PW
Tam ma być taka sama cewka z modułem jak w 1,8 na monowtrysku Czyli Beru ZSE 001 albo Hella 5DA 006 623-951, 3pin wtyczka z wsówkami 3,5mm, cewka z modułem z audi, też 3 pin wtyczka, ale z konektorami 6,3mm nie nadaje się Rożnica jest taka, że ta pierwsza ma sterowanie impulsami dodatnimi 5V, a ta z audi 12V, dlatego ruszyła jak "podciągnąłeś" trochę...
Sprawny digifant odpala dosłownie po przerzuceniu tłoka jakiegokolwiek cylindra przez gmp, jest to ewenement wśród systemów wtrysku paliwa w samochodach
Aparat się kręci, iskry brak.
Witaj masz tu schemacik sprawdz masy i połączeńia .
u mnie jest silnik 1.8 112 konny Czyli masz założony silnik na digifancie z golfa II. Sprawdź iskrę na kablu królewskim (tym środkowym, idącym z cewki), jak będzie ok to do wymiany palec i kopułka
A sprwdzałes swiece bo jak ma któras zwarcie to pozostałe nie mają iskry
Gdzie w tym aucie znajduje się komputer DIGIFANT? Ma problem auto raz na jakiś czas nie dało się uruchomić,teraz staneło na dobre.Z tego co sprawdziłem wygląda że nie ma iskry na świecach.
jaki masz tam dokladniej silnik 2E czy ADY ? www.1-szy.net/autoprogramy Silnik 9A a digifant z PG ( 1.8 G60 )
Tak jest, jest iskra jest wtrysk, nie ma iskry nie ma wtrysku.
A iskra jest cały czas?
Prosty digifant jak pamiętam. Czegoś jednak nie ma - najprawdopodobniej iskra ginie. Proponuję jednak dokładniej się przyjrzeć.
a nie jest to przypadkiem zlączka od wzmacniacza iskry czy jak kto woli od modulu zaplonowego . jest nie podlaczona bo jest to opcja tzn system digifant jest w wersji z zintegrowanym wzmacniaczem iskry lub z zewnetrznym modulem ??? nie jestem pewien ale cos takiego obilo mi sie o uszy
Porównaj schematy obu digifantów i znajdziesz gdzie problem.
Kod silnika AAC, sterownik Digifant MP4.1 bo tam innych 2-litrowych nie było. Iskra jest czy nie, bo nie napisałeś tego jasno?
Monowtrysk? Digifant? 90KM z Digifantem???
Digifant - przewód na moduł zielony , Motronic - zielono czerwony , tak samo Magnetii Mirelli. Mono - Motronic - zielony.
mam silnik 2e Digifant 2.0 wiel wtrysk + LPG . czasami nie chce odpalic nie ma iskry nie wychodzi z cefki.Albo jade i nagle zgasnie. BEZ ZADNEGO SZARPANIA GASNIE I JUŻ NIE DA SIE ODPALIC. NIE MA ZNACZENIA CZY CIEPŁY CZY ZIMNY.GASNIE NIC NIE ROBIE I ZAPALE CZASEM ZA 5 MIN CZASEM ZA KILKA GODZIN. BYŁEM W SERWISIE VW I U ELEKTRYKA ALE ODESŁALI MNIE POWIEDZIELI...
Digifant. Impulsy zapłonu wyzwalane czujnikiem Halla w aparacie zapłonowym, cewka z modułem. Skoro na 2 cylindrach iskra była, to ani hall, ani moduł - wypalone styki w kopułce.
Aleś mi zabił klina , a to nie będzie jak z tym trzmielem i naukowcami a ? w błogiej nieświadomości założyłem mojemu sąsiadowi cudnego chińczyka do AGG i chodzi od lata.(Digifant to chyba PB i 2E)
Wez moduł zapłonowy z Digifanta, poloneza gaźnikowego czy innego prostego i sobie zmontuj układ i zobacz jak daje iskrę.
