Ja mogę napisać to co wiem na temat zakładania nie fabrycznego alternatora w A klasie. Odpuść bo ostatnio przerabiałem temat w VIANO to to samo co A klasa i ktoś tam założył alternator od benzyny do ropniaka. Ile tam było w...nia żeby to ustawić. Co jakiś czas nie wiadomo z jakiej przyczyny pasek spada wpada w kolo pasowe i jest do wyrzucenia. Założenie...
Tu masz porządne SDMO. Mieści się w Twoich 6k. Nie wiem jak z dostępnością bo jest koniec roku. https://ener-tech.pl/produkt/agregat-pra... Dodano po 6 W tamtym tygodniu nie miałem prądu 3 dni dlatego chcę kupić agregat. Jak masz przerwy w zasilaniu trwające 3 doby, to potrzebujesz diesla chłodzonego cieczą. Z tym że w budżecie...
Najlepiej żeby był to diesel. Oryginał to jedno cylindrowy, dwusuwowy diesel chłodzony powietrzem, 14KM, 660ccm. Silnik ten jest dość specyficzny posiada ciężkie koło zamachowe, max 2200obr/min.
Moj szwagier ma ciągnik czeski TZ z jednocylindrowym dwusuwowym dieslem chłodzonym powietrzem:D
Z tego co mi wiadomo pojazdem wolnobieżnym czy jakoś tak można jeździć bez rejestracji na prawo jazdy kt B:] Tylko ze może mieć Vmax chyba 17km/h (wujek ma coś takiego i musi o ile dobrze pamiętam tylko OC opłacać albo nawet i nie) też to jest na silniku z malucha (oryginalnie był diesel chłodzony powietrzem ale się zatarł). Co do napędu na przód w...
Proszę bardzo http://obrazki.elektroda.net/71_12570130...
Silniki diesla na wolnych obrotach to się raczej chłodzą
Diesel, alternator wodą chłodzony?
Wg mnie to brednia. A nie było nigdy silnika diesla chłodzonego powietrzem? np silniki deutz'a... To o czym mówisz to spalanie wirowe. Owszem denka tłoka inne itd. A do tego w tym fiacie jest common rail. Tam jest kilka dawek paliwa na jeden cykl spalania.
Stawiałbym na walniętą uszczelkę pod głowicą.
poszukaj wśród silników hatz diesel ale nie wiem czy mają chłodzenie cieczą
Węże pękają na łukach, proste odcinki dłużej wytrzymują. W busie T3 po wymianie silnika chłodzonego powietrzem na diesla założyłem gumowe węże do nagrzewnicy, po roku wszystkie łuki spękały. Teraz łuki robię z rurek metalowych. Tak samo robię w hydraulice siłowej, węże proste a zgięcia metalowe.
Uszkodzony był kompresor. Wymiana na nowy.
Twój styl jazdy to głównie to ile musisz tankować. Większość nowoczesnych diesli ma informacje o tym kiedy zmienić bieg na niższy a kiedy na wyższy. Najważniejsza sprawa to przy starcie pozwolić aby olej dotarł wszędzie i przy gaszeniu poczekać aż turbo wyhamuje. Co do reszty to dzisiejsza motoryzacja jest tak konstruowana że prędzej czy później czeka...
Owszem ale nie do końca. Dziś posłużymy się pismem obrazkowym.:D Proszę. http://obrazki.elektroda.net/39_12588337...
w silnikach diesla chłodzonych powietrzem (i nie tylko ciągnikach t25) chyba była opcja podgrzewania oleju silnikowego Zrobiłem taką opcję w swoim T-25 rzeczywiście się sprawdza. Grzałkę zamontowałem na stałe w środku miski olejowej. Od dwóch lat nie korzystam z tego wcale odkąd zrobiłem remont silnika. Po prostu zima też odpala bez wspomagania. Wniosek...
Najbardziej mnie by interesowało urządzenie, które z 230v by korzystało I zasilalo spawarke Podobno w Republice San Escobar sprzedają urządzenia nazywające sie ,, Miracle Overunity Power Multipler" Czyli ,,Cudowny Rozmnażacz Mocy" :D :D ....Kolego Szanowny ...Nie będę doradzał firmy ani marki generatora, tylko zasugeruje Ci rodzaj - prosty Diesel chłodzony...
