Moze to głupie co ci napiszę ale może odepnij od zbiornika powrót i zasilanie. I spróbuj zapodać ciśnienie z jeden bar. I woda z mydłem i lecisz po całości. Zawór na filtrze przy temp poniżej 25st nie powinien puszczac powrotu
przyczyna znaleziona przez serwis boscha a dokładnie był to jakiś uszczelniacz pod sterownikiem pompy
Witam, Webasto TTC w dieslu zostało zamontowane z pewną wadą, a mianowicie normalnie odpala i grzeje, ale tylko jak auto stoi w miejscu. Webasto w prawym nadkolu, pompka paliwa na przednim pasie, a paliwo zasysane ze zbiornika. Od pieca do pompki około metra, od pompki do zbiornika 4.5 może 5 metrów. Właściciel nie wie co jest "grane". Na postoju nie...
Za mała moc diesla zapowietrza się? Sprawdzałeś czystość filtrów paliwa.
Może się zapowietrzać uklad paliwa lub sama pompa.
Nie bardzo wiem co oznacza CDI bo raczej nie musi to byc diesel. Ale tak czy inaczej zanosi się na zapowietrzanie układu zasilania przy silniku wysokoprężnym. Czyli szczelność , stan filtra ewentualnie napowietrzanie zbiornika.
Tak może być powodem.
Żadnej dodatkowej uszczelki na pewno nie było ale w obudowie wygląda na to że miejsce na uszczelkę jest. A mam jeszcze pytanie czy w tej obudowie przy zasilaniu to jest jakiś zaworek bo nie wiem jakie to ma zastosowanie
Wymień filtr paliwa i nie jeździj na rezerwie. Diesel jak się zapowietrza to kopci na jasno niebiesko.
2 -służy do wkręcenia specjalnego zegara w celu ustawienia zapłpnu;wartość na dzwigni gazu.Ten zaworek ma troche inne zadanie niż w pompach bosch i innych, tu ciśnienie jest wytwarzane przez pompkę w głowicy tłoczącej (dekielek między przewodami wtryskowymi)i sterowane jest zaworem upustowym -sruba skosna z tyłu pompy . A co do braku pompki recznej...
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
dzieki za rade
W/g mnie , laika w dieslach , układ paliwowy zapowietrza się. Masz pompkę wstępną w baku?
zapowietrzanie
Witam tak jak kolega pisał diagnostyka to podstawa,a co noże być : Zapowietrzanie ,lub brak ciśnienia sprężania. Diagnostyka na zimnym silniku powie wszystko od co.
[quote="lennon"]jak sprawdzic wtryskiwacze??czy to moze byc przyczyna?? Wtryskiwacze sprawdzisz na stole probierczym , najszybcjej w warsztacie nie które sklepy też wykonują to.A tu są objawy zapowietrzania się układu, gdzieś nie szczelość lub nie trzyma zaworek zwrotny.
90% przypadków zapowietrzania diesla to jest filtr paliwa, od tego zawsze zaczynałem naprawy i prawie zawsze była to usterka, nie mówie że u ciebie tak samo ale od czegoś trzeba zacząć.
prawdopodobnie zapowietrza się [jeśli diesel]
Jak jest powietrze w przewodach to trzeba by wymienić filtr paliwa, bo to najczęstsza przyczyna zapowietrzania diesla, ogólnie co do gaśnięcia to dobrze by było diagnostykę zrobić, bo ciężko na pałe wywnioskować.
Tak dokładnie będzie jak jest niewielka nieszczelność w układzie paliwowym i po dłuższym postoju układ się zapowietrza.
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Witam.Mam to samo auto 2.0 dtl ,po około dwóch dniach postoju latem zapowietrzał się silnik i bardzo ciężko palił .Pojechałem do Diesel Service i tam mi powiedziano że może to być:pompa,podstawa filtra paliwa,nieszczelność wewnątrz silnika.Wybrałem to ostatnie zrobili minęło 3 lata i dalej działa ,koszt 350zł.Jakość usługi oceniam na dobrą.Życzę powodzenia.
Dobrze mówi kolega zapowietrza się na 100% pompka ręczna do wymiany ja wywaliłem ją i nie mam problemu z zapowietrzaniem
tłucze ,sporadycznie Jak się układ wtryskowy zapowietrza to Diesel potrafi też nieźle potłuc. A gdyby panewki się posypały to spadło by ciśnienie oleju.
