W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Witam. Otóż problem polega na tym, że asterka po nocy zapowietrza się i nie chce odpalić, odpala już tylko z plaka. Gdy jest ciepła pali na dotyk. Na zimno pali jedynie wtedy gdy zostawi się ją z górki przodem w dół. Odwiedziła już dwóch mechaników oraz ASO. Zostały wymienione przewody przelewowe, filtr paliwa, uszczelniacze wtrysków i jakieś oringi...
Moze to głupie co ci napiszę ale może odepnij od zbiornika powrót i zasilanie. I spróbuj zapodać ciśnienie z jeden bar. I woda z mydłem i lecisz po całości. Zawór na filtrze przy temp poniżej 25st nie powinien puszczac powrotu
Wymień filtr paliwa i nie jeździj na rezerwie. Diesel jak się zapowietrza to kopci na jasno niebiesko.
Jak wróci to pompki wyciągam.Jeszcze tak zapytam,bo mam obsady dostępne od ręki firm Diesel Technik(2.91280) i Febi(FE39127). Które lepsze?
jezeli uwarzasz ze sie zapowietrza spróbuj zamontowac przezroczysty wezykm od filtra do pompy i zobaczycz co i jak albo popycs przewody od wtrysków i zobaczysz czy od razu daje paliwo czy idą bombelki
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
Dobrze mówi kolega zapowietrza się na 100% pompka ręczna do wymiany ja wywaliłem ją i nie mam problemu z zapowietrzaniem
tłucze ,sporadycznie Jak się układ wtryskowy zapowietrza to Diesel potrafi też nieźle potłuc. A gdyby panewki się posypały to spadło by ciśnienie oleju.
To że pompkę słychać nie równa się że pompuje paliwo.Mam taki wkład u siebie co słychać że pracuje ale ani kropli nie daje dalej.Wymieniłem na nowy i pompuje.Często w seicento jest taki problem ze po wyjechaniu całej benzyny układ się zapowietrza chociaż to nie diesel ale tak jest niestety i trzeba dużo się napracować zanim paliwo znajdzie się w korpusie...
Na początek sprawdź wg #19 (na przegięciach i w miejscach gdzie mogą przetrzeć się przewody paliwowe) a później (jeśli nie zapowietrza się) - wykonaj #3 Diesel do prawidłowego rozruchu ma mieć zapewnione odpowiednie ciśnienie paliwa na listwie oraz duży prąd rozruchu z akumulatora - dalej to już elektronika.
diesel isuzu
Mam problem z zapaleniem samochodu rano. Silnik diesel 2.0 DITD 101 KM. Uważam, że chyba zapowietrza się układ paliwowy. Wymieniłem filtr paliwa, nie ma żadnego wycieku. Od razu po kilku sekundach gaśnie (rano). Po kilku próbach w końcu zapali. I w ciągu dnia jest już ok, zapala ze pierwszym strzałem. Proszę o pomoc w tym temacie. Jakie mogą być przyczyny?...
Zapowietrza się na ten przykład.
Napewno tak , zapowietrza się pompa wtryskowa.
Po odpaleniu chodzi normalnie Świece sprawdzałem kontrolka. Nie dymi nie trzęsie, tylko ten drugi cylinder mnie trochę zadziwił ze po wyciagnięciu pompowtrysku diesel leje sie ciurkiem do cylindra. Czy auto sie przez to zapowietrza czy raczej to wina czegoś innego? Dzieki i pozdrawiam[/spoiler]
Jesteś pewny że się nie zapowietrza układ paliwowy?
zapowietrza sie,albo silnik zlom
Zapowietrza się gdzieś układ paliwowy. Auto na podnośnik i szukać...
Witam Silnik diesla. Płyn ch ł odz ą cy zmienił kolor na brzydki ż ółty. Praktycznie nie działa ogrzewanie, zapowietrza się prawdopodobnie. Podejrzewałem, że spaliny dostają się do obiegu wody ch ł odz ą cej. Test CO2 potwierdził przypuszczenia. Liczyłem na to że chłodnica spalin nieszczelna. Jednak po ominięciu chłodnicy objawy nie ustały, co świadczy...
