Witam tak jak w temacie po założeniu digifanta w czasie kręcenia wyłącza się przekaźnik pompy paliwa przez co pompa nie daje ciśnienia. Gdy podłączyłem na krótko auto pracowało. Co może być przyczyną?? Pozdrawiam
3 atm. sprawdz regulator cisnienia , filtr, moze pompa cisnie juz słabo, moze zagięty przewód paliwa
618 , to dalington , on jest też sterowany na bazie poziomem napięcia. Musisz sprawdzić / to żmudne/ skąd dostaje sygnał na bazę. Jeszcze jedno; iskra jest , wtryskiwacze są kluczowane - w czasie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź , czy na pinie 18 ECU , wygodniej na środkowego wyprowadzenia czujnika halla , czy jest sygnał zero-jedynkowy. Kolego iskra...
Gdzie jest pompa paliwa?
Za duźo powietrza w stosunku do ilości paliwa, może być mało wydajna pompa paliwa.
Porównaj schematy obu digifantów i znajdziesz gdzie problem.
Cześć jeszcze raz. Wiem że post pod postem ale rozwiałem tak jak by problem zasilania wtrysków lecz, podłączyłem wtryski, niestety auto nie odpala. Wtryski nie puszczają paliwa, co może być przyczyną? ECU rozebrałem, nigdzie nie jest nic przepalone, pin odpowiedzialny za działanie wtrysków wszędzie ma przejście, co może być nie tak? Digifant II z passka...
Witam, mianowicie mam podobny problem lecz u mnie pompy paliwa działają przepływomierz i czujnik przepustnicy tez ale nie daje benzyny i przez to nie odpala. Czy wiecie gdzie jest umiejscowiony czujnik podciśnienia bezwzględnego? Toledo 2.0 "digifant 2E"
Jeżeli jest sterownik Digifant , to nad kasetą bezpiecvzników jest dodatkowy przekaznik opóznionej pracy pompy paliwa , sterowany czujnikiem cisnienia paliwa 1,2 bara.
Najtańsze rozwiązanie to przełącznik gazu Stag2w, po prostu zamiast elektrozaworów gazu podłączasz pompę[url=https://nagaz24.pl/centralka-a... Przekaźniki pompy paliwa od K czy Ke Jetronic-a są znacznie droższe
Panowie, on ma gniazda wtryskiwaczy w głowicy ! Nie da się założyć monowtrysku bez jej zmiany. Albo zostawić tak jak jest, tylko pompa paliwa musi być do k- jetronic (6bar), drogo Albo przerobić na digifant (przepływomierz, listwa z wtryskami, wiązka, komputer, zawór iacv,), też tanio nie będzie
Sory nie zwróciłem uwagi że wałkujecie KE Jetronica. W silniku 2E jest układ sterowania Digifant z elektrycznymi wtryskiwaczami. Jetronic to układ z wtryskiem wyzwalanym ciśnieniem.
No właśnie to jest przekaźnik z 1.8 16V ADL Digifant 3.0 więc aż dziwne a jak wpisuję nr przekaźnika na allegro to występowały też w Passacie B5 Fl 2.0 8V, w Golfie IV 1.6 16V i AutoData to potwierdza, jak będę wkładał to spróbuję na standardowym zobaczymy co będzie, czy ecu włączy przekaźnik jak będzie widział obroty
witam Miałem silnik gti 8v digifant , pompy nie zmieniałem w gti pompa daje 3 bary i wydajności ok 550 , w vr6 mam regulator ciśnienia paliwa też 3 barowy , a wydajność powinna być ok 650 (ponieważ wydajność jest troszke mniejsza przy maksymalnych obrotach i obciążeniu sześciu wtryskiwaczy - może nie wyrabiać , ale na niskich obrotach powinno być ok...
Coraz lepiej,uruchomienie pompy na sucho A czemu niby nie.Ja wiem że pompa jest chłodzona bezpośrednio paliwem ale kilkusekundowe uruchomienie jej zupełnie na sucho napewno jej nie uszkodzi,a często pozwala"czysto na słuch"określić w przybliżeniu jej stopień zużycia. Zresztą,znajdź mi Kolego taką pompę która w dobie instalacji gazowych jest prawidłowo-całkowicie...
Albo pompa nie dostaje zasilania, albo wtryskiwacze. Tam jest sterowanie fullgrup, więc wszystkie dostają zasilanie +12V z tego samego przewodu, sterowanie masą przez sterownik z drugiego. Pompką steruje Digifant poprzez przekaźnik w skrzynce bezpieczników. Jest tylko jeden. Pompka powinna uruchamiać się na chwilę, po przełączeniu kluczyka w pozycję...
