Dokładnie odwrotnie.Skrzynia z benzyny w dieslu- wysokie obroty,niska prędkość.
Prędkościomierz benzyniaka przy częstotliwości 33,33Hz powinien pokazywać 1000obr/min, skoro tobie pokazuje 4000obr/min to znaczy że z alternatora dostaje 133,33Hz. Trzeba by więc podzielić tą częstotliwość z altka przez 4. Można zastosować jakiś układ licznika lub przerzutnika z podziałem przez cztery. Mogę Ci podrzucić jakiś schemat jak sam nic nie...
Mechanik nic o tym nie wspomniał. Tylko doszedł do wniosku ze to pedał gazu ponieważ jak zamienił z innego samochodu żeby sprawdzić to chodził dobrze tylko problem w tym że następnego dnia po odbiorze znowu były wysokie obroty podczas jazdy. Dodano po 3 po reklamacji trzyma samochód ponad tydzień i tylko powiadomił mnie że bedzie zmieniana jakaś kostka,...
Tak - filtr paliwa byl wymieniony. czy filtr mogl byc wadliwy?
Witam, ostatnio w moim tranzicie dzieje się tak, że gdy stoję gdzieś i mam zapalony silnik to obroty nie są na ok 800 tak jak być powinny tylko utrzymują się różnie od ok 1000 do 2000 to zależy jak sie zatną. Od czego zacząć szukanie usterki?? Czyżby potencjometr od gazu??
Nic kompletnie, po za zaholowaniem auta do warsztatu. Poszło uszczelnienie turbiny i silnik zaczął zjadać olej, dlatego wyłączenie "zapłonu" czyli zamknięcie zaworu STOP paliwa - nic nie dało - praktycznie koniec turbiny, a może i silnika...
Chociaż to raczej mało prawdopodobne ale może pomóc odłączenie na kilka minut akumulatora.
Pomogła wymiana świec żarowych i akumulatora
To diesel przecież...
Witam. Mam taki problem ,naprawiam silnik diesla jednocylindrowy.Budowa podobna do naszych esów.Jak silnik zapali to za pare sekund nabiera obrotów i nic nie jest wstanie go zatrzymac z wyjątkiem odciecia paliwa. Jak uruchomie na wolnych obrotach to moge przez kilkanascie sekund dodawac i ujmowac gazu i jest ok. Ale pozniej nabiera obrotów i nie reaguje...
Choroba wściekłego diesla. Motor kaput.
Właśnie przybyło oleju,wiec raczej nawaliło ropy , na zapłonie ciągle leci paliwo z powietrzem i wydaje się jakby sie lało gdzieś bo się nie cofa tylko słychać jak leci w pąpe ciągle
dzis wymieie filtry powietrza i paliwa.. jesli to nic nie da to jade podpiac sie pod komputer, oby cos pokazal.
Twierdzisz że skrzynia w super stanie bo była rozbierana, chrobot jest nadal. Czyli możliwe że taki "urok" tego auta, "dzięki" wymysłom ekologów. Pozostaje pewnie zrobić tego "moda" sterownika i podniesienie obrotów przełączania, nic innego nie wymyślisz. Przejedź się manualnym dieslem z takimi obrotami na wysokim biegu to też będzie wydawał dźwięki...
Widziałeś kiedy MX3 w dieslu?
Styl jazdy nic o tym nie piszesz a to główne przyczyny, diesel lubi wysokie obroty nie lubi emeryckiej jazdy a najważniejsze nie lubi krótkich odcinków wiec jak tylko jeździsz po mieście to nie dziw się.
[quote="harlejowiec"]urządzenie sterujące odczytuje iż jest zbyt uboga mieszanka i zwiększa ilość paliwa a co za tym idzie mogą rosnąć obroty. [quote] To jest raczej nie mozliwe. Do wzrostu obrotow potrzebne jest jeszcze powietrze - otwarta przepustnica. To nie diesel.
Tal raczej pompiarz, jeden z wtrysków źle podaje paliwo albo w ogóle. Napisz dokładniej z tym garem co jest grane bo diesel raczej nie odpali na 3 garach chyba że będzie chodził na wysokich obrotach.
W dieslu gaz steruje przepustnicą W dieslu nie ma przepustnicy.
