Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Komputer to nie tylko odczyt błędu P2001 check N3/9 (controller CDI) A/D converter. P2001 check N3/9 (controller CDI) reference voltage P2001 check N3/9 (controller CDI) voltage supply 1. P2001 check N3/9 (controller CDI) voltage supply 2. P2001 check N3/9 (controller CDI).Circuit voltage supply unit fault P2001 Component N15/3 (ETC control module)...
Jeżeli skuter jest na gwarancji, to lepiej nie grzeb w nim zbytnio! Twoje działania powinny ograniczyć się tylko do sprawdzenia czy ten "mechanik" czegoś źle nie połączył - kable, wężyki. Poszukaj innego serwisu lub domagaj się stanowczo informacji dlaczego gaźnik wymieniono i tego aby skuter został naprawiony. Musisz egzekwować swoje prawa jako konsument....
diagnostyka to nie tylko odczyt błędów : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
Podjedź do mechanika na regulację gaźnika. Sam możesz ocenić jedynie stan przewodów, świec itd. W razie potrzeby wymień.
Jak z LPG to zakręcić gaz w butli pojeździć tydzień, jak bez lpg to pompa paliwa kończy żywot.
Sprawdzę. Tylko dlaczego to się dzieje na benzynie przy opcji automatycznego przełączania na gaz a gdy przełączę ręcznie na benzynę to nie występuje ten problem .
jak dla mnie valteki jak najbardziej sa ok.bo mozna powymieniac gorne odbojniki lub zaworki w calosci,odkalibrowac i smigaja jak nowe. poprawialem jednemu znajomemu po "fachowcu".ma zolorzone matrix.niewiem dlaczego,ale na 6 cylindrow ma zolorzone 2 rampy po 4 wtryskiwacze.silnik kulal jakby nie palil na 1 cylinder na wolnych.tak jak myslalem byl padniety...
Już sie poprawił. Wypnij kostkę z czujnika temperatury płynu chłodzącego i zapal.
mam to samo co ty. jak do czegoś dojdziesz to walnij na maila (yogii27(at)wp.pl)
Wszystko wiem, jakby mi ktoś postów nie usuwał
po podłączeniu trzech różnych komputerów, żaden nie mógł odczytać danych z silnika Na czas diagnostyki, odłącz sterownik gazu.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Dane silnika proponuję podać, może pomóc , jeżeli oczekujesz konkretnej i rzeczowej pomocy, o nie "gdybologii".Ale do rzeczy , jeżeli to benzyna i problem pojawił się w mrożne zimowe dni, to wygląda na niedrożną "odmę ", sprawdzić to bardzo łatwo zapalając auto z wyjętym bagnetem, jeżeli "złapie" ciśnienie szybciej niż z bagnetem to masz winnego, dokładne...
A jaki masz silnik? jeśli CiTD z CR to podstaw zawór SCV bo to najtańsza opcja co w takiej sytuacji można zrobić. I zobacz co masz na nim wybite bo były ewidentnie wadliwe wersje z numerem 006.
mam taki problem w moim kadecie z 91' z silnikiem 1.4 z gazem odpala bez zarzutu ale puki sie nie nagrzeje to gasnie na gazie po ok 1min jest ok ale dlaczego tak sie dzieje??? na benzynie pracuje ok ale na gazie tylko jak jest rozgrzany silnik
Witam Trochę czasu minęło, mam ten sam problem więc zapytam czy udało Ci się go rozwiązać ? Jeżeli chodzi o moje spostrzeżenia to mam silnik m52 model 528i jak jest zimny to objawy takie jak u Ciebie natomiast z tego co widzę to z rana nie włącza się ssanie, mam wrażenie że auto nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje. Gdzie znajduje się czujnik ssania...
Jest też taka możliwość że masz coś z układem zapłonowym typu moduł ma przebicie albo coś nie teges z rozrządem
Objawy wskazują na zapowietrzanie pompy wtryskowej. Sprawdź przewody zasilające w paliwo.
a dlaczego na benzynie mi gaśnie o gaz mi tak nie chodzi bo mam na gwarancji
Tomku, skoro sterownik silnika nie wykazuje żadnych błędów (co jest trochę dla mnie niezrozumiałe) gdyż skoro zapala a następnie gaśnie to po pierwsze usterka może wskazywać na brak komunikacji z imoo, po drugie na zabrudzenie elektrozaworu N109, po trzecie na usterkę w przewodności prądowej przekaźnika zasilającego zestyk "30" ale o ile dwa pierwsze...
sprawdz czujnik temperatury , czy nie lapie gdzies lewego powietrza oraz silniczrk krokowy czy nie jest zaciety.