1. uszkodzone immo. 2. brak sygnału "1" do ECM-u 3. przekaźnik pompy paliwa jest specjalny można to odczytać na nóżkach przekaźnika 4. MAP sensor w ECM-ie jest uszkodzony, do niego przychodzi rurka z kolektora ssącego. 5. Napięcie na cewce 12V jest bo to jest cewka transformatora wys. nap. to oznacza że cewka jest ok. 6. Przy sprawnym ECM po włączeniu...
Sprawdziłem przekaźnik jest dobry. Sonda niestety nie wymieniana od nowości 195tys.km( trzy przewody Bosch 0 258 003 181/182) podaje 0V. Zastanawiam się czy to załatwi sprawę przerywania. Czy to jest jednak pompa paliwa. Pierwsze jednak wymienię sondę- orginał strasznie drogi, poszukam coś w zamian. Czy ten samochód można zdiagnozować- ma dwa złacza...
Witam. Mam problem z tym silnikiem. Tankując benzynę za 50 zł nie starcza mi to nawet na 2 tygodnie. Ostatnio zamontowałem odłączanie pompy paliwa na gazie nic to nie dało. Sonda sprawna. Czujnik temp sprawdzałem omomierzem i się wydaje się ok. Niestety nie mogą vaga podpiąć bo to jest ten starszy digifant. W wężyku od regulatora nie ma paliwa. I podczas...
Przeplywomierz powietrza - usterki nie wykryjesz ani vagiem ani niczym bo przeplywomierz ten uszkadza sie w ten sposob że jego pomiar masy powietrza zostaje rozkalibrowany czyli zapodaje do CPU falszywe dane ale mieszczące się w granicach przyjętych jako dane wlasciwe ( trochę zawile to napisalem ale to nie pierwszy taki wadliwy przeplywomierz jaki...
Problem rozwiązany ! Zasilanie wtrysków znalazłem poprzez wsadzenie bezpiecznika 15A w gniazdo MOTEUR które znajduje się obok skrzynki z bezp. Nie wiedzieć czemu cały czas wydawało mi się że ma tam być tylko 1 bezpiecznik wsadzony do jednego z dwóch gniazd. W akcie desperacji, przed ciągnięciem nowych kabli od przekaźnika pompy paliwa i ECU pod maskę...
NIe prawda. Przynajmniej w silnikach 2E DIGIFANT po przekręceniu zapłonu pompka działa do momentu uzyskania odpowiedniego ciśnienia. Później się wyłącza. jestem tego pewien. Podobnie jest w aucie które keidyś miałem PONTIAC LE MANS. NIe powiem, czy we wszystkich tak jest, ale w tych dwóch napewno. Paliwo wraca spowrotem do zbiornika w momencie osiągniecia...
Witam pojawił się kolejny problem. Gdy zapale samochód(golf mk1 2.0 2e do chwili nagrzania jest b.dobrze, lecz gdy złapie temp.(odczyt z waga 209 ohmów) po przegazowaniu zaczyna przykapcać na czarno. Sonda lambda jest wymieniona, tłumik jest szczelny. Pompa paliwa 3 barowa z opla więc nie zalewa. Oto błędy które wyświetlił mi vag: KODY BŁĘDÓW - Silnik...
Witam Wszystkich serdecznie, Szukałem ale nie znalazłem, chyba że przeoczyłem, informacji które pomoga mi zdiagnozować usterkę w moim VW T4 2,5B ACU z 1995 roku. Mianowicie od jakiegoś czasu pojawił się problem z gasnącym silnikiem. Silnik prawie zawsze gaśnie po przejechaniu 400m, lub kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach. Z dziwnych rzeczy które się...
Monowtrysk? Digifant? Jaki gaz? która generacja? Jak sprawdziłeś paliwo na wtrysku? Jak sprawdziłeś iskre? Dodano po 1 Na początek sprawdź czujnik halla Polecam wrócic do naprawy aut na gaźniku, skoro nie wiemy po co czujnik hall'a w samochodzie. Każdy pisze o sprawdzeniu hall'a. A jak hall jest zepsuty, to nie bedzie ani iskry, wtryski sie nie bedą...
Samochód odpali silnik pracuje około 2 sekundy i gaśnie. Pompa paliwowa daje ciśnienie iskra jest tylko brakuje sterowania wtrysków od sterownika silnika. Na złączu sterownika pin od wtrysku paliwa zanikają impulsy podaję impulsami minus i silnik pracuje, jak przestanę podawać masę to gaśnie. Samochód bez IMMO błędów brak. Odczytałem zawartość eprom...