No i absolutnie nie deptać gazu do oporu na niskich obrotach (ok. 1500) i wysokim biegu.
ponoć jest kostka koło rozrusznika
Jak jeździć? Normalnie jak benzyna używając całego zakresu obrotomierza. W żadnym wypadku nie mulić silnika na wysokim biegu i niskich obrotach bo uszkodzisz silnik i zablokujesz kierownice w turbo nagarem. Jedynie z tym się nie zgodzę. Diesel nie lubi wysokich obrotów. Najekonomiczniejszy jest do 3500obr/min. Najlepiej jeździć dociskając go do tej...
Wcale nie trzeba wkręcać diesla do wysokich obrotów żeby płynnie ruszać bo właśnie dzięki wysokiemu momentomi rusza się gładko nawet bez dodawania gazu. Niestety dynamika jazdy jest gorsza bo diesel zawsze będzie się wolniej wkręcał od benzyny. Do płynnej i w miarę spokojnej jazdy nie trzeba mocno deptać gazu w dieslu, natomiast jeśli ktoś oczekuja...
czyli możliwe żeby turbina była uszkodzona??? powyżej 3 tyś czuć że ciśnie, wąż też twardnieje Z całym szacunkiem, ale 3 krpm to na diesla bardzo wysokie obroty 3 błędy przepływomierza i na tym bym się skupił, z tym że przepływomierz może wskazywać na wiele usterek: podciśnienia, elektrozawory itd
eltron, ja tylko czekam żeby powiedział np. że ma tam 2 litry diesla
Diesle są mniej dynamiczne szczególnie na niskich obrotach - chyba o to chodzilo? Turbo-diesel już na niskich obrotach uzyskuje wysoki moment obrotowy, więc przyśpieszenie turbo-dieslem nowej generacji jest lepsze niż porównywalnego (moc) silnika benzynowego. Silniki benzynowe - te, które maja więcej zaworków niz 8 :) potrzebują wyższych obrotów żeby...
Silniki diesla nie przepadają za wysokimi obrotami. Mercedesowskie CDi-ki pięknie ciągną ale łatwo się też wysypują przy ostrzejszej jeździe.
myślisz , że to pompa wtryskowa?
Dolewałem dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy i problem z obrotami ustąpił jedynie troche sadzy zostawia na sniegu ale w dieslach to chyba normalne.
Niech kolega przejrzy [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... temat co prawda budżet inny. Co do skody to jeśli będzie pewny przebieg to można się zastanowić. Ludzie, którzy mieli diesle chwalą je do czasu gdy nie zmienią samochodu na coś nowszego z LPG. Cześć chyba się obawia LPG uważając , że to większe niebezpieczeństwo...
silnik wyje na wysokich obrotach a mimo to się nie rozpędza? to może wariator się rozleciał czy silnik przymulony nie chce wchodzić na obroty? to benzyna czy diesel?
Volvo v50 2.0 diesel, rozwaliło zbiornik płynu chłodniczego, wydaje mi się że wyciek oleju i wysokie obroty. Co to może być?
robokop,napisałem że rozrząd sprawdzony,tzn żepoczątek wtrysku też. A słyszałeś o czymś takim jak przestawiacz kąta wtrysku? Usłyszeć zawory w dieslu na wysokich obrotach to nadsłuch trzeba mieć. Ponadto przy hydropopychaczach przyczyna może być tylko jedna - niedostateczne ciśnienie oleju.Ewentualnie za bardzo splanowana głowica przy remoncie, ale...
Witam mam problem z mazda 323f 2.0 diesel auto nie odpala po przypięciu elektrozaworu na krotko odpala wskakuje na wysokie obroty i gaśnie
Samochod ten ma turbo doładowanie pali za karzdym razem z tym ze w czasie jazdy starsznie kopci
Jaki to silnik? ta spirala to grzanie świec żarowych. Nie opisałeś czy to jest Diesel czy Benzyna.
Tak,będzie długa,diesel ma bardzo niskie FD ze względu na wysoki moment silnika i wąski zakres obrotów. Przy silniku benzynowym z doładowaniem taka skrzynia nadaje się na długie autostradowe trasy po płaskim. Na ostatnim biegu osiągnie też mniejszą prędkość niż na niższych.
Dzięki za zainteresowanie! Powiem tam...rzadko jest tak że po odpaleniu od razu wskakuję na wysokie obroty. Wskakuje tylko wtedy gdy poruszamy dzwignią od podnoszenia. Pedał gazu reaguje normalnie - płynnie i nie powoduje on tego defektu. Widlak to diesel.