P0252 - Wirnik / krzywka pompy wtryskowej A - sygnał poza zakresem 2-p0638 aktuator przepustnicy -sygnał poza zakresem (niewłasciwe nastawy podstawowe )
Odczytaj błędy z komputera.
myśle że trzeba by sprawdzić wyskoie napięie kable świece kopułka palec albo czujnik temperatury to na początek
w pliku metoda sprawdzenia silniczka krokowego
Problem ze skrzynią biegów. Przy pomocy programu diagnostycznego dedykowanego dla Mercedesa odczytać błędy zapisane w sterowniku skrzyni biegów. Dokonać ich analizy.
Jak masz LPG na gwarancji to jeździj do gazownika, aż to poprawi.
Parametry pewnie do temp. cieczy chłodzącej. NTC.
sprawdź czy odma ci nie zamarza. Może też inne przewody podcisnieniowe. Jeszcze posprawdzaj dokładnie masy w samochodzie. Kable i świece napewno nie zaszkodzą, a moga istotnie poprawic kulture pracy
Witam. Czy rozwiązałeś swój problem z astra J z brakiem mocy na zimnym silniku ? Mam taki sam problem.
Pompka kosztuje grosze,parownik wiele wiecej,dlaczego ludzie ,az tak do przesady oszczedzaja,masakra
Uno 1.0 kolegi ma dziwny objaw. Rano po nocy odpala prawidłowo. Jednak gdy dojedzie się do pierwszych świateł obroty po wciśnięciu sprzęgła spadają i auto gaśnie. Problem znika po rozgrzaniu silnika. Wymieniliśmy przewody wysokiego napięcia. Byliśmy w zakładzie pod komputerem ale diagnostyka nic nie wykazała. Diagnosta wspomniał coś o pompie paliwa...
Nie wykluczone, ja ostatnio znalazłem winowajcę swoich problemów z zapłonem. Platynka przerywacza złapała luz... objawy: czterotaktowanie, spadek mocy, problemy z gasnącym zimnym silnikiem.
witam i w moim bmw f10 5250d automat własnie pojawił się ten problem wrażenie jakby sprzęgło nie zadziałało rano na zimnym po wciśnięciu hamulca na łączonym biegu ( R lub D ) czuć jak skrzynia ciągnie aż zagasi silnik , zna ktoś przyczynę takiej usterki
Witam. Posiadam Astrę 1.6 8V 91r benzyna+gaz, gdy ją odpalam na zimnym silniku na benzynie to silnik dławi się obroty spadają i rosną od 500 obrotów do 1 000 żeby w rezultacie zgasnąć-odpala bez problemu jednak gdy jest zimny gaśnie. Gdy przełączę na gaz (prze gazówka do 3 tys ) silnik jakby lepiej pracował. Dlaczego bardziej odpowiada mu gaz niż benzyna?...
Kolega zapyta wujka Google, jak działa instalacja gazowa, dlaczego trzeba odpalać auto na gazie, i z fizyki się trochę podszkoli, a zrozumie swój problem, a raczej to że nie ma problemu.
kierowca nie określa dokładnie typu silnika W temacie jest wyraźnie 2.2 dti. to dlaczego przyjmujesz odrazu Common Rail. Uszkodzenia tych pomp to temat rzeka a jedną z przyczyn może być jakość paliwa.
a mam jeszcze jedno pytanie. hmm dlaczego na gazie spaliny wydobywają się tak nierównomiernie, mam na mysli ze tak plynnie jak na benzynie, tylko tak "pierdza"??
Fiat punto 55 S, 1996r., benzyna, silnik 1108. Kiedy silnik jest zimny zaraz po uruchomieniu gaśnie. Urauchamiam bez wciśniętego pedału"gazu" i bez problemu ale jeśli nie dodam trochę gazu to zaraz zgaśnie. Dodaję trochę "gazu" i silnik pracuje, po kilku minutach mogę puścić pedał i wszystko jest OK. Jak jest ciepły silnik po odpaleniu nie gaśnie. Jakie...
Znalazłem przyczynę. Wężyk z paliwem, który wychodzi od baku był zagięty mocno, a jak go ruszyłem to zaczeło lecieć paliwo z tego zgięcia - dziurka gdzieś była. Wymieniłem i jak narazie problem zniknął. Ale bez kanału się nie obeszło.