GOLF III Cabrio 94r z silnikiem ABS 1.8 90KM swap na 1.8 PG (G60) z corrado 91r. Digifant 1 25pin Podłączyłem wszystko co jest w komorze silnika . do skrzynki z bezpiecznikami wchodzą mi 3 wtyczki białe F,G1,G2. (podłączyłem zamiast tych z wiązki ABS. został mi przekaźnik piny:30,31,15,87,L,P i wolne wtyczki . jedna bezpośrednio wchodzi do przekaźnika...
Jak w temacie. Pasek jeździł przez ostatnie 1,5 roku wyłącznie na gazie. Coś jest uszkodzone i postanowiłem się za to zabrać. Wymieniłem czujnik temperatury (wskazuje teraz ok110 stopni, więc głupieję), a czujnik jest oryginalny. Przepływomierz pomierzyłem i jest ok. Pompa paliwa wymieniona i działa. Objawy są takie, że czasem uda się zapalić na benzynie,...
Aby zrobić test komponentów wg. Autodaty trzeba odpalić motor na co najmniej 6s, albo zrobić jazdę próbną i zgasić motor pozostawiając włączony zapłon. Błędy jakie jest w stanie wygenerować to przerwa/zwarcie/brak sygnału i chyba nic poza tym. Można wysterować jedynie pompę paliwa J17 i zawór biegu jałowego N71 i nie rozumiem co jest dostępne w blokach...
Witam. Wczoraj szlak trafił mi regulator napięcia na altku. Popaliły się żarówki, przekaźnik i bezpiecznik od wycieraczek i auto zgasło. Nie daje iskry, nie włącza pompy paliwa. Pożyczyłem komputer od kolegi i normalnie odpala. Wg schematu poniżej zasilanie idzie na ecu przez piny 3, 14 i 23. Patrzą na schemat ecu to tak: po 3 pinie dochodzę do D14,...
Witam, robię swap w golfie 2 z instalacją central electric 1. Silnik 2.0 8v 2E jest od passata b3 z central electric 2. Znalazłem trochę schematów w google dzięki, którym jest iskra, Ecu działa, pompa paliwa chodzi (dołożona). Problem jest z wtryskami bo nie włączają się, na "plaka" silnik gada. Pytania: Podłączenie zasilania sondy też osobno jest ?...
Myślałem jeszcze nad Digifantem zanim zacząłem przerabiać na SPI. Wydaje mi się ,że któryś z kolektorów dolotowych innego kodu silnika mógłby podejść pod PP i pracowałoby to jeszcze fajniej ale "projekt" gonił czas a auto musiało być jak najszybciej jeżdżące. Z immo fakt - można usunąć, jedynie musiałbym zobaczyć czy piny dodatkowego czujnika w nastawniku...
Witam, Auto: Passat 2.0 16v 150kM 1994rok. (kod silnika ABF, digifant). Instalacja: reduktor zavoli 140, emulator protec digital(szczegółów nie znam). Objawy: auto źle pali na rozgrzanym silniku. Trzeba bardzo długo kręcić aż załapie. Przez chwilę trzęsie silnikiem tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Jak da mu się duże obroty to po chwili...
Witam serdecznie i... błagam o pomoc... Na wstępie zaznaczam, że kilka godzin dziennie od początku wystąpienia usterki spędzam po pracy na wchłanianiu wiedzy z archiwum elektroda.pl i kilku innych oczywiście nieporównywalnie gorszych serwisów :D, po czym nocą wychodzę walczyć z moim błękitnym gratem. Od kilku(nastu ?) dni walczę z moim Panzerstrupem...
Wrzucam to na forum -bo mysle ze jest jeszcze ktos kto szukal czegos takiego mnie zajelo to sporo czasu ale majac takie dane mozna sobie wiele w aucie namierzyc 01--sygnał rozrusznika 02--sonda lambda sygnał 03--sterowanie przekaznikiem pompy paliwa 04--knock sensor pin 1 05--knock sensor pin 2 06--masa (czujnik cieczy,hall pin 1,switche,masa przeplywka...
digifant iskra sterownik digifant schemat digifant
whirlpool testowy włączyć silnik pralki hoover przestal dzialac
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Jura Z5 - Część zmielonej kawy nie jest zaparzona Zmiana temperatury z 52°C na 38°C - przyczyny