Witam mam problem z kia k2700 Diesel 2.7 po wymianie uszczelki pod głowica regeneracji wtryskiwaczy problem dalej ten sam po dodaniu gazu na maxa bez znaczenia czy zimny czy ciepły kłęby białego dymu jakieś pomysły odpala od strzała zawsze czy stoi dzień czy tydzień ma moc itp mi już brakuje pomysłów .
Jeżeli Ciebie w jakiś sposób uraziłem, to bardzo przepraszam. Przeczytaj cytat niżej: Gdy odpalam samochód jak jest zimny strasznie klekocze i delikatnie kopci na błękitno. Po dodaniu gazu i trzymaniu przez chwilę przestaje klekotać i chodzi normalnie. Kiedy diesel głośno klekocze? Jak ma za wczesny początek tłoczenia. Co się zmienia po przegazowaniu?
Jak odpali i tak przerywa to kopci i to bardzo, raczej na biało ale tak jest tylko na początku jak jest zimny po rozgrzaniu jest ok Wg mnie cofa się paliwo. Jak tam filtr paliwa? Pompa?
witam miałem kadeta i miałem taki sam problem jest to nie jak piszą wszyscy wtryski, pompa czy też kąt zapłonu!! winowajcą są świece żarowe a dokładnie ich instalacja!! tak właśnie silnik diesla 1,7 w kadecie po uruchomieniu ma mieć przez pewien czas tzw dogrzewanie świecami właśnie po to by silnik nie skakał i nie kopcił, nie przerywał !! skacze i...
Witam. Potrzebuje pomocy w rozszyfrowaniu jakie pompowtryski oryginalnie powinny być w A6 c5 AWX 2002r o sterowniku 038906019CF. U siebie mam pompki o numerach 038 130 073 AR i patrząc na informacje jakie podaje Diesel Pawlik odnośnie pompowtryskiwaczy i marki samochodu wygląda na to jakby u mnie miały być pompowtryski o innym oznaczeniu. Pytam b korekcje...
Witam mam takie pytanie mam stara 266 150koni bez turbo czysty diesel brak świec Żarówych problem jest taki nie wiem czy powinno tak być jak jest zimny postoi trochę to ciężko odpala kopci na coś taki biały kolor jak już odpali to potem nie ma problemu pali od strzała pytanie co to może być wtryski?
Jak w temacie Volvo 740 silnik diesel D24. Rano lub po kilkugodzinnym postoju przy uruchamianiu silnikiem zaczyna rzucać i kopci na niebiesko. Po kilku/kilkunastu temp w zależności od temp zewnętrznej przestaje i pracuje już jak zegareczek. Przy ruszeniu pompy w kierunku silnika o powiedzmy 1 mm na znaku zapala już ok, ale wtedy podczas jazdy kopci...
piszecie o zwiększeniu ciśnienia i takie tam mi chodzi o to rożnicę bo pompa z automatu rózni się od zwyklego wizualnie dzwigienką zamontowaną troszkę poniżej dekielka górnego (na allegro zauważyłem jedną taką pompę na tysiąc wystawianych..)Pozatym ... przecież przelożyłem calosć --w tamtej budzie pięknie palil i zimny bez tkzw ssania pięknie na czarno...
Witam mam w samochodzie Mazda 6 Webasto fabryczne firmy WEBASTO thermo top C/F Diesel Jest z dogrzewaniem Kabiny sprawa wygląda tak Załanczam je normalnie z panela sterowania webasta guzikiem płomienia lub programuje na daną godzine Webasto się uruchamia słysze cyknięcie przekaźnika i 2 urządzenia jak by pompe która cichutko szumi i wentylator po ok...
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
dobra spoko baz zwady swiece sprawdzałem i wszystkie mają kolor czarny czyli zle cos pali i kopci gorzej niz diesel czyli do benzyny dostaje się olej i cos tak ciągnie benzyne ze masakra ino nie wiem co .' A może byc przyczyną że nie mam katalizatora tylko strumienice . I tak jak już pisałem jak zimny to chodzi jak zegarek jak sie tylko zagrzeje to...
