Też tak sądzę. Jedna z diod z alarmu na kierunki , zrobiła się drutem , nie buforuje!
Witam Prawdopodobnie jest uszkodzona, wymień ją. Możesz założyć każdą prostowniczą. Dioda połączona równolegle z cewką przekaźnika ma za zadanie tłumić powstające przepięcia podczas wyłączania przekaźnika (jest to tłumaczenie zasady działania w największym skrócie). Brak tej diody może spowodować uszkodzenie innych elementów elektronicznych. Dioda ta...
pozakładaj diody na przewodach kierunków
będziesz miał tam w wiązce dwa przewody z bezpiecznikami podpięte pod przewody kierunkowskazów,odetniesz je od instalacji samochodu,połączysz ze sobą dwie diody końcówkami bez kresek Dodano po 8 renqien mnie wyprzedził,ale w ten sposób masz dwie odpowiedzi.
Przeanalizuj, czy zgodnie z załączonym schematem podłączyłeś alarm. Może producent zaleca zastosowanie diod (pomiędzy centralką a kierunkami).
Najprostszy sposób to jeden przekaźnik. przez styki puszczasz + do siłownika, do jednaj nóżki cewki przekaźnika dajesz na stałe +, a do drugiej 2 - , jeden z alarmu , drugi z guzika podłączonego z masą auta. Na wszelki wypadek można dac diode żeby sie coś z alarmem nie krzaczyło. Dioda oczywiście w kierunku siłownika. Nie zapomnij o bezpiecznikach
musisz dać dodatkowy przekaźnik. Z jednej strony cewki podłączasz plusa a z drugiej wyjście kanału z alarmu. Najlepiej zabezpieczyć to diodą. Jeden kabel z siłownika ( niebieski albo zielony) w zależności od tego w któą stronę ma się ruszać siłownik podłączasz do masy a drugi do styków roboczych przekaźnika gdzie po załączeniu przekaźnika będzie się...
Czujnik jest w środku w obudowie pod maską samochodu i z mojego doświadczenia rzadko się psuje, ponieważ jest on mechaniczny, czyli sprężyna. Napisz czy sygnalizuje ci dwa razy bip i kierunki podczas załączania alarmu. Jeżeli tak to trzeba odpiąć zaślepkę gumową w alarmie i małym śrubokrętem w kierunku przeciwnym wskazówkom zegara odkręcamy aż dioda,...
Podłącz pozycyjne, a jezeli upierasz się przy kierunkach, to poprzez 2 diody 5A do każdego kierunkowskazu
Centralka pewnie dokładana, w niej jest do wymiany przekaźnik. Teraz mamy pewność, centralka dokładana, winny jest przekaźnik. Szukaj puszki z której słychać tykanie. Możesz też popatrzeć po przewodzie od diody alarmu, do puszki.
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Poszukaj za bezpiecznikami. Albo na słuch. Jeżeli wyje, powinny migać też kierunki. Może sterowane są przekaźnikami w centralce alarmu? Wówczas je usłyszysz. Jak nie, to po przewodach od syreny lub diody (też powinna być).
Alarm M883 Meta zainstalowany w samochodzie Fiat Croma 2005r. Syrena bez kluczyka niestety. Problem jest taki: Ostatnio często (ale nie zawsze) kilkadziesiąt sekund po uzbrojeniu pilotem alarmu syrena emituje ok. 5 bardzo krótkich piknięć o łącznym czasie około 1s. Przy rozbrajaniu również ten sygnał jest emitowany. Dioda nie miga po rozbrojeniu, więc...
pod wyłącznikiem świateł masz moduł,w starych postach masz podane kolory,przecinasz przewód idący z modułu i zakładasz w niego w szereg diodę 3A tak,żeby plus szedł od modułu do kierunkowskazu ale nie wracał Dodano po 17 mam nadzieję,że przydała się rozpiska montażowa którą kiedyś umiesciłem,a co do odcięcia to opanowałem już sterownik w dieslach,jest...
A wyłącz ty chłopie na czas sprawdzania lampkę pod sufitem lub wymontuj z niej żarówkę. I nagle sie okaże, ze to 12V po zamknięciu drzwi zniknie... Bo to jest napięcie, które "przebija ci się przez żarówkę i miernik je wyłapuje. Jak z alarmu idą ci dwa przewody do podłączenia kierunkowskazów, to diod nie trzeba. A jak idzie jeden, to aby nie zewrzeć...