Od kiedy stare Uno DIESEL ma pompe paliwa na bezpieczniku :shocked!: Zapowietrza sie bo albo masz przerdziewiałą rurke od zasilania albo nie dochodzi prąd do zaworu elektromagnetycznego na pompie wtryskowej.Prosty motor.
...albo np. nie grzeje jedna świeca żarowa i odpala na 3 cylindry, może też nie być kompresji w jednym cylindrze, a może się lekko zapowietrza (zazwyczaj przez przelewy zwrotne).
słuchajcie panowie też miałem problem nie do rozwiązania przez większość mechaników z odpalaniem po dłuższym przestoju aż znalazłem mech z józefowa koło otwocka i problem rozwiązany po pierwszej diagnozie zapowietrza się zostaw na kilka godzin dzwoni by odebrać auto zrobione super rewelacja zero problemów do tej pory macie numer do tego stwórcy robi...
Przydałby się odcinek przeźroczystego wężyka między pompką a webastem.Jeżeli będzie szło powietrze, lub powietrze z paliwem to masz odpowiedź.Albo zrób test z oddzielną butelką z paliwem. Według mnie układ się zapowietrza i po nocy na mrozie pompka nie jest w stanie zaciągnąć paliwa.
Witam ponownie. Ja bym również sprawdził smok, filterek w baku paliwowym. Niewykluczone, że się zatkał a co za tym idzie pompa wtryskowa nie daje rady zaciągnąć odpowiedniej ilości paliwa. Trzeba koniecznie szukać pod wpływem nieszczelnośći w układzie paliwowym. Ewidentnie pompa się zapowietrza lub dostaje za mało paliwa. Jakieś czujniki położenia wału...
to jest diesel niema prawa zalewać paliwem, a takiej pompki się nie montuje, albo się układ zapowietrza , albo coś jest z pompą wtryskową, a jeżeli już montujesz coś takiego to od razu musi mieć przelew do zbiornika żeby nie robiło za dużego ciśnienia bo paliwo zacznie wywalać przewodami przelewowymi na wtryskach
Typuje na nieszczelne przewody przelewowe,jak autko postoi pare godzin to paliwko splywa sobie spowrotem do baku i przy okazji zapowietrza caly uklad (sprobuj zaparkowac auto tylem pod gorke jak po po nocy zapali to na 100%przelewy)
Miernikiem takich rzeczy się nie sprawdza. Jak coś żarówka przynajmniej 21W. 2.5D to nie wystarczy z czego to silnik, jaka pompa. Był użytkowany w ostatnim czasie czy stał i chcesz go uruchomić. Sprawdzi omomierzem,sprawdź zawór zwrotny paliwa na pompie sprawny czy paliwo nie cofa się i nie zapowietrza się non stop,oraz "stop magnes" zawór elektromagnetyczny...
Po pierwsze, zwróć uwagę, czy kopci na biało podczas kręcenia, jak tak dostaje paliwo, jak nie, prawdopodobnie zapowietrza się. Kolejna sprawa to rozrusznik i połączenia, zwłaszcza masa. I kąt wtrysku, nawet jak jest prawidłowy, lekkie przyśpieszenie znacznie poprawia rozruch. A to, że strzelił wąż, to może być po prostu ze starości.
słuchajcie panowie też miałem problem nie do rozwiązania przez większość mechaników z odpalaniem po dłuższym przestoju aż znalazłem mech z józefowa koło otwocka i problem rozwiązany po pierwszej diagnozie zapowietrza się zostaw na kilka godzin dzwoni by odebrać auto zrobione super rewelacja zero problemów do tej pory macie numer do tego stwórcy robi...
Troszkę to naciągana teoria, bo samochód w tej pozycji nie odpala w ogóle - można kręcić nawet godzinę (jak akumulator wytrzyma), a i tak samochód nie odpala. Naprawiam samochody dość często, ale z takim problemem nie spotkałem się. Zauważyłem natomiast że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany...
Pogoda ;) jest duża wilgotność i woda skrapla się na ściankach układu wydechowego, po uruchomieniu silnika zaczyna parować i stąd biały dym. Jeśli dodatkowo po uruchomieniu nierówno pracuje to możesz mieć spaloną jedną lub kilka świec żarowych lub lekko Ci się zapowietrza układ paliwowy. Czy poza dymieniem są jakieś inne problemy? Nie ma problemu z...