Jak w temacie mam problem bo na z 27 pinie nie ma wyjśća na moduł do cewki i przez to nie mam iskry w Seacie toledo 2,0 16v wię potrzebuję schemat jeżeli ktoś wogóle ma do Tego komputeraka
Witam Kolegów... Ręce mi już opadły. Nie mam siły. Problem dotyczy Audi 80 B4 - 2.0E - silnik ABK (pełny wtrysk, Digifant 1.75) Podczas próby rozruchu rozrusznikiem nie ma iskry. Z popychu zapala od razu. Co sprawdziłem: - napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem na cewce jest prawidłowe - podstawiany czujnik halla - jeśli ręcznie podam masę na środkowy...
Jeśli przy starym sterowniku zbytnio nie napsuto, można go naprawić. Wymarzona iskra powróci. Sonda musi być. Dodatkowo wydech nie może być przytkany, będzie wtedy efekt przelewania.
czujnik ciśnienia paliwa-co to? jak nie pali jest iskra?podaj kod silnika.ale myśle że masz tam digifanta,sprawdż przewody do sterownika samą wtyke,czy woda nie narobiła bigosu w bezpiecznikach,odpowietrzenie skrzyni korbowej.
Ten schemat powinien pasować do Twojego digifanta. Wedle tego schematu ze skrzynki bezpiecznikowej ze styku B15 idzie zasilanie po stacyjce na cewkę zapłonową i bezpiecznik 27. O ile schemat jest poprawny to gdy na cewce jest niższe napięcie to takie samo powinno być na bezpieczniku 27. Sprawdź czy tak jest. Jeżeli na bezpieczniku jest ok a na cewce...
znajomy mechanik sprawdzał go jakos omomomierzem i stwierdził ze jest dobry Wyjmij wtyczkę z digifanta i zmierz oporność pomiędzy 7 i 8 pinem, powinno wynosić 800 - 900 Ω , ale to nie daje 100 % gwarancji że jest sprawny. Taki czujnik kosztuje 79 PLN (oryginalny), więc kup i wstaw.
Witam. Wczoraj szlak trafił mi regulator napięcia na altku. Popaliły się żarówki, przekaźnik i bezpiecznik od wycieraczek i auto zgasło. Nie daje iskry, nie włącza pompy paliwa. Pożyczyłem komputer od kolegi i normalnie odpala. Wg schematu poniżej zasilanie idzie na ecu przez piny 3, 14 i 23. Patrzą na schemat ecu to tak: po 3 pinie dochodzę do D14,...
a czujnik temp? styk jałowego biegu? ciśnienie w układzie? powinno być 2,5-3,0 bar rozumiem że jeśli otwierasz wtryskiwacze ręcznie to chodzi czyli iskra nie zanika? czy jesteś absolutnie pewien że wszystko jest prawidłowo podłączone (są wszystkie zasilania na sterownikm, masy, sygnały z czujników na odpowiednich pinach itd? z mojego doświadczenia wiem...
618 , to dalington , on jest też sterowany na bazie poziomem napięcia. Musisz sprawdzić / to żmudne/ skąd dostaje sygnał na bazę. Jeszcze jedno; iskra jest , wtryskiwacze są kluczowane - w czasie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź , czy na pinie 18 ECU , wygodniej na środkowego wyprowadzenia czujnika halla , czy jest sygnał zero-jedynkowy.
W tym silniku ABK najbardziej popularnymi usterkami są uszkodzenia czujnika Halla w aparacie zapłonowym i cewki wysokiego napięcia. Oba uszkodzenia objawiają się dopiero kiedy jest ciepło pod maską lub kiedy nagrzeje się silnik. czujnik Halla sprawdzisz diodą razem z rezystorkiem, jeśli jest dobry to wskazuje raczej na uszkodzenie cewki, choć nie wykluczam...
Nie mam instalacji LPG, iskra jest pompkę też słychać nim zaczęły się problemy zwykłem kilkakrotnie zwiększać dawkę paliwa do zapłonu w ten właśnie sposób (do tej pory pomagało ) ale to rozwiązanie na krótką metę. Podejrzewałem jednak zaworek zwrotny którego lokalizacji nie mam sprecyzowanej w mojej książce serwisowej, byłbym bardzo wdzięczny za nakierowanie...