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Przetnij przewód do właczników wstaw 2 diody szeregowo katodami w kierunku wyłącznika a w środek miedzy diody wepnij przewód z alarmu
Pytam o mase w załączniu ponieważ mozesz wykorzystać właśnie to wyjście do ultra. Przykład: w przewód z masą w załączeniu wstawiasz diodę paskiem w stronę alarmu, za diodą podłączasz minus zasilania ultra, plus ultra gdziekolwiek do stałego plusa a wzbudzenie z ultra przez diodę(pasek w kierunku ultra) do przewodu np maski przód i działa. Oczywiście...
Witam. Chodzi mi o diody jakie są na kablach do kierunków. Chyba 1 dioda mi padła bo jak załanczam alarm to miga tylko jedna strona kierunków. Mam pytanie: Czy mogw przerobić to tak aby była tylko jedna dioda a za nią zrobić rozejście na strone prawą i lewą ,czy obowiązkowo na stronie lewej i prawej musi być osobna dioda? Pozdrawiam Tomek
Czy podączasz się bezpośrednio pod wyłączniki drzwiowe czy pod lampkę oświetlenia kabiny :?: Spróbuj zrobić prostu trick na diodzie - kabel z włącznika drzwiowego przecinasz i wstawiasz diodę (w kierunku do włącznika) a sygał do alarmu podłaczasz do diody od strony włacznika drzwiowego. Powodzenia !
Do wejścia wyzwalającego w alarmie o polaryzacji np."-"można podłączyć kilka czujników np.krańcowy wyłącznik drzwi na którego przewodzie w większości samochodów przy zamkniętych drzwiach jest pełne 12V oraz inne czujniki np.ultradżwięki,szok,mikrofala,aleobowią... każdy z tych czujników musi być podłączony do tego wejścia przez diodę separującą np.N4001...
Problem rozwiązany.Szanowny pan ,który to podłączył alarm zrobił mostek z diodą w zły sposób. Dioda się najprawdopodobniej przepaliła i kierunków nie było lecz alarm działał jak trzeba.😆
Szeregowo z baterią włączyć diodę, np. 1N4001 w kierunku przewodzenia. W takim układzie napięcie czuwania będzie nieco niższe (o około 0,6V) ale doładowania baterii nie będzie i poboru prądu z baterii przy zasilaniu sieciowym również. Zgadzam się z tym, ale trzeba jescze dodać drugą diodę szeregowo do zasilacza w kierunku przewodzenia. Bez niej prąd...
Tzn. alarm się uzbraja po naciśnięciu pilota (zapalają się kierunki, miga dioda) ale nie ma dźwięku "potwierdzenia" i tak samo kiedy otworzyłem auto bez wyłączenia alarmu zaczeły migać kierunki ale nie było "wycia"
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Przycisk nalazłem, podczas programowania wciskam go, zaczyna migać dioda na odisie, ale nie ma reakcji na samochodzie, kierunki nie migają, brak reakcji diody od alarmu. Czy świadczy to o uszkodzeniu odisa? Można coś takiego dokupić?
Naciśnij i przytrzymaj przycisk reset na włączonym zapłonie migną kierunki naciśnij pilota
nie potrzeba żadnego schematu wystarczy że podłączysz te wszystkie diody razem do jednego przewodu od alarmu tak aby kierunek ich przewodzenia był w kierunku czujników klapy , maski ,drzwi
Potrzebne ci raczej zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem. Najprostszym jest dioda prostownicza wstawiona w obwód w kierunku przewodzenia.
Tak to ma wyglądać, ważny jest kierunek włączenia diod, powinieneś użyć diod prostowniczych np. 1N4001: http://obrazki.elektroda.net/25_11993824... Jeśli pod maską masz osobną krańcówkę do alarmu (dorobioną) i włączysz ją jak narysowałem, to tam nie musisz mieć diody, jeśli masz oświetlenie komory silnika i podłączasz się pod jego krańcówkę to powinieneś...