EM30 -> ma cyklokonwerter A co to takiego ?? Aha, już wiem, urządzenie produkujące najczystszą sinusoidę w Chinach :D Chiński mały (9,5kW), dwucylindrowy diesel chłodzony powietrzem sprawuje się u sąsiada nienagannie już trzeci rok. Ostatnio go przerobiłem na full automat, przez dodanie generatorowego PLC oraz ATSa. Klimatyzatory tez mają ciężki start....
Witam. Pacjent to Astra 3 z 2004 roku, 1,7 diesel (sprężarka u góry). Sprężarka wymieniona na używkę, nowy skraplacz i wiatrak. Układ wypłukany (na zdemontowanych rurkach), nabity na wagę plus olej plus UV. Ciśnienia ; L - 2 do 3 atm , H - 13 do 15 atm. Temperatura na środkowej kratce, wentylator na 2, bieg jałowy około 8,5 do 9°C. Przy ciut zwiększonych...
Witam, Jestem posiadaczem Volvo V40 D2 1.6 Diesel z problemem ciśnienia w układzie chłodzenia. Auto było naprawiane na zaprzyjaźnionym warsztacie wymieniona została uszczelka pod głowica sprawdzona była chłodnica spalin lecz problem nadal występuje. Czy problem może być pęknięcie tuleji cylindra? Pozdrawiam serdecznie
To jest bardzo prosty silnik. Nie mam pod ręką schematu ale ale są trzy punkty do ustawiania rozrządu: 1. Na kole zamachowym i lej skrzyni jest otwór i znacznik ustawiasz na "0" 2. Koło pompy wtryskowej ma otwór do blokowania aby sie nie przestawiło. 3. Wałek rozrządu po przeciwnej stronie co rozrząd ma wycięcie w które wkładasz blokadę (idealnie pasuje...
Małe diesle produkuje Volvo Penta czyli Perkins, jedno-, dwu- i trzycylindrowe, chłodzone wodą. Pomysł ciekawy.
Ten szrot 2,0TDI przebił nawet słynną 2,5V6 Ale tak z innej beczki: kiedyś dwusuw miał być tani, prosty i niezawodny, problem polegał na emisji spalin i kulturze pracy, zaczęto więc wymyślać sposoby na poprawienie tych bolączek, pompa oleju, mechaniczna pompa powietrza dolotowego itd. Próbowano obudować prosty jak budowa cepa silnik setką psującego...
robo, ale b-sam ciągnął sobie agregat za sobą, silnik od trzydziestki. Tak, ponadto były jeszcze większe , napędzane 4 cylindrowym dieslem chłodzonym powietrzem. Niektóre, miały prądnice trójfazowe napędzane ze skrzynki rozdzielczej, wisiało "toto" w miejscu wyciągarki, do zasilania radiostacji i czegoś tam jeszcze, chyba miały je te które ciągały...
Przecież są podobne do siebie po za tym nowoczesne silniki są tak samo zabudowane i już prawie nie ma różnicy czy benzyna czy diesel. Pompa wtryskowa, bezpośredni wtrysk, EGR chłodzony cieczą, dwumasa, turbo, klapki w dolocie. I zużycie paliwa zrobiło się porównywalne.
Ziomy, VW zabrania planowania głowic. Między innymi dlatego właśnie, że grzybki zaczynają wystawać ponad kadłub - grubość uszczelki dobiera się do wystawania tłoków ponad płaszczyznę kadłuba. Jakimś tam środkiem zaradczym jest pogłębianie gniazd zaworów, bez szlifowania trzonków - w dieslach są zawory chłodzone sodem, jeśli ktoś jest w temacie to wie....
Sprawdź czy spaliny nie idą w układ chłodzenia. U mnie w nowszym dieslu DW10TD to spaliny wypierały płyn chłodniczy, że aż bokami spod korka leciało. Oczywiście uszczelka PG do wymiany była.
Witam, Poszukuje schematu elektrycznego IFA ROBUR LO 3000 lub podobne (diesel chłodzony powietrzem). Mam problem z podłączeniem świec żarowych Pozdrawiam
Witam serdecznie, widziałem u znajomego w pracy malego dzika bodaj honda - silnik benzynowy jakies 5km...Postanowilem zmontować coś równie funkcjonalnego. Musi być wąski, wręcz miniaturowy i zwinny. Będe go wykorzystywal do pracy w swoim lesie który jest w dość niedostepnej okolicy. Mam do wykorzystania silniczek o pojemności ok 300cc, 4,2KM, diesel...
Za mało płynu? Zapowietrzony układ chłodzenia? Przy mrozach -15 to 15 minut to jest akurat dla diesla.
Jaka temp. na wskaźniku?
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Dodam, że termostat jest wyrzucony. Czy może tego, że termostat jest cały czas otwarty. Otwarty czy wyrzucony? W tym samochodzie, w silnikach benzynowych (nie mam pewności co do Diesli ale prawdopodobnie też) bez założonego termostatu chłodzenie będzie wariować.
Wystarczy porównać wielkość wymienników (wymiary) i masę urządzeń "starych" i nowych. i tu jest w znacznej mierze "pies pogrzebany" i zaszyta wysoka wydajność i mała awaryjność starszych urządzeń. po prostu jeśli producent miał pojęcie, to wydajne były same z siebie, wszystkie części były dobrane z zapasem. Współcześnie zawory elektroniczne i inwertery...
Tam sterowanie po CAN przyłazi, raczej zwieaniem pinów nic nie wskórasz. Prędzej dorobisz swoje sterowanie tymi tranzystorami.
Zrób test CO2.
Taa ale ja sie nie znam na tym. Jeszcze dodam ze auto jest produkcji 99 i jest to diesel
Spróbuj odpowietrzyć układ chłodzenia.
Witam, mam problem z klimatyzacją. Został wymieniony parownik, gdyż była nieszczelność na nim. Po sprawdzeniu szczelności, klima została nabita i okazało się, żę słabo chłodzi. Na kratce wylotowej, pokazuje między 10-14 stopni. Do tego rurka niskiego ciśnienia, idąca od kompresora do zaworu rozprężnego i rurka parownika, po kilku minutach jest cała...
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
Prawdopodobnie nagrzewnica do wymiany lub jakąś nieszczelność w jej okolicy
Przestaje chłodzić, czy wyłącza się dmuchawa?
Jest jeszcze jedno zagrożenie jakie niesie wojna. Nie tylko wojna - chodzi o blackout. Zmasowany atak rosjan doprowadził do sytuacji, że sieć energetyczna nie mogła działać. Wszystkie EJ zostały wyłączone, a bez zewnętrznego zasilania za chłodzenie odpowiadały agregaty diesla. A z nimi może być różne. Przede wszystkim musi być paliwo, gdyby jakaś rakieta...
Intercooler jest po to zamontowany, żeby chłodził powietrze wchodzące do cylindrów. Dieslowi na rękę zimne powietrze, więc zasłaniając intercooler pogarszasz sprawę. Czy to jest akurat przyczyną, nie wiem, sprawdź. Po co w ogóle zasłaniałeś intercooler dyktą, co miało to na celu wg. Ciebie?
Cześć. Mam samochód VW Caddy 2014 r. Pilnie potrzebuję instrukcji obsługi silnika diesla CAYZ03777. Lub schemat układu chłodzenia. Z góry dzieńkuję.
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
benzyna raczej nie diesel. Raczej benzyna bo na tak krótkich odcinkach z dieslem może być problem zwłaszcza jesienią i zimą , częste odpalanie i gaszenie, niedogrzanie układu chłodzenia i praca sterowników świec żarowych. Diesel lubi długie trasy.
A dlaczego chcesz zwiększyć chłodzenie,niedogrzany diesel to też nie za dobra sytuacja.Jeżeli na zegarze pokazuje ci za wysoką temp. sprawdź czujnik temp. lub też sprawdź i ewentualnie przepłucz chłodnicę oraz sprawdź stan pompy wodnej.
Witam. Silniczek dmuchawy zaczął bardzo głośno pracować i się blokuje. Jutro zamierzam się do niego dostać. Proszę osoby, które go wyciągały o instrukcje. Czy da się go wymontować bez demontażu panelu? Silnik chłodzony cieczą 1,6 diesel.
Obawiam się że nic z tym nie zrobisz. Za niskie obroty kompresora częsty przypadek w nowszych dieslach.
Silnik występuje w 2 wersjach chłodzonej powietrzem lub cieczą. [url=https://www.lsengineers.co.... sobie zerkniesz w link
Właśnie osłonięty silnik można efektywniej chłodzić. Silnik osłaniasz panelami z materiałem głuszącym od wewnątrz i wymuszasz przepływ powietrza wokół niego za pomocą wentylatora. Wentylator ten obsługiwać może równocześnie chłodnicę, choć jak się boisz przegrzania, to chłodnica może być odseparowana od przedziału silnika, a każe posiadać własne chłodzenie....