Witam.mam ten sam problem,jak się odpali to chwilę pochodzi,później albo gaśnie,albo zaczyna falować i później tyrkotać.Wymieniłem podkładki pod wtryski-zalecam każdemu kto nie chce zatrzeć swojej szóstki.smok tez wydmuchany.Mam wrażenie,że jakby się zapowietrzała.Kopcenie też jest ale to wina zaworu ERG,który mam do wyczyszczenia.Jak ktoś będzie w...
Dzień dobry. Pytanie odnośnie Forda Transit Trend FT300 z 2011roku. 2.2 diesel 85kw 116km, gdy auto stoi obojętnie czy w ciepły czy zimny dzień po odpaleniu traci obroty i gaśnie, dopiero po trzecim razie próby odpalenia jest ok i jedzie prawidłowo, troszkę więcej spalił bo 11-12l a normalnie 8,6 palił, i pod górkę nie ma mocy żeby wycisnąć więcej....
W dieslach nie ma kąta ustawienia zapłonu. Można tylko ustawić wyprzedzenie wtrysku paliwa. Paliwo jest wtryskiwane w ostatnim momencie spreżania, to właśnie ten moment się ustawia na pompie wtryskowej. Jeśli kopci z rury przy zapalaniu, to może być to wina wtryskiwaczy. Nie rozpylają paliwa, tylko sączy sie do cylindra. Dlatego kopci. Jeśli pali z...
Nie będzie kopcenia. Maluch z mieszanką nie dawał nawet śladu dymu. Olej spalał się w wysokiej temperaturze i dostępności tlenu. W dwusuwie był problem z wypieraniem spalin przez świeżą mieszankę, więc zimne bardzo kopciły. Są tutaj odważni, którzy stosowali mieszankę olejowo paliwową w niemieckich silnikach z CR?
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Witam , wiec sytuacja wyglada następująco , auto chodziło jeździło , zaczął się problem z odpalaniem musiałem dłużej kręcić żeby zapalił, aż do momentu ze nie zapali w ogóle , wiec na plaka do warsztatu , w warsztacie mówią ze prawdopodobnie pompa , zaznaczam ze na plaku auto jeździ normalnie , wiadomo stary diesel musi kopcić …. Czy zimny czy...
Witam Mam Lanosa 1,6 16V na LPG od jakiegoś czasu pojawiły się kłopoty w czasie jazdy na benzynie: Gdy odpalam zimny silnik kopci jak diesel, pracuje jakby nie na wszystkich garach, jak silnik jest rozgrzany dodawanie gazu powoduje dławienie i pracuje dobrze tylko w zakresie wysokich obrotów. Po przejechaniu kilku kilometrów na benzynie tłumik skwierczy...
chyba juz znam przyczynę, 3 dni temu zaczął strasznie kopcic na szaro i to nie zalezynie czy ciepły czy zimny dosłownie jak stary diesel i bierze bardzo duzo oleju, wiec pewnie siadły pierścienie. podejrzewałem jeszcze uszczelke pod głowica, ale łatwo pali nie ma z tym problemów wiec odpada raczej albo jeszcze uszczelniacze zaworów.
Gasnąć od tego nie powinien, falować w sumie też nie. Jeśli zawór będzie się zacierał silnik będzie zmieniał odgłos pracy. Będzie albo bardzo miekki, albo będzie pracował twardo "klekotał jak stary diesel na zimno". Moga przy tym być ubytki mocy i kopcenie na jasny kolor, szczególnie przy zbyt późnym zapłonie.
Witam... dostałem escorta z 1994r diselka 1.8. Samochód nieźle zadbany i dopiero 200tys... Słyszałem że na diesla całkiem nieźle... Mam pytanko... Jest to silnik 1.8 D czyli bez turbin itp...Byłem w serwisie diesla bo lekko kopcił i ciężko palił jako zimny... Przestawili zapłon i teraz no problem... Da rade założyć jakaś turbo sprężarkę?Chce żeby to...
Mam problem z nissanem trade 3,0 diesel 63kW, silnik z zwykłymi wtryskami i pompą rotacyjną, nie odpala, zimny czy ciepły trzeba prysnąć troszeczkę plaka i zapal bez problemu od strzała. Jak odpali nie kopci, pracuje równiutko, silnik ma moc. Wymieniony filtr paliwa przepłukany zbiornik bo trochę osadu było na dnie czyste paliwo i nadal to samo. Może...