Przewody do blokowania to przewody sterujące wychodzące z drzwi kierowcy i bez fantazji z tym plusem tam jest sterowanie masą i blokowanie wlaśnie na nich, kierunki są dzielone każdy osobno na module za wyłącznikiem świateł-niebieskie z paskami, na kierunki po 2 diody, lampka na module za schowkiem środkowa kostka ( plusem) bagażniek w progu pasażera...
napiszę jeszcze raz: a wpięcie diody w obydwa przewody od alarmu do kierunków nie pomoże? :) nie chce już rozbebeszać skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami :/
Ostatnio podłączałem alarm w R19 - 90% kabli podłączyłem w progu, przy podnóżku pasażera, kierunki na diodach do przewodów lecących na tylne lampy, sterowanie cenrtalem (fabrycznym) do przewodów lecących z praweko słupka (sterowanie + (biały i fioletowy-chyba)), wyłącznik drzwiowe też tam jest w pobliżu, odłączenie pompy paliwa to był biały gruby przewód,...
Na kablach zasilających kierunki z alarmu mogą być diody separujące, jedna z nich ma przebicie, wtedy będzie taki efekt.
W następnej kolejności sprawdź alarm. Diody separujące kiuerunkowsazów mogą przebijać.
Kierunki podlacz przez diody prostownicze do przewodu od alarmu,a w central.z. chyba padl przekaznik albo jego sterowanie.
Jasna sprawa.Myslalem o sygnale kierunku wychodzacego z alarmu i poblokowac go diodami. Pozdrawiam
nissan będzie miał ziel/czar i ziel/żółty pod kierown. ----kierunki A ty potrzebujesz pod nie podłaczyć to co dotychczas było pod swiatła jeżęli do świateł idzie jeden przewód od alarmu to musisz rozgałęzić go przez diody i podłaczyc do w/w a miejsce z którego odłaczyłeś dotychczasowe powiadamianie ( światła ) poprzez przekaźnik i bezp 10A do stałego...
Jak masz centralkę z CAN,em to sprawa jest prosta, jeśli nie szukaj przy bortnetz przewodów czarno białych i czarno zielnych, kontrolką znajdziesz kierunki, ale odseparuj diodami od bortnetz od alarmu.
Calkiem mozliwe ze dolozenie jednej diody blokuje wyzwolenie alarmu-problemem jest poziom napiecia na tym wejsciu.Zmien diode na diode schotkiego- ma mnieszy spadek napiecia w kierunku przewodzenia i moze uruchomi alarm. Pzdr. Mariusz GG:211530
Jeżeli ma stacyjkę to jest AB015, jeżeli nie ma to AB 038 . Podaj dokładnie ile masz przewodów w kostce wchodzącej do alarmu, przewód czarny wolny który wychodzi z alarmu to antena, dwie skrzynki to jedna jest ultrasy a druga to może być sterownik centralnego zamka lub domykacz szyb, alarm jest kompaktowy czyli syrena i centrala razem, kolory kabli...
Simson s-83 z przodu mam 2 żarówki h 3 6V 15Wat (czyli krótkie 15wat/ długie 2x15wat) z tyłu lampa na diodach mam 6 diod Led flux i kierunki na diodach po dwie diody flux w każdym kierunku czyli 4 na stronę no i diody pod silnikiem 4x 5mm
Milejów, skąd wiesz, że to jest AMX, a nie MX? Racja Norbert:idea:Rutyna bo juz daaawno nie grzebalem w MX-ie.W takim wypadku oczywiscie po diodzie na kabel(pasek w kierunku centralki alarmu i pusci tylko mase)
a gdzie te bezpieczniki sie znajduja? kjtore te pozakladane na kierunki?
Awarii nie będzie, dioda od wyjśćia do obciążenia (sygnalizatora) jest w kierunku przewodzenia.
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Ja jestem za założeniem jakichkolwiek diod na kablach od sterowania paskiem na diodie w kierunku centralki alarmu
Langeford lf130 działa tylko załączanie centralnego zamka, dioda świeci ciągłym światłem. Kierunki migają przy uzbrajaniu i rozbrajaniu ale alarm nie włącza się.
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
Kolory przewodów jak całej grupie VW. Jak kupisz Perfecta analoga, to zrobisz go tak, jak w poprzedniej A6 programem 3352, albo samoukiem wykorzystując przewód kierunku wychodzący z modułu komfortu pod siedzeniem, separując go diodą. Warunek, mają migać kierunki przy zamknij-otwórz.