Witam, mam malutki problem z quadem Kymco Maxxer 300. Quad chodzi normalnie, tylko jak się go odpala na zimnym na luzie, to gaśnie, ale jeżeli wrzuci się szybko bieg podczas odpalania, to będzie chodził normalnie. Dzieje się tak tylko, jak wspomniałem, na zimnym silniku, później już jest OK. Czy wie może ktoś, co może być przyczyną?
Pewnie zakończy się na wymianie cewkomodułu
Witam. Jeździłem dwa lata z gasnącym zimnym silnikiem a mechanicy się tylko drapali po głowach. W końcu trafiłem na elektromechanika i znalazł. U mnie wysłużył się regulator obrotów biegu jałowego. Mam taki sam silnik.
Nie zaszkodzi. Tylko może w pakiecie z nowym filtrem.
Witam Od kilku dni mam podobne problemy. Jeżdżę Oplem Sintrą z instalacją sekwencyjną KME. Przy uruchamianiu zimnego silnika i przełączaniu na gaz silnik gaśnie. Wydaje mi się, że na ciepłym silniku przełączanie odbywa się bezproblemowo. Podłączenie do komputera nic nie wskazuje. Gazownik mówił, że być może zawór przy zbiorniku nie otwiera. Tylko dlaczego...
Sprawdżcie paliwo ,jak nie to to dopiero szukamy ekstremalnych przyczyn Ty sam siebie słyszysz? Odpowiedz jak Twoja teoria ma się do tego co wyżej napisałem. Dlaczego auto nie gaśnie podczas jazdy kiedy to zapotrzebowanie na paliwo jest 5 razy większe niż przy dodawaniu gazu na postoju?
Ten czujnik jest wkręcony w kolektor ssący.Ma on 2 piny.
Sprawdz czujnik temperatury. ECU podaje zbyt mala dawke paliwa.
Ssanie ręczne czy automatyczne?
Mam identyczny problem. Ktoś to rozwiązał
tak , znalazłem . Ale tak jak jak mówisz bieda ..... teraz już za każdym razem jak postoi gaśnie po kilku sekundach. Muszę popompować i zapali . Tylko teraz mam problem dlaczego muszę pompować paliwo, co może być problemem. Zauważyłem że dwa wtryski są wilgotne od ropy , nawet bardziej niż wilgotne , są mokre . Czy to może być przyczyna że np spada...
Witam, Mój maluszek ma pewien problem od jakiegoś czasu. Z Zapalaniem nie ma najmniejszego problemu, spuszczam dźwignie ssania dodaje gazu i ruszam.... następnie jak zmienię juz na 2-gi bieg chce dodać gazu a silnik nie reaguje zazwyczaj gaśnie. Gdy juz przejadę 2-3 km i silnik sie nagrzeje to jedzie bez żadnego problemu. Dlaczego tak sie dzieje? Czy...
Wystarczy wyczyścić wtryski preparatem STP wlewając do baku czy trzeba rozbierać? Masz problem z gazem czy benzyną? Wyczyść wtryski gazowe. Dodano po 1 wtrysk był wymieniany. Odłączyłem na chwile akumulator i problem z benzyną się rozwiązał, czy mógł się zresetować komputer? Jaką masz instalację LPG?
Nie posiada instalacji lpg
Witam, mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi 2005 r. Nie odpala na zimnym silniku. Samochód odpali i gaśnie a w dodatku, odcięło turbo. Co może być przyczyną takich objawów? Kontrolka od świec żarowych grzeje. W ciepłe dni nie miałem problemu z odpalaniem. Może ktoś miał taką sytuację lub coś podobnego, bo nie wiem od czego zacząć?
Musisz sprawdzić dlaczego wtedy nie pali(czy ma iskrę?, czy podaje paliwo?czy sterownik silnika ma zasilanie? itp). Najczęściej wina leży w module zapłonu,który po rozgrzaniu przestaje działać, ale to nie jest pewne.
Czujnik temperatury sprawdzić.
wydaje mi się że to może być uszczelka pod głowicą. podczas dłuższego postoju płyn chłodniczy przedostaje się do cylindrów i dlatego kopci na biało i nie może zapalić
Witam czy ktoś poradzi co moze byc ,mam C4 1.6 hdi samochod nie odpala czujnik na listwie nowy.
Wymiana uszczelki pod głowicą, problem znikł. Znikł również problem gaśnięcia zimnego silnika na mrozie po wysprzęgleniu. Pozdrawiam
Witam Jeśli zaraz po odpaleniu gaśnie i obroty spadają praktycznie do zera, ale jak poruszasz gazem to daje radę utrzymać go zapalonego to zerknij na parametry sondy lambda jak pracuje na gazie (parametry które otrzymuje komputer "benzynowy"), jeśli lambda jest czały czas na bogato (powyżej 1), albo masz przebieg jak jesteś na gazie, to zmień emulację...