Witam forumowiczów. Posiadam agregat chłodniczy Carrier Vector 1800MT. Agregat się nie odszrania ani automatycznie ani ręcznie jak również zmiana czasu odszronienia nie wpływa na ten fakt. Czasami pojawia się błąd sprawdź czujnik różnicy odszraniania (czy jakoś tak). Gdzie mogę znaleźć taki czujnik gdzie powinien być zamontowany? Ogólnie wydajność agregatu...
Jak ciśnienie masz dobre to olej temat. Nie zapala się na ciepłym na wolnych obrotach czy wysokich to jest ok. Trzeba jeździć i mieć to w doopie.
mercedes w210 3.0 zwykly diesel , automatyczna skrzynia szarbie na wolnych obrotach a na wysokich przeciąga biegi. o co chodzi jak to naprawic ????
są dwa czujniki:bialy i brązowy(przy filtrze i w głowicy)jeden 0.6bar od wolnych obrotów,drugi1.6 od ciśnienie przy wysokich obrotach.
Zapowietrzanie ukladu paliwowego powodowalo by silne dymnienie w jasnym kolorze przy wysokich obrotach silnika?
Witam. Mam problem z moim Oplem Corsą Combo z 1995r Diesel. Otóż zapala on, nie wchodzi na wysokie obroty i gaśnie. Macie moze jakieś pomysły, co to może być i jak to naprawić? Pozdrawiam wszystkich.
ale jakich pomp można coś szerzej o tym ??/ w tym silniku nie ma turbiny to zwykły diesel
2,5-3tyś to optymalne obroty dla tego silnika jeśli jedziesz ze stałą prędkością, to nie diesel!
NIEPRAWDA! Tu masz wykresy do porównania: z tego co wiem i widzę, na wykresie jest zaznaczony tylko jeden wirnik o osi obrotu pionowej a reszta dotyczy się osi poziomej. W cytowanej przez Pana wypowiedzi chodziło o to iż moment startowy jest większy niżej ale maleje szybko bieżność co za tym idzie moc maksymalna też ulega pomniejszeniu. To tak jak...
Wie ktoś co moze byc tego przyczyną że na postoju pokazuje 5tyś obr a podczas jazdy wychodzi poza skale. Spotkał sie ktoś juz z takim czymś?? Chodzi to o audi 80 1.6 Diesel z 88"
Skrzynia diesla badz bebechy
To pytanie chyba nei powinno trafić na to forum, chociaż właściwie to skrzynią steruje elektronika ;-)) Jeśli silnik to diesel to obroty stanowczo za wysokie,co znaczyłoby,że automat nie wrzuca 5 biegu,ale nie potrafię podac Ci przyczyna takiego zachowania...Może bardzioej doświadczeni koledzy wypowiedzą sie fachowo ;-) Pozdrawiam
39 - Prędkość obrotowa Diesla 41 - Blokada silnika Diesla 53 - Temperatura komory chłodniczej poza zakresem Do sprawdzenia, elektromagnes regulacji obrotów oraz czujnik temperatury na "pace".
Ostatnio kupiłem Peugeota 106 95r. z silnikiem 1.5 w dieslu (bez turba) Podczas jego użytkowania zauważyłem że bardzo dobrze przyśpiesza wchodząc na wyższe obroty. Wiem że jazda na wysokich obrotach skróca żywotność śilnika ale czy w "ropniakach" jest inaczej ?? Myślałem równierz nad zamontowaniem stożkowego filtra powietrza i dowiedziałem się również...
Nie ma czegoś takiego jak regulacja kąta wtryskiwaczy w silniku benzynowym. Jest tylko kąt wtrysku w silnikach diesla.
Jak wysokie obroty były po odpaleniu? Może się coś zesrało jak po rozbiegnięciu... Benzyna ekstrakcyjna w dolocie diesla to kiepski pomysł.
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi. :)
No tak ale wszystko ma swoje granice kolego E...ale zgodzę się, że dymienie w dieslu pojawia się najczęściej przy dużym obciążeniu i przy wysokich obrotach, nawet jak wszystko jest dobrze.
komunikat diesel-filtr reningen Zasyfiony FAP. Spróbuj przegonić auto na wysokich obrotach. Jeśli to nie pomoże, czeka Cię wymiana filtra.
piszesz o jeździe 60-70 na drugim i trzecim biegu czy na czwartym, diesel lubi przerywać przy jeździe na wysokim biegu przy małych obrotach
Nie czy 1.4 Diesel oferowany w polówkach miał Turbinę, ale mój nie ma. Zastanawiające jest to, że spala ten olej tylko na wysokich obrotach, na niskich bierze znacznie mniej, ok. 100ml na 100km.