Z alarmu mam dwa plusy na kierunki. Separacja diodami i kabel do każdej żarówki
W Alarmie Magicar kierunki to bialy przewod ktory rozdziela sie na 2 biale!! ( odseparowanie diodami) i wpinasz sie tymi 2 białymi w kierunki np. pod kolumna kierownicy lub w progu kierowcy
wejdź na wikiepedie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dioda_wstec... poczytaj sobie o tej diodzie, łączysz ze sobą dwie anody i do nich podłączasz ten swój kabel fioletowy do niej a z katod wyprowadzasz kable do kierunków dzięki czemu plus idący od alarmu przejdzie do kierunków ale niewróci do alarmu i na drugi kabelek kierunkowskazu, jak chcesz takie diody...
podłanczłem alarm w fabi po podłączeniu krańcówek przez diody mrygają mi na liczniku kierunki i kierunki przyczepki schemat podłączenia mam z elektrody w momencie odpalenia czy otwarcia dzwi mryga od nowa co robić
wiem,że nie masz centralnego,dlatego kazałem ci kupić siłowniki,zasilanie podbieram z grubszego czerwonego przewodu zasilającego bezpieczniki,dając swój jak najblizej podpiecia,diody to zwykłe jednoamperówki 1N4004, 1N4007 i stosujesz je po to,żeby po otwarciu bagaznika nie świeciła lampka w kabinie i odwrotnie,po chłopsku tłumacząc dioda kreską od...
Do ustawień wchodzisz przy włączonej stacyjce przytrzymujesz klawisz najbliżej diody wtedy zapala się kierunki i jesteś w trybie programowania
Jeśli między wejściem bramki B1, a plusem kondensatora C3 nie ma połączenia elektrycznego, to dlaczego autor układu w schemacie czujnika prądowego użył diody D2? Bo wzmacniacz operacyjny to nie jest to samo co bramka NAND. W ogóle też nie widzę, żadnego podobieństwa między jednym a drugim schematem i nie rozumiem skąd ta analogia? Rozumiem, że wzmacniacz...
Już wiem - dzięki Koledzy. Odczytam co wywołało alarm i będę szukać, może ktos potwierdzi procedurę dla Proximy ? (starszy model?) Wsiada do auta, włoże kluczyk do stacyjki. Wyjmę , otwieram drzwi x3 razy i dioda wymiguję mi ? + kierunki tak?
witam...mam alarm inferno z czujnikiem ultradzwiekowym...chce podlaczyc jeszcze czujnik wstrzasowy...gosc od ktorego to kupilem powiedzial zeby to podlaczyc rownolegle do z czujnikiem ultradzwiekowym, tyle ze do kabli wyzwalajacych sygnal, podpiac diody, tak zeby sygnal plynal w kierunku od czujnika do alarmu....kombinuje i nic.....czy podepne diode...
Witam. Diody sa po to, by zablokować możliwość dostania się +12 V na wejście alarmu. Włączasz je katodą w kierunku np. wyłącznika przy drzwiach , katod w kierunku żarówki np. kierunkowskazu itd. Oczywiście masa musi być w przypadku Twojego alarmu sygnałem aktywnym. Pozdrawiam
Witam, Od jakiegoś czasu problem w tym wątku pojawia się coraz rzadziej. Natomiast od wczoraj pojawił się kolejny ciekawy problem moim zdaniem powiązany z tym w temacie. Od wczoraj całe dni to deszcz, podczas wczorajszej jazdy, nagle zgasło radio i zegar w liczniku. Dojechałem do celu i zgasiłem auto. Po otwarciu drzwi zobaczyłem, źe nie świeci lampa...
Czytałem o adaptacjach, jak również mam możliwość je zrobić, ale we wszystkich opisach, które znalazłem opis dotyczył sygnalizacji kierunkami jak samochód uzbrajam-rozbrajam pilotem wtedy mogę wybrać czy ma migać, czy ma być sygnał z klaksonu. Natomiast nie mogę znaleźć informacji czy istnieje możliwość żeby migały kierunki jak zamykam kluczykiem wsadzając...
Ta dioda nie zapala się wogóle (może jest przepalona). Przy zamkniętym centralnym kiedy włączy się zapłon właczają się kierunki, a rozrusznik nie rusza.:|
Moze alarm jakos dziwnie podpiety ? Jakies diody po dridze i ktoras padla? Wydaje sie smieszne, ale kierunki i swiatla w podsufitce jak najbardziej moga byc ze soba powiazane alarmem lub centralnym.