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
.Silnik zapala od kopnięcia czy to zimny czy ciepły.Z uruchomieniem nie ma najmniejszego problemu.Dopiero po dodaniu gazu na zimnym zaczyna się dławic i nie chce wchodzić na obroty.Po około minucie jest ok.Na zimnym nie da się włączyć świateł bo od razu gaśnie.Musi trochę popracować tak że 2 min i wtedy można włączyć światła. Tak właśnie ma to wyglądać....
Cofa się paliwo
A w immo są błędy czy tylko w ECU że zablokowany przez immo ?
sytuacja jest taka że zwieszają się zawory i wtedy zaczyna przerywać dlatego bo traci kompresje (':cry:') //// jeżeli odepniesz wężyk ob sterowania turbiny i na zimnym silniku z rana 1 i gaz do dechy to taka sytuacja nie nastąpi ??????? to wytłumaczenie mi dlaczego ??????
Kiedyś miałem 1.5 GLE i nie chciał mi zapalać, gdy stał całą noc w garażu. Pomagało czyszczenie styków w rozdzielaczu iskry (kopułce). Kupiłem nową i problem się skończył.
Może rzeczywiście nie działa Ci regulator biegu jałowego ale sprawdź VAGiem jak ECU widzi kąd otwarcia przepustnicy (live data) a nie patrz tylko na błędy. Silnik masz taki samo jak VW Lupo, może jakiś spec od VW Ci pomoże.
witam a czy kolega mógłby zrobic jakis rysunek jak to zrobic bo mam taki sam problem i nie wiem dlaczego na zimnym silniku gaśnie po przełączeniu na gaz i trzeba jakis czas kręcić żeby zaskoczył,gazownik twierdzi że to wina parownika u mnie nie ma czujnika temperatury parownika.
Przyjacielu zanim wydasz niepotrzebnie dolary. Przy tym silniku spotkałem dwa rodzaje pomp, w każdej są dwa cięgna - jedno połączone z pedałem gazu - drugie odpowiada za twój problem, jest sterowane mechanicznie bądź elektrycznie. Odszukaj na pompie drugie cięgno i na zimnym silniku nim porusz a problem ustanie, następnie spróbuj ustalić dlaczego sterowanie...
rany!!! komin,nastwy( ze 3 razy) a jak nie to komp do modyfikacji softu ps. ile razy o tym pisałem
Witam, mam taki proglem z Gazem w Lanosie 1.5 16V, otóz gdy temperatura silnika dochodzi <jadac na Gazie> do normalnej pracy < wskazówka jest prawie w połowie> auto nie chce przyspieszac, zachowuje sie tak jak by konczył sie gaz. A na biegu jałowym nie ma zadnych problemów. Mial ktos moze podobny problem ? jesli tak to co mozna z tym zrobic....
Panowie mam ten sam problem nissan micra k11 1.0 tylko nie wiem gdzie ten czujnik się znajduje możecie wrzucić jakieś zdjęcie ?? i jakie wartości powinie wskazywać ten czujnik??
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Koszt wymiany?
(at)edekzgredek12 witam mam ten sam problem Mercedes A170 mógł bym się dowiedzieć jaka przyczyną byla. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Proponuję zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, jaki masz filtr oleju i kiedy wymieniany.
dziwią mnie dwie sprawy dlaczego nikt nie napisał o krokowcu :Djak zwykle i dwa temat opisywany duzo razy opcja szukaj na marginesie tam nie ma tzw krokowca tylko zawór bocznikowy powietrza ale nie w nim wina pomysl naprawa zajmie 25min
Witam. Mam problem z autem rodzimej produkcji z FSC Lublin: Daewoo Lublin 2.4 diesel bez turbo. Usterka polega na tym, że silnik, gdy jest zimny gaśnie. Trzeba go trzymać na obrotach podwyższonych, a gdy się rozgrzeje jest już dobrze, nie gaśnie. Co może być przyczyną takiego zachowania?
Tak stawiam na zanieczyszczone wtryskiwacze jesli jest to sekwencja
Dzięki, tak też uczynię. Od jutra działam i oczywiście poinformuję o efektach. Też obstawiałem czujnik temp. silnika ;)
Witam, jestem tu nowy, ale mam taki sam problem jak kolega, jak ujadę 200-500m, wciskam sprzęgło, a obroty w Hondzie spadają do minimum i często gaśnie. Przeczyściłem silniczek krokowy (IACV), wymieniłem świece, kable i nic a nawet pogorszyło się z czasem bardziej. Auto Honda CRV, 2000r 150KM, proszę o odpowiedź co może być przyczyną, dodam, że mam...
