Tam ma być taka sama cewka z modułem jak w 1,8 na monowtrysku Czyli Beru ZSE 001 albo Hella 5DA 006 623-951, 3pin wtyczka z wsówkami 3,5mm, cewka z modułem z audi, też 3 pin wtyczka, ale z konektorami 6,3mm nie nadaje się Rożnica jest taka, że ta pierwsza ma sterowanie impulsami dodatnimi 5V, a ta z audi 12V, dlatego ruszyła jak "podciągnąłeś" trochę...
digifant II nie posiada złącza obd wersja silnika pf
Zasilanie na pinie 30 / to najważniejsze/ jest przez przekaznik R3 , trzeci w górnym rzędzie na konsoli z bezpiecznikami ,po lewej stronie kierownicy. Nie ma przekaźnika trzeciego w górnym rzędzie. Jeśli kolega by mógł podpowiedzieć jaki kolor przewodu lub która wtyczka za tablicą z bezpiecznikami. Dodano po 36 Zasilanie na pinie 30 / to najważniejsze/...
Jeśli masz skrzynkę bezpiecznikową pod maską to tam może być złącze OBD1, ale może być też w osłonie nad nogami kierowcy, lub schowane gdzieś, bo mało kto wiedział w tamtych czasach do czego te wtyczki służą (najczęściej czarna zasilająca + i - i biała K i L) Vagiem można odczytać błędy ale dane bieżące nie koniecznie KE-Jetronic Digifant A tak w ogóle...
A ta moja pomyłka przy podłączaniu wtyczki do halla mogła coś w nim namieszać przy próbie odpalenia?
Utrzymujesz 2500 rpm z odpiętą wtyczką z czujnika temp cieczy i ustawiasz lampą na znak na kole zamachowym, jak zapniesz wtyczkę, to kwz powinien się zmienić o ok 20°
Spróbuj podczas kręcenia przekręcać aparatem zapłonowym. Wcześniej sprawdź, czy jest ciśnienie paliwa (pewnie już sprawdzone) i wysterowanie wtryskiwaczy (dioda z zabezpieczona opornikiem). Jak świece mokre - to już odpada. Jak suche - podać z zewnątrz paliwo do kolektora. Przy pracującym silniku (Digifant) korekty zapłonu dokonuje się przy zdjętej...
czy tam jeszcze się coś wybiera Nic więcej nie trzeba. W starych VW wystarczyło zdjąć niebieską wtyczkę od czujnika temperatury do ustawienia zapłonu. Tylko w Digifant-ach tak się robi.
Może Didijet,sprawdż wtyczkę na aparacie zapłonowym,czy styki czyste.Komputer w komorze silnika po lewej stronie obok silnika wycieraczek.
a nie jest to przypadkiem zlączka od wzmacniacza iskry czy jak kto woli od modulu zaplonowego . jest nie podlaczona bo jest to opcja tzn system digifant jest w wersji z zintegrowanym wzmacniaczem iskry lub z zewnetrznym modulem ??? nie jestem pewien ale cos takiego obilo mi sie o uszy
>pietrek_pl jesteś wielki ! ponieważ mam przepływomierz i potenc. od razu domyśliłem się który schemat jest dla mnie :) Nie masz może całego schematu Audi 80 B4 1992 , silnik ABK benzyna 2E , wielowtrysk Digifant 1,6 ? Pozdrawiam
Wszystkie wtyczki na silniku przedmuchaj sprężonym powietrzem. Czy odma jest cała? /poproszę o odpowiedzi na moje dwa pytania/
Po pierwsze - to jest wtrysk Digifant i silnik 2E, po drugie - sprawdź czy na wtyczce zaworu obejściowego wolnych obrotów masz 12V i czy zawór brzęczy w ogóle po włączeniu zapłonu. Wszystkie świece czarne = uszkodzony przepływomierz na przykład. Sprawdź ponadto czy gumowa rurka, tzw. portki wychodzące spod czarnej puszki na pokrywie zaworów nie są dziurawe.
Digifant to ta puszka na lewym błotniku przy akumulatorze. Zdejmij wtyczkę i zobacz czy woda nie podeszła i styki nie pośniedziały. A to że palec i kopułka wyglądają ok, to nie znaczy że takie są. Jak silnik przerywa to na początek do wymiany świece, kopułka, palec i kable wn i filtr paliwa.
a ten sterownik to digifant 1 czy 2 i czy ma ktoś może opis wyprowadzeń ww sterownika ewentualnie schemat? czy opis jest ten sam co np do 1.8 albo 2.0??? Sterownik posiada 25 pinów we wtyczce.