W dieslu przepustnica,na jakie obroty się wtedy wkręca,dymi wtedy jak tak to na jaki kolor.
Auto odpala normalnie, zrobię kilka przejażdżek, po chwili wsiadam do auta, rozrusznik kręci a auto nie chce odpalic pomimo że akumulator jest naładowany, na kable od innego samochodu odpala bez problemu Zapewne akumulator kończy żywota. Krótkie "przejażdżki" to zbyt mało aby doładować akumulator po kilku odpaleniach szczególnie w dieslu. Aby diesel...
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Witam wszystkich forumowiczów Zbytnio to nie dało te czyszczenie wtrysków chodziła na preparacie ponad godzinę Trzeba wchodzić na wysokie obroty na każdym biegu żeby się rozpędzić W środę idzie do majstra na komputer Dziękuję
Witam, mam kłopot z prawidłowym odczytem chwilowym spalania i czasowym. Błąd polega na tym, że na sygnale z ECU powinno być na wolnych obrotach od 0.25-0.3V a na wysokich obrotach 1.5V. Tak jest w benzynowcach. Ja założyłem do mojego diesla Boardcomputer i sygnał na wolnych jak i na wysokich obrotach jest sporo większy tak około o 50%. Wiem, że po wymianie...
Jeden bamber kiedyś wymyślił twierdzenie o dieslu teraz każdy powtarza. Też tak myślałem - dopóki sam nie kupiłem diesla. Co prawda nowego, więc jednak bardziej skomplikowanego niż ten w ww. corsie, ale diesla. Na rok robię ok. 20tys km, więc niewiele. I to nie chodzi o to, że diesel jest do luftu, ale nie został stworzony po to by jeździć po 3km....
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
ten przewód wysokiego napięcia prowadzi właśnie do płytki PCB mógłbyś wrzucić jakieś foto tego fragmentu PCB? Jedyne co mi przychodzi na myśl na takie napięcie zmieniające się w zależości od obrotów silnika to, że przewód ten idzie od alternatora - jego dodatkowego wyjścia "W" No ale tak jest chyba tylko w samochodach typu diesel albo tkwię w błędzie...
Marna jakość nagrania. Prawie nic nie widać. Nie widać tak że jakiego rodzaju to silnik (benzynowy, czy też diesel dotyczy obrotomierza) Nie wiadomo jaki dokładnie model pojazdu. Informacji prawie tyle co nic. Bo niby skąd też możemy wiedzieć czy aby przypadkiem nie ma tam szóstego biegu.
Może sprawdź ciśnienie sprężania bo to wygląda na niską kompresję. Na pych wa£ ma wyższe obroty.
Wentylator ma załączyć się w momencie włączenia klimy na pierwszym biegu i działać cały czas, jak ciśnienie wzrośnie powyżej 17bar wentylator ma przejść na wysokie obroty. Kiedy u ciebie włącza się wentylator, wraz z uruchomieniem klimy czy później?
W dieslach nie ma ssania. Tym cięgnem przyspieszasz początek wtrysku.
Witam. Nie napisałeś jaki to silnik? benzyna, diesel, LPG, który rocznik samochodu, jaka pojemność, więc niebardzo można Ci pomóc.
"reed3" nie przeczytałeś tego co napisałem.WSZYSTKIE styki i przewody są w idealnym stanie.Może rzeczywiście nie odrzuca bendiksa tylko ślizga sprzęgiełko,bo efekt jest taki sam,czyli rozrusznik kręci się na wysokich obrotach a silnik stoi.
Sprawdź układ paliwowy, ja w samochodzie dieslu tak miałem. Jak dostawał za mało paliwa (rezerwa) to wchodził na bardzo wysokie obroty.
Witaj Niektóre silniki diesla potrzebują wyższych obrotów. Silniki o "małej mocy" a samochód o dużej masie to przy niskiej prędkości obrotowej spala więcej paliwa paliwa niż przy prędkości obrotowej o 500-1000 obr. wyższej. Musisz dokonać prób na wyższych obrotach. Ja mam silnik benzynowy 1,33 litra i przy masie 1300 kg mój Colt spala od 5,2 do 5,9...