Układ paliwowy szczelny - czy sie nie zapowietrza sprawdzałem. W filtrze paliwa też nie ma powietrza przed odpaleniem. Żarówki wymienione - miałem nadzieję, że to one są przyczyną ale się zawiodłem. Co do ssania nie sprawdzałem ale zobacze i dam znać. Przepraszam, że zapomnialem o tym wcześniej - jest to silnik 2,5D - NIE TURBO DIESEL TYLKO ZWYKŁY!...
Jako użytkownik Mazdy 626 z 2000r. zachęcam do tego modelu, pali 6,5l w mieście (nogę teraz mam ciężkawą, wcześniej palił mniej ale jeździłem ostrożniej), ma na liczniku 162tys. a naprawdę 70tys. więcej (przez przypadek znalazłem tą informację), na początek konieczna (ZAWSZE) wymiana rozrządu i płynów, ostatnio zapowietrza mi się siłownik sprzęgła (zamówiony),...
Witam, Webasto TTC w dieslu zostało zamontowane z pewną wadą, a mianowicie normalnie odpala i grzeje, ale tylko jak auto stoi w miejscu. Webasto w prawym nadkolu, pompka paliwa na przednim pasie, a paliwo zasysane ze zbiornika. Od pieca do pompki około metra, od pompki do zbiornika 4.5 może 5 metrów. Właściciel nie wie co jest "grane". Na postoju nie...
Może się zapowietrzać uklad paliwa lub sama pompa.
Za mała moc diesla zapowietrza się? Sprawdzałeś czystość filtrów paliwa.
Nie bardzo wiem co oznacza CDI bo raczej nie musi to byc diesel. Ale tak czy inaczej zanosi się na zapowietrzanie układu zasilania przy silniku wysokoprężnym. Czyli szczelność , stan filtra ewentualnie napowietrzanie zbiornika.
Tak może być powodem.
Żadnej dodatkowej uszczelki na pewno nie było ale w obudowie wygląda na to że miejsce na uszczelkę jest. A mam jeszcze pytanie czy w tej obudowie przy zasilaniu to jest jakiś zaworek bo nie wiem jakie to ma zastosowanie
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Witam tak jak kolega pisał diagnostyka to podstawa,a co noże być : Zapowietrzanie ,lub brak ciśnienia sprężania. Diagnostyka na zimnym silniku powie wszystko od co.
Płyn hamulcowy to nie jest coś co wycieka i nie widać gdzie , jeśli jest wyciek to zlokalizuj i napraw .Co do szarpania to nie wiemy nawet czy benzyna czy diesel .Postaraj się !
zapowietrzanie
2 -służy do wkręcenia specjalnego zegara w celu ustawienia zapłpnu;wartość na dzwigni gazu.Ten zaworek ma troche inne zadanie niż w pompach bosch i innych, tu ciśnienie jest wytwarzane przez pompkę w głowicy tłoczącej (dekielek między przewodami wtryskowymi)i sterowane jest zaworem upustowym -sruba skosna z tyłu pompy . A co do braku pompki recznej...
Witam.Mam to samo auto 2.0 dtl ,po około dwóch dniach postoju latem zapowietrzał się silnik i bardzo ciężko palił .Pojechałem do Diesel Service i tam mi powiedziano że może to być:pompa,podstawa filtra paliwa,nieszczelność wewnątrz silnika.Wybrałem to ostatnie zrobili minęło 3 lata i dalej działa ,koszt 350zł.Jakość usługi oceniam na dobrą.Życzę powodzenia.
W/g mnie , laika w dieslach , układ paliwowy zapowietrza się. Masz pompkę wstępną w baku?
silnik diesel zapowietrza zapowietrza mercedes zapowietrza pompa
ekranowanie miedź pralka amica blokada drzwi importowanie tabeli
epson drukuje różowo epson drukuje różowo
Najlepsze słuchawki z mikrofonem do nauki zdalnej Renault Master 2.3 dCi – napięcie na wtyczce regulatora ciśnienia paliwa Bosch CP4 IMV