenia punktów masowych chyba ze ktoś łapy wkładał a poza tym wyrzuciłoby błędy kilku elementów gdyż punkty masowe są wspólne dla kilku... ociz wybacz ale jak powiązać błąd TPSu z inst.gazową tej generacji... rozumiem błędy sond lambda, mieszanki, przepływomierza nawet ale tutaj nie widze powiązania... Poza tym...
Witam, Turbina świeżo po regeneracji, wymieniony zawór n75, wymienione przewody ciśnieniowe powietrza, wymieniony wklad przepływomierza powietrza na nowy NGK. Turbina pracuje jak chce. Łapie przeważnie prz 2.1 obrotów. Nieraz dopiero przy 2.5. Zazwyczaj wtedy auto kopci na czarno ale nie wiem czy przy 205tys to nie standard akurat. Przy deptaniu na...
Znany jest powszechnie problem z czujnikami położenia wału korbowego i wałka rozrządu w tym silniku. Tym razem problem jest iednak nieco inny. Zapala się sporadycznie czek, są błędy od obu czujników i dodatkowo przepływki (ale to chyba jakiś stary bład był). Kabelki obejżane, OK. Oczywiście w chwili jak diagnozowałem żaden błąd się nie pojawił, oba...
Rozwiązanie zagadki - wartość zmierzona nie jest wartością surową lecz zwracaną przez sterownik. W przypadku awarii przepływomierza sterownik mierzy masę powietrza w oparciu o czujnik MAP i temperaturę powietrza oraz obroty silnika. Programy diagnostyczne zazwyczaj same niczego nie obliczają - podają tylko te dane które zwraca sterownik przez jego własne,...
Witam! Błąd: 16786 - Układ recyrkulacji spalin P0402 - 35-00 - natężenie przepływu za duże Nie widzę tu nigdzie przepływomierza ani w parametrach nie ma też żadnego, który by pokazał wartość przepływu. Ze wszystkich porad widzę, że należy rozłożyć EGR i rurki wszystkie i to wyczyścić. Ale może ktoś wie o co mu właściwie chodzi, czy za dużo bierze z...
Witam, Mam problem z Astrą H Z14XEP, otóż zimny silnik odpala, ale jak tylko obroty spadną poniżej 1000 to zaczyna mulić i gaśnie. Jak się silnik rozgrzeje to już nie gaśnie na wolnych obrotach, ale muli jakby połowa koni w stajni została. Komputer pokazuje błąd "wypadanie zapłonów na losowych cylindrach". Do tej pory wymieniłem: świece, cewkę, filtry...
diagnozowane było kts-em. i na gazie i na benzynie tak samo, w sumie to na 90 stopni silnik nie był rozgrzany, chodził jakieś 10 min. a jakie objawy będą przy zapchanym katalizatorze? Dodano po 3 błąd wyskoczył p0172- mieszanka za uboga(rząd 1) bogata(dziwnie ten kts to opisał) Dodano po 5 a jakie wartości powinien mieć przepływomierz
Jakby kogoś mogło to zainteresować, to u mnie w Volvo S40 2007r z tym samym silnikiem co w temacie, był ten sam problem. Mechanicy trzymali mi auto kilka dni, rozebrali mi pół silnika wliczając rozrząd i wtryskiwacze i nie poradzili sobie. Nawet przyprowadziłem im Focusa z tym silnikiem żeby czujniki po podmieniali, i du...a. Zirytowany tą niekompetencją...
Nie znalazłem żadnego wątku na forum typu ''dział powitalny'' albo coś podobnego. Więc pozwolę sobie od razu napisać jaki mam problem. Otóż niecały miesiąc jestem posiadaczem Mercedesa S124 320E (rzędowa szóstka) z sekwencyjną instalacją LPG. Ponoć jest dobra ale teraz nie wiele kto je serwisuje. Do tej pory miałem doświadczenie ze zwykłą instalacją...
Proszę państwa po całym tygodniu sprawdzania i testowania oraz szarpanej jazdy oto co udało mi się ustalić: sprawdziłem: czujnik przepływu powietrza (jest OK); cewki przy świecach (są OK); wymieniałem profilaktycznie świece na nowe (Bosch, są OK), sprawdziłem ciśnienie paliwa na wtryski (jest OK) i same wtryski również (są OK), dopiero gdy zabrałem...