Witam!! Mam pewien problem założyłem klientowi alarm i niestety rozładowuje mu akumulator czy ktoś może mi powiedziec co moze byćtego przyczyną?? Na krańcówki dałem po dwie diody , na też kierunki po dwie 1N4007, zasilanie przy stacyjce a i tak akumulator rozładowany proszę o pomoc. Pozdrawiam
Też mi się wydaje że jedynie diody tu pomogą. :) POzdrawiam i dzięki za pomoc.
Czy masz może instrukcję od samochodu? Tam jest opisane działanie alarmu. Ja tę instrukcję mam, ale po niemiecku i nie wszystko rozumiem, ale mogę ten fragment zeskanować i przesłać. Wydaje mi się, że pełne "zapięcie" ..... Mam ale tez po niemiecku :( .. Ja moge zaryglowac zamki i jest to sygnalizowane pikaniem pikacza w podszybiu ale uzbrajanie sie...
Zwykłą dioda prostownicza 3 A. Wpinasz ją w kierunki przewodzenia między kabelek od alarmu a ten guzik. Otwieranie tak samo. Powinno pomóc. I napisz jeszcze co to za laguna
Mam takie szybkie pytanie: jakie jest zastosowanie diod na wyjściu kierunkowskazów (jedno wyjście plus z alarmu), diody podłączone w kierunku przewodzenia. W przypadku umieszczania bezpieczników przed kierunkowskazami chodzi o zabezpiecznie centralki w przypadku zwarcia, diody w przypadku podłączania wielu równoległych gałęzi do czujników krańcowych...
IMO troche źle podszedłeś do sprawy. Identyfikacja ma być odseparowanym zabezpieczeniem. Dopiero wtedy ma to sens, pierwotny alarm z migającymi kierunkami , syrenką i diodą jako przynęta. A dopiero identyfikacja jako zupełnie niezależne ukryte zabezpieczenie.
zgadza sie moze byc jeden przekaznik i dwie diody prostonicze lecz niechciałem mieszac z tymi diodami zeby za duzo niepisac i mieszac :D nieraz z alarmów jest juz gotowe wyjscie na kierunki(jeden przewód) i wtedy separuje sie kierunki tylko dwoma diodami,które w zupełnosci wystarcza :D
kolory ZIELONY Z CZARNYM I BIAŁY Z CZARNYM jesli masz jeden przewod plusowy do sterowania kierunkami to musisz zastosowac dwie diody prostownicze.
Witam Dopiero nabyłem Picanto i ma ono kilka usterek. Po pierwsze nie pokazuje rozgrzewania silnika niebieską kontrolką. Po włączeniu zapłonu świeci tylko czerwona kontrolka. Po drugie nie działa alarm fabryczny, to znaczy dioda mignie jeden raz ale przy włączaniu kierunków. Czy jest jakaś dodatkowa centralka alarmu? W skrzynce bezpieczników pod deską...
Wpadłem teraz na genialny? pomysł. Piszczyk lub mała syrenka piezo podłaczona pomiedzy kierunkowskaz a + po stacyjce. Bedzie piskac tylko wtedy jezeli bedzie mrugał kierunkowskaz przy wyłączonej stacyjce (-). Warunek, żeby kierunki mrugały krótko, ewntualnie zamiast kierunku + z siłownikow CZ poprzez diody.
Witam. Posiadam Vectrę B a w niej zamontowany alarm Proxima. Na obudowie brak opisu. Nie posiadam instrukcji do tego urządzenia. Alarm przestał reagować na pilota. System pozostał w trybie uzbrojonym. Dioda alarmu świeci światłem ciągłym, mrugają przez cały czas kierunki oraz wyzwolona jest syrenka, a auto nie odpala. Proszę o podpowiedzi jak przywrócić...
Dostałem odpowiedź na maila cyt ''Diody w odwrotnym kierunku i będzie ok (bo mają puszczać plusa ) Więc które ułożenie diód ??? Te które jest na rysunku czy mam wszystkie diody odwrócić ???
Witam, ponieważ padł mi alarm w Lanosie zakupiłem drugi. Tym alarmem jest Legendford F-14D. Jako, że miałem schemat Predatora(wcześniejszy alarm) także podłączenie nie trwało długo, dodatkowo obwody sprawdzałem miernikiem. Zawiesiłem się na jednym przewodzie, który odcinał zapłon itp. W alarmie Predator z centralki wychodziły dwa przewody, które były...