Podepnij na krotko diesla z banki bezposrednio pod pompe odpowietrz , zostaw na noc i zobatrz co sie bedzie dzialo rano , prawdopodobnie uklad sie gdzies zapowietrza takie jest moje spotrzezenie po tym co napisales.
A czemu stwierdzasz że się układ paliwowy zapowietrza. Jak się diesel zapowietrzy to raczej powinna spaść moc i by nierówno pracował
Witam po wymianie poprawiło się lecz mimo tego po 8 godzinach nie zaskoczy od razu. Czas odpalania jest znacznie mniejszy (max 5s) i w dalszym ciągu po ciężkim rozruchu kłęby niedopalonego diesla
Pozostaje wiercenie i kombinowanie , tylko po co . To odpada, potem mogą być problemy z zapowietrzaniem i inne.
W dieslu nawet jeśli będzie mała dziurka w przewodzie to już będzie się zapowietrzał. Skoro piszesz że na krótko jest wszystko wporządku więc może coś takiego być, pozdro
Napewno tak , zapowietrza się pompa wtryskowa.
diesel isuzu
W kazdym dieslu nie doprowadza się do wyczerpania paliwa gdyż układ wtedy się zapowietrza.
Zapowietrza się na ten przykład.
witam mam następujący problem zapowietrza mi sie układ paliwowy w golfie III 1995r DIESEL. Rzecz jest o tyle dziwna że nie dzieje się to codziennnie. nieraz jezdze przez tydzień i nic normalnie odpala i chodzi a nieraz stanie i niechce za nic zassać paliwa choćby niewiem ile bym kręcił widać jak paliwo schodzi z wężyków między pompom a filtrem paliwa...
Mimo wszystko, wyglada na zapowietrzanie. Węże przelewowe w porzadku?
a może sie zapowietrza?? sprawdż układ paliwowy
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Proponuję sprawdzić, a najlepiej wymienić filtr paliwa. Ja wymieniam przed każdą zimą. Koszt niewielki, ok. 60zł z FILTRONA, ok. 80zł z MANNA, a przy dieslu to bardzo ważne. Może układ się zapowietrza, a odpalenie zapowietrzonego diesla to problem. Sprawdź miernikiem świece żarowe (wartości powinny być w granicy 1 Ohma), jeśli wartość jest przekroczona...
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
zapowietrza sie,albo silnik zlom
Jak wróci to pompki wyciągam.Jeszcze tak zapytam,bo mam obsady dostępne od ręki firm Diesel Technik(2.91280) i Febi(FE39127). Które lepsze?
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Jesteś pewny że się nie zapowietrza układ paliwowy?
Na początek sprawdź wg #19 (na przegięciach i w miejscach gdzie mogą przetrzeć się przewody paliwowe) a później (jeśli nie zapowietrza się) - wykonaj #3 Diesel do prawidłowego rozruchu ma mieć zapewnione odpowiednie ciśnienie paliwa na listwie oraz duży prąd rozruchu z akumulatora - dalej to już elektronika.
Pewnie się zapowietrza na przelewach , trawersach wtrysków, filtrze itp . To niestety przypadłość tych silników plus ew padająca pompa wtryskowa ..
Podłączyłem go pod kompa było 7 błędów, 2 się skasowały a 5 zostało. Mechanik mówi ze to błędy na pompie wtryskowej i podał mi adres gdzie mam jechać bo ktoś tam naprawia/czyści pompy. Napisze jak będzie chodził po tym zabiegu. P.S wszystko teraz chodzi, tylko nie ma mocy. Rano nie chce odpalić pokręci kilka razy i akumulator siądzie. Musze go podładować...