Witam Chciałbym wiedzieć jakiego interfejsu (chodzi mi o sprzęt, a nie oprogramowanie) użyłeś do przetestowania swojego auta. Posiadam od niedawna Lancie Phedre z 2004 roku z silnikiem 2.2JTD. Ostatnio mam problemy z odpalaniem jak jest chłodniej. Silnik chodzi bardzo nierówno i czasami potrafi nawet zgasnąć. Chętnie bym ją przetestował. Wiem, że Phedra...
erykm1, po 1) skąd wiesz że masz zatkany katalizator? po 2) katalizator się wymienia a nie przeczyszcza po 3) zanim się coś wymieni w silniku, najpierw się diagnozuje, chociażby odczyt błędów a potem logi dynamiczne (jeśli silnik faktycznie muł i zapchany kat, to zdecydowanie komputer pokaże odpowiedni błąd....) po 4) masz instalację lpg, nie wiadomo...
Witam wszystkich. Posiadam Mercedesa W203 2,2cdi, 2005r. Pomimo, że auto powinno mieć 150KM, na pewno nie posiada takiej mocy. Auto fabrycznie nie posiadało filtra cząstek stałych. Spala dosyć spore ilości paliwa. Było diagnozowanie nie przez jednego mechanika. Niestety nikt nie postawił poprawnej diagnozy. Większość wymieniłaby wtryskiwacze. Nie jestem...
Witam serdecznie Piszę bo mam dość niecodzienny problem. Mam autko, Forda Scorpio 2.5 TDi, z elektroniczną pompą wtryskową. Od jakiegoś czasu silnik przechodzi w tryb awaryjny. No cóż, awaria, ale jego zachowanie jest co najmniej dziwne. Podczas poprzednich awarii, przepływomierza czy innych, włączał się system awaryjny (do ok. 1.8tyś obrotów chodzi...
Witam szanownych Forumowiczów! Tak jak w temacie mam problem z Corsą z silnikiem Z12XE i błędem "CE" P0170. W samochodzie zainstalowana jest sekwencyjna instalacja gazowa: reduktor Tomasetto AT09, sterownik główny STAG-200-4, wtryskiwacze VALTEK. Schemat instalacji: Linki są nieaktywne. http://www.zamel.com.pl/download/instruk...
Właśnie o to chodzi, że wszystko jest sprawdzone, odma nie przytkana i cała, dolot szczelny, ciśnienie paliwa w normie, wykres sondy lambda perfekcyjny, druga sonda diagnostyczna ok, nowe świece, przewody wymienione, sam silnik tez pracuje wręcz perfekcyjnie, nie chodzi o tylko przeczytanie całego internetu, napisałem tak dlatego żeby nie dostać odpowiedzi...
Jako, że mam kabel kkl próbowałem diagnozować znajomemu Ducato 2.0jtd (czyli chyba 2.0HDI;) ) auto jeździ, całkiem nieźle jak na dostawczaka, może jedynie dół ma słaby. Ale do rzeczy - FES pokazał mi całkiem pokaźną listę błędów: P1612 - Fuel filter heater relay - Brak sygnału Krytyczny P0404 - EGR - j.w. P0638 - Flow modif. throttle - j.w. + lampka...
A diagnozowałeś w momencie pojawienia błędu ? tak i nic nie ma Dodano po 14 Dowiedziałem się że to STORE z czterema zerami, to są kody błędów zapamiętane Kody błędów czy ostrzeżenia ? Brak info na ten temat . Ty czytasz to w tzw. funkcji testmode. Ewentualne błędy jak chcesz samemu odczytać ze sterownika silnika to możesz wypedałować (sposób znajdziesz...
Dobrze więc tak,od początku Auto było bite z przodu. Ktoś przede mną przy tym grzebał gdyż jak rozkręciłem komputer to było widać słabej jakości lutowany procesor, wyglądał na przełożony, czyli teoretycznie, mógł zostać uderzony komputer i ktoś podmienił na inny przemieniając procesor aby dopasować immo. Ja dostałem auto w takim stanie, że od początku...
diagnozować błąd diagnozować toyota diagnozować uszkodzenie
excel makro syntax error obliczać obwód metoda oczko wymiana wsadu eeprom
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Nice Spido 6000 – brama po zamknięciu sama się otwiera, samoczynny rewers, fotokomórki, krańcówki Silnik jednofazowy nie startuje, rusza po zakręceniu w lewo – kondensator rozruchowy, wyłącznik odśrodkowy