Witam. Latem stałem się właścicielem Yamahy TW 125 2003r. Jestem bardzo zadowolony z zakupu tylko mam mały problem ponieważ maszyna 5 sekund po odpaleniu (a pali rewelacyjnie na dotyk) bardzo żwawo reaguje na gaz lecz po tym czasie, po dodaniu gazu, błyskawicznie spada z obrotów i gaśnie. Gdy szybko wrócę manetka to jeszcze się zbierze i puka sobie...
Wykręć zawór reguluijący cisnienie na pompie CR i obejrzyj jego końcówkę pod kątem opiłków.
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Witam po przerwie . Problem rozwiązany samochód chodzi jak złoto na bęzynie i na gazie. Zepsuty był przepływomierz po wymianie wszystko wróciło do normy. Ciekawi mnie czy gaz miał na to wpływ.
który czujnik i gdzie on jest?
Próbowałem podłączać rezystory w miejsce czujnika temperatury - powyżej 10kΩ silnik w ogóle nie chciał zapalić. Na mniejszej rezystancji (różne rezystory od 5k do 100Ω) silnik zachowywał się nienaturalnie szarpał na luzie lub gasł po dodaniu gazu, przy 100Ω pracował prawie jak z podpiętym czujnikiem (prawidłowo). Z podpiętym czujnikiem...
Jak możemy Ci pomóc, skoro nie podajesz żadnych konkretów?
Jutro jak będę w pracy podam nazwę tego, którego my zawsze używamy. Dodano po 18 ja takiego zawsze używam. Cała butelka na pełny bak
On tak powinien kopcić na zimnym ? Te silniki nie kopcą czy sa zimne czy mają temperaturę roboczą. Przyczyn może być wiele: 1 - sprawdź świecę 2 - sprawdź stan oleju ( czy nie jest za dużo, odma idzie do gaźnika ) 3 - zastanów się czy zawsze agregat stał w pozycji roboczje. Czy nikt go nie przekręcał na bok Niech popracuje pare minut i wtedy określ...
Mam dokładnie ten sam problem co opisany w wątku z 2012r... : I taką samą yariskę i jestem załamana... Nikt nie wie jak to zlikwidować... Codziennie rano, kilka minut po odpaleniu włączając się z podporządkowanej pod górkę, gaśnie mi za każdym razem jak już jestem na głównej drodze. I staję jak blondynka na awaryjnych i ryram aż mi odpali. Inne samochody...
Brudny silnik krokowy także może dawać takie objawy.
Witam. Od wczoraj pojawiła mi się dziwna usterka. Po przejechaniu ~40km autostradą silnik na wolnych obrotach gaśnie. Obroty spadają do stabilnych ~800obr/min i po 2~3s gaśnie jakbym go wyłączył stacyjką. Moc jest, odpala bezproblemowo, pracuje poprawnie na gazie i benzynie. Wczoraj przy dojeżdżaniu do pracy zgasł mi z 5 razy po czym po przejechaniu...
Na dzień dzisiejszy chodzi, wyregulowałem gaźnik i pływak ale czasem nie chce się wkręcać na obroty, przez co trochę gorzej przyśpiesza, czasami nie chce przyspieszyć a czasem przyśpiesza z kopyta. Już nie wiem co to może być
Uszkodzony sterownik silnika, dość częsta usterka.
Miałem taki problem, świece mają swoją żywotności,przewody też,po wymianie wszystko ustąpiło.po jakimś czasie znowu problem z wolnymi obrotami.Ale to już sprawa silniczka krokowego,pozdrawiam.
Pomiary logów warto by wkleic do analizy... Wtedy cos wiecej. Silnik sam w sobie warty uwagi jeżeli chodzi o eksploatacje zimą. Wadliwa konstrukcja odmy( zbierająca sie woda w kanałach magistrali olejowej która przy niskich temp. marzenie) w konsekwencji dochodzi do zatarcia jednostki szczególnie na wałku ssacym zdarzają sie również przypadki przytarcia...
gaśnie zimnym silniku renault gaśnie zimnym silniku nissan gaśnie zimnym silniku
ilość oleju skrzynia wymiana grzałki polar wyciągnąć świetlówki
wymiana grzałki bojler alarm risco
Jak dopasować głowicę do wiertła i końcówki? Kompatybilność pilota RAVO GK-SS11 z innymi dekoderami