Może nie jest jescze tak źle jak sugerują przedmówcy. Otóż podejrzewam nieszczelność instalacji paliwowej (zaciąga powietrze). Jako złośliwy i trudny do wykrycia jest moment kiedy koroduje fitr paliwa (obudowa). Nieszczelność trudna do wykrycia ale wpływa na zapowietrzanie instalacji.
witam , mam problem z żukiem lublin 91rok 2.5 Diesel Andoria silnik, otóż pompa wtryskowa była regenerowana, zbiornik z paliwem wymieniony wraz z tym zaczął się układ zapowietrzac, dostaje powietrze, jest tak samo jak u kolego czasem zdycha i pod górke całkowicie gasnie, czym moze byc to spowodowane... nie mam sił juz
Po odpaleniu chodzi normalnie Świece sprawdzałem kontrolka. Nie dymi nie trzęsie, tylko ten drugi cylinder mnie trochę zadziwił ze po wyciagnięciu pompowtrysku diesel leje sie ciurkiem do cylindra. Czy auto sie przez to zapowietrza czy raczej to wina czegoś innego? Dzieki i pozdrawiam[/spoiler]
Od kiedy stare Uno DIESEL ma pompe paliwa na bezpieczniku :shocked!: Zapowietrza sie bo albo masz przerdziewiałą rurke od zasilania albo nie dochodzi prąd do zaworu elektromagnetycznego na pompie wtryskowej.Prosty motor.
To że pompkę słychać nie równa się że pompuje paliwo.Mam taki wkład u siebie co słychać że pracuje ale ani kropli nie daje dalej.Wymieniłem na nowy i pompuje.Często w seicento jest taki problem ze po wyjechaniu całej benzyny układ się zapowietrza chociaż to nie diesel ale tak jest niestety i trzeba dużo się napracować zanim paliwo znajdzie się w korpusie...
Płyn hamulcowy to nie jest coś co wycieka i nie widać gdzie , jeśli jest wyciek to zlokalizuj i napraw .Co do szarpania to nie wiemy nawet czy benzyna czy diesel .Postaraj się !
Ciekawe co piszecie. Pytanko pierwsze z tym boschem, jako rozumiem przedstawiciel bosch nie ma takiego urządzonka do sprawdzania wysokiego cisnienia na przewodach wysokiego cisnienia (piezoelektryczne foliowe czujniki). Jest to typowe urzadzenie dla profesionalnego serwisu boscha. teoretycznie nie mam takiej mozliwosci aby szczelna (nie leje) pompa...
Mam problem z zapaleniem samochodu rano. Silnik diesel 2.0 DITD 101 KM. Uważam, że chyba zapowietrza się układ paliwowy. Wymieniłem filtr paliwa, nie ma żadnego wycieku. Od razu po kilku sekundach gaśnie (rano). Po kilku próbach w końcu zapali. I w ciągu dnia jest już ok, zapala ze pierwszym strzałem. Proszę o pomoc w tym temacie. Jakie mogą być przyczyny?...
Swiece sprawdzone przejscie czy tez to czy ma napiecie i grzeje w odpowiednim miejscu?No i to zapowietrzanie,nic wiecej w tym motorze.
ogólnie silnikowi to akurat na lepsze wyjdzie bo olej dopłynie wszędzie zanim odpali :) rozrusznikowi na gorzej i akumulatorowi, ale znowuż nie aż tak bardzo, ale denerwujące jest ;) raczej wątpię że zaworek pomoże, w Xantii dieslu miałem dwa na zasilaniu i powrocie bo też się zapowietrzała i też nic nie dało, te zaworki są zresztą gówniane i się ciągle...
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
u mnie w dtlu czyli praktycznie ten sam silnik na lewym filtrze paliwa niby wszystko było ok ale silnik się zapowietrzał i gasł a nie sam sobie zwiększał obroty...
...albo np. nie grzeje jedna świeca żarowa i odpala na 3 cylindry, może też nie być kompresji w jednym cylindrze, a może się lekko zapowietrza (zazwyczaj przez przelewy zwrotne).
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Zapowietrza się gdzieś układ paliwowy. Auto na podnośnik i szukać...
Haj.zobacz co z filtrem paliwa.? Może jest zapchany. Miałem taki efekt,zaczynał słabnąć aż zgasnął. Fitr w dieslu wymieniałem co roku przed zimą. Albo gdzie się zapowietrza układ paliwowy. Powodzenia.
Filtr skierowany do dołu /pod pokrywą by się nie zmieścił/był np w "Kaczce". Ten sam silnik w "Beczce" miał skierowany do góry ,bo mu właśnie zawieszenie przeszkadzało. Mechanika nie słuchaj bo bzdury mówi /pewnie nawet silnika nie zna /. Obudowy są tak skonstruowane, że można je zamieniać. Nawet wkłady są te same. Nic się nie będzie zapowietrzać.
Na początek sprawdź ustawienie rozrządu i kąta wtrysku. Transit jest czuły na kąt wtrysku,w Twoim przypadku może być za późny. Napisz jeszcze jak pracuje silnik,dymi? Szarpie? Sprawdź też czy się nie zapowietrza... A co jeśli jest nagrzany?
Witam, jak w temacie, próbuję odpalić starego diesla. Już zdążyłem trochę poczytać w internecie na temat tego jak odpalać auto któe trochę stało i niestety ale nic to póki co nie daje. Auto jeździło, paliło, następnie stało przez rok niedpalane. Naładowałem akumulator - kręce, kręce... nic dowiedziałem się, że diesle się mogą zapowietrzać ( póki co...
TDI i zapłon HHmmm, chyba za młody samochód dla mnie bo w starszych zapłonu nie widziałem, może że mowa o pompie i momencie wtrysku(nastawniku). Jeżeli piszesz o tym dymie, to zwrócił bym uwagę na końcówki wtryskiwaczy, lub masz niezbyt szczelne przewody i rzeczywiście się zapowietrza, sprawdź przewody przy wtryskach. A jak ze sprężaniem? gdyż diesel...
Jak pisano wyżej - skoro rozrusznik kręci jak dziki, to akumulator jest zdrowy. Kontrolki oleju i ładowania gasną dopiero gdy silnik zacznie pracować samodzielnie. Jeśli kręci ale nie odpala, to problem może być w układzie paliwowym. I tu pytanie krytyczne - ile paliwa masz w baku? Często auta na sprzedaż mają w baku zaledwie przysłowiowe opary, na...
Może się zapowietrza. Obserwuj przewód dolotowy paliwa jeśli masz przezroczysty jeśli nie to załóż przezroczysty.
Paliwo z bańki... co ma wykazać taka próba ? Krótki obieg pomoże wyeliminować cofanie paliwa i zapowietrzania sie układu. Jak to nie pomoże, i jesteś pewien rozrusznika-akumulatora (w tych dieslach musi mieć tzw. kopa) to zostają tylko cięższe tematy, jak luzy zaworowe i sama pompa.
Możliwe, że nie dokręsiłeś czegoś przy filtrze i się zapowietrza. Takie objawy mogą też świadczyć o psującej się pompce paliwa. Pozdrawiam.
2.0 diesel? Jak tak to najlepiej założyć ręczną pompkę na przewody i przepompować jeżeli się pojawi paliwo to albo pompa wtryskowa albo się gdzieś zapowietrza.
Zmień tego mechanika. Przyczyną zapowietrzania są tzw. mostki na wtryskach. Trzeba wymienić uszczelnienia i będzie działać. Czy w filtrze paliwa są ślady oleju?
Powim tak. Słabe te objawy. Dopóki nie zacznie wywalać płynu to wiele na uszczelkę nie wskazuje. No chyba,że przewody chłodzenia twarde jak kamień. Można by się pokusić o test na obecność CO2. Tylko, że w dieslu to też różnie z tym bywa. Nagrzewnica po rozgrzaniu silnika nie zapowietrza się? Leci ciepłe powietrze jak 90°C na blacie?
sprawdzono świece Żarowe są OK. układ paliwowy się zapowietrza . od czego zacząc sprawdzanie gdzie moga być nieszcelności .Pozdrawiam
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Może sie zapowietrzać pompa.Takie właśnie objawy występują. A rano jak odpalasz to tez gaśnie? Jeżeli tak to na 99% jest to zapowietrzenie układu paliwowego.
Dziekuje za szybka odpowiedz...tak zrobie jak tylko dowiem sie dlaczego auto nagle klekocze mi jak stary ruski diesel po wojarzach jednego z mechanikow..wd niego w dwuh tlokach jest za małe ciśnienie oraz wtryski sie zapowietrzają bo uszczelki nie trzymają
Sorka z tym ciśnieniem paliwa to przywaliłem, zakręciłem się przecież to diesel, no a jak ucieka ropa to zlikwiduj wyciek bo układ może się zapowietrzać. Jak nie można się połączyć to utrudnione zadanie i to dość znacznie bo jeden ze sposobów diagnozy odpada. Jak masz gdzieś przeźroczyste przewody paliwowe to zobacz co w nich jest jak nie chce odpalać...
Wielokrotnie interweniowałam w tej sprawie. Każdy rozłożył ręce. Napisałam nawet skargę, ponieważ nie mogłam się doprosić o przetransportowanie auta do mechanika. Mechanik zdjął zaworek zapobiegający cofaniu się paliwa i co prawda nie zapowietrzało się na chwilkę, ale paliwo po zgaszeniu auta cofnęło się i amen w pacierzu.
to jest diesel. ja mam mercedesa w202. dodawalem do ropy i dynks i benzyne i różne odmrazacze ale i tak zamarza;/ .. wez spreżarke i dmuchnij we węże do zbiornika bo napewno tam niema przepływu paliwa.. odkrec korek od zbiornika i dmuchaj.. jak juz robisz. napelnij filter ropa i nalej mu troche benzyny i sprubuj. powinno pomuc. ja robie tak samo. i...
Tak, rozwiązanie z elektrozaworem bardzo mi sie podoba, sądze że przy odpowiednim montażu bedzie bardzo skuteczne, tylko pojawia się jedna kwestia- w innych tematach związanych z zabezpieczeniem diesla poruszana była ta opcja i ktoś pisał że przy montażu elektrozaworu mozna zapowietrzyć pompę i będzie klopot, aczkolwiek tutaj są pompowtryski i być może...
Musisz wykrecic urwaną świece, bez tego na nic twoje wysiłki z odpowietrzaniem. To stary diesel, tu swiece zimą tak samo ważne jak paliwo, wazniejsze od bąbelków :D ps. podkładkę też można wymienić :D
Ja tam nie widzę przeciwwskazań montażu innego filtra. Do swojego benzyniaka zawsze brałem najtańszy byle przewody weszły. No pomijając ten od malucha plastikowy... Ale należałoby usunąć przyczynę zapowietrzania, gdy kończą się pompki benzyny to często pomaga założenie zaworka zwrotnego zaraz za pompą. Dodano po 2 A nie, to diesel. Teraz przeczytałem....
Generlanie klasycznego diesla jest ciężko zabezpieczyć.Robiłem rozwiązanie z elektrozaworem,ale kierowcy zapominali je zdeaktywowac i zapowietrzali pompe. W końcu wziąłem się na sposób,i montowałem piszczek,który piszczał w chwili gdy blokada była aktywna.Przypominał o konieczności zdeaktywowania
Diesel? Jak tak, to musisz sprawdzić czy masz pompke wstępną w baku i czy działa. Jak nie to sprawdź czy Ci się układ paliwowy nie zapowietrza
wykręciłem pół obrotu śrubę 74 i dokręciłem 75 nie widząc żadnych zmian na pracującym silniku. Bo nie zobaczysz. Może zobaczysz , ale na wysokich obrotach. 15 mm na 14 to minimalnie zwiększyłeś wolne obroty. Ssania to nie ma żaden diesel. To są tylko dodatkowe dźwignie wolnych obrotów. A pompę kupisz np tu http://www.dieselcars.pl/343,9100-993-al...
Paliwo się nie cofie? pojawia się powietrze w wężyku/filtrze w tedy gdy nie chce zapalić? Rozrusznik może mieć pośredni wpływ na odpalenie, a raczej akumulator. Dieslowi nie wystarczy żeby się krecił przy rozruchu, przy słabszym akumulatorze będzie kręcił ale nie z takim "impetem" jak trzeba. W tym przypadku obstawiał bym albo zapowietrzanie, albo problem...
to jest diesel niema prawa zalewać paliwem, a takiej pompki się nie montuje, albo się układ zapowietrza , albo coś jest z pompą wtryskową, a jeżeli już montujesz coś takiego to od razu musi mieć przelew do zbiornika żeby nie robiło za dużego ciśnienia bo paliwo zacznie wywalać przewodami przelewowymi na wtryskach
Witam. Mam problem ze swoim Citroenem - mianowicie taki, że kopci jasnym, gryzącym dymem. Czuć po prostu z wydechu olejem napędowym. Kopcenie jest dość intensywne - bez różnicy, czy na ciepłym, czy zimnym silniku. Razem z kopceniem występuje objaw nieregularnych obrotów biegu jałowego - chwilę pracuje silnik prawidłowo, a za chwilę jakby się dławi,...