Warto podłączyć laptopa o porobić różne logi. W sumie jak koledzy piszą, mały dymek tylko przy zapalaniu to nie żadna usterka. Jesli potem nic nie kopci to jest super. ... Te silniki są stare... :) Ale i tak świetnie sobie radzą. Tak samo na przykład mały jedno razowy bączek koloru czarnego przy gwałtownym dodaniu gazu lub ruszeniu z miejsca z piskiem...
Powiem tak: auto od początku, jak kupiłem w sierpniu było mułowate i jak był zimny, to na biegu jałowym telepało silnikiem, ale nie kopcił. Gdzieś w necie wyczytałem, że może to być wina zaworu EGR, więc dwa dni temu zdemontowałem dolot, wyciągnąłem zawór EGR i go poczyściłem, bo był zasyfiony, potem to złożyłem do kupy, chciałem odpalić, ale kicha....
i znów dziś to samo puki silnik zimny to wszystko oki, ale pojeździłem troche silnik sie nagrzał i jak stałem na światłach to dusiło silnik, szarpało, masakra, a przy tym kopcił, co może być proszę o konkrety.
Jeżeli jak rozumiem jakiś mechanik sprawdził ci silnik i określił "motor-trup" to niestety od tego bym zaczą, iż jak tak jest to sprawdzić to u jakiegoś innego fachowca,wszystkie logi na vag-u,ocena,pomiary itd. . Ile to auto ma przejechane na blacie, a rzeczywiście ? Niestety ale przebiegi tych diesel-ów są raczej duże i jak masz po kolei inwestować...
Zwłaszcza latem jak pali niewielu i niewiele ( tylko woda na kąpiel wieczorem ). To najgorsze . Zimny piec i troszkę przepalimy tak aby ze 100l ciepłej wody( to tak jak odpalisz zimnego diesla w starej ciężarówce ) , Tak to kopci. Dlatego Tylko bardzo suche drewno i to drobne , nie iglaste jeśli juz musimy palić.
Właśnie o to chodzi że kopci jak cholera. Ale za to pali tez bardzo dobrze. Zimny odpala bez problemu. A co do wału to koło (zamachowe) chyba takie na samym dole w rozrządzie nie chodzi idealnie i lekko się telepie na boki co jest zauważalne. Bardzo głośno chodzi silnik. Coraz bardziej jestem przekonany do tego że nie opłaca się dotykać tego silnika...
Silnik masz zasilany przez gaźnik. Informuje o tym 4 znak- litera V. Inne oznaczenia: Z- wtrysk jednopunktowy E- wtrysk wielopunktowy D- diesel Dziwi mnie trochę ten gaźnik w tym modelu i w tym roczniku:?: Nie było tam przypadkiem przekładki silnika?
witam, mam problem z moim movano 2.2 dti, 2002 rok,silnik G9T. Wsiadam rano do auta , póki zimny chodzi, jedzie normalnie, tak jak powinien czyli pełna moc nie kopci, pracuje prawidłowo, zagrzeje sie lub przejade ok 5 km, zgasze auto, zapale ponownie i jedzie jak zwykły diesel, nie ładuje. Obroty max 3000 i nie wkreca sie dalej,jedzie bez problemu ale...
Nie, EGR nie ma nic do rzeczy w tym przypadku. Co do świec żarowych: w tych silnikach - jeżeli silniki mają prawidłowy spręż - to odpalają bez żadnych problemów nawet po nocy na mrozie ze spalonymi świecami. Wiele razy spotkałem się z przypadkiem spalonych wszystkich świec, a mimo tego zimny silnik odpalał bez problemu. Tylko nieco bardziej kopcił....