Albo pompa nie dostaje zasilania, albo wtryskiwacze. Tam jest sterowanie fullgrup, więc wszystkie dostają zasilanie +12V z tego samego przewodu, sterowanie masą przez sterownik z drugiego. Pompką steruje Digifant poprzez przekaźnik w skrzynce bezpieczników. Jest tylko jeden. Pompka powinna uruchamiać się na chwilę, po przełączeniu kluczyka w pozycję...
Stanisław Chwalisz spoko myslalem ze skoro podam moc to kazdy bedzie wiedzial o jaki silnik chodzi 9A ma 100KW, a ja mam silnik ABF 110 KW. aras29 wlasnie w tym rzecz ze nieznam, zobacze co sie bedzie dalej dzialo, jak znowu sytuacja sie powrorzy to Cie odwiedze. Jak dobrze kumam to robiles kiedys na garazach na zachodzie ??? abab24 czy to mozliwe...
GOLF III Cabrio 94r z silnikiem ABS 1.8 90KM swap na 1.8 PG (G60) z corrado 91r. Digifant 1 25pin Podłączyłem wszystko co jest w komorze silnika . do skrzynki z bezpiecznikami wchodzą mi 3 wtyczki białe F,G1,G2. (podłączyłem zamiast tych z wiązki ABS. został mi przekaźnik piny:30,31,15,87,L,P i wolne wtyczki . jedna bezpośrednio wchodzi do przekaźnika...
Samochód odpali silnik pracuje około 2 sekundy i gaśnie. Pompa paliwowa daje ciśnienie iskra jest tylko brakuje sterowania wtrysków od sterownika silnika. Na złączu sterownika pin od wtrysku paliwa zanikają impulsy podaję impulsami minus i silnik pracuje, jak przestanę podawać masę to gaśnie. Samochód bez IMMO błędów brak. Odczytałem zawartość eprom...
passat 2.0 8 v to uklad wtryskowy digifant jest to wielopunktowy uklad wtryskowy o sterowaniu wtryskiwaczami grupowym aparat zxaplonowy sluzy do generowania impulsow zaplonowych i podzialu wys nap na cylindry kat wyprzedzenia zaplonu reguluje ecu w calym zakresie predkosci obr i obciazen silnika co prawda aparatem da sie pokrecic w celu ustawienia bazowego...
produkcja 1992r instalacja gazowa jak coś to pomoże to 4 wtryskiwacze. komputer: bosch, 0 261 200 306, digifant, df1, 030 906 022 N. potencjometr przepustnicy ok (napięcie zmienia się, pomiar oscyloskopem nie pokazuje "gwałtownych skoków" jeżeli potrzebne jakieś info to proszę pytać. nie jestem mechanikiem, auto jest ojca, ja zajmuje sie projektowaniem...
witam mam problem z kablami od zapłonu po zmianie palca i kopułki ustawiłem kolejność jak na schemacie i jak ręcznie kręcę kołem na każdym cylindrze jest iskra w górnym punkcie jak na schemacie a po wkręceniu i próbie odpalenie strzela nierówno chodzi jak by kable były pozamieniane i próbowałem rożnie zamieniać kable i nic jak odpalam na jednym garze...
Witam, robię swap w golfie 2 z instalacją central electric 1. Silnik 2.0 8v 2E jest od passata b3 z central electric 2. Znalazłem trochę schematów w google dzięki, którym jest iskra, Ecu działa, pompa paliwa chodzi (dołożona). Problem jest z wtryskami bo nie włączają się, na "plaka" silnik gada. Pytania: Podłączenie zasilania sondy też osobno jest ?...
Potrzebuję pomocy...Iskry brak. Brak napięcia na pinie 1 kompa(na schemacie E4).Na 14 jest ,masy są ,brak zwarcia wtrysków(po trzy ohmy)cewka wytwarza WN,po zmasowaniu środkowego kabla aparatu ,iskra przeskakuje .Wymieniłem:trzy cewki,trzy skrzynki bezpiecznikowe,wiązkę główną,kopułkę,świece,cztery komputery,czujniki temperatury,sondy labda ze trzy,oczywiscie...
digifant iskra sterownik digifant schemat digifant
biało czarny ekran laptopie sterowanie avidsen anteny pasma amatorskie
oprogramowanie vordon laser parkside
Jak sprawdzić moc silnika ciągnika Władimirec? Kompatybilność części Oleo-Mac GS 370 i 937