Na czujnik Halla dochodzi "+" i "-" Skoro czujnik ma masę i zasilanie, aparat się kręci, podanie masy na środkowy pin wtyczki wyzwala wtrysk i iskrę, to są tylko dwie opcje: albo nowy czujnik jest zepsuty, albo z jego zasilaniem lub masą jest coś nie tak
Witam.Nawet przy uszkodzeniach auto pracuje w trybie awaryjnym.Sprawdź proszę przewod od końcówek wtrysku do komputera.We wtyczce komputera znajdziesz go po kolorze.Piszę tak dlatego,bo jak sam podajesz masę za komuter to silnik chodzi.Jeżeli przewod jest cały to wina może leżeć po stronie samego komputera.Mialem już takie przypadki.Na szczęście na...
Witam. Sprawdź zapłon, może jest ciut za wczesny? Jeszcze kilka tyś kilometrów było ok. a nikt go nie ruszał przykręcony na zycher i sam się też nie przesuną. Dodano po 2 System wtrysku Digifant bardzo wyrafinowany system,pomoże tylko bardzo dobry diagnosta/jest gaz?/. Niema gazu. A co do diagnozy to mam niedaleko zapłony wtyczkę żeńską koloru czarnego...
GOLF III Cabrio 94r z silnikiem ABS 1.8 90KM swap na 1.8 PG (G60) z corrado 91r. Digifant 1 25pin Podłączyłem wszystko co jest w komorze silnika . do skrzynki z bezpiecznikami wchodzą mi 3 wtyczki białe F,G1,G2. (podłączyłem zamiast tych z wiązki ABS. został mi przekaźnik piny:30,31,15,87,L,P i wolne wtyczki . jedna bezpośrednio wchodzi do przekaźnika...
Witam Kolegów... Ręce mi już opadły. Nie mam siły. Problem dotyczy Audi 80 B4 - 2.0E - silnik ABK (pełny wtrysk, Digifant 1.75) Podczas próby rozruchu rozrusznikiem nie ma iskry. Z popychu zapala od razu. Co sprawdziłem: - napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem na cewce jest prawidłowe - podstawiany czujnik halla - jeśli ręcznie podam masę na środkowy...
Witam wszystkich, i jednocześnie proszę o pomoc w pewnej kwestii: Mianowicie od zakupu mojego VW cały czas mama kłopot z obrotami na biegu jałowym. Po odpaleniu jest około 2000 i rośnie, dopiero po dodaniu gazu obroty spadają na 1000 - 1100. Zazwyczaj na rozgrzanym trzyma 1000 - 1100 obr. z rzadka 900. I powiem od razu że to nie jest przepływomierz,...
Miałem się doczepić do jednego z tematów ale pomyślałem że lepiej będzie zrobić nowy. Jeśli komuś to przeszkadza to sorry. Problem polega na tym iż na benzynie auto prawie nie jedzie, czasem zdarza mu się rwac do produ jak trzeba, a czaem obrotomierz dojdzie do 5 tys i tyle jakby go coś trzymało. W aucie jest też LPG ale lipne bo gaz jest podawany przez...
Jest to ten moduł co ma 2 wtyczki(ale jedna wykorzystana),plastikowa obudowa,z czerwonym deklem,napis ECS na nim,no i rurka do podciśnieniowego wyprzedzacza zapłonu(umiejscowionego wewnątrz modułu) Posiłkując sie schematem podpiecia tego modułu w Fordzie mozna go zadaptować do tego nissana,ja go wsadzałem do sereny.Problemem moze być to że jest on do...
witam forumowiczów oto moja historia z silnikiem na benzynie dzieje się coś dziwnego, po odpaleniu gaśnie albo chwilę pochodzi i po dodaniu gazu gaśnie, instalacja lpg działa bez zarzutu. Jadę do mechanika i on po godzinnej walce rozkłada ręce i wysyła na diagnożę sterownika elektromechanik nie wykrywa żadnych błędów, tylko wskazania temperatury są...
Witam, niedawno miałem problemy z LPG w samochodzie VW Passat B3, silnik o oznaczeniu PF (wielopunkt Digifant 2). Niby doszedłem do ładu i składu jako takiego, ale już po 1.5k km instalacja znowu zaczęła stroić fochy. Poprzedni właściciel autka chciał zaoszczędzić parę złotych i do samochodu z klapowym przepływomierzem i dosyć wrażliwym osprzętem założył...