Witam serdecznie problem dotyczy chevroleta captivy rok 2007 silnik 2.0 diesel vcdi moc 150ps, mianowicie auto bez DPF usunięty fizycznie oraz programowo. Zimny pali po 2-3 sekundach kręcenia lecz z komina chmura szaro-niebieskiego dymu czuć nie spaloną ropę silnik ewidentnie podskakuje, przerywa itp po osiągnięciu temperatury wszystko wraca do normy...
ech. Dizel jeżeli zimny kiedy nie jeszcze dobrze nie przepala ropy walnie bąka na biało lub niebiesko, na niebiesko jeżeli mocno nie przepala. Rozgrzany przepali i puści na czarno. Kontrolka i falowanie obrotów wskazują na czujnik temperatury. Nie słyszałem żeby sterowniki używane w vw same z siebie miały problem z odczytem temperatury, to nie ople....
Oleju nie pali, nigdy nie widziałem, żeby kopcił z wydechu. Poziom zmniejsza się bardzo powoli, zapewne bardziej przez wycieki tu i ówdzie. Miernika ciśnienia oleju jeszcze nie podłączałem, ale kontrolka na ogół gaśnie już na rozruszniku, niezależnie czy zimny czy ciepły. Odgłos jest bardzo nieprzyjemny dla ucha, przypomina regularny głośny klekot starego...
Witam, mam problem z brakiem mocy auta na 4 i 5 biegu. Na 4 jeszcze jako tako jedzie, ale na 5 to już tragedia. Auto osiąga max 120km/h. Co moze być powodem? Mam drugi problem. Ostatnio poddałem pompę lucasa uszczelnieniu i po tej naprawie auto na obrotach 1200-1800 na biegu 1-3 szarpie, dodam, że auto gdy jest zimne i je się uruchomi strasznie kopci,...
Niestety nie mam zielonego pojęcia dlaczego ten mechanik mnie gdziekolwiek wysyła. Wczesniej nie kopcił aż do wizyty u niego. Najbardziej kopci podczas ruszania. Podczas jazdy kopci mniej a czasami w ogóle. Lecz jeżeli nie kopci przez pewien moment to np po ruszaniu ze skrzyżowania jest za mną biała chmura jak bym normalnie dieslem jechał ;/ Spaliny...
Większość benzyniaków jest w miarę sprawna i nie kopci. Diesli jest u nas więcej, bo przez lata auta głównie z takimi silnikami były sprowadzane. Często w stanie dalekim od idealnego. Dlatego łatwiej spotkać kopcącego diesla niż benzyniaka. Choć jeśli idzie o kopcenie to nic LPG nie przebije - tyle, że tam to głównie para wodna. Do LPG głównie zniechęca...
Witam wszystkich forumowiczów. Nie znalazłem odpowiedzi w podobnych tematach więc zakładam nowy. Od około pół roku borykam się z problemem w moim Passacie (B6 2.0 Tdi CR 140km). Problem polega na nadmiernym kopceniu i wysokim spalaniu w granicach 12 litrów w cyklu mieszanym 40%miasto 60% trasa jazda spokojna. Z rury wydobywa sie biało szary bardzo gryzący...
Witam wszystkich forumowiczów.Mam spory problem ze swoim paskiem i zanim się zabiorę do naprawy może ktoś coś doradzi lub podpowie.Więc jest tak: zmieniłem uszczelkę pod głowicą 4 tysiące km temu,wszystko jest ok.Nie bierze ani grama oleju,temperatura normalna,płynu chłodniczego nie ubywa.A problem mam taki,że od jakichś dwóch tygodni jak jest zimny...
Witam, to mój pierwszy post i pierwszy diesel. Samochód z 2001 roku silnik zwykły diesel z pompą Bosch VE4 sterowana linką ale samochód posiada też ubogą elektronike. Z tego co znalazłem w necie jest to system EGR Bitron MID. Prawdopodobnie steruje tylko zaworem EGR i elementem termostatycznym znajdującym się przy pompie wtryskowej odpowiedzialnym za...
Witam.Panowie problem jest problem. Czy czytaliście wypowiedz kolegi Kazo79 ? tam jest wszystko napisane co potrzeba.Widze ze jest wkoło wałkowana sprawa co moze być.Sami w garażu przy pomocy Vag'a czy innych ustrojstw nienaprawicie silnika.Do tego jest potrzebna WIEDZA,NARZĘDZIA,MASZYNY.Krótko mówiąc samochód musi trafić na warsztat jesli chcesz tym...