No to skoro masz podejrzenia, to działaj i wyklucz je dla pewności. Co robić, to za pewne wiesz ;). Wiem co robić - muszę po raz kolejny wyłożyć kasę. Żebym wiedział że to pomoże to bardzo chętnie. Kierując się podejrzeniami można pół silnika wymienić, a usterka pozostanie. Dlatego zwracam się do was żebyście mi doradzili. Słaba kompresja, zły kąt...
Witam Postaram się opisać mój problem: samochód opel vectra 2.0 diesel rocznik 1997 kila dni temu auto zwyczajnie mi zgasło, po podłączeniu komputera nie wykazało żadnych błędów, odkręciłem przewody od wtrysków i odpowietrzyłem pompę, odpaliłem i chodził, po zgaszeniu silnika wystarczy czas 2 min i robi to samo tz odpali chodzi 10 sek i gaśnie trzeba...
Typuje na nieszczelne przewody przelewowe,jak autko postoi pare godzin to paliwko splywa sobie spowrotem do baku i przy okazji zapowietrza caly uklad (sprobuj zaparkowac auto tylem pod gorke jak po po nocy zapali to na 100%przelewy)
sprawa dawno rozwiązana, ktoś wymontował fabryczny dogrzewacz silnika i zaślepił wąż zasilający śrubką i schował głębogo na dole ściany grodziowej. Układ się zapowietrzał i nie dało się odpalić auta. Pompa sprawna, auto śmiga jak szalone. A jednak cuda się zdarzają.
W dieslu winny był zapowietrzający się układ paliwowy. Po dłuższym postoju paliwo cofało się. Gdydby to było zimą to świece żarowe.
filtr zamiennik ale na org było tak samo przy złym filtrze nie chodziłby na wolnych zapowietrzał by sie nie chciał wkręcać na obroty itp rozrusznik ok kręci normalnie mam 3 diesle i to pierwszy taki przypadek .
Przydałby się odcinek przeźroczystego wężyka między pompką a webastem.Jeżeli będzie szło powietrze, lub powietrze z paliwem to masz odpowiedź.Albo zrób test z oddzielną butelką z paliwem. Według mnie układ się zapowietrza i po nocy na mrozie pompka nie jest w stanie zaciągnąć paliwa.
Witam Pytanie banalne ale kto pyta nie błądzi ,mianowicie zakupiłem blokade sensorową (ukryty przycisk) ,zastanawiam się po przeczytaniu bardzo wielu tematów w który obwód się wpiąć aby zabezpieczenie miało sens i było w jakiś sposób bezpieczne . Zastanawiałem się nad wpięciem blokady pod elektromagnes mieszka zmiany biegów gdyż posiadam auto w wersji...
Witam! Sądzę że najlepszym dieselkiem (osiągi i kultura pracy) do Omegi C byłby silniczek od BMW 2.5 DTI 150 KM w technice CR (nie tds). Obsługa niestety będzie sporo droższa a podaż na rynku niszowa. Absolutne minimum to 2.2 dti bo 2.0 dti po prostu za słaby jak na ciężką Omegę. Typowe usterki dti to awaryjne i kosztowne w naprawie pompy wtryskowe...
Fabryczna to jest 5kw. A ile mi się udało to nie mam pojęcia. Dobrałem dawkę paliwa tak że już się więcej chyba nie da. Jak próbowałem zwiększyć to już nie dawał rady tego przepalić. Walczę jeszcze z zapowietrzaniem się , bo po nocy pierwszy raz nie odpala tylko za drugim. Dziś jeszcze sporo poprawiłem w sofcie, obsługę klawiszy i taką kosmetykę by...
silnik diesel zapowietrza zapowietrza mercedes zapowietrza pompa
zafira odpalanie wymiana łożyska oporowego silnik pompy hydroforowej
Samochód zwalnia po przekroczeniu 2000 obrotów - przyczyny Jak zdjąć tylną ścianę lodówki Beko?