Dokładnie nastawnik biegu jałowego przepustnicy, po uruchomieniu silnika obroty rośną do około ~2100, po odpięciu nastawnika biegu jałowego obroty spadają do około ~950-1000 po podpięciu na działającym silniku ponownie rosną od razu do ~2100 Czyściłem odmę, przepustnice, sprawdzałem przewody, przewody do świec, rurki z podciśnieniem, brak reakcji, podstawiłem...
widze że nie tylko ja mam problem z tym silnikiem u mnie akurat toledo z silnikiem 2E Digifant. Obroty zaczeły być wysokie po strzale lpg (nie pierwszy i nie ostatni) no i wyglada to nastepująco: zadziałalo zabezpieczenie przeciwwybuchowe założyłem wszystko jak trzeba no i po odpaleniu wszedl na 2tys obrotów i trzyma sie. Najpierw odłączyłem zasilanie...
Witam wszystkich! Niedawno nabyłem tytułowego passata B3 z silnikiem 1.8 o oznaczeniu PF (107KM, wtrysk digifant). Wszystko byłoby super, gdyby nie kilka problemów najprawdopodobniej właśnie z układem wtryskowym. Silnik ma najprawdopodobniej oryginalny przebieg 196tysięcy - wnioskuję po tym, że ciągle jest oryginalny pierwszy tłumik w wybitą datą bliską...
Digifanty nie mają trwałej pamięci usterek - każde wyłączenie zapłonu ją kasuje. Ponadto samego Digifanta z tego rocznika diagnozować żadnym "fejsem" się nie da, pozostaje multimetr i analizator spalin. Zamykam.
znajomy mechanik sprawdzał go jakos omomomierzem i stwierdził ze jest dobry Wyjmij wtyczkę z digifanta i zmierz oporność pomiędzy 7 i 8 pinem, powinno wynosić 800 - 900 Ω , ale to nie daje 100 % gwarancji że jest sprawny. Taki czujnik kosztuje 79 PLN (oryginalny), więc kup i wstaw.
Że to jest digifant to ja wiem tylko czy da się w jakiś sposób podpiąć ECU do komputera PC. Jakoś się musi dać tylko jak. Czyżby jedyne wyjście to rozbieranie, nie wydaje mi się. Jak odbierałem auto z naprawy od elektryka to na wtyczke wielopinową od ecu miał założone "krokodylki" (po ściągnięciu gumowej osłonki). Nie wiem co sprawdzał ale padła wtedy...
Jeśli ma LPG to można podkładać - Ople, Alfy, BMW. Co prawda sterownik rejestruje błędy czujnika temp. powietrza zasysanego i bodaj położenia klapy, ale samochód normalnie odpala i jeździ na benzynie - nieco słabszy będzie. Z tymi błędami to prawdopodobnie kwestia przełożenia przewodów we wtyczce, ale nie chciało mi się nigdy tego zbadać dogłębniej....
Witam ja posiadam golfa 3 1,8 na pełnym wtrysku wersja amerykanska i tez wystepuje tam ten rodzaj wtrysku GIGIFANT i mam kocioł w głowie jak wreszcie z tym zapłonem jest wymieniałem aparat zapłonowy i teraz jak to poskladac,jak ustawiac zapłon z podłączonym czujnikiem czy bez czy można z czy bez tegu czujnika.Niewiem czy dobrze kombinuje: -metoda z...
Myślałem jeszcze nad Digifantem zanim zacząłem przerabiać na SPI. Wydaje mi się ,że któryś z kolektorów dolotowych innego kodu silnika mógłby podejść pod PP i pracowałoby to jeszcze fajniej ale "projekt" gonił czas a auto musiało być jak najszybciej jeżdżące. Z immo fakt - można usunąć, jedynie musiałbym zobaczyć czy piny dodatkowego czujnika w nastawniku...
jeszcze mam jeden problem (mam nadzieje że ostatni) z wtyczką "K" (schemat http://a2resource.com/electrical/CE1.htm... ) wychodzi z niej jeden czarny kabel i chyba szedł do alarmu ale nie mam juz alarmu i teraz wisi (R01 D2, and/or Air Bag Control Unit and A8 (Cabriolet) Digifant ECU Relay Power Black) gdzie go podpiąć?
digifant iskra sterownik digifant digifant przepływomierz
czujnik temperatura delonghi zmiana kolor telewizor czujki wibracyjne
Pralka Beko - świeci kluczyk, brak reakcji Opel Omega B 2.5 V6 - Automatyczne ssanie i diagnostyka