Witam Mam opla corsa C samochód ma zainstalowany alarm ale nie ma podłączonych kierunkowskazów do centralki alarmowej. Jak przekazał mi poprzedni właściciel, człowiek który montował alarm stwierdził że nie można podłączyć w tym modelu bezpośrednio kierunków do centralki alarmu. Czy trzeba ciągnąć przewody bezpośrednio do lamp i separować diodami ? pozdrawiam...
Jeśli ktoś posiada takiego pilota, w pełni sprawnego, to jakie jest wskazanie testera diod (cyfrowego multimetru) włączonego zamiast bateryjek, w obu kierunkach? Z góry dzięki.
...................... Po południu przyjechałem, przekręcam kluczyk w stacyjce i nie słyszę charakterystycznego bzyczenia pompy paliwa. Przywróciłem położenie włącznika syrenki, włączyłem i wyłączyłem alarm. Działa dobrze. Ale pompa nadal nie pompuje. Auto nie odpala. Po diodzie do alarmu, do centralki i dalej. Jak alarm nie "ujada" i kierunki nie...
sekwencyjne W tym samochodzie W212 trzeba sterować (prądowo) bezpośrednio wszystkie linie kierunkowskazów, separując je diodami albo w alarmie ustawić sterowanie po CAN (Ampio tego nie potrafi).
Masz alarm Autoblock lub inaczej Ariane sprzedawanego przez Fox - czerwono-czarny-dioda led - dwa zielone-bl.zapłonu - dwa żółte- kierunki - dwa szare-masówki - czarny-masa - czerwony-+12V stałe - brązowy-moduły dodatkowe chyba +
Z tego co piszesz to jest stan serwisowy Wejdz do auta włącz zapłon przyciśnij i przytrzymaj przycisk ten blizej łańcuszka na ok 5s cos tam piknie i dioda zgasnie Wkodowanie pilota Włącz stacyjke nadus przycisk RESET z alarmu aż zapala sie kierunki /lub postój zalezy od montażu/ w tym czasie jak sie będą świecić na stałe naduś górny przycisk pilota...
Czasem zdarzało się wzbudzanie alarmu na skutek zaniku plusa na lampce, możesz profilaktycznie wpakować diodę na niego, są tam dwie lampki, na kierunki pakuję zawsze trzyamperówki, można większe. Jaki region Śląska?
Panowie pomocy... powiedzcie mi jak wprogramowac piloty do tego kompatku. Alarm jest sprawny i wychodzą z niego kable: Żółte - Blokada Czerwony - 12V Czarny - Masa Pomarańcz - Kierunki Biały - Dioda Niebieski - ?? Niebiesko-bialy - ?? Czrno-bialy - ?? Z góry dzięki panowie za pomoc
Zamyka na dwa razy bo od środka nie da się otworzyć klamką gdy zamknie na dwa razy. Tak dioda w drzwiach miga, migają kierunki przy otwieraniu. Niestety nie wyłącza się alarm przy otwarciu kluczykiem kontrolka w drzwiach wtedy nadal miga:/
Tak w ogóle to powinny być dwa przewody do kierunkowskazów a jeżeli jest jeden to trzeba zastosować diody prostownicze do rozdzielenia kierunkowskazów.Podłączenia kierunków można wykonać w kilku miejscach np. w wiązce przewodów wychodzącej z przełącznika kierunkowskazów lub przy złączce pod plastikiem obok dźwigni otwierania pokrywy silnika (trzeba...
Spróbuj na chwilę odciąć od instalacji niebieski, tak żeby alarm podawał tylko masę w kierunku pompy i zobacz co wtedy. Jeżeli będzie otwierać, to spróbuj dać diodę w miejscu przecięcia i podłącz się alarmem za diodą od strony pompy. Możesz też wlutować się pod przekaźniki wewnątrz samej pompy. Przede wszystkim sprawdź jeszcze, czy przy otwieraniu z...
Witam, Podłączałem wczoraj alarm Steeli Men do Fiata Punto II. Zrezygnowałem z funkcji antyporwanie, więc nie podłączałem kabla do sterowania przekaźnika z zestawu. Po zmontowaniu, po włączeniu alarmu pilotem zamki się zamykają (normalnie miga kierunkami i daje sygnał syreną), dioda miga, ale od razu po uzbrojeniu włącza się alarm. Czujniki drzwi sprawdziłem,...
Błędnie kombinujesz! Jeśli masz tylko jeden przewód od centralki na kierunki to musisz dołożyć 2 diody albo przekaźniki.