Mam identyczny problem. Ten sam samochód, ten sam silnik. Szarpie podczas przyspieszania. Czarny dym pojawia się tylko podczas szarpania i przy wysokich obrotach. Rozwiązałeś swój problem? Moje pomysły to pompa albo wtryski.
jaki typ pompy? wysokie cisnienie ok? ustawienie pompy ok?
Jeśli dobrze kojarzę ten silnik, to raczej jest to jednostka nie lubiąca wysokich obrotów, za to ładnie ciągnąca z dołu i jeździ się tym trochę jak Dieslem (przyspieszanie przez zmianę biegu na wyższy, a nie wkręcanie na obroty). Silnik ma dość masywne koło zamachowe i płaską charakterystykę momentu obrotowego.
Warto pamiętać, że każdy silnik zanim stanie się dogrzany, jest niedogrzany. Pochylcie czoła przed moją mądrością Bo coz to się musi dziać z tym olejem strasznego kiedy silnik nagrzewa się od -20 do +80. No i w tym czasie nie powinno się przeciążać silnika, wchodzić na wysokie obroty, deptać gaz w podłogę. Zwłaszcza w silniku diesla który z natury...
coś za wysokie te obroty minimalne. Uno ma chyba jak sporo samochodów w okolicy 800 a nie 1000
witam. Wiecej danych na temat silnika seria i typ (benz/diesel?) po tym co napisałeś niewiele można się zorientować o jakim silniku mówimy. pozd
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
słuchaj to są właśnie przewody i swiece ich usterki są bardzo rózne wiec wszystko możliwe. Ja tak miałem ze odpalał mi w miare dobrze a po rozgrzaniu silnika kichał na niskich a nawet czasami na wysokich obrotach. A odpalał bo mam akumulator od diesla wiec nie ma wała żeby nie odpalił
chodzi o MAP sensora wartosc z niego powinna spadać do zera lub blisko zera wraz z wzrostem obrotów silnka , czyli na wolnych obrotach duża wartość - wysokie obroty bliżej zera Kolego to jest diesel
Dzisiaj przyszło mi wypalić filtr cząstek stałych w Peugeocie 807 2.2 HDI. Poprosiłem znajomego z CDIF bo ja do peugeota nie posiadam żadnego sprzętu. Czy ta wymuszona regeneracja zawsze tak katuje silnik? Według CDIF-temperatura silnika powyżej 65 a poniżej 109 stopni -silnik chodzi na wolnych obrotach dłużej jak 1min. -dodać gazu do 4000obr/min I...
witam Panowie, zamierzam kupić opla combo z Y17DT czyli 1.7 DTI , jedyna moja obawa to po przejechaniu tym autkiem osiągana v max. otóż do 100 całkiem nieżle do 120 to gożej , a do 130 to już ledwo ledwo, 150 to to auto chyba nie pójdzie nigdy, czy posiadacze mogą coś powiedzieć na ten temat, mam uczucie że brak mu mocy na wysokich obrotach.
Witam. gdzie szukać tych za wysokich obr. trzyma 2100 . przepustnica szczelna i zamknięta ,zapłon wyregulowany, nieszczelności nie ma w podciśnieniach i na dolocie, jedyne co może być to silnik regulujący powietrze , ale czy jest uszkodzony czy może dostaje złe sygnały, bo jak sie odpali to trzyma 1300obr ,wystarczy przegazować i jest 2100. proszę o...
Witam Mam problem z Fordem Transit 94 rok Diesel..otóż po próbie odpalenia silnika gaśnie po 2 sekundach..natomiast gdy wcisnę gaz po odpaleniu zanim zgaśnie i trzymam wysokie obroty silnik pracuje ale jak tylko puszcze gaz i obroty spadną gaśnie momentalnie co to Panowie może być ? gdzie szukać uszkodzenia?
Zamieszczam mój problem tutaj ponieważ w pokoju samochody nie przyniósł żadnego odzewu. Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać to będę wdzięczny. Problem mam w Audi 80 1.9 tdi 1994rok, przepływomierz PIERBURG. Witam, mam kłopot z prawidłowym odczytem chwilowym spalania i czasowym. Błąd polega na tym, że na sygnale z ECU powinno być na wolnych obrotach od 0.25-0.3V...