Kyron 2.0 diesel nie załącza kompresora, na krótko sprzęgiełko chodzi i chłodzi. Co może być przyczyną: czujnik, za małe ciśnienie w układzie czy przerwa w obwodzie? Błąd P1542
Fotek nie mam ale jeśli będzie trzeba to zrobie,nie ma problemu. Silnik Diesla Misubishi S4S-DT61SD , 4 cylindry chłodzony cieczą , jest sprzężony z prądnicą Sicro SK160WB. Jest to agregat z serii GPW 45 DZ. Tyle wiem.
Tak jak kolega wyżej napisał. Ciśnienie jest więc kompresor się załącza ale jest zbyt mało czynnika by układ chłodził.
Seryjne sprzęgło i skrzynia nie wytrzymają więcej jak 120-130KM więc nie masz co szaleć, zostałbym przy tych 0.2bara, choć pewnie sam silnik by 0,5bara teraz wytrzymał. Pamiętaj o słabej stronie tego silnika jaką są niewielkie odległości między cylindrami i słabe chłodzenie tego obszaru. Turbina powinna Ci podejść z jakiegoś małego diesla, może z 1.3MJ...
Witam, agregat carrier genesis b50 bi temp nie chodzi jeden wentylator, świece żarowe na silniku diesla grzeją cały czas nawet na zasilaniu elektrycznym, piszczy sterownik ten na zewnątrz. Chłodnia chłodzi ale tylko jedna komora. Gdzie szukać usterki bezpieczniki sprawdziłem - OK Dzisiaj była próba odpalenia diesla - niepowodzenie, ale przestało piszczeć....
Jak trzyma temperaturę to ok. To jest diesel i tak jest że wentylator załącza się od święta.
Wklęsłe tłoki odpadają dlaczego? będie pompować np o ile pamietam Silnik VW 1.4 ma wklęsłe denka tłoka moze troche mniejsze będzie sprężanie ale sie nadaje... Czy diesel czy benzyna istotne i to bardzo diesel jest "szczelniejszy" Silniki chłodzone powietrzem są najlepsze i z tym sie w 100% zgadzam bo nie ma problemu z układem wodnym czy ich ewentualnym...
Cześć, oryginalna chłodnica do Kuboty jest relatywnie droga (1000zł +), zastanawiam się czy można zastosować inną chłodnice, np. od samochodu osobowego, nawet z większym litrażem? Czy wymiary chłodnicy wystarczą? Wydaje mi się jak chłodnica chłodzi 4 cylindrowy diesel 1,9 tdi, to z 3 cylindrowym też sobie poradzi- reszte zrobi termostat. Dobrze myślę?...
W dieslu klimatyzację może wyłączyć wypalanie DPF. Te 10 bar rozumiem że masz podczas jazdy cały czas?
Chwila moment. Gubie się w Twojej wypowiedzi. Do sterego C42 co miał F3 Deutz do silnika lałem jakies mineralne do diesla, do śruby Corena S3, do chłodnicy nic bo był chłodzony olejem :P Nowy zalewa serwis na oryginalnych produktach, bo jest nowy na gwarancji :)
Jak kolega szuka czegoś co może pracować tydzień bez przerwy i pieniążki to nie problem to np: [url=http://www.mojahonda.pl/z-silnikami... Wyciszony diesel 1500 rpm, chłodzony cieczą Pytanie czy instalacja jedno czy trój-fazowa? Np. najmniejszy model 230V: [url=http://www.mojahonda.pl/download/ag...
Za długie rury dałeś, te na tłumiku. Możesz je skrócić i będzie dobrze. Dodano po 1 Udało Ci się prawie zrobić instalację do wzbogacania silnika parą wodną. Problem w tym, że działa tylko w starych dieslach.
Ale tu nie chodzi o chłodzenie muszli tylko łożysk i rdzenia.
Do silników chłodzonych powietrzem proponuje olej o większej lepkości-osiągają wyższe temperatury.Czyli jednosezonowy np.superol cb-50 lub wielosezonowy TEDEX diesel truck 20w50.
Witam serdecznie - jak w temacie. Czy ktoś może podać ile litrów wchodzi do układu chłodzenia multijeta po lifcie - diesel 1.6. Z góry dzięki.
za mało płynu w układzie chłodzenia
to efekt erozji metalu wskutek kawitacji. Zjawisko dość powszechne w płaszczach chłodzących silników diesla dużej mocy. Kupcie sobie dodatek - antykawitant do układów chłodzenia. https://puredieselpower.com/products/dca...
Po prostu ten komunikat odcina paliwo ponieważ jest zagrożenie zapalenia się silnika. Trzeba sprawdzić poziom cieczy w zbiorniczku, może być uszkodzony przewód cieczy chłodzącej, co spowoduje dostanie się powietrza na czujniku temperatury, czyli zapowietrzony układ chłodzenia.
Gdzieś mi tam się kołata że w dieslach zielony to już kiepskawo.
Tak samo jak w każdym innym dieslu. Nie wiem jaki tam jest układ zasilania ale zasada jest prosta: Ciśnienie doładowania i dawkę paliwa podnosić, chłodzić powietrze za turbosprężarką.
Gdybyś miał wtryski przypchane itp. źle by rozpylały, to samochód kopcił by na czarno raczej. Jeśli chcesz to kup to: Liqui Moly Diesel spulung, wiele osób to chwaliło. Ale wg. mnie problem może leżeć gdzie indziej. Jaki kolor ma olej? Ile wody w układzie chłodzenia i jaki ma kolor? Ubywa?
Dokładnie. Lata temu miałem przegryzione przewody od chłodzenia w Peugeocie. Co ciekawe w benzyniaku a ponoć diesle bardziej przyciągają zwierzęta.
W związku z prośba o zakonczenie tematu informuję że kupiłem diesla.
Co za pytanie. Od Zaporożca przez wiele modeli japońskich motocykli. DDR-owskie diesle V4 chłodzone powietrzem do napędu Multicara, spawarek. Nie wspominając o V2, czy nawet V3 lub V5. Przykładowy układ tłokowo-korbowy najwyższej klasy silnika 750cm³ o mocy >120KM (oczywiście pochodzi z Japonii): http://obrazki.elektroda.pl/3236311700_1...
w dieslu moze ale w Pb nie sadze
ciągle pokazuje max. taką temperaturę jak na załączonym zdjęciu??? nie jest to wartość zbyt mała ? Na środku to wartość optymalna, to bodajże 90 stopni. Niczym się nie przejmuj :D A SDI to silnik diesla o wtrysku bezpośrednim, one się bardzo wolno nagrzewają ponieważ mają małe straty ciepła do układu chłodzenia ze względu na konstrukcję komory spalania...
O jakim chłodzeniu mowa ??? Cieczą ? Jest też w niektórych dieslach więc można poszukać takiej. Po za tym każda turbosprężarka jest chłodzona olejem. Oczywiście nie ma to jak turbina przystosowana do silnika benzynowego. Pisząc o tych samych materialach miałem na myśli skład chemiczny i fazowy stopów.
na zimny silnik zawsze musi wskazowka temperatury pojsc do gory za nim dodam wiecej jak 1/3 gazu 1/3 nie trzeba się trzymać :) ale napewno turbina nie jest szczęśliwa kiedy kierowca na zimnym silniku ma cieżką nogę; ma to także zastosowanie po dłuższej jeździe, kiedy silnik trochę dał z siebie, warto wtedy pamietac zeby ostatnie minuty silnik pracowal...
Dzięki , jutro sprawdzę 👍
Poszukać czegoś z chłodzeniem wodnym, dołączyć obieg z chłodzenia wydechu i zasilić bezpośrednio centralne. Prąd będzie zasadniczo "odpadem" po grzaniu centralnego na olej opałowy- niestety ropa. Sprawność diesla to ok. 40-50% (dobrego) tak że 50% jest ciepła.
Nie działa mi wskaźnik temperatury wody w Lt 28 2,5 diesel 109 koni Wszystko jest niby ok grzeje, chłodzi a wskaźnik jest zawsze na dole Nie wiem za co się wsiąść czy za czujnik czy termostat Jak je posprawdzać czy dobrze działają?
Małe silniczki mają mało oleju w misie (szybko się nagrzewa), a misa olejowa chłodzona jest przez pęd powietrza. Diesle maja pozakładane pampersy na miski żeby się szybciej grzały, ale większość małych benzyniaków ma właśnie takie "półosłony" pozostawiające możliwość opływania miski olejowej przez pęd powietrza. Pytanie czy ten punciak fabrycznie ma...
Uszczelek oryginalnych bym nie ruszał. I naprawdę oryginalne uszczelki pod cylindrem i pokrywą sprzęgła wytrzymają ponowne ściśnięcie i utrzymają szczelność? Głowicę zakłada się bez uszczelek. Warunkiem jest jednak dokręcenie nakrętek głowicy z momentem 7 Nm. To fajnie, ale zawsze zawsze lepiej dopytać, bo jedyny podobny przypadek (aluminiowa głowica...
Nie kolego uważam, chłodzenie silnika powinno być odpowiednio zarządzane żeby utrzymywać i ciepło w kabinie oraz optymalna temperaturę silnika. OK wiem że diesel się dłużej grzeje ale jeżeli osiąga temp juz90 st to powinien ją trzymać ok drobne wychylwnia jak najbardziej ale nie poniżej 70st na postoju przy temperaturze otoczenia0st Uważam że komputer...
Jeszcze jedno, bo przeoczyłem.. Świece żarowe powinny tylko grzać, kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika. Na pewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać, bo niby po co by miały to robić, skoro w komorze spalania jest zapłon? Są świece tzw. płomieniowe, które mogą grzać nawet po uruchomieniu...
Ja zacząłbym od chłodnicy. Może ma pozaklejane lamelki ( brud, owady itp) ogranicza to wymianę i przepływ powietrza, a cp za tym idzie- chłodzi mniej efektywnie...
Problem z klimatyzacją nabita nie chłodzi. Przy wyłączonym silniku koło (sprzęgło) przy sprężarce porusza się luźno
Jest tak jak podejrzewalem -czterocylindrowy Diesel z pompowtryskiwaczami, chłodzony powietrzem i olejem. Ktoś go ,,zmodyfikowal" :D, dodając elektryczna pompę paliwowa (stara membranowa odłączona), elektromagnes gaszenia przy prawej łapie silnika. Teraz najważniejsze - stabilizacja obrotów to siłownik z magnesem trwałym przestawiający listwę dozowania...
Witam Zakupiłem niedawno Kompresor MANNESMANN DEMAG SC40 DS2. Napędzany silnikiem diesla dwucylindrowym, chłodzonym powietrzem. Jest to mój pierwszy kompresor tego typu, dlatego też wiedze mam tylko taką o nim, co mogłem znaleźć w googlach. Ogólnie kompresor zakupiłem w celu piaskowania. tu jest jego zdjęcie : 913260 Problem teraz mam taki iż, gdy otworzę...
Spróbuj wymienić termostat takie są obiawy jak sie blokuje
Po numerach Valeo sprawdziłem też, że powinna pasować. Podjadę rano do faceta i zobaczę. Mocowania na pas są te same na pewno, kwestia wyprowadzenia przewodów i żeby nie było, że termostat zwariuje bo za mocno chłodzi. :)
ktorys silnik volkswagena mial tak ze turbina miala chlodzenie woda i olejem. tylko nie pamietam co to bylo diesel czy benzyniak.
Witam serdecznie z tego co opisujesz masz uszkodzony termostat w silniku lub go wcale nie ma a pompa wody wytwarza obieg na wolnych obrotach w całym układzie chłodzenia silnik diesla temperaturę normalnej pracy ok 90c Pozdrawiam
Serio sądzisz że ciśnienie w cylindrze nie przepchnie przez pęknięcie do układu chłodzenia niespalonego paliwa? Żeby było jasne nie znam tego silnika i jego kruczków, opieram się ogólnie na dieslach.
Czego? Przciez chłodzenie auto ma cieczą i jeszcze wentylator ma.
Jeżeli jest to diesel to mógł obrobić się wieloklin na wałku napędowym pompy wody co skutkuje zmniejszonymi obrotami pompy wody i przegrzewaniem silnika, albo świruje czujnik temperatury głowicy. W tym przypadku najlepiej oryginał, zamienniki sprawdzają się słabo.
aha a dlaczego wersja diesla ma lampkę ukl chłodzenia a wersje benzynowe jej nie mają? No i dlaczego nigdy wentylator nie chodzi po wyłączeniu auta, w CC chodził nawet 15min.
Mierzyłeś rzeczywistą temperaturę płynu?
alternator chłodzony alternator chłodzony cieczą kompresor chłodzony cieczą
chrysler skrzynia biegów wymiana plyta indukcyjna siemens telewizor samsung standby
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Schemat serwisowy Yamaha RX-A2080 - jak zdobyć? Aktualizacja nawigacji samochodowej na CD - jak to zrobić?