Z tego rocznika z niemiec 90% nie ma alarmu. Otwórz maskę i zamknij samochód z pilota jeśli potwierdzi kierunkowskazami zamknięcie samochodu z otwartą maską to na 99% alarmu nie masz. Cały wic polega na tym że te modele bez alarmu nie posiadają zamka maski z mikrowyłącznikiem, jeśli jest alarm to nie potwierdzi uzbrojenia kierunkami przy otwartej masce,...
Właśnie zmieniałem gdy mi zablokowałeś tą możliwość.... Dodano po 2 Ale alarm sam w sobie działa, sterowanie centralnym, szybami, kierunki. Tylko nie gaśnie dioda LED i nie mogę odpalić auta. Dioda po "normalnym" zamknięciu po prostu sobie migała, a teraz świeci stale.
Witam. Mam problem z którym już od dłuższego czasy nie umiem się uporać, a mianowicie: Założyłem sobie alarm . Wszystko pięknie działa , do kabla z centralki informującego o otwarciu drzwi podciągnąłem kable z drzwi kierowcy , drzwi pasażera , klapy przedniej i bagażnika. I teraz gdy otworze maskę to włączają się obydwa światełka w drzwiach i bagażniku...
Witam ! Nie mam wielkiego doświadczenia w tych spr. wiec zwracam się do Was joko fachowców. W niektorych alarmach jest podane żeby np drzwi czy kierunki Odseparować diodami. I tu mam problem co do tych diód. Jakie to mają być, tzn co podawać w sklepie (elektronicznym) czy napięcie czy inne jakieś wartości. Pozdrawiam i z góry dziękuje za info.:|
Witam Potrzebuję małej pomocy. Zakupiłem autoalarm marki "noname" na allegro i montuję do Punto 2. Wszystko podłączyłem tylko problem mam mały z kierunkami. Z centralki alarmu wychodzą dwa przewody zabezpieczone bezpiecznikami jak można się domyślić na lewą i prawą stronę kierunków ( w instrukcji jest świateł postojowych ale wolę podłączyć do kierunków)....
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
Bedzie potrzebna probowka (zeroweczka 12v z kabelkiem) podpieta do masy zeby szukac +12 i analogicznie by szukac masy. Zaczne od dolu. Wydaje sie ze: 1-clon 2-clon 3-led 4-m.p. 5-+12 6-we.1 7-we.2 8-we.3 9-light 10-light 11-acc 12-tuba 12. wyzwalanie syrenki. przewaznie jest to plus (sprawdz probowka jak podlaczysz + i - 12 do alarmu i nacisniesz pilota)...
Szukaj po kablach od alarmu do kierunków, dobrze Koledzy Ci mówią, połączenie na diodach. Poszła jedna z diod. Dodano po 44 To połączenie jest "za centralką" na wiązce.
Witam, Mam problem z alarmem SEO Dolphin dla którego nie znalazłem rozwiązania na forum. Mianowicie alarm nie reaguje na polecenia wydawane z pilota (sprawdzane dwoma pilotami, baterie wymienione 3 m-ce temu). Samochód (Mercedes W202, rok 1994) musiałem otworzyć kluczykiem (dioda sygnalizowała uzbrojenie alarmu) i włączył się alarm. Po wyłączeniu samej...
Witam.Mam problem z alarmem SKORPION AZ1M .Wymontowałem go z Opla Omegi wszystko działało ,teraz montuję do Forda sierry ,alarm z dołączonym centralem .Wszystko miałem poznaczone i............dzieje się coś takiego prad ok wszędzie jest po wcisnięciu pilota zapala się dioda światłem ciągłym i nic nie reaguje ani światła kierunków , ani syrena, ani central.Co...
Zakladam ze chodzi ci o centralny z potwierdzeniem albo alarm , jesli masz jeden kabel wychodzacy na 2 kierunki potrzebne sa ci 2 diody a nie jedna .
alarm kierunek podłączyć kierunek alarm kierunek podłączyć alarm
z18xe wymiana silnika czerwona kreska mieszalnik beton
brother zasilacz brother zasilacz
Yamaha MT-07 schemat deski rozdzielczej, pinout, Service Manual, roczniki 2014-2023 Schemat ideowy Maxcom mBook15 – dostępność, oznaczenia płyty, diagnostyka bez schematu