Witam Mam Scenica 2.0 16v 2001 na wolnych obrotach miałem duże klekotanie silnika tak jakby był to diesel,a na wysokich powyżej 2000tys obr. praca normalna. Dziś wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu w Scenicu 2.0 16v i wszystko znikło silnika prawie nie słychać .Mam nadzieje że moja wypowiedź się komuś przyda,pozdrawiam
Jak sprzęgło łapie przy końcu to znaczy, że jest do wymiany. Tam nie ma żadnej regulacji jak w polonezie. Gratuluję niskiego przebiegu. Sprawdź, od ilu obrotów przy depnięciu masz odcięcie mocy. Przy 120 km/h wypada na 5 biegu wbijać gaz w podłogę :) Powyżej 3000 obr diesel nie jest tak zrywny jak od 2000 do 3000. "Panie, klima sprawna tylko wąż trzeba...
Teraz nie rozumiem, ile mi silnik spalinowy spali paliwa przecież tyle będę musiał zapłacić za paliwo. Ja chcę zrobić taki agregat żeby podłączyć do niego szlifierkę, wiertarkę, piłę bo nieraz są potrzebne w warsztacie a trzeba kabel ciągnąć od domu do warsztatu. Nie rozumiesz pewnych rzeczy. Pisałem o tym w poprzednim poście. PRZY PRACY SILNIKA ASYNCHRONICZNEGO...
Nie zapominajmy że w golfie mk7, wszystkie benzyny są doładowane, max moment uzyskuje się bardzo często już od 1400 obrotów do 3500 czasem 4000, więc siłą rzeczy, automat pracuje w tym zakresie, tzn utrzymuje niskie obroty gdzie jest ten max moment w tym zakresie, coś jak w dieslu, silnik ciągnie z dołu. To nie jest 1,8T sprzed 25 lat, że zaczyna jechać...
Na jakiej podstawie coś takiego stwierdził? Jakie ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia? Obroty podczas kręcenia rozrusznikiem widzi? A tak właściwie to już nie ten dział.
........... W serwisie Hyundai powiedziano mi, że przyczyną jest jazda samochodem poniżej 2tys. obrotów. Ten typ diesla 2l CRDI musi pracować na wyższych obrotach. Tak jest zalecane. Jeśli pojazd jest eksploatowany inaczej, w skrzyni biegów powstają nieodwracalne luzy . ..... . Prawda leży w kilku różnych miejscach: 1/skoro wysoki moment jest już przy...
moim zdaniem silnik golfa nie przejedzie jecen niz silnik hondy bez remontu.. hondy maja swietne silniki, wystarczy o nie dbac, terminowa wymiana oleju swiec , filtrow. a bedzie i jeszcze dlugie lata sluzyla...silniki hondy w przeciwienstwie do silnikow diesla VW uwielbiaja wysokie obroty, wiec bez obaw mozesz wcisnac pedał gazu do podlogi...palic tez...
Witam czy problem został rozwiązany? Mam podobny problem z Astrą G 1.7 dt (symbol z dowodu) silnik oplowski nie isuzu turbo diesel z intercoolerm, według Vin 68KM. Problem polega na tym, że po wrzuceniu biegu jałowego w czasie jazdy auto wkręca się na wysokie obroty. Wymienione były już pedał gazu z potencjometrem, wtryski, pompa wtryskowa była regenerowana....
Z tego co pamiętam , regenerował turbiny warsztat /specjalizował się w dieslach/ , po lewej stronie , za mostem na Jasiołce - jadąc z centrum miasta.
Witam. Jestem od niedawna stałym użytkownikiem VW golfa IV TDI i chcialem spytac czy tak powinien działac ten silnik diesla...? A dokladniej...wiem ze ma wysokie obroty...ale praktycznie bez dodawania gazu on sam jedzie mi na poszczegolnych biegacj i nie traci mocy, nie zwalnia gdy ja kompletnie nie dotykam pedału gazu...np: redukuje z 4 na 3 i puszczam...
wysoki obrót diesel wysoki obrót mercedes diesel mercedes diesel wysoki obrót
drive fault laser vam1201 rodzaje przekaźników
Schemat radio Trubadur DMT-201, Trubadur 3, Trubadur Stereo IC – gdzie znaleźć dokumentację? Seat Alhambra 1.9 TDI 1999 – migająca czerwona dioda w drzwiach, immobilizer, auto nie odpala