Witam, posiadam Audi a4 b5 1.9tdi AVG 110KM 2000r gdy odpalę silnik i podczas jazdy po mieście dam gaz do około 2400obr/min gdy silnik nie jest jeszcze rozgrzany to auto mi gaśnie i nie ma siły obrócić silnikiem odczekam 30sec i kręci normalnie i odpalą za 1 obrót. Zawór się nie otwiera ? Egr? Gdyby wtrysk lał to by po odpaleniu zostawała by za mną...
A prosim bardzo. http://www.cylex.pl/firmy/aso-diesel-wac... http://www.wachowiak.pl/ofirmie.htm Ostatnią pompę tego typu dawaliśmy tam jakieś trzy lata temu. Remonty były bez zarzutu robione. W innych zakładach z logiem BOSCHa bywało różnie. PS. Zimne luty na cewkach pompy wykrywa sterownik, zgłasza usterkę...
Witam wszystkich ! Jak to z dieslami bywa lubią ciężko odpalać jak są zimne. Tak też jest u mnie (Renault scenic 1.9 dTi), po nocy trzeba troszkę pokręcić żeby odpalił. Ale... jeśli dzień wcześniej przed zgaszeniem dodam mu gazu tak do 1500obr/min i przekręcę stacyjkę żeby go zgaśić, to rano odpala bez większych problemów nawet przy temperaturze -18...
Witam. Mam problem z VW t4 2.4 diesel zwykły! Nie pali na zimnym silniku lecz pali jak go delikatnie pchnę i później pali bez problemu lecz jak postoi 3 god znowu nie pali! kopci na czarno po odpaleniu! świece ok! ma również dziwne kopcenie z silnika jak odkręcę korek oleju! jeździ nie stuka nie puka! Nie bierze oleju!
kolegdzy za nim bedziecie grzebac przy pompce paliwa napiszcie jakie jest ogrzewanie jakiego typu bo jezeli jest to np d3lc i kopci to sa dwie przyczyny zatkane sitko paliwa albo dmuchawa czy inaczej silnik jest na wykonczeniu to sie tyczy tez wszytkich d1lc i d1lcc w dil moze to byc juz wypalona komora w ateso pewnie jest zapchana komora a powodem...
Witam wszystkich, Mam problem z moim autem a mianowicie silnik na biegu jalowym zachowuje sie jak by "plywal" nie wazne czy cieply czy zimny zawsze jest to samo. Do tego podczas gdy wlacze klimatyzacje i zalaczy sie sprezarka klimy to zaczyna klepac jak stary diesel. Wydawki na wtryskach w kazdym zakresie cisnienia sa bardzo zblizone co raczej wykluczalo...
Świeca jest po to by zapalić !!! paliwo w komorze wirowej, na nagrzaną do czerwoności świecę leci (rozyla się) paliwo, następuje samozapłon i spalanie niepełne, ciśnienie wyrzuca resztę niespalonego paliwa do cylindra i tam następuje całkowite dopalanie dawki. Bezwladność cieplna świecy powoduje, że kilka-kilkanaście kolejnych suwów przebiega w podobny...
Witam . Mam problem z nowo nabytym pojazdem. Renault Premium 420 Dci. Silnik chodzi jakby w trybie awaryjnym nie wkręcając się na obroty powyżej 1200-1300. Nie słychać tubriny. Nie kopci, Odpala bardzo dobrze i zimny i ciepły. Był na przeglądzie w autoryzowanym serwisie diesla . Miał robione testy pompy, wtryskiwaczy, pompy podcisinienia itd itp. Nie...
witam, Kolega Robokop mnie nie musi szerzej uzasadniać hehe, co rozumiemy prze planowanie głowicy? ja jej niepłaskość która trzeba zlikwidować i tyle , niepłaskość to wpierw trzeba stwierdzić, a następnie jeszcze zakwalifikować czy już kwalifikuje ona głowicę do obróbki płaszczyzny, czy jeszcze mieści sie w normie ciekawy jest typ kopcenia na siwo...
kopci zimny zimny kopci kopci diesel
peugeot nierówno częstotliwość iskrownik maxcom system
Sterownik MPPT/PWM do małej elektrowni wiatrowej – ładowanie akumulatorów, IstaBreeze, LiFePO4 Jak przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniach